obudowa glosnikow

Znaleziono około 1218 wyników dla: obudowa glosnikow
Podstawowa forma zapytania: obudowa głośnik
  • tkanina na obudowy glosnikow ?

    Witam serdecznie chcialbym prosic o porade, mianowicie jakiego kleju uzyc aby przykleic material obiciowy do obudowy drewnianej. ps: jezeli pomylilem fora to przepraszam i pozdrawiam led

    Nagłośnienie Domowe Pawel S.   03 Paź 2007 14:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 984
  • Zwarcie Podczas Dotykania Obudowy Laptopa?

    Compaq Presario V2000 Od wczoraj (piatku) moj laptop kilka razy sie zawiesil. Dzisiaj nawet raz wylaczyl. I od razu musze powiedziec, ze wykluczam wine dysku na 100% !!! Laptop zawiesza sie, gdy dotykam "METALOWEJ" obudowy glosnikow, ktore znajduja sie z przodu klawiatury. Gdy dotykam tej metalowej...

    Komputery Hardware greep   22 Sty 2006 23:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3994
  • Projekt subwoofera do zestawu STX F160 - wybór głośnika i typu obudowy

    Załozenia sa w uproszczeniu takie jak napisalem, natomiast konstrukcja polega na, niejako, polaczeniu dwoch glosnikow w jeden. Mozna to wykonac na kilka sposobow Teoretycznie najprostszym jest montowanie dwoch glosnikow membranami do siebie <> , minus to niezbyt estetyczny jak dla niektorych...

    Technika Sceniczna i Studyjna renegatt   05 Sie 2007 20:08 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3315
  • Dobor glosnikow zamiennych.wymiana popsutych

    Witam serdecznie !! Zawsze marzyłem o zestawie 5.1. Chciałbym wykorzystać do niego kolumny którymi dysponuję. I tu się pojawia problem. Posiadam : 2 takie [] i 2 obudowy takie (tzn podobne bardzo) : [] niestety bez głośników (uszkodzone). Chciałbym się dowiedzieć co zrobić z unitrami dużymi (1 link)...

    Audio Serwis Fidelloz   25 Paź 2006 12:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 669
  • Konstrukcja głośników estradowych na bazie Obudowy Eltron 60

    Darku, pytasz czy glosniki wysokotonowe da sie zabezpieczyc. Zabezpiecza sie stosujac przewaznie zarowke np samochodowa 12 volt (niektorzy proponuja zarowke o napieciu 24volt, na ten temat mozesz przeczytac na forum).Glosniki szerokopasmowe mozna puscic calym pasmem, ale moim zdaniem lepsze, bardziej...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe 91darek91   08 Maj 2013 21:59 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3252
  • Pytanie o stx'y + glosniki do malej zamknietej obudowy ??

    zastanawiam sie nad dwoma rozwiazaniami :) pierwsze to: STX GDN 17/80/8 SS lub GDN 14/50/8 SS w obudowie zamknietej 20 l STX GDM 14/100/8-SS + jakis glosnik wysokotonowy zwrotnica stx (800/5500) drugie to konstrukcja dwudrozna zamknieta w jakiejs niewielkiej obudowie ( nie wiecej jak 10 l )...

    Technika Sceniczna i Studyjna jakubkrawiec   18 Lut 2005 08:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 606
  • niskobudzetowy sub pomozcie co zrobic z tych glosnikow

    Witam! Na poczatku pisze ze nie posiadam zbyt wielkiej wiedzy na temat budowy subwooferow ale interesuje mnie to. Posiadam w domu głosniczki kiedys kupione przez ojca do samochodu ale mu je odradzilem i kupilismy inne JBL na ich miejsce a te leza w szafie. Sa to Boschmanny MB-83CTI gdy sie dowiedzialem...

    Technika Sceniczna i Studyjna bobaskgb   29 Lis 2005 09:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 648
  • tandem-woofer ze starych glosnikow (?)

    Ostatnio odnalazłem stare głośniki (nie wiem dokładnie jakie to są - wiem o nich tyle, że pochodzą z zestawu Regenta mają ok. 30 cm i moc 12VA każdy, membrany papierowe, zawieszenie twarde - to tak na oko bo znawcą nie jestem). Wpadło mi do głowy, że możnaby z nich zrobić subwoofer, nie olbrzymiej mocy...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe micho a   06 Mar 2004 21:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1058
  • Jaki głośnik do obudowy? Czy może ktoś podać propozycje?

    Do czego ma to sluzyc?Do samochodu, czy do domu???Bo jezeli do domu to ta obudowa bedzie zdecydowanie za mala na wiekszosc tanich glosnikow(alphardy odpadaja), nie mam przed soba parametrow glosnikow, ale moze by sie cos z tesli znalazlo.Do samochodu(nie wazna jest liniowa charakterystyka bo i tak siedzi...

    Technika Sceniczna i Studyjna SPEAKERS_XP   19 Gru 2004 23:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 720
  • co sadzicie o wygluszaniu pudeł glosnikow basowych gabka?

    Tak się zastanawiam ile tej waty dać żeby to wytłumić i czy ma być ściśnięta czy rozłożona luźno? Właśnie zakupiłem wate do wytłumienia mego subika (nie za duży ale zawsze gra 22-120-4 ss, obudowa 40l.) Jest to obudowa BR i myśle rzucić wate obszytą w "szmate" przymocować do tylnej ściany a na spód...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Spinner   02 Mar 2006 15:10 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2727
  • łaczenie kabli do glosnikow

    wystarczy linka 2x 1kwadrat i wszystko hmm nie rozumiem o co chodzi z tym kwadratem bylbym wdzieczny jagbys napisal mi troche jasniej :) a koncowki jakie te tansze czy lepsze ?? hmm bo kabel bedzie szedl z wzmacniacza do glosnika tylko glupio ze one sa na chincze :/ bo to jest tak ze jak jest wzmacniacz...

    Technika Sceniczna i Studyjna kerry   28 Sty 2006 09:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 915
  • Pytanie dotyczace glosnikow?

    rozgladalem sie ostatnio po stronir stx. Znalazlem tam glosniki 16 o mocy 50 watt. Jak bym zastosowal w kolumnie dwa niskotonowce 16 o mocy 50watt i do tego wysokotonowca o mocy 120 watt, czy gralo by to dobrze? czy to nie zaduza roznicamocy? na stronie stx malo jest glosnikow 16'. Zna ktos moze wymiaru...

