W jednym i drugim miejscu nie ma fabrycznie uszczelki.
Bardziej zajmij się uszczelnieniem komory filtra powietrza bo ewidentnie masz za zlabe podciśnienie i auto nie ssie gazu. Ewentualnie zwężka na rurze ssącej filtra. Tyle co Nexia 1.5 potrzebuje mieszanki to każdy mikser dostarczy. Dodano po 35 Spalanie nie jest wyznacznikiem wyregulowania instalacji. Będzie palił 20 i będzie muł.
Przejdzie bez problemu, niczym się nie martw ;) Widzę masz LPG II generacji i gazownik zainstalował "zawór bezpieczeństwa" na wypadek gdyby doszło do zapłonu gazu w kolektorze i by nie rozerwało Ci kolektora lub obudowy filtra.
Wyciek spowodowany jest usterką GAŹNIKA (topi się pływak) i wymiana to dobry pomysł i obudowę zostaw w spokoju.
Wybrać się na pobliski szrot? Nazywa się to elektrozawór. I jest na portalu((4479778408) Masz nr aukcji.
jeśli nie znajdziesz to szybkim i tanim rozwiązaniem jest zastosowanie ''sportowego''filtra powietrza wtedy obudowa jest zbędna
Obudowę musisz wypchnąć w lewą stronę (patrząc pod maskę). [youtube]https://youtu.be/mGxytIHX7no?t=...
Powinno to być podłączone do obudowy filtra powietrza.
Niemal w każdej obudowie jest taka dziura. Wyjątek to jak układ posiada hydroshield,ale to przeważnie przy dolotach CAI. To że wydmuchuje to są pulsacje w dolocie wynikajace z pracy silnika tłokowego. Generalnie bilans jest na korzyść ssania.
Żart oczywiście, ale to jakiś wynalazek nieoryginalny. Natomiast ,,lewe" powietrze na dolocie może dostawać się poprzez pęknięcie kolektora ssacego od dołu. Nawet i obudowy filtra powietrza. Zgazyfikowana ta machina ?
Może obudowa filtra powietrza nie trafiła na swoje miejsce i jest nieszczelność.
Na zdjęciu w pierwszym poście jest odpowietrznik siłownika hydraulicznego sprzęgła, nic tam nie jest podłączone, tak ma być Wężyk w oplocie bawełnianym, który idzie do obudowy filtra powietrza (średnica wewnętrzna ok 4mm, zewnętrzna 10) jest podłączony do króćców atm elektrozaworów sterujących zaworem egr i zmienną geometrią turbiny, doprowadza świeże,...
Sprawdź wiązkę silnika w miejscu gdzie obudowa filtra powietrza dotyka do pokrywy zaworów. I oczywiście pomiar kompresji wszystkich cylindrów.
Podciśnienie sterujące klapą zima-lato w obudowie filtra powietrza. Zastąp to pęknięte kolanko kawałkiem gumowego wężyka Φ3,2mm
Przymocowany jest przy obudowie filtra powietrza. Taki zaworek z wtyczką na 2 przewody. Doprowadzone są do niego też 2 rurki.
Jest to dość gruba rura łącząca blok silnika z obudową filtra powietrza.
Faktycznie nie przepływomierz tylko obudowa filtra powietrza przepraszam mój błąd Ja bym się zajął właśnie czujnikiem halla. Najlepiej podmienić.
Wyplukaj ten syf z niego jakimś zmywacze, dopchnij zlacze, zcisnij wystające dzyndzle i ruszając wyjmij. Może się ciężko j ewciskac. 😉
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
To jest chyba wyjście P4, z tego co widziałem powinien być podpięty do obudowy filtra powietrza. Później sprawdzę u siebie w Polo.
Jakby sobie masa wisiała, to by nie kręcił rozrusznik, to raz, dwa, w tym modelu jest przykręcona do belki i jest dostępna od góry, po wyjęciu obudowy filtra powietrza Jak nie zapala to czegoś mu brakuje, albo paliwa, albo iskry, trzeba sprawdzić czego
Filtr powietrza wymień bo może turbina dostawać za mało powietrza,a potem sprawdź przepływomierz-każdy mechanik od "niemców" wie co to i gdzie to. (Zamontowany gdzieś na obudowie filtra powietrza-różnie w różnych autach)
Masz przecież na rysunku skrzynię biegów. Spust jest pod lewą półosią. Śruba górna to kontrolka poziomu oleju a wlewać najlepiej przez odpowietrznik na skrzyni w komorze silnika. Żeby było łatwiej można wymontować obudowę filtra powietrza.
