W tego typu regulatorze stosuję tranz. BDW 84D. Jest w innej obudowie i pasuje po wycięciu środkowej nóżki i przycięciu radiatorów. Problem żywotności regulatora może leżeć w zapchanym filtrze kabinowym. Proponuję sprawdzić jego stan i jak trzeba to wymienić.
Jeżeli brak jest sygnału obrotów, to prawdopodobnie emulator obrotów ma jakieś chimery. Sygnał obrotów w sterowniku gazowym podłączony jest do pinu nr 40, przewód podłączony do niego (wtyczka) jest koloru fioletowo-białego i opisany jest jako 40 RPM. Z tego co czytałem nie należy do sterownika gazowego podpinać sygnału z cewki zapłonowej, bo to grozi...
Czujnik temp Przepustnica Sonda jak tam sprawa wygląda Świeczki itd?
Jeden, obciążeniem trafko o 4 niezależnych uzwojeniach.
Sprawdź silnik krokowy - dosyć częsta usterka w starszych silnikach TU5JP(czyli po naszemu 1.6).Wymontuj silnik krokowy z obudowy przepustnicy i umyj w benzynie ekstrakcyjnej.Powinno pomóc.
myślałem z początku że to rolki więc zmieniłem 8,5g na 5,5 g Złóż rolki nie lżejsze tylko cięższe np.9,5g. Lżejsze przy wyzszych obrotach powodują działanie wariatora.
W skrzyni nie masz co szukać przyczyny. Efekt falowania obrotów może być spowodowany zużytą tarczą lock-up w sprzęgle hydrokinetycznym.
Jakim wkładzie, katalizatora?? żadnego katalizatora chodzi o wkład za kierownicą na fotelu sterownik celowo utrzymuje wyzsze obroty gdy samochód jedzie i jest to całkiem normalne
nie wiem, zostaje liczenie obrotów.
skup się na lewym powietrzu.
Kolego bodajże w twoim samochodzie licznik jest elektryczny, nie na linkę jeżeli udało by ci się go wyciągnąć to sprawdź połączenie kostek. Sprawdź też luty nieraz miałem przypadek że licznik źle chodził albo w ogóle z winy lutów na płytce. Jeżeli dysponujesz lutownicą to popraw ostrożnie luty.
już wiem-siemens TLE 4202
Spryskaj go zmywaczem do hamulcow. Bedziesz widzial po obrotach nieszczelnosc.
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
Niedawno kolego przerabiałem ten temat w Peugocie 307,najprawdopodobniej przegrzane są końcówki przewodów w kostce podłączonej do opornika regulacji obrotów silnika nawiewu,najprędzej dostać się do tego opornika to wymontuj schowek od strony pasażera,a następnie plastikową rurę którą wentylator ssie powietrze do kabiny, musisz przez kanał ssący włożyć...
Jeden kod pamietam : p1598, a drugi zapomniałem. Ale dotyczył temperatury paliwa.
Sprawdź mocowania silnika oraz tłumików. Podnoszenie obrotów to kiepskie rozwiązanie.
Temat rzeka, Pugi wyrzucają ten błąd przy każdym jednym błędzie - poduszki, czujnik ciśnienia w oponach, uszkodzony alternator, zapchany DPF, niesprawna świeca... absolutnie wszystko. Przy Twoich objawach w 1.4 HDi Peugeot 207 miałem uszkodzoną rolkę alternatora, 330 zł i brak komunikatu, falowania obrotów itd. Ale to nie znaczy, że tak jest - tylko...
To jest silnik 1.1 z wtryskiem. Ci którzy zakładali instalacje gazową mówili że to sonda lambda. Czy to możliwe?
Wentylator elektroniczny: jeden przewód podaje + na przekaźnik zasilający wentylator (kabelek idzie z przekaźnika w BSM ale przekaźnik załącza ECM), drugi to przewód podający sygnał żądanych obrotów z ECM, trzeci to sygnał zwrotny obrotów wentylatora do ECM.
witam mam ten sam problem 407 hdi automat na wolnych szarpanie gasnięcie po wciśnięciu gazu do oporu wszystko ok pomocy
Tulejki na wzór nie mam. Czujnik obrotów wyjściowych nie czyta z impulsatora tylko z zębatki.
Znalazłem zdjęcie, które zrobiłem klientowi jak wymieniałem wentylator w Peugeocie 407, regulator obrotów zaznaczyłem strzałką https://obrazki.elektroda.pl/7593436100_...
Witam . Rzeczywiście nie odpisałem jak zakończyła się historia, uciekło mi to . Ciężko mi powiedzieć co było przyczyną , gdyż auto trafiło do kolejnego mechanika który temat ogarnął i zrobił auto za przysłowiowe kilka groszy . Chroniąc się tajemnicą nie zdradził mi co było przyczyną . I szczerze nie wnikałem , po 6 tygodniach zmagań najważniejsze było...
Witam, pacjent Peugeot 206sw silnik 1.1 z LPG Silnik faluje na obrotach tylko jak jest zimny Obstawiacie wtryski? https://obrazki.elektroda.pl/3609680100_...
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
Ja używałem peugota 406 2.0 16V i to samo jest z niskimi obrotami. Nie trzyma ich równo a na dodatek przygasa. Podobno problem ten jest związany z jakimś map sensorem albo silnikiem krokowym lub adaptacją silnika krokowego. Więcej nie wiem. Grzebałem trochę przy silniku krokowym i nawet go oczyściłem, ale nic nie pomogło. Drugi problem, jaki ma ten...
Te przewody są połączone z przełącznikiem do zmiany obrotów wentylatora. Porównaj kolejność na przełączniku-pomoże dobrać kolejność podłączenia do rezystora.
