Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Już prostuje, jak wspomniałem przy tym przełożeniu silnik jest zamulony ale bez przesady, da się jeździc przynajmniej przy moich 80kg wagi. Twierdząc że to porażka totalna jesteś trochę zbyt surowy dla tej konstrukcji bo pamiętaj iż zestaw został złożony z części powszechnie dostępnych witaj, napisalem swoje odczucia po przejsciu z 1:21, napisałem...
Widzę, że dyskusja się potoczyla. Ale aktualnie udało mi się naprawić szarpanie silnika po zatrzymaniu. Jedynie lekko szarpie, przy ruszaniu zadanie, ale jak będzie jasno to naprawie. Mianowicie po sugestii regulacji śrubka plastikowa, zaczęło auto całkowicie gasnąć po zatrzymaniu czego nie sprawdziłem po regulacji, czyli odkręceniu o 1 obrot. Mocno...
Hej potrzebuję pomocy w ogarnięciu regulacji nowego reduktora Tomasetto Achille AT-07 100HP zintegrowany z elektrozaworem i filtrem fazy ciekłej gazu. Opis pochodzi z Krótki poemat na temat gazu uzupełniony o moje komentarze do których potrzebuję odpowiedzi w nawiasach kwadratowych i pogrubione. Na necie znalazłem mnóstwo opisów jedne tak inne siak...
Cytat z http://www.pilarz.net.pl/index.php?topic... Użytkownik Orange pisze: "Oznaczenia śrubek: H(high)- Skład mieszanki przy prędkości maksymalnej silnika. L(low)- Skład mieszanki na obrotach jałowych. T(throtle)- Położenie przepustnicy głównej na biegu jałowym. W stihlu śrubka T ma oznaczenie LA. Aby wyregulować maszynę nalezy: Wykręcić obie...
Witam, Mam pytanie dotyczące 126p elegant z97r. Otóż nie miałem w ogóle regulacji prędkości obrotów biegu jałowego, śrubka była całkowicie wykręcona. Strasznie irytowały mnie te wysokie obroty więc postanowiłem znaleźć inny gaźnik. Przeczyściłem go, ustawiłem pływak, przedmuchałem itp. Odrazu wyregulowałem luz zaworowy bo był dobry dostęp. Po zamontowaniu...
Witam mam poważny problem z simsonem s51. Na zimnym silniku simsonek chodzi wręcz bez zarzutów ale pojeżdżę trochę i nagle koniec. Świeca jest sucha lecz myślę że dostaje za mało powietrza ponieważ jak podkręcę tą śrubkę od regulacji wolnych obrotów o 1 obrót w górę to odpali ale z po pychu z kopniaka nie da rady, lecz znowu po chwili zgaśnie i tak...
jak mozna rozumiec np. 624W i 1400obr a 64W i 3000obr 624 w / 1400 obr. > 0,446 wata/obrót czy jak podlacze do niego drugi akumulator to spale silnik czy zwiekszy sie moc ?? To zależy czy szeregowo czy równolegle .... jedno spali silnik , drugie wydłuży czas pływania , na pewno nie moc. a jest jakis sposob zeby zwiekszyc moc silnika ??? NIE. Możesz...
Przyszły chłodniejsze dni i zaczęły się problemy. Kiedy ostatnio czyściłeś parownik? Parownik czyściłem przed zamontowaniem do Punta tj wiosną tego roku, wcześniej miałem LOVATO, ale był problem z obrotami i wyregulowaniem składu mieszanki, więc zamontowałem BRC z Una i silnik lepiej pracował, odrobinę mniej palił. Ten LOVATO rozbiorę gdzieś na dniach...
Po pierwsze w parchu należy zrobić porządek z kablami-oczyścić na błysk przewody na śrubie rozrusznika, sam rozrusznik zregenerować(szczotki, tulejki, blaszka elektromagnesu)-co by zbyt dużo prądu nie brał. Alternator przejrzeć(szczotki i regulator nowe przynajmniej) i wyczyścić śrubę prądową. Klemy akumulatora też wyczyszczone i wszystkie kostki, gniazda...
Podczas wymiany oleju w c 330 m zauważyłem w starym oleju śrubkę,taką jak na fotkach ,kompletnie nie wiem od czego to jest i czy brak tej śrubki może negatywnie wpłynąć na pracę silnika ? średnica tej śrubki to 8 mm natomiast wysokość 10 mm ,z jednej strony na śrubokręt z drugiej stożek.
Standardowo od 1,5 do 2 obrotów. Ale dokładnie ile obrotów to należy indywidualnie doregulować do konkretnego egzemplarza silnika.
