odchylania philips

Znaleziono około 1818 wyników dla: odchylania philips
Podstawowa forma zapytania: odchylać philips
  • Philips - czy to kineskop?

    Naprawdę nie rozumiem po co przełaczać cewki, zmieni to tylko kierunek odchylania. :D

    TV Serwis serwis   26 Sty 2003 23:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1855
  • Philips 21MK2460

    Pozystor jest dobry jutro powymieniam alektrolity po wtórnej stronie zasilacza wygląda na zwiększenie poboru mocy. Przy obciązeniu żarówką 40W dziala ok. Ale przy 100W pracuje jak z podłaczonym odchylaniem. Myślę że to przyczyna kondensatorów bo gdy zamiast pozystora włoże rezystor rzędu 15 omów to TV...

    TV Serwis GAAD   26 Sty 2003 23:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1716
  • PHILIPS MATCHLINE(10 lat) gubi synchro w pionie i poziomie

    jezeli jest to schassis fl 100hz to taka usterka zdarzala sie ze zlej filtracji +5V po wymianie lm358 na plycie odchylania i zasilania bylo ok

    TV Serwis egon-tv   11 Lut 2003 15:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1780
  • philips md1.2 problem i2c

    w trybie serwisowym wyswietla blad "szyna i2c" telewizor raz na jakis czas gubi nastawy serwisowe zweza sie w pionie ,po wlaczeniu txt nie dziala przez chwile na pilota. po ponownym uruchomieniu odbiornika wszystko wraca do normy geometria w porzadku ,eproom w porzadku odchylanie tez

    TV Serwis mimelektronik   07 Lut 2003 09:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1484
  • PHILIPS 15B 1221W- REGULACJA SZEROKOŚCI

    Oj, panowie panowie. Dioda w układzie odchylania H. Siedzi na dolutowanych dwóch blaszkach w okolicy trafopowielacza. Na mierniku potrafi pokazywać że jest OK, ale pod napięciem siada. Nie pamiętam symbolu.

    Monitory Serwis ramjac   07 Lut 2003 13:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1694
  • Philips Brilliance 21A - LCD wyświetla "HI VOLTAGE FAIL

    Czy przez jakiś krótki czas kiedy się inicjuje wyświetla też inne błędy?? Brak WN w tym monitorze niekoniecznie sugeruje uszkodzenie trafa, zwykle WN nie pojawia się bo leży poziome, zasilacz lub moduł ostrości. Zacznij sprawdzanie od tranzystora w odchylaniu poziomym (THD400 lub 2SC3998).Jak będzie...

    Monitory Serwis 0__0   22 Maj 2003 14:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1983
  • TV Philips Philetta 1102

    Po włączeniu przez chwile świueci się na wyświetlaczu program 1 a po paru sekundach pokazuje się F1 ekran jest ciemny.Na trafo i tranzystor odchylania 2610 idzie napięcie 115V. Co może być uszkodzone ,czy to trafo WN?

    TV Serwis chres37   20 Lut 2003 09:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1996
  • philips 107 - powroty?

    TDA8177 o ile pamiętam to odchylanie pionowe. podejrzewam że któryś z elektrolitów w aplikacji robi to uszkodzenie.

    Monitory Serwis chicken007   27 Cze 2003 19:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1749
  • philips 105s - pisk

    jak wybadasz co piszczy (która cewka) można wlać do uzwojeń klej typu super glue. Czasem się zdarza że piszczy trafopowielacz lub same cewki odchylania na kineskopie - tam też klej pomaga, lakieru nie używałem ale też może być pomocny.

    Monitory Serwis zdzich42   20 Lut 2003 23:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1594
  • Philips 201B - problem z geometrią

    Czy objaw jest na wszystkich rozdzielczościach ? Sprawdż na poczatek tor cewek odchylania H

    Monitory Serwis piotr14758   14 Mar 2003 22:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1508
  • Philips 21PT5507

    w lewym górnym rogu poziome linie odchylane są nieco do góry - nie jest bardzo widoczne (zależy od kolorów). W każdej innej sytuacji nie jest to widoczne oberaz jest stabilny i nie skrzywiony. Telewizor ma tydzień czasu i jest jednym z najnowszych modeli Philips`a z całkiem płaskim ekranem !

