Jak są bębny z tyłu to często zanim wyleje się bębna płyn to trochę się go musi nazbierać. Ale jak wyżej płyn ubywa jest wyciek.
Masz hamulce bębnowe?? z tyłu osłona (tarcza kotwicza) miała odważniki przytwierdzone przeciw drgań. https://obrazki.elektroda.pl/6634157800_...
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Cześć wszystkim, pacjent octavia 2, problem z hamulcami. Otóż w różnych odstępach czasowych dziwnie wpada mi pedal hamulca np. stoje w korku, trzymam delikatnie hamulec (byle się nie stoczył) i nagle samochód zaczyna się toczyć, wciskam hamulec mocniej i jest miękki ale do pewnego momentu, zahamuje mniej więcej w 3/4 zakresu działania pedala. Puszczę...
Nie ma sensownej odpowiedzi bez dokładnych oględzin bo oprócz progów w samochodach są jeszcze podszybia, tylne klapy, dolne ranty drzwi, zawieszenie jedno i drugie, układ wydechowy, silnik, hamulce i cała masa innych dupereli o przebiegu nawet nie wspominając.
witam wczoraj trochę po testowałem i tak z man tgs 2008 łączy prawie wszystko ale w hamulce nie man tga 2007 tylko w deskę wszedł renault premium dxi 2010 sporo mogł ale w hamulce nie renault magnum dxi 2008 wyrzucał błąd brak połączenia z vici a kontrolka na interfejsie paliła sie i wszystko było podłączone ok i to juz druga taka magnumka gdzie serwisowym...
Przepływomierz Delphi kicha, jest jeszcze gorzej więc lepiej zostać przy Boschu i szukać nieszczelności. Moim zdaniem sonda jest ok. Jest dziura gdzieś, delikatnie robi się bogata mieszanka, mocy będzie ok 140 koni bo braki w przepływie są. Co do spalania te silniki palą tak w zakresie 8-12l/100, jeśli udaje się na trasie przy spokojnie jeździe zejść...
Nie porównuj Fabii bo ona ma hamulce z Golfa 1.
Witam, zacząłem odpowietrzać hamulce w mojej Octavii i wszystko szło pomyślnie aż do momentu, gdy nagle płyn hamulcowy przestał płynąć z przewodu tylnego prawego hamulca. Paradoksem jest to, że przy ponownych próbach zdarzało się iż płyn zamiast wypływać z przewodu, to był pobierany przez ten przewód z naczynia, które służyło do odpowietrzania. Szczerze...
Nowa pompa, nowy płyn, hamulce odpowietrzone, pedał hamulca nadal miękki idzie ponad połowę skoku w dół, na zgaszonym silniku jest twardy mur beton jak trzeba, czy to możliwe żeby samo wspomaganie tak zmiękczało pedał hamulca? zaobserwowałem jeszcze , że podczas hamowania na piaseczku abs podbija hamulec mocno w górę, właściwie tak, że wraca do górnej...
Hamulce też wchodzą w ten zestaw.
Skoda Octavia 1. Witam. Mam problem z moim autkiem. Ściąga cały czas w prawo jak na luzie tak i przy hamowania czy przyspieszaniu i ścina opony. Wymieniłem drążki zewnętrzne i wewnętrzne wraz z maglownica i stabilizatory. Hamulce wymieniane rok temu. Alufelgi wywarzone opony ok. Na przeglądzie amortyzatory 75% zero luzow. I nadal ściąga. Nie wiem już...
Witam. Trzy miesiące temu, wymieniłem całe hamulce i piasty w tylnych kołach. Piasty firmy Febi, dokręcone momentem takim jak w autodacie. Było wszystko ok. Wczoraj zauważyłem, że koła mają wyczuwalny luz, kliknięcie w pionie, przy szarpaniu koła. Po zdjęciu koła i bębna hamulcowego nie ma wyczuwalnego luzu na kołnierzu piasty. Piasty obracają się swobodnie,...
Witam, mam prośbę o analizę logów. Sprawa wygląda tak: turbo regeneracja, grucha nowa, wężyki wymienione ( tylko wężyki od n75),z zamiana n75 n18 nic nie dały. Bez przepływki efekt gorszy, na poprzedniej turbinie tryb awaryjny przy 120km/h natomiast w trakcie jazdy silnik on/off i do 180/190 się bujała, po wymianie idzie trochę lepiej od 2tys, ale do...
