sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Takie jak w całej grupie VAG, czarno-biały i czarno-zielony.
Mam to samo . 1 + i - to wysokotonowy z drzwi:) a 1 + i - to od tego 165mm z drzwi :) puść sygnał z radia i zobacz który jest który
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Podłącz do przewodu: sterowanie siłownikiem anteny.
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Głośnik niskotonowy jest tu przy okazji rozgałęźnikiem, przy gwizdku jest kondensator jako filtr niskich. Znajdź główny przewód przechodzący z samochodu do drzwi, przetnij i zlutuj z nowym w pobliżu wtyczki. Idealnie jakbyś zdobył i oprawił nową wtyczkę, ale jak nie dasz rady zdobyć to polutuj.
Centralka podłączona otwiera i zamyka lecz mam problem z podłączeniem kierunków, szukałem probówka podłączona do masy i przystawiłem do poszczególnych pinów żeby spr czy na którymś będzie migać a tu nic jedynie świeci na kilku, popiołem pod bezp od awaryjnych i także od kierunków i też nic, Kolory mi się nie zgadzają na kostkach bo to jest anglik przerobiony,...
Przetnij go i zaizoluj. Ma nie być podłączony nigdzie.
Biały - czarny Brązowy - brązowy Zielony - niebieski Dodatkowo podłącz pod VAG-a i sprawdż w AIR BAG-u.
Witam, Bede montował hak do swojego samochodu. Myślę że sobie dam z tym radę ale mam takie pytanie. W zestawie wiązki z modułem montaż jest przewidziany na szybkozłączki ale słyszałem że serwisy nie używają takiego rozwiązania tylko wlutowują się ? CZy faktycznie to jest lepsze rozwiązanie ? I jesli tak to wygląda tak że ściągają izolację z przewodu...
Skąd podajesz sygnał na tego suba?
pin 4 , 5 , 7 to + / plusy 12v / safe jest na pin 5 - przerabiałem to tydzień temu czyli PINy po kolei ; 1. Gala 2. tel mute 3. K-BUS 4. S-Komt (+12V za stacyjką) 5. + SAFE 6. podświetlenie 7. UB+ (+12V z akumulatora 8. Masa (-) Dodano po 1 Ja mam doczepiony chyba z pin 7 już nie pamietam wiem że wpinałem się
Zakupiłem używane radio Stream Ta wersja nie ma AUX. Z nutkami zamiast GEO ma AUX.
Podłącz miernik a się przekonasz.
20pin -wtyczka 23pinowa modułu komfortu wyjscie oświetlenia wewnętrznego. Sprawdź
Tak ,pewnie kabelek nie podłączony.
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Ja też nic wcześniej takiego nie słyszałem a tu nagle totalne zaskoczenie.najgorsze to że nie wiem jak to podłączyć .nie wiem jak to sens ty świateł jak muszą i z tyłu świecić ..
Witam. Potrzebuję pomocy co, jak i do czego podłączyć. Pacjent to Skoda Octavia 1. Do podłączenia jest taki mały wariat Alpine SWE-815, który jest subem aktywnym. Radio to Kenwood KMM-BT306. Jeżeli ktoś mógłby poinstruować mnie, który kabelek gdzie podłączyć, byłbym wdzięczny i z góry dziękuję za pomoc
Tu masz wszystko na temat kostek. Ale z tego co się orientuję to kupujesz przejsciówke na allegro http://www.allegro.pl/item127123916_prze... i sprawa gotowa. Skoda ma tak samo. co do schematów to zajrzyj tu http://www.studio24.prv.pl/
W skrzyni jest czujnik prędkości, może wtyczka nie podłączona.
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
Dzięki. Tak zrobiłem.
Tylko w dieslu jest tak łatwo. W benzynie to nie tylko manetka i jej podłączenie.
Skoro ruszałeś akumulator to może tam czegoś nie podłączyłeś?
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
O Octavii napisano już wiele. Ciekawą lekturę znajdziesz w dziale Zabezpieczenia Serwis. Polecam.
hmm.. ale ma być to stały plus, czy po stacyjce ?
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Raczej dla jednego i drugiego, multimetrem sprawdzisz.
Jaki to rok tej Skody?
Mój pomysł, to sprawdź co źle podłączyłeś.
Witam nie wiem czy jest wersja g a jeśli jest to czemu by miała nie działać. aby podłączyć navi w skodzie i co ważne miał by działać wyświetlacz wielofunkcyjny ( oczywiście móimy o pełnym wyświetlaczu czyli dużym ) to musi być specialny moduł TMC do SKODY i jest potrzebna tylko kostka 26-pinowa i podłączenie jej do pompy ABS Jeśli to zrobimy to navi...
