Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
Wygląda że regulator obrotów wyzionął ducha. Czyli pompa na stół.
Raczej coś mechanicznie nie działa. Brak połączenia elektrycznego ECU ładnie wykrywa i zgłasza odpowiednim błędem. Pytanie czy kompresja jest. Do tego wystarczy ręcznie kręcić wałem czy opór jest taki sam na pełnych 2 obrotach.
Witam, mam problem z moim iveco daily 29L12V z 2007 r. Samochód osiąga jedynie 1500 obrotów max. Normalnie jeździ, nie ma szarpnięć, tylko nie mogę przekroczyć w/w progu obrotów.
Niestety nie ma tam mojego silnika 3.0 Auto zaczęło ciężko odpalać i nie równo chodzi na wolnych obrotach
Witam, mam problem z Iveco, podczas przyspieszanie wibruje na każdym biegu. Jeśli spadnie poniżej 2 tys i dodaje gazu wibruje, czym to może być spowodowane? Potem się uspokaja na wyższych obrotach
Nie pamiętam tego silnika Ale czy koło foniczne przymocowane jak w większym stralisie na 4 srubkach m6 od strony skrzyni do wałka? Bo jeżeli tak to zdjalbym obudowę i sprawdził bym czy pojawił się luzik - Stare miejsca odcisniete. W Iveco, masa, następnie ściągam ta obudowę, biały tym, odopalanie jakby z uwalona świeca zarowa, porzuca go i ciężko wchodzi...
o obroty biegu jałowego ta ciężarówka teraz na wolnych obrotach ma 500 i wszystko drży
Wszystko jest ok i akumulator mały i nieprzystosowany do długich obciązeń. Jaki masz alternator bo 140 A powinien dać rade na średnich obrotach.
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
kolego kiedyś dwa razy miałem podobny przypadek w jednym przypadku było to miedzyzwowoje na wirniku a w drugim na stojanie
I jak udało się naprawić? Mam podobny problem tylko nie wyłącza turbiny a drugi i czwarty wtrysk i nie na wolnych obrotach strasznie tłucze silnikiem.
Słuchaj to może głupie ale w Iveco te czujniki są blisko siebie i kilka razy widziałem jak sparowali tacho i założyli plomby N czujnik obrotów - pisze o tym bo piszesz ze chyba może być Soft od 16 biegowej - jak i kiedy? Jeżeli tak się dzieje w Iveco zawsze wymieniam czujnik i tacho do kalibracji. Po za tym czy są błędy na tacho np. 20 czy 21
iveco daily hi matic zrzuca biegi przy zjezdzie z gory za mocno i wchodzi na wysokie obroty co moze byc przyczyna? (at)ElektrodaBot
No fakt tam nie ma przepustnicy sugeruje się iveco 2.3 a to inny silnik ale objaw identyczny jak przepustnica się zacina wolne obroty i koniec
Na jakich obrotach silnika był pomiar napięcia?
Zakręć każdym z kół z połączonym komputerem i zobacz ile km/h widzi. Dziwne że błędu nie można skasować, może sterownik ABS musi 'zobaczyć' normalne obroty koła.
dpf wypalałem , kolektorów nie ruszałem i egr tez nie ruszałem , jutro puszczam auto w trase około 300 km taka trasa może pomóc czy zaszkodzić ? Dodano po 20 dodam że jak się wkreci juz powyżej 2000 obrotów to leci jak strzała najgorzej jest jak zwolnie i chcę przyśpieszać ze zbyt wysokiego biegu jak np zwolnie i chcę przyśpieszyć od 1500 obrotów to...
Nie podałeś jakie kody były przed skasowaniem, a 1 powinna zniknąć po odpaleniu silnika,2 po naciśnięciu pedału hamulca i EDC powinno zgasnąć.Przegazuj kilka razy i gdy EDC pojawi się ponownie, odczytaj kody ponownie na pracującym silniku. Dodano po 10 1- aktywna na pracujacym silniku ma duży wpływ na obroty.
