Miałem ten sam problem w bfq 1.6 octavia i zrobiłem w końcu uszczelkę pod głowica oraz spawanie głowicy była pęknięta. Ale niestety problem pozostał z termostatem po sprawdzeniu termostatu na stole tzn. podgrzełem wode w garnku do 94st termostat sie nie uchylił dopiero gdy podałem...
to jest właśnie wada magicara ze generuje impulsy po podaniu napiecia na stacyjke i wyłączeniu . pod jeden z kanałów podpiąć przekażnik i poda cimpuls przez niego
Kur.. mać czego ty szukasz. Chcesz żeby na komputerze było napisane jak wół "uszkodzony przekażnik". Sprawdzanie błędów jakie rejestruje komp. to praktycznie żadna diagnoza. Parametry rzeczywiste w czasie jazdy i pomiary podejrzanych obwodów. No ale tego nie zrobi pierwszy lepszy z laptopem....
chodzi o przekażnik obciążjacy X ? czy ten swiatel awaryjnych ?a jeszcze jedno co oznaczają cyfry w prostokątach na schematach
Witam , może ktoś z Was miał taki przypadek Octavia 1 1,9 tdi alh 90KM 2004r błędy; 18027 obwód przekażnika świec żarowych 17946 przekażnik rozłączający silnik 17957 zawór sterujący ciśnienie doładowania [przerwa lub zwarcie do masy] czasami tryb awaryjny ,czasami czek, błędy...
Witam w takim razie proponuję odcięcie zasilania przekażnika K67 po +15, przekażnik w skrzynce, prawa strona pod maskż lub pin2 ( środkowy) na cewce Wn.Pozdrawiam Dodano po 1 Odnoszę się do silnika 1.6 bo nie podałeś roku i silnika
Sprawdź przekażnik w bordnezie .
Mam taki problem - nie grzeją świece żarowe, gdy odłączyłem przewody od czujnika temperatury do świec dochodzi prąd na chwilę może przez pół sekundy i przekażnik rozłącza, gdy są podłączone w ogóle prąd nie dochodzi, na vag w bloku 12 pokazuje temp. 2 ,5 C przy odłączonych przewodach...
Jesli nie chce zapalic i nie pojawia sie kontrolka swiecy przy włączeniu zapłonu , to problem robi Przekażnik 109 . Do przelutowania bądz wymiany .
Nie lutownicą tylko nożykiem przeciąć ścieżki wycinając rowek o szerokości około 1,5÷2 mm . Można oczywiście wylutować przekażnik jeżeli jest w dyspozycji odsysacz do cyny, inaczej to będzie ciężko to zrobić.
Wyłącznik czasowy ogrzewania tylnej szyby z przyciskiem monostabilnym. Jest to rozwinięcie, modernizacja układu z tego tematu: Układ został zaprojektowany specjalnie do współpracy z bistabilnym wyłącznikiem ogrzewania szyby w samochodzie Octavia 1, symbol katalogowy wyłącznika...
Z uporem maniaka wracam do tego co napisałem kilka postów wcześniej. Tego typu blokada powinna mieć stopień czasowy, utrzymujący przez kilka/kilkanaście sekund blokadę w stanie wyłączonym po zaniku napięcia zasilającego za stacyjką. Chodzi o natychmiastową możliwość uruchomienia silnika...
Ten motyw z wyłączaniem przy przeciążeniu to pierwszy raz spotkałem w Skodzie Octavii - tam jak szyba dojedzie do końca to przekażnik ją wyłącza - jest czujnik przeciążeniowy. Ja bym to zrobił tak jak mam w bramie. - jest wzmacniacz operacyjny (albo dwa), na jedno wejście podawane jest...
Prawdopodobieństwo spalenia się cewki przekażnika jest zerowe w porównaniu z prawdopodobieństwem spalenia się w czasie wyprzedzania bezpiecznika pompy paliwa, lub sterownika silnika, a przecież są to zwykłe bezpieczniki topikowe, stosowane fabrycznie. Przekażniki należą do grupy elementów...
Światła samochodowe na przekażnikach. W wielu samochodach w ramach oszczędności światła mijania i drogowe są zasilane bez przekażników pośredniczących. A więc są długie przewody i znaczny spadek napięcia na przewodach i stykach przełączników. Prąd około...
Trzeba założyć diody separujące pomiędzy istniejącym automatem światła a krańcówką (lub krańcówkami). Takie diody można wpiąć w przewód dochodzący od tego "automatu" do krańcówek, najlepiej tuż przed krańcówką. Wtedy będzie można bez problemu do krańcówek podłączyć przekażnik,...