Przekaźniki podnapięciowe. Są 3-fazowe. Próg zadziałania można ustawić. Oczywiście, zabezpieczają również przed zanikiem fazy.
Kolego szampoon , chyba trochę zbyt do serca bierzesz sobie te czasy wyłączania w kontekście ochrony podstawowej. W mojej brytyjskiej edycji punkt 411.3.2.3 odnosi się do punktu 411.3.2.2, w którym to mam uwagę, że SWZ nie tyczy ochrony przed szokiem elektrycznym, lecz jest konieczne z innych powodów, jak np ochrona przed skutkami termicznymi. Jeśli...
z drugiej strony takie działanie non stop zabezpiecza też w przypadku awarii coś nie łączy lub padła cewka. W przemysłówce pewnie tak, ale nie widzę potrzeby stosowania tego w instalacji domowej. Nawet 10W to 90kWh przez rok. No i u autora w zasadzie jedynymi urządzeniami które trzeba zabezpieczać przez utratą 1 fazy są silniki trójfazowe. Spawarkom...
Zmień pompę wody i sprawdź czujnik obrotów w pompie czy nie jest pęknięty, często są pęknięte i nabierają wody do środka.
który rok transita ja nigdy nie słyszałem ami się nie spotkałem żeby miał jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem Większość Fordów ma takie zabezpieczenie, także Transit. Czujnik temperatury jest w głowicy, więc przy braku płynu jest szybka reakcja układu, bo to ona wpierw dostaje wysokiej temperatury... Ochrona silnika obejmuje: - zmniejszenie mocy,...
Przekaźniki termiczne stosujemy głównie do ochrony silników. Nie podałeś rodzaju grzałki: 1-fazowa czy 3-fazowa. 25 A dla 4 KW zdecydowanie za dużo. Wbudowany termik rozłączy stycznik i grzałkę po przekroczeniu temperatury granicznej.
1. Możesz, stosując charakterystykę U/f. Nie wektorową! Pamiętaj, że nie będziesz miał ochrony silnika przed przeciążeniem. [edit:]Racja, silnik jest mocy większej, nie mniejszej niż falownik. Niemniej ze zmniejszoną prędkością będzie pracował poprawnie. Teoretycznie do ok. 80% prędkości znamionowej - ale praktycznie to zależy od obciążenia w konkretnym...
Jak masz silnik przy jakiejś maszynie np. pilarce i uważasz, że przy pracy nie musisz zabezpieczać go wyłącznikiem z wyzwalaczem termicznym, bo stoisz przy nim i jesteś pewny, że w każdej chwili masz możliwość go wyłączyć, to nie musisz go zabezpieczać. Natomiast jak silnik pracuje bez nadzoru, choćby pompa hydroforowa, to wskazane jest zabezpieczyć...
Jakiś czas temu montowałem serię alarmów samochodowych do łodzi policyjnych "Harpun". Założeniem było ochrona kabiny przed włamaniem i próba kradzierzy silnika zaburtowego. Ja rozwiązałem problem w taki sposób ze wykonałem pętlę z grubego wielożyłowego przewodu od przyczepki samochodowej i oplotłem nim silnik jednocześnie używając kabel jako swoistą...
Raz jest mowa o PKZMO, raz o falownikach. Różne moce silników determinują czas wyłączenia, dla tego 355kW czas na pewno będzie 5 sekund, co do innych nie mam wystarczających informacji. Nie wszystko i nie zawsze da się zmierzyć, IPZ 0,03Ω nic nie mówi- bardziej wiarygodną metodą byłoby obliczenie tej impedancji. Falowniki z reguły mają moduł wykrywający...
Z seryjnych praktycznie tylko jednostki gaźnikowe nie miały blokad obrotów,( poza wyjątkami). Tak disle, jak i benzynowe mają limiter, w celu ochrony silnika przed uszkodzeniem mechanicznym na skutek zbyt wysokich obrotów. Co do ich wykorzystywania, jeśli jednostka ma temp. pracy, jest to dopuszczalne krótkotrwale. Dopuszcza się to jako metodę diagnostyczną,...
