A u mnie w octavi jest inny problem. Silnik przez okolo 15 sek po zapaleniu trzesie sie jak by chodzil na 3 gary. Po tym czasie ten problem znika i zaczyna sie inny. Silnik wskakuje nagle na 3000 obrotow i stoji a czasami plynnie sie zmienia od 2000 do 3000. Na zaplonie przy wylaczonym silniku dochodza glosy jakby przepustnica sama sie otwierala i zamykala....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Dobrze. Ale to nie zbyt by tłumaczyło rosnące obroty na biegu jałowym.
Komputer silnika szacuje chwilowe zużycie gównie na podstawie czasów wtrysku . Bez względu na to czy pracuje na lpg czy benzynie "widzi" tylko czasy benzyny. Jeśli na lpg komputer pokazuje większe zużycie paliwa oznacza to że nastąpiło wydłużenie pozornych( bo pracuje lpg) czasów wtrysku benzyny z powodu zbyt małej wydajności wtryskiwaczy gazu. Po pewnym...
Witam, Czy koledze udało się rozwiązać problem? Też mam problem z drganiami budy na wolnych obrotach w 1.6 BSE w VW Touranie... Przedzwoniłem wszystkie ASO w Łodzi z pytaniem o podniesienie obrotów i aktualizację softu ECU ale tego nie oferuję i twierdzą, że Ten Typ Tak Ma ;/
Witam, Skoda Octavia 3 1.5 TSI DADA, na zimnym silniku grzechotanie przez ok 10 sek, podczas jazdy wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder. Po wymianie świec i cewek, wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, przebieg 110tys. Czuć szarpanie podczas przyspieszania, i przy ok 2 tyś obrotów słychać grzechotanie, ale nie mam go na biegu jałowym.
Od rozrządu.
Wymieniono sterownik silnika.
nie mam czym odczytać chciałem się dowiedzieć może ktoś się z czymś podobnym spotkał bo co roku mam podobne problemy jest zima i coś się dzieje jak nie obroty skaczące to coś innego tak jakby był wrażliwy na zimno i wilgoć Więc nie mamy o czym rozmawiać - to konkretne forum, nie bajkopisarzy. W dodatku zwolnił ktoś kolegę z obowiązku schludnej pisowni?...
Psikałeś plakiem po kolektorze na pracującym silniku? 16555 to lewizna w dolocie i stąd ubogo, miałem to samo w tym samym aucie, błąd pojawiał się tylko na jałowym, po lekkim podniesieniu obrotów można go było skasować i nie wracał, po zejściu na jałowe natychmiast 16555.
Dzisiaj i wczoraj wszystko normalnie działa, zero błędów i brak problemów. Wczoraj poruszałem napinaczem paska alternatora to już dzisiaj ładowanie po 14 pokazuje po odpaleniu na biegu jałowym.
Wskazania MAF na biegu jałowym proszę podać. Oczywiście przy rozgrzanym silniku.
To nie ma takiego przewodu.
a coś konkretnego
Wtryskiwacze VALTEK 32 i przejechane na nich 70 tys. Ciśnienie ustawia się na biegu jałowym, czy przy jakichś innych obrotach?
Tak , wentylator załącza się podczas postoju
Zastanawia mnie tylko fakt, że wykonując prosty test: 1000 rpm, 3 bieg i pedał w podłodze auto przyspiesza idealnie a zapłon wypada najczęsciej na biegu jałowym.
Dzięki za informacje, a w przybliżeniu jakiego spalania chwilowego mogę się spodziewąć na biegu jałowym przy wypalanym DPF?
Niech ci jakiś kolega pomoże albo cegła na gaz 3000 obrotów i wtedy mierz bo ten silnik ma jałowe 650. Wzbudzanie jest?
Tak naprawdę nam nie robi jakie jest ciśnienie paliwa, naszym zadaniem jest podać tyle gazu aby skład mieszanki był odpowiedni i z opcją podciśnienia mamy większe pole manewru aby tego dokonać.
może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
A czy jak caly czas chodzi na pb i tylko na pb to też strzela ? miałem identyczny przypadek tylko w innym aucie. Też strzela. Sprawdzę jutro ten zestyk jałowego.
kolego chcesz podnieść obroty silnika na biegu jałowym czy podnieść moc silnika ?
