Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
W zamku klapy, kontrolka zgaśnie jak naprawisz czujnik.
Witam. Skoda Octavia Tour 1,6 benz + lpg, przy wymianie oleju, po wypuszczeniu zużytego oleju i przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon bez uruchamiania silnika, kontrolki czerwone gasną, tak jakby wszystko było w porządku. Ale przecież brak jest oleju! Czy ktoś może wspomóc radą, czy tak powinno być? Czy wobec tego oprócz czujnika poziomu oleju jest...
Przyczyną był wadliwy czujnik ciśnienia oleju....
Lub nie podpięty czujnik ciśnienia oleju.
A instalacja do czujnika OK?? Ściągnij miskę olejową i sprawdź czy smok jest drożny .
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
sprawa rozwiazana - padniety , przepuszczajacy olej czujnik cisnienia oleju
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Najprawdopodobniej będzie to czujnik ciśnienia oleju. Miałem identyczne objawy w oplu. Po wymianie wszystko w porządku. Cena czujnika z wymianą ok.30zł.
Noo tak jest. Odłacz czujnik odpal i sprawdz.
tak, klima odpada, drzwi lewo prawo tez, moduł sprawdzony, jeszcze czujnik poziomu oleju zostal Dodano po 4 zrobione, przetarty przewód idący do czujnika poziomu oleju. Ocierał o półoś.
Witam mam problem ze skodą octavia 1 1.6 ben sr 74 kw 1998 rok zapala sie kontrolka oleju przy 1500 obr na jałowym jest ok powyżej gaśnie czujnik wymieniony pompa oleju nowa nie wiem jaki kolor czujnika powinien byc bo kupiłem ja z niemiec jest czarny ktoś pomoże może jakiś zawór jest przy filtrze oleju
Przepraszam jacek074, nie zauważyłem wcześniej schematu. Jutro, zgodnie z Twoimi wskazówkami, sprawdzę przewód od czujnika.
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG. O położeniu zaworu powinien Cię poinformować instalator, ważne jest aby wiedzieć gdzie się on znajduje, aby móc zakręcić wypływ gazy w razie rozszczelnienia instalacji (np. w wyniku kolizji przy równoczesnej awarii...
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Instalacja czujnika sprawdzona? - przeczyszczony zamek pokrywy silnika A czujnik sprawny ?
Prawdopodobnie w TDI są dwa czujniki ciśnienia, a jak się wymienia to musi być z taką samą kolorową obwódką. Znajdź drugi czujnik i odłącz wtyczkę.
Sprawdzalem rowniez za pomoca multimetru. Wszystko bylo okej. Odpinalem niektore wtyczki od czujnikow zeby miec taki sam obiaw jak podczas jazdy. Nic sie nie pojawilo na desce. Rowniez pod silnikiem, czujnik polozenia walu, czujnik cisnienia oleju, nic.
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
Czujnik G28 zlokalizowany, faktycznie znajduje się obok filtra oleju. Czujnik wyjąłem umyłem w benzynie ekstrakcyjnej, wyczyściłem styki w złączce i działa. Błędy po usunięciu jak zarazie po dwóch dniach jazdy nie wracają. Pozdrawiam
Spotkałem się w skodzie że pokazywało błąd innego czujnika gdy sprawdziłem w wag błędach miałem zepsuty czujnik oleju i temperatury ten w misce olejowej. Przyrząd przekłamywał to tak na marginesie tematu. Wiadomość innym.
Tak to jest czujnik położenia wału. Wymienić możesz od góry, trzeba tylko odkręcić filtr oleju. Obstawiał bym uszkodzony czujnik gdyby nie to, że sterownik widzi obroty wału w momencie gdy nie chce zapalić
Witam, kolejna zagadka. Skoda Octavia 2 2005 1.9 105 KM na pompowtryskach, silnik BJB nie odpala. Ecu zasilanie na pinach 3,5,6,18, oraz masy na pinach 1,2,4 są. Sterownik widzi obroty dodatkowo sprawdzone czujniki wału i wałka oscyloskopem, są sprawne. Pompka w baku sprawna. Po podmianie sterownika odpaliła od strzała, późnij jeszcze z 3 razy i koniec....