Ten przekaźnik ma cewkę 5V. Opis 28VDC dotyczy styków. Szukając zamiennika warto jeszcze zwrócić uwagę na właściwości styków. https://obrazki.elektroda.pl/9570434900_... https://obrazki.elektroda.pl/5645286600_... https://obrazki.elektroda.pl/9594103600_...
Poszukuje schematu bezpiecznika elektronicznego, ktory chronilby silnik od zaluzji przed przeciazeniem, szczegolnie gdy w zimie zaluzje przymarzna to wtedy jest problem Pozdrawiam
Zamiana miejscami podłączeni N i L do zacisków silnika nie pogarsza poziomu bezpieczeństwa oraz nie ma wpływu na pogorszenie ochrony zwarciowej. Za bezpieczeństwo odpowiada prawidłowe podłączenie przewodu ochronnego ( żółto/zielony ) oraz rodzaj ochrony przeciwporażeniowej.
Witam czy ktoś z Państwa nie wie jak można zrobić układ który będzię stabilizował napięcie w silniku z motora (Jawa 50cm3). Słyszałem że występują tam "szpilki" z wysokim napięciem które palą żarówki. Układ musi mieć stabilizację 12V. skoro pojawiają się szpilki to może zastosowac jakiś warystorek :)
Czy te elementy włączone między uzwojenia to przypadkiem nie warystory dla ochrony przepięciowej.
IPZ to impedancja pętli zwarcia, tak? Tak. Zawsze warto sprawdzić ile ona wynosi. Nie tylko przy uruchamianiu silników. Ma ogromne znaczenie w ochronie przeciwporażeniowej. !
Przyczyną prawdopodobnie jest zadziałanie wyłącznika termicznego. Ma on za zadanie ochronę silnika przed przegrzaniem. W instrukcji powinny być dane dotyczące czasu pracy i wielkości ciętego materiału.
Silnik docisku ma na końcu taki bezwładnościowy mechanizm, który podaje sygnał, że napęd się zatrzymał. Sygnał ten uruchamia czasówkę, która ma za zadanie po krótkiej chwili wyłączyć ten silnik, gdyby ktoś nadal trzymał wciśnięty przycisk dociskania materiału (np. w dużym hałasie nie usłyszał zatrzymania). Zwykła ochrona silnika. Większość kaemek, które...
Wszystko podaj na tacy, a w dokumentacji jest napisane: /dokumentacja jest w sieci, tak trudno poszukać?/ Dane techniczne - Sprężarka śrubowa Airpol K5 13bar 5.5kW 33m3/h 500L Pojemność zbiornika 500 l Moc silnika 5 kW Ciśnienie 13 bar Wymiary (D x S x W) 1922x660x1450 mm Napięcie zasilania 400 V Wydajność 33 m3/h Poziom hałasu 72 dB (A) Zapotrzebowanie...
Włącznik pneumatyczny który steruje silnikiem w zależności od ciśnienia panującego w butli,włącznik główny chłodnica powietrza reduktor ciśnienia roboczego ,zawór bezpieczeństwa mechaniczny no i podstawowy zestaw masz,jak chcesz więcej to jeszcze zawór upustowy do rozruchu sprężarki bez obciążenia ochrona termiczna silnika czujnik zaniku faz i manometr...
Podepnij poprawnie, jak pisze sigwa18, PE ochronę na silnik, N roboczy na stycznik i inne elementy pomocnicze, jeżeli występują, 5-żyłowym przewodem.
im mniej elektroniki w prostej maszynie tym lepiej Montuję falowniki, które jak przyjeżdżają z zachodu to mają po 50 000 h pracy na liczniku i nic nie wskazuje na to, że mają się popsuć. Dzięki falownikowi pozbywamy się mechanicznych styczników i presostatu i mamy od razu załatwioną pełną ochronę silnika. Jeszcze kilka lat temu cena była zaporowa,...
Jak zdejmiesz wtyczkę z czujnika to ECU nie widzi temperatury płynu i załącza wentylator celem ochrony silnika przed przegrzaniem. Trzeba podpiąć komputer i zobaczyć jaką temperaturę widzi komputer.
Bo tak będzie. Po przejściu w tryb awaryjny odcina turbinę w celu ochrony silnika. Trzeba odczytać błąd kiedy występuje usterka. Jeszcze lepiej pojeździć z podpiętym komputerem i obserwować parametry doładowania powietrza.
