1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Witam, Jak w temacie, mam ciężką przeprawę z taką laguną (podobną - 2003 2.0turbo f4r764), naprawiałem w niej robiłem troche mechaniki - klima wymiana chłodnicy&kompresora + do tego doszedł rozrząd w międzyczasie...... a wszystko sie w czasie rozeszło, w końcu poskładałem wszystko , i co się okazuje, nie pali (brak paliwa, przekaźnik nie załącza, oczywiście...
Tam powinien być ews I.Taki przekaznik. http://www.e38.org/EWS.pdf Ale EWS tnie i obwód "50" - rozrusznik.
Witam serdecznie. Nagle się to zdarzyło. Auto zaczęło słabnąć i zgasło. Przy próbie odpalenia silnika uruchamiał się na chwilę i gasł. Po odczekaniu paru minut odpalił i znowu wszystko było ok. Usterka jest do dziś. Wymieniona pompa paliwa na nową, modul od pompy paliwa itd. Dalej to samo. Bezpiecznik sprawdzony jest ok. Błędy jakie są to: P025A - Moduł...
Typowo odcina się pompę paliwa - w razie zadziałania na pracującym silniku nie spowoduje uszkodzenia katalizatora, nie powinno też powodować świecenia MIL (a przecięcie obwodu sterowania cewki - może).
Nie mam schematu a chciałbym to jak najszybciej zrobić dlatego pytam. Zrobiłem test-rozłączyłem obwód sterowania przekaźnika pompy paliwa podczas pracy na LPG. Silnik bez problemu pracował dalej ale po kilkunastu sekundach wyskoczył błąd check engine. Czyli tu nie da się zadziałać. Jutro podczas pracy na LPG, między styki prądowe tego fioletowego przekaźnika...
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
To teraz sprawdzisz obwód sterowania przekaźnikiem, jak i obwód zasilający jego cewkę i pin główny 30. Wiesz o co loto czy nie?
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Witam, potrzebuję schematu podłączenia modułu adblue, zasilanie i CAN. Moduł 39179644. Opel Astra K Błędy: U029D komunikacja z czujnikiem 1 NOX U029E komunikacja z czujnikiem 2 NOX U010E utrata komunikacji z modułem sterującym czynnika redukującego U0109 utrata komunikacji z modułem kontroli pompy paliwa P16D7 obwód sterowania przekaźnikiem szyny czyjnika...
Panowie, nie wymyślajcie teorii. Jeżeli odcinamy obwód sterowany plusem (zapłon, stacyjka, pompa paliwa) to to plus do przekaźnika bierzemy sobie z obwodu odcinanego od strony stacyjki. Do przekaźnika dochodzi wtedy tylko masa po uzbrojeniu i tyle w temacie.
Witam mam problem! Wczoraj stałem sie "szczęśliwym?" posiadaczem stratusa 96 2,5 w cabriówce. Autko ładnie pracowało pokonałem nim traskę 350 km na początku, i wszystko wyśmienicie, bardzo przyjemne autko. Problem pojawił się po powrocie gdy jeżdziłem po mieście. JAde autem wszystko ok, i nagle jakby nie dostawał paliwa czy coś w tym rodzaju, gubi wyższe...
Druga rurka to może być drugi obwód, do sterowania niezależnego od reszty - np. bagażnik, klapka wlewu paliwa. Najprościej chyba otworzyć/zamknąć samochód z centralnego i zobaczyć co się nie otwiera/zamyka... Czas działania jak widać nie jest uzależniony od styków, a od uzyskania odpowiedniego ciśnienia lub podciśnienia - stąd różne czasy działania...
22-sygnał czujnika chłodziwa poza zakresem 12-zbyt niskie napięcie akumulatora,odłączony akumulator 34-(1984-86)EGR obwód solenoidu zwarty lub otwarty.(1987-91)regulator prędkości zwarty lub otwarty. 42-otwarty lub zwarty obwód przekażnika automatycznego wyłączania(główny przekażnik).Obwód sterowania przekażnika pompy paliwa.Zespół poziomu paliwa -bez...
