Wiesz nie chcę Cię martwić, ale to może być też wina modułu zapłonowego, który mógł dostać przy awarii regulatora, wszystko zależy od tego jak mocno zkomputeryzowana jest Twoja maszynka... Tenery jeszcze nie robiłem
Jesteś pewien, że oryginalny sterownik bierze pod uwagę tylko obroty silnika?
Może motocykl czytał instrukcje obsługi z uwaga na stronie 14: UWAGA: Zabroniona jest praca silnika w strefie wysokich obrotów. Strefa wysokich obrotów silnika: 10000 obr./min i powyżej. Instrukcja ta: https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/yama...
Zobacz w schemat. Sprawdź jakie masz żarówki. Sprawdź czy po włączeniu długich przypadkiem nie świecą sie obie. Sprawdź styki. Odłączenie regulatora napięcia => spalenie wszystkich żarówek podłączonych bezpośrednio pod cewki po lekkim zwiększeniu obrotów silnika.
Może sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika jest zużyte i się ślizga, przez co silnik ma zbyt niskie obroty, by odpalić.
Pomiar obrotów jest realizowany przez jakiś czujnik, może ten w wymienionym silniku jest inny?
jakie są prawidłowe obroty silnika na biegu jałowym w motocyklu Yamaha TDM 850 4TX 1998 przy rozgrzanym silniku? Dodano po 42 : Zazwyczaj obroty silnika na biegu jałowym dla Yamaha TDM 850 4TX 1998 to około 1200-1400 RPM w temperaturze roboczej silnika. Warto jednak sprawdzić to dokładnie w instrukcji obsługi lub skonsultować się z serwisem motocyklowym,...
https://obrazki.elektroda.pl/9802962200_... Ponieważ nie ma prostej regulacji poziomu paliwa zeszlifowałem trzpień z zaworka iglicowego. Trzpień ten po naciśnięciu chowa się. Podobny do oryginału jest dostępny w sprzedaży zaworek Keihin K1, ma minimalnie dłuższy trzpień i silniejszą sprężynkę. Po kilku próbach ze skracaniem trzpienia...
Kostka firmy Guilera to przekaźnik rozrusznika. Niestety nie miałem okazji grzebać przy takim module i sprawdzać pracę zapłonu, więc nie mogę praktycznie nic powiedzieć na temat możliwości istnienia blokady obrotów oraz możliwości jej "odłączenia". W JOG dwa przewody z modułu (połączone razem, czarno-białe) powinny iść na stacyjkę na wydzielony styk...
Moze w gaźniku wyreguluj obroty?
witam mam silnik zaburtowy Yamaha 8 km 2t ma bardzo ciężki rozruch na zimno potem pali na pół obrotu szarpanki jaki może być tego powód
Silnik zaburtowy Yamaha 15 KM "pcha łódź" tylko na małych obrotach. Po dodaniu gazu mieli wodę. Śruba czysta. Bardzo proszę o poradę i pomoc w problemie.
http://yamahadt.net/jak-podlaczyc-chinsk... z tej strony brałem schemat podłączenia regulatora napięcie zależy od obrotów silnika im wieksze obroty tym większe napiecie
Mam problem z yamaha yzf r125 Silnik zimny czy ciepły ciągle trzyma 2500 obrotów na biegu jałowym Co może być problemem?
Chodzi o motocykl marki sachs! Model XTC 125 silnik od yamahy tzr ( 125 2T ) Mam problem silnik wkręca się do 7 tysięcy obrotow I dalej niechce tak jakby miał już odcinę! Ponieważ jest zablokowany (chyba) Chciałbym wiedzieć jak to odblokować! dziękuję za pomocne komentarze! Pozdrawiam!
Stara podstawa nie. Brak styku/zaśniedziałe styki już tak. Ogólnie polecał bym najpierw zająć się iskrą bo może uciekać podczas kompresji a dopiero jak silnik nabierze obrotów (moc iskrownika wzrasta) to dopiero łapać
Pozniej sprobuje nagrac filmik, teraz poszedlem i odpalil i wchoidzil na obroty ale halas był wiekszy.