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Wrzuć screeny z pracującego auta na jałowym.
dokładnie silnik ciężko zapalał były problemy z praca silnika na biegu jałowym oraz silnik się "telepał" a drgania były odczuwalne na nadwoziu
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
źle się zrozumieliśmy bez obciążenia znaczy na biegu jałowym (luzie). SLX to wersja wyposażenia.
Typowo dziurawy dolot. W BSE dolot musi być idealnie szczelny. Dwa LPG. W BSE mimo iż nie jest to najtrudniejsze auto do montażu LPG łatwo źle założyć gaz (wtryskiwacze LPG) czy wyregulować tak by minimalny czas otwarcia wtryskiwaczy był na granicy tego co są wstanie osiągnąć wtryskiwacze. Trzy te silniki właśnie dochodzą do punktu gdzie kończą się...
Witam, czy problem został rozwiązany? Mam taki sam przypadek z moim samochodem Octavia 1.6tdi ciężko odpala, a jak odpali to na biegu jałowym jakby go zalewało paliwem albo coś w tym stylu- twardo pracuje, na wyższych obrotach dźwięk silnik ok, tylko mocno dymi z wydechu. Na wolnych obrotach potrafi sama się zdławić i jak zgaśnie ciężko jest ja ponownie...
Witam! Octavia 1.6 sr instalacja lpg brc genius 1200. Auto na rozgrzanym silniku szarpie na lpg podczas przyspieszania choć nie zawsze, na biegu jałowym jest równa praca. Na benzynie jest ok. Proszę o pomoc
Zasymuluj bogato i obserwuj sondy. Mają "wstać" obie oczywiście po rozgrzaniu. Jak wyjdzie pozytywnie to widzę tylko dwie opcję. Pierwsza to MAF a druga ciśnienie paliwa. Piszę teraz o PB. A powiedz mi w jakich wartościach mają oscylować wartości tych sond, do 1V? Dodano po 41 Sprawdziłem teraz mocno plakiem psikając przez kilka sekund, aż silnik się...
Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz blok 11 i dajesz idź, później przełączasz na BASIC SETTINGS przyciskiem lewym dolnym rogu. Gdy to zrobisz w czasie pracy silnika na biegu jałowym to gruszka powinna wciągać sztangę turbiny co 30sek i na 30sek ją puszczać i tak robić cyklicznie póki z tego nie wyjdziesz. Można wtedy obserwować pracę sztangi i podpinając...
Nie sprawdzałem jeszcze w jakim przedziale oscylują wartości ale mogę przeprowadzić potrzebne pomiary. Wystarczy 'IDE00466-Reset oxygen sensor learned values' ? Czy jeszcze jakiś reset? Sprawdzić grupy 32/33 na biegu jałowym (Add.) czy musze też przy częściowym obciążeniu (Mul)? Warto wykonywać test stopnia zużycia sondy (grupy 34/36) jeśli sonda była...
Jakieś wyjście jest, diagnostyka, ale nie wiadomo co autor swap-a miał na myśli. pozdrawiam
na pinie pomairowym m abyć okolo 2 V jak silnik robi na biegu jałowym i dochodzić do ponad 4V na pełnym bucie.
Sprawdzałem ręcznie jak chodzi cięgno od zmiennej geometrii łopatek to moim zdaniem chodzi luźno. Jeżeli chodzi o pracę cięgna na biegu jałowym to też chodzi , tylko wszystko zależy jaki rzeczywiście to powinno mieć zakres ruchu.
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Volks-szmelcwageny tak mają że im sprzęgła szybko padają. Do sprawdzenia cały układ. Na wysprzęgliku począwszy na zamachu skonczywszy. Do tego wałek i skrzynia do sprawdzenia. Powiedz raz jeszcze: auto jest włączone na biegu jałowym (luzie) wciskasz sprzęgło i obroty rosną czy maleją?
