Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Powrót do tematu. Czy ktoś ma dostęp do dokładnych filmów jak włożyć nagrzewnicę z powrotem? Nie robiłem fotek niestety + wszystkie śrubki są w jednym pojemniku.
1 -wyłącz w liście gateway radio jak nie oryginalne 2. Z35 -uszkodzona nagrzewnica pomocnicza odlutował się opornik Z35.
Witajcie, Nie ma pytań głupich, więc piszę ;) Wymyśliłem sobie, że do swojego samochodu (Octavia 1) zbuduję elektryczną nagrzewnicę, która zanim silnik złapie temperaturę zacznie odmrażać szybę. Zakładam, że wynalazki z allegro pod tytułem nagrzewnica 150W są warte...no nic nie warte;) Planuję zakupić "prawdziwy" układ elektrycznej nagrzewnicy z samochodu,...
Możliwe że puściła nagrzewnica i tłusty osad to płyn chłodniczy. Albo masz wilgoć w aucie.
Ja stawiam na: 01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68, lub zapchana nagrzewnica ale w 3 letnim aucie mało prawdopodobne. Jednak na początek proponuje wyeliminować wyświetlany błąd.
Nagrzewnica do wymiany.
Może zasilać również licznik - taka cecha wspólna. Czy po zapłonie zapalają się wszystkie kontrolki - te co zawsze? Pod schowkiem pasażera jest system nawiewu a nagrzewnica bardziej centralnie.
Mi też wygląda to na zapowietrzenie lub uszczelkę pod głowicą,chociażby z tego powodu,że nagrzewnica nie działa.
Przecież jak dasz na szybę to wentylator chodzi na max więc nic nie podkręcisz. Dokładnie i chyba w tej kwestii temat można uznać za wyczerpany. Nic więcej nie zrobisz. Pozostaje pochylić się nad tym czy Ci termostat nie przepuszcza -jak szybko silnik łapie temp. roboczą 90° i czy ją utrzymuje - lub czy nagrzewnica nie jest zamulona. P.S. IMO Octavia...
Odpowietrzyć układ,sprawdzić lub wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego,sprawdzić szczelność układu,sprawdzić czy nagrzewnica wew.auta ma obieg,termostat już mamy z głowy.Może ktoś nasypał STOPLAKA do uszczelnienia układu przed sprzedaniem ale przesadził.Nie chce mi się wierzyć że wskazówka się nie podnosi(może i reszta też nie działa bo w octaviach...
Miałem tak samo w Octavii 2 to nagrzewnica i to normalne zachowanie= włączają się poszczególne biegi ( moc-e ) nagrzewnicy.. Możesz go odłaczyć ale nie będzie szybko leciało ciepło z kratek.
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
Skoda octavia 1,6 99r. ogrzewanie jak dostać się do bezpiecznika termicznego nagrzewnicy.
Sprawdź czujnik temperatury , zainstalowany jest na przewodach płynu chłodniczego z nagrzewnicy .
Popatrz, poczytaj może tu znajdziesz odpowiedź https://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/...
Filtr przeciw pyłkowy w Octavi 2 znajduje się po stronie pasażera w kabinie trzeba zajrzeć pod deskę rozdzielczą jeżeli jest osłona to ją odkręcić będzie tam taki prostokątny plastik od dołu pomiędzy dmuchawą a nagrzewnicą trzeba go przesunąć w prawo i wyciągnąć wtedy ukaże się filtr
Sprawdż szczelność nagrzewnicy.
W sumie to troszkę dziwne że raz chcesz za 1800zł w serwisie naprawić a potem żałujesz 80zł w ciemno. Zresztą co ja tam wiem o silniczkach i nagrzewnicach.
Ja stawiał bym jeszcze na nagrzewnice sprawdź czy nie ubyło ci plynu chłodniczego.
Albo zamulona nagrzewnica, albo nie działa klapka sterowania temperaturą nawiewu.
To już trzeba zapytać kto ma Jetta. Przechodzilem problem w Octavii 1, i tam jest makabra, bo trzeba rozebrać połowę samochodu aby wyciągnąć obudowę nagrzewnicy.
Rozumiem ze wcześniej płyn był ok i nagle coś się powaliło . Nikt nie stosował jakiego uszczeniacza lub środków do płukania nagrzewnicy ??