Na dobry początek sprawdż czy jest olej w tej skrzyni,ewentualnie zdemontuj pokrywkę od skrzyni wtedy będziesz mógł obejżeć 5 bieg.Do buczenia to sprawdż czy wygłuszacz szmerów ssania jest poprawnie zamontowany na obudowę filtra powietrza
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Ten rozłączony przewód to odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma), pewnie od czasu wyjęcia obudowy filtra powietrza. Nie będzie to przyczyną nieprawidłowej pracy silnika , na pewno przez to czuć spaliny wewnątrz, można go połączyć. Bez diagnostyki się nie obędzie.
Na obudowie filtra powietrza są tranzystory sterujące cewkami, jeden na głowicę, zamień je miejscami, jeżeli problem wystąpi na drugiej głowicy to już będziesz wiedział co kupić.
Okazało się że króciec od pompy vacum ruszał się i przepuszczał. Gdy zaślepiłem dopływ świeżego powietrza było na tyle silne że przyssało króciec - stąd moje błędne założenie że to wina po stronie obudowy filtra. Czekam teraz na cieplejsze dni na wymianę pompy vacum na bosch, teraz mam LUC (króciec wprasowany).
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
Przy okazji sprawdzić regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu/jest pod palcem rożdzielacza.Sprawdzić czy ciężarki się nie zacinają i stan sprężynek.Sprawdzić też uszczelkę między filtrem a gażnikiem i drożność kanału podciśnienia w obudowie filtra powietrza/ta cienka rurka połączona z gażnikiem.
Sprawdz uklad dolotu powietrza, moze lapie gdzies lewe powietrze. Sprawdz czy przewod gumowy lub obudowa filtra powietrza nie sa pekniete. Przeczysc wszystkie styki na ukladzie dolotu powietrza. Przyjrzyj sie przepustnicy i silnikowi krokowemu. A gaz jest dobrze ustawiony? Gaz jest z komputerem?
poco ci obudowa zaloz sportowy prosto na rure
Dziękuję za informację
Odma to gumowy wąż idący z pokrywy zaworów do obudowy filtra powietrza, nie trzeba niczego rozkręcać, wystarczy go zdjąć i wyczyścić. W VW dodatkowo jest taka puszka pełniąca funkcję skraplacza. http://obrazki.elektroda.pl/8912617000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8913207800_1... (zdjęcie z Allegro.pl)
Widzę że potrzebujesz raczej nowej obudowy filtra powietrza, bo tej nie ma już jak przykręcić i z tego powodu masz problemy ze spadaniem z gaźnika. Jak zatkasz otwór nr. 1 to skąd silnik będzie brał powietrze do przyrządzenia i spalenia ładunku? Wkład filtra powietrza (gąbkę) można umyć w benzynie, tyle że chińskie gąbki puchną od benzyny i muszą one...
Wyrzuć te filtry daleko za siebie i zamontuj fabryczną obudowę filtra powietrza i fabryczny nowy filtr. Serwis gaźników nie polega tylko na ich wymyciu. Gaźniki motocykla wymagają regulacji, elementów, które podlegają regulacji jest kilka i nie da się dokonać tego poprawnie bez odpowiedniego sprzętu, którego koszt przewyższa wartość Twojego motocykla....
To jest klapka z termostatem, która kieruje powietrze albo z nad kolektora wydechowego, albo bezpośrednio z wlotu ( zima/lato), zasadniczo aż takiego wpływu na spalanie nie ma
Cześć. Mam problem z tym gaźnikiem. Kupiłem taki sam traktorek, był tam założony gaźnik z innego modelu. Kupiłem taki jak na zdjęciach powyżej, zamontowałem, traktorek odpala i ładnie pracuje, ale mam problem z obudową filtra powietrza. Czarny plastikowy element przepustnicy ssania blokuje się o obudowę filtra powietrza. Czy tam trzeba założyć jakiś...
Witam,jeżeli tam jest plastikowa obudowa z wbudowaną pompką,na pewno jest tam problem ze szczelnośćią pomiędzy obudową filtra powietrza na którym umiejscowiony jest primer,te plastikowe odbudowy się odkształcają jak,orginalne uszczelki b&s są grubsze i lepiej uszczelniają ,w zamienniku są cieńkie i twarde, jak masz możliwość to załóż dwie, po założeniu...