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Tyle żeby silnik zaczął równo pracować, a zawartość CO w spalinach nie przekroczyła w zależność od roku produkcji pojazdu 4,5 - 0,5%. Generalnie i zrozumiale dla laika - śrubkę składu mieszanki wkręcasz do oporu, śrubką powietrza ustawiasz obroty na ok 850rpm, potem wykręcając powoli śrubkę składu mieszanki doprowadzasz silnik do wyrównania obrotów.
czy tam przypadkiem nie powinno być elektrozaworu dodatkowego powietrza załączanego się przy wrzuceniu biegu (wyłączony tylko na N i P) ewentualnie można obroty podnieść śrubką na przepustnicy, oczywiście tylko na nagrzanym silniku
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Jakie minimalne obroty możesz ustawić, by silnik nie gasł? Jak bardzo jest śrubka przepustnicy wkręcona?
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
śrubką tą dostrajasz czułość parownika do konkretnego układu miksera i układu dolotu polega to natym azeby minimalne podciśnienie jakie powstaje przed przepustnicą na zwężce miksera było wstanie wywrzeć taki wpływ na membrane parownika żeby ten puści gaz w odpowiedniej ilości do odpowiedniego podciśnienia, podciśnienie to wzrasta wraz z wzrastanie obrotów...
To już prawie wykopaliska, ale dla potomnych odpowiem co jest powodem tego problemu. W gaźniku aisin stosowanym w Suzuki Samurai 413 są dwie śrubki regulacji obrotów pierwsza od strony aparatu zapłonowego i druga przy siłowniku podciśnieniowym od strony chłodnicy. To ta druga śrubka odpowiada za zwiększanie obrotów poprzez siłownik podciśnieniowy, po...
Śrubka na parowniku ma być ustawiona na najwyższe możliwe obroty. Powietrze do prawidłowej pracy dawkuje silnik krokowy przy przepustnicy. Wolne obroty (czyli śrubka na parowniku) regulujemy przy rozkręconej na max (lub prawie max) śrubce na przewodzie. Po złapaniu wolnych obrotów śrubkę na przewodzie wkręcamy do granicy płynnego wchodzenia na obroty....
Przyczyną może być zużyty wałek rozrządu zależy ile auto ma przejechane,ale warto sprawdzić to tylko trzy śrubki.
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
dalej korygujesz ta druga srubką wolne obroty na cieplym silniku i włączonych światłach żeby potem nie zgasł, jazda próbna i zobacz jak się sprzęt zachowuje. spotkałem się tez z takim przypadkiem ze świeca była do wymiany i tez świrowała i miał podobne objawy do twoich
To napięcie zasilania, (at)robokop pytał o wychodzące z TPS. Masz 3 przewody, +5V, masę, i wyjście ze ślizgacza zmieniające się od ?? do ok tych 5V jak naciskasz pedał gazu, ruszasz "kółkiem" linki. Widziałem że ma być 0,7V, ale tego na pewno nie wiem, U mnie jest to ok 0,6V, w innym oplopodobnym silniku. Różnica 0,1V u mnie powoduje szalejące obroty,...
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Pisz troszkę wolniej to lepiej Cię będzie można zrozumieć. Czerwoną strzalką zaznaczono śrubkę do reg. wolnych obrotów na rozgrzanym silniku. Czarną strzałką zaznaczono śrubkę do regulacji obrotów na ssaniu. Regulacja tylko na zimnym silniku. Śrubkę zaznaczoną zieloną strzałką zostaw w spokoju jak nie masz doświadczenia w regulacji. Chyba, że była ruszona,...
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
Czy to może być dysza, jak silnik rowerowy na ssaniu chodzi, a po wyłączeniu nie ma niskich i po chwili gaśnie? Regulacja śrubki obrotów nic nie daje.
Stihl przewiduje do tej pilarki: Bosch WSR 6F NGK BPRM 7A Champion RCJ 6Y Wkręć śrubkę jeden - dwa obroty, zapal silnik i wykręcaj ją. do momentu. aż łańcuch przestanie się poruszać. Tylko nie pomyl ze śrubkami od składu mieszanki.
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
Coś jest źle. Skoro masz gaźnik, to bez większego problemu idzie go zestroić bez analizatora - wkręcając śrubkę registra. Często pół obrotu wystarczy. Druga regulacja, to regulacja czułości reduktora śrubką bezpośrednio na nim - może być ustawiona zbyt luźno. Zacznij od przykręcania registra.
Nie reaguje na śrubkę od wolnych obrotów i nie ma się co dziwić.... To jest jednopunktowy wtrysk. Silnik sam reguluje sobie krokowcem wolne obroty. Jak podniesiesz na reduktorze, to silnik sam sobie zmniejszy do właściwych. Włącz benzyne, odłącz krokowca, przełacz na gaz i ustaw wolne obroty. Potem podłącz krokowca i sprawdź jak sie będzie zachowywał....
