Można razem z impulsem wejściowym zewrzeć krańcówkę na czas potrzebny do tego by ponownie się włączyła. Można też zrobić inaczej. Krańcówkę dać w szereg z silnikiem i zasilaniem i zwierać ją na określony czas potrzebny do jej ponownego załączenia. Można to robić przekaźnikiem który już nie musi być na włączaniu silnika i nie musi mieć samopodtrzymania....
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
Moze trochę przesadziłem z tym, że są włączane jednocześnie, bo steruje nimi sterownik i obroty mają uzależnione od temperatury. Jeżeli wentylatory pracują na falownikach regulujących obroty, to rozruch mają łagodny, nie ma sensu przyjmować więcej niż dwukrotność prądu znamionowego.
Prądnica: obcowzbudna, synchroniczna Regulacja obrotów: 3800/min - 4200/min Kolego zdecyduj się raz chcesz elektryczny rozrusznik, potem regulację napięcia wyjściowego DC, a na koniec regulacje obrotów silnika.
na początku opisałem nieprawidłowo powinno być: 0-wolne obroty rozruch-wolne obroty praca-szybkie obroty rozruch -szybkie obroty praca -0 to nie jest przełącznik gwiazda trójkąt. symbol przełącznika to ten żółty pasek w pierwszym poście ale na polskich stronach nie ma takiego.
Obniżyć obroty możesz np. regulatorem opartym na U2008b, tego na allegro jest cała masa. Zapowietrzenie może powstawać przy rozruchu pompy - podciśnienie. Układ reg. obrotów z softstartem (miękki rozruch) powinien problem wyeliminować.
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
Czas rozruch powinieneś tak dobrać, aby silnik przy połączeniu w gwiazdę osiągnął praktycznie znamionowe obroty.
masz nieszczelny układ paliwowy albo pompa siada
witam mam toyote rav 4 z silnikiem d4d po odpaleniu auta silnik pracuje równo lecz gdy go w kręce w obroty to po jakimś czasie gaśnie i ciężko go uruchomić,sprawdziłem wtryski i są dobre.
witam, mam ten sam problem co było przyczyną proszę o odpowiedz
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Sterownik widzi obroty przy rozruchu? Jakie ciśnienie na listwie?
Witam, wymieniłem kpl. Sprzęgło w moim transporterku, po tygodniu podczas podjeżdżania pod stromy podjazd z przyczepą auto zgasło. Po odpaleniu silnik działał kilka sekund po czym gasł. Były błędy P0653 i brak sygnału z czujnika położenia wału. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Po około 8 dniach znów to samo. Lecz tylko błąd P0653 „wysoki...
Nie bierze
Zamień między sobą biały z żółtym Dokładnie. Co do zwiększenia obrotów. Można ( na 2800 ) ale tylko po przezwojeniu i z kondensatorem oraz przełącznik > rozruch praca < odśrodkowy oryginał > nie wprowadzi silnika na tak duże obroty bo wyłączy rozruch zbyt wcześnie. :idea:
Jestem mechanikiem z wykształcenia ale to co już wiem to ten potencjometr odpowiada za rozpoznanie cyklu zapłonu (wysterowuje tyrystor tylko w momencie przejścia specjalnie ukształtowanej szczeliny magneta koła magnesowego nad cewką sterującą. przy ustawieniu niskich obrotów eksploatacyjnych jak rozumiem zapłon nastąpi nawet przy niskich obrotach (łatwy...
Odpowiedz mi na pytanie jaką temperaturę widzi sterownik a ja Ci powiem co jest uszkodzone.
Temat można zamknąć. Auta się pozbyłem natomiast winna była pierwsza sonda lambda. Oscylowała od 0.45v do 0.85v pamiętam jak dziś bo walka była wielka.
szefie zacznij od fałszywego powietrza gdyż ono z reguły powoduje problemy
http://obrazki.elektroda.pl/1286145200_1... Chodzi o te podłużne otwory do regulacji faz rozrządu (zaznaczone na czerwono), ale wygląda na to, że nie powinieneś ich ruszać, bo nieumiejetne operowanie może doprowadzić naprawe do poważnych konsekwencji, łączne ze zniszczeniem silnika. Oddaj samochód komuś, kto ma czas, natchnienie i wystarczającą...
Zobacz jeszcze obroty rozrusznika jak nie odpala. Za wolno kręcący rozrusznik uniemożliwia rozruch.
