1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
W oryginalnej Star Diagnozie jest test na to uszkodzenie. https://obrazki.elektroda.pl/2092037100_... https://obrazki.elektroda.pl/8356753000_... Nawet nie tak dawno to robiłem. W czasie testu motor mocno kombinuje, zmienia sobie ciśnienie, trzeba robić różne rzeczy na rozkaz komputera i trochę to trwa.Tak więć wątpię,...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Dzień dobry Podepnę się. Moja C5 2,0 hdi RHF 140 KM zgasła w czasie jazdy i nie chce odpalić. "Magiczne pudełko" pokazało błędy: P1351 - obwód świec żarowych, P1164 i P1166 oba wskazują na obwód wysokiego ciśnienia paliwa, podgląd parametrów pokazał ciśnienie paliwa na rozruchu 150 do 160 MPa, co oznacza 1600 barów. To jest maksymalna wydajność pompy...
Na komputerze wartość temp. paliwa to ~17-18 stopni dla dnia dzisiejszego, jak jadę to wzrasta, zobacz na fotkach. Wzrost jest stopniowy, wykres jest płynny, nie szarpie pomiar. Jak dla mnie jest ok :( Poza tym jak wepnę czujnik temp. to błąd jaki wywala auto po wyłączeniu awaryjnym to tylko błąd ciśnienia paliwa, a nie błąd związany z temperaturą....
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
czy podpowiesz jak naprawiłeś tą usterkę ? mam to samo... Witam tak jak w opisie 2000 obrotów i traci moc na chwilę potem już w miarę normalnie, komputer u mechanika wskazał uszkodzona pompę wysokiego ciśnienia ale jakimś cudem kiedy wymieniłem filtr paliwa na tydzień był spokój do pierwszych przymrozkow i problem znowu wrócił. Tutaj jest ooo błędu...
Adam nie we wszystkich przypadkach ale podobno odpięcie czujnika (co raczej wynika ze sposobu sterowania czujnika bynajmniej tak myślę ) skutkuje podaniem dawki paliwa na wtryski ale bez kontroli ciśnienia na listwie i przez to silnik można odpalić ale chodzi twardo. Podejrzewam że dłuższa praca w takich warunkach może uszkodzić pompę albo wtryski ale...
Pierwsze to musisz być pewien że obwód niskiego ciśnienia jest ok.Ale nie że ok tylko zmierzyć ciśnienie na pompie wstępnej.Potem kontrola wysokiego ciśnienia.Pompa reg. i same wtryski do sprawdzenie chociaż na przelewy.
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Pierwszy błąd, P1207, to błąd niskiego ciśnienia, drugi, P1351 to uszkodzenie/błąd układu świec żarowych (tu do pominięcia, ale wystarczy, że jedna świeca jest walnięta i taki błąd się pokazuje). Pompa ma dwa zawory, PCV i VCV, oba zasilane z jednej gałęzi, tego samego bezpiecznika 30A, z modułu BSM (w komorze silnika). Tu jednak nie ma błędów związanych...
witam jak pisałem w temacie auto peugeot 407 1.6 hdi 2006r. Po podłączeniu do komputera dwa błędy P 1351 i opis obwód przekaźnika wstępnego, przekaźnik zablokowany w pozycji otwartej i P 0087 regulacja wysokiego ciśnienia paliwa ciśnienie jest mniejsze niż ustawione, dodam że samochód pali normalnie tylko po przejechaniu ok 20km przechodzi w tryb awaryjny...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Kody błędów odczytasz przy pomocy spinacza biurowego. Komputer nie potrzebny. Jeśli masz złącze obd mostkujesz 5 i 6 jeśli 12-to pinowe to A i B. Włączasz zapłon i liczysz błyski lampki "check" Błąd 12 możesz pominąć. Jest standardowy. ;) "...Mignięcia checka sygnalizują kody: mignięcie przerwa, mignięcie długa przerwa -pierwsza cyfra 2, ilość dlaszych...
