Ja z ryglowaniem bramy podczas zamykania i otwierania poradziłem sobie w ten sposób. Najpierw napęd ciagnie element który za pomomcą linek chowa rygle w bramie. Następnie ramię opiera się o zderzak i napęd zaczyna ciągnąć skrzydło bramy. Przy zamykaniu jest podobnie, linka od rygli najpierw jest luzowana, po czym ramie opiera się o drugi zderzak i napęd...
Model z poprawnym PNC: https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci... Zdejmij przednią ścianę pralki a wtedy będzie wygodny dostęp do "wnętrzności" urządzenia: https://youtu.be/DVtlr9dRFAk Oczywiście w Twoim wypadku ogranicz się tylko do demontażu frontu. Zakup kompletnej pompy odpływowej...
Dwa cienkie wkrętaki i podważasz ten zaczep z obu stron.
W tej baterii jest jakiś taki system "klik", Jeśli jest tak jak piszesz, to nic się nie odkręca. Należy tylko odblokować zatrzask, przesuwając go w osi przewodu.
Patrząc wzdłuż zagięcia na papierze hydrostat jest na lewo. Odblokuj zatrzask między czarnym a białym plastikiem (na prawo od pomarańczowej kropki), rozłącz i wyczyść rurkę hydrostatu, którą wtedy zobaczysz.
Zatrzask powinien dać się delikatnie przekręcić, jeśli się go przesunie to dysk powinien się odblokować.
Moduł główny na dole po lewej stronie. Trzeba go od boku odblokować z zatrzasku. Pewnie triak poleciał i opory. Niestety często napięcia są ale nie daje znaku życia lub błędnie działa.
A potem jeszcze wkręt torx 6 na module obok radiatora i odblokowanie czterech zatrzasków.
I dobrze robiłem, zeszła. Pomiędzy tymi zaczepami jest okienko. trzeba tam wsadzić coś fi6 i wygiąć sprężyny- poduszka odskoczy. Trzeba było się tylko mocniej wysilić czego nie robiłem przy pierwszym podejściu. Teraz kolejny problem. Moduł kierownicy pod stacyjką, odczepiłem go z tylnego zaczepu, ale nie mogę namacać tego bliżej środka ;/ ---------edit...
We wtyczce della widzisz biały przewód który robi zworkę na dwóch pinach ? 3 zdjęcie, między niebieskim a zielonym przewodem. W nowej budzie tego nie masz. Skoro na starej wtyczce wszystko wstaje, a na nowej nie, to winowajcą jest brak tego jednego kabelka w nowej obudowie. Wyciągnij go ze starej wtyczki, igłą powinno się udać odblokować zatrzask. Sprawdź...
Z tyłu zmywarki pod blatem są dwa zatrzaski. Odblokować i wówczas blat przesunąć do tyłu.
http://obrazki.elektroda.net/97_12411996... http://obrazki.elektroda.net/73_12411997... Przekręcasz w pozycję zapłon w otworek wkładasz pręcik aby odblokować zatrzask pociągasz i wyskakuje.P
Rzeczywiście, nie ma tych sprężyn u Ciebie. Dołączam zdjęcia. Na drugim zdjęciu od spodu, pokazującym sprężynę, zaznaczyłem na czerwono zatrzask. na który należy uważać przy wyjmowaniu tacki, aby go nie połamać (te zatrzaski są z dwóch stron). Ja złamałem i musiałem kleić. http://obrazki.elektroda.net/23_12126838... http://obrazki.elektroda.net/95_12126839...
Jak obrócisz blok do góry to zobaczysz naokoło szyny i jeden zatrzask, podwazasz go i obracasz jak widać.
Musisz otworzyć obudowę i ręcznie odblokować podnosząc zapadki.
zeby wymienić baterię należy od spodu sterownika, po obu stronach odblokować zatrzaski i panel odchylić do przodu i wyjąć go całkiem. Masz dostęp do bateri
Zatrzaski drzwiczek odblokowane , część wymieniona .