Czy przy ruszaniu silnik wchodzi na obroty? Jeśli tak, to masz coś ze sprzęgłem (rolki lub pasek ).
Ma on kickstarter? Jak z niego odpala? Ale coś wydaje mi się iż rozrusznik kręci za wolno przez co silnik nie zapala, jak popchniesz dostanie większych obrotów i jest git.
Wyczyść/wyreguluj gaźnik, sprawdź kranik, króciec blabla i takie tam... poszukaj na forum, było setki razy.
Nie wiem co sie dzieje ale z regóły pomagaliście jeden przez drugiego a teraz...? Ehhh. Powtorzę jeszczę raz. Wolne obroty silnik ma. Strzela w wydech dopiero jak odkręcę na postoju manetkę do oporu. Na około 9tys./10tys. Obrotów. Wydało mi się to nienormalne bo obrotomierz przeskalowany do 14tys obrotów, to i moim skromnym zdaniem mogłby na to 11tys/12tys....
Świeca w niektórych miejscach będzie miała czarny nalot, co do zawieszania się iglicy gdyby występowało takie coś to wątpie żeby mu schodził ładnie z obrotów.
Już w miarę się udało :) Dałem iglicę na środek, a śruba od mieszanki wykręcona o około 0,6-7 obrotu i sobie pyrka
Witam, Silnik zaburtowy Yamaha o mocy 6 KM, na wolnych obrotach pracuje dobrze ale po dodaniu gazu, silnik zaczyna się dławić. To samo jak silnik jest na biegu jałowym - pracuje idealnie, lecz po włączeniu biegu i dodaniu gazu, silnik zaczyna się dusić i brakuje mocy. Co może być przyczyną? Od czego zacząć diagnostykę?
Może lewe powietrze gdzieś sie dostaje.
Witaj Zawór sterowany jest urządzeniem odśrodkowym,czyli przesuwa dźwigienki pod wpływem obrotów silnika,połączony jest zębatką z wału korbowego, http://obrazki.elektroda.pl/5862326200_1...
Posiadam silnik zaburtowy Yamaha F20 i dokupiłem do niego obrotomierz KUS. Po podłączeniu zgodnie ze schematem nie ma wskazania obrotów, na wyświetlaczu motogodzin pojawia się 0 i nie działa. Czy może mi ktoś pomóc skąd bierze się sygnał obrotów i motogodzin w tym silniku? Prosiłbym o schemat lub zdjęcie jak to podłączyć poprawnie.
Proponuję sprawdzić rezystancję czujnika temperatury silnika oraz powietrza dolotowego na zimnym i rozgrzanym silniku, następnie porównanie ze serwisówką. Silnik nie strzela w wydech? Świece wskazują na bogatą mieszankę i przed wkręceniem ich z powrotem warto je oczyścić ze sadzy. Można by też spojrzeć w luz zaworów.
Nie napisane po jakim czasie gaśnie i czy to podczas jazdy czy postoju. Czy czas po którym gaśnie zależy od temperatury silnika?
jakieś pomysły A diagnostyka systemu wtryskowego co mówi?
Zmierz ciśnienie w cylindrze. Silnik równo pracuje na niskich obrotach i trzyma je ?
Silnik jest na gaźniku czy na wtrysku? Który rok produkcji? Na szybko znalazłem serwisówkę z rocznika 2004, silnik na wtrysku. W instalacji elektrycznej są specjalne złącza rozdzielcze w których są blaszki-zworki rozdzielające zasilanie i masy na poszczególne przewody i odbiorniki. Jeśli problem dotyczy tylko braku zasilania (+12V po stacyjce) na cewkę...
Króciec ssący nie jest pęknięty, nie zaciąga lewego powietrza? Z tym gaźnikiem Mikuni jest zwykle problem z prawidłowym wyregulowaniem poziomu paliwa, bo serwisówka podaje niejednoznacznie, nawet producent gaźnika nie wie dokładnie, a robi się to na dwa różne sposoby. Przy zbyt niskim poziomie paliwa będzie problem w tym, że silnik trzeba bardzo długo...