Nie przy rozruch, można jeszcze jak nie odpala sprawdzić testerem czy widzi obroty.
Przepustnica nie jest zablokowana,cięgno działa normalnie. Jest jakaś możliwość regulacji gaźnika ? Nie widać tam nic żeby można było wyregulować.
Z postów wynika ze jest to zwykły silnik z gazem na cięgno. Problem polega na tym, że kolega potrzebuje sterownik obroty wolne (rozruch i nagrzanie) i pracy 1500,
Z tym silnikiem to będzie ciężko. Powinien to być silnik z osobnymi wyprowadzeniami uzwojeń stojana i wirnika. Tzw. silnik trakcyjny, który przy małych obrotach (rozruch) pracuje jako silnik szeregowy. Silniki szeregowe mają moment obrotowy mniej więcej odwrotnie proporcjonalny do prędkości obrotowej. Przy większych obrotach silnik przełączał by się...
Nie dla zartu napisalem SPRAWDZONE . Jedynie co , to rozruch na pelnych obrotach Na temat innych nie bede sie wypowiadal bo ich nie stosowalem, a pompa nie jest cisnieniową i nie stawia prawie zadnych oporow . Wiekszy jest opór wentylatorów.
A katalizatora nie zapchało? Uszkodzony klin to falowanie na wolnych obrotach i trudny rozruch.
i chce podłączyć grubościówkę stół roboczy 1 m wielka maszyna Nie jestem stolarzem ale grubościówki miały dwa rodzaje obrotów i rozruch .
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
Witam mam ten sam problem co kolega Beniamin .Auto odpala ciężko ale nie ma reguły potrafi zaskoczyć za pierwszym obrotem silnika innym razem wchodzi na obroty po czym spada i nieistotne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Choć zauważyłem że jak są mrozy rano przeważnie odpala na dotyk później już to różnie bywa.Zdarza się też że jak odpali jest takie...
W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator Dużo ludzi jeździ na zmianę w sterowniku obniżenie obrotów do rozruchu co komputer wymaga
Układ U2008B służy płynnej regulacji obrotów Ma funkcję soft start ale to nie jest to. Tam regulacją trzeba się zajmować ręcznie poprzez potencjometr. W tym układzie z allegro, o który mi chodzi, nie ma żadnych potencjometrów a obroty piły po naciśnięciu włącznika rosną samoczynnie i po 3-4s urządzenie ma nominalne obroty.
Mam takie samo auto i miałem ten sam problem. U mnie winien był czujnik polożenia przepustnicy, a raczej jego fatalnej jakości przewody (3 sztuki, wszystkie zwarte), polecam sprawdzić.
Chłodzenie procesora nie jest pół pasywne tzn nie wyłącza się i nie załącza powyżej jakiejś temp. Ma pracować cały czas i być regulowane. Jeśli temp w biosie jest nastawiona na 70 stopni im bliżej tej wartości tym wyższe obroty. Przy starcie wiatrak rozkręcany jest na maxa i obroty maleją do stosownych dla danej temp, jednak gdy się zatrzyma komputer...
mozesz to zrobić za pomocą zwykłego regulatora obrotów silnika
Jednocześnie silnik wolno się rozpędza, tak jakby nie miał kondensatora rozruchowego. Czy silnik może w ten sposób pracować? Wolny rozruch nie jest problemem. Silnik nie startuje pod obciążeniem. Czy przy takim podpięciu z silnikiem może coś się stać? Czy silnik nie traci mocy? Tym przełączeniem zamieniłeś role uzwojeń: główne > pomocnicze, a pomocnicze...
Falownik 1,5 kW będzie już od 700 zł. Nowe konstrukcje często mają wbudowany sterownik programowalny pozwalający budować sekwencje typu rozruch, obroty 50%, hamowanie, przerwa, oczekiwanie na załączenie styku, rozruch, obroty 100% przez określony czas lub do zamknięcia następnego styku... Ale tu już potrzebny kabelek do komputera i programik. Z wyłącznikiem...
W silniku był kondensator 200uF zamiast 400uF (tak jest na tabliczce znamionowej) . Czym to mogło skutkować? Mogło przez to wywalić ten przełącznik rozruch-praca?