P0230 - obwód główny pompy paliwowej. Błąd sporadyczny. P00CC - niskie napięcie w obwodzie sterowania napięciem zasilania elektrozaworu regulacji ilości paliwa. P00C8 - obwód sterujący napięciem zasilania elektrozaworu regulatora ciśnienia paliwa (przerwany) błędy wskazują na przerwy w zzasilaniu zaworu regulacji cisnienia paliwa,sprawdż jeszcze raz...
Pompa (przekaźnik) jest sterowany ze styku 52 wtyczki 94pin sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/3165891300_... https://obrazki.elektroda.pl/9279709500_... Teraz podłącz VCDS i sprawdź błędy w sterowniku silnika, czy jest błąd obwodu pompy, czy inne uniemożliwiające jej działanie, np. zezwolenie startu czy...
Mam jeszcze jedno pytanie, bezpieczniki na obwodach które u mnie są to 40A + po zapłonie (zasilanie BSI) , 30A obwód z pompą paliwa i 20A na sterowaniu rozrusznikiem. https://obrazki.elektroda.pl/4309055500_... https://obrazki.elektroda.pl/1530337300_... Pytanie czy obwody na takich bezpiecznikach można puszczać przez...
Najprościej byłoby założyć gotowy kit, np. ThermoTop E. W swoim aucie taki montowałem. Z montażem na spokojnie zabawy na kilka dni. Fabryczny kit to dość spora kasa do wydania, ja skompletowałem z pojedynczych elementów kupowanych tu i tam (głównie A******) na podstawie serwisówki. Koszt coś około 1700pln za wszystkie nowe części. Thermo Top E to Webasto...
Obwód pompy paliwa - zielony przewód w 2-pinowym, czarnym złączu czujnika inercyjnego Obwód sterowania rozrusznikiem - żółty przewód w 6-pinowym, brązowym złączu stacyjki
Blokada can wydaje mi się droga ok 2000zł coś naprawdę skutecznego co by uniemożliwilo kradzież poprzez długi czas jaki złodziej by musiał poświęcić aby dojść do uruchomienia samochodu schemat do wykonania przez elektryka Użyj starego typu immobilizera trzyobwodowego (nieważne jakiej firmy) Wykonaj trzy odcięcia dla obwodów: 1. Panel bezpieczników...
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Przekaźnik sprawny R15 f47 spr podmienilem REM nic to nie dało jeszcze sprawdzenie obwodu WR - od modułu komfortu do ECM prawdopodobnie brak sterowania impulsem PWM to jakiś kolejny krok
immo nie załącza A kto to panu tak zdiagnozował ? Pompa załącza się po zapłonie i steruje nią przekaźnik za pomocą przekaźnika. Sprawdzony ten obwód ? Na komputerze robiłeś test pompy paliwa?
Wtyczka 3 pin cienkie kable oczywiście podpięta Ok, srs błędy są bo poduszki strzeliły ale zostały tylko przerwy w obwodach bez zapisanej crash daty, zakładając opory na próbę brak błędów. Nie słychać pompy paliwa sterowanej zapewne z modułu pompy i brak kręcenia rozrusznika, martwi mnie ,że wcześniej był aku rozładowany praktycznie do zera.
wina może leżeć po stronie czujnika na wale korbowym o ile taki posiada lub czujniko halla w aparacie zapłonowym na podstawie tych czujników wyzwalana jest iskra jeżeli układ paliwowy jest ok czyli wtryski i ich sterowanie i obwód pompy paliwa rownież to stawiam na te czujniki . ps podaj seryjny numer silnika chodzi mi o literki to napisze co dokladniej...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
z + zasilającego pompę paliwa zasterować przekażnik dodatkowy do obwodu podgrzewania sondy
Wszystko da się odciąć ;-) Trzeba tylko pomyśleć tak aby odcinac to co jest ważne, Zapłon, pompa paliwa, przerwód do rozrusznika (niskoprądowy). Moze warto zastosować dodatkowy zaworek na dopływie paliwa ? Osobiście proponuję w "rozwieranych" obwodach stosować małe przekaźniki i dopiero przekaźnikami sterować za pomoca przełączników. Pozdrawiam M
Witam problem tego typu :Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie ,tyle odczytałem z kodów błyskowych ,po zmostkowaniu obwodu pompa działa, problem jest z układem sterowania(załączanie jest minusem) po przekręceniu stacyjki jest tam 4v(cały czas) a powinno pojawić sie chwilowo napięcie 12v przynajmniej tak jest w Delco Remy wszystkie plusy ok...
