Na początek wymiana filtra paliwa i czyszczenie EGR.
Wyciągałem kilkakrotnie ułamany kawałek wiertła z takich narzędzi i jest to trochę upierdliwe. musisz tak ostawić ten ułamany kawałek aby znalazł się dokładnie w prowadzeniu , następnie uderzenie o kawałek drewna położony na posadzce i przesunie się do otworów po kulkach i tu już go masz ponieważ możesz nawet przez ten otwór go wypchnąć. chwilę to trwa...
Powodow moze byc kilka, proces otwierania drzwi kontrolowany jest przez elektronik, sa sprawdzane : poziom wody, obroty silnika i ewentualne inne problemy. Nowoczesne pralki to juz nie FRANIE. Serio polecam profesionalny serwis.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96... oraz dodatkowo: Sony kody błędów magnetowidu (Od: VCRMonthly (vcrmonthly(at)aol.com)). Później Sony magnetowidu mieć "Emergency" kodów, które pojawiają się w Fluorescent Wyświetlanie niektórych awarii. Kod pojawia się w "sekund" pozycji i są one następujące: Problem kod ----------------------------------------...
https://obrazki.elektroda.pl/4944889600_... Czasami nie za bardzo wiem, jak zacząć artykuł, tak jak teraz. Temat niby prosty - historia pomiaru czasu, chronologia horologii. Ale co można napisać o czasie? Na pewno to, że mamy na jego punkcie niejaką obsesję. Wielu ma go za mało, albo wcale go nie mają, niektórzy zaś za dużo i nie wiedzą,...
Dzień dobry, posiadam silnik i na nim alternator - teoretycznie 45 A, fachowcy którzy sprzedawali zmierzyli i dawał 55A. Ponieważ wszystko jest na łódce, akumulator jest podłączony bezpośrednio do akumulatora rozruchowego (ok. 40Ah), dalej za nim jest separator mapięcia włączający się przy napięciu 13.3 V, za nim ładowarka DC-DC victron energy (12V/30A)...
Witam, może tutaj ktoś mi podpowie, co nie tak, może zrobiłem... Przerzucałem silnik w swojej Audi A4 B5 1.9 TDI 90 KM 1Z z Passata B5, też ten sam motor... Ustawiłem rozrząd na blokady, czyli jedna w wałek z tyłu na głowicy, zablokowane koło pompy na trzpień oraz wał korbowy, po sprawdzeniu czy "0" na kole zamachowym jest widoczne w skrzyni... Narysowałem...
Silnik nie chce się wkręcić na obroty na postoju czy podczas jazdy. Jak na postoju to może są zablokowane wysokie obroty tak jak w VW, że auto na postoju wkręca się tylko na 2tys obrotów.
Tylko dlaczego śruby regulacyjne L i H mają zakres pół obrotu? Pewnie dlatego, że śruby są zablokowane i musisz włożyć cieniutki śrubokręt w środek. Normalnym płaskim możesz sobie pokręcić właśnie z pół obrotu.
Spróbować nie zaszkodzi. Dokladnie Dodano po 13 Jeszcze gaźnik podmienie na inny,dysze tylko z 45 zmieniłem na 95 a może coś jeszcze zablokowane jest
Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego metalu) ale tylko trzy ogniwka rozstawione od siebie w pewnych...
Witajcie. Chciałem się poradzić albo ktoś ma pomysł co jeszcze może dolegać mojemu pacjentowi bo mnie już głowa boli 🙂 Chodzi o peugeota 206 1.4 16v 2004. W aucie padł aku, że po przekręceniu kluczyka nawet kontrolki się nie zapaliły, ale po naładowaniu normalnie palił. Pewnego dnia stwierdziłem, że pojadę nim na całodniową wycieczkę. Żadnych problemów....
Balem się obciążać wyjścia żarówką, zasilanie na cewce sprawdzałem LEDą, dioda swiecila. Kluczowanie również LEDą i oraz miernikiem dioda nie świeciła a miernik pokazywał kilka-kilkadziesiat mV. Zasilanie sterownika tylko miernikiem i było ok12,5V od strony plusa i od strony masy. Nie wiem właśnie jak jest w peugeotach czy immo blokuje tylko iskrę czy...
No to może od 50 lat stoi zepsuty. A obraca się lekko ? Może łożysko zablokowane od nieużywania?
Ok, ja już przerabialem chyba wszystko. U siebie odkrecilem w ogóle EGR i polozylem obok podłączony(tak jeżdżę od paru miesięcy, obroty stabilne, nie kopci i pali w miarę normalnie), sprawdź turbinę czy ciegiełko od geometrii się rusza, ja musiałem wyciągać turbo i czyścić geometrie z osadów (filmik jak to zrobić musisz znaleść na YouTube), bo było...