    Technika Sceniczna i Studyjna Logan   01 Wrz 2005 18:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1281
  • ustawienie glosnikow

    Witam Jesli obudowa jest wysoka, powyżej 0,8 - 1 metr mozna jak w wariancie drugim gdn -gdwk- gdn od góry. Jesli obudowa jest nizsza to weług pierwszego wariantu, gdwk, 2 x gdn. W obu przypadkach gdwk jak najbliżej gdn. jk

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe micho a   27 Lis 2004 22:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 861
  • zasadnicze pytanie na temat obudowy

    Stroi sie BR dla glosnikow niskotonowych lub niskosredniotnowych. Podajac : "strojenie 36 Hz" mamy na mysli strojenie BR. Obudowe liczy sie (tematy wyszczegolnione!) dla glosnikow niskotonowych (niskosredniotnowych) odliczajac ewentualne, parolitrowe komory dla sredniotonowcow. Przewaznie wysokotonowe...

    Technika Sceniczna i Studyjna tomaszo   08 Lip 2005 18:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 678
  • WINISD: objetosc a ilosc glosnikow wpisanych na poczatku

    Witam, na pocztaku projektu w winind wpisujemy ile tu bedzie glosnikow i teraz moje pytanie czy on uwzglednia to rysujac charakterystyke czaseotliwosciowa w zaleznosci od obudowy? tzn czy ta objetosc ktora mi pokazuje jest dla 1 czy dla 2 glosnikow? i tak samo z wytrzymaloscia mocowa... tzn jest to...

    Technika Sceniczna i Studyjna J. S.   19 Lut 2006 22:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 720
  • dobor glosnikow - jaka moc?

    czy ja dobrze rozumiem? ty podlaczyles je bez obudowy? a myslisz ze to bedzie grac ladnie bez obudowy albo jak podlaczasz 19w RMS? drzwi to bardzo duza przestrzen i nie ma sie co spodziewac po takim ustawieniu a juz tym bardziej basu. podlaczylem ten glosnik w drzwwiach i odsluchiwalem z zalozona...

    CarAudio qscgu   04 Sie 2006 21:32 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1977
  • Obliczenia dla glosnikow a dane producentow

    1. Winisd to tylko symulator. 2. Winisd symuluje najbardziej liniowy przebieg charakterystyki, a nie najlepsza obudowę. 3. Należy się trzymać doświadczeń własnych i/lub innych. Poczytać jak inni aplikowali głośnik i empirycznie sprawdzać jak się mają wyliczenia w winisd do rzeczywistości. Traktując...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe piotr3q   09 Kwi 2010 11:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 780
  • 2 stare kolumny glosnikowe bez glosnikow . Jakie kupic , jak zrobic ?

    Witam . 18 lat na karku wiec postanowiłem zrobić sobie jakies nagłośnienie w pokoju . Elektronike jako tako kumam , jednak audio to calkowicie nie moja dziedzina . Dostalem wczoraj calkiem dobry odtwarzacz DVD marki Bellwood 301 (bez USB) . ( Wyjście audio: Cyfrowe coaxialne – 0.5V (p.p),...

    Nagłośnienie Domowe Uzytkowinik19   10 Maj 2011 19:32 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2766
  • Podlaczanie starych 25letnich glosnikow do komputera.

    Nie wiem jak w starych subwooferach, ale w większości nowych jest wzmacniacz wbudowany w środku w obudowie, więc rozkręć najpierw obudowę subwoofera aby się przekonać. Niemniej jednak, podłączenie głośników bezpośrednio pod komputer mija się z celem - nie usłyszysz nic. Potrzebujesz wzmacniacza, który...

    Początkujący Naprawy galica7   07 Cze 2013 23:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1170
  • zestaw glosnikow 5.1 i brak zasilacza

    Witam. Posiadam zestaw glosnikow 5.1 firmy Tevion. I nie mam zasilacza do tego z tylu na obudowie pisze ze potrzebny jest zasilacz 12V/3A. I teraz pytanie skad wziasc taki zasilacz?? Ile moze kosztowac? a moze lepiej zrobic samemu i ile wyniesie koszt takiego?? i jeszcze jedno pytanie moze nadalby sie...

    Układy Zasilające majster1990   17 Lip 2006 16:05 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 2361
  • Pomoc w budowie glosnikow pod karaoke

    Witam Panstwa :) Chcialbym zlozyc sobie kolumienki, ktore glownie mialyby sluzyc odtwarzaniu karaoke w srednich pomieszczeniach (okolo 20-35 m^2). Chcialbym na ten cel przeznaczyc okolo 400 zlotych (same glosniki + zwrotnice). Obudowy, okablowanie i wyciszenie licze calkowicie osobno, takze prosilbym...

    Technika Sceniczna i Studyjna Spinaker   12 Kwi 2007 13:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 567
  • szukam glosnikow 12" do nadstawek

    mam szejsc dolow, obudowy orginalne po tosilch, szary trapez, nie pamietam symboli, chyba etx601...? glosniki orginalne wywalilem i wsadzilem jakies chiniole, w brew pozorom naprawde dobre glosniki. jedna paczka ma 800w sklda sie z dwuch 15" gra naprawde dobrze i ma skutecznosc na poziomie okolo 99-100db....

    Nagłośnienie Estrada nok47   13 Wrz 2007 12:51 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2208
  • Amplituner lub wzmacniacz do glosnikow.........

    Hi Mam nastepujace glosniki: - el. kolumny: glosnik niskotonowy (16 cm, typ stozkowy) + glosnik wyokotonowy (6,5cm, typ stozkowy) - impedancja nominalna 6 OHM - maksymalna moc uzytkowa (pobierania) - 100 W - czulosc 88 dB - skuteczne pasmo przenoszenia 55 - 20000 Hz - wymiary...

    Estrada Co Kupić jkazan   20 Kwi 2008 21:27 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2802
  • Dobor glosnikow do gotowych obudow.

    Witam. Sprawa jest taka ze mam kolumny bez glosnikow. Obudowy maja po 180L. Sa wyciete otwory na 2szt niskotnonowych, sredni i wysoki. Kumpel chce zeby to mialo kopa ale zeby bylo tez w miare tanio. Strasznie skrocili liste STXa i z tych obecnych wybralem cos takiego jak GDN-32-450-4-SC + GDM 18/80,8...

