Masz niewspółosiowo ułożone wałki sprzęgłowe z wałem silnika , miałem już takie przypadki , błąd w obróbce obudowy sprzęgła ( 2 takie moje przypadki) . Obudowa sprzęgła była trochę przesunięta na połączeniu z blokiem silnika i to powodowało wspomnianą niewspółosiowość , po wymianie obudowy na nową kłopoty ze sprzęgłem znikły.Co nie oznacza , że u Ciebie...
Musisz wymienić łożysko w obudowie sprzęgła. W jakim stanie są wpusty, na wałek napędowy, w głowicy kątowej i bębnie sprzęgła?
Czyli czujnik obrotu oznaczony cyfrą "1". W silniku Mercedesa znajduje się od dołu obudowy sprzęgła. Wtyczki z lewej strony silnika, od tylu. Widać od razu po podniesieniu tylnej klapy. Rezystancja ok. 1,2 kohm. W MANie czujniki są od góry w obudowie sprzęgła. Dostęp ze środka autobusu po podniesieniu ostatniej i przedostatniej klapy. Rezystancja z...
Czujnik jest zamocowany na obudowie sprzęgła, a czyszczenie to mu pomoże tyle co umarłemu kadzidło.
Wiązka pewnie uszkodzona w miejscu gdzie przechodzi pod autem w okolicach obudowy sprzęgła.
GMS 50150; sprzęgło,żądanie położenia sprzęgła nie odpowiada założonemu położeniu. 50050;jednostka ECA usterka elektroniczna , usterka wewnętrzna sieci CAN.50160;siłownik w obudowie sprzęgła, nieprawidłowy ruch.Najpewniej jednostka ECA do wymiany.
No właśnie tam gdzie leci, tak na zdrowe rozumowanie.Przetarty przewód , luźne złącze, nieszczelny/ niedokręcony odpowietrznik itp.Siłownik masz zamontowany na zewnątrz skrzyni czy na wałku wewnątrz obudowy sprzęgła? Bo w tym przypadku może lecieć sam siłownik.
impuls do obrotomierza jest brany z koła zamachowego czujnik znajduje się w obudowie sprzęgła,brązowa lub czarna kostka 3-krotna.
Z jednej mani masz obudowę sprzęgła, z drugiej obudowę skrzyni i na niej szukaj ewentualnie nr. Nie jestem już przy dokumentacji, ale 02N pojawia się w katalogu jako początek nr części do chyba wszystkich skrzyń manualnych w Sharanie.
Trudno mi powiedzieć czy będzie ślizgało. Możliwe że nie. Szukaj jakichkolwiek śladów oleju na obudowie sprzęgła. Silnikowy nie zaolei tarcz. Tylko ze skrzyni biegów może się tam dostać.
Tu masz dokumentację naprawy CD4E: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... przyda się też koledze "Transit 2" aby nie wprowadzał w błąd: Płytę zaworową nie koniecznie, ale wystarczy odkręcić obudowę sprzęgła hydrokinetycznego .............
Na próbę podłożyłem między rozrusznik a obudowę sprzęgła po jednej podkładce grubości 2mm na śruby mocujące Na próbę - tak, ale tak nie może zostać. Po zeszlifowaniu, zarób wejścia zębów. Pewnie wiesz, ale tak na wszelki wypadek napisałem. Pozdrawiam i powodzenia.
Dodam jeszcze, że gdy znaki na kołach będą sie pokrywały z tymi na obudowie- tłok 1 cylindra w GMP, to przez wziernik na obudowie sprzęgła będzie widoczny znak- na podstawie którego również możemy określić GMP. Wszystkie znaki muszą się pokrywać.
Na obudowie sprzęgła 10-15 mm od dolnej krawędzi okienka do regulacji sprzęgła wybita jest kreseczka. Na kole zamachowym znak lub znaki znajdują się parę milimetrów nad jednym z trzech wycięć w kole. Przy 2 lub 3 znaczkach ustawiaj na drugi.
Koszt takiego nowego kielicha to około 130 zł, więc po usłyszeniu ile kosztuje, zaniosłem ten stary do tokarza, wyrównał go i teraz po kilku minutowym koszeniu łapie trochę temperaturę, ale gdy się położy dłoń to może ona leżeć minutę i jej nie parzy, więc myślę że około 50 °C. Chyba musi się trochę nagrzewać?
