Witam, mam serwo-wzmacniacz Mitsubishi sterowany plc Fx1n impulsowo. Działa na tej zasadzie, że naciskając pedał uaktywniam we x001 i instrukcja plsr wykonuje mi obrót silnika o wpisane parametry np. plsr k1000 k3000 k100 y001. Potrzebuję, że po naciśnięciu przycisku wykona cyklicznie tą instrukcję 100 razy.
Ten sam problem co tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... tylko potzeba na sterownik Q Mitsubishi. zakres predkoscie 1 -78 rpm ipuls co 1 obrót przykład pierwszy, przykład druki 4 impulsy na obrót liczę czas pomiędzy impulsami aktywując timer 10ms OUTH_T wartość 6000 dziele przez wartość timera i mam RPM 1 sposób. https://obrazki.elektroda.pl/2137243800_...
Witaj kolego. Wymieniając uszczelkę pod głowicą prawdopodobnie albo zdemontowałeś kolektor ssący wraz z aparatem zapłonowym albo przy zdjętym pasku obkreciłes przynajmniej jeden obrót wałkiem rozrządu. Aparat zapłonowy jest napędzany z wałka rozrządu skośnym zębem. Niestety niema tam żadnych znaków i jak wsadzisz tak będzie pasował ... Czyli bardzo...
Znalazłem na forum mojej marki taką wypowiedz (dotyczącą galanta): Sygnał prędkości ok 0.4 m/impuls ABS 100-200 impulsów na jeden obrót koła Male pojęcie o elektronice mam, od 10 lat nie praktykowałem, ale jak mi ktoś podpowie to powinienem dać rade.
Panowie, mam jeszcze jedno pytanie. Czy niewskazane dla cewki oraz tranzystorów mocy będzie wydłużenie impulsów zapłonowych? Czy niekorzystny będzie także zmienny czas trwania impulsu w zależności od prędkości obrotowej? Mogę skopiować impulsy jeden do jednego z zachowaniem ich czasu lub wydłużyć i zrobić stały czas stanu niskiego. Czyli każda z cewek...
witam wystąpił problem: przy sterowaniu roletami, gdy sygnałem sterującym jest sygnał z alarmu (nasze X6), mianowicie gdy X6 jest aktywne, rolety jadą w dół, gdy zmienimy X6 na zero rolety jadą w górę (i odwrotnie), jednak gdy nastąpi to w czasie jazdy to prąd który kręcący się silnik np w lewo musi zmienić na obrót w prawo jest na tyle duży, że siadają...
Hej, jestem inżynierem i od 5 lat zajmuję się projektowaniem silników i układów sterowania do silników z MT. Ci, którzy wierzą w bzdury o silnikach z samymi Magnesami nie szanują inżynierów. W BMW czy innej Toyotcie pracuje po 100 ludzi, którzy mają 3x większą wiedzę i doświadczenie jak my wszyscy razem wzięci (z całym szacunkiem), mają wypasiony sprzęt,...
P.S. Aktualnie pracuję nad aplikacją automatu paletyzującego. Układ sterowania składa się ze sterownika PLC Mitsubishi Electric FX2N z modułem RS485, trzech przetwornic częstotliwości FR-E (osie X, Y, Z), silników asynchronicznych 0,4 i 075kW z enkoderami (sterowanie falowników poprzez RS485, 1024 impulsy enkodera na obrót wału). Funkcje wizualizacyjne...
Tak, masz rację, nie zauważyłem tego
chlopie sluzbowo jezdizlem pasatem 1,9 tdi 130koni palil przy mojej nodze 7,5-8,5 w trasie i ok 11 w miescie (w miescie nie przesadzam, tylko pierwsze dwa biegi deska.. ps taka praca)
no właśnie i mam ustawiony parametr 77 na 1 i przy zmianie parametru 1 na wyzszą lub niższą częstotliwość wyskakuje error A więc musisz przetwornicę przestawić z panela na sterowanie wewnętrzne PU . Prawdopodobnie masz teraz EXT.
Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
czujnik temperatury ?
Przed wpisaniem trzeba zatrzymać falownik, włączyć w tryb pracy PU (sterowanie z przycisków na falowniku). Po zmianie znowu przełączyć na EXT
Tak ma być
Jeżeli jest problem z osprzętem silnika to będzie problem z obrotami
Witam , ja bym się wybrał do gazownika , podepnie się do komputera i wyreguluję na miejscu , koszt niewielki . Także sprawdziłbym filtry bo mogą być zabrudzone dlatego gaśnie.
regulujesz dodatkowo każdy stopień przekładni pasowej pod konkretną "pracę"? W praktyce wygląda to tak, że zmieniam przełożenie tylko wtedy, kiedy potrzebny jest cały moment, np. duże wiertło w twardej stali lub mam większą liczbę otworów do wykonania. Zwykle mam dobrane średnie przełożenie, resztę reguluję falownikiem. Czas rozruchu mam ustawiony...
dal faluja obroty.co dalej powiniennem robic.