Nie, wpływu na utrudniony rozruch nie. Znalazlem cos takiego i zgupialem. "Wystąpienie usterki elektrycznej czujnika temperatury paliwa (czujnik niebieski) daje następujące objawy: • gdy obwód jest przerwany, to układ wtryskowy przyjmuje temperaturę +39 °C; skutkuje to nierówną, szarpaną pracą silnika. • w razie zwarcia układ przyjmuje...
Midlum dci 2005r. Auto było już na diagnostyce w dobrym serwisie Boscha, miało już robione wtryski, jednak po tym zabiegu dalej było słabe. Nie daje mi to spokoju bo to solówka do 12t 6.2 270KM a mocy ewidentnie jest o wiele za mało. Podłączyłem dzisiaj pod Delphi i takie parametry wychodzą. Jak komputer nie dostanie sygnał z tempomatu, to silnik pracuje...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Mam następujący problem, odstawiłem samochód do mechanika w celu wyczyszczenia kolektora ssącego bo samochód stracił na mocy. Po jego demontażu, wymyciu i ponownym zamontowaniu samochód podobno odpalił, po chwili zgasł i za boga ojca nie zapali. Po wpięciu komputera występują błędy, których nie da się skasować. Mechanior twierdzi, że padła pompa wtryskowa,...
Witam wszystkich. Trzeci dzień walki. Podmieniona z innego(sprawnego) mana pompa zębata. Cały czas 7.8 bara na biegu jałowym. Ponad 8-8.5 bar na 1500 obrotów. Przelew(powrót) sprawdzony i drożny. Jedyne co nie przemienione z mana sprawnego to podstawa filtra, i cała pompa wysokiego ciśnienia. Gdy wykręcam pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar, ale...
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny. Pełne tłumaczenie kodu usterki brzmi: P0001 - Elektrozawór regulacji przepływu paliwa, obwód otwarty. Oznacza to wyłącznie usterkę elektryczną , nie hydrauliczną . Wymieniając po kolei każdy element układu wtryskowego jak wtryskiwacze, zawory regulacyjne, pompę...
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
p1414 Katalizator wiążący NOx. Zakłócenia działania p1162 Zawór recyrkulacji spalin. Niewłaściwa pozycja zaworu p1291 Wtryskiwacz wysokiego ciśnienia (cylinder 2) brak/błąd sygnału ciśn. paliwa p1288 Wtryskiwacz wysokiego ciśnienia (cylinder 1) brak/błąd sygnału ciśn. paliwa p0303 Przerywacz zapłonów, cylinder 3 Rozpoznano wypadanie zapłonów p0313 Różne...
Witam. Samochód ma problemy z wchodzeniem na obroty, czasem gaśnie. Błędy ze sterownika silnika: P0500 - Usterka sygnału prędkości pojazdu (74) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (75) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (5B) - Nie występuje...
W istocie doszedłeś sam pracowicie studiując obwód wtryskowy paliwa, że elementem strategicznym dla komputera wtryskowego jest regulacja ciśnienia paliwa . Jest to po prostu bilansowanie ilości paliwa wytworzonego (przez pompę WC (1 - rys. poniżej), a zużytego przez wtryskiwacze (5). Regulacja jest więc jedną z najważniejszych czynności wykonywanych...
Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdarzyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem. Świece żarowe nowe. Mogą być problemy z rozrusznikiem, akumulatorem, immo + kluczyk + stacyjka , a także wtryskiwaczami . Pracę rozrusznika można zweryfikować zapalając na "pych". Jeśli po popchnięciu startuje momentalnie, a na kluczyk nie chciał,...
Dzięki uprzejmości kolegi z tego forum (nie wiem, czy mogę napisać o kogo chodzi, sam niech się odezwie) zrobiłem diagnostykę, raczej kolega zrobił. Błędy to Kalkulator sterujący silnikiem stały błąd zwarty przekaźnik, -II- nadzór wysokiego ciśnienia oleju napędowego regulator wydatku w położeniu granicznym -II- obwód elektrozaworu bypass układu chłodzenia...