Masz vcds-a ? Jeżeli tak to pokaż loga grupy 000 BS 001 na jałowym oraz 004 BS. Sprawdż jeszcze koło rozrządu na wale,po prostu odkręć i sprawdż klin. Pozdrawiam.
Witam, mam pytanie - takie ogólnie co to jest układ podciśnienia? :roll: Mam problem z silnikiem tzn chodzi ogólnie dobrze ale lekko nim trzęsie nawet kumpel zauważył, taki darmowy masaż :D w fotelu na biegu jałowym np na światłach. Dowiedziałem się że może być nieszczelność w układzie podciśnienia, no właśnie czyli gdzie? Bo dolot to wiem co to jest...
Witam. A jaki masz luz jałowy pedału sprzęgła czyli od górnej pozycji do wyczuwalnego obciążenia ( podaj w cm) . Ale skoro ci się zapowietrza to czy nie ubywa płynu ? .Drugim problemem czy pompkę kupiłeś z tzw. górnej półki bo często gęsto te kiepskiej jakości mają krutķą żywotność tym bardziej przy niewłaściwym odpowietrzaniu . Trzeci problem...
Oddaj mechanikowi niech robi dalej. Z kolektora ssącego z góry idzie taki cienki wężyk (możliwe że 8mm) do rury zaraz przed przepustnicą. Jest tam takie rozgałęzienie i wchodzi tam ten wężyk od kolektora i podłączony jest tam tez dekiel od zaworów - wlew oleju. Zobacz czy tam nie ciągnie lewego powietrza. Jeżeli nie to może ciągnie pod przepustnicą....
Skończ waść. W żadnym poważnym warsztacie, klient nie ma prawa pałętać się po hali. Zresztą, do zdiagnozowania sterownika, nie jest potrzebny żaden symulator. W 15 minut porównuje się to co widzi sterownik, ze stanem faktycznym. Czasy wtrysku w granicach 4,5÷6ms Zbyt długie jak mi się zdaje - chyba że silnik zimny. Albo silnik się kończy, albo źle ustawiony...
Prosiłbym tutaj kolegę Piaska o rozwinięcie tematu podwieszania zaworów, jak mogę to sprawdzić, przed wymianą, nie ukrywam że autko ma 280 tys olej castrol edge 5w 30, nie dolewam pomiędzy wymianami ( 10- 12 tys). notlauf raczej odpada, bo sztanga turbiny płynnie schodzi. a i na jałowym cały czas jest na dole.
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Powinien, ale Pierburg tez będzie działał poprawnie , podobnie Magneti , jednak tu przeplywka zaniza o 2-4mg , turbo tez niezbyt dobrze wstaje, jak bym dolot oblookal czy nie wypiaskowało łopatek na kole komp. przypadkiem. Chyba ze gdzieś dziura jest , twarda praca to kąt wtrysku. Zrób logi na jałowym z 001 i 004 , auto nagrzane.
Witam was, ostatnio w mojej skodzie pojawił się problem z wskaźnikiem temperatury silnika. Auto po odpaleniu (bez problemowego) nagrzewa się do +/- 90 stopni (nie dochodzi do maksa) po czym spada prawie do minimum by znowu po jakimś czasie wzrosnąć. Wymieniłem termostat bo zauważyłem, że w zimniejsze dni auto przy większej prędkości traci ciepło. Niestety...
Witam mam problem ze skodą octavia 1 1.6 ben sr 74 kw 1998 rok zapala sie kontrolka oleju przy 1500 obr na jałowym jest ok powyżej gaśnie czujnik wymieniony pompa oleju nowa nie wiem jaki kolor czujnika powinien byc bo kupiłem ja z niemiec jest czarny ktoś pomoże może jakiś zawór jest przy filtrze oleju
Jak masz podwyższone obroty biegu jałowego w mieście masz wypalanie , po prostu nie gaś auta aż nie zejdą na 800. Bynajmniej u mnie w Touranie tak jest , wypala sie tak co 700km.