Mam ten sam problem gaśnie jak się nogrzeje,wtryski wymienione ,regulator pompy wymieniony i dalej gaśnie jak się dobrze nagrzeje,ale jak utrzymię obroty ok1500 na postoju to nie zgaśnie pomocy iveco 2,3 2007r
ECM 38 Truck not going pump its hard
Hey, jakie powinno być napięcie na wtyczce od zaworku n75 iveco 2.8 146km? Oraz do jakiej wartości powinno rosnąć pod obrotami? Na zgaszonym mam 0.50v, na zapalonym 9.30v Dodano po 30 Hey, jakie powinno być napięcie na wtyczce od zaworku n75 iveco 2.8 146km? Oraz do jakiej wartości powinno rosnąć pod obrotami? Na zgaszonym mam 0.50v, na zapalonym 9.30v
Widziałeś kiedykolwiek z bliska system common rail? Napraw parę samochodów, później się wypowiadaj. Pytałem Cię wcześniej jaki sterownik silnika po uszkodzeniu czujnika temperatury, albo MAP podniesie obroty z jałowych do maksymalnych
Witam, mam pytanie: licznik w Iveco Daily 2006 r. 3.0 HPT raz działa, raz nie. Obrotomierz zatrzymał się na 1000 obrotów i brak podświetlenia na liczniku. Gdzie szukać przyczyny?
bo iveca maja problem z rozrusznikami,juz sie przekonalem. iveco musi widziec obroty przy rozruchu dobrze ponad 200.inaczej niewysteruje wtryskiwaczy. do porzadnego diagnosty niech popatrzy w parametry co sie dzieje jak niechce odpalic
Na diagnostyce właśnie wyszło że wszystko dobrze działa, przy dodawaniu gazu na komputerze pokazuje że wszystko jest dobrze, chyba że dopiero jak wszedłby na te obroty stałe to wtedy pokazałoby błąd dopiero?
Słabe podciśnienie z vaccum pompy lub coś z EGR otwiera się na wolnych obrotach i stąd problem.
Pedal hamulca też
Witam, Mam taki sam problem pedał gazu nie reaguje, ale tempomatem podnosi obroty. Czy ktoś wie co to może być?
Czym to czytasz? Obroty w czasie rozruchu?
Mam jeszcze problem z dawką rozruchową, wcześniej gdy odpalałem na zimnym silniku obroty były delikatnie podwyższone przez jakiś czas a od dłuższego czasu tego nie ma czy ciepły czy zimny przy odpalaniu ma takie same obroty. Jak to ustawić ???
https://obrazki.elektroda.pl/2166447200_... https://obrazki.elektroda.pl/7940874200_... Takie doładowanie pokazuje przy 2 tys. obrotów na postoju. Na biegu jałowym wyprzedzenie kąta wtrysku pokazuje -3,68 stopnia. Jutro podłączę diagnostykę do starszego Iveco i zobaczę, czy parametry są porównywalne. Co to za parametr...
Wyciągnąłem regulator ciśnienia (zamontowany jest z tyłu pompy paliwa) umysłem go i pomogło jest wszystko ok. Tylko się boję że za jakiś czas może padać czujnik.
brak synchronizacji ale to bedzie bo auta nie ma obrotów może krzywki popękały
Problem z wężami do zaworka.
Agregat prądotwórczy, to jedyne wyjście. Ciężko znaleźć alternator, który daje >100A (1,4KW) przy obrotach ok 6krpm, nie ma takich, które generują taką moc przy obrotach biegu jałowego silnika
Daily ma BSI bliźniacze z Fiatem Ducato ale dopiero w roczniku od 2007, niech sprzedawca zweryfikuje swoje informacje bo w poprzednim modelu Daily nie zamontuje CANa. Jeśli nawet w tym modelu jest CAN to leci nim tylko wymiana informacji między ECU silnika a zegarami(temperatura,obroty itp)
Cześć, zobacz czy masz pod/za tą większą kulką w ośce pompy plastikową obsadę - jeżeli tak spróbuj wydłużyć ośkę jest regulacja tylko nie przesadzaj - przed procedurą zmierz sobie długość - 5-8 mm- myślę że na początek około 2 obrotów Zobaczymy czy to pomoże.
Komputer podmieniony z innego iveco o tych samych numerach wgrany Soft i dwie wyrzuca te same błędy. Na samochodzie była spawana zabudowa i pierwsze co przyszło mi do głowy to to ze komputer spalony po spawanie ale tak jak pisałem na drugim te same objawy. Silnik zapala dobrze skręca się ba obroty do końca ale bardzo bardzo słabo zachowuje się jak by...