Pierwszy raz czytam o czymś takim, ale czujnik poziomu oleju lub ciśnienia wymieniłeś lub podmieniłeś na inny? Błędy w komputerze sprawdzałeś programem VCDS ?
drobna sprawa czujnik w interkulerze albo padł albo jest brudny przełącza sie w tryb awaryjny możliwe ze ktoś lipnie zrobił turbine przeważnie czujnik zabrudza sie olejem z turbiny
Urwałem wtyczkę od czujnika oleju w skoda octavia ll elegant 140KM 2,0 tdi. Kupiłem wtyczkę . Wtyczka z krótkimi przewodami którą trzeba połączyć z głównym przewodem . Może ktoś pomoże jaki kolor idzie pierwszy z lewej , który na środek , a który na prawą stronę wtyczki ?!
Witam. Trafiła mi się octavia II 2007r. Po przekładce ang-pol i niestety po kilku elektrykach. Auto nie odpala normalnie tylko z rozruchem po odpaleniu migają kontrolki :olej (na czerwona) i podgrzewanie świec. Do auta częściowo została włożona instalacja od europejskiej wersji sedana. W vagu przedstawi się tylko komputer. Przy odczycie błędów i przy...
taki sam problem ma bmw5tds,octavia,tylko ze octavia nie pali w zakresie temp 70st.c,opisywalem juz jak rozwiazac ten problem w prosty i skuteczny sposob.silnik nie chce zapalac bo zuzyty lub uszkodzony jest czujnik poczatku wtrysku w pompie.....w octawi trzeba wpiac sie w przewod z czujnika temp kol. brazowo niebieski i zastosowac przekaznik za 11zl.1...
Witam.Mam problem ze skodą który polega na tym że auto traci moc i przechodzi w tryb awaryjny.Wyskakuje błąd P0299.Sprawdziłem podciśnienia wyglądają na całe przewody dolotowe również,sztangą przy turbinie mogę ruszyć jednym palcem,jedyne co zauważyłem to że na łączeniach przewodów dolotowych widać ślady oleju ,dodam że silnik nie dymi ani na wolnych...
daje sobie spokoj narazie w pon mechanik moze wpadnie obejrzy wszystko na wlasne oczy Dodano po 28 A olej w silniku masz ? Może to jest powód że słabo kręci a jak już zakręci to nie pali ? Olej w normie, nawet dolalem dla pewności, VAG pokazuje błąd 18062 w internecie wyczytalem że to czujnik poziomu i temperatury oleju, błąd skasuje sie, ale niedługo...
Witam, Więc tak, oba problemy rozwiązane. Co do klimatyzacji to się okazało, że w skutek ingerencji Panów fachowców z pewnego warsztatu do którego odstawiłem auto spalili mi czujnik temperatury/poziomu oleju. Nowy z oryginału rozwiązał sprawę, teraz jest wyświetlana temperatura oleju na ekranie MFA. Klimatyzacja - spalili włącznik (czujnik ciśnienia),...
Sam jestem ciekaw co jest powodem takich objawów .Podobne objawy chociaż nie identyczne powodował uszkodzony czujnik połozenia wałka rozrządu .uszkodzenie pojawiało się sporadycznie .silnk prawdopodobnie ten sam Octavia 1.6 SR.
Panowie, Zamieniłem w ubiegły weekend wtryski miejscami. Zamieniłem tylko wtrysk 1 i wtrysk 4, co nie do końca odpowiada Waszym wskazówką, ale widać że coś się zmieniło. Zamieszam logi błędów z przed zamiany i po zamianie po przejechaniu 240 km. Nie pojawił się check engine. Przed zamianą pojawił się błąd czujnika ciśnienia oleju układu wspomagania,...
Okazało się że wtyczka od czujnika oleju przy misie olejowej była urwana musiałem gdzieś zawadzić i same kable wisiały . Dokupiłem wtyczkę z kablami używaną i połączyłem . wentylator chodzi i bezpieczniki się nie palą . Prawdopodobnie czujnik i wentylator są na jednym bezpieczniku .
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
a jaki to problem sobie samemu wymienić? kładziesz się pod auto, luzujesz śruby spustową i zalewową/czujnik wstecznego, podkładasz miskę, odkręcasz śrubę spustową, idziesz na obiad/kawę/fajkę/piwo czy cokolwiek, wracasz, zakręcasz, odkręcasz śrubę zalewową/czujnik wstecznego, bierzesz lejek z kawałkiem szlaucha nałożonego, wsadzasz w dziurkę i lejesz...