    Technika Sceniczna i Studyjna łuki88   16 Wrz 2008 22:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 837
  • Wzmacniacz do glosnikow JAKI ??

    Czesc Mam problem szukam do tych glosnikow wzmaka jaki ?? Paramtry glosnika: KOLUMNY AUDION® 3-DROŻNE 1200WATT MODEL BM-08 FABRYCZNIE NOWE Firma AUDION Moc 1200WATT P.M.P.O Moc 400WATT MAX Moc 200WATT RMS Cena dotyczy KOMPLETU czyli 2szt!!! Wymiary jednej kolumny szer; wys; głęb;...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pablo1964   29 Cze 2010 22:34 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2237
  • Zestaw glosnikow 5.1 do DENON AVR-X2300W do 6000 zl

    Kto bierze pod uwagę recenzje w prasie ? Chyba nie potencjalny kupiec? Bełkot w prasie jest sponsorowany i tyle. Jedynie dla sprzedawcy takie recenzje są na rękę, spotka laika na forum który szuka porady, ten mu poleci to czym handluje i do tego rzuci mu do przeczytania zasponsorowaną recenzje. Taki...

    Jakie Nagłośnienie do Domu boobber   06 Mar 2017 14:04 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 1608
  • Alphard SW 1203 Z. Dobra obudowa??

    "...Alphard to chinska firma i glosniki te sa nie najlepszej jakosci ale twierdzisz na forum ze lubisz "miekki" i "gleboki" bas. Skoro tak jest to ja ci powiem ze kupiles glosniki bardzo odpowiednie. Glosniki sa uwazane za dobrej jakosci gdy maja szerokie pasmo przenoszenia, duza moc, wysoka efektywnosc....

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Qballo   23 Gru 2008 12:55 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 6716
  • Jamo 21382 - Jaka do niego obudowa??

    1. wiem co oznacza "noname" i dlatego pisze,zę to jest jamo i napewno każdy jamo ma pomierzone parametry i gdzieś skatalogowane i właśnie szukam osoby która ma takie dane. 2. pisałem, że jest to obudowa Band-pass i nie można po prostu podzielić jej objętość na 2 i w tę połowkę wsadziś jeden głośnik....

    Technika Sceniczna i Studyjna piapia   13 Lut 2005 10:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1226
  • Pomoc przy wyborze obudowy zamknietej

    Witam, skladam kolumny (a raczej chce zlozyc :) i prawdopodobnie zamowie nastepujace glosniki niskotonowe: Qts 0.47 fs 45 hz Vas 31.7 l kolumny maja sluzyc do sluchania hip-hopu, radia Eski i okazyjnie do ogladania jakichs filmow (nie sa dla mnie). Zastanawiam sie nad obudowa do nich. Dochodza...

    Nagłośnienie Domowe Greg1702   22 Lip 2008 07:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1191
  • Jaki litraż obudowy do Tonsil GDN 25/60 ?

    cos ci sie chyba pomylilo zawieszenie z membrana... nie spotkalem jeszcze celulozowego zawieszenia :P Jesli maja zawieszenie gumowe to proponuje dac je do bass-reflexu a jesli celulozowe to obudowy zamknietej. a co to za dziwna klasyfikacja? :o aplikacja glosnika nie zalezy od materialu z jakiego zrobione...

    Nagłośnienie Domowe Greg1702   10 Wrz 2008 12:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2385
  • Obudowa do subwoofera... z granitu ??

    Witam. zrobilem juz w swoim zyciu kilka roznych konstrukcji ale w dziedzinie akustyki moje osiagniecia koncza sie na wymianie glosnikow i zwrotek w moich altusach w zwiazku z tym przy prosze abyscie w waszych odpowiedziach jesli uzywacie jakis skrutow np SPL (do tej pory niewiem co to) to w nawiasie...

    Technika Sceniczna i Studyjna varrol   07 Mar 2006 22:34 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2211
  • Obudowa do niskosredniotonowcow Tonsil SWW 202s

    Witam wszystkich Mam pytania odnosnie obudowy do glosnikow, Tonsilow SWW 202s (dwucewkowe,5omow na cewke).Mam zamiar zamontowac je w aucie i napedzac wzmakiem na TDA8563Q (przy wypadkowej opornosci 2,5 oma powinien oddac chyba ponad 35wat na kanal). Parametry glosnika: Fs= 36 Hz uzyteczny zakres...

    Technika Sceniczna i Studyjna largofpns   16 Lut 2006 07:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 885
  • jaki wzmacniacz do glosnikow 50W 4ohm???

    wzmacniacz sie nie przesterowal ani nie wzbudzil gralo pieknie czysto bez znieksztalcen jakies 20-30 sekund na full power (chociaz to jeszcze nie bylo wszystko co mozna wycisnac - zamaly sygnal wejsciowy) i glosnik nagle przycichl... sprawdzilem na innym glosniku i gral normalnie. glosnik po rozlozeniu...

    Audio Serwis zyraf   30 Lip 2003 14:10 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4396
  • rozmieszczenie glosnikow

    Hey! Zbytnia, jeśli mi nie wierzysz, co do wysokotonówek w słupkach to zapraszam do salonu VW. Zakładają fabrycznie, z przodu tuz powyżej deski w słupkach wysokie a niskie w drzwiach mniej więcej na wysokości kolana. Ja jeszcze dokładałem dwa tonsile 100W połączone zwykłym kondensatorem z wysokimi na...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Waldekk111   28 Cze 2003 21:23 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5179
  • sub z dwoch glosnikow

    kup dobrą teslę lub tonsila.Będziesz miał do nich parametry i za pomocą programu będziesz mógł sobie powyliczać różne typy obudów....... Jak bym robił to chyba skorzystał bym raczej z bass reflexu, chociaż kto wie....Napewno bym poprzeliczał różne rodzaje obudów i wybrałbym najlepszą...... co do...

    Audio Serwis Zbynia   24 Lip 2003 12:42 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1239
  • moc glosnikow.

    zależy od obudowy - mogą mieć od 65 do 130 wat..... ale do czego ci moc muzyczna??? - to się do niczego nie przydaje.... jak chcesz aby wszystko ze sobą idealnie współgrało to zwracaj uwagę na moc znamionową (nie rms) według normy din (nie 44coś tam) przy thd = 0.1%......

