Na 99% uszkodzony jest mikrostyk w drzwiach kierowcy.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
To oznaczenie materiału obudowy gniazda. Wydłub sam mikrostyk z obudowy, może będzie na nim coś widać.
Sprawdzałem multimetrem kable w Skoda Octavia 1 combi, przewody od mikrostyku i pokazuje mi przerwane kable. Sprawdzałem pod gumką i OK. Gdzie może być przerwa? Moduł komfortu sprawdzałem wizualnie i wszystko OK.
A nie skrzywiła się ta blaszka (u Ciebie koloru złotego), na którą zachaczasz klamkę od zewnątrz. Miałem tak w VW, ale z kolei nie mogłem CZASAMI, później coraz częściej otwierać drzwi od zewnątrz. Od wewnatrz mogłem.
Wystarczy wymienić mikrostyk w siłowniku. Pozdr.
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
masz mikrostyk uszkodzony, kaseta zamka rozbieralna , mikrostyk taki sam jak w golfie
Mikrostyk w zamku masz do zmiany
Kaseta zamka. Woda/zgniłe mikrostyki. To w pierwszej kolejności. Opisywane wielokrotnie na forum.
Na niedziałające światełko jest tylko jedno rozwiązanie. Wymienić zamek lub mikrostyk w zamku. Jeżeli chodzi o nieprawidłowo działajacy zamek, to nie poradziłem sobie jeszcze.
Trzeba dopytać czy radio jest oryginalne, czy auto to np. benzyniak z lpg i czy nie ma czasem jakiś dokładanych alarmów? Często bywały przypadki uszkadzania się Gateway, lub po prostu coś nie pozwala Gateway do końca uśpić elektroniki. Na przykład światełko w schowku czy też w bagażniku, z powodu oszkodzonych mikrostyków. Ale powody mogą być różne,...
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Tak jest przycisk otwierania klapy bagażnika, przewody wyglądają na całe, sprawdzałem dokładnie. Ktoś pisał, że te zamki mają dwa mikrostyki i jeden z nich odpowiada za otwieranie a drugi jak się zepsuje to może być własnie taki objaw, nie zapalają się lampki w bagażniku. Jedna przelotka do klapy, bo to kombi, z lewej strony. Co do tylnej wycieraczki...
włącznik światła jest dotykany przez bolec tylko w pozycji kiedy auto jest zamknięte na klucz, Jaki bolec?? tam jest mikrostyk w zamku tak jak w golfie IV wypnij kostke i zobacz czy dalej świeci.pozdr.
no ok ale jedne drzwi mam kompletnie odłaczone (mniejsza o to dlaczego)a w 2 pozotałych mikrostyki walnięte od dwoch lat i to nigdy nie przeszkadzało w zamykaniu pilotem i otwieraniu szyb.....
Krańcówka otwarcia drzwi jest na zewnątrz zamka, były 2 rodzaje jedna jest zalewana cała i mocowana na takich 2 wgrzewanych plasikowych kołkach i po jej zdemontowaniu trzeba kombinowac jak nową zamontować, był też zamek w którym krańcówka jest montowana na takiej sprężynowej blaszcze i ona była rozbieralna. Najlepiej poszukać w sklepach elektronicznych...
Nagle zniklo napięcie + 12v do oświetlenie bagażnika. Bezpieczniki dobre, żarówki dobre, mikrostyk niedawno wymieniony na nowy. Zlutowane kable po lewej, na dole bagażnika kable, ponieważ były zaśniedziałe. Sprawdzałem napięcie w żarówkach, na lutowaniu kabli, na wtyczce. Mam ktoś schemat instalacji elektrycznej
Może uszkodzony moduł zamka. Tam są mikrostyki odpowiadające za wykrywanie czy klapa jest zamknięta i za oświetlenie i czasami padają. Wymienia się raczej cały moduł choć ponoć są magicy co im się chce nity rozwiercać...
Jeżeli przy otwartej i zamkniętej klapie świeci to po pierwsze sprawdziłbym i pewnie wymienił mikrostyk. A jeżeli chodzi o centralny, to może zamek ma 2 mikrostyki, albo np. moduł komfortu odcina zasilanie. I jeszcze jedna myśl mnie teraz naszła. Nie wiem jak w octavi, ale u siebie mam przełącznik do zapalania lampki na stałe bez względu na otwarcie/zamknięcie...
https://obrazki.elektroda.pl/2133448700_... kolega dobrze prawi, trzeba wymienić sinik, a jako że brak jest takiego na rynku to wymienia sie zamek. Też długo z tym walczyłem, po wyjęciu z drzwi zamek chodził idealnie. Mało tego, kupiłem drugie zamki, pokusiłem sie tez o wymiane wszystkich mikrostyków, przelutowanie, wyczyszczenie,...
Wina leży w mikrostykach w zamku, ale można temu zaradzić w inny sposób o wiele tańszy i szybszy. Zdejmij tapicerkę, bo bez nie da rady i następnie poprzez samochodowy próbnik napięcia, np. 12V ok 5W, podawaj masę po kolei na przewody idące bezpośrednio do zamka i rób próbę zamknięcia z przycisku na drzwiach, na którymś problem zniknie i daj ten przewód...
Wcześniej normalnie świeciła lampka. Naprawiłem wcześniej bo kabelki były przerwane. No i chyba na odwrót połączyłeś te kabelki.
Wymontowaliśmy mikrostyk w tylnej klapie który steruje oświetleniem i po jego zwarciu niezależni czy klapa jest u góry czy na dole również problem znika. Przejrzeliśmy wiązkę i nie ma żadnych przetarć ani załamań. Jakieś wskazówki? Pozdrawiam. Sam odkryłeś wskazówkę, i na dodatek wiesz już co trzeba sprawdzić i wymienić.