Wymiana czujnika położenia wału i wałka nic nie pomogła. Dalej ten sam problem. Auto ma przebieg 144 000km i wszystko typu skrzynia, hamulce itp jest sprawne. Wszystkie czujniki, przepustnica, cewka itp wymienione na nowe a dalej to samo. W przyszłym tygodniu podjadę do myślę dobrego elektronika, który mam nadzieję, ze coś znajdzie. Powtórzę jeszcze...
Witam wszystkich, chcę kupić samochód do 5 tys zł ostatecznie max 6 tys zł. Najlepiej: Sedan Niemiecki lub japoński, tylko nie francuski. Silnik benzyna, może być i z gazem, dieslel też może być. Pojemność silnika max 1.8. Moc tak max 130 km. Rok produkcji to 1997 do 2002. Napiszcie jakieś propozycje bo mój stary samochód swoje wyjeździł, a jest nim...
do tego dołóż, gdyby miała lepsze hamulce, gdyby miała jakiś sensowny silnik, gdyby miała jakieś wygłuszenie, gdyby prowadziła się lepiej niż ponton, gdyby miała wygodne siedzenia i jeszcze kilka innych gdyby Mam nieodparte wrażenie, że jedyna Astra jaką jeździłeś, to szrot jakiś był totalny. Hamulce miały zupełnie niezłe, silniki jak nie skatowane...
Cztery lata temu kupiłem dla córki kolegi Punto 2 z 2006 za 600zł. Na przetargu od Straży Miejskiej. Miało to nalatane 320tyś dziś ma 380. I działa. W tam tym roku dla koleżanki kupiłem za 4800 seja z 2004 z ABS, klima, szybami w elektryce, centralny, alarm, radio. Miało co prawda 180tys na blacie, ale blacharsko dobre. Hamulce wymagały poprawek. Czasem...
Oto kilka rzeczy które udało mi się dziś ustalić. 1) Hamulce przetestowane pod kątem 3krotnego naciśnięcia na pedał hamulca i efekt - za 3ci razem hamulec twardy i auto hamowało jak wyłączonym silniku... 2) Króciec vacum pompy jest bardzo luźny. 3) Wężyk od n75 wydawał się przetarty więc przeciąłęm go w tym miejscu i tutaj wpiąłem się strzykawką 100...
Wskaż mi logikę w Twoim doradzaniu bo ja jej, niestety, nie widzę. Pisałam już o tym. Logika mówi: 1. przy 7,8 letnich samochodach nic nie robiono! Nic a nic. Często nawet rozrządu nie dotykano, sprzęgło w oryginale, zawieszenie praktycznie też. W autach 5,6 letnich znajdziesz nawet oryginalne tarcze i masę innych. Auta 7,8 letnie sprzedaje się ze...
W nadziei na pomoc w rozwiązaniu problemu zdecydowałem się o nim napisać. W lutym kupiłem Skodę Octavię kombi 2.0 FSI automat z 2007 roku. Sukcesywnie samochód "uwalniam" od wad, korzystając oczywiście z porad zamieszczonych na tym forum. Obecnie problem jest taki: 005161 - Circuit for Brake Vacuum Pump: Open Circuit P1429 - 004 - No Signal/Communication...
Jeśli mówimy o instalacji 1 generacji to 7 lat jeździłem Oplem Astrą 1,6 75 km kupiłem ją z gazem przy przebiegu 165 km sprzedałem z przebiegiem 294 km nic poza świecami nie wymieniałem odnośnie instalacji gazowej i to było kochane auto jednak blacha to tragedia. Dodatkowo zrobiłem atest na butlę na kolejne 10 lat. Sprawy typu rozrząd oczywiście wymieniałem...
Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. Tak takie odcięcie zapłonu niczego nie spowoduje i nie koniecznie przy stacyjce można odcinać skoro masz obawy że łatwo się tego tam doszukać, natomiast samo ECU jest prawdopodobnie...