    Audio Serwis jarek__s   29 Lip 2003 12:18 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1294
  • kolumny z pary glosnikow Tonsil GDN 20/60/3

    witam chcilabym zrobic sobie kolumny z glosniczkow tonsil GDN 20/60/3, z tym iz mam zamiar wlozyc po dwa takowe glosniki w komumne. jesli ktos ma taki zestaw, lub wie jak on bedzie sie sprawowal to bylbym wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki i rady (czy bedzie duza roznica niz jakbym wlozyl po jednym...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe bisti   22 Gru 2003 09:36 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1965
  • Potrzebuje info o skladaniu glosnikow!!

    ze zwrotnice kupilem zlozona i mialem wybor 4 lub 8 ohm calosc kupilem 8 ohm i nie chcialbym jej przerabiac!! Nie da rady jakos bezkolizyjnie?? To jest ostatni etap skladania tych glosnikow!! Z 1 jednym basem i mocno wentylowana obudowa gra to bardzo dobshe!!

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Marpol2   04 Kwi 2004 15:19 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1488
  • Wymina glosnikow w kolumnie na [?]

    Witam Po pierwsze Tonsil to jest Tonsil, nie ma porównania do alpharda, co prawda za jeden GDN20/60 zaplacisz wiecen niz za 2 LW800, ale bedziesz mial duza roznice w bassie w porowaniu z Alphardami (choc wcale ich nie potepiam). Zakladam ze masz kolumny, wiec ich pojemnosc itd. masz obliczona pod wlasnie...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe dayus   21 Maj 2004 23:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 771
  • kolejny post o naprawie glosnikow, odklejanie membrany

    Z rozpuszczalnikiem dobra rada, tylko uważaj zebys nie rozkleił przy okazji czrgos innego jak Ci zacieknie. Jeżeli jesteś cierpliwy, to weź skalpel (w najgorszym razie żyletkę) i scinaj po troche. Chwilę to potrwa, no ale... :) Poza tym nie musisz tego bardzo dokładnie usuwać, chyba że przeszkadza w...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe gnysiu   20 Lip 2004 22:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1007
  • zabudowa glosnikow samochodowych

    Nie, no aż tak żle to nie jest. Wiadomo,że jak masz kiepskie głośniki to nic im już nie pomoże. Osobiście zbudowałem parę lat temu taki zestaw na głosnikach JBL. Efekt był bardziej niż zadowalający (a przyszłego właściciela wręcz zachwycił) oczywiście nie mówię tutaj o jakiś audiofilskich parametrach. Oczywiście...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe IrekKo   28 Lip 2004 16:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1682
  • Jak to jet z ta efektywnością glosnikow?

    Wzmacniacz mam 2x40W ale sadze ze to starczy by zasilic glosnik ktory ma tylko 60W i jest to zeczywiscie alphard lw800. Sprawdzam sobie jak to dziala w roznych obudowach bo mam ich az 4 i nie mam co z nimi zrobic. Ale sadze ze ten alphard i tak powiniez zagrac lepiej niz staroc tonsila po przejsciach...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe micho a   03 Paź 2004 18:27 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1539
  • Ilosc glosnikow a bass

    Bezpieczniku, jako taka nie ma. Ale mniejsza obudowa dla jednego głośnika (nie w ukł isobaric) to gorsze zejście w dół. (za to podbicie kilka dB z racji niedopasowania budy do głośnika). Moim zdaniem najlepiej wsadzić te 2 głośniki obok siebie do obudowy o optymalnej obj. Isobaric jest sensowne,...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe darek590   15 Mar 2007 14:52 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 2590
  • Problem z dobraniem glosnikow do kolumn.

    Witam wszystkich. zbudowalem ostatnio kolumny o wymiarach 50x50x86(szerokosc, glebokosc, wyskosc). do kazdej kolumny sa wyciete otwory na 2 glosniki 30cm. Obudowa jest BR. Posiada dwa wyloty o srednicy 9cm. Kolumna jest robiona do trapezu (tyl ma szerokosc 38 cm) Mam juz dwa glosniki HiSound 400Wat MAX...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe niksha   24 Lis 2004 18:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1083
  • Projekt glosnikow mile widzana pomoc i wszelkie sugestie

    Hym no kurcze nie wiem przy kolumnach 2 droznych wykosztuje sie troche na glosnik wysokotonowy wiec nie wiem czy sie to tak oplaca... Jak narazie calay czas czytam i pytam sie ludzi na ten temat... Jeszcze nie zapadla ostania decyzja... ale prosze was o jedno mi chodzilo o konkretne polecenie czegos...

    Technika Sceniczna i Studyjna Kwaczor   29 Gru 2004 08:47 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1334
  • Obudowa BP i głośnik. Jak wszystko obliczyć?

    No wlasnie chyba tak mysle, mam cos do sprawdzenia jeszcze i byc moze moj pokoj jest za maly i byc moze przez to moj sub ktorego mam nie nosi mi tak niskich jakbym tego chcial ja. Przeniose go do wiekszego pokoju i tam zobacze. Bo to sub "noname" i zbyt wiele mi o nim nie wiadomo, wiem ze ma 2 glosniki...

    Technika Sceniczna i Studyjna Passat_EQ   28 Lut 2005 16:08 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1755
  • Umieszczenie glosnikow na przeciwko siebie...

    Mi się wydaje że to nie będzie żadna obudowa typu isobaric tylko dwa głośniki w dwóch odrębnych obudowach skierowane do siebie przodami (tak jakby dwie kolumny domowe postawić koło siebie i przodami do siebie) nie będzie to miało żadnego wpływu poza tym że będziemy mieli do czynienia z bassem stereo...

    Technika Sceniczna i Studyjna Banasiewicz02   01 Mar 2005 22:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1153
  • Pytanie do fachowcow od glosnikow !!!!

    Witam !!! Mam pewnie problem ! chce zbudowac kolumnie 3 drozne, chodzi mi o obudowe.Chce zamontoac x2 glosniki tesli o parametrach fs=35,5Hz / Qts=0,6 ( czyli raczej obudowa zamknieta z tego co wiem) Vas(jednego glosnika)=69,4dm3 to chyba wszystkie potrezbne parametry do obudowy zamknietej. I jest problem...