Klapa gaszącą ma za zadanie miękko zdusić silnik w celu ochrony dwumasy. Czy działa czy nie, gdy auto zgasisz to silnik się zatrzyma, tylko myk polega na tym, że bez klapy gaszącej szarpie motorem, a z klapą nie.
Proponuję zerknąć na stronę firmy APATOR www.acontrol.com.pl Pod pozycją Aplikacje/Systemy sterowania pompami mają różne rozwiązania. Od kaskad do tzw biegających falowników. Z pewnością przy pompach nie ma potrzeby uzyskania synchronizacji z siecią a przełaczenie odbywa niezauważalnie. Nalezy natomiast pamietać o niezależnej ochronie termicznej silnika...
Główny problem widzę w malej ich obciążalności (mniej niż 3A) Nie to nie jedyny argument dlatego prosiłem aby poczytać... Zasada działania 7AM jest prosta i skuteczna. Sercem ochraniacza jest Bimetaliczny dysk zatrzaskowy Klixon®. Kiedy temperatura tego dysku osiągnie wstępnie skalibrowaną temperaturę, otwiera się, co powoduje otwarcie obwodu....
Nieprawidłowe podłączenie, bo najważniejsza jest ochrona przed pojawieniem się niebezpiecznego napięcia na obudowie.
Widać od razu że wszystkie wpisy to nie fachowcy tylko dzieci neo. W espace IV jest system ochrony silnika gdy braknie oleju. Mój koleżka rozwalił miskę o kamień, zapaliła się kontrolka oleju i jechał dalej, ale tylko parę set metrów i silnik zgasł, ponownie nie dał się uruchomić. Dopiero ponowne zalanie olejem i kasacja błędów pozwoliła uruchomić silnik....
Najmniejszy silnik 6kV np. Sh355H4A prod. EMIT Żychlin to 160kW. To dwa razy tyle co moc wymagana. No ale trudno. Wydaje się, że dla tego silnika o momencie ponad 1000 Nm rozruch bezpośredni, bębna o podanym momencie bezwładności, nie będzie ciężki. Stopień ochrony IP55 to jest odporność na pył. Jeżeli musi być "pyłoszczelny" to jest wymagany stopień...
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
Ursus c330 zostawiony na deszczu Cześć, Rozumiem, że Twojego Ursusa C330 może dotknąć deszcz. Jest kilka kwestii, na które powinieneś zwrócić uwagę. Pierwszą rzeczą, o której musisz pomyśleć, jest ochrona silnika. Deszcz i wilgoć mogą powodować korozję metalu, co może prowadzić do poważnych problemów, takich jak zużycie tłoków, cylindrów oraz uszkodzenie...
Akcja była na przeprogramowanie w związku z ochroną silnika (lspi) , nic po zmianie softu nie muli ...
To jest jeden z elementów ochrony silnika, nie da rady i nie powinno się tego robić
(at)lolek2417 A gdzie jest przewód PE, żółtozielony w tej instalacji domowej? ? Ochrona silnika jakimś przekaźnikiem termicznym też by się przydała.
Proponuję użyć przekaźnika termicznego, którego używa się do ochrony silników, np. o zakresie 40-63A. Leżaki magazynowe z czasów słusznie minionych można dostać w przystępnych cenach na alledrogo.
No to masz wszystko... Dobrze by wymienić te stare kondensatory na pojedynczy, doprowadzić do ładu zaciski i przewody i wymienić wyłącznik. Zadbać o ochronę.
Witam. Mam problem z Renault Premium 460DXI. Wjeżdżając pod górkę pokazuje się kontrolka oleju, dziś wyskoczył komunikat przegrzania silnika następnie aktywna ochrona silnika. Auto było na weekend u mechanika, stwierdził że jest wszystko ok, miał ktoś może taki problem? Bardzo proszę o pomoc
Oczywiście, że może pobierać mniej prądu niż podaje producent, ponieważ producent podaje prąd znamionowy dla odpowiedniego doboru instalacji i urządzenia napędzanego, aby nie zaszkodzić silnikowi. Jeżeli moc urządzenia napędzanego jest niższa to i silnik nie będzie w pełni obciążony pobierając niższą wartość prądu niż na tabliczce. Termik lepiej wtedy...
