Przemylem to spirytusem i wymienilem baterie jednak brak efektu Wstaw zdjęcie tej płytki.
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Stacyjka uszkodzona. Dość typowa usterka w grupie vag.
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
No jak bez klucza puści, to po OBD. Jakieś 30% puszcza po obd, na foto licznik z a3 8P które w wiekszości przypadków dawały odblokować security po samym obd. Jeśli spróbowałeś i nie poszło to inną opcją niż wyrwanie licznika jest znalezienie zgubionych kluczyków... :D
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
Ja nie wiem czy o to chodzi Koledze Bonus, ale jeśli radio miało funkcję sterowania kluczykiem ORAZ włączanie go TAKŻE BEZ kluczyka - to i w Octavii można to zrobić, po zamianie kabelków we wtyku zasilającym ISO z samochodu. Zamieniamy pin 4 z pinem 7. To jest w prawie każdym aucie grupy VW. A to: Tak pamięć stacji działa tak samo pamięć ustawień barwy...
Ostatnio miałem taki przypadek w skodzie octavia, pomogła wymiana skrzynki bezpiecznikowej pod maską
sprawdź bezpieczniki na aku
Witam Przymierzam się do zakupu samochodu Skoda Octavia z 2002 roku 2.0 benzyna 115KM do którego są dwa kluczyki, ale tylko jeden otwiera auto "na odległość". Sprzedawca twierdzi że trzeba wymienić baterię i będzie OK, moje pytanie do Was jest takie czy ten kluczyk czasem się nie rozkodował/rozkoduje po wymianie baterii i jak to jest z immobilizerem...
https://forum.octaviaclub.pl/forum/octav... Procedura kontroli
MEGAMOS ID13 lub MEGAMOS Crypto ID48
Nie czyta kluczyka?
Witam. Zakupiłem radio 2din rk7157g i radio traci pamięć stacji radiowych oraz daty + zegar po wyjęciu kluczyka że stacyjki /samochód skoda octavia 1/.Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję. Irek. (at)ElektrodaBot
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
Obiecałem, że napiszę, co udało mi się zdziałać. Sytuacja opanowana, faktycznie jak wyjąłem tę wtyczkę, to się przeraziłem, sama śniedź i rdza na wtyczce, ale również na pinach tego modułu. Wszystko zostało odrdzewione, odtłuszczone, zakonserwowane odpowiednim sprayem i złożone, i wtedy się okazało, że w ogóle lewe drzwi przestały pracować, ale to totalnie...
Problem był w kostce od stacyjki
A wcześniej jak było?
Nie jest to dla mnie problem - w 99% przypadkach gdy wyłączam zapłon za sekundę wyjmuję kluczyk.
1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego. -Nacisnąć przycisk...
Szyby od srodka nie otworze zadnej zarowno z panelu kierowcy jak i poszczegolnych drzwi Dodano po 3 Dodam ze nie moge sie polaczyc z modulem komfortu kompem nawet wtedy gdy szyby jeszcze dzialaly
Naprawiłem elektronikę
Obydwa kluczyki nie uruchamiają centralnego?
Napraw czytnik lub zacznij używać drugiego kluczyka.
Masz kody błędów to powiniwneś wiedzieć co jest grane. Wymień baterię w kluczyku, sprawdż zasilanie licznika i zaprogramuj kluczyki.
Nic nie robiłem z kluczykiem. Taka sytuacja zdarza mi się od czasu do czasu i praktycznie sama się reperuje. Znajomy mówił mi , że to immobilizer - czy jest możliwe wyłączenie immobilizera na stałe ? Kluczyk mam tylko jeden i ciężko mi sprawdzić czy to wina kluczyka .
Witam Musisz wymontować wkład zamka tych drzwi tam znajduje się taka łopatka przypominająca wiosło oraz pierścień w kształcie podkowy i te elementy często ulega złamaniu np.gdy do zamka dostanie się woda i zamarznie a potem próbuje się otwrzyć zamek kluczykiem i wtedy to peka.Kosztyje to w serwisie 10zł wymienisz i po kłopocie. Pozdrawiam
Nie wiem czy kodowaniem to wyłączysz... Jest też taki czeski program MOTORDIAG ale to jest obsługa z pilota a nie z kluczyka...
Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48. W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka. Masz poprawny PIN? W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie. Zakoduj klucze VAGiem. Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu...
