Witam, Poczytałem trochę i nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Ma problem z Peugeot 307 2. HDI z 2002 roku. Opiszę pokrótce sytuację. Odpaliłem ostatnio samochód i wyskoczyło mi ostrzeżenie, że mam niski poziom płynu hamulcowego, podczas gdy płyn mam zalany po sam czubek, ale znając już problemy z elektryką w tych wozach pojechałem i...
bardzo wątpię wto żeby ktos odłączał alarmem świece żarowe , no chyba że montował to jakis "magic" sprawdż bezpiecznik od świec żarowych może byc wytopione gnazdo i wtedy nie łączy, albo uwalony przekażnik pozdrawiam
Chyba znalazłeś syrenkę alarmu pod maską. centralka jest gdzieś w środku żeby wilgoci nie dostała. Ale po nitce do kłębka, więc jeżeli masz syrenkę to kabelki od niej idą do centralki :) Nie widzę nigdzie w necie schematu do takiego alarmu, więc musisz wyjąć centralkę i może na niej jest jakieś oznaczenie. Ściągniesz schemat to może odłączy się tylko...
Uwalony sterownik airbagu, albo go wymienic, albo go naprawic (wgrac orginalna zawartosc).
Temat był wielokrotnie omawiany. Włącz radio i zapłon w aucie i nic nie naciskając poczekaj 60 minut, a pozwoli wpisać właściwy kod. ;)
Poczekać na włączonym radiu 1h aż II zgaśnie , potem wpisać poprawny kod. Radio i zapłon włączone i nic w tym czasie nie naciskamy :!:.
Włączyć zapłon w aucie, włączyć radio i poczekać godzinę aż SAFE2 zmieni się w SAFE i wpisać prawidłowy kod. SławeK
Włącz radio, zapłon i czekaj (chyba 30 minut) po pewnym czasie będziesz mógł wprowadzić poprawny kod.
Instrukcja obsługi przecież jest we właściwym dziale ;) - Włączyć zapłon - Trzymając "AS" włączyć radio - pojawi się SAFE 7 /np./ - czekać nic nie naciskając przy 7 SAFE jest to 11minut - pojawią się cztery kreski - wprowadzić kod klawiszami 1,2,3,4 - zatwierdzić "AS" /5 sekund/
Witam załącz radyjko i po godzinie powinno puścić i będziesz miał z powrotem dwie próby wpisania kodu oczywiście jak jest w samochodzie musi być załączony zapłon pozdrawiam.
Oj. Widzę że masz instrukcję a trzeba tłumaczyć jak krowie na rowie... SAFE 7 to czekanie około 20min. Włączasz kluczyk w pozycję ACC lub zapłon (ważne!), wciskasz AS i trzymając go włączasz radio, trzymasz tak długo aż pokaże się SAFE 7. Tak zostawiasz na około 20 min. Po upływie tego czasu pokazuje się 7 - - - - i wprowadzasz kod 4930 zatwierdzając...
Jest proste obejscie immobilazera. na pi 29 sterownika silnika dajesz po zaplonie 12v i wszystko dziala. Pozdrawiam.
Dokładnie ;) i nic nie naciskać , zapłon włączony A potem :arrow: po prosty wprowadź właściwy kod
włącz zapłon i radyjko ,czekaj cierpliwie godzinkę a radyjko powinno pozwolić ponownie wpisać kod pozd.
Włączyć zapłon , włączyć radio nacisnąć TP i TA , pojawi się SAFE 2 a następnie nic nie naciskając poczekać cierpliwie 1h ;) Po 1h będzie można wpisać prawidłowy kod ;)
1,Przekręcić stacyjkę na zapłon , 2,włączyć radio 3. odczekać 1-2 godziny i wyskoczy CODE
Zapłon ma być włączony silnik niekoniecznie i nic nie naciskać nie wyłączać przez tą godzinę ;)
A zapłon też miałeś włączony. Zanim zada się n-ty raz to samo pytanie warto poczytać posty które są na forum.