Aha przepraszam zwarcie mająpiny 4 i 5, nie 5 i 6 tak jak napisałem wcześniej. Czyli masa i "blokada obrotów" na dzwonie sprzęgła.
Cofnąć nie, ale myślę że raczej ich nie będzie, tym bardziej że to uszkodzenie nie pozwoliło ci obciążyć silnika.
witam panowie . podlacze sie pod temat. moja majka 250 zaczela dymic.ale jest to widoczne tylko jak sie gazuje na podnóżkach a w czasie jazdy nie widac żadnego dymku jezdzi normalnie odpala zbiera sie i tu moje pytanie do rudiszuberta jak sobie poradzil z tym problemem dodam ze nie zauwazylem zbyt dużego ubytku oleju a jednak po odkreceniu manetki widac...
Ma Kolega zainstalowany obrotomierz ? Obroty biegu jałowego, z odłączonym pędnikiem mają wynosić ~800 rpm.
Czy ten silnik ma zawór wydechowy? Niektóre 2T go mają. Jeśli go nie ma, to nie dziwota że coś tam wydechem wywala. To silnik 2T, on tylko w wąskim zakresie obrotów nie rzuca paliwem do wydechu :/ . Przede wszystkim najpierw ten silnik dobrze złóż. Bo jak miałeś spadki mocy, a wyjechany cylinder to nic dziwnego.
Silnik jest oczywiście 2t
Witam, mam problem z moją Yamaha YZ 80 z roku 1986. Niedawno ją kupiłem. Mam taki problem, że jakby się zacinał gaz, ale rolgaz jest w porządku, linka również, przepustnica się otwiera i zamyka. Gdy daję stopniowo gazu, jest w porządku, ale gdy odkręcę manetkę do końca, wchodzi na wysokie obroty i zostaje tak na 3/4 obrotów. Gdy wykonam ruch jakby on/off...
Możliwe, że to od wydechu, bo normalnie wydobywa się głośny dźwięk, a jak się to stanie, to cichutko. Zapewne masz w nim zamontowany tuningowy wydech. Problem z mocą wynika wówczas z regulacji napędu (zbyt niskie obroty silnika), a dławienie i przerywanie z niedoregulowanego gaźnika (seryjne gaźniki zwykle nie nadają się tuningu, wymiana dyszy głównej...
dalej korygujesz ta druga srubką wolne obroty na cieplym silniku i włączonych światłach żeby potem nie zgasł, jazda próbna i zobacz jak się sprzęt zachowuje. spotkałem się tez z takim przypadkiem ze świeca była do wymiany i tez świrowała i miał podobne objawy do twoich
Zrób próbę ze ssaniem na rozgrzanym silniku. Jak zaczyna mulić włącz ssanie i obserwuj czy choć na chwilę się poprawia. Podejrzewam tzw, fałszywe powietrze. Trzeba sprawdzić bardzo dokładnie wszystko co jest za gaźnikiem w stronę silnika na szczelność. Jednak najbardziej podejrzane są simmeringi na wale. Wymień dla pewności oba na nowe. Ważne! Mają...
Witam, z silnika przy schodzeniu z obrotów wydobywa się dziwny wibrujący głuchy dźwięk czy to normalne? Czy tak pracuje zdrowy tego modelu silnik? https://www.youtube.com/watch?v=3vR_M88O... Pozdrawiam.
Witam. Od zakupu moja xj odpala z gazem na zimnym silniku. Na ciepłym silniku jeżeli stoi chwile tez trzeba z gazem.odpalac . Obroty na ciepłym silniku 900 tys. Dodam.ze jak zgasze i odrazu chce odpalic to bez problemu bez gazu pali
Czy można do napędu PPG zastosować jakiś silnik od motoroweru japońskiego. Podobno te silniki 50-80 cm mają moc około 12 KM. Czy wysokie obroty nie będą powodowały drgań? Mam na oku silnik od Yamaha DT 80 , może ktoś wie czy ten silnik będzie się nadawał do napędu plecakowego? Proszę nie pisać postów, jeden pod drugim, należy korzystać z przycisku "Zmień"...