No właśnie bo do tej pory było ok, nie sądzę że nagle turbina padła. Lekkie pogwizdywanie było, ale teraz to przy zamkniętych szybach i przy dużych prędkościach słychać szmer. Po prostu gazem podaje mu się obciążenie i turbo zaczyna pompować i słychać szum od rozkręcania turbiny, tak jakby nie wiem..była u pasażera na kolanach. A jak się zwiększa obroty...
Obecnie każde auto wyposażone w elektroniczny wtrysk odcina paliwo przy nietkniętym pedale gazu i obrotach powyżej jakiegoś tam progu. Im nowsze auto to ta granica zbliża się do obrotów biegu jałowego. W takiej Corsie b z 98 roku próg był na 1500 rpm (X14XE). W TDi pd np octavia 1 FL z 2002 roku są to obroty biegu jałowego (ATD,AXR). Jedyną wadą jaką...
Z ciekawości zapytam (tak ooo) a w którym bloku w wartościach rzeczywistych pokazane jest naście tysięcy wypadnięć zapłonu na danym cylindrze? Czym to diagnozowałeś?. VAS i VCDS nie pokazuje zapisanych ilości wypadnięć przy prędkości obrotowej powyżej biegu jałowego. Kiedy przełączy się z jałowego ( wolne obroty), wypadania zapłonów nie są zliczane...
Ja podmieniałem czujnik ciśnienia w kolektorze i nie pomogło. Cewkę, świece i przewody mam względnie nowe. U mnie problem występuje tylko gdy na dworze jest zimno. Jak złapie temperaturę pod maską - wszystko wraca do normy. Nie odczuwam też problemów na wyższych obrotach - jak ruszę na trasę to jadę, jak zatrzymam się na światłach to na wolnych obrotach...
Ciągnie na zimnym tak jak na ciepłym, tylko nigdy nie pałuję silnika na zimnym . Spróbuj jak jest zimny podgrzać opalarką albo suszarką do włosów zawór n75 lub wymontuj go i umyj w zmywaczu do hamulców podając napięcie 12V krótkimi impulsami i sprawdź czy poleci na zimnym Zawsze to taniej niż bawić się w wymiany podzespołów Jeśli silnik pracuje równo...
Dziś z powodu braku odpowiedniej uszczelki zastosowałem sylikon pomiędzy przepustnicą a kolektorem(czekam 24h). Jutro okaże się czy mój zabieg przyniesie oczekiwany skutek. Czy LPG może uszkodzić taką uszczelkę? Czy to może być powodem niskich obrotów i gaśnięciu na jałowym biegu ? podejrzewam, że na dłuższy czas sylikon się podda i bez uszczelki się...
Skoda rocznik 2012, instalacja gazu oryginalna landi renzo. Wtryski gazu były wymieniane w zeszłym roku. W zeszłym roku wymieniałem również filtr fazy ciekłej i lotnej. Dzisiaj z rana objaw był identyczny jak w opisie. Dwa razy musiałem kręcić kluczykiem. Przy drugim razie odpalił "od niechcenia" i nie wduszałem pedału gazu. Rozrusznik gdy kręci, silnik...
Pacjent Skoda Octavia 1,6 tdi, 2012 rok, 105 km. Zerwany pasek rozrządu, zrobiona głowica, nowe wałki, rozrząd na blokadach. Układ paliwowy odpowietrzony, odpala i jeździ tylko jak.Ospała reakcja na wciśnięcie gazu. Mocy brak w całym zakresie, w okolicy 3 tyś czuć lekki wzrost mocy, tak około 10%. Na autostradzie z górki pojechał 140 km. Błędów brak....
Silnik się wkręca na 5000 obr/min bez problemu. Ale na tych obrotach lekko poszarpuje. Dodano po 4 Bije czujnik polozenia walka rozrzadu albo go uszkodziles albo rozrzad zle zrobiony. Silnik wchodzi na wysokie obroty ? To nie jest błąd czujnika tylko sterownik widzi że są za wolne odpowiedzi w zmianie położenia wałka rozrządu a to jest różnica. Rozrząd...
