Jesli jest to Octavia 1 to sygnał prędkości znajdziesz w kostce ISO z radyjka (Gala).Z wstecznym to najlepiej pod lampe z tyłu.
A moze to .....
Tu masz wszystko na temat kostek. Ale z tego co się orientuję to kupujesz przejsciówke na allegro http://www.allegro.pl/item127123916_prze... i sprawa gotowa. Skoda ma tak samo. co do schematów to zajrzyj tu http://www.studio24.prv.pl/
zgodnie z normami unii zabronione jest uzbrajanie i rozbrajanie na "głośno",co za tym idzie atestowane urzadzenia nie mają zwykle takiej opcji.Więcej informacji znajdziesz dzwoniąc do elco-exim w Warszawie,bezpośredni dystrybutor i serwis alarmów Meta
Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
Błędy ze sterowników są?
Nadmierny luz na łożysku też. Za duża odległość pierścień czujnik. Podaj nr kodu błędu z dopiskiem. Są przynajmniej 3 różne wersje błędu (zwarcie do masy , zwarcie do plusa/przerwa, nieprawidłowy sygnał).
Czyli zbiorniczka i czujnika nie ruszałeś?
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Niestety problem mnie chyba przerósł. Bezpieczniki są ok.
z pilotów nie działa ani otwieranie, ani zamykanie. Wszystko jest fabryczne, natomiast dioda w drzwiach nie miga. Co do centralki, nic mi nie wiadomo, a piloty jeszcze nie sprawdzałem na testerze sygnału.
Skąd podajesz sygnał na tego suba?
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Mam to samo . 1 + i - to wysokotonowy z drzwi:) a 1 + i - to od tego 165mm z drzwi :) puść sygnał z radia i zobacz który jest który
Hej, Jak najlepiej sprawdzić czujnik? Rozumiem że on jest w zbiorniku?
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Witam ponownie. Może któryś z kolegów podpowie ile jest czujników temperatury w silniku BGU i gdzie są usytuowane\ czy jest jeden czy 2 jeden udało mi się ustalić jest po prawej stronie na przewodzie gumowym silnika, zadziwiające jest to ze przewód chłodnicy jest zimny a włącza się wentylator ..., może uszkodzony jest sam termostat? ??????? Pomiar temperatury...
Programowanie centralnego: - włącz zapłon, - włóż kluczyk do drzwi kierowcy, - manualnie zamknij drzwi używając kluczyka, - naciśnij przycisk blokowania lub otwierania drzwi, - czekaj 1-2s, - naciśnij ponownie wcześniej wybrany przycisk, - poprawne zaprogramowanie - sygnał dźwiękowy.
Witam Chciałem podłączyć automatyczny włącznik świateł mijania w Skodzie Octavi 98r 1.6 i mam problem ze znalezieniem przewodu na którym powinienem mieć sygnał ładowania akumulatora, kontrolka ładowania się nie świeci i nie wiem czy tak powinno być czy może jest poprostu spalona. Może ktoś wie na jakim przewodzie jest sygnał ładowania, jaki kolor, gdzie...
Do oryginalne. Nie potrafisz zgadnac czy funkcjonuje kontrolka ladowania, nie wiesz gdzie informacja o stanie alternatora/instalacji ale bedziesz poprawial po innych. Powodzenia.
Witam mam mianowicie problem z immobilizerem w skodzie octavia 2003r 1.6 benzyna. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go samochodzik na desce rozdzielczej mruga, auto odpala i zaraz gaśnie. Należy kilka razy przekręcić kluczyk w pozycje zapłon dopiero za którymś razem załapuje. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd słaby sygnał z transpondera czy coś...
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
Brak sygnału drogi?
Witam, udało się ustalić przyczynę usterki, czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli?
Możesz spróbować zewrzeć kostkę od czujnika poziomu cieczy chłodzącej i sprawdzić czy nadal piszczy. Trzykrotny pisk z licznika może być sygnałem o niskim poziomie cieczy.
To masz do sprawdzenia połączenia, przy samej antenie oraz przy radiu. Co do podsufitki, poszukaj na forum skody.
kontrolka ładowania tam szukaj albo odwróć sygnał
po skanowaniu wykrywa bład czujnika g31 W jakim kontekście? Przerwa, zwarcie , nieprawidłowy sygnał?
