https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Podłącz miernik a się przekonasz.
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
Witam. Mam w stodole corsę B z silnikiem 1.5D bez turbo z kompresję 26bar na cylinder która ma z koleji odwrotny objaw z którym borykałem się i w końcu odpuściłem. Objaw jest taki, że w mróz minus 6stopni lub podobny pali bardzo dobrze zaś w lato trzeba ją kręcić długo i jak odpali to przez kilka sekund falują obroty. Co do diesli vw to jeśli ma dobry...
witam. octavia 1.9 tdi AGR 1999r. Problem wygląda następująco: przy porannym paleniu (temperatura np -2) auto ciężko pali tzn. silnik nie łapie równo, trzęsie go, palenie nie trwa długo bo jakieś 2, 3s, (widać niewielkie ilości siwego dymu ale zawsze tak miał w zimie w lecie już nie) później jest już ok przez cały dzień. Świece pomierzyłem, oporność...
jezeli rozrzad zostal przestawiony to beda problemy.1 tlok od rozrzadu powinien byc ustawiony w gornej pozycji zgodnie ze znakiem na kole zamachowym i obudowie silnika zawory na glowicy na 1 w pozycji zamkniete wtedy mozesz zalozyc pasek rozrzadu ,pompe najlepiej ustawiac na przyrzadzie..
Sprawdzić ustawienie rozrządu, sprawdzić dokręcenie koła rozrządu na wale korbowym i statyczne ustawienie momentu wtrysku i musi palić. Oczywiście układ paliwowy sprawdzony.
W nowych autach wkurza właśnie ten "zerowy" moment obrotowy z miejsca - silniki GDI W np.Kiach, trzeba gazować jak w motocyklu, żeby ruszyć ze skrzyżowania - nawet w czasie jazdy nie czuć tych prawie 140KM, które w starszych autach wgniatały w fotel. Teraz mam nowego I30 - 1,4 turbo - też 140 koni, skrzynia koreańskie DSG. Pali toto po mieście 12-13...
Kolego milejów właśnie kontrolka odzwierciedla wskazania czujnika temperatury, więc skoro krótko się zapala to świadczy o uwalonym czujniku G62. Obecnie w silnikach TDI przy mrozach rzędu -14*C powinna palić się około 6-8 sekund.
Wentylatory w tym samochodzie zawsze pracują parami-jezeli tak nie jest(lub nie było) to problem moze tkwić w spalonych silnikach wentylatorów ....tak jak koledzy pisali sprawdz gniazda bezpiecznikow w skrzynce na akumulatorze-lubiły sie palić.Podmien modół wentylatorów-nie powinieneś miec problemów ze znalezieniem używanego.
Sprawdź czujnik temperatury,odepnij go i próbuj palić.
Parę dni możesz przejeźdźić,nic się nie stanie,jedzynie auto zacznie więcej palić.
to w takim razie co należy zrobić żeby był i czujnik temp i paliła od strzała
Spręż jest. Te silniki tak dziwnie kręcą bez paliwa,na pusto. Trochę hard cor, ale może na plaka spróbuj. Czy równo złapie. Świece żarowe do sprawdzenia. Czy dochodzi napięcie, czy mają pobór prądu. Moje dawne Tdi przy trzech uszkodzonych palił. Kulał trochę na zimnym ale palił.
Skoda Octavia 1.6i, rocznik 2000, bez klimatyzacji. Świeciła mi się pomarańczowa kontrolka wyglądem przypominająca silnik lub pompę (nie wiem od czego ona jest), ale ta kontrolka zapaliła się dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, bo wcześniej nie widziałem by się paliła.
na pewno nie klemy! na starym akumulatorze mazda znowu nie chce palić. a octavia na dotyk!
A czy te 12 paliła również przy 180kmh?
kolego (at)wls91, w zależności jaki masz silnik - jeśli na pompie wtryskowej to sprawdź Vagiem kąt wyprzedzenia tłoczenia (kąt wtrysku) a jeśli silnik z pompowtryskiwaczami to wartość kąta synchronizacji - jeśli zaczął źle palić po wymianie paska rozrządu to właśnie tę wartość trzeba sprawdzić.
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Nagar na zaworach jest? Nie sprawdzałem. Godzinę temu auto całkowicie przestało palić na 2 cylinder.
Zaczął by od czujnika temperatury silnik, miałem podobny przypadek w fabi która czasami rzucała palenie, parametry w sterowniki silnika były ok, błędów brak, a wymiana czujnika rozwiązała problem.
Ok poczytam o dotryskach wiesz 12l na takie wozidlo to ciut za dużo wcześniej jeździłem octavia 2.0 która paliła 14 lpg, ale wydaje mi się ze auto po tej regulacji jest zrywniejsze zastanawia mnie jeszcze dlaczego gaziarz ustawiał tak wysokie ciśnienie skoro przy 1.2 bara te wtryski wydalają do 30KM na cylinder może szukam dziury w całym zobaczymy ile...