Czujnik położenia wału umieszczony jest nad wycięciem w obudowie sprzęgła, w miejscu gdzie styka się ono z silnikiem. W otworze pod czujnikiem widać "dawcę" impulsów w postaci płaskiego trybu. Jego obracające się uzębienie wywołuje w cewce czujnika impulsy synchronizujące dostarczane do komputera. Jak wygląda czujnik - radzę zajrzeć do [Google'a Grafika]....
Jak otworzysz maske to z prawej strony na obudowie sprzęgła w okolicy przegubu półosi-czujnik bliżej silnika-po kolorach przewodów dojdziesz,które ci podałem.żeby zdjąć wtyczkę trzeba nacisnąć zatrzask z drutu stalowego.Już bardziej nie potrafię ci wytłumaczyć.
Od pedału sprzęgła przechodzi przez ścianę grodziową nadwozia do komory silnika i dalej idzie do skrzyni biegów a dokładnie do obudowy sprzęgła i i tam jest mocowana do ramienia dżwigni sprzęgła Wypinasz przy pedale sprzęgła oraz od ramienia dżwigni przy skrzyni biegów następnie odkręcasz dwie nakrętki mocujące osłonę linki przy przedniej grodzi nadwozia...
Czyli kolego doctor81 jesteś pewny że skrzynie od 1.9D założysz do 1.4 bez żadnego problemu ,ponieważ jest cała taka sama? A widziałeś kiedyś te skrzynie zdemontowane? Pozdrawiam! Przełożenia skrzyni do silnika 1.5 : 1 bieg 3,778 ,2 bieg 1,944 ,3 bieg 1,307 ,4 bieg 1 ,5 bieg 0,803 ,wsteczny 3,526 Przełożenia skrzyni do silnika 1.4 Rover : 1 bieg 3,830...
Przeróbek od groma -inna skrzynia, rózni sie obudową sprzęgła, przełożenie przekladni głównej to już mały pikuś. -inny układ chłodzenia i ogrzewania ( weże, nagrzewnica, chłodnica), tak że inny jest błotnik wewnętrzy. -inaczej mocowany na tylnym pasie Inny filtr i reszta kalmotów
Musisz zdemontować obudowę zakupić odrzutnik (ten blaszany na wał) i poskręcać do kupy. Ktoś poukręcał śruby i wbił zwykły uszczelniacz. . Proszę jesniej napisać. Zdemontować całą obudowę założyć stalowy odrzutnik założyć obudowę i wtedy przykręcić aluminiowy odrzutnik? Bez nowego zimmeringu? Tam nie ma zimmeringu. Na wale wewnątrz ma być odrzutnik...
Świece, kable WN, kopułka, palec rozdzielacza - sprawdź najpierw podstawy, a potem zadawaj pytania... Acha! Jeszcze czujnik obrotów, a reczej jego złącze - sprawdź, czy nie jest zaśniedziałe (czujnik jest zamontowany na obudowie sprzęgła u góry w pobliżu głowicy, poniżej aparatu zapłonowego. Powodzenia
A nie ma tak, że pedał w pierwszej fazie wciskania jest jakby "luźny" i dopiero po wciśnięciu go kawałek dopiero zaczyna łapać? Na 90% jest to samoregulator linki sprzęgła zintegrowanego z nią. Spróbuj coś podłożyć między mocowanie linki a dźwignię wychodzącą z obudowy sprzęgła, naprężyć ją, jak biegi będą wchodziły bez zgrzytu to masz odpowiedź. A...
W dużym fiacie były dwa rodzaje silników, stary 1300/1500 i zmodernizowany 1500 z poloneza. Stare silniki i nowe silniki miały zupełnie inny osprzęt i części między sobą nie pasowały. Kolektory wydechowe były inne, w starym „rury” szły w dół, w polonezie szły lekko do góry. Rura wydechowa przy silniku była też inna. Z tego względu rozruszniki były inne...
Na wale jest uszczelniacz, ale taki objaw daje również rozszczelniony zbiornik paliwa przy uchwytach mocujących.
Wedle tego schematu złożeniowego to śrub nie powinno być więcej. Co prawda mało pomocy producent udostępnia, ale serwis działa w miarę sprawnie.