Moduł do wymiany - bezwzględnie! Następnie podłącz i sprawdź błędy.
Witam, osobiście wolałbym znaleźć używany oryginał wraz z kostką i przynajmniej kawałkami przewodów. Kolor przewodów pewnie będzie się zgadzać, więc zajmie to dużo mniej czasu niż w przypadku dobierania przełącznika. Przełącznik pewnie i tak nie będzie działał lub nie całkowicie ze względu na różnice w ilości przewodów i pinów.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Radio GMS w samochodzie skoda Octavia instalacja podłączona prawidłowo sprawdzona przez montera z kierownicy nie podłączone TA jest wyłączone i po wymianie radia na drugie nowe i włączeniu AF zaczyna przeszukiwanie podczas postoju czyli to samo co przy pierwszym
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Możesz, sam też tak kiedyś drutowałem.
Tester podłącz.
Jeśli działa prawa strona to raczej to nie bezpiecznik. Może być uszkodzony silnik sterujący klapą albo sama klapa. Podłącz sprzęt, powinno wyrzucić jakiś błąd.
GPS zużywa tak mało prądu. Że to bez znaczenia. Gdzie podłączyłeś. Sprawdź bezpieczniki.
A może wie Pan gdzie znajdę opis rozmieszczenia modułów i schemat podłączeni ?
Mam problem ,zakupilem na allegro lampke oswietlenia do skody octavii i probuje ja podpiac do wersjii classic,no i wlasnie jest problem bo na lampce jest wejscie na 6 wtykow a w podsufitce mam 3 wtyki.czy da sie z tym cos zrobic?
Takie wtyki czasami chińczyk daje do kamery RVC
hmmm,mówisz. Wiesz, z wykształcenia jestem inzynierem elektroniki ze specjalności elektronika samochodowa, a z hobby bawię się w samochodach i pech chciał że akurat też w Irlandii robię jako mechanik samochodowy w serwisie VOLVO ( co prawda irole nic nie wiedzą o samochodach ale to inna sprawa), bo nie chcieli mnei za bardzo nigdzie na elektronika....
A podłącz go pod VAGa izobacz jakie sa błędy. Często bywa EGR zawalony.
Hej, Temat mega stary, ale ja sie naszukałem rozwiązania, więc opiszę może komuś jeszcze się przyda. Chodzi o podłączenie AUX do radia STREAM (bez mp3) Otóż - wersja STREAM nie ma fizycznie AUX (pomimo ze w oprogramowaniu jest) Wersja STREAM MP3 - ma AUX Zdjecie mojego radia http://obrazki.elektroda.pl/1694344500_1... Jak zobaczycie...
Witam. https://obrazki.elektroda.pl/2409276200_... A i to Moduł typu AFC do monitorowania świateł przyczepy w pojazdach z instalacją elektryczną typu CAN/BUS. Odpowiedzialny m.in. za kierunkowskazy przyczepy. Montaż modułu odpowiada m.in za sygnalizację uszkodzonych żarówek kierunkowskazów w przyczepie.
Witam :) Kupiłem TT APEXi Nie mam pojęcia jak go podłączyć. Samochód do którego chciał bym go podłączyć to Skoda Octavia I 1.9TDI 110km. Dodaję w załączniku zdjęcia stacyjki, i urządzenia. Proszę o pomoc (schemat podłączenia).
Dobra , a jak to podłączyć do przekaźnika
To teraz w zależności czy siłownik jest sterowany masą czy plusem jak mogę to sprawdzić??
n75.
Rozwiązane ? Zamykamy ?
Znajdź przewody na których pojawia się napięcie po załączeniu świateł pozycyjnych oraz mijania i do nich podłącz.
Sam nie bardzo rozumiem jak mierzysz. Zrób tak: pozamykaj auto, zdejmij jedną klemę (może być -) podłącz miernik, poczekaj 30min i zobacz jaki jest pobór.
No brawo, wreszcie odkryłes pin 4 , c2 kontrolka przyczepy. Jakie C2? Pokaż mi na schemacie to oznaczenie C2. A jeżeli chodzi o przerywacz to mam 1U0953235E i póki co kontrolka nie działa mimo jej podłączenia.