Przy wymianie i po robocie nowej pompy oleju był manometrem sprawdzane ciśnienie oleju. Jestem tuż po kolejnej wizycie i wymianie 2 czujników pod filtrem olejowym oraz zaworu sterującego zmianą ciśnienia oleju nad miską olejów, ponadto wymieniłem po 1500km docierania silnika na olej Castrol 5 w 30 i orginalny filtr. Problem włączania się czerwonej lampki...
Wczoraj miałem identyczny przypadek. Wszystkie napięcia, łącznie z sygnałem były OK. Problem z napięciem pojawiał się w momencie próby załączenia silnika przez sterownik. Napięcie spadało i siało błędem komunikacji. Przyczyną okazał się przetarty kabel w wiązce przechodzącej obok prawego tylnego narożnika podstawy akumulatora. Drgania i czas zrobiły...
Witam ponownie, zgodnie z podpowiedzią kąt wyprzedzenia wtrysku ustawiony na 51, trochę skacze w granicach 49-52, 49-54 dziwna przypadłość, filtr wymieniony, bąbelków w wężyku brak, aby jak dodaję gazu to są przerwy niewielkie i własnie po tych przerwach za pare sekund znów pojawia się falowanie, ale krótko trwa 2-3 sek. i cisza ładnie pracuje przez...
proszę o wsparcie w znalezieniu usterki. Wolałbym zamówić nową cześć zanim przepcham go do warsztatu. Od 18 sekundy słychać jak rozrusznik próbuje przez ułamek 1 sekundy uruchomić auto, a później jednolity dźwięk jałowego kręcenia. Akumulator nowy Varta Silver 2 miesiące. https://filmy.elektroda.pl/96_1607523094...
witam, wymieniłem filtry swiece kable zaplonowe i nic się nie zmieniło,silnik kręci i potrzeba ok 3-4sec by odpalił ale jak go zgasze to zapali mi odrazu (po 5 minutach znowu kreci) wcześniej mi obroty szalaly na biegu jałowym temu pilnie wymieniłem te rzeczy a odpala tak jak odpalal jakie mogą być przyczyny? Dodano po 1 benzyna/gaz
Jeżeli błąd pojawił się po wymianie filtra to logiczne że to może być przyczyna.W tym roczniku filtr powinien być 4-barowy a 836/3 jest 3-barowy.Generalnie te silniki nie mają idealnej pracy i zdarza się że na biegu jałowym potrafi szarpnąć ,można to poprawić podnosząc obroty biegu jałowego-w tym silniku to możliwe.Rozumiem, że przed pierwszą naprawą...
Zrobiłem reset i nic, to samo. Więcej danych podam jutro bo rodzina przyjechała i nie miałem czasu to sprawdzić. Dodam tyle że przepustnica jest identyczna jak ta http://cokupic.pl/produkt/Przepustnica-S...
jeśli przy takich ustawieniach masz nierówną pracę na wolnych obrotach to masz rozkalibrowane wtryskiwacze : dawkuja one wtedy różne ilości gazu i silnikiem rzuca. Wystarczy jeden. Poproś gazownika o kalibrację listwy, choćby tylko w zakresie skoku grzybka. Żadne manipulacje nastawami niczego tu nie zmienią . Czasy wtryski ok 4 ms na jałowym to wystarczająco...
Witam Mam problem z takim oto samochodem z silnikiem BFQ. Mianowicie: Na biegu jałowym nierówno pracuje obroty na obrotomierzu niewidocznie ale wahają się i telepie troszeczkę silnikiem. Wyczyszczona została przepustnica po czym zaadoptowana, przepływomierz sprawny, nigdzie lewego powietrza nie łapie. błędów w sterowniku żadnych. Patrząć w parametry...
Doraźnie podniósłbym próg przełączenia na gaz czy to coś zmieni. Te silniki mają niskie obroty biegu jałowego i przez to LPG musi być wyregulowane idealnie. Ciekawe jakie masz korekty Lambda (szczególnie krótkoterminowa) przed przełączeniem (praca na benzynie) i zaraz po nim (praca na LPG ). Na szybko możesz sprawdzić jakie czasy wtrysku benzyny są...
