Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
komputer pokazał błąd 18009 przekaźnik dla zasilania napięciem +30V nieodpowiedni sygnal Taki opis błędu nie istnieje możesz być pewien. Albo przekaźnik który założyłeś jest wadliwy, albo korozja w skrzynce lub zgnita wiązka . Nic innego nie wymyślisz.
A mnie to wygląda jak by stało pod chmurą, z otwartą maską bez głowicy. Skąd korozja i to na wszystkich garach? Czy płyn by się dostawał na wszystkie cylindry? Czy dobry płyn by spowodował taka korozję ? Wątpię.
Podobnie jest i w VW i AUDI. Elementy ruchome zamka są wykonane z "szajsmetalu" - i dopada korozja (naloty jakby z wapna). Miałem to w swojej A6 , walczyłem długi czas - w końcu potraktowałem to jakimś smarem w sprayu (chyba Wurth - mogę podać później - jaki). Teraz corocznie przed nadejściem mrozów (smar jest do - 70°) traktuję przez otwory technologiczne....
Tak ma być. Avu czyli próba vag przejścia na wyższą normę czystości spalin. Najlepiej stosować płyn g13 lub taki bezwodny wrzący w temperaturze powyżej 120st. Nie . NIe ma tak być. Start wentylatora na pierwszym biegu to 105 do max 110 stopni. Sam osobiście montowałem nowy oryginał (obodowa z termostatem) i wentylator pierwszy raz włączył się przy...
Nie ważne jakiej firmy, sposób naprawy nie różni się znacząco. W golfach, skodach czy innych seatach w ośmiu przypadkach na dziesięć, wymiana klocków tylnych.kończy się tzw. regeneracją któregoś zacisku, lub nawet obydwu. Dodatkowo w zaciskach aluminiowych często odpowietrznik chce wykręcić się z gwintem i korozja ogólnie robi większe spustoszenie.
Skoro pojawiają się błędy od świec to albo są uszkodzone albo korozja styków i to może być przyczyną szarpnięcia (któraś słabo grzeje i ten cylinder później "załapuje").
Dysponując 15000zł można już z powodzeniem kupić Octavię 1,6, a napewno nie będziesz żałować. To już jest trochę inna klasa, poprostu bez porównania z silniczkami 1,2 czy nawet 1,4 a zużycie paliwa praktycznie takie samo. Octavia to bardzo trwały i funkcjonalny samochód, korozja nie istnieje, zawieszenie też jest trwałe, bo proste, tylko nie trzeba...
Problem z masą pewnie. Sprawdź wszystkie miejsca gdzie elektryka i elektronika ma mieć zwarcie do masy, tam gdzie są przykręcone kable do karoserii. Może jakiś kabel przegnił albo korozja między śrubą trzymającą kabel masowy a blachą auta.
Problem z czujnikiem G31 na intercoolerze Przyczynami moga być Uszkodzony sam cujnik Korozja w miejscu styku przewodu masowego Uszkodzone okablowanie przed lub za czujnikiem Poza ww. sprawdź okablowanie czujnika temperatury powietrza w dolocie G42. przepływka
Ogólnie nic nie strzelało, przy hamowaniu też ok. Reflektory dają światło, od razu było widać że świecą. Odpaliło na kluczyk, akumulator varty, bieżące naprawy robione u znajomego mechanika. Właściciel jest pewny auta, ma je 7 lat, mogę je sprawdzić u kogo chce. Olej niedawno wymieniany, progi po uderzaniach wydają dźwięk metalu, są ok, gdzieś tylko...
Posiadam Matiza 0,8 z roku 1999, od nowości. Obecny przebieg 64000km. Z racji , że jest to kolejne auto w rodzinie służy wyłącznie do jazdy w miescie i dojazdy ok 3km do pracy. Wcześniej zjeździłem nim w czasie urlopów południe Europy, głównie Włochy. Obecnie do tego celu służy Octavia 2FL TDI. Odnośnie Matiza to okazał się autem praktycznie bezawaryjnym....