Witam posiadam Yamaha Dt 125 z 1999r. Na zimnym silniku pali bez problemowo i wkręca się na obroty, dopiero po nagrzaniu silnika gaśnie. Po ponownym odpaleniu motor nie wkręca się na obroty. Po dodaniu gazu silnik gaśnie. Gaźnik wyczyszczony, świeca nowa, filtry powietrza wymienione na nowe. Czy może być to spowodowane przez cewkę zapłonową czy przez...
Gaźnik wyreguluj. Próbuj tą śrubka od powietrza i od obrotów, Tylko cały czas musisz miec motor odpalony. Pozdro
Rura została tylko lekko skrócona przy cylindrze , a silnik został włożony do ramy od Suzuki TS 125. Czy istnieje jakiś prosty sposób na sprawdzenie szczelności simmeringów? Czy muszę rozbierać cały silnik?
Witam Zacznę od początku, zerwało mi mi łańcuszek rozrządu więc rozebrałem wszystko po kolei wymieniłem łańcuszek i przystąpiłem do montażu i pojawił się taki problem że nie wiem jak ustawić przeciwwagę względem wału korbowego , w pewnych pozycjach po prostu przy kręceniu wałem następuje blokada , udało mi się znaleźć pozycje w której można cały obrót...
Może kondensator. Odłącz go, włóż papierek w przerywacz i zmierz jakie wtedy daje napięcie cewka pierwotna przy obrotach magneta? Dodano po 35 A może izolacja przerywacza jest walnięta? Odłącz cewkę i sprawdź jakie generuje wtedy napięcie?
Też mi nie przychodzi nic innego do głowy. A inna świeca? Nadmienię tylko że chodzi o pełne obroty 360' a nie 180' bo niektórzy popełniają ten bład przy regulacji. Ale wierze w to co piszesz: nie odpalam ani nie reguluję silnika 2t pierwszy raz
Pojazd Twój pewnie ma światło reflektorowe w systemie tzw. bezakumulatorowym. W takim przypadku skuteczność światła jest zależna od obrotów silnika ("prądnicy"). Zwiększ nieco "wolne obroty" silnika i wówczas nie będziesz miał efektu gaśnięcia światła. Zwróć uwagę, czy w Twoim pojeździe nie została zamontowana żarówka o zbyt dużej mocy.
Witam! Obrotomierze od dużego fiata przerabia się bez problemu na inną ilość cylindrów. Wystarczy zmienić pojemność 1 kondensatora (oryginalnie 220nF - największy kondensator w obrotomierzu). Dla silnika 4 suwowego, 4 cylindrowego ma on wartość 220uF (tak samo dla 2 suwowego, 2 cylindrowego), 4 suwowego, 2 cylindrowego 2 X 220nF (tak samo dla 2 suwowego,...
Najlepiej - jakbyś miał pomiar max / min i HOLD. Nie rozpinaj akku na pracującym silniku. Ze schematu wychodzi, że czujnik położenia wału ma dwustronne działanie - raz jako zapłon, a dwa jako czujnik obrotów wału. Takie "dwa w jednym".
To trochę jakby porównać AX900 silny turbo diesel praktycznie nie do zduszenia na żadnych obrotach, nawet wolnych do 1000RPM. AS701mały lekki wysoko obrotowy silnik 2 sówowy osiągający swą nominalną moc tylko przy 12kRPM.
Jeśli masz silnik 2T, to sprawdź uszczelniacze wału silnika oraz prawidłowość dokręcenia gaźnika (równomierne i czy jest uszczelka). Ponadto na pracę silnika dwusuwowego ma wpływ tłumik tj. czy jest dedykowany do tego silnika i czy nie jest "zabity" nagarem, ale Ty masz nowy tłumik.
Witam posiadam skuter yamaha aerox 2008r.mam problem ze skaczącyni obrotami. Kiedy skuter stoi na odpalonym silniku obroty skaczą jak głupie do tego po jednym dniu nie opalania skuter bardzo ciężko pali.Rox wrzuca też płyn chłodniczy przez zbiorniczek(ma male pęknięcia) i miałem wrażenie że było czuć spaliny od zbiorniczka. Co może być przyczyną tych...