Jest to trymer - taki potencjometr którym zmienia się pojemność. Nie ma on nic do diody, jest on raczej od częstotliwości nadawania pilota. Na Twoim miejscu wylutowałbym przyciski i wtedy sprawdził. Jeżeli nic to nie da to zobaczyć co jest na wejściach procesora które podpięte są pod guziki i sprawdził co podają guziki. Jeżeli te sygnały są różne od...
Jeśli wciskasz sygnał i słychać stuknięcie przekażnika w okolicy deski to chyba uszkodzony sam sygnał {a czy bezpiecznik jest OK}.Można jeszcze sprawdzić zasilanie na samym złączu przy sygnale.
Vag może i dobrze wywalił błęda, ale tłumaczenie to już inna bajka. 16947- Napięcie zasilania systemu - wysoki sygnał
1330 sterownik centralny funkcji komfort magistrala CAN brak sygnału
W silniku z kombika masz tylko plus minus oraz sygnał do pracy silnika.
Z tego co pamiętam a robiłem to dawno, w tym aucie powinien być podobny silniczek jak w golfie V. jeśli tak to sprawdź czy masz stały plus i żywą masę na przednim silniczku. on nie posiada przekaźników jest sterowany sygnałem z bordnetz a układ elektroniczny rozpoznający sygnał i puszczający zasilanie ma w silniczku. Zamiast przekaźników są tranzystory....
Proszę o informacje gdzie zrobiłem cos nie tak podczas lutowania stąd pojawia się błąd. ? Podłączyłeś przewód z sygnałem prędkości. Przetnij go i zaizoluj. A, i źle podajesz kolory przewodów. Kolor dominujący podaje się jako pierwszy.
Wedle schematu, zasilania na nim,sygnał czujnika ciśnienia lub temperatury.Organoleptycznie czy mała wtyczka nie jest zielona.Raz mialem że duża wtyczka słabo zatrzask trzymał,wystarczyło docisnąć.
Mmm sorry tak mi się wcisnęło.....a do czego Ci potrzebny schemat silnika?które zasilanie ginie?jest brak sygnału czy 12V?co z przepływomierzem?również ginie sygnał?
Signal Outside Specyfications oznacza że sygnał poza zakresem
Skuteczniejsza od LED będzie żarówka 0.6-0.8 W. Druga sprawa , czujnik wału/ wałka nie musi mieć przerwanego obwodu ,wystarczy że powstanie przesunięcie sygnału poza tolerancję zapisana w mapie wtrysku. Do autora: znajdź w okolicy dzielnego człowieka z dwukanałowym oscyloskopem. To pozwoli sprawdzić dwa parametry - synchronizację sygnałów z czujników...
Bez problemu można podłączyć wzmacniacz. Pod wyjścia głośnikowe przez specjalny dławik/reduktor sygnału. Choć wtedy dźwięk będzie "skażony" brzmieniem końcówki. Można też, ingerując nieco w radio, dorobić sobie wyjścia RCA.
jak nie liczy kilometrów to sygnału nie dostaje
Czyli jeśli dobrze rozumiem, jeśli do silniczka od okna dochodzi 12 V, a na zamek sygnał wychodzi mniej więcej 4 V, problem jest z silniczkiem?
Daj zdjęcie gniazd radia i naklejki z ich opisem. Komfort tam nie ma nic do radia. Pozgłaszanie powinno działać z sygnału Galla.
18009 - Przekaźnik napięcia zasilającego- zacisk 30 (J317) sygnał niezrozumiały Sprawdź masy w okolicach skrzynki bezp.
Witam serdecznie i proszę i o jakiś punkt zaczepienia.Otóż ostatnio zauważyłem że po zamknięciu centralnego po chwili wyskakuje rygielek w drzwiach kierowcy , reszta jest zamknięta.Za którymś razem można go zamknąć. dalej nie działa sygnał akustyczny gdy włączone są światła na postoju, dalej nie świeći się dioda koło rygielka drzwi tzw.SAFE chyba,nie...
No to jesli test z VCDS-a go pomija a pewnie tak jest Nie pomija. Tak po "chłopsku" prostym językiem - test z VCDS "mówi" kontrolerowi "wychyl wszystkie wskaźniki". Podczas normalnej pracy kontroler musi otrzymać odpowiedni sygnał (prostokąt o odpowiedniej częstotliwości" na jednym z wejść, zinterpretować go i na jego podstawie wychylić wskaźnik prędkości....