Eh, z widzi mi się ojca nie jest źle - nie chce żebym kupił Fiata Tempry, Uno, Punto, Sieny, Palio, Opla Astry, Vectry, Corsy (ale już na ładną Omegę 2.5 TDS chce dołożyć mi jeszcze więcej), Toyot (bo części za drogie), Nissanów (bo rdza) i Renault Laguny. Ogólnie nawet sporo palący silnik diesla to dla mnie dobry pomysł bo nie będę się przejmował jego...
Od stania są wżery i korozja.
Smaruje się przy wkręcaniu śrubę anaerobowym klejem do połączeń rozłącznych i problemu potem nie ma. Klej nie dość że zabezpiecza śrubę przed odkręceniem, to chroni gwint przed korozją. Ceramiczne wynalazki są do sondy lambda, śrub kolektora czy świec żarowych.
Nie lepiej poszukać 407 lub C5 II/III z pancernym 2.0HDI? Nie będzie korozji, silnik o niebo lepszy.
Moja Octavia jeżdzi od początku 2000r (luty), to już prawie 13 lat, 210 tys. przebiegu, nigdzie nie widać nawet początków korozji. Nauczony doświadczeniem z innymi samochodami, stale to sprawdzam, jak na razie tylko chwalić.
Samochód był od nowości garażowany i z tego co już przeglądałem nigdzie nie widać korozji...
Mam Octavię kombi z silnikiem 2.0 (AQY) od początku 2000r, a więc to już prawie 13 lat, aktualny przebieg 210000 km. Żadnych kłopotów z silnikiem i z całym samochodem. Oczywiście wymiany elementów zużywających się, a więc trzeci komplet opon, dwa razy klocki hamulcowe przód/tył, raz tarcze hamulcowe przód/tył, po trzynastu latach wymiana baterii w pilocie,...
Powodem problemu była uszkodzona przez korozję wiązka.
Zalezy gdzie wejdzie. Jesli myjka wcisniesz wode pod jakies gumowe uszczelki na kablach to i przez miesiac bedzie mokre, a jak dodawales srodki czyszczace to masz przy okazji korozje stykow.
Masz korozję ale na stykach żarówka -oprawka-lampa. Zakładając że żarówki ok.
Niestety to nie jest moje auto, wiem że byłoby szybciej ale dalej jest puszczona oryginalna wiązka kabli, także jedynie potrzebuje schematu jak podpiąć piny, (polutować te co były juz lutowane) Dodano po 2 vin tutaj nic nie da ona byla później zakładana, usuwałem korozję po montaż i trochę kable sie wysypały nr kamery 5m0980551b
Któryś z czujników może tracić sygnał z powodu luzu na łożysku albo korozji na nadajniku były takie przypadki
Sprawdź dokładnie wiązkę wychodzącą z modułu zamontowanego w drzwiach kierowcy. Szukaj przetartych lub zaśniedziałych przewodów albo korozji w samym module.
Najprawdopodobniej problem znaleziony. Ostatnie miejsce, które sprawdziłem, to moduł od silniczka szyby i bingo, dużo korozji i ledwo trzymające piny do płytki. https://obrazki.elektroda.pl/8248205500_...
To źle się wydaje. Zamki zwyczajnie stanęły na skutek korozji, ew. lodu. Trzeba napuścić ciepłego WD40 i próbować.
Z mosiądzu było mu po prostu łatwiej wykonać. A teraz poczytaj o korozji elektrochemicznej na styku miedź-aluminium.
Ja miałem dwa peugeoty 307 i złego słowa bym na te auta nie powiedział a jestem fanem audi , są dobre trwałe wygodne i odporne na korozję co chyba najważniejsze przynajmniej dla mnie , warto kupić .
Człowieku 407 do tej skody to przepaść pod każdym względem a na pewno pod względem rudej - 40 lat a jak dziecko we mgle bo mu tata opowiada ,że handlarze to zło .... brak komentarza. Nie dawno sam sprzedawałem 308 za niecałe 10 tyś. i takich bajkopisarzy było tyle ,że teraz by sprzedać auto to trzeba z całym tabunem oszołomów namęczyć bo za 1,5 pensji...
