Wolne obroty ustawiasz tą centralnie w linii prostej pod przepustnicą, stosunek powietrza/paliwa drugą znajdującą się bliżej wlotu powietrza do gaźnika.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Predkosc otwarcia MAX -szybkość otwarcia silnika krokowego na obrotach powyżej jałowych przy ubogiej mieszance Predkosc zamkniecia MAX -szybkość zamknięcia silnika krokowego na obrotach powyżej jałowych przy bogatej mieszance Predkosc otwarcia MIN -szybkość otwarcia silnika krokowego na obrotach jałowych przy ubogiej mieszance Predkosc zamkniecia MIN...
L i H są koło siebie ?? Jeśli tak to : L- mieszanka na wolnych obrotach, H - mieszanka na wysokich obrotach, "S"- będziesz miał od regulacji wolnych obrotów. Możesz ją trochę wkręcić i spróbuj odpalić. Dodano po 2 Zakładam oczywiście,że ten gaźnik i jego dysze jest porządnie wyczyszczony i poskręcany tak jak pisze Rycho T
Mam dokładnie tak samo w swoim 207 na zimnym silniku, jak tylko potrzymam go na obrotach to falowanie ustaje. Ostatnio zauważyłem, że jak wyłączę światła lub inne obciążenie prądowe, to nigdy nie faluje. Jak włączę np. ogrzewanie lusterek to od razu zaczyna nim szarpać. To wszystko dzieje się tylko na pierwszych momentach po odpaleniu na nierozgrzanym...
To że bez świecy jest lekko to normalne, nawet jeżeli silnik był przegrzany lub zatarty. Z benzyną jest lżej palić każdy sprzęt bo już od drugiego obrotu mieszanka może się spalać. Jeżeli ten silnik ma 4 KM to musi mieć duży stopień sprężania i wysokie obroty. Najciężej jest pociągnąć za szarpankę, gdy ta się zaczyna kręcić to potem jest lżej. A ta...
wykrecamy ale to po 1/8 obrotu;)
problem z gaźnikiem Twoje przypuszczenia są słuszne. Poproś niech ktoś, kto się zna ustawi poziom paliwa , wolne obroty i skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Standardowo od 1,5 do 2 obrotów. Ale dokładnie ile obrotów to należy indywidualnie doregulować do konkretnego egzemplarza silnika.
Witam Ja powiem tak - kup kolego ze 3 swiece z odpowiednia dla twego silnika wartoscia cieplna ... i zmieniaj ,SPRAWDZ : SKLAD I POZIOM paliwa ( a zwroc uwage na szczelnosc zaworu iglicowego ... Liczba swiec jest wartoscia krytyczna - to minimum - sie przekonalem po wymianie nowej na nowa > kupilem gaznik i nim przyszedl ( znudzony czekaniem na listonosza...
Tyle żeby silnik zaczął równo pracować, a zawartość CO w spalinach nie przekroczyła w zależność od roku produkcji pojazdu 4,5 - 0,5%. Generalnie i zrozumiale dla laika - śrubkę składu mieszanki wkręcasz do oporu, śrubką powietrza ustawiasz obroty na ok 850rpm, potem wykręcając powoli śrubkę składu mieszanki doprowadzasz silnik do wyrównania obrotów.
Bo jest na jałowych obrotach.
Siła w kosach czy tam pilarkach są właśnie obroty. I tu chcąc mieć obroty czyli ich moc zubazasz mieszankę a nie podajesz więcej paliwa. Nawet na dotarciu masz zawsze podlane więcej paliwa i kosa czy piła nie ma takich obrotów. Dopiero po dotarciu jest właściwa regulacja czyli zubożenie mieszanki.
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
No przykra sytuacja z której trzeba wyciągnąć wnioski i pamiętać o regularnej wymianie paska rozrządu. Montując tester pozostaw niepodłączoną 9 nóżkę układu. Spowoduje to punktowe wyświetlanie zamiast linijki. Moim zdaniem jest to bardziej czytelny sposób wyświetlenia. No i wymaga on kalibracji. Jeden z potencjometrów służy do regulacji jasności, drugi...