To jest normalne zachowanie temperatury płynu chłodzącego.Przegrzewanie silnika było by wskazywane ostrzeżeniem na desce oraz kodem błędu: " ochrona silnika aktywna" co ma miejsce przy 98 stopniach celsjusza i powoduje ograniczanie przez system momentu oibrotowego.
To nie tranzystor, szanowny Kolego, a układ kontroli prądu silnika zachowuje się poprawnie, chroniąc tranzystor przed przeciążeniem i przegrzaniem. Można by ewentualnie wymienić ten MOSFET na mocniejszy, ale wówczas należało by zmniejszyc wartość rezystancji bocznika (czyli układu zapewniajacego ,,miękki start" i ochronę silników i sterownika.) Sprawa...
Ja bym zastosował PKZM0-4. Po za tym kłania się także proste sterowanie start-stop na styczniku wraz z czujnikiem zaniku i wirowania faz plus styk pomocniczy do PKZM.
Mało kto wie że tak to już zostało zaprogramowane. Jest to ochrona kola dwumasoweggo. Silnik mniej szarpie gdy startuje on z 200 obrotów, niż gdy startuje ze 100. Można to naprawić zmieniając mapę dawki rozruchowej.
Jak to jest zestaw to albo przełączniki są przygotowane na takie obciążenia albo mają wbudowane w silniki moduły z przekaźnikami (ochrona przed przeciążeniem ,przegrzaniem i przytrzaśnięciem - przynajmniej tak powinno być).
(at)bumble Te ,,przekaźniki dziwne" to np. bardzo popularny, a nie dziwny :cry: , to 3RN1010-1CW00 - Termistorowy przekaźnik ochrony silnika produkcji Siemensa.
Czy obudowa w której znajdują się zabezpieczenia silnika jest w I klasie ochronności? Jeśli tak to masz uwzglednić dla tej obudowy wartość zabezpieczenia porzedzającego. Natomiast te zabezpieczenia w obudowie się znajdujące mają znaczenie dla ochrony silnika. Pozostaje jeszcze kwestia czasu w jakim SWZ na nastąpić. Proponuję poczytać: [url=http://uriel.put.poznan.pl/wordpres...
...A tak poza tematem zastanawiam się jak na odłączonym silniku zrobic np.pomiar ochrony przeciwporażeniowej? Tu silnik nie pracuje a nie gdybaj o jakiejś ochronie.
To ok skoro tak ma. To wyzwalacz by zadziałał pod prądem, rzędu kilkunastu mA? Jeszcze to zmierzę ale co wtedy z ochroną przeciwporażeniową takiego silnika?
Im większa lepkość tym większa ochrona silnika grubszy film olejowy ale jest to równoznaczne z gęstym olejem na zimnym ciężej dotrze do górnych partii silnika
Podłączenia autoalarmu MOP 4A (kod GME 93 183 886) spis treści: podłączenia syren do autoalarmu kod pin instalacja połączenia - schemat główny sterowanie kierunkowskazami w funkcji świateł awaryjnych ochrona pokrywy silnika sposoby podłączeń dodatkowych czujników modyfikowanie funkcji alarmu tabela funkcji programowalnych autoalarmu mop 4a modyfikowanie...
Silnik jest założony w przecinarce diamentowej do pustaków chłodzony wodą, Jeśli ma zapobiegać wnikaniu wody do środka, to jest dobrze. Musisz sam ocenić, czy w trakcie pracy woda pryska na silnik i czy ta ochrona jest konieczna.
Zelmer Meteor 2 - filtr ochrony silnika 1,4zł (ten w komorze gdzie jest worek), filtr wylotowy 1,4zł. Fizelina kupiona do przycięcia 10zł. Zelmer Cobra II filtr ochrony silnika 1,4zł, filtr wylotowy acf ok 10zł. Ceny ze strony producenta, plus pewnie z 10zł za wysyłkę. Jak się poszuka to i te filtry dostanie się z kompletem worków.
Chcesz Waść konkretów - podaj konkrety edit: Tak lepiej Z tabliczki wynika że silnik ma 0,45kW kondensator 60*0,45=27µF Silnik przełączasz do pracy w Δ (mostki równolegle) do pierwszych dwóch mostków dołączasz zasilanie a między drugi i trzeci kondensator silnikowy około 27µF. Pamiętaj że silnik będzie słabszy. W zasadzie najlepiej było...