Asus twweek nie działa. Wydaje mi się że to jest zablokowane w samym wsadzie biosu. Mama w IObit monitoring temperatur i obrotów went. Nie wiem z kąt bierze te dane ale rmp cały czas pokazuje w granicach 1780 a słyszę że te obroty są różne. Może jakaś magiczna komenda poprzez wiersz poleceń tak żeby można regulować obroty z poziomu windowsa ?;)
Jeśli silnik pracuje na biegu jałowym i mamy załączony bieg na D, a samochód stoi, pomimo że mamy włączony nawet lock-up, to mamy do czynienia z uszkodzonym koszem folwark, na którym zaczyna się ślizgać, ale nie zablokuje w żaden sposób silnika tak, aby silnik zgasił, bo silnik dalej będzie pracować i zwiększał tym samym obroty silnika. Czytasz dokładnie,...
Witam tak jak w temacie jak obniżyć obroty poniżej 40% np na 30% , bo jest to chyba zablokowane , da się to jakoś odblokować ?
Witam - proszę zmierzyć rezystancję cewek stojana , można zamieścić fotkę .
Witam, Na wstępie chciałbym poinformować, że przeczytałem kilka podobnym wątków przybliżonych do mojego problemu, lecz piszę ponieważ chciałbym się upewnić, czy mam odpowiednią diagnozę. Mianowicie: Samochód VW touran 2004r. 1.9 tdi BKC. Dwa dni temu zmieniłem VCDS-em dawkę paliwa na rozruchu z 0 na 150, ponieważ miałem typowy problem z odpaleniem -...
Jak włożysz 8 silników od Poloneza to takie spalanie uzyskasz. Nie ma obciązenia to i nie ma zużycia paliwa.Te silnik pracują w sprężarką z takimi obrotami. W zależności od zapotrzebowania na powietrze są zmieniane obroty silnika. Napęd masz bezpośredni a w środku masz czasami koła zębate które robią za przekładnie. W małych stosuje się aktualnie paski...
Jeśli chodzi o Gigabyte to radzę uważać na model GV-N75TOC2-2GI - ostatnio miałem 3 egzemplarze tej karty, może trafiłem fatalną serię, z okrutnie głośnym chłodzeniem. Karta ma zablokowane w swoim BIOSie obroty minimalne na 40%, przy czym wtedy wentylatory kręcą się 2450RPM, mimo że karta jest w spoczynku i ma 31-32*C. Po zmodyfikowaniu BIOS udało...
Zazwyczaj jak imo. jest zablokowane to nie odpala wogóle albo odpali i gaśnie po około sekundzie . Zresztą nie wskazuje żadnego bledu to powinno być ok . A kolega sprawdzał czy nie ma jakiś nieszczelności w kolektorze dolotowym .
Na początek witam wszystkich, jak widać jestem nowy na forum i właśnie tu szukam pomocy wśród Fachowców, którzy znaja swoje i nie swoje autka na pamięć. A więc. Jestem Nieszczęśliwym posiadaczem A8 D3 4.2 TDI BVN 240kw 326km 2006r. Jestem też mechanikiem z wieloletnim doświadzczeniem . Wiele razy miałem doczynienia z tymi samochodami, z różnymi problemami,...
W serwie i/lub przy pedale hamulca jest regulacja. Prawdopodobnie trzpień jest źle ustawiony, i serwo jest w pozycji jakbyś delikatnie pedał nacisnął. Tam zacznij szukać. To chyba raczej nie to. Zeby wyeliminować kwestie ewentualnej zlej regulacji tego trzpienia odłączyłem pedał od trzpienia. I trzpień serwa sam wchodzi w kierunku serwa naciskając...
Ja bym pokombinował z zasilaniem układu z pakietu gdzie sterowanie było by podpięte pod odczep z tylko jednego ogniwa a na silnik szło by większe napięcie, tylko by trzeba by było wiedzieć ile można przepuścić przez tego mosfeta. Rezystor pełni rolę ogranicznika prądu na silnik i pominięcie go też mogło by zwiększyć obroty ale żeby też znowu nie uszkodzić...