Mam znajomego co ma skode fabie 1.3 MPI i pali mu coś koło 8 przy dynamicznej jeździe ale samochód jest ze 200kg lżejszy... Jako posiadacz fabii, chciałbym bardzo zobaczyć ten model 1.3MPI lżejszy o 200 kg od Punto czy też Golfa I/II/III (bo chyba nie chodzi o IV/V/VI). Napisz dokładniej o co ci konkretnie chodziło. Az zadzwonilem do znajomego zeby...
Wiesz, raczej nie potrzebujesz do tego schematu, swoj pierwszy taki klucz zrobiłem 'na oko' bazując na samych pomiarach zacisku i muszę Ci powiedzieć ze działał długo i jeszcze by pracował ale kupiłem profeske wiec ten lezy w szufladzie...
Podgrzej opalarką rurkę.
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
nie wiem czy ten model ma pompę ABS-u z tzw. samotestem... ale jesli ma ten sam typ układu co np. Audi to, to co opisujesz nie jest usterką, a normalną pracą układu... np. w Audi B9 moduł ABS-u po przekroczeniu 40km/h wykonuje "krótki test" który to objawia się tzw. "zachrobotaniem" czy też jak to określasz stukaniem słyszanym właśnie z przodu auta......
Prawdopodobnie uległa awarii pompa hamulca
Najpierw włączyć i zobaczyć jak tył świeci tzn czy nie robi się choinka. Wskazana druga osoba żeby hamulec nacisnęła.
Może problem z podciśnieniem serwa.
Albo czujnika nad hamulcem
Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
(bodajże symbol ręcznego) Zapewne informuje Cię o tym ale ty masz akurat przy odpalaniu zaciągnięty hamulec ręczny.
Podczas jazdy Skodą Octavią od kilku dni często pojawia się sygnał i świeci czerwona kontrolka jak przy zaciągniętym hamulcu ręcznym, najczęściej po skrętach w lewo lub prawo.
Autodata podaje żeby dokręcić to na 225Nm, popuścić i dokręcić o 50Nm i 60stopni. Koło opuszczone hamulec wciśnięty. A w rzeczywistości to każdy pierze to pneumatem, albo dokręca w opór.
Koledzy sprawdziłem chyba wszystko co było możliwe do sprawdzenia i decyzja zapadła, sterownik ABS poszedł na renegerację. Pozdrawiam i dziękuje bardzo za zaangażowanie w pomoc!
Czy ty pierwszy raz jedziesz autem a ABS?ESP?Dziecinna prowokacja.
Pełen przegląd kosztuje 100, jednostkowy 20zl i każdy system 20zl (zawieszenie, hamulce, światła itd po 20zl od sztuki), po co się klucisz kolego jak jesteś zielony nawet w tak prozaicznym temacie?
Witam kolego sprawdź cz widzi ci w parametrach czujnik hamulca i sprzęgła pozdrawiam.
Wiesz co to serwo hamulcowe i jak działa?
Witam. Mam takie pytanie: czy to że zerwała mi się linka od ręcznego może być przyczyną tego że mam miękki pedał od hamulca? Wciskam go, jest twardy, po chwili zaczyna mięknąć i wpada prawie do końca. Wymieniałem też klocki z przodu bo już się skończyły i zastanawiałem się czy układ się nie zapowietrzył ale gdyby tak było to świeciłaby się kontrolka...
Witaj, może troszkę dziwne pytanie ale czy podczas wsiadania w aucie masz zaciągnięty hamulec ręczny. Pozdrawiam
Linka hamulca postojowego też może być winna.
Przewody byly ok, powtorne odpowietrzenie pompy dało efekt.
Proponuję sprawdzić dzwignię hamulca ręcznego :) otwórz szybę, podłącz miernik, zamknij auto i sprawdz pobór prądu, jak jest zawysoki to zaciąg hamulec ręczny sprawdz co się dzieje.
Hamulce z gównolitu ulepione, nie ma innej opcji. Kpl do zmiany na np. ATE
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Nikt nie kupuje auta za 10k, żeby wymienić w nim sprzęgło, hamulce, opony itd. Czyli czeka się aż stanie na drodze tak? To po co takie auto? którym nie wiem czy dojadę do celu? To lepiej bilet miesięczny kupić Poza tym jak masz łyse opony i hamulce do wymiany to raczej przeglądu nie dostaniesz Generalnie kupując auto trzeba pamiętać że jest coś takiego...
Pewnie ten sam efekt będzie, jak zaciągniesz hamulec ręczny - brak masy nadwozia.