Jest skuteczna ale warunek to zwykle włączony zapłon i znajomość poprawnego kodu, bez niego zablokujesz na amen. SławeK
włączyć zapłon włączyć radio i cierpliwie poczekać aż wyskoczy napis CODE wpisać poprawny kod bo jak nie j.w. :D (będą znów kreski)
Podaję dwie metody, na wszelki wypadek. Pierwsza: Synchronizowanie nadajnika Po wymianie baterii odblokować drzwi, przekręcając kluczyk w zamku drzwi kierowcy. Radiowy nadajnik zdalnego sterowania zostanie zsynchronizowany po włączeniu stacyjki. Druga: 1. Włącz zapłon 2. Naciśnij na pilocie zamykanie i otwieranie kilka razy na przemian 3. Gotowe
Dokładniej po 11 minutach , radio i zapłon muszą być włączone - i nic nie naciskamy cierpliwie czekamy na - - - -. Następna próba czekasz 2x dłużej etc. Naciska się samo AS bez TP. A cała instrukcja obsługi po polsku jest we właściwym dziale na elektrodzie.
http://obrazki.elektroda.net/97_12411996... http://obrazki.elektroda.net/73_12411997... Przekręcasz w pozycję zapłon w otworek wkładasz pręcik aby odblokować zatrzask pociągasz i wyskakuje.P
Czekaj cierpliwie na włączonym aż pozwoli wpisać kod , zapłon w aucie też musi być włączony. I daruj sobie mądre rady typu : ;) Lodówka , zamrażarka , opalarka , suszarka one są tak samo prawdziwe i skuteczne jak porady typu włożyć pod tramwaj lub pociąg a ostatecznie pod TIRa ;)
No chyba dość konkretnie, w kostce zasilającej są dwa plusy, jeden cały czas a drugi po przekręceniu kluczyka. Sprawdź czy są oba i na swoich miejscach. Bo jak inaczej radio ma wiedzieć kiedy włączony jest zapłon a kiedy nie żeby się wyłączyć po godzinie bez kluczyka. Możliwe jest jeszcze że radio ma uszkodzenie ale to już trzeba by sprawdzać dalej...
Forteca. na forum nie moge znalezc instrukcji, znalazlem w necie, ale tam byly opisane tylko podstawowe funkcje.
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Napis CODE świadczy że sterownik jest zablokowany. Podobnie jak w Nissanach "LOCK MODE". Trzeba go odblokować (czyli nowy wsad do sterownika) i uaktywnić tryb kodowania kluczy. Po takiej operacji podłączasz sterownik i włączasz zapłon oryginalnym kluczem. Sterownik się go nauczy. (To metoda bez examinera). Można próbować examinerem, ale jeśli sterownik...
Nic nie odciąłeś, coś jest uszkodzone i teraz trzeba ustalić co
Należy znaleźć centralkę, odłączyć jej zasilanie i połączyć zblokowany obwód. Będzie Ci potrzebna jakaś przenośna lampa, kawałek kabla, izolacja, cięcia boczne, jakieś śrubokręty i może próbnik-miernik. Prawda, że prosta sprawa? Życzę powodzenia.
Wyświetlacz pokazuje tylko ilość motogodzin. Wychodzi na to, że problem leży w SASie. Czy działa blokowanie siłownika na belce skrętnej ? Wjedź przednim kołem na krawężnik lub drewniany klocek, zatrzymaj się na szczycie, zgaś wózek i puść hamulec żeby wózek zjechał z podwyższenia. Przekręć klucz na zapłon w tym momencie powinno odblokować siłownik...