Pokaż resztę tych bebechów. Sprzęgło to nie tylko tarcza.Pokaż docisk, obudowę ,koło zamachowe z widokiem wieńca. Ten rozrusznik i obudowę sprzęgła gdzie wchodzi. Może ktoś coś wypatrzy. Są jakieś świeże ślady tarcia czy blokowania?
Okienko z lewej strony obudowy sprzęgła. Odkręć pokrywkę a na lewej ściance będzie nabita kreska. Ustaw silnik tak by na pierwszym cylindrze był początek wtrysku paliwa. Jeśli jest dobrze ustawione to naprzeciw tego znaku na kole zamachowym będą dwa lub trzy. jeśli są dwa to musisz się zmieścić pomiędzy. To granica tolerancji. Jeśli trzy to trzeba by...
Witam, sterownik wentylatorów jest z przodu silnika na obudowie chłodnic sterowany jest przez kalkulator wtrysku a ten ma namiary z czujnka, czujnik temperatury nad obudową sprzęgła przy głowicy, filtr zapchany powoduje że kalkulator wtrysku próbuje go wypalić i w tym trybie podnosi temp spalin poprzez wtrysk dodatkowej dawki paliwa w końcowej fazie...
Najprościej z obudowy sprzęgła od oryginalnej skrzyni biegów. Ewentualnie dwie blachy kotwiczne i dystans. Każdy model silnika ma indywidualny kształt, więc musiałbyś mieć dużo szczęścia, by ktoś akurat montował taki sam silnik. Największą uwagę zwróć na osiowość układu silnik - skrzynia biegów. Poszperaj po forach motocyklowych, gdzie są opisy konstrukcji...
Dokładnie potrzebna nowa obudowa sprzęgła. Łącząca silnik ze skrzynią.
jak ci nie wyleciały cześci i sprężynki po otwarciu obudowy to sprzęgła raczej dobre a układ dolby hx-pro to chyba taka płytka z boku stojąca
Jak nie masz paska, to najpierw wykręcasz świecę /przynajmniej jedną/ i ustawiasz tłoki /wszystkie cztery/ poniżej GMP. Wtedy stawiasz wałki : jeden ma blokadę /jak pamiętam śruby M8/ na godz ok 5 drugi na ok 8. Potem blokada wału w zależności od typu silnika: blokada piasty koła pasowego na godz. ok 10, lub w obudowie sprzęgła.
Odkręcasz cztery śruby i wymieniasz. http://obrazki.elektroda.pl/9461705400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7779493500_1... Taśmę hamulca zakładasz tak. http://obrazki.elektroda.pl/1267331400_1...
A czy coś wcześniej było robione? Bo miałem taki przypadek sporo lat do tyłu a przyczyną było koło zamachowe zamontowane nie od tego modelu. U Ciebie może być coś innego ale warto sprawdzić czujnik w obudowie sprzęgła i jego okablowanie, lub diagnoza komputerem.
Nie mam pojęcia jak z zestawami sprawa wygląda,nie raz zestaw wychodzi drożej od elementu.Wiem tylko że w serwisie wymieniają łożysko co 500 000km czy jest dobre czy nie bo jak się rozsypie kulki z łożyska obcinają obudowę sprzęgła i skrzynia spada na ziemię.Najlepiej niech ktoś sprawdzi co powoduje brak całkowitego cofania się sprzęgła.Miałem kiedyś...
Czy w tym aucie można zamontować rozrusznik z ośką ktora wchodzi w otwor w obudowie sprzęgła?W obudowie sprzęgła mam otwor na ośkę rozrusznika.Problemem może być zgranie zębatki bendixa z kołem zamachowym.Oryginalny rozusznik nie ma wystającej ośki.
Jeżeli producent przewidział kilka modeli skrzyń biegów do auta to powinna pasować. W nadwoziu powinny być punkty mocowania. Fabrykę opuszcza jedno nadwozie dostosowane wszystkich wersji (nawet do ruchu lewostronnego) Oczywiście mogą pojawić się inne łapy i poduszki mocujące czy nawet inna obudowa sprzęgła (mało prawdopodobne). W zasadzie regułą jest...
Ursus C330M urwana śruba tarczy dociskowej Jak to ma się do treści pytania? Jak miałbyś wyjąć bez rozbierania skoro nie masz dostępu z zewnątrz? Prawdopodobnie wypadnie w bliżej nieokreślonym położeniu ciągnika. Tylko, że nie wiadomo czy nie wpadnie między obracające się koło zamachowe i obudowę sprzęgła gdzie przestrzeń jest niewielka. Ale skoro nic...
