Załączam rysunek gdzie masz dokładnie szukać ; zlącza C 100 i C101
Witam, z tego co widzę, to jest to silnik 6G72 ... Jeśli nie odpala po wymianie rozrządu (i nic innego nie było grzebane), to stawiam na nieprawidłowy montaż ... lub źle ustawiony zapłon Z tego, co wiem ten silnik nie posiada czujnika położenia wału (???) Jego funkcję pełni optoelektronika zintegrowana w aparacie zapłonowym - silnik 6G72 Do tego silnika...
Jak się kiwa ? W czasie jazdy co każdy obrót ? Na postoju na podnośniku są jakieś luzy ? Opisz konretnie. Można gdybać co się stało, jednak bez mechanika się nie obejdzie. Jazda w takim stanie może być ryzykowna.
ja mam stabilnie 750-800
Nie ma iskry pompa nie będzie chodzić.Jeżeli zasilania są brak informacji o obrotach wału.
Sprawdziłbym czujnik obrotów wału korbowego.
Sygnał z czujnika względem plusa, zasilanie na czujniki 8V
Możesz podłączyć z pominięciem tego regulatora. Wtedy będzie chodzić na 100%. Silnik, to ustrój elektryczny i tego się nie ogląda,a mierzy. Więc nic na oko!
Sprawdź sygnał z czujnika wału, jak nie ma sygnału to nie ma ładowania,obrotów
W tym roczniku nie w komorze silnika tylko za schowkiem(modul sterujacy)
Witam, mam pytanie czy można podnieść obroty silnika 2,5 crd Voyager przy pompie wtryskowej, czy to można zrobić tylko przez komputer?
Czy silnik pływa na wolnych obrotach?
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Witam na postoju nie wkręcisz go więcej i tak ma być, a check jak świeci to komputer lub kluczykowanie.
Nie ma przekaźnika wentylatorów ,jest moduł sterowania wentylatorami umieszczony na lewej podłużnicy pod filtrem powietrza.Sterowanie obrotami następuje z ECU. tak wygląda http://www.allegro.pl/item1019297583_chr...
Dmuchawa działa tylko na najwyzszych obrotach . Co zrobic ?
Wylutowałem triak i sprawdziłem go omomierzem zgodnie z opisem z linku. 1. rezystancja A1 - A2 w obie strony - nieskończenie wielka 2. rezystancja A2 - G w obie strony - nieskończenie wielka 3. rezystancja A1-G w obie strony ok 82 ohmy, przy czym autor artykułu z linku pisze zę ten pomiar może być nieprzydatny gdyż niektóre triaki mają tu wbudowany...
mam problem w voyagerze2,5td z rok2000 ze obroty rosna do2500tys i stop co to moze byc?
Witam, tak jak w temacie posiadam Chrysler Grand Voyager 3.3 benzyna 96r. Samochód podczas ciągłej jazdy zachowuje się ok, problem zaczyna się przy hamowaniu obroty nieraz spadają poniżej 800 czyli tak na około 500 i jak jadę dalej prosto to silnik sobie wyrówna obroty i jest ok.Problem jest wtedy jak hamuję i skręcam ( np na skrzyżowaniu) obroty spadają...
Mam te same objawy, kontrolka oleju zapala się po nagrzaniu silnika, czy udało się rozwiązać ten problem ?
chrysler grand voyager 2,5 crd 2002 rok,przy obrotach 3000 gaśnie.Proszę o pomoc:)[/b][/syntax]
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Samochód raczej na wolnych obrotach gaśnie.
Wypadanie zapłonu to często słaba kompresja, sonda nie ma tu żadnej winy. Zmierz ciśnienie na cylindrach
Zobacz pod maską czy paliwo nie łapie Ci powietrza. Zobacz na rurki - czy idą bąbeliki, jeżeli tak to możliwe że filtr do wymiany. Po takim szarpaniu komp może głiupieć.
Niestety właśnie w czasie jazdy nie wchodzi na obroty. I jednak temperatura też faluje
mam dokładnie ten sam problem. Napisałem już post proszę o pomoc.
Jakie ciśnienie paliwa było przy próbie rozruchu? Jakie obroty wału, wałka?