Ale auto ma być zapalone czy tylko włączony zapłon
Zacząłbym od przeczytania instrukcji obsługi która pewnie jest też tu na elektrodzie ;) Nie podałeś modelu a typ jest napisany na klapce kasety ale pewnie to będzie tak 1.Włącz zapłon 2.Trzymając AS włącz radio /zapłon cały czas włączony/ pojawią się - - - - {lub cyfra przy SAFE gdy już był wprowadzany zły kod wtedy cierpliwie czekaj nic nie naciskając}...
włączone radyjko ,włączony zapłon i czekamy godzinkę i radyjko pozwoli wprowadzić kod
I.Programowanie automatycznego domykania i otwierania szyb z pilota Opuścić szybę na dół następnie do góry i przytrzymać przez 5 sek .gdy szyba jest już zamknięta .Tak należy zrobić z każdą szybą. Sprawdzenie czy działa polega na przytrzymaniu przez ok. 4-5 sek przycisku od pilota otwierania lub zamykania drzwi w zależności, co chcemy zrobić II.Opis...
odblokowanie radia, gdy stale świeci COD na sztywno: włącz zapłon i czekaj (w zależności ile razy wbito błędnie kod to czas się wydłuża - max do 45min, skrajny przypadek był 2godz) - ale wejdzie w "- - - -" lub "0 0 0 0". 3.1.19. Zabronione jest publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.
Procedura kodowania pilota Denso: - otworzyć drzwi kierowcy - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach (cały czas otwarte drzwi kierowcy) - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach...
Samochód wyposazony jest w immobilizer uruchamiany kluczykiem na podczerwie. Pilot działa, ale nie chcę sie odblokować immobilizer. Centralny zamek też nie działa. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie jak najszybciej, nawet ręcznie odblokować zapłon i gdzie szukać centralki (wszystko oryginalne)
Człowieku jak będziesz tak kombinował to prędzej radio zablokujesz na amen . Po kolei najpierw włącz zapłon stacyjką , potem naciśnij przycisk AS i trzymając go włącz radio ( przycisk AS trzymaj cały czas aż usłyszysz w głośnikach dzwięk " bip " wtedy go zwolnij ) , następnie powinno na wyświetlaczu pokazać się 10 - - - - i dopiero można wpisywać kod...
A jest (+) po stacyjce? 1 włącz zapłon 2 wyłącz radio 3 naćiśnij AS i trzymaj włącz radio, na wyświetlaczu zobaczysz CODE a po 6 s. "10----" 4 wrowadź kod klawiszami 1 2 3 4 5 naciśnij AS aż piknie"
Ja mam podobną sytuację w moim samochodzie. Jak mi siadła bateria w kluczyku to nie umiałem odpalić auta, dopiero drugim zapasowym kluczykiem musiałem odblokować zapłon i wtedy dopiero odpaliłem.
Tak samo jak np. w CAR300 , 400 Włączasz zapłon , trzymając klawisz AS włączasz radio , wprowadzasz 1,2,3,4 potwierdzasz AS 5 sekund
Kod wpisałeś a zatwierdzileś? Długo przytrzymaj PROG po wpisaniu i zaskoczy. Te radia zwykle same kodu nie zmieniały a jak byłby zły to radio by powiedziało SAFE 2. Acha i włącz zapłon jak kod wpisujesz.
Sławek już przecież Ci napisał że tak samo jak do radia ;) - włączasz zapłon - trzymając klawisz "o" włączasz radio - wprowadzasz kod - potwierdzasz klawiszem "o"
Programowanie pilota alarmu mitsubishi space star 2003r. 1,9 DID Mój pilot jest oznakowany: MODEL FCC ID: GQ43VT6T TRW ISC: 1470 K1362 Programowanie pilota alarmu: 1. Zlokalizuj OBD2 port danych. Pod podstawką na napoje 2. Włóż klucze w zapłon i pozostaw w pozycji OFF. 3. Upewnij się, że metalowe styki na zaciskach 1 i 4 są połączone odpowiednią zworką,...
Włącz zapłon Wyłącz radio naciskając pokrętło siły głosu Trzymając naciśnięty przycisk AS, włącz radio przyciskając pokrętło siły głosu Ustaw kod przyciskami 1 ; 2 ; 3 i 4 Naciśnij i przytrzymaj (ok. 3 sek.) przycisk AS.
Jest dokładnie odwrotnie zostaw włączone na jakiś czas (np. 1h), zapłon również ma być włączony :D :idea: .