Wszystkie impulsy wyłapiesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy.
Wiązka lub sam czujnik, bo licznik nie dostaje sygnału z czujnika prędkości.
Były te Octavie z funkcją Coming Home. Do tego jest przekażnik 456 . Zawiera układ czasowy i wejścia uruchamiające tą funkcję. TK- sygnał otwarcia drzwi , 30 - stały plus, 31- masa, 15- plus po zapłonie, 56A- wejście uruchamiające funkcję po wyłączeniu zapłonu i błyśnięciu światłami długimi , 56B- wyjście NO przekażnika włączające światła krótkie na...
Problemem jest uwalony licznik, posprawdzaj czy ma zasilanie, bez zasilania licznik nie daje sygnału immo do ECU i automatycznie może odłączyć linie diagnostyczna. Teraz by odpalić auto trzeba albo uruchomić licznik albo wstawić emulator albo w ECU wyłączyć immo. Jeśli nie masz wiedzy i sprzętu to widzę to ciemno.
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
Witam kolego wydaje mi się,że jedynym sposobem będzie wtyczka diagnostyczna miałem mnóstwo przypadków,że pilot był sprawny czyli wysyłał sygnał,ale nie mogłem go dopisać najlepiej podjedz do kogoś kto ma wtykę pozdro
Chcę podłączyć sterownik (na pilota) w Skodzie Octavi 1997 r. Proszę o informacje gdzie i jakich kolorów przewodów szukać i jakimi sygnałami sterować zamek
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Jest tylko jedna opcja. Elektromechanik . Nie ściemniam, stwierdzam to na podstawie tego wpisu : Podłączyłem do komputera i pokazuje błąd czujnika rozrządu, a wszystkie czujniki są nowe założone. Za pomoc z góry dzięki. Ale żeby nie było,trzeba sprawdzić zasilanie czujnika,masę, i sygnał wyjściowy oscyloskopem. Często wiązka też ulega uszkodzeniu.
W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów...
Na drugim zdjęciu kolego widać dwa przewody, czerwony i niebieski, one idą do krańcówki odpowiedzialnej za brzęczyk/sygnał otwartych drzwi.
Tak już zdjagnozowałeś . Nie będziesz miał wskazań prędkości lub będzie skakała mniej więcej przy jeździe 40km/h, może pokazywać 200km/h. Generalnie do wymiany chyba że masz ochotę lutować i grzebać a i tak padnie po 2-3 dniach lub tygodniach. Są dwa sposoby naprawy 1 wymiana 2 przekodowanie sygnału z abs-u .
Nie mierz przewodów miernikiem tylko sprawdź żarówką 21W. Wystarczy słaby styk czyli jakaś dodatkowa rezystancja i wyskoczy błąd o sygnale poza tolerancją.
Nie chodzi mi o sterowanie zamkiem centralnym, tylko o sygnał zamkniętych lub otwartych drzwi.
Który to model Octavii bo w tym roczniku są dwie wersje. Przy jednej jest sterownik na wzdłużnicy pod akumulatorem a w drugiej sterownik jest w dużym wentylatorze (czarny - plus po stacyjce, zielony - sygnał prędkości ze sterownika silnika).
To zależy jak jest sterowana cewka,(nie pamiętam) czy tranzystor w ECM ,czy w cewce. Może tam być sygnał cyfrowy około 5v, .... .... Rozumiesz już? Laikem nie jestem ale ciężko może być komuś zrozumieć pojęcie sygnał cyfrowy 5 v...
Wielkie dzięki za pomoc ! Pomogło przyczyną był jakiś tam kabelek przy drzwiach kierowcy był lekko urwany i centrala łapała sygnał po wyjęciu kluczyka .
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Przy drzwiach od kierowcy - złącze i przewody, ew. zdjąć boczek i sprawdzić czy dochodzi sygnał załączania do mastera w drzwiach.
LIN Będzie wywalać błąd komunikacji master-> slave? Aczkolwiek skoro ma 10,5V to wychodziło by że ze sterownika przychodzi sygnał stanu statycznego magistrali.
Sprawdź wiązkę od wtrysku. Probówka w rękę i sprawdź sygnał i masa czy dochodzi.
Ale czego dokładnie nie widzi?? Obwodu grzania grzałki, czy sygnału?? Jaki silnik, moc, itd....