Nie zastanawia Cię ten powolny wzrost ciśnienia na tłokach? A nie uważasz że może być spowodowany "napsikaną" w trakcie kręcenia benzyną? Przecież czujnik zegarowy ma wentyl, który ciśnienie musi przebić - stąd kręci się rozrusznikiem dotąd, aż strzałka przestanie rosnąć. Całkowicie opróżnione z oleju szklanki też mogą mieć swój udział.
na tym nowym czujniku dali podkładke aluminiową około 1 mm grubości Podkładki nie usuwaj bo to jest podwójne zabezpieczenie raz przed przypadkowym odkręceniem się czujnika dwa uczelnia skrzynie przed wyciekiem oleju, moim zdaniem 1 mm w to lub tamto nie powinien mięć żadnego znaczenia. W twoim przypadku wygląda mi ze coś jest nie tak albo z czujnikiem...
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak P000A/000010 - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response Possible Causes Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty Wiring/Connectors from/to Camshaft Adjustment Valve 1...
Nie chciałbym tu namącić ale sprawdź czujnik stopu w kabinie. Ja miałem taki problem. Auto mi zgasło w czasie jazdy i nie chciało już zapalić, symptomy były podobne. Zapalał i gasł za chwile. Okazało się, że czujnik stopu odpowiada za awaryjne przerwanie pracy silnika na wypadek gdyby potencjometr gazu się popsuł. Nie byłoby możliwości zgaszenia silnika....
Skoda Octavia rzuca przy odpaleniu i nie zawsze odpali bez gazu 1.9 TDI BKC Mam taki temat. Przebieg pewny 340 tys., auto serwisowane uczciwie (kupione od znajomego), ale jest jeden szkopuł, aczkolwiek jemu to nie przeszkadzało: przy próbie odpalenia, czy ciepły, czy zimny, mocno zatrzepie autem przy zapłonie i nie zawsze odpali bez dodania gazu. *Wiem,...
Witam panowie mam mały problem z autkiem mianowicie Skoda Octavia RS 2,0 tdi 170 KM BMN 2006 r.P Pokrótce opisze problem ,a więc przy odpalaniu muszę zakręcić dwa trzy razy zanim odpali,jak już odpali to przez kilka sekund szarpie silnikiem . Kolejna rzecz na biegu jałowym silnikiem co jakiś czas rzuci (obroty stoją w miejscu) na rozgrzanym silniku...
Chcę wymienić olej w skrzyni biegów,niestety gdzieś podziałem całą procedurę.Wiem tyle,że olej nie jest wlewany przez korek spustowy .By uzupełnić olej w skrzyni potrzeba odpiąć czujnik biegu wstecznego ale nie mam pojęcia,który to jest i co dalej.W ASO ostatnio zalali mi 1 litr mimo,że w specyfikacji piszą,że do skrzyni wchodzi 1,9 litra oleju.Zalewali...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Dzieki za input. Przejrzałem temat CO2 w dyskusji na forum Elektroda.pl. Dam znać, co będzie się działo po wymianie płynu chłodzącego na nowy, oleju z filtrem, filtru smoka oraz ewentualnie wkładu termostatu. Po analizie opisanych w tym temacie kwestii <https://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... przejdę do analizy zawartości...
Czasy wtrysku w granicach 4,5÷6ms Zbyt długie jak mi się zdaje - chyba że silnik zimny. Albo silnik się kończy, albo źle ustawiony zapłon. Do tego wskazania czujników IAT i MAP na biegu jałowym by się zdało zobaczyć. Niestety prawdopodobnie skończył się silnik. Po wykręceniu świecy z drugiego cylindra leciał dym prawdopodobnie ze skrzyni korbowej,...
Polo R 1.0 TSI 108 kuni...zeby wciągnął wiecej niz siedem nie byłem go w stanie zmusić A do tego litr oleju. Porównaj sobie masę i Cx jednego samochodu, a potem drugiego i wtedy dopiero porównuj. Oktawia to ciężka "krowa". Wątek zamykam, jako że z jednej strony zaczęły się kosmiczne historie, a z drugie kolega założyciel nie zadał sobie trudu do poczytania...