Nie odłączać a czekać na włączonym 1h ;) zapłon też musi być włączony i nie SAVE ale SAFE pisze ;)
Kod musisz poznać bo 1 z 10000 kombinacji to raczej nie trafisz. A wprowadzanie jest takie : - włączamy zapłon ; trzymamy klawisz AS wciśnięty i cały czas go trzymając włączamy radio , - z głośników usłyszymy krótki pisk , na wyświetlaczu pojawi się napis SAFE i po chwili 10 - - - - [a gdy jest np. 7 czekamy do momentu gdy pojawią się - - - - , czas...
Bezpiecznik sprawdziłem multimetrem wydaje się być dobry. Co do akumulatora to napięcie jest w granicach 12 V. co mnie zastanawia to rzecz następująca. poprzednie ako. które miałem wydawało się sprawne tz. silnik kręcił bez zarzutu, ale był problem z odhamowaniem postojowego hamula. Wymiana ako. usunęła problem. W tej chwili odhamowanie postojowego...
Zapłon przy tym czekaniu był włączony :?:
Spróbuj zaprogramować np. vagiem. Ręcznie: Włącz zapłon kluczykiem bez funkcji zdalnego sterowania. Zablokuj drzwi kierowcy ręcznie. Naciśnij i przytrzymaj przycisk odblokowania. Drzwi kierowcy odblokować i zablokować ręcznie. Puść przycisk odblokowania. Wyłącz zapłon wyjmij kluczyk. Samochód zostanie zablokowany i odblokowany.
Zapłon włączony? Wszystkie warunki spełnione? Radio po max. 6 sek. musi się określić, tym bardziej, że napisałeś: nie było prób wpisania kodu. Jeśli nie chce wpuścić to spróbować jeszcze raz odpiąć, żeby zrobić twardy reset, jak nie pomoże sprawdzić czy dochodzą oba plusy a jak to nie pomoże albo nie potrafisz to trzeba podjechać do serwisu RTV, CarCode....
Witam! Pomimo, że temat jest juz dość dobrze opisany, postanowiłem dodać swoje trzy grosze. Dzięki dyskusji na powyższy temat (szczególnie radzie udzielonej przez Krzemp_OBD) udało się uniknąć (szczerze pisząc, to nie mnie a koledze) poważniejszych kosztów i usunąć usterkę. Sytuacja ciągłego świecenia sie świateł stop zaistniała przy Touranie TDI 2,0...
W SC202 nic nie trzeba naciskać, wystarczy włączyć zapłon , włączyć radio i tak czekać aż zamiast SAFE pojawi się - - - - SławeK
Po 3 kodach po godzinie powinien odpuścić, WAIT to bardzo dobry znak, warunki żeby był włączony zapłon i nic nie naciskać w tym czasie. SławeK
włącz radio w takim stanie "z dwoma kreskami" na godzinę z kluczykiem w pozycji ACC lub zapłon a pojawi się możliwość wpisywania kodu. SławeK
Witam, niedawno nabyłem land rovera freelandera 1.8 benzyna z 1998r z LPG . Problem polega na tym że immobilizer odcina zapłon , udało mi się go raz zapalić ale po chwili zgasł , baterie w kluczykach nowe. Immobillizer prawdopodobnie się zablokował i Nwm jak go odblokować. Gdzieś czytałem że są jakieś kody żeby odblokować ale nie za wiele udało mi się...
czy w tym samochodzie jest wyłącznik awaryjny odcinający zapłon ? auto po małej kolizji drogowej samo wjechało na lawete ,został wyjęty akumulator a następnie przy próbie odpalenia aby zjechać z lawety już nie odpala -czy próba uruchonienia silnika bez oleju może spowodować zablokowanie zapłonu i jak to odblokować proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!aha na podanie...
a zapłon przekrecony
Wait znaczy czekaj i należy się do tego zastosować, czyli włączyć zapłon i radio i cierpliwie czekać nic nie naciskając aż pozwoli wpisać kod. Kodów po numerach na forum się nie liczy.