Oczywiście, że są na innych wyjściach. Masz schematy we wcześniejszych postach, ale jeżeli po zrobieniu by-passa przekaźnika wszystko działa tzn. że tamte wyjścia są ok, szukaj powodu braku zasilania sterowaniem przekaźnika. Dorzucę Ci opis wyjść z bcm-a. Pzepraszam, ale dopiero teraz zauważyłem, że obcięło część schematu. Jeżeli wszystko działało i...
Jest to rocznik 99.
Pikanie z licznika?
spróbuj jak migają kontrolki znów nacisnąć w pilocie przycisk otwierania raz, a jak zaczną po jakimś czasie znów mrygać, to wciśnij raz otwieranie i jak zgasną wciśnij jeszcze raz otwieranie. Wygląda to jak by był uszkodzony wyłącznik drzwi - czy lampka oświetlenia wnętrza zaświeca się jak otwierasz drzwi?
Skąd masz drugi kluczyk-pilot? Kiedyś działał w tym aucie czy jakaś używka z innego?
A próbowałeś drugim kluczykiem? Wygląda na błąd immobilisera.
Witam! Przyczyną jest komputer. Jak kupilem używany o takich samych symbolach za 300zl i koszt prze programowania tez 300zl. Procesor nie ma połączenia na latach. Kiepski stop kólek cynowych i nie zawsze łączy przy przekreceniu kluczyka.
No cóż , nie zabieraj się do tej roboty jak nie rozumiesz podstawowych rzeczy. 15 , to napięcie 12V po kluczyku , 30 , bezpośrednio z aku. , 31 , minus /masa/ itd...
Ja bym sprawdził w książce serwisowej czy to nie jest jakieś zabezpieczenie które mogło ulec jakiemuś uszkodzeniu. próbowałeś pozostawić lewarek w innym położeniu i wtedy próbować wyciągać kluczyk???
Witam. #15 pisałem o weryfikacji WN. Zauważ tylko że w tym momencie dłużej masz kluczyk w pozycji ON a dopiero potem kręcisz - pompa mogła podać i otrzymać paliwo. Zrób to samo ale wkładasz kluczyk czekasz 1 sekundę dosłownie i kręcisz. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Nie ładowałem akumulatora .
Zakoduj pilota VAGiem.
Trzyma sie przycisk zamykania czy otwierania?
Na moje oko jest brak jakiegoś zasilania No właśnie nie bardzo, bo jakby ECU nie miał zasilania to wtedy wentylator startuje w trybie awaryjnym, chyba że i on nie ma zasilania po kluczyku.
wlasnie gosc w dawnym serwisie kodowal go recznie bez zadnych przyzadow przekrecajac kluczyk
i co oznacza zablokowanie kluczyka???
Rozrusznik sprawdzałeś ?
pewnie że może być jeśli ogarniesz przeliecznie prędkości na bieżąco ,ale czym zakodujesz kluczyki ?
pompe słychać po przekręceniu kluczyka
Na jakiej płytce ten przekaźnik, chłopie - ogarnij się. I po co komu filmik z kluczykiem?
Sterownik zablokowany w chwili gdy immobilizer nie zadziała prawidłowo czyli np. nie rozpozna kluczyka, lub jest gdzieś uszkodzenie (pętla immo, kluczyk, ecu) są różne opcje. Wydaje mi się że sam tego nie ogarniesz. Komputer to podstawa przy tej usterce.
Switch? a może od pilota należało by zacząć.
Nie. Od kiedy kupiłem to tak miała juz Rozumiem że dotyczy mego pytania. (Po prawj stronie ikonka jak na nią najedziesz jest cytowanie selekcyjne, podświetlasz dany tekst i wciskasz tą ikonkę -wtedy mnie zacytujesz np. co napisałem -ulatwia to do kogo odpowiedz i na jaki temat ) Ja bym tylko podejrzał ile kluczyków ma auto zakodowanych itp. Ja np mam...
Komfortu moduł?
1,9 TDI , właśnie tak jest że po wyciągnięciu kluczyka i zduszeniu silnika wszystko świeci jak by kluczyk znajdował sie w stacyjce
Dla potomnych: Kupilem zwykla pastylke id48 bez CANa, be prekodowania. Potem procedura kodowania dostepna na rosstechu i smiga. Pozdrawiam tych odsylajacych do specjalistow i samych specjalistow wymyslajacych rozne historie i chcacych kasowac po200-300zl...
