Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
Jeżeli jest problem z osprzętem silnika to będzie problem z obrotami
chlopie sluzbowo jezdizlem pasatem 1,9 tdi 130koni palil przy mojej nodze 7,5-8,5 w trasie i ok 11 w miescie (w miescie nie przesadzam, tylko pierwsze dwa biegi deska.. ps taka praca)
Okazało się że po wymianie przepływomierza ustało falowanie obrotów. Dzięki za podpowiedzi. Zamykam temat.
Tak ma być
czujnik temperatury ?
no właśnie i mam ustawiony parametr 77 na 1 i przy zmianie parametru 1 na wyzszą lub niższą częstotliwość wyskakuje error A więc musisz przetwornicę przestawić z panela na sterowanie wewnętrzne PU . Prawdopodobnie masz teraz EXT.
Może bezpiecznik jakiś? Może czujnik obrotów?
regulujesz dodatkowo każdy stopień przekładni pasowej pod konkretną "pracę"? W praktyce wygląda to tak, że zmieniam przełożenie tylko wtedy, kiedy potrzebny jest cały moment, np. duże wiertło w twardej stali lub mam większą liczbę otworów do wykonania. Zwykle mam dobrane średnie przełożenie, resztę reguluję falownikiem. Czas rozruchu mam ustawiony...
Witam , ja bym się wybrał do gazownika , podepnie się do komputera i wyreguluję na miejscu , koszt niewielki . Także sprawdziłbym filtry bo mogą być zabrudzone dlatego gaśnie.
Przed wpisaniem trzeba zatrzymać falownik, włączyć w tryb pracy PU (sterowanie z przycisków na falowniku). Po zmianie znowu przełączyć na EXT
Poszukaj tu-http www.mitsubishiklub.pl/forum/default.asp napewno znajdziesz!!!!
Ja raczej przyglądnął bym się czujnikowi tęperatury silnika , dla urządzenia wtryskowego, to on decyduje jak długo silnik ma podwyższone obroty.
Wirnik się obraca ale przykładając do "wylotu" turbiny rękę to nie jest to. Omijając turbo silnik nawet lepiej się wkręca na obroty.
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
Witam Przy uruchomionym silniku zdjąłem klemę i zgasł. Czy to świadczy, że alternator jest niesprawny? Napięcie ładowania ok.12,6v przy dużych obrotach.
zgodnie z twoim meilem przesyłam ci pliki
nie to nie to samo.
Podaj typ pompy, to odnośnie obrotów, deska do przelutowania odnośnie obrotomierza ew. instalacja.
u mnie jest calkiem inna skrzynka bezpiecznikowa i nie mam gniazda do kompa, natomiast jesli chodzi o filtr paliwa to zalozylem nowiutki sprawdzilem zawor egr i chlodniczke spalin wszystko w porzadku nie wiem czemu nie wchodzi na obroty.
Jest to czujnik halla. Pin nr.1 masa , 2 12V i 3 wyjście sygnału , qwazi kwadratowego o amplitudzie ok.4 V i wzrastającej częstotliwości wraz ze wzrostem obrotów.
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
Byłeś tu już ?:[url=http://forum.mitsumaniaki.pl/view... Silnik 1,8 GDI, ale problemy takie same. Ciśnienie na pompie WC ma "bykiem" stać na 5MPa, niezależnie od obrotów.
Tak jutro chce to sprawdzić, kolega mi mówił, że komputer mitsu durnieje jak są jakieś problemy z kablem wys napięcia. Jutro się za to biorę, przy okazji zbadam system recyrkulacji spalin, czytałem ze jak się zaworek zatnie z brudu to mogą być niestabilne obroty.
miernikiem mozesz spr ladowanie pamietaj by sprawdzac przy roznych obrotach
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
Dziś przejechałem samochodem po autostradzie max prędkość 120km i wiecej jak 2900-3000 obrotów nie wejdzie .