Tak safe jest przyczyną wpisania zle kodu. Skoro posiadasz do niego kod to włącz radio i poczekaj jakis czas. Zapłon też musi być włączony. Po pewnym czasie na wyświetlaczu pojawi sie code i wpiszesz kod który masz.
Więc tak: Włącz zapłon lub kluczyk w pozycję ACC (pomiędzy wyjęciem kluczyka a włączonym zapłonem!). Włącz radio trzymając wciśnięty klawisz AS (bez niego zobaczysz tylko SAFE i nic się nie stanie). Zobaczysz cyferkę obok SAFE, która będzie oznaczać ilość możliwości wpisania kodu. Czekaj aż pojawi się zamiast SAFE, - - - - Wpisz kod i zatwierdź go AS...
Radio było w tym samochodzie i grało. Ale żeby je odblokować musi być włączony zapłon przez około 14h. Problem polega teraz jak to zrobić bez samochodu ??
Włączyć zapłon i radio - zostawić na godzinę , zależy ile prób zostało wykonanyci. Jeśli bylo ich kilka to nawet na kilka godzin , jak to nie da rady to szukać serwisu który to zrobi.
Miałem identyczny przypadek jak wasz. Mój kluczyk zawiesił się i nic nie można było zrobić, ani otworzyć centralnego ani odblokować zapłon silnika. Drugi kluczyk tego samego dnia zachował się podobnie. Po przeczytaniu waszego forum pojechałem do serwisu po kod (70zł niemiła niespodzianka), ale udało mi się skojarzyć kluczyki z moim samochodem. Wszystko...
Jeśli komuś sie przyda... Kody- interpretacja 01 BLOKADA. BRAK ZAPŁONU 02 BLOKADA TERMOSTATU (BEZPIECZEŃSTWA) NADMIERNEJ TEMPERATURY, NIEPRAWIDŁOWOŚĆ KONTROLI PŁOMIENIA 03 INGERENCJA TERMOSTATU DYMU 04 STYKI ELEKTROMECHANICZNE 05 NIEPRAWIDŁOWOŚĆ- SONDA WYJŚCIOWA 06 NIEPRAWIDŁOWOŚĆ- SONDA W.U. 10 NIEWYSTARCZAJĄCE CIŚNIENIE W INSTALACJI 20 NIEPOŻĄDANY...
Według Auto Daty : Klasa C 1993- 00 Jak do 05/97 Typ1. -skierować pilot na odbiornik( umieszczony w podłokietniku drzwi kierowcy albo obok przycisku zamykania pokrywy bagażnika. - nacisnąć przycisk zablokowania/odblokowania - zablokować lub odblokować samochód ręcznie w ciągu 30 sek, przez naciśnięcie zamka drzwi pasażera albo zamka pokrywy części bagażowej...
No jak przez 640min będzie włączony zapłon to ci się akumulator rozładuje. Ten czas czekania to chyba żeczywiście jakaś ściema.
Witam. Pozostaw w pozycji zapłon na kilka godzin i powinno przejść do wpisu. Jeśli nie posiadasz kodu to tylko serwis.
Nieprawda że trzykrotne ;) Jak masz właściwy kod włącz zapłon , włącz radio i cierpliwie czekaj nic nie naciskając aż minie "kara" i pozwoli wpisać kod Kara zależy od ilości błędnych prób po 4 próbie 1,5h , po 5 - 6h , po 6 niestety 24h czekania :idea: Lub daj zarobić na chleb komuś kto się tym zajmuje. ;)
Włącz zapłon w samochodzie i radio.Poczekaj 2 inuty jesli tylko raz był zle wprowadzony kod i bedziesz miał znowu możliwość wpisania.
Witam posiadam radio i klucz do niego lecz radio niechce się zresetować abym mógł wpisać kod jeżdżę już samochodem 7 dni próbowałem w domu trzymać na akumulatorze zasilanie +stacyjka . https://obrazki.elektroda.pl/4035222000_... Radio pewnie masz Blaupunkt Bosch, włącz zapłon (nie uruchamiaj silnika) i radio i spokojnie czekaj, może...