Witam Mam pytanie, czy da się wyjąć obudowę filtra powietrza w citroenie c3, bo muszę się dostać do przewodów paliwowych od gruszki, a obudowa nie chce wyjść i nie wiem czy ma sie ja wyjac, czy tylko ja mam problem, choć próbowałem i nie idzie na żaden sposób. Pozdrawiam.
Oslona cieplna przewodow zaplonowych
I będa pisac pierdoły, zamiast o tym jak wymontować. Odkręcasz obudowę filtra powietrza ( ta prostokątną) i masz dostęp do śrub mocujących rozusznik ( trzy śruby na klucz 16mm, dwie górne kręcisz nasadowym, dolną oczkowym). Odkręcasz kable, i teraz jak masz sprzyt to rozrusznik wyjdzie góra ( odmontować linkę szyblościomierza), jak sprytu nie masz to...
W tłocznym nie ma wyjścia na odprężnik, ale jakąś mufkę będę spawał, za to jest zawór na ssącym i nawet jakieś przewody miedziane do tego dostałem razem z kompresorem, obudowę filtra powietrza tylko w Gdyni kupię, czy gdzieś indziej?
Witam. Przy wymianie filtra powietrza zauważyłem plastikowy wężyk biegnący spod akumulatora pod obudowę filtra i zwisa nigdzie nie podłączony. Niby w obudowie filtra jest otwór ale końcówki nie pasują. Gdzie powinien wchodzić i od czego to może być? https://obrazki.elektroda.pl/2732809700_...
Żeby nie było za łatwo to w Puncie jest obieg płynu chłodzącego przez korpus przepustnicy... ciężko ze zdjęcia poznać czy to płyn czy olej. Płyn w dotyku jest raczej lepki niż śliski. Jednak ze zdjęcia widać, że zabrudzony cieczą jest także parownik, który jest nad korpusem przepustnicy, więc skłaniałbym się ku olejowi z odmy doprowadzonej do obudowy...
czy ktos moze wie czy sa w sprzedazy elementy obudowy filtra powietrza.konkretnie chodzi mi o elementy(oska i inne)klapki znajdujacej sie wewn.obudowy doprowadzajacej zimne powietrze do filtra.u mnie sa oska jest wyrobiona i to wszystko dostalo luzow.denerwuje to podczas rozpedzania zimnego samochodu, otoz wtedy caly ten element halasuje dosyc mocno...
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Hej ostatnio w bmw miałem usterkę mianowicie pękła mi obudowa filtra powietrza i pękła rura powietrza.naprawiłem to kupiłem nowe części i wszystko było ok przez parę dni aż do dzisiaj gdy odpaliłem samochód to strzelilo coś jak by nadmiar powietrza i rozwalił mi na nowo obudowę filtra gdy odpalam samochód pracuje na najwyższych obrotach i nie przestaje...
A jeżeli w miejscu podgazujesz to obroty też się zawieszają?? Jeżeli to jest monowtrysk to przy przpustnicy z prawej strony pod obudową filtra powietrza jest siłownik przepustnicy - spróbuj podmienić na inny, może być też czujnik położenia przepustnicy jest przy siłowniku. Jeżeli obroty się zawieszą, wyłącz silnik i zobacz w jakim położeniu będzie przepustnica....
Grzybek czyli główka od krokowca - różnie są zakończone (ta metalowa końcówka) co byś nie zakładał jakiś innych bo pewnie coś nie bedzię działać poprawnie. Niektóre są do stożka a nie które są ścięte. Taki grzybek też w egr jest oczywiście bo to on zamyka/otwiera przepuszczanie spalin tak jak przy krokowcu ilośc powietrza. Może stożki się gdzieś sprawdzają...
Sprawdz czujnik jest po lewej stronie pod obudową filtra powietrza powietrza zapewne nałapał opilków i pieszych sprawę
witam posiadam Fiat Bravo 14 12 v . Szyby mi parują popatrzyłem na podszybie i tam dziura nie wiem co tam ma być . Wiem że tam jest wlot powietrza chyba powinna być tam obudowa na filtr. Prosze doradźcie co tam ma być. http://obrazki.elektroda.pl/3683266600_1...