WO 2010066025 20100617 Magazynowania energii ELECTROCHEiVlICAL I ABSOLUTORIUM Wynalazek dotyczy urządzenia i sposobu magazynowania energii elektrochemicznych i absolutorium. Tło wynalazku Najważniejsze znane techniki związanych z przedmiotem wynalazku jest przedstawiony w patentach US 5124012 (Berleyev) wydane 23 czerwca 1992 i 7033478 (Harde) wydane...
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
P1191 odnosi się do usterki w układzie paliwowym, to obwód czujnika ciśnienia magistrali paliwa, który może być poza zakresem (wymaganym) lub jego za wysoki bądź za niski sygnał lub jest to usterka układu ciśnienia paliwa, niestety z z pompą włącznie.
Witam, Mam problem z swoim samochodem oplem meriva b 1.4 turbo 2016r. mianowicie na zimnym silniku chodzi idealnie ale kiedy złapie chociaż trochę temperatury zaczyna chodzić nie rowno i wyskakuje błąd P0007 ( wysokie napiecie w obwodzie sterowania elektrozaworu odcinającego wysokie cisnienie paliwa ), dodam że wyskakują jeszcze bledy z wtryskiwaczami...
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Jazda próbna z podłączonym komputerem. Ciśnienia paliwa na niskim i wysokim obwodzie do sprawdzenia.
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam serdecznie Mam Volvo xc60 2.4d5 215km 2014 r automat dwie turbiny z dużą ilością błędów Ogólnie samochód przechodzi w tryb ograniczony brak mocy nie zmienia biegów może 2 góra 3 begi używa Różnica ciśnień na DPF wynosi 5mbar na biegu jałowym A pokazuje błąd DPF zapchany Sądzą 44g Po zresetowaniu DPF i przejechaniu 2 km to samo Błędy jakie odczytałem:...
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Zatkany filtr paliwa Dodano po 6 za wysokie ciśnienie na obwodzie niskiego ciśnienia
Witam błąd 72 Włącznik ciśnieniowy lub czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego Włącznik ciśnieniowy/czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego zarejestrował wartość poza dopuszczalnym zakresem. Zwarcie lub przerwa w obwodzie przełącznika ciśnieniowego/czujnika ciśnienia czynnika chłodzącego. Może również występować usterka samego przełącznika ciśnieniowego...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Witam serdecznie. Kieruję się do Was, drodzy forumowicze, z prośbą o poradę. Mam problem z puntem. Punciak z roku 2003 z silnikiem 1,3mj. Kupiłem go około dwóch miesięcy temu. Na "dzień dobry" zostały wymienione filtry i olej. Wszystko było OK aż postanowił nie odpalać. Odpala i pracuje dopiero po zapodaniu "plaka" do filtra powietrza. Rozrusznik kręci....
Mam problem w RVI MIDLUM z 2001 roku, auto po ruszeniu i utrzymaniu go ok 2000 obrotów silnik wpada w duże wibracje, (nie równa praca silnika). Po podłączeniu pod tester pokazuje błąd 5301- Ciśnienie paliwa, obwód niskiego ciśnienia ( zbyt duże ciśnienie). Sterowanie pompą wysokiego ciśnienia na biegu jałowym pokazuje wartość 29-30 % czy nie jest to...
Witam, mam pewien problem z moim peugeotem 508 GT silnik 2.2hdi. Problem wygląda następująco. Sprowadziłem auto jako lekko uszkodzone z przodu. Po naprawie okazało się że silnik chodzi w trybie awaryjnym. Po zdiagnozowaniu komputerem. Wychodziło na to że jest problem z układem paliwa. Więc zabrałem się za to. Wysłałem wtryski do sprawdzenia i okazało...
Tak kolego pompa w zbiorniku pompuje ale niema ciśnienia w tym obwodzie[ niskiego ciśnienia] ,dopiero jak zaślepię przewód na dojściu do pompy paliwa[ wysokiego ciśnienia CR ] na rozrządzie to ciśnienie jest nabije nawet 8 bar ,czyli zaworek który ma utrzymać to ciśnienie jest w pompie CR na rozrządzie ?, dobrze myślę?.