Może być, że sprzęgło dokonuje żywota. Przekroczona maksymalna wartość wczytana, lub; wykonać test układu elektronicznego. Jeśli masz na sprzęgle przejechane ok 400 tysięcy to lepiej wymieniaj, zwlekanie czasem się źle kończy. Jak wymontujesz wysprzęglik to będziesz widział w jakim stanie jest łożysko, widełki, trzpień wysprzęglika nie może się "chować"...
a pytanko czy przy śrubie regulacyjnej powinna być szczelinka pomiędzy obudową sprzęgła a dźwigienką? czy dźwigienka może opierać o obudowę ?
a ten czujnik jest na łączeniu silnika i skrzyni O kur.a ! To obudowa sprzęgła nie jest na łączeniu silnika ze skrzynią biegów? To co tam masz w swojej maszynie,dyferencjał?
Podobno nie- bo silnik C 360 nie szedł wcale do widlaka. Może być C 330- nie pamiętam typu chociaż mam od niego skrzynię biegów, obudowę sprzęgła, sprzęgło i most. Lub mógł być Perkins z rotacyjną pompą wtryskową, we widlakach zwykle zakładana była instalacja propan-butan.
Kup używaną bez luzu na czopie. Wymiana łożyska czy sprzęgła nic nie da bo luz jest na obudowie.
Ja w swoim traktorku silnik z malucha ze skrzynią z żuka będę miał połączony w następujący sposób: -silnik malucha z sprzęgłem maluch-owskim, -obudowa sprzęgła z malucha, -wałek sprzęgłowy malucha skrócony z jednej strony i zeszlifowany na sześciokant, -wałek sprzęgłowy (skrzyni żuka) skrócony i w nim otwór sześciokant, -i do tego flansza z blachy do...
Nad łapą sprzęgła, na obudowie skrzyni jest podziałka 0, 5, 10° ustawiasz koło zamachowe kreską na 0
Ściągnąć obudowę sprzęgła, zaciągnąć hamulec, z pomarańczowego tworzywa wyczyścić trociny i i resztki wymieszane z tworzywem. Czasem lubi się przykleić do metalowej taśmy hamulca. Przed zakładaniem zwolnić dźwignię bo taśma nie wejdzie na kosz sprzęgła. Po wszystkim warto sprawdzić czy smaruje łańcuch. Tak słuchaj tylko ona bez założonej obudowy, w...
Na przewodzie zasilającym siłownik przy obudowie sprzęgła.
Witam Masz problem nie ze sterowaniem tylko sprzęgłem oporowym. Zdejmij tylną obudowę RADF-u, sprzęgło białe lub czarne zmienia położenie kierownicy jak za ciężko chodzi to tak właśnie zacina. Pozdrawiam
Dokładnie miałem to samo. Jak pisałem wcześniej do zdemontowania pompa i obudowa sprzęgła pompy która jest przykręcona do skrzyni. Na sprzegle masz oringi które należy wymienić. Jeśli masz warunki i trochę umiejętności to jak najbardziej samemu można naprawić :)
Jakie kupujesz? Jakiej firmy? Polskie czy CCCP? Czwarte w jakim okresie czasu? Dekielek na obudowie sprzęgła założony?
Między skrzynią a silnikiem jest spora odległość. Skąd wydostaje się ten olej, z pod obudowy sprzęgła? Jeśli jest to olej z silnika to uszczelniacz na wale silnika do wymiany. Ciągnik do rozpołowienia, zdjęcie koła zamachowego i wymiana uszczelniacza.
Sprawdź ile milimetrów wysuwa się zębatka i porównaj to z odległością zębatki na kole zamachowym od płaszczyzny styku rozrusznika z obudową sprzęgła. Można podłożyć płaskie podkładki pomiędzy rozrusznik a obudowę sprzęgła i wtedy sprawdzić czy będzie poprawa.
Hmm, znaki na kole pasowym i na wałku rozrządu nie zgadzają się ze znakiem w obudowie sprzęgła... Ustawiam zna znak załóżmy na wałku rozrządu i powinien się zgadzać na kole pasowym i w obudowie sprzęgła tak...?? Tak... A u mnie tak nie jest, na wałku rozrządu i na kole pasowym się zgadza, a w obudowie sprzęgła nie ma. A z kolei jeżeli ustawię na znak...