(at)zdziwiony będę bardzo wdzięczny...ja wiem że to sterowanie się różni od takiego zwykłego ściemniacza, w bardziej zaawansowanych soft startach jest pomiar prądu etc i na podstawie tych danych działa sterowanie, ale mi chodzi tylko o łagodny rozruch bez utrzymywania momentu czy obrotów
W odkurzaczu głównie bezwładność dominuje, w miarę wzrostu prędkości rośnie obciążenie tłoczonym powietrzem. Tracie raczej pomijalne. W lodówce zanim kompresor zacznie coś sprężać to silnik już ma pełne obroty. Obciążony również głównie bezwładnością drugorzędni tarciem.
zasadnicze pytanie przy jakich obrotach podczas kręcenia następuje rozruch. chyba nie musze pisać jak to sprawdzić
Czy jest potrzebna regulacja obrotów i(lub) łagodny rozruch?
Chyba nie czytasz ze zrozumieniem kolego. Twoim zdaniem jak jest uszkodzony rozrusznik to "będzie działał, jednak nie będzie posiadał wystarczających obrotów, aby zapewnić rozruch silnika" Jakieś masło maślane - uszkodzony działa ale nie działa???
Yyyyy nie potencjometr suwakowy. Lepiej i lepsze są wieloobrotowe precyzyjne... Nie szarpnie ci obrotami tak bardzo. A będzie rozruch łagodny i jak by liniowo narastać łagodnie do maksimum obrotów.
dziękuję za cenne rady . Nabyłem drugi regulator , tym razem sprawny i silnik ruszył , obroty prawo-lewo działają ale na wolnych obrotach tak jak szanowny ZWORYS wcześniej pisał . Przetwornica działa na max obrotach ale rozruch musi mieć z małych , takoż nowej kupować nie muszę . Silnik ma napędzać mieszałkę i maszynkę do mięsa oraz nadziewarkę do kiełbasy...
Nie ,osobiście nie słyszałem takiej teorii . Sofstarty większej mocy i tak po wykonaniu rozruchu zamykają stycznik do pracy krótkozwartej więc jak regulować obrotami pozatym rozruch sofstartem odbywa się przez stopniowe zwiększanie napięcia zasilania. Pełne napięcie zasilania uzyskujemy po pewnym czasie, unikając skoku prądu i gwałtownego szarpnięcia...
Właśnie rozkrecilem 22kw falownikiem 2kw, nie dał rady do pelnych obrotòw go rozpędzić, ale tyle mi wystarczy. Zawsze możesz przepiąć uzwojenia w gwiazdę, myślę że wtedy wyciśniesz większe obroty.
L to wolne obroty, H to wysokie. Rozruch i pracę ustawiasz składem mieszanki
Czy tam nie trzeba tylko zrobić adaptacje immo?
Czyli w parametrach widzi obroty ? Zezwolenie na rozruch jest ? Fakt snap średnio sie nadaje, żeby nie powiedzieć wogóle.
tak jak piszesz tak jest ,tylko nie piszesz czy obrót ręką powoduje pracę silnika ,czy po wymianie kondensatora (jeżeli taka nastąpiła)brak dalej pracy silnika-buczenie to oznaka braku momentu rozruchowego -uszkodzone uzwojenie rozruchowe ,kondensator ,przerwy itp. zastosuj się do rady kolegi wyżej,pisz precyzyjniej na postawione pytanie odpowiedż otrzymałeś...
Kondensator dodatkowy należy traktować jako rozruchowy podpinasz równolegle do 25uF na czas rozruchu w Twoim przypadku najprościej za pomocą przycisku lub przekażnika czasowego.Po osiągnięciu obrotów znamionowych kondensator 100uF zostaje odłączony,zostaje kondensator 25uF.Napięcia kondensatorów są identyczne.Pozdrawiam
Można zrobic ,ale sprawdz czy nie jest winny rozrusznik bo czesto ma luz na głowiczce i sie klinuje,wtedy ma za małe obroty do rozruchu
Pasowałoby znać błędy jakie były albo są. Po drugie, jak był już z testerem to pytanie: co tam w parametrach? Zezwolenie na rozruch, obroty wału, ciśnienie paliwa na szynie? Jak ma odpalić rano to kiepsko to widzę, robi się odpowietrzenie układu adblue, test ciśnienia, inicjalizację po błędzie systemu NOx i ma palić.