Po pierwsze to należało by sprawdzić wtryskiwacze i je przynajmniej ustawić a tego bez czujnika nie zrobisz. Druga sprawa to ciśnienie gazu. Masz zbyt wysokie na wolnych obrotach i reduktor go nie utrzyma w całym zakresie obrotów. Czasy wtrysków są zbyt duże przy tym ciśnieniu. Ustaw ciśnienie gazu na 1,1-1,2 i wtedy kalibracja. Ustawia się to mechanicznie....
Witam. będy bez opisu 17970, 17971 - auto rzucio palenie, jak by ktos opisal mi te bledy bylbym dzwięczny Adam
Cześć, potrzebuję wymienić BCM PQ35 w touranie z 2011, silnik cayc. Stary BCM nie ma komunikacji, nie działają jakieś światła, wariują wycieraczki itp., ale auto odpala jeździ. Po włożeniu nowego BCMu wszystko działa oprócz rozrusznika, po prostu nie kręci. Myślałem, że to wina kodowania, ale nigdzie nie znalazłem żadnego wpisu w kodowaniu na temat...
(at)ricoh220, zamykam temat, jednak opcja niedostępna. Zapytam teraz wszystkich mądrych co stało by się gdyby za kierownicą siedział młody kierowca i nie wiedział co robić, w aucie jest instalacja gazowa. A ja zrobiłem już kilka km, ok. 1 milion, parę autek skończyło żywot. Zastanawiam się czy to auto jednak się paliło, a może nie, czy temat jest na...
Kuzyn ma 1,9 tdi 90 koni bodajże BRU, a poza tym BXE to chyba bardziej 2007 rok? W każdym razie ładnie pali. U mnie lpg nie ma kiedyś palił tak jak ta Octavia https://www.youtube.com/watch?v=RFeLyBfr... ale od jakiegoś czasu jeszcze raz tak musi zakręcić, a tak jak Octavia odpala na ciepłym, to jaki tu może być problem?
Silnik pracuje powiedzmy równo ale samochód pali o 2 litry więcej .Gość od gazu ostatnio coś pozmieniał już tam nie jade dlatego kupiłem kabel.Co przestawić żeby palił mniej. Pozdrawiam
Ale droższy jest... :( Włóż to co było wcześniej. Chyba że chcesz żeby jeździł podobnie o ile nie gorzej a więcej palił - to polecam...
Koledzy mają rację a ty szukasz problemu. Masz założony moduł który przed odpaleniem samochodu oszukuje sterownik który podwyższa dawkę rozruchowa. Prawdopodobnie pompa to śmiec a samochód na ciepłym nie chciał palić więc ktoś próbuje przedłużyć jej agoniie.
Tak ciężkie auto miało by mniej palić? Sam nawet nie pchałbym się w tak słabą jednostkę napędową.
witam wczoraj trochę po testowałem i tak z man tgs 2008 łączy prawie wszystko ale w hamulce nie man tga 2007 tylko w deskę wszedł renault premium dxi 2010 sporo mogł ale w hamulce nie renault magnum dxi 2008 wyrzucał błąd brak połączenia z vici a kontrolka na interfejsie paliła sie i wszystko było podłączone ok i to juz druga taka magnumka gdzie serwisowym...
Ściągasz wtyczkę z wtryskiwacza i wpinasz diodę ? Tak, jak sam zauważyłeś nic nie sprawdzisz. Musisz wziąć dwie szpilki, umocować na końcach kabli diody i wcisnąć je do wtyczki od strony przewodów, przez te czerwone gumki. Wtyczka oczywiście zapięta na wtryskiwaczu. Dioda powinna migać w takt kluczowania wtryskiwacza, możesz z nią jeździć parę dni,...
silnik od razu bedzi palił równiej ni będzie skakać wskażnik błędy z sondy mogą się jeszcze pojawiać jako sporadyczne auto będzie mniej palić. proszę o wyniki
To może i ja w podobnym tonie co Wawrzyniec.Kupiłem Octavie 2 1.9 i też mialem spalone wszystkie świece, auto w każde mrozy paliło za pierwszym razem. Do piero po podpięciu VCDS dowiedziałem się o tych błędach, wymieniłem świece i wcale nie zauważyłem by palenie na mrozie było lepsze.
Na starej szybie w lagunie miałem wyzarte większość ścieżek od ogrzewania, prawdopobnie od luków elektrycznych. I jakoś przed 11 lat szyba nie pękła. Więc nie uwierzę w takie bajki. Musiało by auto stać na -30 kilka dni a ścieżka palić się żywym ogniem żeby naprężenie rozwalił szybę.