Zastosuj diody LED dużej mocy. Są takie nowości na rynku. Napięcie zasilania w motocyklu nie jest stabilne. Występuje duży rozrzut, w zależności od obrotów silnika. Dlatego najlepiej, jakbyś zastosował przetwornicę napięcia. Ledy będą wtedy świecić zawsze tak samo jasno. Jeśli zastosujesz diody o wąskim kącie świecenia, np 15 stopni, to nie będzie nawet...
Objawy takie jakby brakowało paliwa w komorze pływakowej. Większy gaźnik lepiej "chłodzi" silnik poprzez średnicę gardziela, przez którą dostaje się więcej powietrza. Tak to najprościej można wytłumaczyć.
śruby i zawory są w porządku ale nie mogłem znaleźć tych wymiarów. dzięki ojdyr za wymiary uratowałeś moją głowę od wyrywania włosów Dodano po 16 Błażej-(nie moge odp na tamtyym poscie bo tylko moderator może, nie wiem o co chodzi) natomiast rozrusznik kręci jak należy, iskre podaje cały czas gdy kręci rozrusznik, raz czy dwa mi nawet odpaliła (na rozrusznik)...
Yamaha YBR 125 posiada silnik czterosuwowy, więc moduł ma charakterystykę kąta wyprzedzenia zapłonu rosnącą wraz z obrotami, natomiast TZR 50 ma moduł z charakterystyką lekkiego opóźniania zapłonu po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów. Tak więc moduł od YBR nie może być użyty w TZR 50.
Strzały występują podczas gwałtownego przyspieszania, przy tej mocy nawet można pomijać ten bieg i nie daje się to we znaki podczas rekreacyjnej jazdy. Silnik jest bardzo elastyczny.
Nie tylko tak sekundę i to nie jest mocno tylko leciutko Dodano po 4 to zdarza się nie za każdym razem ale powtarza. Dodano po 11 chciałem zaznaczyć że oleju w silniku nie ubywa
dzis zrobilem 30 km juz na xenonie, nie wylaczyl sie ani razu, xenon bierze mniej pradu niz ory zarowka h4 55/60w. i tak za slabe swiatlo jest ze zwyklej zarowki szczegolnie na niskich obrotach, swiatla swieca na ory zarowce mocniej wraz ze wzrostem obrotow silnika
Ostatnio kupiłem silnik do łódki wędkarskiej Yamaha 5km czterosuw(2005-2007) ,silnik był przysłany kurierem leżał na rumplu. okazało się że nie mogę ruszyć rozruchem jak wykręciłem świece to okazało się że w komorze spalania było pełno oleju.Na silniku brakuje metryczki dlatego nie jestem pewny czy jest to 5 czy 4 kM. po oczyszczeniu świecy i kilku...
Niestety nie mam zdięcia jutro postaram się zrobić olej zaczyna kapać jak tylko jest odpalony tak nie i ciężko jest zlokalizować z kąd leci ale napewno u dołu silnika z nikąd nie splywa napewno może być tak że jak olej się rozgrzeje to na łączeniu karterów się rozszczelnia? Dodano po 14 Ogólnie psikalem plakiem po całym silniku i zero reakcji nie zaciągnoł...
Opor cewki: 233 omów, impulsatora 349 jak są zamontowane w silniku. Przy pomiarze napiecia AC impulsator wytwarza 0.1V przy kreceniu rozrusznikiem, a cewka tak jak wyżej psiałem 20-30V
Witam. Mam Problem. Opiszę objawy. Skuter To Yamaha BWS.Silnik po Kapitalce. Gdy silnik jest Zimny to wszystko jest ok, tak jak powinno być,ale gdy pochodzi chwilę i wyłączy się ssanie to silnik nie wkręca się na obroty i gaśnie.... Jeśli wkręcę śrubkę od mieszanki do oporu skuter znów pracuje jak powinien. Pomóżcie.....