Jaki silnik? W silniku 1.4 (KDX-PSA) odma jest połączona między filtrem powietrza a monowtryskiem. I w przypadku silnika 1.4 jest olej w obudowie filtra.
Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
Zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa , pod obudową filtra powietrza. Temat był już opisywany na tym forum , tylko że jeżeli podpowiedz była pomocna to już ciężko to napisać.
Proponuję: 1. Sprawdzić reakcję z włożoną jakąś szmatą / gąbką do obudowy filtra powietrza - tam gdzie zasysa powietrze - aby wyeliminować zbyt źle dobraną mieszankę. 2. Może filterek gazu nadaje się do wymiany? - groszowe sprawy. 3. A może wystarczy wyregulować pokrętłami dopływ gazu w przewodach gumowych, lub wyregulować wolne obroty - pokrętłem przy...
EGR jest to zawór między kolektorem wydechowym i dolotowym. O zasadę działania zapytaj Google.
Witam. Podłącz się do sondy lambda i sprawdź czy jak schodzisz na wolne obroty to mieszanka jest za uboga czy za bogata. Ze zdjęć wnioskuję ż e za bogata. Jeżeli nie chcesz mocno przerabiać mixera to proponuje takie rozwiązanie: do przewodu gumowego idącego do silniczka biegu jałowego podłącz trójnik. do trójnika podłącz przewodem czarne kolanko z mixera...
pokrywa silnika górna to jak rozumiem obudowa filtra powietrza...a dolna to osłona silnika.Tak? Dodano po 4 Jeżeli obudowa silnika nie została zamontowana to samochód nie będzie jeździć normalnie bo w niej jesy przepływomierz,czujnik masy powietrza...Ponadto mogli coś nie podpiąć. Zastanawiające po cy by mieli to demontować przy tych pracach które mieli...
No to kolego jeśli masz problem z instalacją to są dwa takie 90% miejsca na jej uszkodzenie. 1- fragment wiązki pod obudową filtra powietrza 2- fragment wiązki bięgnącej w korytku za łapą silnika (jeśli masz auto z mux to bardziej 1-wszy przypadek a jeśli bez mux to sprawdzić należy zasilanie na przekaźniku mocy pod sterownikiem ) Dodano po 15 Auto...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Tak ma być, ma tak stukać, to elektrozawór odpowietrzania zbiornika paliwa.
Wracam do tematu z "wiatrakami". 500km wstecz wymieniłem silnik - stary rozkraczył się, około 100k km i niedopilnowany olej. Mniejsza o to. Spróbowałem takie cudo na innym silniku z gaźnikami mikuni. Działa, przy max obrotach nic wiatrakpm nie stało się. Chcę kupić obudowę filtra powietrza, przerobić ją trochę i zamontować 2 turbiny powietrzne. Przed...
Macie jakieś zdjęcie? Zadaj sobie trochę trudu i zdemontuj obudowę filtra powietrza, zobaczysz wtedy czujnik na wybieraku skrzyni
Pomiedzy filtrem paliwa a obudową filtra powietrza zprzodu silnika .
Nie trzeba, demontujesz podszybie, obudowę filtra powietrza i masz dostęp do turbiny, ciężki ale da się wymontować.
Z uturbianiem wolnossaka jest troche zabawy, oprócz turbiny, do przełożenia masz kolektory, wydech, przynajmniej poczatek od kolektora, pewnie obudowa filtra powietrza, potrzebujesz zasilanie i spływ oleju, jeżeli silnik jest na elektronice, jak piszesz komputer. Nie wiem jak pompa, czy jest inna, często słabsze wersje z turbina maja takie same co silniki...
Jeszcze jedno - bardzo ważne - tak było u mnie. Ważna jest obudowa filtra powietrza - pod wpływem temperatur, zużycia itd, potrafi się lekko wykrzywić - tak było u mnie, wtedy uszczelka gaźnika nie dolega i pompowanie primerem - ssanie - nie popycha benzyny kanałem. Ja, żeby nie wymieniać obudowy filtra powietrza, założyłem dwie uszczelki zamiast jednej...
Do obudowy filtra powietrza
Słabo widać, ale może to być np odma od silnika. Najpewniej powinna dochodzić gdzieś w okolice filtra powietrza. Bo to co trzymasz w dłoni wygląda właśnie na ułamaną część obudowy filtra powietrza.