Passat B5 FL to nie jest zły wybór ale będzie ciężko ci znaleźć ładny i nie zajechany egzemplarz który nie ma 400-500tyś km. No i te wielowahaczowe zawieszenie - mało trwałe i dość drogie. Pomyśl naprawdę nad Skodą Octavia 2 przed liftem 1.9 TDI najlepiej przed 2007 rokiem - brak problemów z panewkami. Z korozją nie miały też większych problemów.
Jeśli założyciel tematu nie chce audi 80 to nie wiem naprawdę co może być lepszego pod względem odporności na korozję.
To może Mercedes W202 czyli C-klasa model c220 CDI ma świetny i trwały silnik. Gratis korozja, zapomniałeś dodać. Octavia ma obłędnie ciasne wnętrze i z reprezentacyjnością nie ma wiele wspólnego. Bagażnik duży i na tym kończą się jak dla mnie atuty modelu. Przez miłośników marki, ale nie tylko, polecana jest Toyota Avensis - kwestie estetyczne zostawiamy,...
Zależy z jakim silnikiem. Ogólnie auto fajne i dość odporne na korozję, z częściami tez nie ma tragedii. Nie polecam małych silniczków 1.4 - 1.6 75KM, nie ma czym jechać.
To mało szkodliwa choroba , autek z tej grupy . Piszczą szczeki hamulcowe tył , z powodu korozji lub przetarcia się warstwy farby ochronnej na kołnierzach w punkcie styku z szczękami hamulcowymi . Czym Ty tam pryskałeś Kolego , na te sprężyny i gumy ?
W Astrze, począwszy od modelu G prawa noga kierowcy opiera się o tunel środkowy, mnie osobiście to bardzo denerwuje. Nad głową masz sporo miejsca, kierowca i pasażer są dostatecznie daleko od siebie, jednak szeroki tunel środkowy i masywne drzwi sprawiają, że wokół kierowcy i pasażera jest mało przestrzeni. Moje subiektywne odczucie jest takie, że w...
Mam taki sam problem w golfie IV. Wycieka mi olej z maglownicy. Zdecydowałem się na regenerację w łodzi. Mają zeszlifować korozję, która w środku powstała i wstawić ponadwymiarowe uszczelniacze. Za 900zł kupisz co najwyżej chińską podróbę więc myślę że lepiej zregenerować starą lub kupić w dobrym stanie używaną.
Dokładnie tak. Teraz mierze na złączu sterownika. Najciekawsze jest to że napięcie siada skokowo. Odpalam wszystko jest ok jak pochodzi z 10 min pyk i napięcie siada do miliwoltów. Jak odepnę wtyczkę przepustnicy wraca do 4,98V co ciekawe jak pisałem wcześniej siada również (tak przypuszczam ) napięcie zasilania pedału przyspieszenia bo pojawia się...
popsuł mi się silniczek podnoszenia szyb w tylnych prawych drzwiach w skodzie octavi 1 2.0 b/g 2001r kombi. "Silniczek" to potoczna nazwa, zespół składa się z silniczka, przekładni i sterownika elektronicznego. Wszystko jest zintegrowane w jedną całość, ale można łatwo rozebrać i sprawdzić sam silniczek czy obraca się bo mogą być np. uszkodzone szczotki....
Witam ponownie, jestem po czyszczeniu geometrii turbiny, spec sprawdził zaworki wsyzstko ok. Jak wspomniałem n75 jest nowy. Gruszka jest jak nowa działa, nie ma korozji, nowa jak z pudełka. Mimo tego dalej np. na 5 biegu przy wysokich obrotach silnik łapie notlauf. Co to może być? Czy wymienić jeszcze MAP sensor?
100 razy lepsza pod każdym względem, poza korozją Weź sobie taką Lagunkę na utrzymanie, bardzo szybko zmienisz zdanie. Bardziej gnił chyba tylko Polonez i Dacia 1300. Z zawieszeniem tez bym się nie rozpędzał - to zupełnie inny samochód, inaczej wyważona bryła, więc i porównanie żadne. A Golfiki miały być z założenia proletariackie, więc bez szału....