Żeby uaktywnić możliwość wpisania kodu klawiszami TP i TA musi być przekrecony kluczyk w pozycji zapłon
Witam Szanownych Kolegów po dość długiej nieobecności . Chociaż "mądrych " postów na w/w temat jest od jasnej cholery i są różne szkoły (przeciwstawne) ' chciałem zapytać która metoda jest najbezpieczniejsza . Podciśnieniowa , ciśnieniowa czy pedałowanie ? Jaka jest kolejność odkręcania odpowietrzników w układzie z wysprzęglikiem hydraulicznym i ABS...
https://obrazki.elektroda.pl/7983105400_... https://obrazki.elektroda.pl/2225330400_... https://obrazki.elektroda.pl/5264208300_... Dodano po 12 Car 300 mam zablokowane pisze safe na interncie znalazłem jak odblokować 1. Włączyć zapłon 2.AS i włączyć radio nie mam pola do wpisania pinu Nie mam pinu
Która opcja wyjdzie najtaniej Kluczyk u elektronika (poza siecią ASO)
Włącz zapłon i poczekaj przynajmniej godzinę a najlepiej kilka godzin, byle Ci aku nie siadł. A jak nie pomoże to przyjedź, zrobimy od ręki. SławeK
Witam. Nie znam twoich możliwości, ale załóżmy, że wiesz co robisz. Po uzupełnieniu i wymianie FAP jest do zrobienia procedura. 1- wyłączyć zapłon i otworzyć korek wlewu paliwa >10 sek 2- zamknąć korek 3- włączyć zapłon, uruchomić silnik >15 sek. 4- wyłączyć zapłon, wyjąć kluczyk 5- zamknąć drzwi, zablokować i odblokować c.zamek, odczekać 4 minuty 6-...
poradziłem sobie włączyłem zapłon na 20 minut, nie robiąc nic i napis zniknął. Jak mam wpisać kod 0965, który dostałem w serwisie, skoro klawiatura jest od1 do 6?
Np: w golfie 4 ten kodzik od radia jest przechowywany w liczniku. Zawsze po odłączeniu akumulatora włączam radio, zapłon i po chwili radio gra. Do licznika można również przypisać kodzić od kolejnego radia.
(at)sad_madman Kolego nie obraź się ale pytanie jest jak najbardziej na miejscu. Aktualnie zadajesz pytanie w stylu jaki multimetr kupić do diagnostyki auta lub jaki komplet kluczy kupić do naprawy auta i jak naprawiać. Oscyloskop to tylko przyrząd pomiarowy pokazujący w uproszczeniu napięcie w czasie. Cyfrowe niosą też pewne niebezpieczeństwa np....
Kocioł dwufunkcyjny (ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania) Ariston:T2 LLS 23 MI. Rok zainstalowania:jesień 2007 Kocioł pracuje z Mechanicznym termostatem pokojowym ALTH-970570 Jeden cały(przedostatni) sezon kocioł pracował z wymiennikiem ciepła,który miał nieszczelność pomiędzy układem CWU i CO(tego zespolonego wymiennika). Wiązało się to...
Na pewno masz alarm w tym autku – po odłączeniu akumulatora został zablokowany zapłon – jeśli prawidłowo przykręciłeś klemy to w instrukcji obsługi alarmu powinno być jak odblokować (przeważnie trzeba przekręcić kluczyk do oświecenia się lampek i wyłączyć na ok. 5-7 sek i tak trzy raz.
Witam.Mój problem polega na tym,iż drugi kluczyk nie obsługuje mi centralnego zamka.W mądrej książce wyczytałem,że może tak być jeśli wymiana baterii trwała dłużej niż trzy minuty.Kupując autko(używane) nie sprawdzałem tego kluczyka - jak się potem okazało batri w nim nie było.Kupiłem odpowiedną i postąpiłem jak napisano w w/w książce tj.włączyłem tym...