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
A mi właśnie gaśnie z powodu zalania. Pochodzi z sekundę i koniec.
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Fuser Może w położeniu zamkniętym, zacina Ci się przepustnica Obroty jałowe spróbuj wyregulować w ten sposób :przy rozgrzanym silniku. wkrętem regulacji położenia zamkniętej przepustnicy, ustaw jak najniższe obroty, przy których, silnik będzie chodził w miarę równo. Następnie wkrętem składu mieszanki biegu jałowego, spróbuj je podnieść. Skoro piszesz,...
Zły skład mieszanki wolnych obrotów.(regulacja)
Gaznik do rozebrania wyczyszczenia i przedmuchania kompresorem. Później regulacja składu mieszanki oraz obrotów biegu jałowego.
L-regulacja składu mieszanki niskich obrotów/ H-reg.składu mieszanki wysokich obrotów/ T-regulacja biegu jałowego
NAC oznacza - Nowe Atrapy Chińskie Hehe. To ile będzie działać zależy od szczęścia jaki egzemplarz trafisz. Autor niech zmieni nieregulaminowe linki, które już wygasły. Osobiście bym doradzał z mniejszym silnikiem ale ze względu na wagę. Ważna aby silnik miał powyżej 10tys. obrotów (mieszanka 1:40; 1:50 tymi 1:25 sobie głowy nie zawracaj). Ważne abyś...
Rycho T usunął moją wypowiedź. Może nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie. Więc jeszcze raz śrubka oznaczona literką L (LOW) odpowiada za mieszankę wolnych obrotów. Jak sama nazwa wskazuje regulujemy ją na biegu jałowym tak aż uzyskamy najwyższe obroty a następnie odkręcamy jeszcze 1/4. Druga śruba oznaczona literą H (HIGH) odpowiada za mieszankę wysokich...
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Silnik bryka jak dawniej! Cała przyczyna tkwiła w niedrożnym układzie niskich obrotów. U mnie pewnie coś przytkało iglice od regulacji składu mieszanki. I stąd całkowity brak wolnych obrotów.
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Nie trzeba. Zmiana tych parametrów zmieni obroty wentylatora, ale nie zmienia mieszanki (stosunku gaz/powietrze). Oczywiście to nie znaczy, że można dowolnie zmieniać obroty, zwłaszcza poniżej minimalnych i powyżej maksymalnych założonych przez producenta. W graniach rozsądku można popróbować.
Witam. Podłącz się do sondy lambda i sprawdź czy jak schodzisz na wolne obroty to mieszanka jest za uboga czy za bogata. Ze zdjęć wnioskuję ż e za bogata. Jeżeli nie chcesz mocno przerabiać mixera to proponuje takie rozwiązanie: do przewodu gumowego idącego do silniczka biegu jałowego podłącz trójnik. do trójnika podłącz przewodem czarne kolanko z mixera...
Masz dwie śruby. Jedną od uchylenia przepustnicy, a drugą od składu mieszanki na wolnych obrotach
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Przecież obrotami steruje regulator obrotów,śrubka to raczej skład mieszanki. Wyreguluj regulator i jak nie ma to kup sprężynki. Dodano po 1 https://youtu.be/UfsGt1oBafE
A wolne obroty? nie falują?
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
2,5 obrotu to wstępne ustawienie. Dalej to już trzeba mieć trochę doświadczenia. Ja to ustawiam na nos, na ucho. Mozna na analizator spalin ale wtedy sonda musi badać każdy cylinder osobno
Źle wyregulowany gaźnik, lewe powietrze, czyli za uboga mieszanka.
Nie nie do linki tą zostaw , tam z boku jest wkręcona w korpus jedna taka do regulacji mieszanki pewnie wolnych obrotów .