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Witam . Więc na samym początku masz problem z czujnikiem ciśnienia klimatyzacji i położeniem silniczka krokowego klapki nawiewu.Następnie z poduszkami " airbag " kierowcy i pasażera ; za wysoka rezystancja.Czujnik temperatury cieczy chłodzącej ; zwarcie do plusa. Brak komunikacji między sterownikiem a pompą paliwa. Brak sygnału z układu " centralnego...
136 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie wysokie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka jest prawdopodobnie spowodowana przez uszkodzony zawór przelewowy. Przyczyną może też być zapchany przewód powrotny paliwa. Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie...
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Witam forum, pacjent to Audi A4 B7, 2005 rok, silnik 2.0 TFSI BGB quattro. Sprawdzałem w parametrach i tak: Temp. cieczy chłodzącej -40 °C Temp. powietrza dolotowego -40 °C Ciśnienie paliwa 14000 kPa Po odpaleniu wentylatory się załączają. Błędy to: P0652 Docelowe napięcie czujnika B - niski sygnał wejściowy, P0190 Obwód czujnika ciśnienia szyny paliwa...
Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego Poziom napięcia w obwodzie jest niższy niż dopuszczalny. Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia powietrza doładowującego. Usterka mogła powstać wskutek zatkania układu dolotowego. •Usterka w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego, czujnika temperatury powietrza doładowującego,...
Była kupowana pompa używana według numerów tej starej z regulatorem już, od szwagierki brałem też reg sprawny inny i też nic, sprawdzę jutro możliwość podpięcia złej wtyczki. Co do błędów to jest: Obwód czujnika różnicy ciśnień dpf, tempo zmian po niżej progu, i wysokie napięcie szyny paliwowej, przerwa w obwodzie. Po odłączeniu zaworu na pompie blad...
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
387 Napięcie w obwodzie ma wartość wyższą niż dopuszczalna -przerwany obwód czujnika temperatury paliwa, -usterka obwodu czujnika ciśnienia oleju lub obwód przepływomierza masowego powietrza, 4745 Ciśnienie zasilania przekroczyło wartość graniczną dla danego okresu -czujnik ciśnienia dopływu paliwa wskazuje nieprawidłową wartość , -usterka zaworu przelewowego,...
Zasadnicze pytanie odnośnie tych dwóch błędów. Czy zbyt wysokie ciśnienie paliwa lub przerwa w obwodzie czujnika powoduje ograniczenie mocy auta ,czy może tak jak w moim przypadku przerwać pracę silnika? Usterka ponownie pojawiła się po przejechaniu 600 km .
Witam mam podobny problem jak kolega opisuje, od jakiegoś miesiąca dziwnie silnik pracuje na wolnych obrotach, co jakiś czas spadają mu dość bardzo obroty (jeszcze nigdy nie zgasł) czy zimny czy gorący pali na dotyk, w środę zapaliła mi się kontrolka check again, po podpięciu komputera pokazał się błąd (P0088- Obwód czujnika ciśnienia szyny paliwa-wysokie...
Kolego, u mnie błąd P0230 opisywany był błędem "błąd pierwotnego obwodu pompy paliwa" Okazało się ze w paliwie były opiłki. Do regeneracji poszła pompa wysokiego Ciśnienia (ta na rozrządzie) + nowa pompa w zbiorniku i płukanie całego układu.
Zainteresowałem się jeszcze regulatorem pompy wysokiego ciśnienia i przedzwoniłem kable, no i wyszło mi, że jeden z nich nie dzwoni, czyli zgadzałoby się z tym, co mówi komputer o przerwie w obwodzie. Potrzebuję teraz schematu do pinów z tego regulatora, który zlokalizowany jest przy pompie (nie na listwie), aby dojść, który pin odpowiada za przerwany...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Jakie ciśnienie paliwa powinno być przy kręconym silniku rozrusznikiem dowiedziałem się że od 150 do 200 bar a ten ma 380 do400 bar mierzone między listwom a wtryskiem,czy to może być powód nie odpalania.Kody usterek jakie wyskoczyły to P0001-regulator ciśnienia paliwa przerwa w obwodzie P0003-regulator ciśnienia paliwa sygnał za niski P0193-uszkodzenie...