Błąd 00251 to czujnik obrotów wyjściowych (G68) sprawdź go, często ze starości ulegają uszkodzeniu. Po wymianie wyczyść błędy, 00652 nie powinien się pojawiać, odpisz. https://obrazki.elektroda.pl/8309120300_... Kolego teraz potwierdziłeś moje przypuszczenia, też tak mi się wydawało że w przypadku 00281 jest to akurat ten czujnik,...
Problem po wielkich bólach rozwiązany. Po wymianie cewki (ngk 48010) i przewodów wn (ngk rc-vw203) oraz wyczyszczeniu egr-u silnik w dalszym ciągu ciężko odpalał, chodził nierówno, wyświetlał check engine, esp i jeszcze abgas werkstatt. Pojechałem więc pod kompa za 50zł i wyszło czujnik położenia wału (znajduje się po prawej stronie przy filtrze oleju)....
Witam Auto ma małe problemy z odpałem na zimnym silniku juz przy +15st. im chłodniej tym gorzej. Niby odpala na dotyk ale trzęsie i kopci. Jak chwile pochodzi wszystko wraca do normy. Jeździ tak jak na 110-tke przystało. Sprawdzane chyba wszystko. Po krótce opisze. Świece ok, prąd do świec ok, dawka ok, zapłon ok, koło na wale sprawdzałem czy się nie...
witam. octavia 1.9 tdi AGR 1999r. Problem wygląda następująco: przy porannym paleniu (temperatura np -2) auto ciężko pali tzn. silnik nie łapie równo, trzęsie go, palenie nie trwa długo bo jakieś 2, 3s, (widać niewielkie ilości siwego dymu ale zawsze tak miał w zimie w lecie już nie) później jest już ok przez cały dzień. Świece pomierzyłem, oporność...
Serwis ASO powiedział że skoro producent zastosował serwis long life to znaczy że auto jest do tego przystosowane :) Mogłeś się zapytać w jaki sposób został przystosowany do tego? Niczym się nie różni ten silnik od innego. Serwisowi jest na rękę jak Twój silnik wytrzyma krócej. Gdybyś miał czujnik oleju który by sprawdzał jego jakość to można by było...
Robiony w samochodzie był remont silnika, w związku z tym również wymieniany był dosyć problematyczny rozrząd. Został ustawiony na znaki wszystko poskręcane etc. odpalony , przeskoczył rozrząd o 3-4 ząbki czyli 2 ogniwa na wałku ssącym, silnik zaczął minimalnie nierówno pracować, powtórna rozbiórka, powtórne ustawienie tym razem dało oczekiwany efekt....
Witam.Gdzieś po przeszukaniu forum znalazłem namiastkę tematu o liczniku octavii a mianowicie chodziło o "spłonął licznik"tak zatytułował autor ale jeden z forumowiczów napomknął temat o tym iż jest wspólna masa w liczniku dla wskaźnika paliwa,temp zewn,temp silnika i nie dopisał czego jeszcze.Prośba jest taka o co jeszcze chodziło i który pin jest...
Witam, auto z 2002roku. Przebieg 272tys km. Dawno nie zaglądane pod maskę bo min. czujnik temp wymieniłem na nowy. Jednak do rzeczy, auto przyjechało z zaspisanym błędem przeładowania turbiny i faktycznie właściel mówił że raz mu się zdarzyło w trasie przy wyprzedazaniu. I faktycznie gruszka od zmiennej geometri była uszkodzona, a sama sztanga lekko...
Witam, nie wiem czy nie szukam dziury w całym, ale takie pytanie akademickie czy w silniku turbo - szczególnie turbo benzyna czy turbosprężarkę ma być słychać? Różne krążą opinie, nie wiem tylko czy nie piszą tego domorośli mechanicy, że jak słychać to początek końca itp. Mam u siebie taki problem - Octavia 1,8 turbo AGU po lekkim wirusie wykonanym...
bo szlak trafi tranzystor na pompie i 600 zł nie twoje o jakim tranzystorze w pompie VP 37 piszesz ? slavek 100 napisałeś, że świece wymieniłeś ale nie napisałeś czy grzeją i dochodzi do nich napięcie bo Twój objaw wskazuje na brak grzania świec, biały dym to nic innego jak opary niespalonego oleju napędowego, w pierwszej kolejności na zimnym silniku...