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odmę wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
A wsteczny wchodzi? Mialem ostatno taka samą sytuację w Iveco nie wrzucał biegów do przodu jak był zimny wystarczy że pochodził godzinę na wolnych obrotach i wszystko w porządku przyczyna był wybierak (nieszczelność) ale jak masz komputer to zobacz czy jak próbujesz zmienić bieg ciśnienie gwałtownie nie spada.
Witam wszystkich mam problem z Iveco 2,3D 2007r odpala normalnie ale nie może wejść na obroty, obroty zatrzymują się na 2600-3000 i bardzo kopci, nie bardzo wiem czego szukać . Sprawdziłem filtr powietrza jest czysty.
Do tego dodam ze tempomat działa do 40 km/h i mogę go na postoju używać jako regulacje wolnych obrotów. Proszę o pomoc !!! Dzięki
Jak dasz obrotów to do ilu skacze? Iveco mają do siebie że jedne silniki mają ciśnienie 4 a inne 6 więc może nie tu przyczyna. Odnośnie wymian turbo - wymieniane na nowe czy "regenerowane" używki? Sprawdź spływ z turbo i drożność odmy.
to jest widok od strony czujnika? a skąd brany jest sygnał obrotów bo obroomierz nic nie pokazuje, a sterownik widzi obroty po na kompie pokazuje.
Predkosc alternatora jest dwa lub trzy razy szybsza wiec jak czujnik pobieral impuls z walu silnika to liczyl rzeczywiste obroty silnika jesli podlaczysz pod alternator to bedzie liczyc obroty alternatora czyli jak silnik bedzie mial 1000 obr to Obrotomierz pokaze 2000 lub 3000 jesli juz to podlacz tez pod wal jak bylo w aucie w ktorym byl zamontowany...
Witam mam problem z iveco daily z 2012r z3.0 silnikiem 35s15. Stracil moc , obroty jak wcisne pedal gazu tylko do 1500 i nic wiecej katalizator ok nie zapchany , na wolnych obrotach pracuje normalnie ,odpala normalnie ,na desce mam blad na czerwono edc miga, i czasami zapali sie swieca zarowa po za tym wszystko ok. Gdzie szukac przyczyny?
Miałem ostatnio w Zafirze ale był tam zamontowany ogranicznik mocy w czasie jazdy po przekroczeniu ok 3,5 tyś obr. silnik tracił moc po zmianie biegu szedł ponownie do tych obrotów. Na postoju wkręcał normalnie.
Czujnik wału.
Kolego u mnie tak samo spalanie 50 przy pedale w podłogę 0,2 jeszcze jak puszcze nogę z gazu to tak jak by miał zgasnąć ale wraca na obroty i faluje predkosc 110 servis 149
blokada na włączonej PTO ? możliwe że należy do programować np funkcję sterowania obrotami gdy pto jest aktywne ? może jest zablokowana ... tylko strzelam nie znam iveco ...... w Manie wybierasz czy pto ma działać na postoju czy podczas jazdy, do tego ustawiasz zakres obrotów min -max, ograniczenia związane z pedałem gazu, hamulcem ręcznym itp.
Błędy dotyczą układu paliwowego a z obrotami to przesadziłeś chyba 1,8 tys.
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
Instalacja sprawdzona i jest ok . EDC zapal się po kilku minutech od ruszenia więc elektrykę można wykluczyć. Na wolnych obrotach też się nie zapali .Tylko w czasie jazdy gdy ma obciązenie .
Witam pojawił się nowy błąd 194 niskie ciśnienie w kolektorze ...coś komuś dzwoni ? EGR nowy , czujnik ciśnienia doładowania nowy , błąd zapala się przy 1200-1800 obrotów przy stałej prędkości , jeśli jeżdzimy dynamicznie brak błędów ....
Wiesz, u mnie jest tak że silnik pracuje równo..... szarpnie nim/zadławi tylko sporadycznie. Zdarzy się to raz 15 km, albo raz jak sobie chodzi na wolnych obrotach. To nie jest tak, że silnik cały czas telepie czy dławi się.
Wtryskiwacze były podmienione z innego sprawne i też to nie pomogło, po podpięciu texy i pojedyńczym wyłączaniu wtryskiwaczy silnik reagował (silnik pracuje równo tylko stuka ,im wyższe obroty tym bardziej stukanie ustaje ).