Wyłącznik zderzeniowy odcina obwód pompy a nie przekaźnika wiec raczej nie to, jeśli bezpieczniki ok, to prześwietl kabel do sterownika, który steruje przekaźnikiem pompy.
Witam. Mam problem z w/w samochodem. Auto nie odpala. Po podłączeniu komputera mam następujące błędy: -obwód wtryskiwaczy 2-3 -obwód wtryskiwaczy 1-4 -obwód zaworu opróżniania kanistra sprawdziłem przekaźnik znajdujący się obok baterii od pompy paliwa"+". Po zapłonie dochodzi jest brak sterowania "-" ze sterownika. Czy jest możliwe, że jest on uszkodzony?...
Tnij zasilanie pompy(po przekazniku w lewym progu,nie sterowanie przekaznika)bledu nie bedzie.Mozna ter uciac +po zaplonie do ECU silnika ale trzeba miec doswiadczenie zeby go znalezc
Kody błędów 11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu. 12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora. 13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy. 14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP. 15 Brak sygnału czujnika prędkości...
Podłączasz zasilanie - czyli przewody czarny i czerwony, stosownie do plusa i masy, oraz brązowy do cewki - ważne żeby od strony sterowania, to impulsy zapłonu uruchamiające "automatykę". Wtedy na przewodzie "niebieskim" będzie pojawiało się "+12V" na około sekundę po włączeniu zapłonu, potem pojawi się dopiero w momencie podłączenia impulsów zapłonowych...
Dziękuję za zainteresowanie. Wystąpiło 11 błędów 1) 18020 Moduł sterowania sil niepraw kodowanie 2) 17949 Przekaźnik pompy paliwa j17 obwód otwarty 3) 16502 PO118 T wody chłodz G62 wysoki sygnał 4) 16497 PO113 czujnik T powietrza wlot.1 G42 wysoki sygnał 5) 18058 P1650 magistrala danych (Ukł nap) brak wiadom z modułu tablicy wskaźńikow 6) 17564 czujnik...
wykorzystując wyjscie jak sterowanie kolejnego przekaznika powoduje znikome obciarzenie mikrostyka i mozliwosc odciecia dowolnego obwodu
Wgląda mi to na EEPROM bo już kiedyś programowałem takie kości, EPROM widziałem może 2 razy No to właśnie zaliczyłeś swój "trzeci raz"... stosowano tam pamięci EPROM OTP lub UV. Mam ostatnie pytanie, jak instalacja gazowa wyłączą paliwową ? Przekaźnik przerywa obwód sterowania wtryskiwacza (ew. włącza szeregowo rezystor - to jest tzw. emulator wtryskiwacza),...
Witam mam problem z Focusem i mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoże. Auto szarpie mi podczas jazdy a gdy przy szarpaniu próbuje przyspieszyc to focus gasnie i zaaczyna mrugac kontrolka od swiec zarowych. Nie wazne czy na zimnym czy rozgrzanym silniku. Dodam jeszcze ze jak zgasnie to odpala od strzału(wiec to chyba nie pompa) i przez chwile jezdzi normalnie....
Pompa paliwa, piętnastka na sterowniku, główna piętnastka, sterowanie rozrusznikiem... Wystarczy?
Ten wyłącznik rozłącza obwód pompy (jak wyskoczy w momencie uderzenia), wciśnięcie go zamyka obwód i pozwala na zasilanie pompki paliwa. W normalnej pozycji jest wciśnięty i oba jego styki są zwarte ze sobą, przy mocniejszym uderzeniu wyskakuje i rozłącza obwód... i w żadnym Puncie nie było nigdy gaźnika. Pompka nie ma sterowania ze stacyjki tylko z...