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
KotBury, z całym szacunkiem że posiadasz wiedzę, ale za każdym razem kiedy komuś zgaśnie HDI, to ty od razu ze łuk elektryczny. I trzeba pompę sprawdzać. Zaraz się na komputerze okaże ze zawinił czujnik obrotów silnika, a objaw może być identyczny.
A zacząłeś od najprostszego? Czyli od zbadania stanu układu sterowania przepustnicą? Czyli prosto mówiąc, czy skontrolowałeś stan pedału, linki, mocowań...?
Grzechu , nie pomyślałeś ,że aby Ci pomóc muszę stracić punkty aby pobrać zdjęcie? W tych sterownikach obrotów leciały przeważnie tranzystory - jest na forum jaki zamiennik , szukać!
...Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują... Co moze oznaczac, ze silnik krokowy nie dziala niezaleznie od tego, czy jest podlaczony, czy nie. Obroty faluja, bo nie ma normalnej regulacji biegu jalowego (silnik krokowy) lub mimo zamkniecia kanalu dodatkowego powietrza obroty sa...
Niestety nie znalazłem :/ Pojawił mi się kolejny problem, otóż jadąc autem przy 3100 obr auto się zaczyna dławić i nie chce przejść na większe obroty :/
Posiadam akurat 2.0 HDI RHR ale w C5. Czujnik położenia wału jest na wierzchu, nie jest pod kołem pasowym. Wystarczy koło ściągnąć i mamy go na dłoni. Nie trzeba ściągać nawet żadnych osłon czy nadkoli. No chyba, że konstrukcja 407 jest zupełnie inna... Skoro nie widać obrotów silnika, to nie ma opcji - albo czujnik albo wiązka. Mimo, że wymieniony...
Sprzedaż samochodu
Jutro niedziela to nie zrobię pomiarów. Ale w poniedziałek czemu nie. Pod blokiem sobie stoi moje 306 z 1.4 KDX na MM (Weber). Jeżeli nawet kupisz Lexie to powinna tam być przejściówka na 2 PIN. Ja właśnie taką mam. Czasami można kupić oddzielnie.
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Witam.Mam problem Peugeotem 407 2.0L HDI 2004r. po zgaszeniu już nie odpala.Błąd jedyny jaki jest to P0000.W parametrach brak obrotów silnika oraz ciśnienia paliwa.Czujniki podmienione i to samo.Zasilania sprawdzone.Proszę o jakieś nakierowanie.Podaje VIN VF36ERHRH21167530.
Tłumik jest jest FABRYCZNIE "wklejony"w samo koło. Nie ma możliwości ponownego wklejenia go, aby to miało sens. Uruchomienie bez tłumika - nie polecałbym ;/ W niektórych zakresach obrotów pasek będzie drgał i błyskawicznie się zużyje, lub będzie miał szanse na przeskoczenie - co skończy się remontem/wymianą silnika.
Problem rozwiązany. Uszkodzony był rezystor dmuchawy i regulacja obrotów w pewnym stopniu działała, ale obroty wentylatora były dużo niższe niż wynikałoby to z ustawienia. Ze względu na kiepskie łożysko wymieniłem cały wentylator i teraz wszystko działa jak powinno. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy...
1. nie 2. musisz to naprawić 3. wytrzyj bagnet, włóż, wyjmij i odczytaj stan 4. sprawdź uszczelkę pod głowicą, węże chłodnicy 5. nie znam tego pojazdu i tego silnika więc nie pomoge kopcenie na biało po odpaleniu to nic innego jak parowanie wody skondensowanej w tłumiku, spadek obrotów w trakcie nagrzewania to też norma ps:mam nadzieję, że pomogłem...
w sumie to na tych niskich to cały czas jest problem ale jak jest ciepły to jakoś mniej to się odczuwa. Na zimnym silniku to czasem ciężko jest gdy trzeba szybko ruszyć itd.
Nie dało się odpalić komputera? Nie ważne czy odpala czy nie odpala, możesz zobaczyć ile obrotów ma. Ostatnio miałem klienta że mu nie pali 206cc, po podłączeniu do kompa i przy rozruchu na komputerze widnieje 0 obr/min. Jak czujnik wymieniłeś, a na kompie dalej będzie 0, to prawdopodobnie problem z instalacją.
Komputer nic nie pokazuje.
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Kiedyś miałem podobny przypadek renaut 19 zamienione były wtyczki od zaworu wolnych obrotów i potencjometru przepustnicy... Wtyczki pasowały idealnie ,auto było po wymianie uszczelki pod głowicą nie zapalało... Efekt końcowy wymiana komputera i potencjometru. To był wielopunktowy wtrysk ...
Nie podałeś konkretnych danych ale może te schematy Ci podpasują. Są dla wersji bez czujnika deszczu ale akurat ta część może pasować do wersji z czujnikiem. Zielona wtyczka BSM (3) steruje spryskiwaczami jak i klaksonami. Na początku na Twoim miejscu sprawdziłbym czy po włączeniu zapłonu na bezpieczniku F13 w BSM pojawia się napięcie - czyli żarówka...
Jaki jest dokładny opis błędu. Jeżeli problem z obwodem elektrozaworu regulacji to sprawdzić zawór oraz jego okablowanie.
czujnik obrotów peugeot peugeot wolnych obrotów odcina obrotów peugeot
radio renowacja niebieski matryca blaupunkt volvo silnika
Akumulator litowo-jonowy – czerwona dioda po ładowaniu, Bosch, Stihl, Ryobi, BMS, diagnostyka BMW E61 Touring – rozpiska kabli tylnej lampy, kolory przewodów, pinout, halogen i LED