Napiszę tak dosyć ogólnie: Głowica składa się z kilku elementów. Przede wszystkim znajdź z obydwu boków głowicy zatrzaski, delikatnie je odblokuj, uważając przy tym by nie uszkodzić taśmy łaczącej głowicę z elektronika drukarki, i odciągnij do siebie. Zejdzie wtedy z szyny prowadzącej. I możesz działac dalej. Z lewej strony glowicy zatrzask może być...
czy w stronę pomki... Nie. W stronę drzwi. Trzeba odblokować zatrzaski plastikowej pokrywy. Może być przyklejona do tej czarnej izolacji.
tam sa takie plastykowe zatrzaski do odblokowania po przekreceniu na glebokosci 60mm, nie wystarczy tylko ciagnac.wyjmuje ich setki Dodano po 52 ale sa dwa otworki fabryczne po obu stronach?bo jak nie to plastik otaczajacy zdejmujesz przycisk wyciagasz do siebie i odkrecasz 4 torxy
Zatrzask czerwony do góry, i nacisnąć to czarne na środku u góry żeby odblokować zatrzask i wyjdzie :)
Niestety, to nie takie proste, nie widzę żadnych ekstra mocowań. Nie ma naklejek – etykieta to druk bezpośredni. Na pierwszym zdjęciu widać półokrągły zatrzask, który nie chce puścić. Dokładnie na samym środku baterii, musi być jakiś patent, jak ten zatrzask odblokować.
W Vectrze b 2.0DTI nie ma pompy w zbiorniku! Podnieś siedzenie, zdejmij pokrywkę rewizji, zdejmij przewody, wyciągnij ze zbiornika smok (musisz wymacać i odblokować zatrzaski trzymające smok i przewód powrotny) i będziesz miał jasną sytuację. Wymień węże gumowe od smoka do pokrywy. Jeśli smok jest pęknięty to znajdziesz taki używany za parę groszy.
u mnie w pionieerze wchodza po bokach 2 długie blaszki o wym 6x15 cm grubosci ok 1 mm ktore odblokują zatrzaski.
Jezeli przez jezyczek rozumiesz plastikowy element, ktory sie zatrzaskuje w gniezdzie to bez niego powinna z latwoscia wyjsc. Zlap ja peseta lub malymi szczypcami i sprobuj wyciagnac, jezeli jednak wtyczka jest zatrzasnieta to sprobuj odblokowac zatrzask malym plaskim wkretakiem.
Witam! Aby wymontować radio lub zmieniarkę należy włożyć odpowiednie klucze w otwory po obu stronach urządzenia i wówczas nastąpi odblokowanie zatrzasków. Gdy urządzenia będą wymontowane, wówczas sprawdzić dochodzące napięcia. Pozdrawiam.
W breloczkach czy kółkach to magnes służy tylko do odblokowania zatrzasku a układ pozostaje nienaruszony (w breloczkach to chyba jest jakiś rodzaj transpondera jak w kartach kluczach do zamków).
Acha, bo ty pewnie wsuwasz końcówki przewodów w te otworki w dolnej części tej łączówki? Ja miałem na myśli styki tzw. nożowe, w postaci zbliżonej do litery V, w górnej części. Przewód włożony w te styki jest demontowalny. A jeśli wkładasz przewody w otworki, to może tak być, że są to zatrzaski bez możliwości odblokowania, uniemożliwiające demontaż...
Musisz dokładnie obejrzeć urządzenie pod kontem wkrętów. Jeżeli jesteś pewny, że wykręciłeś wszystkie to pozostałe elementy "trzymające" to będą zatrzaski plastikowe. Radziłbym najpierw zlokalizować miejsce, w którym obudowa "trzyma" i wsuwając tam płaski śrubokręt odblokować zatrzask. Zapewne potrzebne będzie użycie siły, ale wszystko z wyczuciem....
Tam na płycie są potencjometry wieloobrotowe i na jednym z nich robiłem zmianę napięcia, komparatory są w układzie z zatrzaskiem więc jak zadziała zabezpieczenie to tylko reset zasilania albo odblokowanie "zatrzasku" pomaga, zmiana progu zadziałania zabezpieczenia też jest za pomocą potencjometru albo zmiany rezystora w dzielniku. Teraz się tak zastanawiam...
Witam, czy udało się zdemontować panel? Mam ten sam problem. Odkręciłem śruby, odblokowałem (wydaje mi się) wszystkie zatrzaski, a na dole, na środku coś trzyma i nie mam pojęcia, jak to zdjąć.