Chodzi właśnie o te dwie śruby mocujące łącznik do cylka. Dzięki za info
bbmotor dobrze mówi, na pierwszym zdjęciu śruba od skladu mieszanki biegu jałowego, na drugim śruba od wolnych obrotów. Skład mieszanki wyższych obrotów ustala się ustawieniem wysokości iglicy na przepustnicy.
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Bardziej bym podejrzewał rozjechane mapy od źle ustawionego LPG. Odłącz akumulator na noc a następnie pojeźdz kilka dni na samej benzynie.
A może przyczyną jest zły skład mieszanki paliwo powietrze
Witam Panów bo dłuższej nieobecności. Wiosna już przyszła, praktycznie złożyłem już swój sprzęt w kupę ale niepokoją mnie trochę pewne rzeczy. Ogólnie silnik odpala od kopa, trzyma wolne obroty na seryjnym gaźniku, ale mam wrażenie że dostaje za dużo paliwa bo świeca jest mokra, a z rury leje się straszny szlam, i nie jestem pewien czy ładnie pracuje...
Witam serdecznie mam następujący problem a właściwie pytanie jak wyregulowac obroty i mieszanke podawana na wtryski ogólnie prosił bym o opis calej regulacji
Mozliwe ze trza przeregulowac sklad mieszanki na wolnych obrotach przy obciazeniu odbiornikami- wyglada na nieco ubogo na wolnych przez co obr leca w dol.
L skład mieszanki biegu jałowego H skład mieszanki max obrotów S obroty biegu jałowego Ustaw L i H, najpierw dokręć do lekkiego oporu, następnie cofnij o 1 1/4 obrotu obie. Wkręć S o 2 obroty. Powinna zagadać.
jak by nie wiem co pokazywała to dopóki krokowy nie da więcej powietrza to skąd weżnie sie mieszanka na 1500 obrotów wykluczając nieszczelnośc
Błędne myślenie, im większe obciążenie tym mocniej będziesz musiał tą przepustnicę otworzyć żeby utrzymać te same obroty.
32 mm?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I to chodzi???????????? Jeśli nawet chodzi, to na benz. brak mocy, a na gazie i wyższych obrotach UBOGA MIESZANKA. Do Maximy zakładaliśmy LPG i miałem problem z zakupem miksera. Dorwaliśmy (chyba) Landirenzo i miał średnicę ponad 50mm! Ja na silniku 1,6 mam właśnie 48 mm średnicy wew. miksera. Myślę, że jak ktoś się...
Jak niskie próbujesz ustawić te wolne obroty? Skład mieszanki wyregulowany? Czy tylko kręciłeś śrubką od obrotów?
Strzały mogą się wiązać ze zbyt ubogą mieszanką na wolnych obrotach. Jak miałem favoritkę to na strzały z wydechu zawsze pomagało minimalne zwiększenie dawki wolnoobrotowej na reduktorze.
Poddałem się. Czas wtrysku 6ms na wolnych, lambda dalej na ubogiej Symulacja lambdy na bogato nic nie zmienia, wszystkie czujniki sprawdzone Chyba sterownik leży: w momencie gdy chodzi dobrze sonda dalej na ubogiej, w pewnym momencie bez zmiany jakichkolwiek parametrów zaczyna chodzić kulawo Temat zamykam (jak ktoś ma jakiś pomysł to może być na PW)
Witam wszystkich, dzisiaj zapaliła mi się kontrolka od check engine, pierwszy raz od 3 lat prawie, kolega sprawdził mi błędy i pokazało że jest problem z mieszanką paliwowo-powietrzną oraz zaczęły mi podnosić się obroty silnika na postoju do 1500 i po jakichś 10 sekundach opadać na 900-1000 obrotów i od nowa. Czy ktoś miał może już taki przypadek? Zdjęcie...
Na razie nie wiemy nawet jakie to auto, ale oprócz kontroli podciśnienia jeszcze jest kontrola składu mieszanki, na wolnych obrotach opary to znacząca część mieszanki paliwowo powietrznej.
