Ten "komputer" można wywalić i dalej auto powinno jeździć po podaniu napięcia na zaworek biegu jałowego - zobacz czy instalacja się nie rozleciała do tego zaworka?!
za gaznikiem do kolanka wodnego jest wkrecony zawor z 3 wyjsciami, sprawdz wężyki czy są prawidłowo założone i czy nie są poprzecierane
Witam Jak to nie pomoże do sprawdzenia jeszcze punkt masowy w okolicach głowicy. Pozdrawiam
Gdzie go tam masz? Tam jest gażnik! To jest gaźnik AISAN i nastawnik wolnych obrotów występuje, jest zazwyczaj przykręcony do pasa przedniego. Na schemacie powyżej oznaczony numerem 3.
Jak najbardziej mechanik moze miec w tym przypadku rację. Nie wiem dokladnie co sie wymienia ale chyba popychacze tez.
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik
Świece mają odpowiednią ciepłotę? Samochód jak juz zapali ma moc? Wchodzi normalnie na obroty?
Sprawdź działanie przepustnicy rozruchowej.
Na początku polecam sprawdzić węże podciśnieniowe. Może jakiś spadł, co się bardzo często zdarza. Jak miałem CC700 to zawsze w zapasie woziłem 1m wężyka :)
Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest wymiana na Webera. Aisan to koreańska zemsta na Polakach.
witam u mnie jest trochę inaczej ale po kolei ,autko 96r z kat i oczywiście Aisan .Do tej pory było OK a teraz przy odpalaniu bez ssania kreci i nie zapala,po wyciągnieci ssania na maxa zapali ale obroty nierównomierne.Jak juz jedzie to silnik pracuje nierówno a wyrzucenie na luz gaśnie.Prosze o porady.
Jeżeli chodzi o śrubę mieszanki biegu jałowego to jak w tym gaźniku się ją ustawia? Znalazłem opis dla gaźnika briggs ale nie wiem czy dotyczy to gaźnika AISAN "Odkręcamy 1,5 obrotu śrubę, ustawiamy obroty na 1700 i dokręcając ją do momentu aż silnik zacznie się dławić następnie wykręcając ją do chwili dławienia się silnika. Ustawiamy pomiędzy tymi...
FOS-a tak. AISANA -nie. sprawdź wężyki z zaworu powietrza dodatkowego (od kolana do zaworu i od zaworu do gaźnika)
Witam kolegów mam problem z cinquecento 700 gaźnik aisan. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na wolnych obrotach potrafi zgasnąć lub się zadławi.Wężyki sprawdziłem wizualnie ok.Przepustnice wyczyściłem.
ludzie ratujcie poprostu głowa mała chodzi jak mu sie zachce to chodzi idealnie a ja nie to szarpie co robić????? czasem jakby uciekały mu wolne obroty
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
Karpediem przeanalizuj link który podałem powyżej. Jest tam schemat działania ssania. Nikt nie jest prorokiem. W tym typie gaźnika może być wszystko. Urwany, dziurawy wężyk podciśnienia, termozawór dwudrożny, czujnik biegu jałowego itd. Myślę, że metodą przeanalizowania poprawności działania i kolejnych eliminacji możliwych usterek ssania można do czegoś...
Witam Mam problem z moim autkiem cc704 - gaźnik Aisan ,otóż przy zmianie biegów silnik strasznie powoli schodzi na wolne obroty. Proszę o pomoc może miał ktoś podobny problem. Pozdrawiam
Witam.Potrzebuję pomocy,mam problem z moim cinquecento,od kilku dni nie ma wolnych obrotów, ciągle gaśnie jak nie dodaje gazu .Tak więc muszę trzymać nogę na gazie ,bo inaczej zgaśnie .Proszę o pomoc ,kto wie dlaczego się tak dzieje??Nie wiem co z tym zrobić,zwykle udaje mi się rozwiązać usterkę ale nie tym razem.
witam mam cc 700 z roku 1995 mam taki proglem z obrotami jak go odpale to chodzi normalnie ale po kilku minutach obroty spadaja i tak to wyglada jak by mial zaras zgasnac
CC + AISAN+ LPG + wypadek hmmmm lepiej go sprzedaj
Nie nie na mrozie taka pogoda jak teraz 3-5 stopni rurki siedzą wcześniej było wszystko ok to tak od niedawna i dopiero po rozgrzaniu silnika nie chodzi na wolnych obrotach i ciężko się uruchamia.