Brak lub słaby hamulec, czyli szukaj przy masie.
Jeśli chodzi o błąd Epc to może dotyczyć elektryki? a konkretnie nie działających świateł hamowania? Właśnie zauważyłem ze ich nie mam. Bezpiecznik ok, żarówki ok, zostaje chyba tylko czujnik pod pedałem hamulca. Resztę sprawdzę jutro.dzięki.
Logi bardzo ładne i czyste. Turbo ładnie trzyma ciśnienie. Przepływomierz nie tnie dawki trochę duże wartości z niego ale jest ok. Wyrobiona głowica pompy może dawać spore spadki mocy ale powinien być też problem z odpalaniem. Przytkany wydech. Nie kopci na czarno. Często lubią VAGu zadrzewieć i zapiec się tylnie hamulce. Konkretnie ręczny.
Najprawdopodobniej zacinajace się łopatki zmiennej geometrii ale sprawdź podcisnienie sterujące grucha. Hamulec nozny działa dobrze.? Nie jest twardy
Koledzy potrzebuję długiego kodowania do OCTAVIA z silnikiem BSE 2008 manual 5 biegów, modułu ABS MK60 1k0907379AD H35 Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-60EC1F.clb Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD Komponent i/lub wersja: ESP MK60EC1 H35 0106 Kodowanie: 000000000000000000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 06314 000...
Zobacz na http://forum.octaviaclub.pl Na pewno znajdziesz odpowiedź, albo nawet kogoś, kto w twojej okolicy będzie w stanie Ci pomóc. W/g mnie masz problem z czujnikiem stopu przy pedale hamulca, ale pewności nie mam...
Kiedy słychać wycie jak puścisz nogę z gazu czy jak naciśniesz na hamulec?
Twardy hamulec -brak podciśnienia (jedna z przyczyn), brak podciśnienia - brak sterowania turbiną.
Kolego może to zabrzmi paradoksalnie ale ja bym sprawdził czujniki pedału hamulca, ponieważ już w starszych typach było że jak zapalała się ( sprężynka) to było wiadome że czujnik stop jest uszkodzony. Włączając hamulec podczas jazdy, równocześnie pedał gazu automatycznie odłącza turbo.
Moje pytanie z postu drugiego- są różne hamulce przy Fabii https://skodasklep.pl/skoda-sklep/fabia-... Kolega ma tylko bębny (ale nie napisał) i dlatego moje pytanie czy tarcze na tyle czy bębny.
Ostatnio robiłem przednie zawieszenie w Octavii 1 sprężyny Lesjofors i amortyzatory TRW, przód się fajnie podniósł ale teraz przydało by się tył zrobić bo zrobiła się spora różnica. Części kupowałem w lepszych finansowo czasach z braku czasu na naprawę trochę przeleżały. Z kasą obecnie krucho i się zastanawiam nad sprężynami DACO, znalazłem za niecałą...
W tym aucie przy dźwigni hamulca noznego nie ma czujnika. Jest czujnik na pompie hamulcowej. Jest to właśnie czujnik halla
To nie do końca tak działa. Wszystko się zgadza poza tym że styk zasilajacy jest po wyłączeniu wycieraczek zwierany z masą. Wycieraczka ma silnik komutatorowy i magnesy stałe ,z rozpędu jest więc prądnicę a zwarcie gasi prąd i robi za hamulec. Uszkodzenie przełącznika jest więc realną przyczyna,ale warto zajrzeć do samego silnika pod pokrywę.Wszystkie...
Witam mam problem z samochodem skoda octavia 1.9tdi rok 1998. Zaciski tył po naciśnięciu hamulca nożnego albo ręcznego mocno trzymają. Wymieniłem reperaturki oraz jeden tłoczek i z jednej strony też prowadzenia ,nasmarowałem specjalnym do tego smarem i jest dalej to samo.Myślałem że przewody trzymają ale gdy zacisk trzyma odkręcam przewód oraz linkę...
Prawdopodobnie sterownik widzi inne prędkości z kół i zaczyna reagować po naciśnięciu hamulca. Najlepiej podpiąć pod komputer i zobaczyć pomiary prędkości z poszczególnych kół, będzie wtedy widać w którym kole jest problem.