8 lat na tych wtryskiwaczach póki co i teraz pierwszy problem się pojawił. Co do czyszczenia wtryskiwaczy to mogę prosić o jakieś sugestie? Wymontować i benzyną ekstrakcyjną wyczyścić tam gdzie jest podłączony wężyk?
Witam, mam ten sam problem, przełożyłem już lampy wszystko jest ok, lecz po odpaleniu silnika zaczynają migać. Jak zrobić tą adaptacje za pomocą VCDS i czy sam komp wystarczy czy muszę zmienić kostki pod ori xenon?
U mnie błędów silnika nie ma, fakt że jest wypadanie zapłonu na 2 cylindrach na gazie ale dlatego iż kończą się wtryski. Dlatego większość mechaników, elektryków rozkłada ręce gdyż po podłączeniu komputera błędów nie ma.
Podjadę jednak do warsztatu to nie jest duży koszt wymiany a szkoda aż tak ryzykować. Musze tylko zregenerować wcześniej listwę do podłączenia świec.
Skoro mówisz że włączysz je po wyjęciu kluczyka to chyba coś nie tak masz je podłączone.
Hej. Prośba do forumowiczów o pomoc. Posiadam Skodę Octavia 2019. Próbowałem podłączyć adapter do zasilania kamery (Adapter zasilania VIOFO Hardwire ACC) do bezpieczników z użyciem przejściówek (ATC). Kabel ACC wraz z przejściówką podłączyłem do bezpiecznika nr. 47 - wycieraczka tylnej szyby. Bezpiecznik gniazda wycieraczki tylnej umieściłem w przejściówce...
jaki to alarm ? octavia 2 ma szynę CAN sterowanie zamkiem poprzez dołożony pilot to tylko w drzwiach kierowcy na jednym przewodzie masa zamyka a masa przez opornik chyba 180 om otwiera krańcówki drzwi tylko do wpięcia w każdych drzwiach osobno i diodowanie sterowanie kierunkami jest sekwencyjne i za dużo roboty żeby to ręcznie podłączać i diodować bo...
może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
Właśnie pokazują uszkodzenie czujnika wału.EPS to raczej dobry zamiennik.Zawsze stosowałem i nie było problemów.Ale pojawiła się jeszcze jedna usterka sporadyczny błąd czujnika temp.cieczy.Okazuje sie ,że klient mnie w bład wprowadził twierdząc,że po naprawie jest nastepnego dnia "tak samo"jak przed naprawą.Wczesniej nie palił wcale,a teraz pali ale...
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
mam trzy kable do wpięcia w skrzynkę - czerwony z żółtyl , z niebieskim i z zielonym paskiem . Piny do obsadzenia , nr bezoieczników 28 , 38 oraz 44 , który gdzie ? ktoś posiada dokumentację ?
Kod błędu i jakie oprogramowanie było podłączone.
Witam, W Skodzie Octavii Tour potrzebuję podłączyć kabel od czujnika otwarcia maski do alarmu. Fabrycznie taki czujnik jest zamontowany w samochodzie, prowadzą od niego przewód brązowy (masa) i brązowo-czerwony sygnałowy. Tylko nie wiem gdzie go szukać w środku w samochodzie, czyżby nie był podciągnięty. Może ktoś z Was będzie wiedział. Pozdrawiam
Miałem kiedyś identyczny problem w swojej Skodzie. ASO stwierdziło, że uszkodzony jest silnik wycieraczek, a że auto miało ledwo ponad dwa lata nie wyraziłem zgody na wymianę i zapłaciłem jedynie za "ekspertyzę"... Gdy go zdemontowałem i podłączyłem bezpośrednio do akumulatora okazało się, że jest sprawny. Okazało się, że nie było styku we wtyczce modułu...
Od radia powinno się zaczynać modyfikacje audio w samochodzie. Pod seryjnym to nie zagra jak powinno, w ogóle to wątpię żeby seryjne radio miało wyjścia rca więc nie będzie jak wzmacniacza podłączyć
Nie no spoko luz... Jutro panowie zakładamy temat jak uaktywnic kontrolkę wycieraczek,stopu,ogrzewania tylniej szyby z pisczykiem itd........ Byle było co "oglądać" na naszych zegarach!!! Na święta I SYLWESTRA!!! 2011R. Dodano po 7 na dodatek proponuję kontrolke od zawilgoconyvh dywaników niech mruga i piszczy na maxa jak bucirów nie wytrzemy.....A...
octavia 1960/ plus na karoserii Na pin2 mam cały czas potencjał karoserii -pin 2 czarny czarny minus Coś tutaj "namieszałeś"...