Super są takie enigmatyczne podpowiedzi . A wystarczyło napisać np. zdemontuj zbiornik płynu spryskiwacza , zdemontuj obudowę filtra powietrza , odkręć przepustnicę wysuń przewód od wspomagania. Jest wtedy dość sporo miejsca i da się zdemontować cały wentylator wraz ze sterownikiem. To dla tych co będą kiedyś szukać jak w prosty sposób dobrać się do...
Czy jest możliwe iż pomimo równej kompresji na każdym z cylindrów zawor był nieszczelny? Wymieniłem rurę idącą od turbiny do obudowy filtra powietrza ale i tak dudnienie nie ustapilo. A tak myślę czy mogą to być przewody od podciśnienia?
Wymienił przepustnicę w 1.9, a to Ci dopiero!!! jak zwał tak zwał....chodziło mi o silnik sterujący klapą na przewodzie powietrza pomiędzy obudową filtra powietrza a dolotem do silnika.....Panie szyderco :cry: o coś takiego: http://allegro.pl/przepustnica-vw-golf-c...
Rozrusznik naprawiony. Żeby się do niego dostać trzeba zdemontować całą obudowę filtra powietrza i wtedy trzy śruby które trzymają rozrusznik są widoczne. Podczas odkręcania dolnej śruby trzeba uważać na wysprzęglik.
Witam problem częściowo rozwiązany rezonans pochodził z obudowy filtra powietrza po wymianie łożysk gumowych ustało nie wibruje pozostają jeszcze opony na mokrym nie słychać na suchej drodze już tak opony śmietnik
Ten przy przepustnicy to czujnik ciśnienia doładowania. Czujnik ciśnienia atmosferycznego jest na obudowie lewego filtra powietrza.
tam za bardzo niema co regulować ;) Honda GXV160 - to pierwowzór wszystkich tych Hondopodobnych silników i od niej większość rzeczy pasuje plug&play, pooglądaj sobie na zdjęciach lub na żywo oba a zobaczysz, że różnią się jedynie gaźnikiem, dźwigienkami od cięgna gazu (pewnie u Ciebie w ogóle niema nawet cięgna i gazu) i obudową filtra powietrza....
Od spodu nie dojdziesz od lewego koła za daleko, bez demontażu obudowy filtra powietrza i pozdzieranych rąk nic nie osiągniesz.
To jest "kopia" jakiegoś markowego silnika, czy wytwór "własny" Chińczyka? Jaką pojemność ma ten silnik? Mam problem ze znalezieniem uszczelek do gaźnika. Zwłaszcza uszczelki znajdującej się między obudową filtra powietrza a gaźnikiem. Taka metalowo gumowa. W gumie uszczelki są "wyciśnięte" rowki. Nie mogę również znaleźć jakie powinny być luzy zaworowe....
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
To sprawdź jeszcze obudowę filtra powietrza.
Przeglądnij zawór pochłaniacza paliwa powinien być przy obudowie filtra powietrza, od niego idzie sztywna rurka do podstawy przepustnicy tam na końcu tej sztywnej rurki jest gumowe kolanko i ono lubi pękać(parcieć).
Brakuje przewodu odmy łączącej się z obudową filtra powietrza. Nie wszystkie 1.4 16v go miały w tym miejscu i jeśli nie masz miejsca w filtrze żeby to połączyć to możliwe, że pokrywa głowicy (cały silnik?) lub obudowa filtra powietrza nie są od kompletu.
Witam. Potrzebuję tanio kupić izolator, podstawkę gaźnika do fiata 126p oraz obudowę filtra powietrza z kolankiem i zapinkami metalowymi. Może być z delikatnymi defektami lecz ważne by było tanie.
Przypadkiem znalazłem przyczynę nierównej pracy silnika :D Nie było to wcale związane ze sprzęgłem dwu-masowym tylko banalne rozszczelnienie układu dolotowego, a konkretnie gumowy przewód wychodzący z obudowy filtra powietrza ( tam jest takie mocowanie do filtra za pośrednictwem dwóch długich śrub ) jakiś magik dał tam krótkie śruby :!::!: . Góra trzymała...
Zgadza się. Nie wykonywaniem pomiarów napięć. Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę napięcie na złączu. W którym miejscu znajduje się to złącze? Pod obudową filtra powietrza?
