Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
Według schematu z AD sterowanie lusterek nie jest zależne od komfortu.pozdr.
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
W Astrze, począwszy od modelu G prawa noga kierowcy opiera się o tunel środkowy, mnie osobiście to bardzo denerwuje. Nad głową masz sporo miejsca, kierowca i pasażer są dostatecznie daleko od siebie, jednak szeroki tunel środkowy i masywne drzwi sprawiają, że wokół kierowcy i pasażera jest mało przestrzeni. Moje subiektywne odczucie jest takie, że w...
Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
http://skoda.vag-zapchasti.ru/list.php?i... A która dokładnie spełni twoje potrzeby-translator.
Wewnątrz drzwi kierowcy. Tyle razy to już pisano.
Panie Marku chodzi panu o ta czarna prostokątna skrzynkę co jest przykrecona do mechanizmu do podnoszenia szyb ?
mam taki problem jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=f-uP2Mb7... jak sobie z tym poradzić ??? po ściągnięciu tapicerki gdzie mam szukać gdzie jest zablokowane ??? chyba że się bez sciągania tapicerki da odblokować
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
witam nie ma odczutu z krancowki w drzwiach kierowcy jak rusze zamkiem to nieraz zalapie , czy idzie ja wymienic ewentualnie zregenerowac czy tylko wymiana zamka
Pierwsze słyszę, żeby sterownik silnika czy immobilizer miały cokolwiek wspólnego ze sterowaniem elektrycznych szyb. W Octavii częstą usterką jest uszkodzona wiązka elektryczna drzwi kierowcy...
Wszystko zależy od wersji, jeśli są też el. lusterka. To wszystkim sterują moduły i jest to dość trudny układ, coś w rodzaju Can.
Znajduje się w zamku
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Jak może działać centralny bez modułu komfortu? Nie ma takiej opcji więc wypiąłeś coś innego. Odłącz siłownik w drzwiach kierowcy i zobacz czy będzie poprawa.
u mnie był przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach kierowcy
Nie ma takiej opcji. Albo alarm albo zamek drzwi kierowcy. Jedyna funkcja zamykania jest wtedy gdy otworzysz auto z pilota i nie otworzysz drzwi.
diagnostyka jakaś ? Po przeglądzie serwis powinien wręczyć ci wraz z listą przeglądową protokół diagnozy komputerowej - jeden z punktów przeglądówki (chyba że to był tylko przegląd instalacji gazowej)- może masz tam jakieś błędy zapisane w ster drzwi kierowcy lub komforcie ?
Sprawdź czy folia w drzwiach trzyma. Trzeba zdjąć boczek z drzwi kierowcy. Ewentualnie sprawdziłbym dokładnie uszczelki drzwi. Ktoś z zewnątrz niech polewa auto wodą a Ty patrz w środku skąd płynie....
Nie. Lecą krańcówki, dziesieć tysięcy razy opisywane na forum.
Sprawdź przewody w przejściu do drzwi moze są jakieś przetarte , sprawdz czy przy zamykaniu kluczykiem wszystko działa prawidłowo , czasami zdarza się że wkładka w drzwiach się zacina i modół komfortu glupieje i np nie dziala zamykanie otwieranie z pilota. . Sprawdz tez czy przypadkim do modułu komfortu nie dostala się woda.
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
Do wymiany siłownik. Ewentualnie jeszcze wiązka w drzwiach do przepatrzenia.
Niewłaściwy włacznik. Inne numery.
Zamek można rozebrać. Trochę trudniej się go składa - zwłaszcza jak robi się to pierwszy raz. Co do mikrowyłącznika to udało mi się dobrać podobny, było tylko trochę kombinacji z mocowaniem. Naprawiłem dwa takie zamki. Na więcej jednak nie dam się namówić. Zawsze możesz założyć dodatkowy zewnętrzny wyłącznik krańcowy, lecz nie jest to eleganckie rozwiązanie.
Wygląda na uszkodzony siłownik w drzwiach kierowcy albo przerwę w przewodach. Siłownik w drzwiach kierowcy jako jedyny jest sterujący i nie wysyła sygnału do centralki. Drzwi się pewnie otwierają bo staeownik nie ma potwierdzenia zamknięcia drzwi kierowcy i automatycznie otwiera pozostałe.
A co już sprawdziłeś? Oprócz rozbierania? Wiązka drzwi cała.
w drzwiach szary/żółty-masa/masa+parametr 180
Na 99% uszkodzony jest mikrostyk w drzwiach kierowcy.
Ja zalozylem w drzwiach kierowcy marki metzger. Dziala juz 5 lat a myslalem ze wczesniej padnie.
Witam .Moj problem polega na tym że słyszę szum powietrza w okolicach drzwi od strony kierowcy i nie mogę go zlokalizowac .Moze ktos mial podobny problem prosze o pomoc .Auto to octavia 2 przed liftem pzdr.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Ale tam masz bezpieczniki oddzielne na każde drzwi, czy nie?
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
Wyjmij zamek drzwi i zobacz, czy nie pękła w zamku sprężynka. jak pekła, to zamek się nie zamyka i odbija ten metalowy trzpień, na którym jest grzybek.
a zobacz ile prądu bierze po 30min. nadal bierze tyle samo jeśli zamknę na kluczyk to jest ok ale jeśli trzasnę drzwiami i nie przekręcę kluczyka to pobiera prąd.
jak sie nie mylę to jest w drzwiach kierowcy
Dodam jeszcze, że centralny działa normalnie i zamykanie szyb z zewnątrz (przekręcenie kluczyka w zamku i przytrzymanie) działa wzorowo. Jedyne, co, to nie da się sterować żadną szybą od środka, ani z głównego panelu, ani z przycisków na innych drzwiach.
Zgniła wiązka w drzwiach kierowcy.
Zacząć od sprawdzenie wiązki w miejscu gdzie wchodzi w drzwi, zdjąć tapicerkę i sprawdzić siłownik.
Na siłownik ma iść 12v. Pozdr.
już dobrze wymieniłem panel sterowania w drzwiach bo był od passata
Dzisiaj zauważyłem że światełko w drzwiach od strony kierowcy nie świeci więc wziąłem się za wymianę żarówki. Wyjąłem starą i przy zakładaniu nowej zrobiłem zwarcie małym śrubokrętem. Po tym wszystkim zauważyłem że nie działa światełko w podsufitce i w drzwiach, nie ma brzęczyka od świateł włączonych i nie pokazuje na zegarach że drzwi są otwarte. Ogólnie...
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Rozj...ć kasetę zamka.
kaseta raczej do wymiany
A co z wiązką w drzwiach kierowcy, sprawdzona?
Odpalają bo immo to co innego niż radio. Ale próbowałeś przypisać piloty? Szybka metoda jest z zamkiem w drzwiach kierowcy.
drzwi kierowca octavia zamek drzwi kierowca octavia skoda octavia drzwi kierowca
lodówka mrozi polar wymiana grzałki chrysler kluczykiem
Rozpoznawanie kondensatora i diody LED na PCB Długość kapilary do lodówki Polar P Max 189/1