Witam serdecznie. Proszę doprecyzować jaki typ silnika jest , jakie ma oznaczenie. Jakie błędy pokazuje komputer i czy w ogóle pokazuje błędy. Możliwe że zabrudzona jest przepustnica , i trzeba ją przeczyścić i przeprowadzić proces adaptacji. Sprawdzić też trzeba czy są jakieś nieszczelności, sprawdzić stan wężyków podciśnienia, oraz sprawdzić sygnał...
Witam Bagażnik otwierany jest z innego przycisku w pilocie czy ten sam ? sprawdzałeś miernikiem czy sygnał do głównego siłownika dochodzi ?
A nie łaska diagnostykę zrobić? Tam w pozycjach zamków i kluczyka wszystko będzie widoczne. Ewidentnie auto dostaje sygnał przekręconego klucza do pozycji otwórz.
Zasilanie na can getway jest i nie ginie sygnał z can dochodzi do ecu na mulimetrze okolo 3v
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
Turbo chodzi cały czas tylko pod obciążeniem zmienia się jej wydajność. Jak dajesz gazu to sterownik wysyła sygnał do zaworu sterującego turbiny że potrzebuje więcej powietrza
Zależy co masz na myśli możliwość diagnostyki jeżeli komputer to nie...jeżeli coś co można samemu sprawdzić w garażowych warunkach to tak Z tego co tu czytam to piszą że przy tym module to i szyby od środka by nie działały i z oświetleniem i z lusterkami by był problem. Ale Oki postaram się to sprawdzić Dodano po 5 Ponad to okazało się że po otworzeniu...
Może w skrzyni nie ma napędu do czujnika. Wyjmij czujnik i pokręć, najlepiej wkrętarką i kawałkiem wężyka gumowego. Jak szybko przejedziesz o otwartą dłoń też lekko „dygnie”. Być może skrzynia pochodzi z auta, gdzie sygnał prękości był już brany z modułu ABS. Dokładnie nie orientuję się jak to było w tych rocznikach.
Zauważyłem jednak, że wszystkie drzwi raz dają, raz nie sygnał o ich otwarciu. Opisz to jaśniej.
https://www.youtube.com/watch?v=8yQZDlml... http://forum.skodaclub.pl/tech-1z-octavi...
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
A wcześniej jak było? Było tak samo Dodano po 3 A czy to może być wina zamontowane innego radia niż oryginalne bo coś czytałem że wzmacniacz od centralki jest w antenie radiowej i to radio może zakłócać sygnał.
Skoro masz po dwa bezpieczniki w kązdej lampie to ktoś poprawiał światłą. Zrobił to pewnie tak że pociągnął do lamp nowy kabel pewnie prosto z akumulatora i zastosował przekaźniki do żarówki mijania i drogowej. Zasilanie na przekażniki jest cały czas, a sygnał sterujący (na cewkę przekażnika) idzie z włącznika świateł przez manetke mijania / drogowe)....
Dobry pomysł z klaksonem. Na razie immo założone wstępnie działa. Szukam dokładnych schematów ,a konkretnie okablowanie Borentza. Poszukuje kabli do wpięcia się w kierunkowskazy (klakson też by mógł być) no i sygnału otwarcia drzwi pod kierownicą.
Przyczyn bym szukal w podgrzewaniu swiec. Sterownik dostaje sygnał z czujnika temp. silnika dalej sygnał do przekaźnika i świece. Jakie świece założyłeś?.
Główna podpowiedź - zmiana o 1-2 kreski przy dobrym sygnale w UMTS nie ma znaczenia i wypływu na szybkość. http://jdtech.pl/2013/03/jak-sobie-radzi... Dopiero w LTE sytuacja zmienia się diametralnie. Pytanie "czy UMTS 900 MHz to dobra technologia" brzmi mniej więcej tak, jak "czy Skoda octavia to dobry asfalt 95...
Na pinie 11 we wtyku zielonym mini-iso jest kołek rem-c lub rem-contr na którym powinno być +5V a po nacisnieciu klawisza na kierownicy b. lekko spadac ok 0,2V a najlepiej zobaczyc oscyloskopem czy jest sygnał z kierownicy kodowany. Jak jest to znaczy inne kody mogą tam występować i to już temat robi sie trudny. Wprawdzie skoda i vw podobne ale moze...