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
czy znalazłeś kondensator?Powinien mieć jakieś16do 20mikro i w nim szukałbym przyczyny usterki bo on odpowiada za rozruch silnika.Przewodów jest tyle bo są różne prędkości pracy, oraz obroty lewo prawo,dwa z nich powinny iść do kondensatora
Uruchom msconfig - Rozruch - Ustawienia zaawansowane - liczba procesorów - pokaż co tam masz. Później sprawdź aktualizację BIOS.
Witam. Jakie powinno być minimalne ciśnienie tego silnika? Silnik ma ciepło na wszystkich garach ma po około 7 bar. Auto ma LPG i przejechane 210tyś, według licznika. Strasznie słabiutki na na benzynie i LPG, silnik chodzi prawidłowo, nie dusi się, nie szarpie, trochę przebiera na wolnych obrotach, trudny rozruch na zimno.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Zablokowany zawór EGR
Problem jest taki, że nie mogę zamontować na stałe do maszyny, dlatego że maszyna rozpędza się mniej-więcej minutę i po prostu wyłączy bezpiecznik 10 lub 16 A. Nie bardzo wiem co nie możesz zamontować na stałe, nie mówiąc o tym że nie bardzo rozumiem sens stosowania tych kombinacji, bo przy nich maszyna nie osiągnie nominalnych obrotów. Jeżeli rozruch...
Witam Pojazd j/w silnik to własnie turbo diesel 1.8 ma kłopotliwy rozruch, nawet jak jest ciepły to trzeba wcisnąć gaz podczas odpalania i podbic na chwilę obroty bo inaczej zgaśnie. Jak jest zimny to w miarę ok ale jak złapie troche temperatury to ma duże problemy z wolnymi obrotami, potrafią spadać i silnik gaśnie ale bywa że trzyma obroty i przez...
po rozruchu przełączam silnik w trójkąt. Bzdury i herezje, Szanowny Kolego! Gdzie i czym, skoro do silnika doprowadzone masz tylko trzy przewody? To się powinno zrealizować na czterech stycznikach i dwóch przekażnikach czasowych, jeżeli chcesz uzyskać zmiane kierunku obrotów i samoczynny rozruch Y/Δ wraz z opóźnionym ponownym załączeniem. Schematów...
Po odpaleniu zimnego silnika obroty ok. 1200 ale wystarczy podnieść do 2500 i odpuścić aby wolne obroty wynosiły 2000-2200.Zgaszenie i ponowny rozruch - obroty spadają do 1500 oczywiście do momentu ponownego dodania gazu . Po nagrzaniu przechodzą do normalnej wielkości ok 800 obr. i są stabilne. Brak jakichkolwiek błędów,a parametry nie odbiegają od...
Odnośnie punktu "a" silnik możemy podłączyć tylko w gwiazdę przy czym silnik małej mocy bodaj że do 4,5 Kw może być podłączony bezpośrednio do sieci, powyżej np: poprzez sof-start lub falownik,ale należy uwzględnić warunki obciążenia i rozruchu tego silnika. Odnośnie "b" napięcie sieci za niskie do prawidłowej pracy tego silnika, Podłączony w trójkąt,...
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
Kilka obrotów rozrusznikiem mieści się w normie . Gdyby rozruch trwał 10 sekund ...
Najmniejszy silnik 6kV np. Sh355H4A prod. EMIT Żychlin to 160kW. To dwa razy tyle co moc wymagana. No ale trudno. Wydaje się, że dla tego silnika o momencie ponad 1000 Nm rozruch bezpośredni, bębna o podanym momencie bezwładności, nie będzie ciężki. Stopień ochrony IP55 to jest odporność na pył. Jeżeli musi być "pyłoszczelny" to jest wymagany stopień...
To sprawdź, zanim zniszczysz silnik. Nie pływa lekko na wolnych obrotach?
czerwone wyłącznik rozruchowy białe uzwojenie robocze zielone uzwojenie rozruchowe dochodzą jeszcze dwa przewody z kondensatora włączone między włącznik a rozruch
Witam. Posiadam szlifierkę stołowa marki Al-fa. Przy zakupie podczas pierwszego rozruchu nie chciała odrazu wejść na obroty. Potrzebowała chwili, mówię tu około minuty. Później przez kilka miesięcy było w porządku. I ostatnio stała wyłączona z prądu przez kilka tygodni i dzisiaj znowu pierwszy rozruch trwał trochę dłużej zanim weszła na obroty. Ale...