Wykręć prawą śrubę od regulacji składu mieszanki o ok. 1 obr., śrubą po lewej od położenia przepustnicy ustaw wolne obroty, później śrubą od mieszanki wkręcając lub wykręcając ustawić jak najwyższe obroty i powinno być ok. Jeżeli podczas regulacji śruba mieszanki obroty wzrosną za bardzo skoryguj śrubą od przepustnicy ,ale wtedy znowu musisz znaleźć...
bo albo nie będzie wolnych obrotów, albo krokowy podniesie sobie całą skalę o kolejne 70 kroków w górę.
Zacząłbym od regulacji luzów zaworowych... na samym gaźniku masz za pewne regulacje wolnych obrotów i składu mieszanki, no i ssanie - czy na ssaniu też gaśnie?
1 obrót odkręcona.
Czas zapłonu mieszanki jest stały a czas przemieszczenia się tłoka zmienny (zależny od obrotów silnika). Jak wybuch mieszanki ma być w tym samym miejscu to czas zapłonu musi się zmienić.
A przedmuchałeś wężyk do MAP? Bo zbierał się tam olej.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Mam renault megane coupe 2.0 16v 150 koni. Czy te ustawienia w progamie A-mon sa poprawne?? Na jalowych obrotach mieszanka jest caly czas bogata, podczas przyspieszana naprzemian jest uboga i bogata , na wysokich obrotach ustabilizowanych jest bogata, czy tak ma byc??
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
Ja bym pokręcił śrubką składu mieszanki na wolnych obrotach. Znaleźć takie położenie w którym silnik nie gaśnie. Próbować w szerokim zakresie położeń owej śrubki. Najpierw ustawić śrubką otwarcia przepustnicy wolne obroty trochę wyższe, później regulować skład mieszanki drugą śrubką. Jeżeli da się ustawić że silnik nie gaśnie to później można trochę...
Sprzet w miarę nowy! Brakuje mu paliwa na wolnych obrotach! Jeżeli przy wzbogaceniu skladu mieszanki przepustnicą ssania pracuje lepiej to wygląda że gaźnik wciąż przytkany.
Szkoda, że serwisant nie zrobił analizy przy 25 i 30 % obrotów, bez korekcji mieszanki. Wtedy było by wiadomo, czy znacząco zmienia się skład spalin.
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
Witam, jeśli silnik samoczynnie zaczyna wchodzić na coraz wyższe obroty i jest słaby przy tym - to znaczy, że zaczyna brakować mu paliwa, bo pracuje na coraz uboższej mieszance, wchodzi na wysokie obroty, a nie ma mocy przy tym... Coś jest ewidentnie "przytkane/przytyka się" w zasilaniu paliwem co chwila i dlatego obroty silnika "falują" - sprawdź,...
świeca jest czarna okopcona i nie wiem co to może być podłączyłem ten kondensator od malucha trochę lepiej się wkręca ale nie na pełne obroty i mieszanka jest dobra
na wolnych obrotach sonda powinna pracowac na lekko wzbogaconej mieszance tak samo na gazie może jest jakis problem z ECU lub z czujnikami podłączałeś auto do kompa?
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Czy śruba od regulacji mieszanki po odkręceniu zwiększa ilość powietrza czy paliwa? - w moim przypadku jest odkręcona 4 obroty. W silnikach gaźnikowych z którymi miałem do czynienia, to ta śruba odpowiadała za skład mieszanki na wolnych obrotach, jej wykręcanie zwiększało udział paliwa w mieszance. Przypuszczam, że czarny kolor świec jest raczej pochodną...
Ja zaczynam od zamknięcia pracy membranie i reguluje śrubą ( na śrubokręt ) dawkę gazu na wolnych obrotach tak by miał optymalny skład (usłyszysz po obrotach, będą rosły - wzbogacasz, potem spadały - zalewasz), jak już to działa to wtedy zaczynam się bawić napięciem membrany, wstępnie ze 2 obroty można odkręcić i patrzeć jak działa sterownik LPG i jak...