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
Witam, jak dokładnie wyszukać mechanika (gazownika) który ustawił by obroty w moim samochodzie od gazu ? Nie wiem co wpisać aby mi znalazło ową firmę na mapie. Bo usługi gazowe nie pasują :o
Jak sprawdzić rozlany elektrolit C108 100uF/16V to sie mieści w komputerze ale co dalej??:/ samochód na wolnych obrotach pracuje równo:/
Nie w tym roczniku. Klimatyzacja pewnie podbija obroty.
silniczek krokowy
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Szczerze to mój sprzęt :) Oni mają pewnie inny, ale ja na swoje prywatne potrzeby kupiłem właśnie taki. Rozrząd wymieniałem od razu właśnie wtedy gdy wyskoczyło pierwsze gubienie zapłonów. Skorzystałem z okazji, że samochód stał u mechanika i poleciłem mu od razu jego wymianę. Wymienił i rozrząd i uszczelniacze wału. Na samym początku po zakupie błąd...
dzięki :) w sumie tak dużo czerwonego nie przetłoczył, tylko lato w zasadzie :) później okazjonalnie, ale jak to wyjaśnia dym pojawiający się dopiero po chwili pracy na obrotach? o.o
moze to pomoże niestety nie pomogło Dodano po 48 Uwaga zareagował !! stary komputer, stara puszka bosch, stary kluczyk. - i : po 10 sekundach odpaił ale tylko na chwilke. Nie wiecej jak 2 sekundy. Odpala, gaśnie. Odpala i gaśnie i tak w kółko. Zawsze sie gasi po tym samym czasie, nie da rady go wprowadzic na wyższe obroty
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
Posiadasz już jakiś obrotomierz który chcesz zaadoptować?
Moze masz ruszone zawory po tej przygodzie z paskiem? Popytaj ludzi tytaj na forum, polecam bo w miskach sa dobrzy: www.mitsubishiklub.pl ( jak by w dziale galanta nikt nie odpowiadal to wejdz do warsztatu, tam zawsze ktos siedzi) oraz http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/
okazało się że uległo uszkodzeniu koło pasowe ze stabilizatorem drgań ktore napędza wszystkie urządzenia. rozrząd został wyminiony. Klekotanie po przekroczeniu 3000 obrotów pozostało.
Zbyt mało konkretów chyba podałeś w pytaniu. Brak typu, numeru licznika który przestał działać. A liczniki obrotów są różne np. podłączane do alternatora (silnik diesla).
Wystaraczy dać bezpiecznik przy akumulatorze i autko się nie spali. Co do przetworki to można podłączyć tranzystory równolegle - przecież mosfety są sterowane napięciem, czyli nie ma nic do rzeczy, a układ spokojnie dostarczy prądu dwóm parom. Jeśli chodzi o akumulator i ładowanie to jest mały problem - przynamniej u mnie - po krótkim postoju i mocniejszym...
Witam.Wysokie obroty to znaczy ile?czujnik temperatury raczej bym wykluczył.
(at)przemek3210 Nic dziwnego, ponieważ uruchomiony masz tryb skalarny, gdzie utrzymywany jest stały stosunek U/f ~ const. Dlatego np. przy parametrach zasilania 400V i 50 hz, stosunek U/f wynosi 8 i przy 10Hz na wyjściu masz 80V, 5Hz 40V itd. Jeśli chcesz mieć pełny moment w całym zakresie obrotów, musisz uruchomić bezczujnikowe sterowanie wektorowe...
Pewnie przebicie między zwojami na stojanie lub wirniku, jak tylko przy wyższych obrotach daje napięcie.
Tylko wtedy impulsy zapłonowe będą identyczne, a chciałbym je troszkę wydłużyć. W funkcji obrotów? Jakim cudem?
jest to carisma 1.8 gdi po lifcie. powyżej 2tys obrotów jest dobrze, a poniżej faluję na obrotach.. mruga check.
Czujnik położenia przepustnicy. Nie do kupienia więc powodzenia..
Dostaje lewe powietrze.
Używany sterownik komputera kupisz za około 100, silnik krokowy za około 80. Miałem kiedyś 4G92 i podobny problem, dopiero po wymianie tych części zaczęła jeździć, jeden z częstych objawów... Co najśmieszniejsze na jałowym zero oznak nawet po podłączeniu komputera nie wykazywało błędów, ale na wyższych obrotach przepalało bezpiecznik silnika jak dobrze...