Prawdopodobnie ktoś przykręcił sprzęgło na klej pozostaje dorobić porządny ściągacz na obudowę sprzęgła do którego jest tez przykręcona zębatka i spróbować wycisnąć, czuje że po tej operacji z młotkiem obudowa silnika i wał mogą być uszkodzone. Jeszcze można obudowę sprzęgła ( kosz ) zacisnąć przez podkładki w imadle ( ostrożnie aby nie zniekształcić...
Na obudowie sprzęgła. Koła 5 biegu oczywiście ściągnąłeś.
Odkręć obudowę sprzęgła, po otwarciu zobaczysz dwa koła zębate. Naciśnij na klamkę sprzęgła, duże koło zębate powinno dać się swobodnie obrócić. Nakrętką regulacyjną przy klamce wyregulować napięcie linki. Konstrukcja sprzęgła jest prosta, po demontażu trzeba pamiętać o zabezpieczaniu śruby gwiazdowej M6 śrubką M3. Po wpisaniu w Google hasła " Motorized...
To nie jest obudowa sprzęgła. Nie jest i nikt nie pisał, że jest... widać, że to koło zamachowe i że nie zatrzymała go obudowa sprzęgła ani karoseria. Może byś po prostu napisał co to jest. Kawałek koła zamachowego silnika, przecież z tekstu wynika co to jest...
Olej pokazuje się w obudowie sprzęgła i kapie przez dziurkę fabryczna w najniższym punkcie obudowy sprzęgła, tak wiec musi uszczelniacz przepuszczać bo innej możliwości nie ma. Tylko dlaczego skoro nowy założony.
właśnie u mnie wtrysk jest za wczesny te dwie kreski na kole zamachowym wypadają powyżej tej kreski na obudowie sprzęgła czyli wtrysk jest za wcześnie duze nie brakuje ale jednak brakuje... czyli mówisz ze przez to nie odpali ? Na starej pompie zapalał a jak jest teraz zrobiona po regeneracji nie odpala za diabła wiedziałem ze rozrząd jest cos nie...
Witam ! Mam taki problem , rozkręciłem śruby łęczące silnik z obudową sprzęgła , aby sie dostać do łożyska oporowego i silnik odszedł jakieś 2 centymetry i dalej nie odchodzi . nie wiem dlaczego , może jeszcze coś go trzyma . Proszę o pomoc
weź delikatnie opukaj młotkiem w obudowę siłownika sprzęgła, jak problem ustąpi, to kończą się szczotki na silniczku.
Hello update for clutch problems on my c335. i notice in forum someone tell thath motor housing and clutch housing are not aligment. when i disasembly again clutch i messure if the shaft and housing is aligment, and the housing si few mm off center (up) than it should be. when we correct aligment, clutch work well no noises. thand is comon problem on...
Jak dobrze pamiętam to lewa strona bloku koło obudowy sprzęgła. Wtyczka 3 piny.
sanmar: wał na gmp - otwór w obudowie sprzęgła, znak "0" zgrany ze strzałką, pompa na bolcu " na godz. jak się nie mylę 2. a wałek rozrządu... no właśnie. i tu do endriu się też tyczy. wałek blokujesz listwą, ale przed montażem nowego paska luzujesz koło pasowe, bo jest płynne, naciągasz pasek i dopiero wteddy dokręcasz to koło. inne ustawianie to takie...
Weź kawałek płaskownika ≠8-10mm, wywierć otwory tak aby przykręcić go do obudowy sprzęgła i do tego płaskownika przykręć wyprzęgnik w położeniu nie napinającym łapy sprzęgła
Witam ponownie .Skoro masz stary typ C 328 to jakie koło miał C 330 nowego ?Bo wiesz że jest inna obudowa sprzęgła i rozrusznik.
Założyć rozrusznik można bez problemów ale nie taką metodą. Wymiana koła zamachowego na maluchowskie spowoduje duże zmniejszenie jego masy i nierówną pracę. Lepszym rozwiązaniem jest dołożenie koła zamachowego od Żuka bo jest na tyle dużej średnicy żeby rozrusznik się zmieścił obok bloku silnika. Rozrusznik od malucha też nie będzie bo jak "przystawi...
