Obroty to ok 1000 obr/min. W internecie znalazlem informacje o jakims regulatorze obrotow. Czy jest to regulator automatyczny czu jest w nim moze mozliwosc recznej korekty obrotow? Co moze byc przyczyna wiekszej ilosci obrotow?
Tak wiem sterownik silnika widzi w parametrach bo czyta obroty.
Zrób test na obecność CO2 w układzie chłodzenia. To jest właściwy trop. Zawsze mógł pójść olej do dolotu.. A to tłumaczyło by podwyższone obroty.
Minęło trochę czasu ale naprawiłem w moim przypadku regulacja zaworów pomogła i teraz auto się zachowuje tak jak powinno. Został problem ogrzewania płukałem układ wymieniłem termostat rurki na wlocie do nagrzewnicy gorące a w środku zimno wieje może ktoś coś podpowie sesownego.
a co jeżeli zakers sondy pływa od 0 do 0,8V a np. nie bedzie sie zgadzala jej reakcja tzn szybkosc, to tez moze miec wplyw na prace calego ukladu? Bo tego mi miernik nie pokaze, zwlaszcza cyfrowy, na analogu to wskazowka co ok 1 sekunde zmieniala polozenie, czy to nie za dlugo? Dobra sonda tak powinna się zachowywać i jeżeli mierzyłeś i tak jest to...
Witam posiadam suzuki swift 1.0 98 r i od jakiegoś czsu po rozgrzaniu silnika pojawiły się pływające obroty silnika na biegu jałowym co może być przyczyną.
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Witam. Sprawdź luzy zaworowe i ewentualnie wyreguluj.
Sprawdz zaworek PCV na kolektorze,
Komputer nie pokazuje żadnych błedów. Narazie to wlałem 0,5 l denaturatu do baku- bez skutku. Auto naprawione. Problem rozwiązany- przebicie na kablu. Temat zamykam i dziękuje za pomoc!
Sondę już wymieniłem wcześniej, ponieważ stara w ogóle nie działała. Zainwestowałem w oryginalną sondę NGK no i zaczęła działać ale tylko wtedy, gdy silnik pracuje na LPG. Diagnoza komputerowa nie wykazała żadnych błędów. Na dodatek zauważyłem kolejny dziwny objaw przy silniku pracującym na benzynie. Po lekkim dodaniu gazu silnik osiąga 2,5k obr/min...
Proponuję zapoznać się z charakterystyką momentu obrotowego dla tego silnika i zmieniać biegi w jego maksymalnym zakresie. To, że obroty są bardzo wysokie, nie znaczy, że silnik będzie dobrze "ciągnął", bo moment może mu się "kończyć" przy 4 tys.obr./min i wkręcanie silnika na wyższe obroty nie ma sensu.
A ile km ma przelatane na tym mikserze?
Gdybyś mógł wytlumaczyc czym jest IG. Dodam ze wczoraj samochod chodzil sobie na wolnych obrotach okolo godzinę.
OK. wracam do tematu.Jeżdżę już kilka miesięcy po tym jak kontrolka zgasła że tak powiem sama.Być może był to przytkany katalizator.Jedna dłuższa trasa,większe obroty i być może go przedmuchało....pozdrawiam.
nie ma takiej opcji wlasnie to ze to jest 8V go dyskwalfikuje przy takich obrotach , 8 zaworow to jest waskie gardlo , ten silnik by sie rozlecial przy takich obrotach , np silnik suzuki swift gti ma kute tloki i korbowody i maks co sie z neigo bezpiecznie wyciaga to 8800 obrotow , kazdy normalny czlowiek wiecej nie robi bo zdaje sobie sprawe czym to...
zaworek PCV na odmie
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
Sprawdź czy czujnik ma zasilanie i możesz miernikiem sprawdzić sygnał na jego wyjściu mierząc do masy. Ewentualnie szukaj w blokach pomiarowych czegoś takiego jak ciśnienie w kolektorze bo Delphi Cię oszukuje lub ma zły opis. Gdyby tam było widać ciśnienie atmosferyczne (odczyt byłby równy atmosferycznemu) to ten silnik byłby zalewany na biegu jałowym....
Na początek i przy tym przebiegu warto wymienić olej na świeży.