Witaj. Sprawdź jeszcze raz sprężanie i podaj ile wynosi. Uszczelki wału też mają znaczący wpływ na rozruch.
No to chyba jest jasne że tak sprawdziłem. W stodole z widłami i młotkiem go nie naprawiam, heheh... 280 ma być na ustabilizowanych wolnych obrotach. Jak kręci rozruch ma 263 - jest w normie. Błędów brak. ........Pojazd odpala po dobie. Przyczyna nieznana... Brak błędów... nic. Zamykam temat.
Możesz użyć silnika trójfazowego i do tego falownik, sprawdzone wielokrotnie, bardzo powszechne rozwiązanie, do tego lepsza kultura pracy silnika i możliwość płynnej regulacji obrotów silnika, łagodny rozruch i hamowanie. Jednym słowem same zalety. Koszty falownika z drugiej ręki też nie są jakieś kosmicznie duże.
To jest caddy 1.9 z 05r. Właśnie zastanawia mnie to że klasycznym objawem jest kręcenie po kilka sekund, nikt nie pisze żeby coś tłukło (prócz żwirka). A u mnie, jeśli już problem wystąpi, bo nie jest to za każdym razem zawsze są jakieś odgłosy, czuć jak by silnik zaczął gdakać bo jeszcze chwile kuleje po cofnięciu kluczyka i zdycha. Skoro kuleje to...
Nie będzie problemu z rozruchem jak na czas nabrania obrotów przez sprężarkę odciążysz ją poprzez elektrozawór.
Rozumiem, że trzeba trzymać kluczyk na zapłonie i dodać gazu. Na ile obrotów i na jak długo? To było w maluchu, rozrusznik był załączany dźwignią i równoznaczne byłoby to z dłuższym przytrzymaniem kluczyka w pozycji rozruch. Ile obrotów - w maluchu nie było obrotomierza, przypuszczam, że było to ok. 2000-2500 obrotów. Jak długo - to było już tak dawno,...
W takim razie - jeśli jest to sprawne - to problem leży chyba w kompresji, skoro wtryski i pompa były sprawdzane, jest też świeca płomieniowa.. Tak na szybko to musiałbyś mieć kolego wspomaganie rozruchu - dostawne akumulatory na czas pierwszego rozruchu - szybsze obroty rozrusznika skróciłyby rozruch. To mogą być częściowo zużyte akumulatory ładowane...
(W późniejszych wersjach programu przewidywana jest możliwość zmiany kierunku obrotów, za którą odpowiedzialny jest stycznik K2, ale chwilowo nie jest wykorzystywany). Witam, wspomniał, wspomniał. Pozdrawiam.
Zabezpieczenie C16 jest w skrzynce sterowania silnikiem, zbudowanej przeze mnie. Zmierzyłem dzisiaj prądy: Silnik na pusto rozruch 32A gwiazda 1.4A (obroty na tachometrze 1455) trójkąt 4.8A (zapomniałem zmierzyć obrotów) Silnik z częściowym obciążeniem (sprężarka bez zaworów ssących) rozruch 32A gwiazda 6.2 A (obroty po kilku sekundach 1455) trójkąt...
Ja proponuję przed gniazdem załozć sobie wyłącznik z regulatorem ,którym będzie można stopniowo zwiększac obroty silnika
To jest termik podgrzewany elektrycznie służący do podnoszenia obrotów przy rozruchu zimnego silnika. Jeżeli diagnoza jest dobra i to on powoduje palenie bezpiecznika od świec żarowych to jest źle podłaczony. Do niego ma być plus po stacyjce.
Witam! Moc silnika to jest MOMENT razy OBROTY. Gdyby obydwa silniki pracowały na tych samych obrotach, to silnik 11kW ma o połowę wiekszy moment (siłę) niż silnik 7,5kW. Jeżeli silnik 7,5kW pracuje na obrotach 2 razy niższych, niż silnik 11kW, to moment silnika 7,5kW jest większy, (mimo, że moc mniejsza!). Jakie obroty ma mieć Twoja maszyna? A jakie...
Wymienić czy da się jakoś sprawdzić, czy jest sprawny?