Nie jest ważne jakie EURO a jaki silnik, OM ???. O jakie znaki Ci chodzi i co robisz, zawory czy rozrząd? Wałem się kręci przez okienko w obudowie sprzęgła, okienko pod klapką na dwie śrubki M8. W Actrosach tam nie ma żadnych znaków, są na kołach rozrządu. Przy ustawianiu zaworów patrzysz na dźwignie zaworowe a nie znaki. :)
Odkręć pokrywkę na obudowie sprzęgła i sprawdź stan łap, podkładek i samo ustawienie łap czy wszystkie są równo. Sprawdź też czy pomiędzy tłoczkiem pompki a trzpieniem, przy pedale który go naciska jest luz. Ma być.
Raczej ta płaska, dwupinowa, nad obudową sprzęgła.
Bardzo dziękuję. Powiedz jeszcze jak to odkręcić, czy zablokować z tyłu wirnik, czy po prostu chwycić kluczem (10) obudowę sprzęgła? W którą stronę kręcić śrubą? Czy jest odwrotny gwint?
W obudowie sprzęgła patrząc na silnik od przodu z prawej strony na godz 9 -tej.
Skrzynia żuka żeliwna, ciężka (gabaryty nie za duże). Ale jak by nie kombinować to pozostaje jeszcze sprzęgło (obudowa, tarcza, docisk). Ja gdybym zabrał się ponownie za budowę dobierał bym podzespoły od typowego auta. Mosty do samoróbek się zwęża, półosie też. Wszystko zależy od zaplecza i umiejętności.
Musisz wejść pod samochód i zobaczyć na naklejkę, jest na "dzwonie" (obudowie sprzęgła)
tulejki plastikowe w obudowie były dobre? (od sworznia łapy sprzęgła)
Mam kilka pytań do autora: jak zgrywa się średnica obudowy sprzęgła c-330 ze skrzynią Stara (tzn. czy kombinowałeś tam jakąś blachę ?). Jakie zastosowałeś sprzęgło: oryginał Ursus czy od Stara ?
Wraca z nad morza i widzę, że temat rozwojowy. Ruszyłem tyłek i zeskanowałem Ci schemat instalacji silnika - EDC i FMR. Niestety nie mam skanera A3 i jest w dwóch częściach. Powinno Ci to trochę rozjaśnić sytuację. Oznaczenia są zgodne z tymi w Star Diagnosis. Błąd, który masz możesz rozwinąć - klikając Enter. Powinien wyświetlić się dokładny opis i...
Pierwsza sprawa, wyciek oleju. Dałeś nową uszczelkę pod pompę i uszczelniacz (simmering) konwertera. A co z panewką w pompie oleju, w której pracuje szyjka konwertera ? Druga sprawa, brak jedynki i wstecznego. Za te dwa biegi odpowiedzialny jest pakiet tarczek i przekładek umiejscowiony na planetarce pod sprzęgłem jednokierunkowym. Sprawdź czy zastosowałeś...
Pic polega na tym że masz dociskać słoneczko a nie obudowę sprzęgła i na końcu przykręcić .
Na obudowie sprzęgła, nad kołem zamachowym.
Obudowa sprzęgła założona na tokarkę i przetoczona zobaczymy czy będzie poprawa. http://obrazki.elektroda.pl/7346200000_1...
Weź poluzuj śrubkę którą masz po prawej stronie w obudowie zapłonu , nią regulujesz sprzęgło i zobacz wtedy czy się kręci wał korbowy. Możliwe że spadło CI koło zębate od sprzęgła ze stożka wału.
Docisk będzie żuka. Ale jeszcze tylko potrzebuje wymiary blachy łączącej skrzynie żuka z obudową sprzęgła malucha, pomoze ktos
Rzuć okiem przez otwór na dole obudowy sprzęgła czy nie oberwało tarczy.
Przy okazji wizyty u mechanika sprawdziłem,że czyjnik znajduje sie na 3 moście z tyłu przy rozgałęzieniu przewodów powietrznych jak pisali koledzy powyżej. Okazało się też jak sugerowali koledzy winne były przewody około 30 cm za czujnikiem przerwany 1 przewód. Szybka naprawa i wszystko jest ok. Powodem wizyty u mechanika była popękana obudowa sprzęgła...