Pytanie czy obd advanced za 50 zl mogę sobie wsadzić w buty czy ja cos zle robie? ELM327 - bo to jest te urządzenie z parametrów pokaże tylko obroty silnika. PP2000 czy Diagbox - pokaże czy masz zablokowane immo, czy kluczyki są dopisane do BSI, itd. Tamtym tylko odczytasz błędy w ECU silnika, a w tym aucie jest rozbudowana elektryka.
pomóc w doborze modułu zapłonowego do Inca Spartan Popatrz jak wygląda kostka/złącze instalacji elektrycznej w module który posiadasz i kup moduł do 2T z takim samym złączem. Są moduły tuningowe(i jak kostka elektryczna nie pasowałaby to można zastosować przejściówkę - przewody z kompatybilnymi kostkami do instalacji i modułu), albo takie które się...
http://obrazki.elektroda.pl/6664096300_1... Przedstawiony projekt ładowarki zasilanej ciepłem jest doskonałym pomysłem do wykorzystania na biwaku czy pod namiotem. Jest to godna przemyślenia alternatywa dla ładowarek solarnych, których można używać jedynie podczas operowania słońca. W projekcie został zastosowany element termoelektryczny...
Rzekłbym, że wentylator działa na 50%. Zwiększają się obroty jak wzrośnie temperatura? Wentylator reaguje na jej wzrost? Obejrzyj filmik, dostań się do wentylatora. Filmów pewnie jest więcej, może są i lepsze. Rurki cieplne mogą być dobre, jeśli wyczujesz różnicę temperatur radiatora, od płytek na CPU i GPU. Rozbierając, weź pod uwagę, czy płytki heat-pipe...
Próba przelewowa - łatwa, szybka i tania - od razu powie, czy problem jest w układzie paliwowym czy poza nim. Czekam z niecierpliwością na diagnostykę bo zaczynam myśleć że naprawdę turbo do dupy się trafiło Jeżeli grucha pracuje i sztanga od razu na wolnych obrotach przesuwa się w jej stronę - to brak mocy oraz ciśnienia doładowania wynika najprawdopodobniej...
Brak mocy Treść: Zaczęło się dwa dni temu Auto odpaliło rano normalnie , ale podczas jazdy coś zaczęło go jakby hamować Wrażenie jest takie jak zablokowane koło . ale tutaj jest wszystko ok.Wolne obroty też w porządku. Dodajesz delikatnie gazu ,a on jakby miał jakąś dziurę , nie ciągnie a wręcz zwalnia .Na rozgrzanym silniku przy ruszaniu czasami gaśnie....
Dzień dobry , posiadam problem ze swoim autkiem . Autko chodziło bez zarzutu wyjechałem za granice na poł roku i po powrocie cuda nie widy. Immo było zablokowane , zostało usunietę, wymienione świece, czujnik położenia wału, filtr paliwa. Autko odpala po czym gaśnie i tak do kilku razy później nie zaskakuje , po odłaczeniu i ponownym podłaczeniu aku...
Z tym, że nie mogę - jest zablokowane wszystko w biosie :) Jest ustawione na auto i jak klikam myszką lub naciskam enter to nic się nie dzieje.
nie wiem jakie jest dokładnie oznaczenie silnika ale ma 106km... nie wiem dlaczego jest zablokowane ale znalazlem usterke. Kod 0105. Czujnik ciśnienia. Wymieniony dzisiaj i wszystko cyka jak nalezy..
Obroty chcę podnieść bo silnik obecnie ma 814-840obr i troszkę go trzęsie na jałowym.Co ma do tego nowsza wersja vaga w passacie 130KM wszystko przebiegało bez problemów była opcja logowanie której obecnie nie ma a w której miejscu jest teraz opcja coding II.Coś nie tak ze sterownikiem?.Jest natomiast adaptacja jednak po wejściu kanały 1-11 zablokowane...
Witam Mam problem z autkiem vw sharan 1,9 tdi 110km z 1999r. Mianowicie chcieliśmy z kolegą się przejechać i auto nagle szarpnęło prędkość spadła do 20km\h i obroty były ok.2000 obr\min. Kolega zgasił auto i chciał odpalić na nowo, ale się nie dało... Po kilku próbach auto odpaliło, przejechaliśmy gdzieś z 5-10 m i auto zgasło całkowicie i nie chciało...
Presostat filtra nie zatrzymuje centrali (wszystkie jakie znam) - to mógłby być presostat wentylatora (za niski spręż i domniemanie braku pracy silnika). Ale, zarówno zablokowane "ssanie" (przez zapchany filtr) oraz zablokowane "tłoczenie" (przez zamkniętą klapę poż.) generują wzrost mierzonej różnicy cisnień, a więc tymbardziej presostat wentylatora...
Witam. Post za postem ale nadal drążę temat licznika. Otóż licznik który założyłem był od diesla i niestety nigdzie nie znalazłem informacji jak go zakodować, żeby obroty były pokazywane prawidłowo. Wszystkie wsady pod licznik HW14 SW13 jakie znalazłem na różnych forach pochodziły z diesla, przeszukując internet również nie znalazłem po numerze tego...