Sorki ze wchodzę mam podobny problem w galeancie na gorącym niepali a po odpaleniu na zimnym i zagrzaniu niewkreca na obroty - co jest
Witaj! Posiadam autko Mitsubishi z takim samym silnikiem co u Ciebie. Taki sam problem kiedys widzialem na forum www.mitsubishiklub.pl gdzie dokladnie to juz nie pamietam. Najlepiej jak poszukasz badz zapytasz a napewno otrzymasz dobra porade. Pozdarwiam
Ostrożnie z Toyotą ,poznałem starsze modele 95- , zmiana mijania/drogowe przełącza "-"przewody do żarówki H4 ten sam przełącznik przez obrót załącza pozycyjne/drogowe "+" zakładając przekaźniki i automat wyłączający światła po wył. zapłonu wymaga zastanowienia, podobnie Mitsubishi.
Dostępne w necie rozpiski dla różnych silników Mitsubishi tłumaczą "22" jako usterkę czujnika obrotów wału korbowego. Np. tu: http://mivec.co.nz/tech/Mitsu_DiagCode.p...
55 - zawór wolnych obrotów lub jego okablowanie. Pozdrawiam.
Dzięki. Jak coś będę wiedział to dam znać.
Lewe powietrze?
Witam !!! rezystory 50 Ohm powinny załatwić problem
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
A sprawdzałeś na wysokich obrotach?
Na zimnym silniku to normalne, że ma wyższe obroty bo chodzi na ssaniu. Czy na nagrzanym też ma takie wysokie obroty? Przy takich mrozach moim zdaniem nie ma co panikować.
Witam po wymianie rozrządu w mitsubishi lancer 2,0 diesel 94 rok silnik przy wyższych obrotach dostaje wibracji.
mo wskazówki od prędkości i obrotów przekręca się do Maxa o wrócą do zera
Witam. Musze wysterować serwowzmacniacz mitsubishi MR-C tak aby silnik wykonywał zadaną ilość obrotów. Mam do tego sterownik mitsubishi FX1N.Jak by ktoś mnie naprowadził czy wystarczy instrukcja PLSY lub DDRVI. Temat poprawiłem
Prawdopodopnie jest wina silniczka wolnych obrotów, bądź alternatora - ale to wszystko trzeba sprawdzić. (auto ma gaz) Pozdrawiam.
Dzięki za pomoc, chociaż i tak nie rozumiem na czym to ma polegać, w sensie, że wyższe obroty przyśpieszają nagrzewanie silnika i nic więcej...
Czyli mam od razu poprowadzić przewód plusowy od akumulatora do plusa alternatora.I przewód minusowy od akumulatora do masy alternatora.I zobaczyć miernikiem na zaciskach klem czy ładowanie na wolnych obrotach wzrosło.Powinno być tak coś koło 14 V?Pasek tu jest napinaczem napinany.W lewą stronę kluczem pasek luzuje,a w prawo napina.Przyznam że ten pasek...
sprawdz połączenia ewentualnie podmien sondę lambda,i sprawdz wszystkie przewody bardzo czesto się łamały
Witam. Dziś mechanik wymieniał mi rozrząd w Mitsubishi Galant kombi '97. Po odbiorze auta w trakcie jazdy zapala mi się teraz żółta kontrolka od silnika, auto szarpie i spadają obroty. Co może być przyczyną?
Mam pomysł. Sygnał z czujnika ABS który jest sygnałem sinusoidalnym zamienic na sygnał prostokątny; to podstawa. Trudne to nie będzie, wystarczy przerzutnik schmitta. Nie sądze też, aby można było taki sygnał skierować wprost jako wskazania przebytej drogi, trzeba będzie zrobić albo mnoznik albo dzielnik częstotliwości bazując na jakims znanym, zmierzonym...
Wymieniałeś samą pompę, czy razem z podstawą? Jeśli z podstawą to niestety źle zgrałeś koła napędu. Jeśli bez podstawy, pisze o tej z dwoma czujnikami, to...
Najbardziej prawdopodobne jest zanieczyszczenie prowadnic szczotek - to typowy objaw. Wymontować, wykąpać w benzynie ekstrakcyjnej i jest ok, o ile się jeszcze nie kończą. Proszę o podanie ustalonej przyczyny.
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
To nie jest przekaźnik. To rezystor połączony szeregowo z diodą, który to układ bocznikuje kontrolkę ładowania. Przy uszkodzeniu tego elementu alternator wzbudza się przy wyższych obrotach niż powinien.