Witam Panowie wróciłem właśnie z garażu. Cewkę zmierzyłem miernikiem, opór książkowy -/+10%. Sprawdziłem podłączenie kabla do cewki wszystko na 100% dobrze łączy. Mam nowy objaw: Po przekręceniu kluczyka, zaczynam pierwszy rozruch, pierwszy obrót rozrusznika i jest duża iskra. Kolejne obroty i już iskry nie ma. Wyłączam kluczyk i załączam i sytuacja...
Witam, Na Pana miejscu na początku spróbowałbym ustalić czy problem wynika z nieprawidłowego funkcjonowania instalacji gazowej (zakładam że to instalacja sekwencyjna) czy może wynika z jakiejś usterki osprzętu bądź sterownika silnika. Po pierwsze zlokalizowałbym bezpiecznik instalacji gazowej, powinien znajdować się gdzieś na przewodzie zasilającym...
Obroty wału przy rozruchu ,(odczytana prędkość obrotowa)zdecydowanie nie zależą od samego czujnika wału. Pewnie te 300 to chodzi o cisnienie na szynie.
Uważam ze szczotkowe mogą być za głośne przy takich obrotach. Proponuje silnik z kopiarki krokowy 3 fazowy Nidec 2500 obr/min można regulować obroty sygnałem zegarowym w zakresie 400-2500 obr/min. Stabilnie trzyma obroty nawet pod obciążeniem max. Szybko, prawie natychmiast reaguje na zmianę częstotliwości sygnału zegarowego, funkcja hamowania, niski...
jest lpg?
Kupiłem silnik Centura 5,5 KM rok temu. Przez ten czas wymieniłem rozruch trzy razy i mam już dość wymieniania go na nowy, teraz pale z linki. Silnik zamontowany jest w glebogryzarce, działa cały czas lecz nierówno, faluje obrotami od nowości. Rozruch psuje się od bardzo trudnego przejścia które można wyczuć kręcąc na sucho silnik do tego tak odbijał...
Silniki 1fazowe w przeciwieństwie do 3fazowych mogą być ciężki do regulacji.Jeden z przykładów to silnik 1fazowy z wyłącznikiem odśrodkowym.D o wyłączenia uzwojenia rozruchowego potrzebuje prawie pełnych obrotów w krótkim czasie .Trochę lepiej jest z silnikami w których rozruch odłączany jest pozystorem lub zasilany przez kondensator,tu też są ograniczone...
Problem z odpalaniem na ciepłym - zwiększyć wartości Nm (można też zmniejszyć obroty podczas rozruchu z 300 na 150 rpm ) Problem z odpalaniem na ciepłym i zimnym - zwiększyć wartości Nm oraz zmniejszyć obroty rozruchu. https://obrazki.elektroda.pl/4549137800_...
Dobra no to tak. Na wolniejszych obrotach też musi być rozruch gwiazda - trójkąt (przynajmniej na mojej sieci). Zostawiłem na wolniejszych bo nie mam odpowiedniego koła pasowego. Jak będzie się silnik grzał to kupie większe koło pasowe i dam na szybsze obroty i co za tym idzie więcej kw. Dzięki za pomoc . Pozdrawiam.
Witam, Czy będzie błędem w sztuce jak dla silnika 4 kW, 8.2 A, 2800 obrotów/min, rozruch bezpośredni, zastosuję stycznik AC-7b? Stycznik jest dla potrzeb przekaźnika kontroli faz. Sam silnik jest włączany łącznikiem krzywkowym przy samym silniku. Jest to pompa wałowa. Pompuje tylko wodę raz w tygodniu przez 20 min. Czy jednak powinien być stycznik AC-3?...
Rozruch i praca na niskich obrotach i praca na podwójnej gwieździe .
2100 to nie są wysokie obroty. A jakie trzymał silnik np latem kiedy "zimny rozruch" to i tak + 15*C i wyżej ?
Gaźniki z pełną regulacją mają dwie śrubki, oznaczone L i H. Wkręt L służy do ustawiania obrotów biegu jałowego, natomiast H do wysokich, czyli takich z jakimi będzie pracował silnik przy maksymalnie wciśniętym gazie. W Twoim gaźniku obroty maksymalne są ustawione fabrycznie za pomocą dyszy stacjonarnej i niema możliwości ich regulacji. Regulacja śrubką...
rozruch zwiększać obrót rozruch tyrystorowy rozruch wentylator
angielski kabel kolory klimatyzacja błędy plazma panasonic naprawa
Adaptacja pompowtryskiwaczy VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB Programowanie falownika TECO 7300CV: krok po kroku