Cześć. Na ogół zatrzaski są na górze obudowy ok. 3-5 cm od brzegu - powinny być w tym miejscu małe otwory w które należy wprowadzić "odpowiednie narzędzie" - ja mam wąski śrubokręt - i odblokować zatrzaski. Czasami się jednak zdarza, że obudowa się "zawulkanizuje" i trzeba się dobrze namęczyć aby to rozerwać. Pozdrawiam.
A może w miejscach zaznaczonych strzałkami pociągnąć do siebie aby odblokować taśmę? https://obrazki.elektroda.pl/7475825200_...
Spusty migawek w aparatach serii H są różne do modeli H1, H2, H5 itp. Nie da się wymienić spustu bez rozbierania aparatu, trzeba odblokować zatrzask od wewnątrz. Chyba, że na siłę, to wtedy się da napewno. Cena spustu migawki to ok 70 zł w Sony.
Tego nie wiem, ale radio wyjmuje się bez zdejmowania deski. Trzeba w otwory po bokach radia włożyć sztywne druty, które odblokują zatrzaski i radio bez problemu wyjdzie. Może wtedy dostaniesz się do żarówki podświetlania zegara. Mam luzem te część deski to sprawdzę jak jest mocowana.
Witajcie. Dostałem TV jak w temacie. Objawy niesprawnego podświetlenia - ciemny obraz mimo jasności ustawionej na maksymalną oraz jeden jasny punkt. Chciałem się dostać do wnętrza, ale mam problem z zdjęciem tylnej metalowej osłony z paskami z oświetleniem. Zawsze wystarczyło odblokować zatrzaski i zdjąć metalową pokrywę. Tutaj pokrywa odrazu unosi...
Dla nie wiedzących dwa wkręty obódowy następnie cenkim płaskim czymś wdusić i odblokować dwa zatrzaski u góry monitora- na szwie będą widoczne miejsca zatrzasków.
Kawałek rurki o odpowiedniej średnicy i 4 zatrzaski na raz odblokowane. Dziękuję za pomoc. M
Hehe. :-D Mam w kuchni taki owalny śmietnik na zewnątrz o fikuśnej konstrukcji. Wieko śmietnika jest obudowane ze wszystkich stron owalna ramką śmietnika. Podnosi się po wciśnięciu go lekko i odblokowaniu zatrzasku wciśnięciem. Nawet nie wiem jak działa mechanizm otwierania i zatrzaskiwania. To jakieś arcydzieło ale nie dołączali footprintów (blueprintów)...
Odkręciłem wszystkie śrubki, odblokowałem kilka zatrzasków, ale dalej nie mam sposobu, a obudowa dalej trzyma... Chciałem wymienić napęd. Czy ktoś ma na to sposób?
Tak, po zdemontowaniu schowka się do niego dostaniesz. Cały silnik z turbiną się wyciąga do dołu ale po odblokowaniu zatrzasku trzeba całość przekręcić w prawo. Może jak czas pozwoli to wrzucę później jakiś skan rysunku. -------------------------------- Upgrade: dołączyłem skan z książki gdzie jest on pokazany. Oczywiście ten "górny" rysunek przedstawia...
Rozbierałem podobne do tej, drukarki firmy HP ale zasada zazwyczaj jest taka sama. Są zazwyczaj 2 lub 3 śruby krzyżakowe (szukaj pod klapą/pod drukarką/z tyłu) a reszta to zatrzaski (przy bocznych dolnych krawędziach) które trzeba umiejętnie odblokować a całość obudowy zejdzie do góry odsłaniając całe wnętrze. Mam nadzieję że trochę pomogłem. Pozdrawiam
Demontaż wykonujemy przy zamkniętej pokrywie. Zaczynamy od wykręcenia wszystkich 8 śrubek w spodniej części obudowy. W nierozkręcanej obudowie śrubki BC po bokach złącza baterii są ładnie zaklejone. Śrubki ABCD trzymają klawiaturę a FG tył dysku. Aby np. wyjąć tylko dysk wykręcamy śrubki BFG i luzujemy A. http://obrazki.elektroda.pl/2494965800_1...