    Technika Sceniczna i Studyjna Tremolo   25 Mar 2005 22:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 685
  • Tanie trafo do glosnikow 220v/110v (autotransformator)

    250w ale to chyba bedzie za slabe? i dotego ta cena 230zl;) a takie by bylo dobre Autotransformator 230/110V-1000VA M cena brutto: 132.98 Zasilacz urzadzeń 110V o mocy max. 1000W. Obudowa metalowa z dwoma gniazdami amerykańskimi. Zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe - bezpiecznik topikowy. ze...

    Co kupić Archiwum PL4Y3R   18 Kwi 2005 01:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1612
  • ktory z tych glosnikow wybrac?

    a ktorys z tych? alphard SW 607 alphard lw 650sx alphard ew65 obudowa 24L wysokotonowy tw 318 zamknieta obudowa

    Technika Sceniczna i Studyjna krzycho123   08 Maj 2005 13:56 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1035
  • wygrzewanie nowych glosnikow

    Podawaj sinusoidę ze wzmacniacza głośnikowi w obudowie. Bez obudowy łatwo go uszkodzić. W żadnym razie bez obudowy i nieregulowaną mocą z trafa, które obciążone 4Ω da w przeciążeniu za dużą moc, jakie by to trafo nie było.

    Technika Sceniczna i Studyjna bestboy21   17 Wrz 2012 18:10 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 34901
  • Wybor glosnikow do zestawu kolumn

    To jeszcze raz ja :) Czy taki glosnik (a dokladniej 2 takie glosniki): beda nadawaly sie do 70 litrowej obudowy b-r :?: Co bedzie dla nich lepsze: okolo 40 litrow zamknietej czy 70 wentylowanej :?:

    Technika Sceniczna i Studyjna Spinaker   19 Maj 2005 09:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 966
  • Wybór glosnikow do auta - pomozcie

    Witam. Problem przedstawia sie nastepujaco ;-) : Nie wiem co lepiej kupic i co lepiej zagra, czy inwestowac w jakiegos suba czy 2 glosniki po 25 cm na pulke :/ eh. Interesuje mnie taki sprzet: JBL CS 310 250mm MOC : 270W Peak / 90W RMS Czułość (2.83V (at)...

    Technika Sceniczna i Studyjna different   30 Sie 2005 14:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 717
  • Budowa subwoofera z przeciwstawnych glosnikow

    Głośniki mają grać w przeciwfazie tzn. jeden ciągnie, a drugi pcha. Głośniki powinny być zczepione koszami, tzn. powinny "patrzeć na siebie" membramami. Jak na początek, radze zrobić obudowę BR, ponieważ BP 4th i 6th są trudniejsze do zaprojektowania. Tunel BR powinien mieć taką szerokość, aby przy...

    Technika Sceniczna i Studyjna poohatek2   15 Wrz 2005 16:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1808
  • Pomocy w dobraniu glosnikow. prosze o pomoc

    :arrow: łuki88 gra tak samo nędznie jak midbasy lub kickbasy bez obudowy. Płytko, beczkowato całkiem do .... :arrow: morph87 Skrzynia zamknięta jest skromną wersją "idealnej przegrody" i ma za zadanie izolować fale akustyczne wytwarzane przez przednią i tylnią stronę membrany. Półka spełnia taki...

    CarAudio kraz73   23 Paź 2005 11:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1264
  • CO to jest RMS & moc glosnikow ??

    hmm połowa mocy, moim zdaniem to stare podziały z lat 70-tych, no ale coz nowych książek nie ma. Marnotrawne trochę, wtedy wzmacniacze się paliły, a elementów zastępczych nie można było dostać... projekty tez były nieco inne niż teraz. Wzmacniacze szybciej się rpzesterowywały, miały mniej zabezpieczeń. Jest...

    Początkujący Elektronicy PZ IX   03 Maj 2016 15:06 Odpowiedzi: 72    Wyświetleń: 284261
  • Prosze o pomoc w wybraniu glosnikow !!

    Witam mam taki problem jak juz wiecie mam suba na stx 38 i potrzebuje 2 glosniki 30 cm obudowy juz mam zrobione 55l i teraz mam problem bo mam jakies 440zl na 2 glosniki i zastanawiam sie nad 30 zmodyfikowanymi stxa ! ale moze sa jeszcze jakies lepsze glosniczki w tej cenie !! ja od nich wymagam zeby...

    Technika Sceniczna i Studyjna opornik2   25 Mar 2006 14:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 642
  • obliczanie parametrow obudow dla 2-3 glosnikow

    Średniotonowy po prostu wypaśc może. Glosniki mają pewną przepuszczalność powietrza. Taki średni bedzie działał jak membrana bierna w dodatku bardzo cieńka. W jednej komorze moga się znajdować jedynie głośniki tego samego typu. osobnym przypadkiem jest gdy średniotonowy ma zamknieta puszkę lub ma...

    Nagłośnienie Domowe Tremolo   11 Kwi 2006 21:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 717
  • Baza gotowych obudów do głośników.

    Uniwersalna obudowa do sprawdzania glosnikow 30cm, jednak nie estradowych. Czesto stosowana przy subwooferach samochodowych, np przez JBL. Jest nastawiona na wydajność w zakresie 40-60Hz i zapewnia odpowiednią kontrolę głośnika przy duzej mocy od okolo 35Hz i najlepszą w zakresie ~40-60 Hz gdzie występuje...

    Technika Sceniczna i Studyjna jagaRe4   21 Sie 2009 18:22 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 12501
  • Problem z doborem glosnikow do Amplitunera

    Witam. Co do tej mocy to nie byłbym taki pewien. Przeczytaj z tyłu na tabliczce znamionowej, jaki maksymalny pobór ma ten amplituner z sieci. Później odejmij z tego jakieś 15-20W na zasilanie całej elektroniki, z tego co Ci zostanie weź jakieś 70%(sprawność wzmacniacza). To będzie twoja moc maksymalna...

    Audio Serwis Kry_H   14 Lip 2006 12:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1017
  • satelitki dobry wybor glosnikow??

    witam a to by bylo lepsze rozwiazanie??ARN-150-05/8 ARV-104-04/8 i obudowa zamknieta czy bass reflex??