To nie jest "Maszyna Rolnicza" to jest ciągnik - wózek elektryczny do transportu w halach produkcyjnych!! Nie wiem kto to przeniósł do tego działu.
Dzięki za odpowiedź. No fakt, to elektronika falownika czuwa nad zabezpieczeniem silnika. Jeszcze jedno pytanie, proszę mi podpowiedzieć jakie inne moduły, urządzenia, aparaty podobne do wczesniej wymienionego UBZ-ta znajdę na rynku? Które warto stosować do ochrony silników pomp głębinowych? Pozdrawiam
Nie zapomnij że silnik potrzebuje ochrony czyli ten przewód Żź na obudowę silnika . Zakres termika zawsze w granicy 1.0 - 1,1 In .Silnik ma dużo obrotów uważaj na obroty pompy . Jako wyłącznik ciśnieniowy można zastosować Condor MDR 3 spełnia on rolę wyłącznika i ciśnieniowego. http://kompresory-sprezarki.eu/index.php...
Wg instrukcji do 9N zalecane są VW 501 01 A3/B3 Vw 506 01 C3 zatem, C4 nie jest zalecany. Osobiście brałbym A3/B3 z racji o wiele lepszej ochrony silnika.
Nie wyświetla usterki silnika - to znaczy, że kontrolka świec się nie zapala? Czy jednak sprawdzałeś błędy testerem i ich nie ma? Jeżeli nie ma żadnych błędów i gaśnie po nagrzaniu silnika - to może być, że czujnik CHT temperatury silnika jest uszkodzony lub jego wiązka. W oprogramowaniu jest zaimplementowany system ochrony silnika przed przegrzaniem,...
Właściwie pomijając ten układ elektroniki, można podłączyć samo sterowanie stycznika Wtedy pozbywasz się ochrony silnika przed przeciążeniem i pompy przed jej nieprawidłowym działaniem. Cewka stycznika zasilana z trafa, poprzez termiczny silnika i wyłącznik ciśnieniowy. Czy tak można zrobić??? Nie wiem jaki typ czujników jest w myjce zainstalowany...
(at)saturno To by się zgadzalo. Trudno z fotografii wywnioskować. Wstaw foto szafy sterujacej. Te mikrowyłączniki mogą służyć do ochrony silnika przed utknięciem mechanicznym. Obraca się, to zwiera mikrowyłącznik - zablokuje się wrzeciennik, mikrowyłacznik zatrzyma silnik. Mogły być połączone te mikrowyłączniki szeregowo z uzwojeniami styczników silnika.
Obawiam się że masz Waść do zrobienia całą ochronę. Chińczycy do silników nie prowadzą przewodów ochronnych. Poza tym do przeglądnięcia sposób wprowadzenia przewodów do silników. Dostałeś jakąś dokumentację - schematy ?
Sposób ze zmniejszeniem opornika pomiarowego (drutowego) - a dokładniej na dołożeniu drugiego takiego samego równolegle- (właściwie drugich - bo skrzydłowa) wypróbowany z powodzeniem na sterowniku SB-01 od PowerJacków (zielonybonzaj) - tylko tam prądy były rzędu 5A. Z fotek wynika że na drodze zasilanie-silnik nie ma żadnych półprzewodników (jedyny...
Pierwszy bieg wentylatora uruchamiany jest razem ze sprezarka poprzez moduł który dostaje sygnał z panela ze klima jest właczona a drugi bieg załaczany jest presostatem jak przekroczy cisnienie 15bar. Po drodze sa jeszcze czujniki temperatury wody gdyby był duzy upał a wiatraki by sobie nie poradziły poniewaz ochrona silnika ma w tym momencie priorytet,...
Moc silnika będzie zachowana przy podłączeniu w trójkąt,jak i w gwiazdę. Nie stosuje się bezpośredniego włączenia silnika pod napięcie przy połączeniu w trójkąt ze względu na wielokrotnie wyższe prądy rozruchowe niż przy pracy w "gwieżdzie".Jeżeli obciążeniem silnika jest np:wentylator lub turbina stosuje się przy rozruchu przełącznik gwiazda-trójkąt....