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Dodano po 24 ... kontynuując listę poprawek myślę że trzeba by dać stożek na dłuższej osi aby miał możliwość wgłębiania się w większe kloce. Co do silnika to jego moc jest też stanowczo za duża. Myślę że coś około 2,2÷3kW powinno wystarczyć. Napisałeś że twój silnik ma 3000obr/min co jest nieprawdą bo na pewno nie jest to silnik synchroniczny ;) jego...
Screen z pomiarów wtrysków przy silniku niedogrzanym: https://obrazki.elektroda.pl/6284035200_... https://obrazki.elektroda.pl/4551780600_... Screen z pomiarów wtrysków przy silniku dogrzanym (płyn chłodniczy 94, olej 91) ale.. po zalaniu LM Spulung: https://obrazki.elektroda.pl/2341610700_... Po dolaniu...
Silnik trzeba zasilać tak aby pracował z lewymi lub prawymi obrotami. Wchodzi w grę mostek z 4 tranzystorów najlepiej MOSFET. Jeśli będą to tranzystory tego samego rodzaju (kanał n) to potrzebna będzie przetwornica podnosząca napięcie powyżej napięcia zasilania do wysterowania bramek (wystarczy podwajacz napięcia). Można to prościej wykonać na 2 przekażnikach...
Chodzi mi jaki kolwiek program ktory pokaze mi jakiekolwiek opcje a nie obroty silnika ktore mam na liczniku samochodu.. Chce zeby go w jakis sposob sprawdzil, bo chyba jednak cos musi robic to urzadzenie.. Wiem ze to tanie urzadzenie ale jednak cos powinno robic.. Nie mam ochoty sie sprzeczac, tylko chce zeby ktos pomogl mi poszukac jakies oprogramowanie...
Witam, A więc nauczyłem się trochę po przerobieniu dużej ilości lektur i wielu testach. Co już opanowałem: - Sterowanie FULL drive - Sterowanie WAVE drive - Sterowanie HALF step drive Obserwacje: - Przy sterowaniu FULL drive pobiera podczas ruchu około 30mA a podczas postoju 400mA - Przy sterowaniu WAVE drive pobiera około 20mA a podczas postoju 200mA...
Jak jezdzisz na ssaniu to i musi duzo palic. 1) Spusc paliwo z baku. Zmieszaj dobrze w bance swiezej benzyny z olejem do dwusuwow w proporcji 1:25. Dopiero tak zmieszany wlej do baku. Butelke z resztka mixola wyrzuc, daj mu przynajmniej orlena 2T semisynthetic. 2) Oczysc swiece i ustaw przerwe na 0,6 - 0,7 mm. Sprawdz instalacje elektryczna czy sa wszedzie...
Pompy w zbiorniku nie rusz bo nie ma nic wspólnego z tym co opisujesz. Niebieski dym może być od niespalonego paliwa albo oleju. To pierwsze może się nie spalać kiedy cały czas pracuje zawór EGR. Olej może pochodzić np. z uszkodzonej turbiny. Na początek sprawdź EGR, bo to najłatwiejsze. Sprawdź czy masz jeden czy dwa elektrozawory (po prawej stronie...
Dzięki za zainteresowanie.\ - czy jest istotne wizualizowanie bieżącej wartości zliczonej przez licznik (czy wyświetlacz jest w ogóle potrzebny)? Wizualizacja bieżącej wartości jest raczej zbędna - wyświetlacz jest potrzebny (tak mi się wydaje), aby wprowadzić wartość do której licznik ma zliczać i podawać sygnał wykonawczy. - czy liczba impulsów ma...
Wychodzi na to ze sygnał zwrotny od potencjometru na pedale przyspieszenia ma gdzieś zwarcie przepatrz cala wiązkę od pedału gazu do sterownika silnika pod względem zwarć miedzy przewodami i zwarciem do plusa i masy. Nie ma zwarć, ani między przewodami w wiązce nawzajem, ani do masy, ani do plusa. Sprawdzałem miernikiem. To samo z przepustnicą - nie...
Witam. Pomóc nie mogę ponieważ pracowałem m.in. przy naprawach tokarek jako elektryk ok.30 lat temu i niewiele pamiętam. Mogę zaoferować pełną DTR TUM-25B która zawiera w sumie z opisem , rysunkami i schematami ok. 100 stron. Schematy i rysunki w formacie A3. Informuję że nie chodzi mi o punkty czy o kasę. Opcja to chyba wypożyczenie w celu wykonania...
zablokowane pokrętło zablokowane kanały kenwood zablokowane
c20ne schemat kontrolka światła tylnego testy akumulatorów
fotokomórki benica migomat schematy
Różnice między filtrem 3-D-10A a 3-10A w radiu lampowym Różnice między rozłącznikami INP a INS w instalacjach elektrycznych