Witam panowie mam mały problem z autkiem mianowicie Skoda Octavia RS 2,0 tdi 170 KM BMN 2006 r.P Pokrótce opisze problem ,a więc przy odpalaniu muszę zakręcić dwa trzy razy zanim odpali,jak już odpali to przez kilka sekund szarpie silnikiem . Kolejna rzecz na biegu jałowym silnikiem co jakiś czas rzuci (obroty stoją w miejscu) na rozgrzanym silniku...
Witam kolegów, Posiadam od niedawna skodę octavie z 2009r z silnikiem 1.8 tsi, Autko miało problem z za niskim ciśnieniem oleju po rozgrzaniu... Chciałbym aby ktoś napisał mi wszystkie możliwe przyczyny takiej sytuacji ponieważ chciałbym się zająć problemem i naprawić ten silnik.. Pierwsze co zrobiłem po otrzymaniu tego samochodu to zbadałem ciśnienie...
Witam wszystkich. Borykam się z problemem z moją Skodą Octavią 1.9 TDI AHF 110KM. Aktualnie samochód stoi już tydzień w warsztacie, ale mechanik nie ma pojęcia, co się dzieje. Opiszę problem, jaki występuje w aucie. Podczas gdy byłem w trasie, zaczęło coś delikatnie stukukać ze strony od kierowcy, dźwięk podobny jakby urwał się chlapacz bądź osłona...
Hejka. Mam skode octavie 1 z 1998roku silnik 1.6. Benzyzna i gaz. Zostala wymieniona pompa paliwa oraz mechanizm zapłonu. Przez pierwsze 2 dni czasem szalały obroty na biegu jałowym. Natomiast teraz jest inny problem, na biegu 3,4 i czasem 5 nie da sie utrzymać obrotow 2tys ponieważ szarpie autem. Trzeba puścić wtedy gaz, albo przyspieszyć żeby bylo...
Chodzi o to że sonda oscyluje raz jest 0.22 raz jest 0.70 wartości cały czas się zmieniają. Wcześniej miałem uszkodzoną sonde i jej wartość była w miejscu. Problem z czasami wtrysków jest tylko gdy samochód jest na biegu jałowym. Podczas jazdy jest ok normalnie funkcjonuje żadnych niepokojących objawów. Spalanie jest w normie 7.5 litra benzyny w cyklu...
Witam Panowie mam taki problem. MIanowicie Auto przy zejsciu z obrotow wpada mi tak jak by w dziwny rezonans. Przy Zachamowaniu na światłach chwile jak by silnik się potelepał i przestaje wszystko wraca do normy ( występuje to nie zawsze raz jest raz niema, ale dość często). Czasami jak nie chce przestać lekko dodam gazu i mija. Obroty nie falują,poduszki...
Napięcie Jest nie zależnie czy jest zapłon przekręcony czy w spoczynku. Po powrocie z pracy spróbowałem jeszcze odpalić z placka był delikatny odzew lecz ako padło co całym dniu licznych nie udanych próbach. Następnego dnia podładowałem i jeszcze raz spróbowałem najpierw delikatne krecenie + odkręcenie śruby w filtrze odpaliła pochodziła może z 5 minut...
Witam, coś dziwnego stało się dzisiaj z moją octavią, mianowicie jakby straciła moc, pedał w podłodze i w sumie nie bardzo jedzie. Na biegu jałowym wkręca się na obroty , słychać że turbo pracuje, jest też jakieś dziwne cykanie coś jakby wtryskiwacz lub napinacz paska klinowego. Przy gaszeniu też występuje jakiś dziwny dźwięk. Poniżej dodaje linki do...
Tu chodzi o te najniższe obroty, na biegu jałowym, czy będziesz jechał na 4 czy 5 biegu to bez znaczenia jeśli utrzymasz obroty 1500 albo wyżej. A koszty kalkuluje się tak: zawsze zaczynaj od najtańszej opcji, czyli pewnie pompa na początek do wymiany. A co do samych pomiarów to wymiana czujnika ewidentnie wskazała na problem natury mechanicznej, wiadomo...