To jaka moze byc przyczyna ze tam jest tak niskie napiecie? Gdzie i czego szukać? Mierzyłem też napięcie względem minusowej klemy akumulatora i w tym przypadku jest równe napięciu akumulatora. Dodatkowo okazało się, że na pinach zasilających pompę jest chyba jakieś zwarcie bo mierzylem w trybie sprawdzania diody i wzgledem masy oba styki wykazują obwód...
Witam, Model auta jak w temacie. (Dodam tylko, że to to samo auto co mój wcześniejszy post o nie paleniu na jeden cylinder) ręce opadają z tym silnikiem- NIE POLECAM! Do rzeczy: Brak wysterowania pomy paliwa, oczywiście auto nie odpala. Sprawdzone: 1.pompa paliwa ( Na krótko z akumulatora pompa pracuje i podaje paliwo na listwę wtryskową) Zasilanie...
UWAGA!!! Oto kody błędów po Polsku. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund aby zresetować ECU.Sygnał -Cyfra 1: Impuls świetlny...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
P0230 : Awaria przekaźnika pompy paliwa. P0650 : Awaria obwodu sterującego lampki kontrolnej awarii (MIL) P1600 : Moduł sterujący silnika (ECM) - błąd programu --tu możliwe że ECM do wymiany. P2103 : Otwarty lub zwarty obwód w obwodzie siłownika przepustnicy lub uszkodzony siłownik przepustnicy . P2104 – system sterowania siłownikiem przepustnicy –...
Mam problem w RVI MIDLUM z 2001 roku, auto po ruszeniu i utrzymaniu go ok 2000 obrotów silnik wpada w duże wibracje, (nie równa praca silnika). Po podłączeniu pod tester pokazuje błąd 5301- Ciśnienie paliwa, obwód niskiego ciśnienia ( zbyt duże ciśnienie). Sterowanie pompą wysokiego ciśnienia na biegu jałowym pokazuje wartość 29-30 % czy nie jest to...
jednak zakłócenia powodowane przez pompę paliwa dochodzą do 5-7 S Pozwolę sobie na małą sugestię z tego tytułu, że nie wiemy czy zbiornik jest plastikowy. B. często obwód pompki paliwa to również ten sam obwód innych komponentów sterowania silnika. Proponuję przejrzeć to na miejscu pod kątem schematu okablowania, jaki silnik (na wtrysku ?), jakie auto,...
Przekaźnik "łapie" ponieważ może być sterowany z innego obwodu , obwód który zasila pompkę poprzez styki robocze przekaźnika może mieć przepalony bezpiecznik.Sprawdź bezpiecznik oraz pompkę czy nie jest uszkodzona. :)
Ponawiam pytanie. Znalazłem znów czas na niego trochę, i doszedłem że można sprawdzić usterkę na podstawie kodu świetlnego. A więc sprawdziłem i wyszło mi 12 i 55 .Zgodnie z tym co tu napisane a sugerowałem się właśnie tym-nadal nic nie wiem. Różnica polega na tym że przed zimą było jak wyżej, natomiast teraz już tylko da się go odpalić, ale po chwili...
Witam od poczatku:- padło zasilanie zaworu odpowietrzenia -wywliło bagnet. -padł odczyt z czujnika temp.powietrza zasysanego-kulawa praca do tego czasu jeszcze paliła -padło sterowanie pompą paliwa -padł obwód wszystkich wtrysków,evap-u ,egr-a Pytanie : czy jest jakiś wspólny przekaźnik zasilajacy wszystkie elementy przy silniku ? Wizualnie wszystkie...
Masz zainstalowany prawdopodobnie immobilizer DOG BLOCK E , K3-UNm lub podobny model. Niektóre posiadały jeszcze klawiaturę numeryczną do wprowadzania kodów i kartę SPiiD do autoryzacji. Urządzenie jest zazwyczaj trudne do zdemontowania dla laika. Odcina 3 obwody. Wszystkie przewody w kolorze czarnym. Trzeba znać konstrukcję urządzenia i konstrukcję...