Ostatnio robiłem Honda Jazz z przebiegiem 120tyś, podobne objawy. Płukanka silnika, 45 minut pracował na wolnych obrotach i po problemie. Oczywiście wymagana wymiana filtra i oleju.
Witam Mam problem z Suzuki Swift 1.0 98r. Silnik odpala od razu, do osiągnięcia optymalnej temperatury wszystko działa jak należy. Po osiągnięciu temperatury silnik już nie wraca do obrotów jałowych a od razu gaśnie i nie chce odpalić aż do spadku temperatury. Co to może być? Sonda lambda?
Żadne specyfiki nie były dolewane, samochód jeździ u nas od 2011 roku. Nie dymi, oleju nie przybywa, majonezu w oleju nie ma, zbiorniczek czysty. Termostaty identyczne, teraz siedzi oryginał suzuki dobierany po vin i kupowany w ASO, działa prawidłowo. Test CO2 był robiony na podwyższonych obrotach, na zewnątrz żaden przewód nie jest zagnieciony. Z...
Swift 2000r 1.0cm. Na wolnych obrotach sonda pokazuje 0.75V a po dodaniu gazu tak powyżej 3500obr. raptownie wskakuje napięcie 12V. Czy to jest nieprawidłowe jej zachowanie?.
Witam wszystkich , mam autko Suzuki Swift II 1.0 92r. Moje autko strasznie szarpie i nie wchodzi na obroty , w czasie jazdy gdy dodam gazu potrafi zgasnąć. Na neutralnym biegu wahają się obroty i po chwili gaśnie. A jak mu depnę dojdzie do 5/6 tyś. obrotów na min. Jeśli nie odpuszczę gaz gwałtownie obroty spadają do zera. Mam nadzieję że ktoś pomoże...
Witaj, Czy udało Ci się znaleźć przyczynę problemu? Ja mam podobny problem z Suzuki Swift 1.0i. Gdy jeżdzę na wysokich obrotach bądź przejeżdżam tzw. chopki , silnik nagle gaśnie. Czasem daje się go odpalić, czasem nie. Dzisiaj gdy starałem się zdążyć przed czerwonym nagle silnik zgasł. Zepchałem na bok, wyjąłem przewód zapłonu z kopułki, włożyłem,...
Minęły dwa tygodnie i wiem prawie tyle co i przedtem. Jedynie co się wyjaśniło to sprawa ciśnienia w cylindrach....na wszystkich po 25 bar. Wtryski i próba przelewowa ok. Na długie kręcenie z rana stawiają na słaby akumulator i rozrusznik (tylko, że jak go się dłużej trzyma na świecach to pali w miarę normalnie ......czyżby sie akumulator ładował ;)...
Miałem kiedyś podobny przypadek , co prawda w Suzuki Swift - tam winę miała słaba wydajność elektrycznej pompy paliwa.
Tak stan oleju był sprawdzany. Znajomy sprawdzał i wszystko OK. To stukanie przy wyższych obrotach jakby było trochę mniejsze. Nie wiem czy jechać z autem do mechanika, czy dać mu z tydzień, dwa i poobserwować?
To o czym myślisz jest niebezpieczne dla użytkownika oraz dla pozostałych uczestników ruchu. Tempomat działa tak, że po naciśnięciu pedału sprzęgła lub hamulca automatycznie rozłącza przepustnicę. I nie ma to znaczenia czy przepustnica jest elektroniczna czy na linkę. To co masz na myśli powinno się używać jedynie na postoju i używa się tego np w pojazdach...
Witam. Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 GLX Benzyna z 2007r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie gdzie. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i...
Hej kopułka i palec już zamówione dzisiaj powinny dojść. Dodatkowo wczoraj jak ją troszkę czyściłem wyczaiłem zielony nalot w środku w kilku miejscach więc na bank się dostawała wilgoć do niej. Dzisiaj rano samochodem jechała moja narzeczona dzwoniła do mnie że pojawił się nowy objaw według niej coś strzelało pod maską z prawej strony mniej więcej chyba...