Między czasie ok. 17.00 odłączyłem właśnie wtyczkę w klapie tylnej, 3 pin mikrostyk, przy wkładce bębenka w klapie. Ok. 18.30 jeszcze wszystko było ok. szyby zamknięte. Teraz właśnie sprawdzałem godz. 20.00 i k...a (sorki, ale brakuje już mi słów) szyby opuszczone, czyli dalej lipa. Skoro w temacie powyżej okazało się, że to jednak ta klapa, to czy...
Witam wszystkich. Posiadam Skode Octavie kombi 1.9 tdi. Wymieniając żarówkę od świateł stopu z tyłu wyciągnąłem przypadkowo przewód od lampki oświetlenia bagażnika i zrobiłem zwarcie. Obie lampki przestały świecić, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są o.k. sprawdziłem mikrostyk w klapie bagażnika i również jest dobry, do lampek nie dochodzi +. Czytałem,...
Wiązka w przelotce sprawdzona - cała , mikrostyk w klapie sprawny ( dla pewności zastosowana zworka między przewodami ) . Wydaje mi się że sygnał ze zamka klapy idzie na komfort a ten zapodaje masę na lampkę . Pytanie moje jakim przewodem wychodzi z komfortu ( kolor lub pin ) . Podejrzany komfort lub sam przewód idący od niego ponieważ podając masę...
Auto w wersji angielskiej po przekładce (takie już kupiłem kilka lat temu). Rocznik 1998, nr VIN: TMBZZZ1U8XX151382. Fabryczny centralny zamek, elektryczne 4 szyby, elektryczna klapka wlewu paliwa. Dołożony alarm (APS 400MX) który sterował też centralnym zamkiem. Bez wyraźnej przyczyny przestało działać zdalne zamykanie tylnej klapy. Sprawdziłem siłownik...
1.Nie otwiera i zamyka z przycisku w klapie-Mikrostyk sprawny 100%-sterowanie masą. 2.Nie otwiera i zamyka z pilota 3.Siłownik zamka jest wbudowany w zamek kostka 3 PIN -do pinu środkowego dochodzi +12V stałe ale BORDNEZ wyłacza to napięcie przy badaniu większą żarówka ale próbówka 1,2W świeci. -pin boczny 1 pewnie ma kluczowanie masą przy zadziałaniu...
Witam, kolega mnie poprosił aby zajrzeć do jego Octavii z 2003 roku. Problemy mamy następujące: 1. Nie działający centralny zamek w drzwiach kierowcy. Wszystkie inne drzwi zamykają i otwierają się z pilota bez problemów. Zamek w drzwiach kierowcy trzeba otwierać mechanicznie kluczykiem. 2. Regulacja lusterek - bez względu na ustawienie pokrętła do sterowania...
Mikrostyk w zamku sie rozleciał, poszukaj na tym forum lub golfa lub octavii są opisy ze zdjęciami jak to wymienić, serwisowo występuje tylko cały zamek, ale da sie to zrobić bez wymiany całego zamka.
Trzeba założyć diody separujące pomiędzy istniejącym automatem światła a krańcówką (lub krańcówkami). Takie diody można wpiąć w przewód dochodzący od tego "automatu" do krańcówek, najlepiej tuż przed krańcówką. Wtedy będzie można bez problemu do krańcówek podłączyć przekażnik, a nawet bezpośrednio dodatkowe żarówki podłączone jednym końcem do +12V....
Spróbuj w czasie otwierania pukać w pobliżu klamki. To jest uszkodzenie mikrosyku. Pozdrawiam.
Byłoby to piękne rozwiązanie ale musiałbym wycinać dziurę w klapie na znaczek. Widać że Kolega Autor nie za bardzo wie o co w tym wszystkim chodzi. Nie potrzeba wycinać żadnej dziury na znaczek. Znaczek jest po prostu rodzajem klamki która uruchamia odpowiednie mikrostyki do sterowania siłownikiem, a przy okazji służy do podnoszenia klapy. Podobnie...
Wina leży w zamku drzwi kierowcy, wystarczy wyjąć zamek rozebrać wymienić mikrostyki i będzie działać. ale najpierw jeżeli masz vag-a to spróbuj od nowa zakodować zamek z doświadczenia wiem iż nie raz to pomaga. Pozdrawiam
centralny nie jest ogrinalny dokładane uniwersalne siłowniki ale nie było sterowania z pilota!!! gość kupił sobie orginalny scyzoryk skody i myślał pewnie że bedzie chodzić!!! a ja chce mu założyć sterowanie z tego jego scyzoryka ale nie mam sterownika w aucie też nie ma!! warte to w ogóle zachodu? nie lepiej jakiś inny sterownik np mikroster??
Autoalarmy i pokrewne Jeżeli posiadasz schemat którego nie znalazłeś tutaj dodaj go na: http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum59... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... instalacji alarmu do około 150 samochodów -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
Autoalarmy i pokrewne Jeżeli posiadasz schemat którego nie znalazłeś tutaj dodaj go na: http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum59... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... instalacji alarmu do około 150 samochodów -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
mikrostyk toledo uszkodzony mikrostyk naprawa mikrostyk
wykrywacz metal monet pompa kulka internet zawiesza
naprawa stacji zasilania stacja zasilania
Kod błędu P2293 w silniku 2.0 FSI - przyczyny i diagnostyka Wewnętrzna budowa wzmacniacza STK4192II