Naprawię, można przszlac licznik.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
wprowadziłem kod z kluczyka samochód po odpaleniu gasnie Tak się zastanawiam jak tego dokonałeś
Witam, mam taki problem gdyż po półrocznym postoju w Octavia 2 1.9 TDI włączają się wentylatory. Po przekręceniu kluczyka po chwili wentylatory zaczynają pracować. Co może być przyczyną? Wentylatory założyłem inne i nadal się włączają.
Sprawdź sobie w bx 20 były scyzoryki, ale jakość nie najlepsza.
Jezeli masz tzw smart klucz to zmien baterie s sprawdz czy zapala sie led na kluczyku tzw FOB.
Dyjo, Mam dokładnie te same objawy w swojej octavii , czy Tobie udało się rozwiązać problem? Jeśli tak - co było przyczyną? Takie pytania proszę zadawać na
W octavii nie było pilotów fabrycznych na podczerwień.
lub dokładany alarm.
Tzn można przekrecic do pewnego momentu, zaczyna się ten bolec od zamykania podnosić ale jest opór i nic. Nie chce złamać kluczyka.
Kolego.. Czy dioda zapala się w pilocie? Czy sytuacja jest taka sama w 2 pilotach? Alarm możesz deaktywować bez pilota.
A czy podmiana samego ECU spowoduje że samochód przynajmniej na chwile odpali i bedzie komunikacja w VCDS ?Bo może to bedzie prostsza weryfikacja niz przepatrzenie wiazki Tak powinna być komunikacja i odpali na sekundę (immo).Oczywiście warunkiem jest prawidłowe zasilanie. Po przekręceniu kluczyka startują wiatraki Jak dla mnie ubite ecu..... Pozdrawiam.
Musisz odkręcić fragment kokpitu nad nogami kierowcy [url=https://fuseandrelay.com/skoda/a5-o...
Nie. Lecą krańcówki, dziesieć tysięcy razy opisywane na forum.
To uszkodzony Megamos.
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Nie
Wielkie dzięki za pomoc ! Pomogło przyczyną był jakiś tam kabelek przy drzwiach kierowcy był lekko urwany i centrala łapała sygnał po wyjęciu kluczyka .
Radio pioneer wyłącza się po kluczyku czy trzeba wytłaczać przyciskiem na radiu
Może radio jest już ze świeceniem po CANie? Czy po godzinie grania podczas jazdy samo się nie wyłącza?
Nie da rady.
W parametrach immo sprawdzisz.Ale jak nie widzi kluczyka to po zapłonie zamiast przebiegu będzie napis SAFE,jak tylko wyłączone w silniku to nie wiem jak ten typ ECU ale przeważnie jest komunikat o usterce immo.
Jak włączyć funkcję (w kluczyku samochodowym Octavia 2) szukania samochodu na parkingu - klakson? Ale żeby jednocześnie nie włączyć sygnału przy zamykaniu samochodu. AI: Jaki jest rok produkcji lub generacja Twojej Skody Octavia 2? 2018 AI: Czy próbowałeś już jakichś metod, aby włączyć tę funkcję bez sygnału zamykania? Jeśli tak, to jakie? nie
Witam. Jednak bardzo nietypowe pytanie, ale mając Skode wiem, że w lewo tzn. przeciwnie do ruchu wskazówek zegara sie otwiera, natomiast w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara się zamyka drzwi kierowcy, pasażera odwrotnie. Tylko nie wiem dlaczego takie pytanie, mogę się domyśleć że kluczyk jest niesymetryczny. Ja mam kluczyk dwustronny symetryczny...
Na moje to ten kluczyk nie jest od blokady tej skrzyni.
Witam centralka w lewych drzwiach Skody to wielki bubel i wygląda jak niedorozwinięta Chińska zabawka ,ja po klepnięciu w drzwi zamykałem i otwierałem drzwi bez kluczyka.
Witam. Miałem podobny problem w Skoda Octavia I. Pamiętam, że ponowne kodowanie kluczyka pomagało na jakiś czas. A sam problem z pilotem pojawia się (o ile pamiętam), gdy próbujemy używać pilota w dużej odległości od samochodu. Skoda Octavia I to praktycznie VW Golf IV. Kodowanie do Skody jest tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
spróbuj po stukać rozrusznik, jak pomoże to będziesz miał pewność że coś wewnątrz. Trzeba by jeszcze sprawdzić czy dochodzi prąd do automatu po przekręceniu kluczyka w pozycję start.