Witam. Sprawdź czujnik położenia wału
Falownik uziemiony? Przewód falownik - silnik jest ekranowany? Ekran tego przewodu uziemiony z obu stron? Silnik i tak potrzebował by przewodu PE na obudowę. Dodano po 3 przy 1,5Hz falownik powoduje takie zaklocenia że hsc liczy co 2-5tys wejść na 1 przejście, problem ustaje w i ponad 3,5Hz, Swoją drogą, dla silnika to katorga pracować przy takich częstotliwościach......
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
Usterka samej skrzyni biegów to nie.
Jest to chrysler voyager 3.0 silnik Mitsubishi
Jest to silniczek krokowy w prosty sposób go nie sprawdzisz.
Mam identyczny problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM. Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. Ja niemoge znaleźć pomp.
Jak lampka gaśnie to sumy kontrolne ok. Przyznam się jednak, że nie wiem czy reguluje się obroty, ale z drugiej strony to co jeszcze innego? Jak nie podłączysz, to się nie dowiesz.
Zawór korekcji wtrsyku zbajdujący sie na pompie do wymiany-bardzo częsta przypadłosć tych pomp. Koszt zamiennik coś około 300-350 zł + 5 minut robory Pozdrawiam
Z kalibracja nie będzie problemu bo mam taką osobę. Zanim odkręciłem przepustnicę tamten bawił się w programie i ja jakoś skalibrował no i na wolnych obrotach zaczął łapać na wszystkie cylindry, ale gaz w dechę a na obrotomierzu jakoś niecałe 3 tyś obrotów. Także magnez odklejony
...Rozumiem, że skoro L trzeba podłączyć to to wejście nie odpowiada tylko za świecenie kontrolki ale też przez kontrolkę umożliwia zasilenie i wzbudzenie? ... Dobrze rozumiesz. Jak jest sprawny sam wystartuje tylko z głównym plusem Mam watpliwosci. Nie widzialem jeszcze takiego. Moze na bardzo wysokich obrotach...
A jak wygląda przepustnica? Kiedy ostatnio była czyszczona?
np w nissanie leaf'ie i mitsubishi imiev w can'ie brak info o obrotach
Podleć do mnie to Ci zrobię, kontakt na PW
Przeszło przez moje ręce już kilka silników i zawsze zawory potrafiły hałasowac przy za dużych luzach, a przy mniejszych luzach wyciszały się. Jeśli masz hałas przy jakichś okreslonych obrotach silnika to raczej nie bedą to zawory. Przez analogię do mitsubishi gdzie silniki też maja wałki wyważające to złe ustawienie tych wałków potrafi dawać hałas...
Ale fartuch :-)
obroty z ecu ida. pozdrawiam
Czujnik wymieniony.Cena w serwisie 1725zł....kupiłem oczywiście na Allegro za 50zł. Czujnik zachowywał się normalnie na wolnych i ,średnich obrotach,po przekroczeniu ok 3500 pokazywał -40 i wywalał czeka. Pozdrawiam
Tak.Uszkodzony był silniczek krokowy.Kupilem zamiennik,trochę się różni tym trzpieniem.Teraz z rana pali od strzała i grunt że nie gaśnie.Moge tylko tyle powiedzieć że na tym zamienniku silnik po złapaniu temperatury ma trochę wyższe obroty na biegu jałowym gdzieś w okolicy 900-1000.Czy na benzynie ,czy na gazie są takie same.Na tym krokowym co auto,z...
Mitsubishi eclipse 1999rok
m innymi z czujnika obrotów wału i wałka
Ciśnienie paliwa jest okej sprawdzałem i jeśli by było za małe to auto na wysokich obrotach by przerywało.
Zabrudzony mały filtr siatkowy w pompie wtryskowej. Umieszczony jest pod śrubą którą przykręcony jest przewód zasilający.Po jej wykręceniu, użyj długiej śrubki, chyba czwórki, wkręć delikatnie i wyciągnij do góry.
panewka na korbowodzie
mitsubishi obrót mitsubishi wolne obrót obrót mitsubishi lancer
wodomierz magnes pomiar prądu przez opornik mercedes lusterko prawa
sprzedaz anteny wymiana łożysk amica pa5510b421
Zamienniki dla hybrydowego wzmacniacza RSN307M44P Zamienniki układu scalonego TBA231: TCA231, LM386, NE5532 i inne