Witam wszystkich! Mam taki problem iż mój CC 700 z gaźnikiem Aisan po zdjęciu nogi z gazu gwałtownie spada z obrotów a niekiedy (jak jest jeszcze zimny) potrafi zgasnąć! Przewody świec są nowe (org), wszystkie wężyki są wymienione na nowe. Jeśli ktoś wie co zrobić to proszę o poradę!:cry:
jak powinien zachowywac sie elektrozawor wolnych obrotow po wykreceniu go z gaznika aisan nastepnie podlaczeniu go do instalacji elektrycznej i wlaczeniu/wylaczeniu zaplonu. chodzi mi o to czy przy wlaczeniu zaplonu dysza powinna wysuwac sie a po wylaczeniu zaplonu powinna sie wsunac w elektrozawor? Dzieki za odpowiedzi
sorka. rok pojazdu 1997 gaźnik AISAN
Tak, problem z tym czunikiem objawia się brakiem iskry, ja miałem przetarty jeden z tych kabli przy złączce - gdzieś koło gaźnika była ta złączka. Efektem były niestabilne obroty. Skróciłem kable, polutowałem do wtyczki ale przez przypadek zamieniłem kable miejscami, efekt był taki że iskra zgineła. Dwa dni straciłem by odkryć pomyłkę.
Witam Nie straszcie tak od razu kolegi....niekoniecznie musi to być poważna usterka. Ja mam cieniaska z aisanem już prawie dwa lata.Po zakupie też były problemiki z obrotami itp itd i kazdy z machaniorów mnie straszył............. Ale sciągnołem troszke materiałów,przeczyściłem,wyregulowałem i śmiga bezproblemowo. tak więc nie załamuj się tylko jak...
Temat poruszany już wielokrotnie na forum. Wpisz w szukajkę słowo AISAN.
silniki te są bardzo wrażliwe na stan świec, a gaźnik aisan to chyba najlepsze co mogło Ci się trafić nie wyje na obrotach ładnie pracuje tylko musi być w dobrym stanie
Lewe powietrze
Jaki gaźnik??Jeśli Aisan sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
Rozumiem, no ja na temat gaźnika AISAN nic dobrego nie słyszałem i otwierając maskę miałem nadzieję, że nie będzie aisan i na szczęście nie był 🙂
Nawet w 700 na gaźniku jest (aisan).
WITAM Panowie. Mam pytanie, może głupie ale czy w tym aucie sonda ma wpływ na spalanie LPG? Mam w tym aucie instalację lpg i nasunęło mi się takie właśnie pytanie. Słyszałem że ma wpływ na skład mieszanki ale tylko na uruchomionym zimnym silniku. Potem jak się rozgrzeje że już nie ma wpływu. Auto pracuje normalnie, odpala normalnie, utrzymuje stabilne...
Gaźnik do wyczyszczenia, pompka paliwa, sprawdź dokładnie przewody podciśnieniowe i elektryczne wokół gaźnika jeśli to słynny "Aisan" .
Kolo sondy jest taka dodatkowa zaślepka,wykręć ja i sprawdź czy zapali,i wejdzie na obroty.