Kod: P0002 - Zakres/jakość sygnału w obwodzie sterowania regulatorem dawki paliwa Kod: P0003 - obwód sterujący w obwodzie dawki paliwa, Niski sygnał obwodu Kod: P0380 - Obwód sterujący świec(y) żarowych(ej) A kiedy był wymieniony filtr paliwa, i czy słychać pompę w zbiorniku paliwa ?
Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu. Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora...
pali dobrze, a kody możesz sprawdzić bez podłączania komputera tzw kody błyskowe Kody błędów Odczyt Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika. -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć) -Będzie migała lampka kontrolna silnika. Resetowanie Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund...
Jdż najprostszą drogą.Zakup przekażnik impulsowy zwierno -rozwierny firmy BOSCH o symbolu ww 411941583B R200.958. Jest to przekażnik o mocy 2x12,5A Przekażnik jest impulsowy.Podasz impuls na cewkę przekażnika załączy, podasz ponownie odłączy obwód.Proste prawda?Podaję opis podłączenia 3o i 56+ zasilanie S sterowanie poprzez mikrostyk w - 12v 56b podłączenie...
Wg informacji na innym forum tematycznym tego samochodu poniżej lista kodów nissana: Kody usterek: 11 Obwód czujnika RPM (obrotów na minutę) lub czujnika wału korbowego. 12 Masowy czujnik przepływu powietrza. 13 Obwód czujnika temperatury chłodziwa. 14 Czujnik prędkości pojazdu. 21 Brak sygnału zapłonu. 22 Obwód pompy paliwa. 23 Czujnik położenia przepustnicy...
Witam mam taki problem z autem że gaśnie po rozgrzaniu silnika w różnym zakresie obrotów i są takie błędy błędem wyświetlone na testerze, proszę P1563 FIP ( paliwa Pompa wtryskowa ) żądania zatrzymania silnika P1664 Napięcie akumulatora wysokie (To akurat bo miałem chwilowo aku z transita) P0035 Czujnik położenia wału korbowego usterkę obwodu. P0216...
No chyba dobre. Teraz sprawdz sterowanie wtrysku masz gaz to gazownik musiał ci przeciąć obwód wtrysku może tam gdzieś usterka?
Kostka stacyjki zasila tym samym obwodem jednocześnie dmuchawę wycieraczki i całe sterowanie silnikiem, więc wystarczy sprawdzić czy to wszystko działa.
1.W zestawie powinien być przekaźnik,za pomocą tego przewodu sterujesz przekaźnikiem który wpina się w rozłączany obwód np. odcięcie zapłonu, odcięcie pompy paliwa itp, co kto woli. 2.Jest to +12V pojawiające się po włączeniu zapłonu. 3.Wyłącznik światła STOP przy pedale hamulca. 4.Syrena alarmu +12V
jaki to jest rocznik bo w sumie nic o tym nie bylo napisane... ;) co do bledow: P0733 Incorrect 3rd Gear Ratio P0634 nie ma wiec pewnie chodzi o P0734 Incorrect 4th Gear Ratio a co to moze byc...:| http://www.allpar.com/fix/computer-codes... na pewno problem z cisnieniem tych biegow, czyli moze byc cos zaciete na plycie zaworowej i od tego bym zaczal...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
W moim BMW E46 z gazem Lovato też zrobiłem odcięcie pompy paliwa. Jak do tej pory żadnych nieprawidłowości nie zauważyłem. Wpiąłem przekaźnik tuż przed pompą, przecinając przewód + użyłem przekaźnika tak, aby obwód był zamknięty gdy przekaźnik nie ma zasilania. Steruje tym za pomocą attiny13 i możliwe że można to było zrobić prościej, ale mi zależało...
źródło: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... 19 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 29 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie Kod 19 w tych sterownikach występuje zawsze gdy silnik jest zatrzymany, czyli nie należy tego traktować jak błąd. Kod 29 może oznaczać przerwę w obwodzie sterowania przekaźnikiem pompy paliwa....