To by znaczyło, że zbiegiem okoliczności wysiadł alternator (brak ładowania i rozładowane akumulatory) i obwód stacyjka-rozrusznik. Przekaźniki podmienialiśmy, zarówno te prądowe jak i pomocnicze - bez skutku. Chętnie bym to ominął tylko nie mogę znaleźć który kabelek biegnie do rozrusznika (połowa kabli zielonych z mało czytelnymi numerami)! Zobaczymy...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Zacząć od wyjęcia alternatora. Następnie sprawdzenie i naprawa.
Dodam ze samochod nie zawsze zasleje czasami chodzi ok chodz zadko podczas gdy obroty pojda na maxa i temperatura wtedy obroty silnika rowniez podnosza sie do 1500
Po temacie , padł sterownik silnika po ponownym zaprogramowaniu śmiga aż miło.
A elektryka będzie pasowała? om602 to wiele różnych silników Są z pompą rzędową z gaszeniem podciśnieniowym - zero elektroniki - Te pasują P&P (elektrycznie) Są z cyfrową pompą rzędową - Te wymagają przełożenia pompy analogowej (lub komputerka z gazem i czujnikiem obrotów) Są też z elektronicznie sterowaną rozdzielaczową pompą VP - J/w analogowa z...
Witam , może ktoś spotkał się z podobnym problemem. Nie jest to stała usterka ale się pojawia. Objaw jest taki jakby pedał gazu wcale nie reagował silnik pracuje jak na luzie po czym ok 5 sek normalne wchodzi na obroty i przyśpiesza. Jakieś podpowiedzi?
Witam posiadam iveco dayli i mam porobiłem ze jak czem je odpalę to jedzie do Max 1500 obrotów na każdym biegu.Lecz gdy tylko jest gaszę od razu problem znika jest znów dobrze i to się powtarza notorycznie
Miałem ten sam problem ostatnio. Po długiej walce udało się go pokonać. Jak się okazało to problemem była nieszczelność w podciśnieniu Vacumpompy . Bo to ona na wyższych obrotach pompowała powietrze do komory silnika . Po wymianie serwa usterka ustała.
Coś takiego. Dlatego winny będzie nastawnik pompy jednak. Przy pracy na wolnych obrotach ciśnienie w szynie jest na poziomie 500Bar.
Widzi obroty wału? Jakie ciśnienie na listwie CR?
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
kolego , idacym od filtra do pompy
Regulacja zaworów to nie wszystko.jeszcze sprawdzić trzeba czy dobrze wyregulowane są pompo-wtryskiwacze, następnie fazę wałka rozrządu i fazę koła impulsowego W zależności od modelu są to różne wartości dla fazy wałka rozrządu.Piszesz że jest to silnik F3F,nie znam takiego.Może F3B czyli cursor 13, albo F3A-cursor10.ważne też jest czy jest to euro...
Witam. Problem z Iveco Daily 35s17 z 2016r. Auto trochę stało bez ruchu. Okazało się, że alternator odmówił posługi. Naprawiony, przy dużych obrotach daje 14,8V. Po podłączeniu jednak na desce rozdzielczej pokazuje brak ładowania. Napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku 12.7V, przy odpalonym 13,7V. Bezpośrednio na alternatorze 13,7V. Co może...
Witam IVECO DAILY 2008R. 2.3 HPI Błąd: P0016 oraz 144 oraz mrugająca kontrolka EDC jeżeli odpali to wkręca się tylko do 1500 obrotów Diagnostyka: "Wiarygodność wskazań pomiędzy czujnikiem koła zamachowego i wałka rozrządu" Powyżej maksymalnej wartości progowej. błąd obecny. Błąd można usunąć lecz gdy auto odpali to od razu mruga kontrolka EDC i wkreca...
Diagnozowałem to Texą. Tylko w tym aucie jest kłopot przy innych Ivecach z tymi samymi silnikami jest wporządku.
Robi się to tempomatem. Stop wciśnięty cały czas, nacisnąć 5 sekund RES zwiększyć obroty nacisnąć 5 sekund RES, puścić pedał stopu. Warunek: sprawne czujniki sprzęgła, hamulca, gazu (idle switch). A tu od razu komputery programują :-P Analogicznie robi się to w 3 serii oraz Iveco Euro...