Jednak wszystko wskazuje na to, że to dwumas pada. Próbowałem na ręcznym podrażnić 1 bieg i R i żadnego hałasu nie słychać. Natomiast podczas postoju na biegu jałowym są lekkie drgania kabiny. Na razie nie będę tego ruszał, jak będą większe drgania bądż hałas przy gaszeniu to wtedy zajmę się tym tematem. Czy sprawdzenie dwumasy po nagrzaniu silnika...
A więc tak. Wszystkie świece były wymienione ok. 1,5 roku (na Beru), bo pojawiał się błąd na 3 świecy. Chyba również niepotrzebnie, bo po pół roku błąd pojawia się ponownie raz na 3 raz na 4 świecy, więc to chyba raczej korozja na przewodach. Co do błędów, to pojawia się jeszcze błąd utraty jakiegoś pakietu danych z licznika (18058), ale to chyba nic...
Tylko octavia 2.0 to w najlepszym wypadku 2003 rok. Co z tego że 1.6 sporo palia ale przeważnie ma gaz i nawet 10 litrów na 100km razy 2,8zł/litr i mamy 28 zł za przejechanie 100km. Demon prędkości to to nie jest ale jest tanio. Golf 5 czy octavia 2 czy seaty to praktycznie to samo. Samochody już ponad 10 letnie (średnio okolice 15 lat) i tu już dawne...
czujnik jest jeden podwóny
Dziękuję za odpowiedz. Zimny jest ten za termostatem co idzie do chłodnicy, jak i cała chłodnica. Czy to norm lane ze chłodnica cała zimna, a kręcą dwa wentylatory? No ale czy płyn powinien aż tak bulgotać w tym zbiorniczku, a po odkręceniu go był prawie pełny a po chwili poziom opadł a zaczęło bulgotać w rurach? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam....
Witam. Mam ostatnio problem ze swoją skodą, na początku obroty falowały na biegu jałowym i czasem potrafiła zgasnąć, a podczas jazdy szarpie, gdy wcisnę pedał gazu i przytrzymam go w jednej pozycji obroty same potrafią spadać (wygląda to na wypadający zapłon) i dzieje się to głównie na rozgrzanym silniku. Po którymś uruchomieniu rozgrzanego silnika...
Witam posiadam Skode Octavie 97rok 1,8l 125KM Po podłączeniu się do tego samochodu programem diagnostycznym "VAG-COM" Wyskoczyły błędy których nie mogę skasować: component ABS: 1DTC`s Found: 01276 - ABS Hydraulic Pomp (V64) 16-00 - Signal Outside Specyfications oraz component AIRBAG 1 DTC`s Found: 00532 - Voltage Supply B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent...
Aktualnie obroty biegu jałowego mam 900 a kąt wyprzedzenia jest 4. Dynamiczny kąt w VAG-u (01-08-04) powinien byc ok 50% a ja mam zawsze 2,8%?? :-(
Pytanie dodatkowe pochłaniacz działa jałowo na teście ze zgaszonym silnikiem (w VAG-COM) ale jest wtedy cichutki. Przy teście (brak podciśnienia w dolocie bo wyłaczony silnik) tak to powinno pracować cicho czy może tu jest jakaś niesprawność. wiem że zaworek jest głosny gdy pracuje silnik to jest słyszalny. możliwe jeszcze że węgiel i filterek w puszcze...
Witam i ja podepnę się pod temat żeby nie zakładać następnego ,jakoś nikt się tu nie kwapi do odpowiedzi może przez to że to niewątpliwie trudny temat . Ale mam pytanie czy możliwe jest że komputer podaje za słaby sygnał lub nie wystarczająco strome zbocze sygnału na sterowanie modułem cewki,co jest powodem słabej iskry i przez to kłopoty z pewnym zapłonem....