Gdzie szukać problemu ? Na pewno nie w grzaniu świec. Ten silnik i bez nich powinien palić bez zająknięcia przy niewielkich mrozach. To że grzanie pomaga to tylko "puder na syfa".
Zapomniałeś o dwu świecach na cylinder w alfa romeo, te mniejsze za jedną kosztują tyle, co komplet dużych, zawsze można wbić kołka dębowego w otwór i też paliła będzie na tej jednej.
nie wiem jak one powinny wyglądać na dobre Ciężko będzie ci pomóc przez neta... Dla pewności podmień akumulator na inny lub ewentualnie podłącz inne auto przez kable. Jeśli ciągle nie będzie palić wykręć rozrusznik sam i zawieź do elektryka będziesz miał tańszą naprawę...
trochę dziwne z tą temepraturą że nie osiąga 90 stopni i jak juz z nawiewu grzeje gorąc to temperatura na wskaźniku dopiero pomału rośnie . na starym tak nie było ale palił jeszcze gorzej. a dziś po odłączeniu tego czujnika od strzała
... dzięki serdeczne za wszystkie porady . Dałem sobie spokój ... Mógłbym wymienić uszczelkę , uzupełnić olej , umyć silnik i dać nową świecę - pogonić za 9000 pln Klient po przejechaniu 1000 km miałby "wir" w misce olejowej i auto paliłoby na 3 gary... Problemy ?! Po co mi Komis się tym zajmie...
Jak możesz to wrzuć zdjęcia tej wiązki do miejsca przy podłużnicy , i mam rozumieć że kontrolka nie paliła się po zakupie auta. Trzeba też sprawdzić czy któryś pin się nie wysuwa z wtyczki, stan lutowania, i szarpnąć za przewody od lutowania co najmniej do miejsca przy podłużnicy bo to bardzo podejrzany odcinek instalacji
Jak zostało potraktowane odpalarką to powinno palić na śrubokręt to po pierwsze. Pin prościej wydobyć ze sterownika silnika. Szukaj ogarniętego elektronika w okolicy, kogoś polecanego w gronie znajomych.
Narazie ładuje akumulator jutro go zamontuje i zobaczę czy gładko kręci. Mój akumulator od początku mi się nie podobał, był 2 razy na reklamacji bo auto słabo paliło, muszę to jakoś sprawdzić jaka jest przyczyna bo nie chce na darmo akumulatora drugiego kupować.
świeca jest mokra, także napewno nie jest to wina wtrysku. zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy leje cały czas i porównaj czy w miarę równo rozpylają paliwo wszystkie 4 oczywiście I tu, jak leje wtryskiwacz 1 cylindera - może tkwić przyczyna. W pierwszym poście była wzmianka o gazie i pytanie, bo o tym nie było później mowy - jak silnik pracuje...
szczerze mówiąc to spotkałem się już z przypadkiem podobnym do Twojego:) przyjechał kiedyś do mnie gość octavia tdi bo mrugały mu kontrolki, silnik gasł i ciągle paliły się żarówki. wymieniłem mu regulator ale tylko chwilę był dobry i po 15 min znowu się zaczęło:( wymieniłem jeszcze raz i to samo po kilkunastu min! w koncu kupiłem regulator helli który...
jeśli masz silnik 90 km to to najczęściej jest to problem ze zbyt pużnym załączaniem świec żarowych ale wtedy jest problem z zapaleniem silnika mającego temp 0 do 40 stopni ,jeśli masz przejechane 250000 i więcej może to już wyć wina pompy ale nie koniecznie ale najpierw sprawdź rozrząd koledze przeskoczył i co dziwne zimny palił a ciepły już nie dziwne...
Sprawdź rozrząd.U góry na kołach są otwory.Potrzebujesz dwa wiertła lub lusterko.Na dole masz znak na kole pasowym i osłonie rozrządu.Mały ten znak, jest on od góry.Sprawdź też przepustnicę czy nie przycięta.Wtedy będzie palił jak bez kompresji.Co do stukania kto wie.Być może i panewa.Olej nie zaświecił?
Dziś zauważyłem, że jak kilka razy włączę zapłon to odpali. Auto niedawno kupiłem i pierwszy tydzień palił odrazu, dopiero po tygodniu zaczęły się problemy a akumulator jest Ok bo kręci jak szalony a mi się nigdy nie rozładował do zera.
Dalej owijanie w gówno tak nie znam się na podstawowych rzeczach ale napisałem do Was zadałem pytanie: Dwu-masa wymagała niby korekty i przez to nie palił przy 90st ? Czy po prostu coś zje...li i poprawili i jest ok?
palenie koksem palenie pilarki palenie kotle
bascom matrix zamienniki tranzystory bc549 wszystek kontrolka oznaczać
Ustawienie wałków w skrzyni ZF Astronic 2331: procedura i kalibracja Jak podłączyć bezprzewodowy subwoofer do wieży audio – adaptery, konfiguracja, marki