Witam po mojej ostatniej wizycie na forum udało mi się naprawić autko okazało sie że zawinił czujnik płynu wymieniłem i wszystko było ok aż do wczoraj:-( niestety będąc w trasie auto zaczęło sie mulić i tracić moc aż na jednych ze skrzyżowań zgasło i niedało się go ponownie uruchomić.Po ostygnięciu silnika auto odpaliło ponownie i na wolnych obrotach...
Witam. Mam problem. Posiadam suzuki swift 1.0 rocznik 1994 i problem polega na tym że silnik zimny odpala chodzi normalnie na ssaniu a kiedy zaczyna chodzic na wolnych obrotach to po chwili gaśnie i nie mozna go uruchomić ostudzi,słychać tylko dziwne strzelanie w wydechu i nic więcej. odpali dopiero wtedy kiedy silnik ostygnie i potem jet tak samo ;(....
Jeżeli nie działają oba piloty to zwróć uwagę, czy wyjmujesz klucz w prawidłowym położeniu. Po wyrobieniu się stacyjki klucz można wyjąć wcześniej, tzn nie obracając go do końca w położenie parkingowe. Pod koniec tego obrotu jak poczujesz opór należy klucz lekko wcisnąć i obrócić dalej w położenie parking. Jak nie cofniesz go do tej pozycji to nie załączą...
Szukam programu do obsługi interfejsu Elm dla Daihatsu Terios. Próbowałem różnych programów miedzy innymi scan xl. podłączenie do interfejsu kabla jest oki- podłączam sie na wyłaczonym samochodzie do komputera ale w tym momencie samochód nie chce odpalić. Chce sprawdzić czy program będzie w stanie wskazać co jest przyczyną nierównych obrotów silnika(silnik...
mam taki problem w suzuki swift 99 benzyna akumulator laduje sie tylko do napiecia 12.5V przy najwyzszych obrotach silnika nie przekracza 12.9V (nawet jesli wczesniej naladowalem aku do pelna z prostownika) gdy pomykam autem z 1-2h na wlaczonym ogrzewaniu tylnej szyby (lub przy inny wiekszym poborze pradu) to napiecie na aku spada do 9V i jest "kaput"...
Z odcinaniem układu zapłonowego radzę: ostrożnie! Jeżeli pojazd posiada katalizator, w czasie prób uruchomienia bez zapłonu przedostanie się do niego niespalone paliwo, które po uruchomieniu będzie się spalać, co może (chociaż nie musi) doprowadzić do uszkodzenia (popękania) katalizatora wskutek nadmiernej temperatury Pzdr. Gerri Faktycznie - zgadzam...
Witam, Mam problem z autem Suzuki Swift 2008 rok, silnik 1.3 DDIS GLX o zawrotnej mocy 75km. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina moc. Pojawia się kontrolka auta i klucza (klucz do odkręcania). Do usterki dochodzi szczególnie na 2 biegu, podczas wkręcania się na obroty w przedziale 1400-1900obr. Dzieje się tak zawsze, bez wyjątków. Auto do 2000obr...
Witam. Mam problem. Posiadam suzuki swift 1.0 rocznik 1994 i problem polega na tym że silnik zimny odpala chodzi normalnie na ssaniu a kiedy zaczyna chodzic na wolnych obrotach to po chwili gaśnie i nie mozna go uruchomić ostudzi,słychać tylko dziwne strzelanie w wydechu i nic więcej. odpali dopiero wtedy kiedy silnik ostygnie i potem jet tak samo ;(....
Jestem posiadaczem Suzuki Swift 1,3 1998, z instalacją LPG BINGO S, Cały problem polega na tym że wg gazowników musiałem wymienić sondę lambda. Sonda 4 przewodowa NGK, okazało sie że na warsztacie pomylili kable i nie wiedzą jak to naprawić, nadal przy regulacji LPG wyświetlał sie błąd, palił nie równo i za dużo, oraz świecił się check engine. Postanowiłem...
Nie pisałem co zrobiłem, żeby nie sugerować. Wyciągnąłem akumulator i sprawdziłem areometrem poziom elektrolitu i w 5 celach był znikomy. Może to żaden wyznacznik ale daje do myślenia. Generalnie od kilkunastu tygodniu podczas włączania co jakiś czas nie chciał wejść na obroty i dopiero do przegazowaniu go było ok. Jutro chciałem podłączyć od kolegi...
Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 92km Benzyna z 2008r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie dzieje. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i zwalniają...