P1113 : regulacja wysokiego cisnienia paliwa - cisnienie zmierzone w kolektorze nizsze od cisnienia minimalnego (120 bar). Przyczyna moga byc przecieki paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, zasysanie powietrza przed pompa (przewody na silniku, zbiornik paliwa), dlawienie na dolocie (np. zanieczyszczony filtr paliwa, zagniecione przewody pod samochodem),...
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
a jesteś w stanie mi podać jakie wartości powinien mieć czujnik by go nie kupować na daremno. Dodano po 9 1 błąd przy założonym czujniku to "turbosprężarka/czujnik ciśnienia doładowania sprężarki "A" -sygnał nieprawidłowy (poza zakresem pracy)" 2 błąd "obwód regulatora objętości paliwa - sygnał nieprawidłowy (poza zakresem pracy)" dodam że ten błąd...
Zakres pytania taki więcej hydrauliczny, więc zbyt wielkich wodotrysków intelektu się nie spodziewaj... Typowym problemem jest brak danych; jakie ciśnienie, jaki przepływ, czy ciśnienie/przepływ stabilizowane, czy może pracować "cyklicznie". Widzę cztery metody, wszystko zależy od wymagań zastosowania i od dostępnego warsztatu mechanicznego. 1. Pompa...
Clip pisze o obwodzie sterującym niskiego ciśnienia . Czy aby na pewno to regulator(on działa na wysokim). A przycisk instrukcja naprawy nic nie podpowiada ?
P 1122 nie odnosi się do DF 198 (nie wiem jak odczytałeś ten kod) a raczej do DF 073 czyli OBWÓD CZUJNIKA POŁOŻENIA PEDAŁU, LINIA 2. A sama interpretacja tej usterki mówi żeby sprawdzić połączenia czujnika położenia pedału, przeprowadzić kontrolę połączeń modułu sterowania silnikiem i naprawić w razie potrzeby jednak ty to wykonałeś więc pozostaje sprawa...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam no to błędy wróciły: Kalkulator sterujący silnikiem 206 EDC15C2 RHY obecność błędu -Stały błąd. Usterka. Obwód przekaźnika pod- i dogrzewania. Przekaźnik zablokowany. -Błąd przejściowy. Prędkość obrotowa silnika. Prędkość obrotowa maksymalnie przekroczona. -Błąd przejściowy. Usterka elektrozaworu EGR. Układ rozwarty. -Błąd przejściowy. Nadzór...
po sprawdzeniu u elektronika sam . wyszły błędy 1 wysokie napięcie czujnika masowego przepływu powietrza MAF 2 obwód czujnika 1 temperatury powietrza dolotowego IAF 3 wykryto duży przeciek w układzie paliwowym 4 obwód sterujący regulatora ciśnienia paliwa 5 działanie czujnika położenia EGR Po skasowaniu tych błędów jak na razie samochód jeździ poprawnie...
Jeszcze raz, zasilanie 5V to pin 3, i pin 1 to masa. Trzeci kabel pin 2 to sygnał napięciowy do ECM. Jest tam prawdopodobnie w ECM rezystor pull up do kontroli obwodu, dlatego przy odpiętej wtyczce jest 5 v. Jak jest 5V to świadczy o tym że jest np. ciągłość do ECM a nie koniecznie zwarcie. Sterownik kontroluje obwód i jak jest za wysoko ,to mówi że...