SKODA Octavia II, liftback rocznik 2007 Pojemność silnika: 1984 cc/ 110,00 kW Po włożeniu kluczyka/włączeniu zapłonu nie zaświeca się deska rozdzielcza. Auto się uruchamia na chwilę i gaśnie nie nabierając obrotów. Normalnie działa radio, oświetlenie, alarm. Od czego zacząć?
witam, w mojej octawi (1,9 sdi) chciałbym zrobic takie cos ze jak jade na swiatłach, a później się zatrzymuje, wyciągam kluczyk to zostają światła postojowe, chodzi mi o to zeby po wyłączniu kluczyka postojówki gasnęły, Proszę o pomoc, pozdrawiam
Czyli pewnie zostaje dołożenie czegoś takiego: http://allegro.pl/sterownik-zamka-kluczy... Ciekawe czy kolega (at)jerrydzwonkow też poległ, niestety brak z nim kontaktu
zwarcie w kluczu pompy
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Witam mam mianowicie problem z immobilizerem w skodzie octavia 2003r 1.6 benzyna. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go samochodzik na desce rozdzielczej mruga, auto odpala i zaraz gaśnie. Należy kilka razy przekręcić kluczyk w pozycje zapłon dopiero za którymś razem załapuje. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd słaby sygnał z transpondera czy coś...
http://obrazki.elektroda.net/66_12589669... Należy zrobić cewkę podobną jak na tym rysunku, w której będzie umieszczony kluczyk. Cewkę umieszcza się w dogodnym, ukrytym miejscu, tak jednak, aby kluczyk można było łatwo wyjąć i włożyć (w razie potrzeby). Cewkę podłącza się za pomocą dodatkowych przewodów i odpowiednio dobranej wtyczki zamiast oryginalnej...
A co zrobić gdy zamki nie opadają, żadne drzwi się nie zamykają a działa tylko alarm ? Nie posiadam kluczyka do drzwi bo mam centralny na pilot. Mam Skode Octavie 2000r. 1,9 TDI SLX z alarmem FORTECA.
Jajko to pilot z kluczykiem co nie jest składany. Ty pokazujesz scyzoryk.
A ja raczej stawiałbym na safety lock realizowane przez alarm, bo to można przypadkowo uruchomić, natomiast raczej nie słyszałem o przypadkowym aktywowaniu przez użytkownika funkcji realizowanej przez komfort samochodu. Poza tym, Octavia jedynka chyba nie ma takiej opcji programowalnej.
cześć, ja też muszę przełączyć kamerkę, bo drenuje mi akumulator - w który bezpiecznik się wpiąłeś - który ma te 2 opcje pozycji przed/po zapłonie? W tych bezkluczykowych systemach chyba idzie napięcie na skrzynkę, jak tylko wykryje kluczyk w okolicy, żeby drzwi się dało odryglować itp.
Witam. Kupiłem Octavia 1 2001r. Dostałem do niej jeden kluczyk ale bez pilota do alarmu więc postanowiłem dokupić pilot scyzoryk też od octavi 1. I teraz pytanie jak go zaprogramować z autem? Może ktoś też miał taką zagadkę. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/3520727400_... https://obrazki.elektroda.pl/3814494700_...
nie odbiła wkładka w drzwiach lub spalony bezpiecznik
Zamyka ale nie otwiera. Podaję masę na przewód szarożółty w drzwiach i to zamyka. Na który podać aby otworzyć ze schematu wynika, że na czerwonozielony ale to nie działa. (Auto ma domykanie szyb z kluczyka.) Pozdrawiam Grzegorz
Dokładany seryjny czy jakiś uniwersalny ? Dokładany był bo nie było pilota czy nawet z kluczyka nie było ? Szyby działały przed wymontowaniem modułu ?
Witam. Mam Skodę Octavia TDI 110 KM 2002 rok. Otóż co jakiś czas zdarzą mi się że po przekręceniu kluczyka zapalają kontrolki ale gdy dam na zapłon cisza Nic nie kręci, dopiero po kilku lub kilkunastu próbach udaje się odpalić. Próbowałem obydwoma kluczykami i jest ten sam problem. Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady.
Jak chcesz się pobawić to coś takiego https://allegro.pl/oferta/stacyjka-klucz...
kluczyk octavia kluczyk pilot octavia skoda octavia kluczyk
skrzynka bezpieczników laguna fronius licznik energii numer administratora
u1208 peugeot wzmacniacz sygnału satelity
Wzmacniacz WS432: Prąd spoczynkowy i DC offset Wzmacniacz WS432: Demontaż zabezpieczeń i próg stałej składowej