Od tego zaczynasz. Zwłaszcza że. Ide do auta dopiero wduszenie hamulca pomaga zęby zgasły. Więc raczej go wymień, nie jest drogi.
Dodam też, że przy przytrzymaniu mocnego pedała hamulca zapala się kontrolka spalonej żarówki. Czy to może mieć związek z problemem ukończenia testu drogowego? Spalone jest światło stopu LED w tylnej klapie, dzisiaj zamówię i wymienię, zobaczymy, czy coś pomoże w ukończeniu testu. Całkiem możliwe że przez brak jednego stopu nie przechodzi pozytywnie...
przy hamowaniu drga kierownica i lekko pedał hamulca Tarcze jak nic. Nie ma się co zastanawiać tylko wymienić.
Szukaj nad pedałem hamulca. Można go spróbować rozciąć i przelutowac. Jak nie to wyślij komuś do naprawy.
Witam Po włączeniu zapłonu sygnalizowane jest przepadnie żarówek prawy przód i lewy tył (kierunkowskazy, mijania, hamulce, przeciwmgielne). Fizycznie żarówki są sprawne, ale światła nie działają. Czasem po wyłączeniu zapłonu i ponownym załączeniu wszystko wraca do normy. Czasem dopiero po dłuższym czasie. Proszę o pomoc
Witam.Podczas hamowania moją Octaią słysze wyrażny szum w tylnym lewym kole,szum pojawia się też, gdy hamuje silnikiem przy prędkości ok 50km i więcej,hamulce są bębnowe,szczęki są Ok.Czy to może być łożysko?Z góry dziękuje.
Witam, mam taki problem ze swoja Octavia.Po wymianie tarcz(przód) pedał hamulca wpada w podłoge jak w masło co prawda hamuje ale słabiej jak przed wymiana. Układ został odpowietrzony ,płyn wymieniony co nic nie zmienilo. Póżniej wymieniłem pompe hamulcową i tłoczki w zaciskach(prowadnice) co też nie przyniosło efektów. Już nie wiem co robić może ktoś...
Może było coś grzebane w oprogramowaniu,u mnie mam właczoną opcję "światła dzienne w trybie amerykańskim" czyli jak jest zaciągnięty hamulec ręczny to nie świecą.Sprawdzenie VCDS-em powinno pokazać gdzie masz błędy.
Trochę przesadzasz, zasada jest taka 1) Audi 2) Volkswagen 3) Seat 4) Skoda Zobacz jak wygląda nowy Golf szczególnie polift a Octavia, inne materiały, wyposażenie, wykonanie itd. Passat b8 a Superb to też przepaść. Wg mnie Volkswagen mocno aspiruje do poziomu Audi czyli Premium jak Mercedes czy BMW, natomiast Seat czy Skoda to odpowiedniki budżetowe....
https://www.google.pl/search?q=hamulce+b...
W O2 przed liftem da się załączyć VCDSem przeciwmgielne jako dzienne. Zapalają się (chyba na 50%) automatycznie, po zwolnieniu hamulca ręcznego. ,lampy muszą mieć przecież homologacje niestety Masz rację.
Tak, jak już kolega pisał. Aktywuje się VAG-iem w 09 Centralny zespół elektryczny poprzez długie kodowanie, można również ustawić żeby zapalały się po zwolnieniu hamulca ręcznego. Zmiany te można napewno dokonać w samochodach: Octavia II, Golf V, Touran, Eos, Passat 3C, Jetta K. Usługa ta ksztuje od 80-100zł na serwisie i jest ona traktowana jako podpięcie...
Kontrolka świec żarowych jest podpięta w jeden obwód ze światłami hamowania i nawet przepalenie żarowki będzie sygnalizowane tą kontrolką, sprawdż także wyłącznik STOP przy pedale hamulca Tylko dlatego, że Kolega był uprzejmy setnie mnie ubawić - nie wlepię ostrzeżenia. Do pisania tym podobnych bzdur proponuję znaleźć inne forum.
Ta zielona kontrolka jest stosowana w automatach. Oznacza konieczność wciśnięcia pedału hamulca w celu zwolnienia blokady wybieraka. Ale jakim cudem pojawiła się ona w manualu, tego nie wiem. Może jakaś usterka licznika, złe kodowanie, licznik z automatu itd.