Tak wiem który, od pokrywy zaworów do obudowy filtra powietrza tej nad silnikiem... W jaki sposób go zaślepić (korek, guma) ? Obie strony czy od którejś (układ zamknięty zostawić czy otwarty jak zaślepię którąś stronę) ? Zaślepić go na stałe i pojeździć, czy tylko prze gazować w garażu na jałowych ?
Pewnie obudowa filtra powietrza rozwarstwiona i przepływki od kurzu padają. Zrobić się da wiele, tylko po co...
Cześć. Noszę się z zamiarem budowy większego kompresora. W związku z tym kupiłem okazyjnie dwie sprężarki HS-17, które pochodzą z wojskowych Starów 266. Problem polega na tym, że sprężarki te są smarowane pod ciśnieniem, olejem z układu smarowania silnika. Czytałem, że niektórzy przerabiają te sprężarki na smarowanie rozbryzgowe, ale gdy tak poczytałem...
Pod obudową filtra powietrza przeciera się przewód paliwowy i łapie powietrze,typowe w 1,4 hdi,od tego zacznij
Musialem zmienic gdyz tomasetto sie doslownie rozlecial w srodku w sensie gumy rozciekł sie na kroccach itp. No mam attuator wlasnie zamiast sruby. Musze jednak zmienic sonde lambde bo ciagle w bingo m pokazuje mi ubogo czy na gazie czy na benzynie. Mam pytanko do ciebie, bo mam teraz waz i zwezke w dolot a powiedz mi. Nie lepiej daj wąż do obudowy...
Jeszcze przed snem zapytam ile filtr paliwa "przepuszcza"? Z tego co wiem zatrzymuje wsio co większe niż 0.003mm, a tu w jednym z postów padają wielkości 0.002mm... Każda drobina o twardości równej lub większej niż elementy pompy wysokiego ciśnienia , niszczy. Przez pewien czas , ze względu na programy lojalnościowe milczałem i ignorowałem stosowanie...
Zdejmij obudowę filtra powietrza ,przeczytaj jakiej firmy zamontowany jest tam gaźnik i jego numery, jak już będziesz wiedział to dopiero wtedy szukaj kompletu naprawczego membran lub całego gaźnika.
PAULOX napisal Jaki komputer gazu ci zaproponowali ci zaproponowali? Mikser musi być mniej więcej taki jak poniżej: A ja miałem dwie chamskie rurki wbite do obudowy filtra powietrza Ten mikser bedzie dokladnie taki jak na zdjeciu a komp bedzie najprostszy i za 200 zl bo powiedzial mi ze przy tym modelu silnika nie ma sensu wkladac nie wiadomo jak drogiego...
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnie... Dostęp jest też nie najgorszy. Czujnik jest nad rozrusznikiem i rozbierając obudowy filtra powietrza ładnie go widać. Klucz 27 bodajże.
Coś ewidentnie wpadło do cylindra. Być może auto miało kiedyś dzwona i to są resztki obudowy filtra powietrza? Albo resztki turbiny ? Generalnie wymieniasz te tłoki które są w złym stanie, zależy jakie masz oczekiwania i co montujesz (nowe/używane), tuleja jest porysowana czy mi się wydaje ?
musisz założyć chwytak ciepłego poowietrza na kolektor wydechowy i połączyć go z obudową filtra powietrza. sprawdż czy termostat w obudowie filtra powietrza jest zamknięty/klapka/ jeżeli jest otwrta to zablokuj ją by się nie otwierała :lol:
(at)pilkozak tak, dzisiaj uszczelniłem w podszybiu osłonkę od linki maski, skrzynkę, nawet obudowę filtra powietrza, pod którą znalazłem dużo liści. Jutro zobaczę, czy dalej woda cieknie, jak będę lał z węża na szybę. Dodano po 2 A co do schnięcia, to dziś wietrzyłem auto cały dzień i nie czuć już mokrego pod palcami, aczkolwiek myślę, że jeszcze trochę...
obudowa filtra powietrza peugeot obudowa filtra powietrza passat obudowa filtra powietrza nieszczelność
zafira klimatyzacja zaawansowane zarządzanie energią canon pixma mg5750
whirlpool pralka opinie pw9013 schemat
Potencjometr balansu nie działa we wzmacniaczu Nierówne kanały wzmacniacza i brak reakcji potencjometru