No to niestety szukanie turbiny.
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Może bezpiecznik jakiś? Może czujnik obrotów?
nie to nie to samo.
Poszukaj tu-http www.mitsubishiklub.pl/forum/default.asp napewno znajdziesz!!!!
Jest to czujnik halla. Pin nr.1 masa , 2 12V i 3 wyjście sygnału , qwazi kwadratowego o amplitudzie ok.4 V i wzrastającej częstotliwości wraz ze wzrostem obrotów.
Ja raczej przyglądnął bym się czujnikowi tęperatury silnika , dla urządzenia wtryskowego, to on decyduje jak długo silnik ma podwyższone obroty.
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Podaj typ pompy, to odnośnie obrotów, deska do przelutowania odnośnie obrotomierza ew. instalacja.
A czasami nie będzie tak że. Wolne obroty. Szybkie obroty. Masa. Punkt zerowy - pojawia się masa w pewnym punkcie obrotu silniczka. Reszta metodą prób.
Klasycznie czyli mam rozumieć że B+ do aku.+, masa do aku.-, L przez żarówkę 12V 21W do aku.+ Alternator na obroty i ma się wzbudzić?
Witam Przy uruchomionym silniku zdjąłem klemę i zgasł. Czy to świadczy, że alternator jest niesprawny? Napięcie ładowania ok.12,6v przy dużych obrotach.
https://autonevodpl.com/obd2-codes/p0620
silniczek krokowy
zgodnie z twoim meilem przesyłam ci pliki
Moze masz ruszone zawory po tej przygodzie z paskiem? Popytaj ludzi tytaj na forum, polecam bo w miskach sa dobrzy: www.mitsubishiklub.pl ( jak by w dziale galanta nikt nie odpowiadal to wejdz do warsztatu, tam zawsze ktos siedzi) oraz http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/
Zbyt mało konkretów chyba podałeś w pytaniu. Brak typu, numeru licznika który przestał działać. A liczniki obrotów są różne np. podłączane do alternatora (silnik diesla).
miernikiem mozesz spr ladowanie pamietaj by sprawdzac przy roznych obrotach
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
Dziś przejechałem samochodem po autostradzie max prędkość 120km i wiecej jak 2900-3000 obrotów nie wejdzie .
u mnie jest calkiem inna skrzynka bezpiecznikowa i nie mam gniazda do kompa, natomiast jesli chodzi o filtr paliwa to zalozylem nowiutki sprawdzilem zawor egr i chlodniczke spalin wszystko w porzadku nie wiem czemu nie wchodzi na obroty.
Ostrożnie z Toyotą ,poznałem starsze modele 95- , zmiana mijania/drogowe przełącza "-"przewody do żarówki H4 ten sam przełącznik przez obrót załącza pozycyjne/drogowe "+" zakładając przekaźniki i automat wyłączający światła po wył. zapłonu wymaga zastanowienia, podobnie Mitsubishi.
(at)przemek3210 Nic dziwnego, ponieważ uruchomiony masz tryb skalarny, gdzie utrzymywany jest stały stosunek U/f ~ const. Dlatego np. przy parametrach zasilania 400V i 50 hz, stosunek U/f wynosi 8 i przy 10Hz na wyjściu masz 80V, 5Hz 40V itd. Jeśli chcesz mieć pełny moment w całym zakresie obrotów, musisz uruchomić bezczujnikowe sterowanie wektorowe...
Byłeś tu już ?:[url=http://forum.mitsumaniaki.pl/view... Silnik 1,8 GDI, ale problemy takie same. Ciśnienie na pompie WC ma "bykiem" stać na 5MPa, niezależnie od obrotów.
Sprawdź masy, czy przepływ znacznego prądu nie zakłóca masy pomiarowej. Ja bym wbił jedną końcówkę w - aku i pobiegał z drugą po masach sterownika i czujników, popstrykał dmuchawą i zobaczył czy nie przyrasta zanadto.
Tak jutro chce to sprawdzić, kolega mi mówił, że komputer mitsu durnieje jak są jakieś problemy z kablem wys napięcia. Jutro się za to biorę, przy okazji zbadam system recyrkulacji spalin, czytałem ze jak się zaworek zatnie z brudu to mogą być niestabilne obroty.
Nie w tym roczniku. Klimatyzacja pewnie podbija obroty.
Jak sprawdzić rozlany elektrolit C108 100uF/16V to sie mieści w komputerze ale co dalej??:/ samochód na wolnych obrotach pracuje równo:/
mitsubishi obrót obrót mitsubishi lancer obrót mitsubishi galant
połączenie router kabel sieciowy silnik spalinowy zamontowanie pompy przycisk zasilania samsung
rekuperacja prana rekuperacja scienna
Grundig V303 - informacje, instrukcja, problemy techniczne Obliczenie średnicy i długości siłownika hydraulicznego do podniesienia 2500 kg