(at)wilhelmk Dzięki za instrukcje, zdecydowałem się zastosować rozwiązanie z podesłanego linku. Teraz termostat otwiera się przy 90 stopniach, temperatura bloku silnika osiąga 95 stopni, a chłodnicy 70 stopni, po czym uruchamiają się wentylatory. Czyli wszystko jest tak jak powinno być. Teraz mogę korzystać z klimatyzacji. Jeśli chodzi o ogrzewanie...
Wymiana samego panela nic nie da bo jeszcze do tego nagrzewnica, wiazka elektryczna, czujniki temperatur
Ogrzewanie elektryczne jest, ale jako nawiew do wnętrza, nie grzeje płynu, tylko powietrze, znajduje się zaraz przy nagrzewnicy pod deską.
sprawdz czy nie spadła linka przy klapkach nagrzewnicy, nie domyka i leci ciepłe ,miałem tak w pasacie
Pompa wody kiepskiej jakości plus zasyfiona nagrzewnica. Jeśli masz silnik Tdi PD to jeszcze padająca uszczelka pod głowicą (puszczająca spaliny do płynu na 2 i 3 cylindrze) zapowietrza nagrzewnice. Tak że masz trzy rzeczy do sprawdzenia.
Bedzie pasować ale szukaj od takiego samego silnika.Panel AC w skodzie jest zielony w golfie czerwony...po co kombinować szukaj kompletu ze skody.Nie zapomnij o wiązce elektrycznej klimy!Co do ceny....jak znajdziesz. I najważniejsze!!!! Zastaw MUSI byc z europajczyka!Nagrzewnica z Anglika nie pasuje
Wszystko zależy od ceny części. Ostatnio zakładałem w polo 6N1 i wyszło w całości ok 1000zł Najlepiej kupić z identycznego auta cały komplet. Od anglika nie pasuje nagrzewnica.
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
0042 dotyczy obwodu sterowania nagrzewnicy sondy lambda, konkretnie czujnika 3 (Bank 1). Oznacza to problem z obwodem grzałki, który może prowadzić do nieprawidłowych odczytów spalin i wpływać na działanie silnika. Przejrzeć wpierw trzeba wtyczkę i instalację a samo mierzenie sondy może być omylne .
Jeżeli na zimnym silniku po odpaleniu po chwili slychać klikanie pod kierownicą i słychać zmianę pracy silnika to twoja Skoda jest wyposażona w elektryczną nagrzewnicę ( nie wszystkie miały ) i to ona powoduje że szybko leci ciepło. Także nie szukaj problemu bo go nie ma.
Skoda Octavia 2003 1.9 TDI (silnik AHF, ASV) Cześć, Mam problem ze swoją Skodą Octavią z 2003 roku, silnik 1.9 TDI (AHF, ASV). Problem polega na tym, że po wyłączeniu samochodu, przekręcając stacyjkę, zegary i silnik nadal pracują. Dodatkowo, jeżeli nie dojdzie do zapłonu, a stacyjka zostanie przekręcona tylko do pozycji zapłonu, to po jej przekręceniu...
Sygnał DF jest wykorzystywany tylko w jednym celu-aby sterownik silnika włączył pogrzewacze kolektora wodnego, to te trzy świece na króćcu termostatu, jak ujęcie wody do nagrzewnicy. Ten błąd się ignoryje zazwyczaj, zresztą wspominała tez o tym obiegówka.
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
Plastikowe króćce przy nagrzewnicy sugerują ze jest wymieniona na zamiennik chiński... aluminiowe króćce świadczą że to org. Kto Ci takich bajek naopowiadał? W takim bądź razie każda Octavia/Golf/Toledo czy Leon mają chińskie zamienniki montowane w fabryce.
Raczej nie jest to zawór nagrzewnicy(podejrzewam że go raczej nie ma!). Jego funkcję spełnia przepustnica powietrza która kieruje je przez nagrzewnicę lub bezpośrednio do otworów nawiewu. Przepustnica jest zablokowana lub uszkodzony jest mechanizm regulacji jej położenia. Zespół odpowiedzialny za regulację temperatury i skierowanie powietrza do odpowiednich...
Znalazłem info w sieci, może pomoże na takie przypadki: VAG Serwis: https://www.facebook.com/VAGserwis/posts... W ciągu ostatnich kliku tygodni mieliśmy kilkanaście przypadków problemów z ogrzewaniem w takich autach jak...
Witam, po osiagnieciu 90 st a nastepnie 5 min temperatura silnika osiaga 130 st. Po wlaczeniu nagrzewnicy temperatura cofa sie do 90 st. Nowy i orginalny termostat wymieniony i system odpowietrzony. Jedyny kod bledu to 100103 wedlug Delphi. Octavia III, 2014, Tdi. Dodano po 46 Jeszcze dodam ze weze nie sa bardzo gorace i ze w zbiorniczku nic sie nie...