Adam nie we wszystkich przypadkach ale podobno odpięcie czujnika (co raczej wynika ze sposobu sterowania czujnika bynajmniej tak myślę ) skutkuje podaniem dawki paliwa na wtryski ale bez kontroli ciśnienia na listwie i przez to silnik można odpalić ale chodzi twardo. Podejrzewam że dłuższa praca w takich warunkach może uszkodzić pompę albo wtryski ale...
Witam. Piszę tu bo już zabrakło mi pomysłów. Problem nastąpił wczoraj. Podczas jazy samochód stracił moc i zgasł. Okazało się, że zatarła się pompa paliwa i przepalił się bezpiecznik w obwodzie zasilania sterownika i pompy paliwa. Odłączyłem pompę paliwa wymieniłem bezpiecznik i wróciłem na LPG. Wymieniłem pompę paliwa i niestety problem jest nadal. Na...
Po przekręceniu stacyjki nie gaśnie kontrolka ABS. Z przodu słychać jakiś przekaźnik, ale to może być od sterowania pompy paliwa albo wtrysków (X20XEV). Można się bez problemu połączyć ze sterownikiem, wejść w diagnozę, ale wywala błąd 35 - obwód przekaźnika pompy zwrotnej. W teście pompy oczywiście cisza, nie startuje. Kontrolka TC w ogóle nie świeci...
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Problem jest następujący: mam kocioł na paliwo stałe. Jeśli z kotłem zadzieje się cokolwiek niepożądanego (np. brak paliwa, zapchany podajnik) sterownik włącza alarm i załącza wszystkie pompy. Mam następujące pompy: - CO - podłoga - CWU - cyrkulacja Wszystkie pompy są na 230. Efekt jest taki, że jak się coś zadzieje to wracam do domu i mam zimny bojler...
jakieś to wydumane ? Po co tak sobie komplikować życie? Jeśli już koniecznie musisz odłączać pompę to przecież wystarczy wpiąć w jej obwód dodatkowy przekaźnik i sterować go sygnałem otwierającym zawór gazowy przed reduktorem + niezbędna zwłoka czasowa. Przełaczenie na benzynę powoduje zamkniecie gazu i natychmiastowe uruchomienie pompy.
Opel Corsa E 1,2 2018 ACDelco E78 W samochodzie ECU nie włącza przekaźnika pompy paliwa K49 Są dwa błędy: P0627 Przerwany obwód sterujący przekaźnika pompy paliwa. P0629 Wysokie napięcie w obwodzie sterującym przekaźnika pompy paliwa https://obrazki.elektroda.pl/2801524400_... https://obrazki.elektroda.pl/4906679100_...
Witam, Mam problem z poborem prądu na postoju. Audi A3 8L, 1.8T AUM (2002 r - LIFT) Udało mi się rozwiązać jeden problem z bezpiecznikiem nr 15, który odpowiada za licznik, ale okazało się, że prąd kradnie taśma kierownicy (zwijak). Bezpiecznik nr 43 pobiera około 0.05A (oznaczony jako sterowanie silnikiem). Doszedłem do tego, że: - MAF (przepływka)...
Wszystkie nowe systemy alarmowe z aktualną homologacją muszą być bezpieczne i posiadają odcięcia realizowane na stykach NZ przekaźnika. Tak właśnie przypuszczałem, że może chodzić o kwestie bezpieczeństwa. Natomiast to również nie jest tak do końca gdyż uruchomiony już silnik nie zgaśnie jeśli przerwę opisany obwód. Zatem według mnie nie zmniejsza...
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Jest jeszcze jeden, ale bardzo skuteczny sposób na unieruchomienie pojazdu. Popieram odcięcie pompy itp. Pomysł polega na odcieciu czujnika położenia wału w silniku. Kazdy silnik jedno i wielowtryskowy oraz nowsze diesle posiadają w/w. To proste i bardzo skuteczne. Sterownik silnika nie otrzymuje informacji iz wał sie obraca i nie uruchamia pompy paliwa...