Witam W motorku uszkodzil sie licznik ( chyba licznik), usterka objawia sie tym ze predkosciomiez nie pokazuje predkosci, drogomiez nie mierzy drogi, a obrotomierz co jakis czas pokazuje prawidlowo obroty, ale zdaza sie, ze na wylaczonym silniku i zalaczonym zaplonie obroty skocza do 4 tysiecy. Kontroli sa sprawne, wskaznik paliwa rowniez. Za wszelkie...
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Załóż wydech i gaźnik od tego silnika (setu). Obecnie napęd masz strojony prawidłowo dla tego setu, czy na 13000 RPM. Na seryjnym wydechu i gaźniku ten silnik będzie się tylko ciągle dławił i dużo palił.
(at)tristanz095 No to masz ciekawy ten regulator, bo kierunkowskazy z reguły pracują przy prądzie stałym (przerywacz elektroniczny), choć bimetaliczny będzie pracował i przy zmiennym. Dla świętego spokoju na nowo sugeruje Ci montaż akumulatora i typowego regulatora skuterowego. Plusem tej operacji będzie to, że będziesz miał stabilne oświetlenie i możliwość...
Przed wszystkim kontrola wzrokowa simmeringu pro prądnicą. Jak widać wycieki to wymiana. Jednak z reguły simmeringi "puszczają" powietrze do skrzyni korbowej i nie ma śladów na zewnątrz. Czasami można wysłuchać ten efekt obracając powoli wałem przy zamkniętej przepustnicy, ale lepiej zrobić próbę podciśnienia dużą strzykawką. Wymaga to pewnych przygotowań....
Zmień temat, bo wprowadza w błąd. Twój silnik ma problem z mocą a nie obrotami. Czy coś sam robiłeś w tym temacie? Jakaś diagnostyka. Gaźnik, zapłon, wydech. Czy pracuje stabilnie na biegu jałowym?
Jeżeli silnik pracuje dobrze na wolnych obrotach nie faluje, obroty nie skaczą, to nie ma lewego powietrza, raczej problem w zasilaniu paliwem. Do czyszczenia gaźnik i zbiornik paliwa, proponuję dać bogatszą mieszankę powietrzno-paliwową(delikatnie wykręcać śrubkę regulacyjną w gaźniku)
mają sens, bo pokazują że to wina modułu a nie gaznika, a tak to do tej pory bym próbował z gaznikiem sie bawić a tak to wiadomo co jest nie tak, teraz wymienię simeringi i sie zobaczy, a jak to nie pomoże to pożegnam się z tym silnikiem i włożę od Yamahy TZR 125 ;)
Witam Ostatnio moja Yamaha aerox nie chciała odpalić włączyłem ssanie i odpaliła po wyłączeniu ssania pochodziła jeszcze z 8 sekund i zgasła po czym znowu ją odpaliłem na ssaniu i po dodaniu gazu wkręca się na obroty, przejedzie 5m po czym gaśnie co może być tego przyczyną (silnik 2t na gaźniku) Z góry wielkie dzięki za pomoc
Dzień dobry. Odgrzebię temat gdyż mam podobny problem z silnikiem Yamaha 4AC (6E0). Silnik kapryśnie, ale jednak przepracował poprzedni sezon, w tym sezonie nawet nie zaskoczył. Znalazłem dyszę ułamaną na wysokości otworu, więc zakupiłem nowy chiński gaźnik - po zamontowaniu nawet nie zagadał. Paliwo podane pod świece sprawia że silnik odpala na kilka...
Witam, Posiadam silnik zaburtowy Yamaha 8 Km 4 suwowy . Mam mały problem z dobraniem regulatora ładowania do tego silnika. Oryginalny regulator jest uszkodzony (zwarcie wewnątrz).Z silnika wychodzą 2 przewody , napięsie na niskich obrotach ok 35 V na wysokich do 100V oczywiście napięcie przemienne. Zakupiłem regulator od skutera i jest z nim problem...
Kolega Kacper może mieć rację... Skoro usterka pojawiła się nagle... Kłopot polega na tym że silnik przy obciążeniu nie dostaje tyle paliwa ile powinien. To może być to. Daj znać czy są efekty.