witam jest taki problem dokładnie jak zapali na zimnym silniku jest OK jak sie zagrzeje do ok 75 stopni wyskakuje check i jest błąd P1226 obwód paliwa i pedał gazu nie działa oraz gasnie jak troszeczke ostygnie to jest ok do puki sie znowu nie nagrzeje ściągnąłem kostke z czujnika temperatury paliwa na pompie wysokiego cisnienia i chodzi tylko cieższko...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Witam, błąd brzmi: solenoid regulacji ciśnienia, ale woltaż za mały?, za duży?, otwarty obwód?, czy końcówka mocy za wysoka temperatura. Po pierwsze to sprawdzenie czy paliwo dochodzi do pompy CR i czy pompa przetłacza paliwo przy próbie zapalenia, następna sprawa to sprawdzenie wtryskiwaczy metodą przelewową, a po trzecie to sprawdzenie przewodzenia...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam jak w temacie opel astra h 2005 1.7 DTH 100KM wsakźnik paliwa leży na zerze. Brak wskazań ilości pozostałych kilometrów do przejechania na paliwie z w zbiorniku. Błąd w tylnim zespole elektrycznym "REC" B0575 obwód przerwany lub zbyt wysokie napięcie czujnika poziomu paliwa. CZujnik sprawny 46-260 ohmów, wiązka też od czujnika do tylnego zespołu...
Saab 9-5 1.9 150km z19dth 2005r. Umyłem 3 dni temu od dołu silnik karcherem. Dwa dni dałem mu na wyschnięcie. Niestety kręci nie odpala. Przed umyciem palił od strzała. Kod błędu z interfejsu delphi to p0493 - elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia: zwarcie obwodu sterowania do masy(nie wiem czy występował przed myciem). co sprawdziłem: 1. pompa w baku...
Kolego wydaje mi się iż sprawdzenie ciśnień jest zdecydowanie tańszą alternatywą niż ponowne rzeźbienie przy wtryskach. Podkreślam z naciskiem, silnik nie detonuje jeżeli jest za słaba kompresja w cylindrze. Raczej nie chce zapalić, smrodliwie kopci niedopalonym paliwem, pracuje strasznie nierównomiernie i jest słaby. Użytkownik wyraźnie mówi, że jest...
Witam posiadam peugeota 307sw z 2004 roku z silnikiem 2,0hdi 90 koni na siemensie, samochód stracił moc i zaświecił się check. Po podłączeniu do interfejsu wyskoczył taki komunikat: P0193 OBWÓD CIŚNIENIA PALIWA W LISTWIE PALIWOWEJ ZA WYSOKA WARTOŚĆ SYGNAŁU WYJŚCIOWEGO. Dodam jeszcze że samochód wchodzi nawet na postoju max na 2800 obrotów i jest dziwny...
ACS: 7: komunikacja miedzy jednostkami sterujacymi ACS, brak komunikacji wzdloz rozowej szyny CAN, zwarcie lub przerwa, sprawdz wiazke i zlacza 18: komunikacja z jednostka BMS, brak sygnalu z BMS, nieprawidlowe dzialanie BMS lub usterka w komunikacji w czerwonej szynie CAN APS: 341: sterowanie praca sprezarki, otwarty obwod 647: regulacja ciśnienia,...
ECU EDC BOSH M7 1. wlaczasz stacyjke (niekoniecznie uruchamiasz silnik) 2. przytrzymujesz przycisk diagnozy az do zapalenia kontrolki na desce rozdzielczej 3. puszczasz przycisk - kontroilka powinna zgasnac a po chwili o ile sa bledy wymrugac bład. 4. aby odczytać kolejne będy powtórzyć pkt 2-3. Jesli bład się powtarza oznacza to ze nie ma wiecej błedów....
czujnik wysokiego ciśnienia paliwa pompa wysokiego ciśnienia sekcja wysokiego ciśnienia
ekspres bosch wyczyść zaparzacz stacja numeryczna sterownik wyświetlacza graficznego
wykrywacz metali schemat wykrywacz metali
Złomowanie transformatora żywicznego – recykling, utylizacja żywicy, odzysk miedzi i aluminium Audiovox BA-200B 1 CH SUB AMP – brak kondensatora C8, schemat i dobór wartości