Witam, chciałbym prosić o pomoc (doraźną) w skonstruowaniu pewnego ustrojstwa... Mianowicie zrobiłem wyłącznik pompy paliwa podczas jazdy na LPG lecz mechanik powiedział, że lepiej jej nie żeby wtryskiwacze miały się czym schłodzić i żeby pompa paliwa się nie zastała... Trochę na elektryce się znam ale elektronika to dla mnie wysoki próg... tyle co...
Nie mam schematów dla Doblo, jedynie dla Grande Punto z silnikiem 1.4 8V (ma ten sam sterownik). W eLearn opis jest taki: Centralka sterowania silnikiem M10 kontroluje i steruje całym układem zapłonu i wtrysku elektronicznego. Centralka M10 jest zasilana bezpośrednio z akumulatora do styku 1 konektora A, poprzez linię zabezpieczoną bezpiecznikiem F43...
Wyjścia Dout lokalizatora nie powinieneś podłączać do żadnego istniejącego w aucie przekaźnika! Wolno Ci go użyć do rozłączania jakiegoś obwodu przy pomocy dołożonego przekaźnika, podłączonego w sposób pokazany na ilustracji. Przedstawiony przykład pokazuje rozcięcie obwodu sterowania rozrusznika i jest to jedyny obwód, jaki zgodnie z prawem można rozciąć,...
P0007 Zawór magnetyczny odłączający paliwo – Sygnał zbyt wysoki. Zwarcie przy plusie akumulatora w wiązce kablowej. , Zawór magnetyczny odłączający paliwo Elektromagnetyczny zawór odcinający paliwo służy do odcięcia dopływu paliwa do pompy paliwowej. Gdy zapłon jest wyłączony, sprężynowy tłok znajduje się w położeniu dolnym, odcinając dopływ paliwa...
Witam Mam wielki problem z Acura TSX 2.4 . Na poczatku samochod nie chcial odpalic. Okazalo sie ze nie dziala pompa paliwa. Sprawdzilem przekaznik i okazalo sie ze robi zwarcie. W srodku przekaznika spalil sie jakis element (opornik albo dioda trudno poznac) ale cewka jest w porzadku. Po wlozeniu drugiego przekaznika samochod nie odpalil. Po zmierzeniu...
Witam, Tak się składa, że mam drobny problem z autem, a mianowicie problem z odpalaniem. Po dłuższym postoju zapala czasem za 1, czasem za 3 razem, nie ma tutaj absolutnie żadnej reguły, jeśli już odpali to zapala za 1 razem (do kolejnego dłuższego postoju). Z większą ilością paliwa (powyżej 1/2 baku) pali dużo łatwiej. Filtr paliwa nowy. Na warsztacie...
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Bo kablem to chyba zwierasz obwód zasilania pompy (to, co robią styki przekaźnika), a tu chodzi o to, by cewka przekaźnika miała kompletne zasilanie, a wtedy przekaźnik zrobi to samo, co Ty kablem.
Ostatnio paliłem co prawda malucha bo 306 2.0 HDI, ale nawet na wypiętym zasilaniu elektrozaworu trzeciego tłoczka auto odpalało. W 306 z tego samego obwodu zasilana jest pompa w zbiorniku. Był wygrzany pin na wtyczce od przekaźnika wielofunkcyjnego, tego 15 nóżkowego. Wyrzucało błąd trzeciego tłoczka i sterowania EGR bo są zasilane z tego samego pinu...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Grzałki sond są zabezpieczone bezpiecznikiem . Na tym obwodzie idzie też zawór evap, ale też wtryski ,cewka ,pompa. Także gdyby bezpiecznik był uszkodzony to powinno łapać błąd drugiej grzałki. A jak by obwód był uszkodzony to był by problem z resztą tych podzespołów. Na jednym z pinów grzałki ma być 12v podczas pracy silnika. A na drugim ( PWM ) masa...
kolego seat21 rozwiń myśl . Możesz podać jak zrobić tą zworkę . Co do ABS już odpięty i żadnej reakcji nie było . Teraz próbowałem odpiąć pompę wspomagania ale ktoś kostkę obsmarował klejem i nie idzie jej zdjąć bez uszkodzenia samej pompy . Jeżeli masz to podaj kolorystykę przewodów i przetnę obwód w wiązce . Będzie szybciej i w razie czego nie uszkodzę...