To szukaj przy samym sprzęgle. To prosty mechanizm i jeśli linkach i sama dźwignia przy obudowie sprzęgła reaguje to sprawdź docisk. Co do kontrolki to załącza się gdy włęcznik połączy się z masą. jeśli świeci cały czas to albo się zaciął albo masz zwarcie z masą kabla w innym miejscu.
Do sprawdzenia czujniki obrotów na obudowie sprzęgła oraz przyporzadkowanie czujnika rozrzadu do czujnika na kole zamachowym, jeden z testów to robi.
Jeśli jest sprężynka na czujniku rejestracji oraz sprawdziłeś sprzęgło dupleksu to masz obudowę boczną do wymiany.
Nie miałem skrzyni od opla był silnik ze sprzęgłem nie było nawet obudowy sprzęgła to nie ja rozbiłem ten samochód ktoś był pierwszy i je wymontował .A ta skrzynia ma boczne wyjście na przystawkę i chciałem to wykorzystać na wałek odbioru mocy ale była niekompletna i poległem. obudowę sprzęgła (połamaną ) i wałek załatwił właściciel szrotu od kogoś...
Trzeba przejrzeć całe sprzęgło raczej. Może coś jest już mocno "wyorane". Może łożysko oporowe jest zużyte i wyrywa łapkę, choć wszystkie by raczej urywało a nie jedną...pytanie też jak ją urywa, może problem jest w jej mocowaniu, nie pamiętam teraz bez katalogu jak one się tam trzymają ale czy nie ma tam śruby czasem? Może gwint w obudowie sprzęgła...
I to jest najsensowniejsze wytłumaczenie obecności urwanego kołka w obudowie sprzęgła.
czujnik obrotomierza jest zamontowany w obudowie sprzęgła po lewej stronie przy łapce od sprzęgła lub w starszej wersji pobiera impulsy z czujnika mechanicznego przy pompie wtryskowej i tyle. żadnych innych żrudeł
Gdzie ten olej się znajduje ? Można powiedzieć że w kole zamachowym. Dostęp do korka jest z lewej strony na 3/4 wysokości obudowy sprzęgła. Trzeba jeszcze podkręcić żeby korek znalazł się w otworze.
Witam wszystkich serdecznie. Problem ze skrzynią biegów Skoda Citigo 2013 rok. VIN: TMBZZZAAZED616519. Oznaczenia skrzyni na wybieraku: A233/13, OCF301230, 1326ABDOAM. Na obudowie sprzęgła: 1000181270. Samochód zakupiony w Carsed Choszczówka Stojecka, użytkowany przez jedną osobę, przebieg 60000 km. Hałasuje skrzynia biegów na wolnych obrotach. Po wyłączeniu...
Podobne objawy bywają wynikiem mocnego zaolejenia powierzchni tarczy sprzęgła - występuje zjawisko "klejenia" się tarczy do koła zamachowego i docisku. Obejrzyj spód obudowy sprzęgła, czy jest suchy.
Kolega <andrzej0769> dobrze podpowiada żeby składać przez okienko w obudowie sprzęgła. To też jest wyjście - i co najważniesze skuteczne. Ale po złożeniu takiego sprzegła twoje ręce bedą się nadawały tylko na bitki :D Najprościej z wałkami
Z tego co widzę to masz wyciek na obudowie sprzęgła, czyli albo wyciek jest z uszczelniacza wału korbowego silnika lub moim zdaniem mniej prawdo podobny wyciek od strony skrzyni biegów.Tak czy inaczej trzeba motorek rozpoławiać .
Ponieważ nikt tego nie wiedział, musiałem dojść do tego sam. Element o którym mowa, doprowadza olej do tylnej komory skrzyni, tam gdzie są zębatki 5 biegu. Element należy postawić w miejscu oznaczonym na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/5578048000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5588686800_1... Po założeniu obudowy,...
Tylko elementy sprzęgła mogą mieć na tej średnicy kontakt z koszem. O ile nie dostało się nic do obudowy sprzęgła, to masz dwu mas do wymiany. Ale kontrola luzów nie zaszkodzi.
dziury obudowie telewizor obudowie wiatraki obudowie
obliczyć długość przewodnika ekspres czerwona philips skoda wymiana kluczyk
proszki gaśnicze instrukcje serwisowe ekspresu delonghi
Jak podłączyć centralę SP65 do komputera? Napięcia zasilacza w drukarce Epson L800