    Technika Sceniczna i Studyjna qscgu   26 Sie 2006 21:35 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1326
  • wymiana glosnikow w wiezy, jakie wybrac?

    ciezko cos polecic nie wiedzac jaka jest objetosc obudowy i jaka siedzi w srodku zwrotnica. najlepiej byloby pewnie zastosowac oryginalne glosniki. w 6ohm glosnikach ciezko przebierac bo jest ich nieduzo, ale mozesz sprobowac dac jakis 8ohm. moze Tesla? np ARN 165-05/8 objetos obudowy moge zmierzyc...

    Nagłośnienie Domowe Hefajstos   15 Wrz 2006 15:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 929
  • wybor glosnikow - czesc 2

    altusy odpadają z uwagi na to że mają nie orginalne niskotonowce które zagrają bardzo lipnie z uwagi na słaby głonsik i kompletne jego nie dobranie w zastosowanej obudowie. Co do kolumn do 200zł można by polecic np: Alton 70 lub 80 ( na allegro można je wyrwać coś w okolicach 200zł , lub jak sie uda...

    Nagłośnienie Domowe ciubas   05 Paź 2006 22:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 812
  • Prosze o pomoc w sprawie doboru glosnikow.

    Witam. Mam zamiar zbudowac 2 trojdrozne kolumny na glosnikach Tonsila. Upatrzylem sobie taki oto zestaw : GDN 20/80/2 GDM 10/80/2,8 GDWK 10/80/7,8 Jesli widzicie jakies przeciwskazania to prosze o inne propozycje. Policzylem juz pojecmnosc obudowy, ale zaprojektowanie zwrotnicy przerasta juz moje mozliwosci:/...

    Technika Sceniczna i Studyjna oleczek1988   14 Lis 2006 06:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 828
  • Pomoc w budowie glosnikow 2droznych

    Dzieki Przemo ale jak odlacze syka czy to bedzie dobrze gralo chodzi mi o to czy jak przez ten niski bedzie lecialo i wysoki i sredni ton ?? poniewaz to jest do kompa podlaczone a w tym glosniku nie ma zadenj zwrotki ;> gdyz ten glosnik robil moj kuzyn amator, i o co chodzi z ta paczka bo ja jestem...

    Nagłośnienie Domowe maxkolonko123   13 Sty 2007 15:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1209
  • wzmacniacz do 100W glosnikow

    Linki z allegro kiedyś wygasną....!! A co do 100w głośników to najlepiej podłączyc pod nie wzmacinacz 50w a co do różnicy odsłuchowych każdy będzie miał inne zdanie... zalezy tez to od obudowy, BS, i pasma przenoszenia!

    Co kupić Archiwum Cinek_as   16 Sty 2007 23:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 624
  • podlaczenie glosnikow i zwrotnicy, problem :)

    Witam, według mnie plusy podłączasz tak jak masz to rozpisane na fotce a wszystkie minusy zarówno z głośników jak i wejścia pod "We/Wy(-)". Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Pozdrawiam !!! :) tez tak mysle ale pewny niejestem, elektornik ze mnie zaden a jezeli by sie cos spalilo to wymiana...

    Nagłośnienie Domowe damiani22   22 Sty 2007 19:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1482
  • jak to jest z ta rezystancja wzmacniacza i glosnikow?

    Jeśli zwrotnica będzie wykonana prawidłowo to wzajemna impedancja głośników w pasmach częstotliwości nie powinna mieć miejsca . Nie oznacza to , że możesz podpinać do zwrotnicy co chcesz , bo jest ona liczona dla określonych parametrów głośników i zmiana może spowodować przesunięcie częstotliwości podziału...

    Początkujący Elektronicy LiutenetMaria   11 Mar 2007 18:45 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1921
  • jakie wymiary do glosnikow alphard sw 803 z

    Witam!! ja też mam takiego alpharda sw 803z i jestem z niego bardzo zadowolony:) obudowa (BR) ok. 43litrów +wzmacniaczyk własnej roboty bardzo ładnie się zgrywa. I nie wiem dlaczego inni piszą że obudowa zamknięta!!! i to jeszcze 17-18 litrów!! ten głośnik w tym się udusi a membrame wypluje:) Pozdrawiam:)

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe irek2   15 Mar 2007 00:26 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 4035
  • prosze o pomoc w znalezieniu odp glosnikow

    witam, posiadam glosniki videoton od starego radia jeszcze na wtyczke (12cm i 8cm, zamknieta obudowa) podlaczone do su-v45a - dawaly ladny dzwiek, lecz niestety zawieszenie jest juz od wymiany i brat zastanawia sie nad tymi glosnikami. ktore z tych, do 200zl: prosze o pomoc. pozdrawiam

    Nagłośnienie Domowe ciubas   23 Maj 2007 20:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 813
  • posiadam 12 glosnikow i chce z tego zrobic dwie kolumny

    tak jak w tytule chcialbym z tego zmontowac jakes dobre kolumny , mam nadzieje ze do czegos one beda sie nadawaly , glosniki znalazlem na ulicy kilka razy w obudowach : aiwa, gale, hitachi, motorola, nie chce kupowac nowych kolumn poprostu chce je sam zrobic , widzialem juz wasze kolumienki i sa przepiekne...

    Technika Sceniczna i Studyjna Arkadyo   31 Maj 2007 08:35 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1005
  • Jaki głośnik do obudowy bandpass?

    Jaki głośnik do obudowy baspand? zaden - taka obudowa nie istnieje!! chodzi tobie o bandpass 4 rzedu 13,8 litra + 17,5 litra - poszukaj glosnikow na jakie cie stac a nastepnie posymuluj je w winisd z wymiarow obudowy wynika ze ledwo tam wejdzie 8" tak wiec moze zacznij od GDN 20/80/2

    Nagłośnienie Domowe LM 345   15 Sie 2007 20:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 997
  • czy dobre zestawienie glosnikow

    Panowie - przecież TVM ARN 226 nie nadaje się do konstrukcji dwudrożnej. W tej strefie cenowej jedynym znanym mi 20-cm niskotonowcem nadającym sie do 2-way jest Tonsil GDN 20/40 (dostępny np. tu ). Tyle, że tego Tonsilka aplikujemy do obudowy zamkniętej i nie spodziewamy się wielkiego basu. Na miejscu...

    Nagłośnienie Domowe Arkadyo   05 Wrz 2007 09:35 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1515
  • zestaw glosnikow komputerowych czy kolumny+wzmak?