Skorp, daleko masz do wawki?? mozna cos przyciac;) mamy 2 Iveco daily 2008 3.0 16 v turbo normalnie nie odpala, tylko na plaku, przy delikatnym dodaniu gazu wchodzi na obroty, przy ostrym- zdycha wymyta przepustnica, egr, map (zawalony byl jak sie masz ) jak cos, to dzwon 883177793
Iveco Eurocargo 2012 model 160e25 podczas postoju miga światłami stop, jeśli jadę autem, na chwilkę jakby traci moc, później jedzie dalej bez utraty mocy, nie wyświetlają się żadne błędy. Na postoju jak podniosę obroty na tempomacie, w momencie gdy zaświeci światło Stop, obroty spadną, myślę że podczas jazdy też znika ta moc jak migną światła stop,...
Nie pisze czy to obroty ciągłe czy krótkotrwałe więc lepiej zejść z obrotami niżej niż te 3tyś. mam tych pdf trochę więc jak ktoś chce to pytać o konkretny model. TAKIE FIRMY MAM MARELLI BENDIX WABCO KNORR BREMSE Osobiście zakupiłem dziś od IVECO STRALIS tylko nie wiadomo który to model sprężarki bo tabliczki nie ma mam nadzieję że ten większy LK4936,który...
https://vimeo.com/189416470 https://vimeo.com/189416530 https://vimeo.com/189416338 Tak sie zachowuje auta i cała litania błędów w tryb tych obrotów pojazd wszedł sam jak złapał któreś z tam błędów i chodził dluższa chwilę na postoju.
Filtr był osobno ,a do pompki przełożyłem tylko grzałkę, reszta części nowa. Auto kręci obroty do końca. Czasem na jałowych zgaśnie i już nie odpali.
Obroty turbo maja być w okolicy 60-65 tys obr - na razie zostaw turbo w spokoju - nie podlanczam texy pod iveco - mam easy. Pompka ma być twarda czyli jest uszkodzona lub masz nie szczelność.
W parametrach trzeba sprawdzić jak i czy widzi obroty wału i wałka rozrządu. I czy zgadza się synchronizacjia. W tych silnikach lubi pasek przy gaszeniu przeskoczyć o ząbek i też wali błąd czujnika wałka rozrządu. Czyli jednak przeskoczyło. Nie martw się nie jesteś sam. Tu masz temat wałkowany. https://forum-mechanika.pl/threads/uszko...
Może tak, ale z mojego doświadczenia, a było tych awarii dosyć sporo to raczej jest to spowodowane niesprawnością pompy wysokiego ciśnienia. A ile ma to Iveco przejechane ?
Chodzi mu o przewody łączące zawór z ecu, skoro piszesz że je sprawdziełeś to zakładamy że zrobiłeś to poprawnie. zawór twój dostaje impuls sterujący bezpośrednio z ecu w zależności od obrotów , temp. zasysanego powietrza, ciśnienia w kolektorze. Jeśli nie ma wysterowania to nie pochodzi ono z ecu. po włączeniu zapłonu masz tam mieć napięcie.
Zakładałem rozrząd według książki z 10tys. km temu i do tej pory było wszystko ok. Myślicie że mogło by się coś przestawić ?? Samochód na wolnych obrotach pracuje idealnie i na te max 1500 też. Jutro sprawdzę ten rozrząd....
A dlaczego się zawziąłeś na czujnik? Jak już zgaśnie, to sprawdź lepiej jakie widzi ciśnienie na CR podczas kręcenia. Bo możesz mieć problem z paliwem. Czujnik (obroty) tez powinien widzieć. No chyba że to jeszcze inny problem elektryczny. Potrzebna diagnoza..
Witam Mam problem z kontrolkami EDC i Check Engine. Zapalają mi się i po pewnym czasie gasną . Do tego wyświetla mi się błąd 136 i 137. Silnik nie traci mocy ale na wolnych obrotach "kuleje". Wtryskiwacze, turbina i EGR sprawdzone- są w porządku. Co może być przyczyną. Pomoże ktoś ,proszę.
witam, mam problem z iveco eurocargo 2010 r. wyskoczył błąd edc 10057 03 25, redukuje moc silnika, jak przytrzymam na wyższych obrotach to co jakiś czas puszcza chmurę czarnego dymu i słychać jakby coś strzelało w tłumiku. ktoś coś pomoże w temacie?
podskakuje wskaznik temp i obrotów Masy i zasilania na sterownik sprawdzaj plus na próbę zapnij masę przewodem rozruchowym na silnik.