Witam. Może ma ktoś schemat gaźnika aisan używanego przez mitsubishi (chyba CK I8I A). Zamontowałem go w hyundai-u ponym 1.5 91r i mam problem z wysokimi obrotami biegu jałowego. Może ktoś pomoże, albo podpowie gdzie znajduje się śruba regulacyjna. Z góry wielkie dzięki :please: :please:
Regulacja obrotów na ssaniu nie pomogła (tzn. działa, obroty wzrosły przy odkręceniu o obrót, ale i tak silnik gaśnie). Natomiast jeśli jej nie masz w ogóle to najprawdopodobniej przepustnica na ssaniu nie otwiera Ci się bardziej niż na przyspieszonym biegu jałowym, czyli obroty masz za małe i może u Ciebie dlatego gaśnie.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem chodzi ci o ten czujnik z dwoma przewodami znajdujący się z przodu na przewodzie wodnym on załącza sterowanie gażnika aisan gdy temperatura silnika osiągnie 15 stopni jego uszkodzenie powoduje nieznaczny wzrost zużycia paliwa i mogą sie pojawic problemy z wolnymi obrotami ale nie zawsze
:?: Witam. Moje Cinquecento z silnikiem AISAN z 94 roku chodzi dobrze na wolnych obrotach, ale w czasie jazdy często się dławi i traci moc. Trzeba obniżyć bieg i większym gazem wejść z powrotem na obroty. Zdarza się to coraz częściej. Na zimnym silniku trzeba przy ruszaniu i do czasu nagrzania trzymywać go na wyższych obrotach. Proszę o pomoc w rozwiązaniu...
Gaźnik Aisan? Jeśli tak to trudno będzie go wyregulować.
jak aisan to walczyłem dziś z nim i po wyrególowaniu obrotów na dwóch śróbach jest ok
W gaźniku Aisan jest śruba regulacyjna obroty ssania (po włączeniu ssania i zamknięciu przesłony następuje wstępne uchylenie przepustnicy).Zbyt duże wykręcenie śruby powoduje ,że silnik ma za wysokie obroty na ssaniu ,natomiast jej dokręcenie powoduje problemy z uruchomieniem zimnego silnika.Zazwyczaj należy ją wkręcić do oporu i następnie wykręcić...
Zaślepiony został zawór trójdrożny i dwie dziurki które tłoczą płyn chłodniczy do gaźnika Aisan.
jeszcze nie sprawdzałem ale musze dodać że gdy pierwszy raz zaczołem odpalac po całej akcji to coś jakby zaczeło strzelać/pukać ale palił na jednego tłoka póżniej już całkiem sie zepsuł bo jak kręce rozrusznikiem to co kilka obrotów wału gwałtownie zwalnia i znowu kręci
Ten temat pojawiał sie już co nalmniej kilka razy. Nie bedę ci podsyłał linków. Bo widzę, że kilka postów popełniłeś i pewne doświadczenie na tym forum masz. Odeślę cię tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/search.... gdzie w odpowiednim okienku wpiszesz hasło AISAN i naciśniesz ENTER
duze obroty na ssaniu sa spowodowane wlasnie usterka tego czujnika,do 15*C wylancza on cale to sterowanie gaznika a powyzej zalancza.
Ktora to dysza? Opisz mi dokladnie jezeli mozesz co i jak rozebrac, zeby to naprawic. Dlaprzypomnienia jest to gaznik AISAN.
brakuje mu paliwa.wymien filtr paliwa,sprawdz pompke paliwa oraz gaznik-dysze.jezeli jest to gaznik AISAN to sprawdz dodatkowo wezyki podcisnienia
Ta ''klapka'' od ssania to raczej rzadko ulega uszkodzeniu ponieważ jest ręcznie sterowana dźwignią od ssania która jest w kabinie przy kierownicy.Za obroty na ssaniu w gaźniku typu ''aisan'' odpowiada kilka rzeczy.Najważniejsze z nich to zawór dwudrożny czyli taka plastikowa rurka z trzema króćcami do których są podłączone podciśnienia następnie zawór...
wolne obrót aisan aisan gaznik aisan cinquecento
wymiana resora dolnego wymiana zegarów renault odzyskiwać partycja ubuntu
hyundai interfejs cabletech urz0336
Jak sprawdzić sprawność grzałki w inkubatorze? Jak bezpiecznie wyciągnąć zapalniczkę z gniazda samochodowego?