Proponuje zastosowanie falownika, który zasilany jest z jednej fazy. Dodatkowo dostanie kolega duże możliwości sterowania i ochrony silnika. Producentów i typów jest wiele, na prawdę można coś wybrać. Przykład: http://allegro.pl/item520429622_siemens_...
A jakim kompem to sprawdzałeś bo to co piszesz jest nierealne bo skoro temperaturę widzi 0° to wentylatory nie byłyby właczone no chyba że masz gdzieś zwarty przekaźnik. W chwili gdy jest uszkodzony czujnik lub jest wypięty temperatura wynosi -40° i wtedy wentylatory się załączają w celu ochrony silnika przed przegrzaniem.
Witam Ostatnio podczas naprawy urządzenia, w części sterującej pracą silnika spotkałem się z układem o symbolu P4BS. Po połączeniu elektrycznym układu przypuszczam że jest to układ zabezpieczający silnik. Czy ktoś spotkał się już wcześniej z tym układem. Na jakiej zasadzie polega jego ochrona silnika ?
Witam, Mam pytanie czy w przypadku jak silnik posiada TK, nie mam możliwości dodania dodatkowego przewodu na dach, mogę zastosować jako zabezpieczenie termiczne silnika wyłącznik silnikowy termik PKZM Eatona i ustawić prąd maxymalny silnika jako ten przeciążeniowy ? Czy to wystarczająca ochrona silnika przed przegrzaniem ? pozdrawiam
Nie jest wymagane ale jest dopuszczalne. Natomiast wymagane jest żeby ta RCD nie było zabezpieczeniem podstawowym. Instalacja i bez niej ma spełnić warunek ochrony.
Powodzenia, mnie glowica padla i przy lubrze i to nie przez złe strojenie. Nie ma opcji na ochronę silnika za pomocą żadnej lubry. Jedyne skuteczne jeśli już potrzeba to dotryski pb.
Jak będziesz sprawdzał w pętli Do Loop stan np.komparatora to wykryjesz np.nagłe zatrzymanie bramy(przeszkoda).Możesz wtedy zastosować jakiś podprogram ochrony silnika(spalenie,przegrzanie,itp).
Jeżeli oba silniki mają pracować identycznie to wepnij je pod jeden stycznik. Ochrona krzyżowa? - znaczy, że jak silniki idą w prawo to nie da się włączyć w lewo? Czy, że jak dojedzie do końca, to nie da się włączyć dalej... Obawiam się, że musisz dać pełen opis pracy maszyny, bo będzie jak zwykle: pytanie, odpowiedz, komentarz że to ni tak, kolejne...
Witam Mam taki sam silnik w samochodzie. U mnie wentylatory tak pracowały nawet jak miałem uszkodzoną cewkę zapłonową. Wyrzucało bład na 3-cim cylindrze. Po wymianie się uspokoiło. Jest to chyba standardowe zachowanie w celu ochrony silnika przed uszkodzeniem. Pozostaje Lexia i zaczytanie błędów. Nie wiem czym odczytujesz, ale Lexia potrafi pokazać...
Witaj Ja również nie jestem zwolennikiem Soft startów. Może i taniej, ale możliwości bardzo ograniczone. Najtanszym rozwiązaniem będzie gwiazda /trójkąt. Najtaniej - owszem, ale nadal duży prąd rozruchu, mniejsza moc i moment, a do tego groźba uszkodzenia silnika przy przełączaniach. Przy falowniku mamy dodatkowo, poza tym co wyżej wspomniałem pełna...
Już wyjaśniam. Oba problemy tj. zabezpieczenie silnika jak i ochrona przeciwporażeniowa są ważne. Nigdzie nie napisałem aby usuwać zabezpieczenie C32. Moja sugestia dotyczyła dołożenia ochrony silnika której sano C32 nie zapewnia. Jeżeli wymieniać to najlepiej na wyłącznik silnikowy który zawiera w sobie zarówno zabezpieczenie nadprądoawe jak i przeciążeniowe....