Jak są za duże obroty to silnik dostaje za dużo mieszanki. Gdzieś musi być przeciek powietrza albo regulacja wolnych obrotów niewłaściwa (za dużo mieszanki lub skład mieszanki na wolnych obrotach za ubogi) jak napisali inni.
Robiłeś regulację gaźnika? zachowuje się tak jakby na wysokich obrotach zalewało cylinder zbyt bogatą mieszanką
Skoro to silnik 2T to olej ma mieszany z paliwem, a najpewniej linka od pompki z olejem dozuje ilość tego oleju zależnie od obrotów. A przypadkiem nie masz zbyt ubogiej mieszanki paliwa z powietrzem? Uboga mieszanka spala się w wyższej temperaturze stąd ew przegrzanie.
A była ruszana śruba mieszanki? Nie obrotów tylko mieszanki. Acha i jeszcze w elx był elektrozawór odcinający paliwo na dyszę biegu jałowego przy hamowaniu silnikiem. Jest to podłączone?
Temat zamykam
Ustaw sobie obroty na obrotomierz. Jak np. ta pilarka ma maksymalne obroty 12000 to ustaw jej np 11000 na docieranie czyli wtedy wzbogacisz mieszankę. Do tego mieszankę 1:40 i wypał ze tak ze dwa baki paliwa i powinno być ok.
Śrubka ze sprężynką jest to regulowania wolnych obrotów a druga powinna być do regulowania mieszanki wkręć ją na full i wykręć jakieś 2 obroty zapal i niech się rozgrzeje pochodzi trochę i jeżeli będzie dobrze chodził to powinieneś jeszcze troszkę wykręcić a jak zacznie dławić to troszeczkę przekręć śrubokręt w drugą stronę. Pozdrawiam
masz żle ustawioną mieszankę zatarty silniczek krokowy wolnych obrotów lub uszkodzony.
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Czyli moment spada bo sa wysokie obroty i mieszanka niedostatecznie dlugo się spala co generuje mniejszą siłę.Dobrze rozumiem.
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
Na początek przejrzyj i wyczyść gaźnik.
To chyba normalne że zimny silnik pracuje na ssaniu czyli na wzbogaconej mieszance i podczasz rozgrzewania się obroty maleją nie ma tu żadnej usterki
Gaz do regulacji. Bo rozwala mape benzyny.
z tymi magnetyzerami to nie jest tak ze zalozymy i odrazu widac efekty trzeba troche pojezdzic i nie tylko co wazniejsze trzeba dokonac regulacji silnika sklad mieszanki itd. zmniejszyc obroty...bo zazwyczaj wzrastaja samo zalozenie nic nie da trzeba
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Strzelać nie strzela tylko na wolnych obrotach słychać delikatnie jak by się nie dopalała mieszanka przy obrotach maksymalnych i szybkim puszczeniu gazu jest to trochę głośniej słyszalne stąd moje pytanie
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
Ale nieszczelności dolotu objawiały by sie "oddawaniem" w gaźnik, czyli kichaniem, gaśnięciem i nierównomierną pracą na wolnych obrotach, a okresowo uboga mieszanka... .No cóż, najbardziej by ja było czuć przy przyciśnięciu gazu do podłogi, silnik wtedy szarpie, słychać charakterystycznie dzwoniące zawory. Tak że myślę że układ zasilania paliwem można...
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
śruba mieszanka obrót uboga mieszanka bogaty mieszanka uboga mieszanka bogata mieszanka
naświetlać emulsja naprawa zamka drzwi excel szablon
czujnik temperatury corolla zasilacz serwerowy zalaczenie
Mała dynamika dźwięku we wzmacniaczu Williamsona: przyczyny Schemat instalacji elektrycznej Audi A6 C7 - źródła i porady