Witam, od jakiegoś czasu silnik nie osiąga wymaganych obrotów i tarci moc. Przy dodaniu gazu dochodzi do 26x100 obrotów, później traci moc do 20x100 obrotów. Dodaję dalej gaz dochodzi do max 30x100 obrotów. Dodam, że świece są lekko mokre.
E no, chłopaku, nie rozpędzaj się, od lat montuję wskaźnik biegu opierający się na pomiarze różnicowym obrotów silnika i koła, wszystkie działają do tej pory. Zmiany mechaniczne, nie zawsze jest możliwość przeróbki skrzyni biegów, a kilka kabelków zawsze da się podłączyć. Kupujesz dowolny wskaźnik i montujesz w dowolnym motocyklu, nawet w starym trupie,...
Żadna kontrolka ani check engine się nie zaświeciła, więc coś tam tego oleju jeszcze zostało, A niby co miało się tam zaświecić ? Nie ma kontroli poziomu oleju,nie ma też kontrol ciśnienia oleju bo to łożyska toczne,sterownik silnika odpowiada za zapłon i wtrysk ,nie zajmuje się olejem więc czujniki nie obejmują smarowania. Zarżniesz silnik i nic sie...
Dziękuję za odpowiedź :) A co to za wersja otwarta? Może ktoś ma jakiś schemat CDI który podpasuje do tego motoroweru i poprawi parametry silnika?? Najlepiej schemat tego modułu to bym od razu całą płytkę zrobił. Piszesz, że ograniczy obroty do zera, czyli rozumiem że wpłynie to negatywnie na oczekiwany efekt? Ponoć, poprzez zrobienie tego zabiegu silnik...
Witam mam problem z skuterkiem mianowicie yamaha neos wczoraj zmieniałem silnik i niestety zaczeł dziwnie chodzic mainowicie przerywa przy dodaniu gazu wchodzi na obroty ale ciągle przerywa i nagle gasznie przetem był silnik 70 ccm i chodził dobrze lecz troszke przerywał ale przestał przy zmianie teraz silnika na 50 ccm przerywa i nie ma swiateł nawet...
witam, podłączyłem regulator napięcia, 4-ro pinowy z wejściem 'sense', oraz akumulator. Niby wszystko działa ale część instalacji, która zasila przednie światło główne i tylne nie jest regulowana w schematu instalacji więc dalej żarówki świecą coraz jaśniej jak zwiększa się obroty silnika... I co z tym zrobić? W końcu spalą się żarówki podczas jazdy:/
Doszedłem do tego że on się nie zalewa tylko właśnie dostaje w tym momencie za mało paliwa. Jak zwiększyć dawkę paliwa.?? Przypominam że przez pierwsze 5-7sekund chodzi idealnie a potem błyskawicznie spada z obrotów i ledwo się kręci a gdy w tym mome dodam gazu to zgaśnie. Proszę pomóżcie. Odwdzięcze się.
W liczniku er-1 brak połączenia pomiędzy licznikiem a ECU, stąd brak odczytu prędkości, obrotów i temperatury silnika. Błąd 12 to brak odczytu obrotów wału korbowego. ECU dostaje sygnał z przekaźnika rozrusznika i powinien wiedzieć, że wał korbowy się kręci i powinny być impulsy z czujnika położenia wału korbowego. Sprawdzana była rezystancja impulsatora,...
Witam. Czy wie ktoś może co może być przyczyną lub powodem ewentualnie ktoś miał taką sytuację że: Kiedy chcę odpalić skuter yamahę x-max 125 z 2007r to nie może odpalić a jeśli już złapie to się dusi jest tak na zimnym silniku bo na ciepłym odpala normalnie od "kopa" dodam jeszcze że gdy kręce rozrusznikiem to mi temperatura rośnie bardzo szybko i...
Po przepłynięciu około 10 min na pełnych obrotach i odczekaniu okolo 30 min. silnik nie odpala , dzieje się tak tylko w gorące dni z temp w okolicach 30 stopni , odstoi przez noc i rano zapala bez problemu, później znowu jest uzywany około 10 minut na pełnych obrotach i po zgaszeniu odczekaniu okolo 10 min zapala ale pracuje tylko na niskich obrotach...