Witam, mam Geo Metro 1.0 w automacie z gazem. Problem polega na tym, że auto ma spory problem z ruszaniem z miejsca na gazie( na benzynie rusza bez problemu). Po naciśnięciu gazu silnik zaczyna mulić a czasami nawet gaśnie. Podejrzewam że przyczyną może być gaźnik sterowany podciśnieniowo który nie radzi sobie ze sterowaniem przy gazie. Jeszcze większy...
Witam, niedawno nabyłem Suzuki Swifta z 2006 roku silnik 1.3 benzyna. Wszystko było by ok gdyby nie problem z zegarami. Mianowicie nie działa na nich obrotomierz prędkościomierz oraz wskaźnik temperatury wody, natomiast wskaźnik paliwa działa prawidłowo. Kupiłem już drugi licznik i problem nadal występuje nic się nie zmieniło. Przejrzałem wszystkie...
Mam problem.... auto nie wchodzi na obroty przy naglym wcisnieciu gazu...kody usterek pokazaly kod 22 czyli pozycjometr przepustnicy... wykrecilem i probowalem rozebrac ten nierozbieralny element z marnym skutkiem... plytka rezystancyjna pekla na 2 czesci...kupilem uzywany pozycjometr i zamontowalem...troche lepiej jest bo osiaga wysokoe obroty ale...
Tak jak w temacie, suzuki swift benzyniak 1.0 rocznik 1998 strasznie szarpie na zimnym zilniku, gdy doda mu się gazu. Muszę jechać przy minimalnym dociskaniu pedału gazu, czasem wspomagac się sprzęgłem bo inaczej nie da rady. Ponadto odpalanie samochodu udaje się przy mniej więcej 5 przekręceniu kluczyka i od razu trzeba go troche przygazować bo inaczej...
Witam mam problem z ladowaniem ,zaznaczam ze nie jestem fachowcem w tej dziedzinie i mam awarie z ktora sam musze sobie poradzic.Problem byl zwiazany z piszczeniem paska alternatora po rozruchu,w aucie jest nowy akumulator,rolka i pasek 3 razy mechanicy prubowali naprawic usterke.kiedy pasek piszczał ladowanie spadalo do 11 v,po paru minutach osiagalo...
No jestem amatorem, ale nazywam to gażnik z wtryskiem. Nad gardzielą z przepustnicą jest wtrysk z elektrycznymi przewodami. Nie dodałem na samym początku ( może żle ), że czasem po nagżaniu obroty trzymają się w granicach 1500 - 2000/min. Sporadycznie przy odpalaniu ( po wciśnięciu przyśpiesznika na włączonej stacyjce - bez rozruchu ) występuje brak...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Wypadanie zapłonu pierwszy cylinder. Świece nowe, nawet zmieniane miejscami, cewki i wtryski też zamieniałem miejscami i ciągle wywala 1 gar. Na wolnych obrotach chodzi jak zegarek, ruszysz czuć, że słabnie i wywala błąd i ser wyłącza pierwszy wtryskiwacz do momentu, aż skasujesz błąd. Ciśnienie paliwa 3,8bar, przepływka pracuje, map też. Zawory nie...
Witam wszystkich. Mam wielki problem z tym autkiem co w opisie. Mianowicie za pierwszym razem jak go dostałem to pięknie odpalił ale nie miałem paliwa więc od razu pojechałem zatankować. Do stacji dojechał bez problemu. Gaz do pełna, benzyna do połowy i na tym koniec. stanął i nie chciał ruszyć. temperatura była na połowie. Odpalał ale w ogóle nie wchodził...
Witam, Samochód Suzuki Swift GTi 1,3 16V 1989rok model MK2. Silnik dopiero złożony instalacja w trakcie zostało do podłączenia kilka czujników. Problem jest tego typu, że po próbie odpalenia auta załapuje na sekundę i gaśnie pompowanie pedałem gazu powoduje to ze przy minimalnych obrotach jeszcze jakby starał się zakasłać ale i tak padnie. Dziwną rzecz...
Witam wszystkich. Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem. Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz...