Proszę o pomoc w doborze bezpiecznika termicznego w silniczku opiekacza Mango Czy wystarczy na 130 stopni, taki mam? Nie uważasz, że do ochrony silnika (przynajmniej jego uzwojenia, bo to zwykle ono jest chronione) ten bezpiecznik będzie za duży? Pokaż foto tego, co to niby jest zepsuty. Mierzyłeś czy przewodzi?
bardzo dużo! to jest to samo, co blokada z tasmota i działa jak urok :) Używam asystenta domowego do ustawiania przekaźników czasowych, więc to nie problem. to było tylko dla ochrony, więc nie wysadzę silników przez przypadek. Twoje zdrowie!
Pod obudowę w silniku trój fazowym to tylko ochrona
Witam. Odnośnie pytania 1. Czy będzie w ten sposób prawidłowo? Dodam że silnik w puszce posiada zacisk PE. ... Witam, Proponuję Koledze zgłębić temat poprzez zapoznanie się z dokumentacją standardowych silników firmy Besel - Instrukcja Techniczno Ruchowa: http://www.cantonigroup.com/gfx/file/bes... Jest tam szczegółowo wyjaśnione...
witam na jakiej zasadzie działa wyłącznik magnetotermiczny? Wiem, że jest stosowany np. do ochrony silników, czy to jest zwykły wyłącznik nadmiarowo-prądowy? Na przykład coś takiego: http://allegro.pl/item343860183_termik_t... pozdrawiam
Może kup coś takiego: http://www.abcelektro.pl/index.php?p=122... będziesz miał "załatwioną" ochronę silnika, bo podejrzewam, że silnik w trójkącie będzie pracował w okolicy pełnej mocy na tej sprężarce. I niech to Ci podłączy inny elektryk.
A ja jednak zastosowałbym PKZM0-6,3, na początku obwodu i połączył silnik w gwiazdę. Wtedy jeden aparat realizuje ochronę kabla oraz silnika. Przewód/kabel minimum 4G2,5 w zależności gdzie i jak jest silnik zamontowany.
Żaden Twój pomiar nic tu nie pomoże. Jeśli silnik pracuje,to jest w miarę dobrze. Źle natomiast jest z ochroną silnika przed porażeniem. Albo jej w ogóle nie zastosowano, albo jest nieskuteczna. Nie wolno Powinieneś zacząć od uziemienia korpusu silnika. W ostateczności możesz połączyć korpus do przewodu neutralnego. To niedopuszczalna porada. Ochrona...
Kluczy tam nie ma ,ochrona komponentu tak. Gdy by była potrzeba zrobię na plikach lub sterownikach bez auta.
Pompa wody jest z wtyczką (pewnie od napędu elektrycznego). Jak ja zostawię odłączoną to chyba nic się nie stanie? Opis wg tisa : Przełączalna pompa wodna jest zawsze WŁĄCZONA w położeniu domyślnym. Po otrzymaniu polecenia, element nastawczy odłącza pompę wodną od silnika. Czujnik materiału silnika został wprowadzony do głowicy silnika do sterowania...
Box cyfrowy da ci przyrost ok 10 - 20 KM i 30 -50 Nm, sprawdzone na hamowni. Ten, jeśli ma dwa przewody, nie da praktycznie nic. Jedyna cyfrowa rzecz w nim to cena. Ciekawi mnie ta ochrona przed przegrzaniem silnika. Czyżby to bylo chronione patentami na Antarktyce i w Dolnym Wongo rozwiązanie z termistorem?
1.4 75 KM (kod silnika BKY) zaleca się stosowanie oleju Normy: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2 Homologacje: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01 Klasa lepkości SAE: 5W-30 5W-40 10W-40 Pierwszy parametr jest dla oleju zimnego, drugi dla gorącego. 5w30 jest zatem bez sensu, bo nie ma przecież mrozów, a na dodatek w wysokiej temperaturze to wodzianka. 5w 40 to lepiej,...
Witam, Co do silnika to pasuje sprawdzić: 1. Induktorem przebicie na uzwojeniach. 2. Mostkiem Thomsona rezystancje takiego silnika czy są symetryczne. Sprawdzić ciągłość i przebicie przewodów zasilania i sinika. Sprawdzić podłączenie ochrony silnika. Jeśli to nie pomoże to niestety ale prawdopodobnie uszkodzony falownik. pozdrawiam
W sklepie sprzedawca powiedział, że stycznik ten ma zabezpieczenie termiczne, czy on się odłącza dopiero po przekroczeniu wartości prądu czy też temperatury? Proszę o wyjaśnienie. Sprzedawca skłamał :cry: To jest sam stycznik bez zabezpieczenia termicznego. Dlaczego Kolega nie wybrał aparatu typu np. PKZM0-xx046938, majacym w sobie wszystko, co niezbedne...