Np. w Grande Punto, nie trzeba się tak wysilać - wystarczy jednocześnie wcisnąć gaz i hamulec, zróbcie tak 2x i macie gwarantowaną kontrolkę check engine i komunikat "sprawdź silnik" na wyświetlaczu... Ja podczas oględzin Octavii zastałem pod maską odpięty wąż powietrza za przepływomierzem... i głupi sam to poprawiłem przed jazdą testową.
miałem podobny problem z moim seatem toledo 2004r, sprawdź czy masz światła stopu. Czujnik hamulca wysiadł i po odpaleniu właśnie mrugała kontrolka siec żarowych, po wymianie czujnika wszystko było ok. Dodam, że siwce sprawdzałem i były dobre.
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
A może na początek warto zbudować taki uniwersalny sygnalizator. Będzie bardziej przydatny niż wymyślanie bajeranckich "ekranów". Ten sygnalizator świetnie się sprawuje w Octavii już ponad 20 lat, a zbudowany został dlatego, że nieopatrznie uszkodziłem nie domknięte drzwi w czasie cofania bo nie było żadnej sygnalizacji. Sygnalizator jest powiązany...
octavia 99 r 1,6 sr pulsuje tak jak by samochód wpadał w poślizg i włączał się abs czasami przy jeździe słychać ale gdy podniosę samochód to cały czas słychać "terkotanie"
Witam, mam pytanie w związku z przyciskiem od ogrzewania tylnej szyby. Kiedy nacisnę hamulec to zapala mi sie żarówka w tym przycisku nawet wtedy gdy kluczyka nie ma w stacyjce. Czy to jest normalne a moze jest gdzieś jakieś zwarcie w instalacji?
Znalezione w sieci : Grubość tarczy hamulcowej przedniej osi 22,00 mm Dopuszczalna wartość zużycia grubości tarczy hamulcowej przedniej osi 19,00 mm Grubość tarczy hamulcowej tylnej osi 9,00 mm Dopuszczalna wartość zużycia grubości tarczy hamulcowej tylnej osi 7,00 mm Grubość wykładziny hamulcowej tylnej osi bez pokrywy 11,50 mm Grubość wykładziny hamulcowej...
witam na początek czy wtym pojezdzie jest abs jeżeli tak to wtym przypadku moze być taka sytuacja że jest uszkodzony czujnik stopu (przy pedale hamulca) lub zastosowano nieodpowiednią żarówke-ki stopu często zdaża się że zakładają to co mają np dwu włuknowe i tu jest błąd ponieważ skoda wtrakcie jazdy powyżej 3000tobr. przy gwałtownym hamowaniu odłącza...
Witam, od paru dni wyskoczyl mi blad abs, po wizycie u mechanika okazało się wszystko w porządku, 2 dni później podczas jazdy zapalila się kontrolka od hamulca recznego mroga i piszczy przez 5 sec i się wylancza, potrafi tak pare razy na dzień się zapalić. Czy ktoś może miał już taki problem, proszę o pomoc?
Sprawdź mocowanie silnika i skrzyni tzn. poduszki na których jest zawieszony, wjedz na kanał zaciągnij hamulec ręczny i ruszaj na pół sprzęgle do przodu i tyłu a diagnosta lub ktoś inny co ma trochę pojęcia zobaczy która poduszka najbardziej jest wybita.
Witam! Mam problem a mianowicie Octavia II 1.9 BXE 2010 pojawia się błąd P0571 (włącznik świateł hamowania na pompie) czujnik zmienieny, światła działają prawidłowo , błąd można wykasować do momentu wciśnięcia pedału hamulca. W parametrach silnika czujnik działa prawidłowo natomiast w systemie ABS już nie. Gdzie może leżeć problem? Jakie wartości powinny...
w komunikacie pisze blad czujnika wysokosci obrotow A czym to czytasz? Jurku, KWZ byłby raczej stały a przecież po wyjściu z trybu awarujnego auto jedzie... ( jeszcze takie pytanie czy to normalne ze gdy sie naciska wielokrotnie szybko hamulec to obroty rosna? czy moze to ma zwiazek wlasnie z ta usterka?) Normalne
Skoda Octavia ambiente- załącza się wentylator chłodnicy po włączeniu zapłonu. Witam! Wczoraj wieczorem zaparkowałem auto(wszystko było ok) dzisiaj rano po przekręceniu kluczyków zapaliły się kontrolki (wspomagania,hamulca (na czerwono" kontroli trakcji,poduszek powietrznych) przy tym są trzy głosne sygnały dźwiękowe! Od razu załącza się wentylator...