Pacjent Iveco 2.3 2020 r., 130 tys. km. Brak mocy, kręci z ledwością do 3 tys. obrotów... zero błędów na desce. Pod komputerem pokazuje błąd nastawnika turbiny, wymieniony na nowy (sprawdzone też, że działa, bo rusza sztangą góra/dół). Nie idzie wykasować tego błędu i zrobić adaptacji... Jakieś pomysły, co może być nie tak innego? Ten nastawnik odpowiada...
Witam Panowie mam problem mianowicie po ustawieniu rozrządu mam problem z mocą silnik wkręca się na obroty lecz całkowity brak mocy. Bardzo prosze o pomoc jakie mogą być tego przyczyny
Witam tak jak w temacie mam problem z Iveco Daily 2.3 HPI 2006r a mianowicie od czasu do czasu gaśnie i nie odpala po 10 min odpala ale gasnie nawet na wysokich obrotach po kolejnych 10 min odpala i działa tylko na wysokich obrotach inaczej gasnie a po upływie godziny czy 2 jezdzi i pali bez zazutu co to może być proszę o pomoc. pozdrawiam
Wracam z tematem, nie było czasu na pisanie i tak się dalej męczę z tym odpalaniem. W między czasie wymieniłem rozrząd, tą małą pompkę wstępną, olej i filtry, uszczelniacz wału, uszczelkę pokrywy zaworów, silnik zrobił się suchy a Iveco jak paliło tak pali. Jak pisałem ciężko odpala jak postoi, ale jak odpali to nie ma z nim problemu, ładnie się wkręca...
Witam ,poszukuje schematu instalacji Iveco daily 3 2006,poniewaz kupiłem auto po zmianie Kabiny z blaszaka na pojedynkę. Lecz kabina pochodzi z 2,4 bez abs a ja mam 3.0 z abs, i mam problem z wpięciem abesu oraz z praca silnika po odpaleniu chodzi delikatnie na 1,5 tysiąca obrotów i tak zostaje .Proszę o pomoc.
Na wstepie poduagnozuj jeszcze innym testerem,przy takich numerach to przymus. Pozniej zacznij drazyc podstawy,np czy sterownik ma wszystkie zasilania,masy itd. Sprawdz w parametrach czy wogole masz zezwolenie na rozruch od immo. Czy ster widzi obroty wału,co sie dzieje z cisnieniem na CR itd.Cała masa podstwowych tematow do sprawdzenia.
Witam Iveco 50c18 silnik 3.0HPT 2008r, autko łapie dwa błędy P0285 i P0385 które dotyczą błędnej kalibracji przepływomierza(odczytane cdifem) dodam że silnik nie chce się wkręcić na obroty max 1500 i dalej nic. Może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie, błędy cały czas powracają po skasowaniu.
Zrobiłem kilka pomiarów silnika od Poloneza, Iveco Daily 12 V (firmy Bosch) oraz z Mana 24. Podane są prądy i obroty przy napięciach 12 i 24V na poszczególnych biegach (silniczek z Mana tylko przy napięciu 24V). Wszystkie pomiary wykonane były bez obciążenia przekładni.
Jakie obroty ma turbo.? Nasmarowali / nasmarowales nypelek od przodu turba? Sztanga na teście chodziła bez przyciąć? Przewody od intercooler sa mocno dokrecone na opaskach i lewy od srodka dwie srubki? Zobacz górę flanszy idacej od coolera czy nie jest podjechana krzywa? Ta strone muszli można zmienić występuje jako zamiennik. Dwie nakretki od góry...
przyczyna byla taka iz w potencjometrze od regulacji mocy nawiewu jest blaszka,ktora przesuwa i zwiera odpowiednie "piny" , ona po prostu nie byla przymocowana i latała jak chciala i zazwyczaj blokowala sie i zwierala pin odpowiadajacy za max obroty ,dlatego potem palil sie sterownik bo went. chodzil przewaznie na max.
Witam. Proszę o rady od czego prócz bezpieczników zacząć szukanie awarii deski rozdzielczej. Nie świeci, nie wskazuje szybkości, obrotów silnika, stanu paliwa itp. Tachograf działa ok. Rocznik auta 2004.[/syntax]
iveco obrót iveco daily obrót obrót silnik iveco
polar kuchenka silnik cyfrowy timer lodówki
depollution system faulty peugeot philips 50pus6554
Objawy uszkodzonego rezonatora kwarcowego w mikroprocesorze Numer przepustnicy w Volkswagenie Passacie B5 - lokalizacja