Przecież obrotami steruje regulator obrotów,śrubka to raczej skład mieszanki. Wyreguluj regulator i jak nie ma to kup sprężynki. Dodano po 1 https://youtu.be/UfsGt1oBafE
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Zaczynasz od odpalenia silnika. Zakręcasz śrubkę na grubym przewodzie dolotowym z parownika do mieszacza. Silnik zgaśnie. Odkręcasz śrubkę o pełny obrót i trzy czwarte. Odpalasz silnik. Śrubki "2" nie ruszasz! Ustawiasz odpowiednie obroty, śrubką nr "1" przy filterku gazu.
Ja tej blaszki nie ruszałem nigdy. Tylko śrubkami regulowałem skład. No ale to były czasy części oryginalnych, u Kolegi może być taka potrzeba.
W jaki sposób chcesz naprawiać taki sprzęt, gdy zadajesz podobne pytania? To są podstawy, poczytaj najpierw tematy dotyczące regulacji gaźników, jest ich sporo na forum. Najpierw nauka, a potem naprawa, no i oczywiście odpowiednie narzędzia. Bez tego to lepiej daj sobie spokój, potem są skutki, uszkodzony karter, przy wyjmowaniu uszczelniaczy, skrzywiony...
Tą dźwignię regulatora, zostaw w spokoju. Ustaw śrubki dysz, tak jak pisałem, śrubką od przepustnicy ustaw około 3000 obrotów. Rozgrzej silnik, śrubkę wolnych obrotów wykręcaj powoli aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej ustawienie, teraz wkręcaj ja do momentu dławienia silnika. Ustaw ją w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi ustawieniami....
Dokręć śrubkę od paliwa, do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Rozgrzej silnik, i spróbuj dodać gazu, jeżeli silnik nie będzie wchodził "na obroty" odkręć śrubkę 1/4 obrotu i ponownie dodaj gazu. Postępuj tak, aż silnik będzie łatwo osiągał wysokie obroty. Brak poprawy, to zanieczyszczony, uszkodzony, lub źle złożony gaźnik. Mieszankę,...
Możesz dać dławik przepływu regulowany. Można też wstawić na zasilaniu dodatkowy zawór bezpieczeństwa z pokrętłem regulującym ciśnienie. Można też połączyć przez dławik wlot z wylotem silnika (bypass ) i regulować moc. Piałeś, że na silniku masz 2 śrubki, więc podejrzewam, że masz silnik tłoczkowy a nie zębaty. Tymi śrubkami regulujesz nastawę kołyski...
Jak ją wkręciłeś tak jak była, to nie. Śrubka wpływa na ustawienie czujnika położenia przepustnicy, na TPS. Jak czujnik nadal daje te same napięcie co przed "regulacją", to nie trzeba programować wolnych obrotów. Powrót do stabilnych obrotów na to wskazuje, ale gdyby, za czas jakiś coś się działo z obrotami silnik zaczął falować raz 1000 raz 800 albo...
W magnetofonie trzeba wyczyścić wszystkie rolki spirytusem (trzeba rozebrać mechanizm) i wyregulować obroty śrubką na silniku. Sprzedają takie uzywane magnetofony - zabrudzone tak że sie nie przewijają i dlatego podkręcają obroty.
Podejrzewałem silnik ale chyba by w ogóle nie działał. Coś ktoś podpowie? Podejrzenie w miarę trafne! zauważ ze napęd stanowi zespolona przekładnia ślimakowa (najtańsza jaka może być (!), łącznie z silnikiem. Z uwagi że pokrywa tej przekładni jest nitowana do obudowy, to należy ją traktować jako 'nie servisowalną'! Jednorazowa. Oryginalnie te napędy...
Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, ustaw około 1700 obr/min, wykręcaj powoli śrubę do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę do momentu dławienia silnika. Śrubę ustaw w środkowym położeniu. Skoryguj obroty śrubka...
Ja bym pokręcił śrubką składu mieszanki na wolnych obrotach. Znaleźć takie położenie w którym silnik nie gaśnie. Próbować w szerokim zakresie położeń owej śrubki. Najpierw ustawić śrubką otwarcia przepustnicy wolne obroty trochę wyższe, później regulować skład mieszanki drugą śrubką. Jeżeli da się ustawić że silnik nie gaśnie to później można trochę...
śrubka śrubka laptop pilot śrubka śrubka aparat
kablówka multimedia dioda bs170 philips softy
Silnik słabnie jakby nie paliła jedna świeca Resetowanie pralki Ariston Hotpoint - instrukcje i metody