Witam, od 5 lat posiadam Suzuki Swift III z 2006 r., 1.3 benzyna, 92 KM, skrzynia manualna. Od prawie roku mam niezdiagnozowany jednoznacznie problem. Otóż auto przy niższych prędkościach na biegach do 4 włącznie, jest dynamiczne. Natomiast po wrzuceniu 5 biegu przyspiesza ociężale. Po wciśnięciu pedału gazu do podłogi nie rosną obroty a spalanie chwilowe...
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
Włożyłem sobie do suzuki swift zamiast 50A alternator 90A z Kia Clarus II , alternator to Kia precison Works http://obrazki.elektroda.pl/4443748900_1... W tych autkach też występowały alternatory firmy Mando do których jest pełno regulatorów napięcia , ja nie mogę nigdzie odszukać do tego oryginału od KIa ;/ Sprawa jest taka że bez obciążenia...
Po częsci masz rację ale ... wydaje mi sie, że wtryskiwacz dawkuje ciągle paliwo a nie impulsowo. ECU autka owszem zbiera sygnały o prędkości obrotowej, temperaturze powietrza i płynu chłodzącego, TPS ale .... nie widze tutaj jakos możliwości zbytniej ingerencji w pracę układu zasilania. Jedynie na biegu jałowym jest sterowany popularnie zwany "silnik...
Posiadam małe autko Suzuki Swift GTi , które seryjnie ma alternator 50 lub 55A . Jako że posiadam sporo muzyki w aucie ( dwa wzmacniacze 300watt rms w 4ohm i 170watt rms drugi ) założyłem sobie alternator Mando z Kia Clarus II 2.0 16v DOHC o mocy 90A. Obecnie mam akumulator 55AH firmy Moll i po wiecznym niedoładowywaniu małym alternatorem jest już powoli...
lepiej byłoby sprzedać to co mam, dorzucić pieniądze To jest najlepszy sposób z mozliwych. Mam jednak pytanie już niezwiązane z konkretną marką czy modelem - jeżeli w jakimś aucie występuje kilka wersji silnikowych to czy zmiana softu w słabszej wersji na tą z mocniejszej nie spowoduje obniżenia żywotności silnika? Chodzi mi o różnice mechaniczne między...
Witam! Nie chcę zaczynać nowego tematu bo ten pasuje idealnie:) Mam pytanie związane z VSS widocznym na zdjęciu powyżej. Zamontowałem do samuraia (niegdyś gaźnikowego) silnik ze swifta. Niestety w samuraiu nie ma VSS, w związku z tym jedyny błąd w ECM to brak sygnału VSS I tu moje pytanie: czy można zastąpić oryginalny VSS takim montowanym na linkę...
(g40 - polówka 1.3, g60 - corrado) G-lader to klapa, zarowno w Polo jak i w Golfie/Corrado Daihatsu Charade GTti 1.0 12V 101KM To juz super wynalazek. Bialy kruk. pitrala1 napisał: Ale turbina daje Ci dużo większy użyteczny zakres obrotów A to chyba cos nowego... Szczegolnie w silnikach malej pojemnosci. W nowych turbo benzynach, turbiny wstają na...
dodam na marginesie że powoli zaczynam wątpić w niemieckie cuda motoryzacyjne, to już mój drugi golf 4 i cały czas tylko problemy, jak nie skrzynia to elektryka jak nie to to tamto, mam też suzuki swifta 97 za którego zapłaciłem 3 tysiące i od 2 lat wymieniam tylko olej i klocki.... o czymś to świadczy tym bardziej że to japończyk z bardzo szarego końca.....
Witam pomóżcie proszę mam zbyt wysokie ładowanie. Alternator pochodzi z motorku suzuki gsx 600f ale z tego co się orientuje były też montowane w autach suzuki swift 3 oraz w suzuki alto. Wymieniłem regulator napięcia niestety oryginalny nie jest do dostania wiec zastąpiłem go naszym polskim zwykłym 6d (diodowym) na stole alternator ładował około 14,3...
suzuki swift obrót suzuki swift silnik obrót suzuki swift
pamięć tomtom komora rezonansowa czarne zdjęcia galerii
radio mercedes comand magazyn energi
Jak podłączyć zewnętrzne źródło do radia Philips Car 400 w Oplu? Zrozumienie oznaczeń ogniwa Parkside UTC 18650 3,6V 1350mAh