Silniki, wycieraczki miały aktualną ochronę, wewnątrz bimetalii.
W Twoim nie wiem, a w WD-3 zaraz pomiędzy silnikiem a obudową (pojemnikiem) w ciągu ruchu powietrza jest plastikowy element w kształcie cylindra (szklanki a raczej kieliszka, kubka) czy coś podobnego, co przy zatkaniu rury, przemieszczało się w kierunku silnika i przepuszczało powietrze bocznymi otworami z wnętrza odkurzacza ale nie z pojemnika na śmieci,...
To lekkie zwiększenie osiągów uzyskałeś dzięki filtrowi stożkowemu. To znana i sprawdzona sprawa, w niektórych autach daje to poprawienie mocy w górnych zakresach obrotów. Ale też ma swoje negatywne skutki - mniejsza ochrona silnika. Strumienica tutaj nic nie zmieniła, działa tak samo jak wspawany kawałek rury.
że potrzebny lubryfikator HAHAHAHAHA, odpuść, tylko kumaty gazownik jeśli już. Silnika nie znam ale lubra nie działa choćby z zasad fizyki tj. jak nie ma różnicy ciśnień to nie ma siły która zasysa płyn ze zbiorniczka. Wszelkie wynalazki z wtryskiwaczami lubry to kolejny sposób na zarobek a nie ochronę silnika. Chyba trzeba napisać jakieś ogłoszenie...
Witam, silnik na pewno klatkowy 110kW, co do tego PTC to chciałem dopytać czy przy temperaturze silnika około 70 stopni to jego oporność 80om jest w miarę poprawna? Taka oporność pozystora została zmierzona po czasie jak silnik został wybudowany do naprawy (był jeszcze dość gorący), chcieliśmy sprawdzić czy parametr ochrony silnika przed temperaturą...
No... chyba masz nie jeden, a co najmniej dwa problemy. Na pewno masz uszkodzony czujnik CHT temperatury głowicy. Ten czujnik pracuje w skomplikowanym systemie dwuzakresowym, przełączanym przez PCM poprzez zmianę napięcia zasilania czujnika. Ponieważ czujnik CHT to termistor, tzn. rezystor o ujemnym współczynniku temperaturowym, to wymaga zasilania,...
Po pierwsze, nie termik, ta nazwę rezerwujemy dla przekaźników termicznych ochrony przeciążeniowej silników elektrycznych. Tobie potrzebny jest najprostszy termostat włączony w obwód silnika wentylatora.
Falownik wychodzi zawsze na plus: łagodny rozruch i zatrzymanie, płynna regulacja szybkosci, pełna ochrona silnika... Dobrze dobrany i właściwie skonfigurowany falownik nie ogranicza w niczym "performansu" silnika. Jeśli układ "wysypuje się", to albo silnik jest znacznie przeciążony (z falownikiem wyłączy się, podłączony bezpośrednio - spali się), albo...
A jak wykonać pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej silnika prądu stałego zasilanego z trójfazowego prostownika np firmy APATOR?
Zastosowanie silnika z tarczą enkodera nie jest jakieś nowe w drukarkach HP (pewno innych też). Koncepcja napędu głowicy silnikiem z enkoderem jest w ogóle starsza niż stosowanie silników krokowych. Dla przykładu, ciekawa koncepcja była użyta w starych polskich drukarkach (DZM180 jeśli to coś komuś mówi). Tam do przesuwu głowicy użyty był duży, solidny...
silnik ochrona przegrzać ochrona termiczny silnik ochrona metali
pralka whirlpool słabo wiruje parametr maszynowy wtyczka angielska
tomtom przywracanie wagowy moduł
Daewoo-FSO Lanos 1.6 – podłączenie węży kolektora ssącego, schemat króćców, podciśnienia Aixun T3A z kolbą T245 vs JBC – opinie, kompatybilność, trwałość, czy warto kupić?