Witam, mam problem z wyciągnięciem z mojej Astry II radia car 400. Nie mam oryginalnych uchwytów, dlatego próbowałem to zrobić za pomocą gwożdzi. Niestety nie mogę odblokować zatrzasków. Może trzeba gwożdzie wepchnąć "na siłę" głębiej, lub ktoś zna inny sposób? Bardzo proszę o pomoc. Chciałbym w końcu zamontować nowe radio i posłuchać muzyki z CD :)....
Położenia prowadnic nie da się zmienic , ale górny kosz ma plastik. boczne mocowania ( albo dwa rzędy kółek ) i po odblokowaniu zatrzasków można (na ogół ) zmienic jego wysokośc .Jeśli klapka się uchyla ( ma dośc miejsca ) , woda jest podgrzewana , górny zraszacz ma ciśnienie ( czyli również się obraca ) to musi kostkę rozpuścic .Możesz jeszcze przejśc...
1. Otworzyć kieszeń kasety. 2. Wyłączyć magnetofon. 3. Nacisnąć jednocześnie, delikatnie i z umiarem, dwa zatrzaski zespolone z drzwiczkami kieszeni kasety. Widoczne są one od góry i w pozycji otwartej, opierają się o metalową ramkę kieszeni kasety. 4. Naciskając zatrzaski odciągać drzwiczki kasety od metalowej ramki. Po odseparowaniu drzwiczek od ramki,...
Prawdopodobnie uszkodzone pokrętło wyboru funkcji, albo zblokowany jakiś przycisk lub przełącznik. Trzeba też sprawdzić czy nie odblokował się zatrzask któregoś złącza na płytce elektroniki.
Można próbować nacisnąć tę przegrodę czym dłuższym i elastycznym. Może w ten sposób uda się odblokować szufladkę. Jeśli to nie pomoże, to trzeba zdjąć pokrywę pralki (2 wkręty z tyłu) i spróbować podnieść górną część dozownika. Jest mocowana na plastikowe zatrzaski. Prawdopodobnie wystarczy podnieść tylną część i uda się wypchnąć szufladę. Może być...
w dziury po tych wkręcikach włóż 4 druty. Najlepiej zaostrzone na końcu. Później palec w otwór na kasetę i delikatnie wyciągaj. Powinno wyjść. Jeżeli nie idzie to nie odblokowałeś któregoś zatrzasku (dopchnąć trzeba któryś drut). Pozdrowionka
Po odblokowaniu pięciu zatrzasków klawiatura nadal się trzyma lapka i przy próbie podważenia coś ją blokuje na wysokości F3/F4 i F11/F12. Na necie podają, że tylko te pięć zatrzasków trzyma klawiaturę na miejscu. Jakieś sugestie?
Witam ponownie. Rozwiązałem już ten problem, więc się podzielę, po rozkręceniu śrub ze spodniej części urządzenia, należy odblokować zatrzaski śrubokrętem umieszczając go w otworach technologicznie utworzonych w dolnej części, następnie sprawa najważniejsza, po zdjęciu (odkręceniu) osłony która zakrywa (zabezpiecza) przyłącze Blendera, należy usunąć...
jeśli to jest radio bez rds (okrągłe klawisze 1 do 5 ) i nie było nigdy wyciągane to wyjęcie nie jest proste .trzeba z boku radia (między radiem a konsolą)włożyć płaskie klucze i przesunąć blaszki które są z boku radia ,które odblokują zatrzaski i wyciągnąć radio .zamiast kluczy można użyć łyżeczek od nerbaty(nie mają ostrych krawędzi)i wciskać je w...
Powiem tak: w renault megane mojego typu (czyli silnik 1.6 RN z 98 roku classic) czujnik prędkości mocowany jest a pomocą dwóch wewnętrznych zatrzasków. Najlepszym sposobem na wyciągnięcie go w/g mnie jest po prostu próba na podważenie go i jeśli wyjdzie w całości to problem z głowy lecz gdy coś z niego zostanie w skrzyni to tragedii nie ma ale za to...
Witam, Mam problem jak w temacie. Próbowałem wyciągać uszczelkę , podważając plastik od wewnetrznej strony drzwi, ale nie wychodzi. Nie chcę tego robić "na chama", żeby czegoś nie uszkodzić. Czy tam trzeba coś odkręcić/zdmontować/odblokować jakieś zatrzaski, żeby wyjąć tą uszczelkę? A może jest przyklejona? Będę wdzięczny za pomoc.