W jakim stanie masz turbinę, bo nadmierne obroty silnika bez powodu mogą sugerować zużyta turbinę i zalany olejem układ interkulera. Czy silnik sam się "uspokoił", czy zgasiłeś go wysokim biegiem i hamulcem. Ciśnienie w cylindrach różni się, więc silnik początkowo może kopcić na biało i nierówno pracować. Sugeruję udać się do dobrego fachowca od diesli,...
Witam wszystkich, Szukam schematu jak w temacie. Wymieniłem włącznik stopu, sprawdziłem lampki tylne i nadal podczas naciśnięcia pedału hamulca nie świecą się światła stopu. Dowiedziałem się, że schemat elektryczny może też być kompatybilny ze schematem od starej octavii. Dokopałem się do czeskiej książki w której znalazłem schemat (dodałem zdjecie...
Niestety nie da rady tego zrobić. Próbowałem sam, zdemontowałem łapę silnika, opuściłem go na lewarku i ujrzałem kolo pasowe. Klucz udarowy dewalt z ciężkiej serii nie ruszył śruby nawet o milimetr, założyłem przedłużkę i 3 metrową rurkę, wszystko sprężynuje, wygina się, ale za nic nie chce pójść. Zrobiłem tak jak wszyscy. czyli 4 bieg, hamulec do oporu...
Rok produkcji a rok pierwszej rejestracji może się różnić. Sam mam Octavię wyprodukowaną w 2000 r., a zarejestrowaną w 2001 r. Modelowo to rok 2001 (VAG zmieniał wtedy rok modelu w wakacje) i jest to już polift. Rozwalony tłok to nie wina warsztatu, a jedynie że auto umarło w ich rękach. Dlatego nikt nie chce naprawiać starych aut, bo przyjeżdża klient,...
witam zapalily mi się kontrolki check engine, ESP,EPC. Auto wchodzi w tryb awaryjny ,max.2000 obr. Po podlaczeniu do komputera pokazuje takie bledy: ABS: 01314 Komputer sterujący silnika, utrzymanie predkosci- uszkodzenie Silnik: 17439- P1031 czujnik ustawienia przelacznika dlugosci kolektora ssącego-specyfikacja nie zachowana N 316 17887- P1479-uklad...
Wymieniłem serwo na oryginalne i już podciśnienie jest prawidłowe na poziomie -0,96BARa Pedał hamulca zaczął chodzić trochę lżej i i stał się czulszy. Ale moc została bez zmian dalej kolega motorem 90KM ma lepszego kopa niż ja ze 110. Nie mam już pomysłu. jutro postaram się zrobić LOGi VAGiem może wtedy coś pokaże???
Witam! Czy ktoś miał już taki błąd czujników ESP? : "Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.LBL Nr seryjny SW: 1K0 907 379 Q HW: 1K0 907 379 Q Komponent: ESP FRONT MK60 0102 Kodowanie: 0006786 Kod serwisu: WSC 73430 Znaleziono 1 błąd: 00493 - Jednostka czujników ESP (G419) 014 - Wadliwy - Sporadyczny" Błąd czasami nasila się podczas...
Stosunek DMC samochodu, do DMC lawety nie może być większy niż 1,33 (stosunek mas 1:1 dotyczy przyczep z hamulcem sterowanym z kabiny pojazdu = pneumatycznym). Kolejne ograniczenie to pole O.1 w dowodzie rejestracyjnym samochodu, które określa maksymalną masę całkowitą holowanej przyczepy. Laweta o ładowności 1100 kg, będzie miała DMC na poziomie 1700...
hamulce octavia skoda octavia hamulce hamulce skoda octavia
listy kanałów ferguson ciężka rozruch zimne silnik biały pionowy pasek matryca
Nichicon Fine Gold FG – dlaczego nie do głównego filtra zasilania, lepsze alternatywy PW/HE/KG Kruger & Matz KM-1808 – brak reakcji, zasilacz sprawny, diagnostyka i typowe usterki