Witaj.Co do Mazdy to nie pchaj się w nią.Ciężko będzie trafić coś co jest godne uwagi.Korozja wcina ją bardziej niż Poloneza.Zresztą nie jest tak znów tania w eksploatacji.Co do Carismy to się nie wypowiadam bo z tym autem nie miałem styczności.Obecnie użytkuje Octavie 2003 rok z silnikiem 1.9 TDI 110KM ASV.Fakt ma przejechane 345 tys.Ale wsiadam i...
Już tyle kombinacji, pieniędzy i nic, żałuję ze go nie sprzedałem w grudniu. Od lat powtarzam komu i gdzie mogę że cały VAG to już szrot, ludzie mnie linczują, hejtują a czytając choćby tylko Elkę wywniosokować można sobie to samemu. Skody to nietaniutkie autka trzepane na masę i trzepane tak, aby jak najszybciej się posypały, szkoda że mało ludzi...
Witam, kolega mnie poprosił aby zajrzeć do jego Octavii z 2003 roku. Problemy mamy następujące: 1. Nie działający centralny zamek w drzwiach kierowcy. Wszystkie inne drzwi zamykają i otwierają się z pilota bez problemów. Zamek w drzwiach kierowcy trzeba otwierać mechanicznie kluczykiem. 2. Regulacja lusterek - bez względu na ustawienie pokrętła do sterowania...
Posiadam starą Octavię która jest dość mocno poobijana i co dziwne ruda pojawia się tylko w tamtych miejscach i nie "rozrasta" się ani nie powiększa. W miejscach odprysku stworzył się tylko rdzawy nalot i taki stan utrzymuje się od jakiś 7-10 lat. Dziwnę bo w przypadku odprysków u sąsiada w Golfie 4 ten obszar korozji się "rozrasta" a samochody z tych...
Plastiki to piękny zbieracz piasku, błota i wilgoci, pod nimi zawsze wyłazi korozja, tylko przez długi czas jej nie widać (dopóki plastiki nie odpadną, bo nie będą miały już się czego trzymać). Droga na zdjęciu jest całkiem znośna, każdy normalny kompakt nią przejedzie... nie potrzeba do tego "terenówki". Za 35 tys. powinieneś kupić Octavię II i jak...
Tylko Octavia, obojętnie z jakim silnikiem, a najlepiej benzynowy 2.0. Kto kupi, ten się przekona że mam rację. W tych samochodach nie istnieje korozja, zawieszenie się nie psuje bo chyba niema prostszego. Samochód zupełnie nie kłpotliwy w eksploatacji, tanie naprawy, dostępne części. Ważne aby nie przejmować się tym, że "wiocha" (albo "miasto") mówi...
Japończyk, czy Niemiec, to jest dylemat. A ja polecam Skodę Octavię, chociaż to też jest prawie 100% Niemiec. Mam taką Octavię kombi z silnikiem 2.0 benzynowym od lutego 2000 r., zakupioną nową z salonu, a więc to już prawie 12 lat, aktualny przebieg 201472 km. Nic do tej pory nie było robione w zwieszeniu, i w najbliższym czasie nie zanosi się na jakieś...
W mojej Octavii z lutego 2000r, a więc to już prawie 11 lat, 185000 przebiegu, też oryginalny wydech, ani śladu korozji na nim, a także i na całym podwoziu. Uważam, że wiekszość snobistycznie podchodzi do marek samochodów, i nie ceni tego co jest bardzo dobre i stosunkowo nie drogie. Silnik 2.0 benzyna, duży zapas mocy, i po tylu już latach jeszcze...
Niestety. Nic to nie dało Co nie dało? Rozbebeszyć instalację idącą w peszlu koło rozrusznika i naprawić ją. Niestety nic nie znalazłem, Jedną wiązke wyciągnąłem całą i w domu na stole przy lampie szukałem przetarć, korozji, wszystkiego. Nic nie znalazłem. Drugą wiązkę która też tam idzie rozbebeszyłem ze wszystkich izolacji i też nic nie znalazłem....
korozja krzyżaka korozja podwozia korozja styków
zadania elektrotechnika praca zdalna sagemcom dsi83 dekoder
regeneracja soczewek regeneracja soczewek
Husqvarna 136 gaśnie po wymianie filtra paliwa Lokalizacja śrub H i L w pilarce Husqvarna 136