Sprawdziłem z elektrykiem wszystkie przewody - są ok. Przejscia przez tablice zegarów też są w porządku. Z modułu nie wychodzi napięcie od kierunków. Słychać pikanie głośniczka ( nie przerywacza ). Nie możemy rozebrać obudowy - nie chcemy na siłe jej zepsuć. Po odblokowaniu zatrzasków czuć opór. Nie wiemy czy przekaźniki są przylutowane czy coś innego...
Problem „ikonka z kluczykiem“ jest spowodowany usterką jednego z zamków tylnych drzwi. Diagnoza może wystąpić, jak pokazano. https://obrazki.elektroda.pl/3437241900_... Połączenie zamków drzwi tylnych pokazano na poniższym rysunku. https://obrazki.elektroda.pl/8095559900_... Stan mikroprzełącznika „WŁĄCZONY“...
Oj, kolego. Pora na dokształcanie. Już są wyłączniki samoczynne o konstrukcji z dolnym zaczepem montażowym, który umożliwia niezależne wypięcie aparatu bez demontażu sąsiednich urządzeń połączonych szyną łączeniową w jednym rzędzie. Szukaj np. S 300, S 310 TX³ Czyli jak rozumiem po odblokowaniu zatrzasku, można aparat przesunąć do góry i zsunąć...
Koledzy, by nie mnożyć wątków: ktoś wie jak to rozkręcić dla wymiany żyłki? Na obudowie jest kierunek odblokowania, ale to nie działa. Powinno się wciskać tą spodnią część ( na sprężynie) przy odblokowywaniu/rozbieraniu, czy nie ? W instrukcji , co ciekawe jest opisany zupełnie inny model głowicy, z zatrzaskami po bokach.
Witam. Może łatwiej będzie zrobić układ elektryczny kasowany przyciskiem.
Dziękuję bardzo (at)nioop, ale już sam doszedłem, co trzyma przedni panel. Użyłem pałeczki do sushi w celu odblokowania tego zatrzasku. Jest w takim miejscu, że trzyma cały panel bardzo mocno. Dziękuję za kody błędów :) Z kalibracją sobie poradziłem stosując nakrętkę w ocynku o wysokości 12mm. Jest to nakrętka M16 z popularnego hipermarketu budowlanego....
Witam. Zdemontuj pokrywę frontową ,uwaga krótkie przewody właśnie od "encodera". Zdemontuj pokrętło (podważ delikatnie!),pod pokrętłem biały pierścien (ma 2 zatrzaski)które trzeba odblokować i przesunąć biały pierścień w lewo.Można wtedy spokojnie dostać się do całego "encodera".Zdemontować 2 wtyczki i działać dalej już z samym "encoderem",wyczyścić...
kolego , z tyłu w kierownicy masz takie otworki musisz dopacować takie bolce o odpowiedniej średnicy, chyba 6mm. wcisnąć i wtedy odblokują ci sie zatrzaski i wyciągasz poduche. tylko delikatnie zebyś tasiemek nie pourywał prądowych Dodano po 39 kolego , z tyłu w kierownicy masz takie otworki musisz dopacować takie bolce o odpowiedniej średnicy, chyba...
Podstawka odblokowana. Wymagało to wykonania specjalnego przyrządu do wypięcia i zapięcia zatrzasku. Dziękuje za pomoc.
Jak czym odkręcić. Zdejmujesz i odkrecasz stopke a przednia ramka jest najprawdopodobniej na zatrzaskach.
Sprowadzilem kilkadziesiat uzywanych tych monitorow z niemiec i w 90% przypadkow strzelanie w tym modelu swiadczylo o przebijanu w trafopowielaczu. Aby go otworzyc musisz odblokowac 4 zatrzaski ale jezeli nie znasz sie na tym zabardzo to faktycznie lepiej skontaktuj sie z kims kto zna sie na tym.
niestety kolega nie miał racji wyłącznik z awaryjnych wychodzi do przodu po wyjęciu zewnętrznej nakładki trzeba odblokować tylko zatrzask i wyciągnąć go do przodu. Demontaż TID-a nic nie daje. Dodano po 51 Temat zamknięty.