Musisz się dostać do serwa i sprawdzić czy nie zacięła się czasem klapa w nagrzewnicy. Może być też uszkodzone serwo. Przydało by się je wyciągnąć i zobaczyć czy działa bez klapy. Widać je od strony nóg pasażera po wyjęciu schowka. Na rysunku masz pokazane serwa. Chodzi o to od dołu bliżej ściany grodziowej. http://obrazki.elektroda.pl/7844612700_1...
W AVU mam taki sam 1.6 śr 102 km i tez na małym obiegu gotuje a na na dużym obiegu przez nagrzewnice jest ok. Dodano po 2 Grzałka jest sterowana z komputera przez odczyt z czujnika temperatury ale nie udało mi się dojść jeszcze czy z chłodnicy czy z bloku i kiedy powinno być zasilanie na nim i czy w ogóle zanika ...
Za dużo opisywania - krok po kroku. Znajdź w google np. Workshop Manuals Haynes'a poświęcony Leonowi. Dużo informacji możesz uzyskać podglądając demontaż kokpitu w Golfie IV/V czy Octavii II, ewent. na stronach klubów Golfa czy Seata - nie bazuj tylko na Leonie. Robiąc zdjęcia, możesz stworzyć swój własny tutorial i udostępnić na forum.
Klapy temperatury to gdzieś przy nagrzewnicy,lub tam gdzie jest mieszanie zimne z ciepłym powietrzem.Niekoniecznie potencjometr.Trzeba wyjąć i zmierzyć co ma nie tak,może po prostu coś tylko go zablokowało Dodano po 1 Z drugiej strony co to za auto że 3 lata i już taka pierdoła zepsuta tzw "szmelcwagen"Sprawdź też kabelki może już zgniły w tym wozie.
Witajcie, Zima jaka jest każdy widzi - mimo to zacząłem zastanawiać się nad rozwiązaniem problemu z zaparowaną szybą tylną oraz bocznymi szybami w bagażniku. Samochód to Octavia 1 w nadwoziu kombi. Niestety linie grzewcze szyby tylnej nie istnieją (poprzedni właściciel je praktycznie starł do zera) dlatego zwykła naprawa przerwanych połączeń nie wchodzi...
Witam , po przerwie zaatakowalem ponownie ogrzewanko, ^profilaktycznie zmienilem pompe wody bo miala juz 160kkm wiec nie zaszkodzi wymienic z paskiem i napinaczami, a mialem juz przygode w 2.0hdi citroen jumpy ze wirnik pompy poluznil sie na osi i niepodawal wystaerczajaco wody i tez szwankowalo ogrzewanie przy 100kkm to tu tez tym bardziej nie zaszkodzi...
Witajcie, szybkie pytanie. W swojej Octavii poprzedni właściciel robił jakieś dziwne akcje z instalacją elektryczną i... nie mam poprowadzonych przewodów do gniazd zapalniczek. Chciałbym się tym zająć w końcu. Do tego wpadłem na pomysł zamontowania dwóch elektrycznych nagrzewnic - jedna umieszczona w pobliżu wentylatora dmuchawy, tak aby tuż po rozruchu...
Bo mamy coraz więcej kierowców nie znających podstawowych zasad obchodzenia się z akumulatorem :?: :idea: Nie wymagaj za dużo - co raz więcej to tylko potrafi jeździć bo obsługa podstawowa to wyższa półka. Kiedyś akumulator służył z 10 lat. Wymagał obsługi (czyli podstawowej wiedzy). Często też "regenerowaliśmy" je z powodów oczywistych. Dziś akumulatory...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. To normalne, te silnik od nowości brały olej, sprawa powszechnie znana - wada konstrukcyjna. Najważniejsze, że te zużycie z reguły utrzymywało się przez cały okres eksploatacji na tym samym poziomie. I sporo płynu chłodniczego Cieknie, kwestia tylko gdzie. Skoro sam nie potrafisz...
nagrzewnica octavia skoda nagrzewnica octavia licznik octavia octavia
nissan automatyczna skrzynia udać aktualizacja tablet tranzystor mosfet przełącznik zasilać
Naprawa przycisku kompresora: nie trzyma, co robić? Szybkie spalenie świec żarowych w Ford Mondeo MK3