Sprawa się komplikuje. Zmieniłem turbinę, ponieważ była zapieczona gruszka przy niej i dolot cały zawalony olejem, musiałem skrobać kolektor dolot, bo było pozapychane. Przekładałem zaworki sterujące po zmianie turbo(od sprawnej skody) i dalej to samo. Nieprawidłowe ciśnienie doładowania na mm55 w kodach błędów. Przekładałem również przepływomierz i...
Podstawowa diagnoza OBD2 pokazała kilka rzeczy, - profesjonalna diagnostyka już dużo mniej i wg. opisu jakie działania były podjęte: "...czujnik różnicy ciśnień wykazuje niestandardowe parametry (podczas pracy silnika OK), - jednak bez zapłonu wartość jest ujemna, spotkaliście się z taką sytuacją? Na ten moment błędy wykasowane i parametr ilości spalin...
A może octavia I gen z 1,8t z lpg współpracuje spoko i osiągi też spoko w każdym razie jest łatwa w naprawach i łatwa do odsprzedaży tak samo jak octavia II z 1.6mpi + lpg Fajna opcja z LPG to jeszcze Vectra C Japonia moze być troche kłopotliwa z LPG choć jak bedzie to wyregulowane to ok. Jedno coby o nich nie mówić jeżeli dobrze sprawdzic blache i...
Hej, kupiłem to auto pod koniec grudnia zeszłego roku. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, oleju i sam olej. Pojawiły się problemy. Po kilku godzinnym postoju (załóżmy po nocy) z samochodem dzieją się cyrki. Przy obecnych mrozach silnik uruchamia się z pół obrotu i pracuje. Pochodzi tak z 5 - 7 minut, słychać zmianę pracy silnika, jakby coraz ciężej...
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Hmmm może i ktoś coś grzebał - ale co robił? Chciałbym się dowiedzieć dla własnej wiadomości i dla potomnych rozwikłać tę zagadkę. Poza tą przypadłością nie stwierdziłem innych odstępstw od normy. Samochód wydaje mi się nie ma innych odchyleń od normy - normalnie uruchamia się, trzyma równe obroty na biegu jałowym, oleju nie bierze, spalanie ma bardzo...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Witam. Mam samochód Octavia II 2008r, silnik 1.9 TDI BLS czyli pompowtryskiwacze. Przy spokojnej jezdzie zrobił się nagły brak mocy. Auto praktycznie nie przyśpieszało, słabło z każdą minutą. Pojawiła się najpierw kontrolka "świec żarowych" i sobie migała. A później pojawił się także check-engine. Przejechałem tak 10km. Niestety jak to w życiu bywa,...
Też mam taki objaw w Octavii ale przy minusowych temperaturach, nawet ASO nie wiedziało co to jest.Ciśnienie oleju dobre, czujnik też,rozłożyli ręce. Najadłem się strachu a w moim przypadku ten komunikat powodują zabrudzone lub uszkodzone sondy w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. U mnie pomaga dolanie dolanie Borygo do stanu max .
Należało wykonać otwór w bloku do czujnika położenia wału i zamontować uszczelniacz z czujnikiem przeznaczony do 2,0 TDI. Obudowa filtra oleju i chłodniczka z ASZ(od Octavii I pasowało idealnie). Przełożyć wałek wraz z impulsatorem wałka (na wałku z ASZ silnik odpalił, ale nie łapał synchronizacji). Świece przełożyć z 2,0 TDI - inne napięcie. Wykonać...
- no przy 230 tyś km wiadomo, że jest lekkie zużycie silnika - stan pompowtryskiwaczów; właśnie o tym mówię, może to są właśnie objawy, że trzeba się nimi zająć, a nie zmieniać dawki startowej czy cokolwiek innego jako "leczenie syfa za pomocą pudru" - co ma stan rozrusznika ? jeżeli na zimnym jest ok, a na ciepłym odpala normalnie ?? aku również uważam,...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Zamontowałem licznik z passata do octavii z wsadem z golfa 4 o nr 1j0 920 822c wszystko działa poprawnie z wyjątkiem informacji o braku czujnika poziomu oleju którego fizycznie nie posiadam w samochodzie, blok 38 w liczniku nieaktywny a kodowanie vagiem nie wyłacza tej informacji.
Witam serdecznie. Przerabiałem to w Octavii. Tam pomogło zdjęcie zacisku z akumulatora na 15 minut. Komputer żadnego błędu nie widział. Sprawdź czy działa czujnik otwarcia maski.Jest przy zamku. Sprawny powinien skasować lampkę na 100 km. Pozdrawiam.