Pepe150, dziękuję za cenną wskazówkę. Ważna wiadomość dla mnie, że przekaźnik jest w module BSM. Czy jest on widoczny na mojej fotografii? Czy w takim razie uważasz, że lepiej jest wymienić cały moduł BSM niż bawić się w wymianę przekaźnika? Pytanie dodatkowe: obok modułu jest nakrętka (widoczna na mojek fotografii po lewej stronie). Czy konieczne jest...
No właśnie używam CRT'ka zewnętrznie, ale nie wyświetla mi niczego przed ekranem powitalnym windows, więc w niczym mi nie pomoże. Właśnie próbuje wymienić sobie matrycę (przynajmniej pozbędę się tego błyszczącego *****, na koszt matowej), tylko, że mam problem, bo nie mogę odblokować zatrzasków plastikowej ramki przy "nóżkach" Odinstalowywanie tego...
Wartość chyba ok 6 ohm.A blok,od strony tylnej ściany musisz wyczuć zatrzask i odblokować lub pod żarówką jest kaka srebrna folia,musisz ją oderwać delikatnie żeby móc spowrotem przykleić i pod tą folią powinna być śruba na krzyżak.Na dwa sposoby było to montowane.
Właśnie przerabiałem kuchnię jednofazową AFN6550 do podłączenia pod 3 fazy. Generalnie to większość kuchni ma kilka obwodów jednofazowych, które można podłączyć 1-fazowo np. L1-N lub 2 obwody jednofazowe lub 3 obwody jednofazowe (L1-N, L2-N, L3-N). Po odkręceniu 2 śrub PE, odblokowaniu zatrzasków i wyjęciu złączki 1-fazowej z przyłączeniami L, N i PE...
Opis demontażu ze zdjęciami w wersji angielskiej poniżej: [url=http://onthebackside.blogspot.com/2... To co wydaje się najtrudniejsze: 1. Pokrętło z lewej strony obudowy zdejmujemy po wcześniejszym wciśnięciu 3-ech blaszek do jego środka (podgięcie). Najlepiej zrobić to cienkim śrubokrętem. Tu podobno można coś...
Sprawa załatwiona. Informacja dla userów z podobnym problemem: W electrolux'ach ERB (to była seria viva space) ale przypuszczam że w wielu innych również, demontaż panela górnego trzeba rozpocząć od odkręcenia dwóch śrubek blokujących już zamontowany panel. Śrubki te są po obu stronach w miejscach gdzie mocuje się drzwiczki. Odkręca się je od dołu....
To skoro T6 i T7 robią za zatrzask to zrobiłbym to inaczej na LM393, którego już wykorzystujesz to dodałbym do niego 3 elementy, które zaznaczyłem ramką na zdjęciu, dzięki czemu mamy zrealizowany komparator i od razu zatrzask również jedynie odblokowanie się zatrzasku jest dopiero możliwe, kiedy wyłączymy zasilanie dzięki temu pozbędziemy się tych tranzystorów...
Nie, akurat to nie żart. Popatrz na zdjęcie. Zatrzask kłódki jest wyprofilowany tak, że od góry jest lekko ścięty, by łatwo można było zatrzasnąć kłódkę ręcznie. Jeżeli teraz w cienką szczelinę będziesz wciskał cienką i sztywną blaszkę wygiętą tak, by można było ją dociskać do dołu i jednocześnie przekręcać w lewo i prawo, blaszka powoli zacznie wypychać...
Kolega ma racje z tym kodem, u dilera za odblokowanie radia kasują od 50zł<. Nie wiem jakie radio kolega sexy88 ma na myśli ale u mnie w 6000CD trzeba do jego zdjęcia 4 blaszki (jakieś dziwne zatrzaski po bokach)
Rozkręcasz od góry śrubkę i ściągasz szybkę, musisz się troszkę pomęczyć bo trzeba wszystkie zatrzaski tej szybki odblokować, zresztą już poprzednicy napisali, ewentualnie możesz pokusic się o wyjęcie kierownicy, ale to już więcej roboty
Zaślepki mają zatrzaski, musisz czymś cienkim (blaszką) po wsunięciu z boku, odblokować je.