1.Włączasz zapłon 2.Trzymając klawisz zmieniarki [kółeczko] włączasz radio pojawia się napis SAFE i po chwili [gdy nie bylo błędnych prób} 10 - - - - 3.Klawiszami 1,2,3,4 wpisujesz kod 4.Potwierdzasz klawiszem zmieniarki.
Włączyć radio, włączyć zapłon i czekać 1h. Dalej już normalnie
Witam jeśli radyjko pokazuje safe to jeszcze raz spróbuj, włącz zapłon w samochodzie najpierw naciśnij AS i trzymaj a teraz załącz radyjko nie puszczaj przycisku AS usłyszysz piknięcie w głośnikach i na wyświetlaczu będzie 1000 , jeśli nikt się nie bawił tym radyjkiem powinno puścić, jeszcze jedno możesz mieć uszkodzoną gumkę pod przyciskiem AS i wtedy...
Przekręcić kluczyk w pozycję zapłon i włączyć radio po 1h powinno dać się wpisać prawidłowy kod.
Od padniętego akumulatora odpiąłem najpierw masę, później plusowy. Do sprawnego podłączyłem w odwrotnej kolejności. Poza problemem, który miał przed wymianą aku (trzeba 2 nacisnąc przycisk w kluczyku zablokować i odblokować drzwi by immo zezwolił na zapłon [zgasła kontrolka]), wszystko ok.
Jak standardowa metoda nie pomoże tzn. włączone radio , włączony zapłon i czekanie :arrow: to bez fachowca się nie obejdzie
włącz radyjko i zapłon i czekaj ,po godzinie radyjko pozwoli wpisać kod pozd.
Wczytywanie nieoryginalnych zawartości = psuciu radia. Najczęściej wystarczy korekcja LB [licznika błędów] , tyle że po trzech próbach to sam po odbyciu kary powinien pozwolić wpisać kod. Zapłon rozumiem że przy czekaniu masz włączony :?:
A pamiętałeś o tym że radio nie dość że musi być włączone to jeszcze musi mieć oba plusy czyli kluczyk w stacyjce w pozycji ACC lub zapłon i dopiero tak należy czekać aż się odblokuje. Gdyby było zablokowane na amen to miałbyś na wyświetlaczy 10 lub TEN. SławeK
Alarm jest oryginalny(MEGAMOS )90482357) jak narazie udało mi sie podłączyć na krótko zapłon ale drzwi sa zablokowane nadal.
Czyli włanczam zapłon i radio czekam i to safe znika i wpisuje kod ?? a czy kod wpisuje sie zawsze tymi klawiszami 1,2,3 .. czy sa jakies inne opcje w radiach wpisywania bo niewiem dokladnie jak to radio wyglada nie przyglondałem sie bo pytal mnie wyjek i tak sie pytam was !!
Może spróbuj zaprogramować zresetowanym wsadem, prawdopodobnie nie będziesz musiał odczekiwać doby na włączonym zapłonie.
W instrukcji jest taka wzmianka: Odblokowanie Kocioł startuje automatycznie do pracy w chwili otwarcia zaworu poboru ciepłej wody lub zapotrzebowania na ogrzewanie. Jeżeli w przeciągu 10 sek. nie zapali się płomień, to kocioł się wyłącza. Po upływie ok. 10 sek. przez kolejny okres 10 sek. ponawiana jest próba zapłonu palnika. Jeżeli palnik się nie zapali,...
jeśli teraz wyłączę zapłon to jesli juz zdabede kod to bede musiał czekac znów 6h ?
Czy napewno masz włączony zapłon i trzymasz AS podczas włączania radia i po przez około 5 sekund ? SławeK
baofeng odblokować odblokować skuter odblokować strzałkę
awaria zamrażarki polar dźwięk słuchawka bluetooth zapalarka elektryczny
biblioteki eagle kicad biblioteku eagle kicad
Indesit – płyn zmiękczający zostaje w szufladzie, nie pobiera z trzeciej komory, czyszczenie syfonu i dysz Reset pralki Indesit 2014 – procedura kasowania błędów, sekwencje przycisków, modele IWSC IWME