Temat: Radio 2 DIN – działa cały czas, rozładowuje akumulator Cześć, Mam problem z radiem 2 DIN (model Q8) w Skodzie Octavii. Radio nie wyłącza się całkowicie – po wyłączeniu przyciskiem przechodzi tylko w tryb standby i wystarczy dotknąć ekranu, żeby znów się uruchomiło. Problem w tym, że działa nawet przy wyłączonym zapłonie, przez co rozładowuje...
:D Temat zakonczony. Wszystko smiga. :wink:
Emulator zmieniarki dedykowany do tego konkretnego radia?
Podłącz komputer , sprawdź testerem lakier i zminimalizujesz ryzyko wtopy . Jak nie masz sprzętu to podjedź do diagnostykę i sprawdzą .
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
czy on steruje zamkami Nie, to jest czujnik ruchu w kabinie. Do czujnika który znalazłeś, są podłączone dwie wtyczki (biała i czarna) z czujników i przewód , który łączy się z centralką - której szukasz. Szukaj dalej.
A mase sprawdziłeś? Kompa to trzeba podłączyć w pierwszej kolejności ;)
Czyli jeśli dobrze rozumiem Źle rozumiesz. Nie masz mierzyć napięć multimetrem, którego rezystancja wewnętrzna wynosi >>20MΩ. Użyj zwykłej żarówki i zrób to, co napisałem powyżej. https://obrazki.elektroda.pl/8967273600_... Pomiary masz wykonać na podłączonych wszystkich wtyczkach !
Skoro tak dobrze " trzyma " napięcie to zakładam, że był prawie " pełny " i wtedy tak szybkie osiągnięcie górnego napięcia jest normalne. Szkoda ,że użytkownik nie napisał jakie było napięcie przed podłączeniem prostownika.
Masz możliwość podłączenie pod kompa??
Do przeciwmgłowego w lampie podłącz szary z modułu i nic nie rozcinaj (moduł rozróżnia napięcia, pozycja około 3V przeciwmgłowy 12V!. Sterowanie światłem przeciwmgłowym jest impulsami z wyłącznika (włączasz na samochodzie i przyczepie lub na samej przyczepie). Dodano po 16 Pozycyjne możesz podłączyć też do tych małych żarówek w tylnej lampie tam jest...
Podłącz się do zaworu bezpośrednio z aku i nim postrzelaj lub jak masz generator wysteruj jak wtryskiwaczami. Jak nie pomoże to szukaj sprężarki.
Miernik słabiutki, ale spróbuj zmierzyć napięcie pod obciążeniem [z podłączonym siłownikiem]
Witam Czy moglby mi ktos pomoc i podpowiedziec dokladnie jak mam podlaczyc podgrzewane lusterka w skodzie octavi combi 1.6 ?? tylko tak jasno co i jak. Dzieki
Być może navi wcześniej miała podłączony tuner TCM wtedy sygnalizuje defekt. O ile wiem tylko VAGiem można wykasować TCM z ustawień.
Podłączyć pod komputer i będzie wiadomo.
Bordnetz jest pod kierownicą. Podłącz VCDSa i odczytaj błędy. Popatrz co widać w blokach. Możliwy problem w przewodach lub we wtyczkach. Popraw masę tej lampy.
Zdjęcie wystarczy czy patrzyć z tyłu radia?
Zrob tak jak pisze kordel-to najlepsze rozwiazanie.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Dla potrzebujących w temacie.... dokumentacje montażowe w języku angielskim lub niemieckim. Pliki dla : Mazda 6, vw touran, passat b6, skoda octavia 1 gen.
Przekaźnik nie robi cudów jakie opisałeś.I nie ładuj aku z podłączonymi klemami.
Zależy od typu radia a dokładniej ile ma wyjść głośnikowych. Podejrzewam że 4 więc w tym wypadku konieczne będzie podciągnięcie do konsoli (o ile z tyłu nie ma ukrytych przewodów do przedłużenia) 2 niezależnych przewodów. Podłączenie równoległe (zależy który z którym) doprowadzi bądż to do utraty efektu stereo bądż zmniejszenia impedancji oraz utraty...
octavia podłączenie wycieraczek centralny octavia podłączenie octavia podłączenie alarmu
zasilacz kondensator 10000uf zjawisko naskórkowości amica wymiana pompy
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Klimatyzator 3,5 kW: Jaką powierzchnię schłodzi? Potencjometr siły głosu w Unitra PW 9010 - wartość