Bardzo dziękuję za odpowiedź, Z wykształcenia jestem elektronikiem więc może jakoś poradzę :-) Jestem po pierwszej próbie wyczyszczenia trackpada - ale bez wyjmowania tasiemki ze złączek. Niestety nie pomogło :-( Nie wyjmowałem samego trackpada poza unibody, bowiem nie wiem jak działają zatrzaski na złączach od strony płyty i od strony trackpada - a...
Odkręć zatrzaski i przesuń wodzik śrubokrętem , i nie trzeba nic wbijać, pobijać itp
Witam Kupiłem właśnie używaną drukarkę Kyocera FS-3920DN. Wydrukowała 36 tys. stron. Drukowała idealnie u sprzedawcy, po czym jak dostarczyła mi to żółto-czerwona firma kurierska (musieli ją rzucić na bok bo się nawet stary toner nieco wysypał) drukuje czarne kropki w rzędach pionowych powtarzające się dokładnie co 95 mm. Wyczyściłem już wszystko co...
Niby jak to ma działać? Jutro dam zbliżenie końcówki tych szczypiec, bo raczej nie służą do zdejmowania takich "zszywek". Dłuższy, zagięty ,,pazur" z wzdłużnym wyżłobieniem wsuwasz pod środek klamry, zaś krótszym - wypukłym przyciskasz. Klamra rozgina się na boki poprzez zagięcie środkowej części w dół. Kol. CMS pisał (ale na fotce nie ma) o b. przydatnym...
Witam, wykręć zatrzask z dekla to będzie pierwszy od lewej i spróbuj wtedy przełączyć dźwignie. Jak to nie pomoże, to możesz jeszcze przez otwór po zatrzasku płaskim śrubokrętem spróbować przesunąć wodzik.
Wyciągniesz to radio, tylko się trzeba trochę pomęczyć. Jeśli jest oryginalnie włożone , to trzyma się tak mocno ze względu na to , że jest w szufladzie. Opór przy wyciąganiu stawiają kostki ISO + złącze antenowe + dość mocno spasowana kieszeń (oczywiście przy założeniu, że masz prawidłowo odblokowane boczne zatrzaski). Ja to robię w ten sposób, że...
Dawid widać że nie masz pojęcia o wewnętrznej budowie aparatów cyfrowych. Owszem zdarza się że najpierw zdejmuje się przednią obudowę, ale z reguły zaczyna się od tylnej dalej w kolejności jest demontaż: LCD, płytka elektroniki + płytka zasilacza (jeśli jest oddzielnie), moduł lampy ( jeśli jest oddzielnie i jest taka potrzeba), matryca CCD ( jeśli...
Jak zdemontować tył telewizory JVC Cześć! Bardzo chętnie pomogę Ci z demontażem tylnej części telewizora JVC. Aby jednak udzielić jak najbardziej precyzyjnych wskazówek, byłoby pomocne, gdybyś mógł podać dokładny model telewizora, ponieważ proces może się różnić w zależności od modelu. Niemniej jednak, przedstawię ogólne zasady, które powinny być pomocne...
Niektóre streamery miały, podobnie jak napędy CD, możliwość odblokowania kasety (płyty) przy wyłączonym zasilaniu. Na panelu czołowym widać było niewielki otworek, do którego wkładało się odpowiedni pręcik, zwalniający zatrzaski po naciśnięciu lub przekręceniu Często ten "odpowiedni pręcik" był tylko prostym kawałkiem twardego drutu stalowego. Jeżeli...
Witam. Mam problem, a mianowicie, przyciąłem pas bezpieczeństwa tylną kanapą i nie mogę jej teraz złożyć, ani wydostać pasa z pod niej. Czy ktoś spotkał się z tym? Jak dostać się do tego zatrzasku w środku, żeby odblokować go jakoś? Z góry dzięki.
No niestety, jak instalator zrobił zatrzask to zostało wysłać tylko centrale do serwisu.