W 18-letnim samochodzie miała prawo - nie do przewidzenia. Zestaw naprawczy w okolicach 60zł - można było zrobić samemu. Nie wiem jak w Fabii, ale w Octavii trzeba mieć nitownicę i to solidną... Nie mamy takich warunków, żeby samemu naprawiać samochody Do wymiany filtrów (powiedzmy, że poza filtrem oleju), wycieraczek, świec, czujnika cofania czy podnośnika...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Mam octavie i w instrukcji pisze " Lampka kontrolna oleju świeci przez kilka sekund po włączeniu zapłonu.Jeśli lampka nie zgaśnie po uruchomieniu silnika lub zacznie migać podczas jazdy należy zatrzymać samochód i wyłączyć silnik "
Bierz Octavie 1.8 20v 125km silnik na prawde odporny,czesci zawieszenia firmowe bardzo tanie,auto przy trasie potarfi spalac nawet 6 litrów po miescie troszke spala wiecej,w octavi ustreki jakie mogą sie pojawic:uszkodzenia czujnika wału,mechanizm szyb drbne wycieki oleju spod miski.Klimatyzacja nie najgorsza tania w serwisowaniu jak by cos sie stało
Cześć! Temat pewnie znany wielu użytkownikom, mianowicie: Opel OMEGA 2.5TD 130KM 1997r. - nierówna praca na wolnych obrotach (aż buja buda jak jest mniej powietrza w przednich oponach niż 2.2 bar ;) ) - zimny buja, ciepły buja, gorący też. Potrafi zgasnać jak sie puści gaz przed skrzyżowaniem, albo na światłach. - dolanie 1/3 lub więcej oleju roślinnego,...
jakis strasznie zlomowaty samochodzik nabyles :) a tak na serjo to podobny efekt mialem w octavi-podobny:) Poroblem polegal na tym ze mimo ze wszystkie wtyczki i gniazda sa hermetyczne to byl jakis syf na stykach /wtyczka-czujnik/ spryskalem dziada plynem do usuwania tlenkow z e stykow i jak narazie dziala. moze byc jednak tak jak kolega podpowiada...
Witam, pytanie swoje kieruje głównie do właścicieli aut grupy VW/Audi/Seat z lat 90, miał ktoś Borę, albo Golfa albo Leona, Octavię lub moje aut a3 8l? Akurat posiadam 1,8 turbo, ale o ile silnik ładnie śmiga to z elektryką non-stop problemy. Auto mam od 4 lat i przez ten czas: regenerowałem rozrusznik, alternator, wymieniałem czujnik położeni wału,...
Skrzynia w skodzie octavii 1.6 podła mi w maju 2019, zdecydowałem sie na zakup skrzyni po regeneracji, po wymianie w czerwcu 2019 pojawiły sie problemy z drugim biegiem opisywane wczesniej w postach innych użytkowników. Kazdy z mechaników u których byłem twierdził, ze na pewno to nie wina skrzyni, bo jest to prosta skrzynia bez elektroniki i bieg drugi...
Witam wszystkich, jeżeli chodzi o login, transef danych z ecu do licznika i immo to akurat najmniejszy problem. Pozostała tylko kwestia szyny can (ecu, abs, airbag). Teoretycznie według schematu wyprowadzeń ecu, wychodzą z niego dwa piny, które powinny być szyną can, ale niestety po podłączeniu wszystkiego brama can nie komunikuje się z ecu. Sprawdziłem...
Raz, że jest mało miejsca, dwa jakość samych plastików i wygoda foteli znikoma, a trzy że jak wsiądą 2-3 osoby to w ogóle to jechać nie będzie chciało, a pasażer z tyłu będzie mógł zaglądać w koronki na zębach kierowcy. Że niby w Golfie jest więcej miejsca? No błagam. Nawet nie sugerowałem golfa ze względu na cene; Proszę bardzo dane z wiki: Golf hatchback...
octavia czujnik ciśnienia oleju octavia czujnik ciśnienie oleju czujnik ciśnienie oleju octavia
ustawienie rozrządu deutz cewka jednowarstwowa żyłka tnąca
odbiornik reakcyjny odbiornik reakcyjny
Jak wyłączyć funkcję "Koniec za" w pralce Bosch WAB20264PL? Odpowiedzialność za skrzynki elektryczne w bloku