Koleżanki, Koledzy Naprawiam tacie myjkę wysokociśnieniową, gorącowodną (podgrzewanie przez spalanie oleju napędowego). Myjka jest bez nazwy, swoje lata miała nim trafiła do nas... W ostatnim czasie awarii uległo zasilanie (trafo) i sterowanie. Sterowanie generalnie nie sprawia wrażenia oryginalnego... Płytka jest obecnie analizowana (wejścia/wyjścia/funkcje)....
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Problem jak w temacie. Autko zgasło w trakcie jazdy trzy razy za czwartym nie odpaliło. Jeśli postoi całą noc to odpali na parę sekund (silnik tak jakby nie równo pracował) potem gaśnie. Typ silnika Y17DT. Błędy odczytane z komputera to: P0380 Nieaktywny (A) <Nieznany błąd> P0251 Nieaktywny (8) <Nieznany błąd> Kody odczytane programem Opel...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Witam! Dostałem od znajomego alarm Silicon Esprit, wszystko podlaczyłem niby ok ale mam problem z podlaczeniem blokady zapłonu (pompy paliwa). Podlacza sie to pod przewód pomaranczowo czarny wychodzacy z centralki. Czy przewód ten to sterowanie plusem czy minusem?? Nie mialem oryginalnego przekaźnika więc wziałem taki zwykły 15A, dałem mu stały + i...
Witam. Mam pewien problem. Silnik 1.7 DTI Y17DT. Auto po nocy odpaliło normalnie, wyjechałem z garażu zgasiłem postało pół godziny i zapaliła na jakieś 10 sekund i zgasła. Auto kręci, nawet nie kopci. Nie dostaję paliwa. Po podłączeniu pod komputer błędy jakie pokazuje to: P0216-04 Obwód kontrolujący sterowanie wtryskiwacza. P1631-04 Moduł sterujący...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Witam, Pozwolę sobie dołączyć się do tego forum. Mam problem z zasilaniem paliwa w W124 230E (`89). Sprawdziłem drogą podpowiedzi m.in. na tym forum przekaźnik znajdujący się za akumulatorem. Zacząłem od zamknięcia obwodu na 30 i 87, ale wydaje mi się, że pompa w ogóle nie pracuje, jakby nie dochodził do niej prąd. Czy byłby ktoś uprzejmy podpowiedzieć...
Od teorii: przekaźnik to sterowany małym prądem wyłącznik duzej mocy. Czyli sterując przekaźnikiem z małęgo układu, który nie wytrzyma dużego obciążenia możesz załączyć właściwie dowolną moc. Zależne jest to od budowy samego przkaźnika: od obciązalności jego styków. W samochodach stosuje się przekaźniki o obciązaslności 10 - 20 A do obwodów świateł,...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
Instalacja (a dokładniej pompa w zbiorniku LPG) "umarła"... ale dało to okazję abym w niej "pogrzebał". Przede wszystkim udało mi się zdobyć instrukcję instalacji wraz ze schematami do silnika 1.8TFSI CJSA. Co mogę powiedzieć - panowie "gazownicy" delikatnie mijają się z prawdą odnośnie działania wtrysku MPI. Zasilanie w benzynę listwy MPI, zamiast...
Witam transit 2,4 DI z 2001r pompa vp44 Problem był taki ze po przekroczeniu 2 tys. obrotów silnik gasł Auto pojechało do mechanika i po kilku miesiącach przywieźli go na lawecie i już w ogóle nie działa , nie można odpalić - wymienili pompę wtryskową po regeneracji razem ze sterownikiem . - wymienili osłonę rozrządu po podłączeni kabla w programie...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
obwód pompy paliwa błąd obwód pompy paliwa czujnik sterowania pompy paliwa
at89s8253 programowanie dziurawy wężyk pompa kulka
Kärcher: Bezpiecznik wybija po 3 minutach pracy Wyświetlacze Peugeot 307: Naprawa i Wymiana