Kolego sprawdź ciśnienie w cylindrze, może czas na remont silnika. Jeśli ciśnienie będzie ok., to posprawdzaj dokładnie układ paliwowy( drożność dysz w gaźniku, filtr paliwa), działanie ssania i zamontuj pasek napędowy, dedykowany do Twego silnika. W przypadku, gdy silnik będzie już osiągał właściwe obroty a skuter nadal nie będzie "startował" (pomimo...
Witam wszystkich. Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem. Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz...
Witam. Pojazd niedawno nabyty. Nie znam jego poprzednich losów … Na ucho było słychać stukający zawór. Po odkręceniu okazało się że śruba regulacyjna na zaworze ssącym jest bardzo wyklepana ze dwa milimetry jej brakowało. Śruba wymieniona na oryginał i teraz pytanie. Po wkręceniu i wyregulowaniu szczeliny gwint praktycznie znikną w nakrętce kontrującej....
Kolego pisałem Ci już - masa silnika (z "minusa" akumulatora) musi być pewna i wszelkie połączenia elektryczne muszą być 100 procentowe. Kabel plusowy, zwykle w kolorze czerwonym, o dużym przekroju jest podłączony od "+" akumulatora do przekaźnika rozrusznika, a drugi o tym samym przekroju, w kolorze np. biało/czerwonym zasila rozrusznik poprzez zacisk...
a ten dekompresator za co on odpowiada ? Uchyla jeden z zaworów wydechowych, dzięki czemu rozrusznik zaczyna obracać silnikiem bez kompresji (analogiczna sytuacja jaką miałeś gdy wykręciłeś świecę), gdy wał korbowy osiągnie już odpowiednie obroty ciężarek na kółku wałka rozrządu przesuwa się dzięki sile odśrodkowej, zawór przestaje być podparty, pojawia...
Mam podobny problem w YAMAHA R-6.Po małej wywrotce ,pękł dekiel i przetarło się uzwojenie,które musiałem kupić i wymienić.Po małej trasie zaczęły przygasać wskażniki i na wolnych obrotach silnik zgasł. Zapaliłem z popychu ,ale jak podczas jazdy włączyłem światła,znowu to samo.Napięcie przy 5000 obr/min 13V Na wolnych obrotach ,bez świateł 12,8V.Z włączonymi...
Mam problem z silnikiem zaburtowym Yamaha 40KM dwusuwowym. Podczas pracy na wolnych obrotach na wodzie pojawiają się plamki paliwa ,tak jakby wylatywały z wydechu. Usłyszałem ,że może być to wina jakiejś uszczelki ,ale pod pokrywą silnika jest sucho bez wycieków ,pocenia itp. Nie wiem jaka może być tego przyczyna? Ktoś ma pomysł od czego powinienem...
Udało się uruchomić, ale jest problem. Silnik odpala i od razu chodzi równo ale przy dodawaniu gazu, gaśnie. Nie raz jak powoli dodaję gazu, wchodzi na obroty, wkręca się jak potrzeba, a po odpuszczeniu manetki gazu, wolne obroty są poprawne. Żadna regulacja składu mieszanki, przepustnicy, nie pomaga, zawsze efekt ten sam . Co zrobić?
Po pierwsze, jeśli silnik będzie cały czas pracował na biegu jałowym to i tak świece pokryją się sadzą i dostaną przebicia. Pilot screw odpowiadają za regulację mieszanki biegu jałowego, czy za regulację powietrza do układu biegu jałowego? Jeśli nadal jest bogata mieszanka, to sprawdź czy szczelne są tłoczki ssania. Regulacja iglic na przepustnicach...
yamaha obrót silnik yamaha yamaha silnik
stacyjka zacina komin cegły naładowania słuchawki
strojenie anteny rezonans przesyłać dźwięk bluetooth
Prawidłowe ciśnienie w kolektorze dolotowym VW Passat B5 1.9 TDI AVB Problemy z elektryką w chińskim skuterze 4T