Trzeba zaczepić linką za zatrzask i próbować go otworzyć, a jak nie pomoże to odkręcić panel i podważyć śrubokrętem.
dzis walczylem z moim radiem niestety po wlozeniu gwozdzi nie doczekalem sie oczekiwanego wyniku. podczas wlakdania było czuć delikatny opór, czyli te zatrzaski powinny byc odblokowane, moni to radio nie chce wyjsc. czy jest mozliwosc ze jest ono jeszcze w jakis sposób przymocowane w srodku np srubami???
kolego jak ci się mogło zablokować w neutralnej pozycij . zobacz zatrzaski . możę ci blokuje kulka na wodziku .zdejmnij wszystkie wodziki i zobacz reka .
Aby odłączyć klawiaturę powinnaś przyjrzeć się jej obramowaniu. Tam powinny być widoczne zatrzaski (ząbki) i małym, płaskim śrubokrętem po kolei każdy odblokować - w bok. Pamiętaj, że nie siła jest tu potrzebna a cierpliwość i dokładność. Czasami producent dla utrudnienia montuje klawiaturę na śrubkę od-dołu. W tym przypadku należałoby rozkręcić laptopa...
dzięki, oczywiście będę ostrożny, ale właśnie jak się ściąga ten czytnik, nie widzę żadnych śrub czy zatrzasków, trzeba gdzieś coś podważyć ?
Nie mogę zdemontować płytki z wyświetlaczem. Jak od strony panelu przedniego, w miejscu po zdemontowanym pokrętle programatora , przy trzpieniu pokrętła odblokować coś co przypomina małe plastikowe zatrzaski. Nie chciałbym połamać obudowy programatora, próbowałem delikatnie i trochę na siłę i nie idzie. Jest na to jakiś sposób ?.
Do panelu lcd dobierzesz się zrywając gumki z ramki matrycy, pod którą są śrubki. musisz je wykręcić, ale to nie wszystko. Ramka trzyma się jeszcze na zatrzaskach, które musisz odblokować. Jak już rozpołowisz matrycę zobaczysz tylną część panelu do którego podpięta jest taśma przychodząca od płyty głównej.
Zwykły przekaźnik z podtrzymaniem raczej by się tu nie sprawdził, a przynajmniej ja nie widza sposobu by spełnić zakładane warunki. Mój pomysł wygląda następująco: Podłączamy przekaźnik PCS-519 12 V wedle schematu, niestety ale PCS-516 w wersji na 12V ma tylko styk NO. Ustawiamy tryb F, G bądź H i czas podobny do tego na ile jest wysterowany zatrzask...
Nie widać na tym gnieździe przycisku/języczka do zwalniania zatrzasku blokady wtyku, więc wygląda na to że jest uszkodzone, dlatego zastosowanie go w jakimś urządzeniu jest wątpliwe. Takie gniazda kosztują kilka PLN, więc nie ma sensu stosowania niepełnosprawnego. :-) https://muzyczny.pl/133828_Neutrik-NCJ6F...
wiem gdzie winna być w tym modelu jej nie ma nie chcę uszkodzić zatrzasków więc nie robię nic na siłę widoczne śrubki już wszystkie poodkręcałem ale dalej obudowa nie do ruszenia
Jeśli jest tam to samo co w MF 255, to zużyty jest zatrzask wodzika i przedni korpus skrzyni w którym nawiercony jest otwór pod ten zatrzask. Rozwiązanie problemu, założyć kulkę zamiast originalnego bolczyka. Sprężynka pasuje ta sama. ŻEby dostać się do ztrzasków to trzeba zdjąć górną pokrywę skrzyni z przekładnią kierowniczą.
Witam .skoro mówisz że jak podniesie się do góry to potem zaczyna opadać .więc zatrzask nie działa .Każdy podnośnik hydrauliczny wyposażony jest w zawór awaryjnego opuszczania ,on w czasie normalnej pracy jest wciśnięty i przekręcony w prawo ,a chcąc go awartjnie odblokować trzeba go nacisnąć i przekręcić w lewo o puściś wtedy podnośnik zacznie opadać...
otwieranie zatrzasków dekoder odblokowania instrukcja odblokowania
zmywarka płytą bosch płukanie amica indukcyjny płyta
bosch condens nietypowe połączenie bezpieczników
Numeracja bezpieczników w Volkswagen Polo 9N Wymiana klocków hamulcowych Skoda Octavia 2 2004 i objawy nieszczelnego dolotu powietrza