To jedyny błąd. Jakiejkolwiek reakcji brak. Po włączeniu wstecznego czterosekundowy sygnał i tyle. Przeszkody poustawiane w różnych odległościach. Chyba tylko pomiary.
Poczytaj o układzie NE555. Zrób na nim generator + jakiś Mosfet jako klucz. Do regulacji wypełnienia sygnału PWM na NE555 dasz potencjometr i masz gotowy układ. Można to też zrobić na procesorze, dołożyć LCD, klawiaturę. Tutaj na forum kiedyś był pokazany Asystent Elektronika zrobiony przez Pana P. Sperka. W tym programie miałeś pokazane schematy dla...
To trymer jest. Pilot generuje sygnał, ale ty rozwaliłeś obwód anteny, więc auto nic nie odbierze.
Witam problem migające lampki czerwonej ciśnienia oleju Skoda octavia combi 2009 r 1.8 tsi przebieg 140000tys Jest po generalnym remoncie silnika spowodowany oczywistym problemem nadmiernego poboru oleju. samochód sprowadzony z zagranicy i jest już po remoncie silnika na krasnobrodzka racing i składany w warszawie, honowanie cylindrów, rowki na moich...
Tak stag 400. Sekcje zwłok przepustnicy na pewno przeprowadzę i zobaczę na czym koncern VAG przyoszczędził. Na razie szukam danych ,żeby potwierdzić jej zgon. Rozpiskę w sumie już znalazłem. 3 i 5 -silnik 2 +5V zasilanie czujników kąta wspólne 6 masa czujników kąta wspólna 1 sygnał czujnik kąta 1 4 sygnał czujnik kąta 2
Czy jest to coś, z czym można sobie poradzić w warunkach domowych? w "warunkach domowych" nie sprawdzisz czy pilot wysyła sygnał ani czy odbiornik reaguje . Zapoznałeś się z procedurą adaptacji pilota ?
Raczej to należało by ją sprawdzić - żarówkę. Jeżeli działa oświetlenie schowka w kabinie, żarówka jest dobra to nie ma sygnału z zamka że klapa jest otwarta. Nie wiem czy masz tam kontrolkę od otwarcia klapy ale jeżeli jest to czy działa?
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak
P2138 korelacja sygnałów pedału przyspieszenia - bezwzglednie do przeglądu wiązka ECU. Wiecej do tego mechanika na elektronike już nie jedź.
Któryś z czujników może tracić sygnał z powodu luzu na łożysku albo korozji na nadajniku były takie przypadki
17850-Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji gazów spalinowych (EGR) - wysokie wejście 17441-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt mały 17440-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt wysoki 16396-Pozycja wałka rozrządu (CMP), wlot / lewo / przód, bank 1 - nadmierne opóźnienie 16537-Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 1, bank 2 - powolna reakcja 16952-Przełącznik...
Ale głupoty tutaj piszecie. Raz nie wiecie jakie dane auta, a dwa jakieś skrzynki czujniki itp.? Trzeba pierwsze co zajrzeć w parametry. A drugie co to sprawdzić oscyloskopem sygnał na moduł przy silniku. Do tego zasilanie modułu. To nie jest traktor.
Cześć Skoda Octavia 1.9 bls Wyskakuja 2 błędy: 1. Przepływomierz niewiarygodny sygnał 2. nieszczelność w układzie dolotowym. Dolot sprawdzony jest ok Mam dziwne parametry czujnika doładowania pokazuje o 100 mniej niż atmosferyczny~ Ok. 834 mbar na zgadzonym silniku a atmosferyczny 960 mbar Czujnik 3 założony Napiecie na wtyku odpietym Pin 4 filotetowy...
Jemu chodzi żeby przeciąć kable i podłączyć bezpośrednio z akumulatora silniczek. Co do polaryzacji +- to w jedną stronę powinno się otwierać a na odwrót zamykać . Tylko trzeba wiedzieć tez które kable idą od silniczka bo idą tez od wyłącznika który wysyła sygnał ze drzwi są zamknięte lub otwarte.
skoda octavia sygnał licznik octavia octavia octavia przekaźnik świeca octavia
sterownik pompy głębinowej brama automatyczny zamyka przekroczono limit polsat
brandt piekarnik czyszczenie enkodera
Samsung AU7100 miga dioda standby – diagnostyka, zasilacz, LED, naprawa Pralka Privileg nie grzeje wody – grzałka, NTC, naprawa, diagnostyka modeli Electrolux OEM