    Miałem ten sam problem dużo czasu siedziałem na forach konsultowałem się z wieloma typami specjalistów szukając najlepszego rozwiązania za początkowo 600zł później musiałem kupić wzmacniacz. Kartę akurat już miałem SB Audigy 2 jest OK ;] Właśnie ten zestaw ma kolega i to przez niego zainspirowało mi...

    Nagłośnienie Domowe izbic   08 Lis 2007 10:04 Odpowiedzi: 56    Wyświetleń: 4021
  • jaki litraz do glosnikow kevlar 16cm

    Witam. Chciałem się zapytać ile litrową obudowę mam zrobić do głośników Kevlar 16cm: Na każdą kolumnę po jednym głośniku. Tylko nie wiem jakie dać wysokotonowe :?: Co poradzicie :?: Nie mam pojęcia jak nazwać takie kolumny: efektowe? Na niskotonowe daję cewkę rdzeniową 2.5mH, a na wysokie planuję...

    Nagłośnienie Domowe Tremolo   06 Paź 2007 08:50 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2849
  • co da sie zrobic z glosnikow 24 cm

    Moc to nie wszystko! Te głośniki to zapewne jakieś bazarówki... Pozbieraj na coś co posiada jakieś parametry i wtedy policz do tego budę :P A Jeśli nie masz na to ochoty to możesz trochę zmniejszyć objętość obudowy bo masz tam ponad 90l...

    Początkujący Elektronicy melisław   22 Paź 2007 16:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 828
  • skrzynia do glosnikow diabeisi b1230"600"w 8 ohm 3

    Witam mam 2 głośniki diabeisi b1230 "600" w 8 ohm odkupione od znajomego. Chciałbym sie dowiedzieć jaki typ obudowy do tych głośników by odpowiadał oraz jak duza ma być obudowa, niestety nieznam parametrow tych głośników. Owy sprzęt pragnę zastosować w bagażniku opla vectr a (sedan) z góry dziekuję...

    CarAudio maxtz   06 Lis 2007 17:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 822
  • dobor glosnikow do wzmacniacza

    samochodowe się nie nadają... W tym zakresie częstotliwości to może jakieś 2 sztuki gdn 20/80 i do tego wysokotonowe - gdwt. Do tego odpowiednio zamknięta obudowa. Samochodowe głośniki mają małą efektyfność więc aby uzyskać duże ciśnienie potrzeba wielkich mocy, teraz przyszło mi jeszcze do głowy coś...

    Technika Sceniczna i Studyjna fikus89   15 Gru 2007 15:14 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2006
  • Pytanie odnosnie podlaczenia glosnikow do wzmacniacza

    Mam radio SONY w samochodzie. Wszystko gra ładnie. Chce teraz podłączyć wzmacniacz do radia i głosników. Okablowanie mam do wzmacniacza. Mam takie pytanie odnosnie podłączenia. Zasilanie czyli +12v ciągnę z akumulatora do wzmacniacza. Minus z obudowy samochodu do GND wzmacniacza. Rem czyli...

    CarAudio karamba26   12 Lis 2008 06:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1409
  • Skladanie kolumn zabudowa glosnikow

    Za 150 zł to już można zakupić głośniki niskotonowe 30 - centymetrowe. Jak chcesz robić kolumny BR to Tonsil GDN30/80/2 w obudowie 66 litrów z otworem φ10cm i długości 16 cm. A jak chcesz w obudowie zamkniętej to Tonsil GDN30/60/1 w 55 litrach.

    Nagłośnienie Domowe mczeslaw   24 Gru 2008 09:54 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1045
  • zmiana wlaczania glosnikow komputerowych.

    nie znam sie wogole na czujnikach sygnalowych :). bede myslal w obudowie komputera zrobic wylacznik 220v na glosniki tylko prosze napisac jak by to bylo z zakluceniami? czy trzeba kabel 220v poprowadzic na zewnatrz obudowy czy wewnatrz mozna?

    Komputery Modding & OC djandriu   01 Sty 2009 15:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2826
  • Prosba o dobor glosnikow do Yamahy RXV661

    Ale jaki model tych heco :D Dodano po 20 myslalem jeszcze o kef iQ50 waska obudowa wygladaja nawet fajnie tylko pytanie jak graja:D

    Estrada Co Kupić Pawel S.   30 Sty 2009 12:56 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1283
  • Jakie zamienniki glosnikow SEAS??

    Witam, ostatnio mi sie popsuły dwa głośniki tej ze oto firmy, pracowały one w obudowie typu horn. Jeden niestety z mojej winy bo kiedyś wykręciłem go i spadł mi z szafki i niestety sie kosz połamał, a drugi (wyskokotonowy) rozleciała sie w nim cewka tzn poodklejały sie zwoje i pozsuwały sie z karkasu....

    Nagłośnienie Domowe Dominikr8   27 Mar 2009 09:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2720
  • STX A-170 - po wymianie glosnikow źle gra.

    Najprościej pokombinować z długością rury BR. Pewnie musisz wydłużyć. Możesz dla próby zrobić to nawet z tektury. Pokombinuj z różnymi długościami. Jescze jedno. Niewprawne ucho może mylić. Czasem można mnieć wrażenie mniejszego basu właśnie przy dobrze zestrojonej obudowie.

    Nagłośnienie Domowe januss73   03 Kwi 2009 12:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1431
  • Radio kasetowe Philips - problem z podłączeniem glosnikow

    Witam posprawdzaj ścieżki masowe które idą od końcówki mocy do złącza w radiu a ten minus od głośnika gdzie podłączasz do obudowy radia.

    Radia Samochodowe Serwis szapet   08 Lip 2009 18:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 710
  • system glosnikow w pokoju na poddaszu ok.40 m2

    40 m2 + imprezki. Po mojemu wchodzi w rachubę jakiś 3 drożny system chociażby na Tonsilach. Np. GDN 30/80/2 GDM 16/80 GDWK 9/120 Na same kolumny musiał byś przeznaczyć 600 -700 PLN A jak za drogo to głośniki STX. A jeśli twój budżet pozwala na większy wydatek to 2 drożne na HDS164...

    Nagłośnienie Domowe mefcios   01 Paź 2009 16:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 957
  • Parametry glosnikow Tonsila

    A może zrób obudowy jakie mają fenix sat.