Mam problem z falującymi obrotami. Z moich obserwacji wynika, że dotyczy to tylko gazu. Objawy są takie: na zimnym silniku i podczas jazdy jest wszystko OK. Problemy są na biegu jałowym i zaczynają się gdy tylko silnik osiągnie 90 stopni. Jak się dobrze dogrzeje to objawy ustają i można śmigać. Silnik początkowo gasł, ale gazownik kombinował z ustawieniami...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam otóż mam taki problem po przejechaniu samochodem ok 15 km zaczyna dziać się cyrk. Co jakiś czas zapala się kontrolka abs i wyłącza się radio (tzn, wciąż się resetuje). Dzieje się to w bliżej nieokreślonych momentach. Zajechałem więc do mechanika bo myślałem że to wina podzespołów ABS-a, jednak po przejrzeniu wszystko było ok. Po podpięciu się...
Witam to mój pierwszy post ale potrzebuje pomocy. Mam problem w swojej skodzie z silnikiem 1.9TDI (90KM) oznaczenie AGR. Sprawa wygląda tak : samochód postał z 2 miesiące i stało się samochód stracił moc... tzn odpale i muszę jechać na 1 biegu przy obr 2500 tak żeby przez ok 3sekundy utrzymał te obroty i po tym czasie wbija w fotel i moc jest, jak za...
Rozumiem, że dwa pierwsze okienka to wyniki odczytane dla obu potencjometrów (silniczka od obrotów jałowych, linki gazu)? Z tego co pamiętam w starszych sterownikach podawane były tam dwa napięcia. Wynikało by z tego, że sterownik widzi oba potencjometry. Nie mam już pomysłów, nie wiem czy podejrzewać przepustnicę czy sterownik. Może dla silnika AQY...
Stanisław Chwalisz napisał: Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy I tu się mylisz ponieważ nieszczelność w układzie dolotowym może jak najbardziej powodować falowanie obrotów. Przeleć delikatnie jakimś sprayem z alkoholem koło kolektora ssącego i dolotu...
koda Octavia 1 1.9TDI AHF 110KM z prawdziwym przebiegiem 254 tys km. Objawy usterki: Zaobserwowałem u siebie ubytek płynu chłodzącego jakieś 400ml na 500km ( trasy). Objawy wycieku dopiero zaobserwowałem po zimie. Ubytki występują tylko przy jeździe w trasie w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z...
Witam Mimo, że aktywowałem tu konto dopiero dzisiaj, od ponad miesiąca przeglądam tematy i posty dotyczące problemu podobnego do mojego. Może od początku: Największą bolączką są nierówne obroty silnika, drgania i szarpanie. Auto codziennie odpala od strzała. Po przejechaniu kilku km zaczyna się szarpanie, drgania i nierówna praca. Nieważne, czy na biegu...
problem nie jest rozwiązany wymieniłem juz 3 przepustnice i mechanik odczytał z komputera ze chodzi na biegu jałowym co tym zrobić dalej wymieniac ? Pan mechanik jest proszony o oddanie kabelka do kasowania błędów na cele charytatywne i próbę przekwalifikowania na ogrodnika. Do autora , na poważnie: Zmień warsztat , prawdopodobnie koszt naprawy zaraz...
Witam Panowie, Nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego tematu, napiszę tutaj. Otóż w moim pasku b5 AFN pojawia się błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Passat przechodzi w tryb awaryjny, nie zawsze się to dzieje, czasem jest tak że jadąc na trzecim biegu, gaz w podłogę, delikatnie przekroczy 3tys obrotów i...
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
A wiec ualo mi sie w konu dorwac wag i kabel z interfejsem po dwoch miesiacach,ogarnac program znalesc czas i zrobic test. Tak wiec test robilem na rozgrzanym silniku do polowy wskaznika,wszystkie rzeczy typu ogrzewania radio a i chyba swiatla byly wylaczone Jak zwykle przypomne ze wyskakuje bład 0575 cisnienie w rurze rozgałęźnej.Test robilem ,kiedy...
kopci jałowym drgania jałowym wibracje biegu jałowym
uszkodzony digitizer samsung monitor matryca uszkodzi czujnik spaliny
profil służbowy renaul trafic klimatyzacja
Bosch TES50621RW nie płucze - możliwe przyczyny Wymiana czujnika temperatury w zamrażarce Samsung Side by Side