A kto powiedział że napięcie podczas pracy samochodu musi być stabilne ? Pompa w zbiorniku pracuje ,silnik wentylatora jak się włączy to też skubnie około 20A jak i inne urządzenia.Coraz więcej w autach jest montowanych pożeraczy prądu że o wzmacniaczach akustycznych nie wspomnę i ten biedny alternator musi utrzymać ten akumulator w stanie naładowanym....
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
Nie ma żadnych innych objawów, wydaje mi się że jak go pogonie to jest OK, natomiast wejście w tryb awaryjny występuje (jak mi się wydaje) na niskich obrotach.
zamykam
nie wiem dlaczego tak piszą ale jest to bez sensu jeśli koło pompy jest innej średnicy niż koła na wałkach czy na wale bo znak na pompie trafi na swoje miejsce dopiero po n-obrotach
Potrafi sie wypiac czujnik temp na froncie silnika i wtedy tez max 2000 obr.
A nie powinien przypadkiem zewrzeć kabli do cujnika temperatury żeby wentylator ruszył na max obrotach??
nie chce dalej palić a na kompie wszystko ok To napisz jakie to ciśnienie paliwa jest ok, albo czas wtrysku, obroty?
Jakie powinno być ciśnienie oleju w samochodzie chrysler voyager 2,5. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach.
Zrób podgląd parametrów, czy sterownik widzi położenie potencjometra, czy widzi obroty wałków rozrządu i wału.
Witam serdecznie. Dziękuję wszystkim kolegom za pomoc. Dzisiaj rano odpaliłem silnik. Jest dobrze w całym zakresie obrotów. Temat zamykam.
przy mrozach sięgających -20 stopni po odpaleniu i wrzuceniu biegu DRIVE samochód nie chce jechać dopiero jak potrzymam silnik na obrotach 3000 rpm to bieg wskoczy potem znowu wyskoczy i tak mam przez ok 1 km miałem podobnie, zbyt niski poziom oleju w skrzyni
Sprawdź czy napięcie na akumulatorze nie skacze podczas pracy silnika. Częstotliwość błyskania jest stała czy zmienia się wraz z obrotami silnika? Ja zacząłbym od sprawdzenia alternatora.
Witam, Mam problem z Chryslerem Grand Voyager '99 2,5 td. Podczas jazdy spadły mi obroty i samochód zgasł. Podczas próby odpalania samochód wariuje, tzn. obroty rosną do 3000-3500 potem maleją i znowu rosną aż w końcu spadają całkowicie i samochód gaśnie. Bardzo proszę o jakieś wskazówki, gdzie szukać przyczyny, pozdrawiam ruskicar
Sprawdze to.Ale mówisz o zimnych lutach przy liczniku prędkości ,obrotów itd?????
Dodatkowa nowość w moim aucie to gdy się ledwo toczy obroty normalne około 900 ale gdy prędkość na luzie jadąc z górki rośnie obroty teź wzrastają do 1500. Pytanie czy przy manualnej skrzyni jest jakiś czujnik prędkości który moźe być przyczyną tych obrotów? Pomocy
Witam a przypadkiem nie jest na LPG??
czy to faktyczna wartość 120bar Jak najbardziej normalne i im wyższe obroty, tym ciśnienie mniejsze
Zobacz czy widzi obroty jak nie pali.
Witam! I jak udało się coś ustalić z tym voyagerem?? Ja mam takie samo auto tylko z 1992 r. i mam podobny problem. Gdy odpale silnik obroty są na normalnym poziomie (ok. 1000) ale po 2/3 min. wzrastają na 1800 na jałowym biegu i się tak utrzymują. Wymieniłem właśnie termostat bo słyszałem, że jego wada może mieć wpływ na regulację obrotów, ale nic to...
Napisz jaka to instalacja, czyli jakiej firmy i jakiego rodzaju zwykła czy sekwencja.
voyager obrót chrysler voyager obrót voyager wysoki obrót
voice enable deklaracja zmiennych rozbierać silnik
schemat ideowy części analogowej schemat ideowy urządzenia elektrycznego
Koszt pracy silnika 3 kW przez 24 godziny Reset monitora iiyama G-Master GB2470HSU bez włączania