    Nagłośnienie Domowe dues   03 Sty 2010 01:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 750
  • Prosze pomoc mi rozszyfrowac oznaczenia glosnikow

    kolumny dwudrozne, spisalem wszelkie mozliwe wartosci;) Czy na podstawie tych danych ktos moglby mi pomoc okreslic co ja posiadam i czy moglbym prosic o pomoc o dobranie do tych glosników zwrotnicy? Nie wiem czy to co pisze ma sens ale zalozmy ze mam gotowe obudowy i chce wymienic wnetrznosci. glosnik...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe superospb   30 Mar 2010 22:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1032
  • wymiana glosnikow basowych

    Można kupić również głośniki 6Ω. Jeżeli innej impedancji to tylko wyżej czyli 8Ω. Mało prawdopodobne by jakiś inny głośnik zagrał w tej obudowie lepiej niż oryginał... A co się stało z oryginalnymi głośnikami niskotonowymi? Spalone? Uszkodzone?

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe teridar   18 Paź 2015 10:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1445
  • Jakosc glosnikow i dobor wzmacniacza

    Kolumna estradowa za 189 zł?? Kupno samej dobrej obudowy mieści się w okolicach ceny co ta cała kolumna więc lepiej dołóż kasy i kup coś czego nie będziesz później żałował...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Zagór   22 Maj 2010 09:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 996
  • 2 pytania dotyczace glosnikow dap audio

    Z końcówkami tej firmy się zetknąłem, z kolumnami, nie. Ogólnie określił bym sprzęt tej firmy jako półprofesjonalny z średniej półki. Plusem górek jest driver z cewką 1,75", co może świadczyć o podziale pasma w okolicach 2000Hz. Ale to tylko moje domysły. Co do suba, to nie wierzę w skuteczność na...

    Nagłośnienie Elemencik   24 Maj 2010 19:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 738
  • Zestaw glosnikow spelniajacych parametry THX

    Szanowni Forumowicze. Jestem "swiezy" w tym temacie ,posiadam duze zdolnosci jesli chodzi o majsterkowanie i nie sa mi obce pojecia akustyka i elektronika. Bedac ostatnio w sklepie pozwolilem sobie posluchac zestawow urzywanych w tak zwanych kinach domowych a spelniajacych wymogi standartu THX (Teufel,Klipsch) oraz...

    Jakie Nagłośnienie do Domu starydalton   11 Paź 2010 11:26 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 5965
  • Zestaw glosnikow do ~300zł

    Kolega może lepiej rozpatrzy zakup jakichś innych ? Mniej roboty, większe prawdopodobieństwo satysfakcji, mniejsze ryzyko, że pieniążki pójdą w błoto... Nie znamy ani oryginalnych głośników, ani ich parametrów, więc dobieranie do obudowy (zresztą "po przejściach" - chociażby klejenie głośników) czegoś...

    Jakie Nagłośnienie do Domu zukzukzuk   31 Paź 2010 13:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1013
  • podlaczenie glosnikow 2.0

    Witam. Głośniki nalerzy podlączyć do zielonego wyjscia. Możesz zastosować rozdzielacz. Nie masz dodatkowego wyjścia na froncie obudowy?

    Komputery Hardware BigPablo   02 Lip 2012 15:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 835
  • Wybor glosnikow do komputera budzet 1200zl max

    Po drugie, monitor studyjny wprawdzie nie buczy, ale jeżeli ma ośmiocalowy dół i 150W mocy to "potraktowany" korektorem będzie dudnił tak, że żaden tonsil nie ma startu. Ale my nie mówimy o sztucznym podbijaniu basu i dudnieniu. Po trzecie, mieszczący się w budżenie zestaw monitorów ze studyjnym...

    Jakie Nagłośnienie do Domu 398216   07 Wrz 2012 11:11 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 2922
  • Słaby bass trzeszczenie glosnikow

    Witam. Mam na imię Paweł. Zwracam się do was z prośba o pomoc. Mam w samochodzie (Citroen Xsara Picasso) radio Jvc-kd-r432 oraz głośniki Boschmann lcx6000j w tylnej półce. Wyciąłem otwory w półce, włożyłem głośniki oraz poprowadziłem kable jakie mi dano przy zakupie Boschmanow. Następnie zdjąłem maskownice...

    CarAudio qstosz   23 Sie 2013 21:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2247
  • Jaki wzmacniacz do takich glosnikow?

    Nie chciałem zakładać nowego tematu. Może ktoś doradzi jaki wzmacniacz dobrać do kolumn o takiej specyfikacji: Firma AUDION Moc 1200WATT P.M.P.O Moc 400WATT MAX Moc 200WATT RMS Cena dotyczy KOMPLETU czyli 2szt!!! Wymiary jednej kolumny szer; wys; głęb; 40cm x 25cm x 25cm Pasmo przenoszenia 35-20000Hz Obudowa...

    RTV Co kupić? Pablo1964   02 Wrz 2014 22:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 894
  • Naprawa glosnikow formfocus.

    Dokładnie te maja podobna obudowę i parametry Dodano po 3 . Kosz podobny lub taki sam. Niestety te Tonsile są w wersji 4,6,9 lub 12ohm a Formfocus jest 16ohm. Nie wiem na ile to dla zwrotnicę będzie miało wpływ? Pierwszy = GDN 13/50/9/1 Drugi to zubożona o ekranowanie...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe artur.we   15 Maj 2016 16:52 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2679
  • Wzmacniacz do glosnikow różnych, sygnał z laptopa....

    Szukaj na Allegro! I słusznie. Niech szuka. Zapomina chyba jednak, że sam moduł to najwyżej połowa sukcesu - a gdzie zasilacz, obudowa? I na wszystko 30 zeta? Sam bym tak chciał... :)

    Początkujący Elektronicy 398216 Usunięty   16 Wrz 2016 10:02 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 663
  • Nagłosnienie e39 2w1 + wzmak - Dobor glosnikow i wzmacniacza.

    Witajcie szukam głosnika 20cm do obudowy zamknietej 8l umieszczonej na tylnej kanapie w miejscu podłokietnika. (Do 400zl) A do drzwi zestaw odseparowany tez do 400zl. Na wzmacniacz/wzmaczniacze 700zl. Preferuje raczej hh,pop,rap oraz czasem wleci klubowy secik. Jednostką napedzajaca jest radio dedykowane...

    CarAudio Co kupić? Laza16   11 Maj 2017 06:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 687
Mouser  Szukaj w 5mln produktów