    TV Serwis ando   01 Mar 2003 18:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1421
  • PHILIPS 21PT1353/58P

    hej.. czegoś tu nie rozumiem: " Linie zajmują ok 10% powierzchni, ostatnia dolna biała linia kończy się w połowie szerokości ekranu, poniżej obraz jest OK. " jak zajmują te linie 10% powierzchni - EKRANU?? i ostatnia kończy się w połowie to chyba 50% w sumie zajmują na ekranie coo???- jak się mylę...

    TV Serwis zytom   18 Mar 2003 14:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1440
  • Problem z oscyloskopem Philips PM-3266

    a może wymień na początek eletrolity w układach odchylania :?:

    Warsztat elektronika leszczu   19 Mar 2003 14:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1794
  • Philips 1250/chas. GR1AX fonia

    Dzieki koledzy. Nigdy tego ukladu(TDA8305) nie analizowalem dokladnie, ale widze ,ze noga 11 ma zasadnicze znaczenie nawet dla startu odchylania wystarczy ,ze siadzie elko 33uF ,albo ktoras z diod bedzie miala uplywnosc i moga byc problemy chociazby z wlaczaniem. W tym TV byly i to powazne .Moze...

    TV Serwis eugene   25 Mar 2003 13:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1592
  • PHILIPS ISKROWNIK

    Po wymianie kineskopu i ustawieniu dobrej ostrosci zaczyna po kilku sekundach dzialac iskrownik na plytce kineskopu , wogole jest zle , ostrosc trzyma tlko po srodku natomiast brzegi sa zamglone ,warsztat naprawiajacy kineskopy zabral odemnie cewki odchylania i mial cos tam ustawic , i jeszcze zbierznosc...

    TV Serwis zdzich42   26 Mar 2003 09:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 846
  • Philips 27CS6579 nie pracuje przetwornica?

    Najczesciej odch H. Wlacz zarowke po wylutowaniu tranz w odchylaniu na +B ,jak swieci to szukaj: tranzystor, trafo ,dioda , strona wtorna itd

    TV Serwis eugene   03 Kwi 2003 14:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1310
  • Philips 21PT165 Anubis A

    przepraszam za pomylke ,oczywiscie schasis AA5 . Telewizor ruszyl po paru przebojach ,podczas pomiarow zaczal przebijac trafopowielacz do masy i w tym momencie odpalila koncowka odchylania .Wymienilem trafo ,koncowke ochylania Tda 3654 oraz powtornie Tda 7056 A i telewizor ruszyl .Dzieki za wskazowki,pozdrowienia...

    TV Serwis waldo   07 Kwi 2003 17:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1918
  • Philips 25PT4423/58 (L 6.2)

    Witam :) W wyzej podanym TV wystapilo uszkodzenie w odchylaniu poziomym i układzie geometrii. Wypalone bylo gniazdo cewek H i przebity tranzystor 7908. Po usunieciu usterki nie ma mozliwosci regulacji polozenia obrazu w poziomie; jest przesuniety maksymalnie w lewo. Czy ktos juz spotkal sie z...

    TV Serwis Adamek   14 Kwi 2003 21:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1589
  • Philips 29PT9111/58

    Chciałbym zamontować Stereo Nicam.Telewizor posiada Dolby Pro Logic i chciałbym aby także działało.Czy są jakieś płytki które można łatwo zamontować (widziałem jedną) ale nie mam schematu i nie mam pojęcia gdzie ją trzeba wlutować.Czy ten model posiada tryb serwisowy i jak się do niego wchodzi. Drugim...

    TV Serwis Zbynia   05 Lip 2003 13:35 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2527
  • Philips 201B

    S-capicator, jak to jest na wszystkich rozdzielczosciach to poszujak takiego ktory nie jest kluczowany zadnym tranzystorem, bedzie kolo wtyczki cewek odchylania.. candle

    Monitory Serwis piotr14758   22 Maj 2003 06:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1080
  • Philips 33CE7536-30r brak wizji

    To jest chassis 3A gdzies z roku od. 1988. Mysle ze powinienes sprwadzic kineskop jak masz czym, pomierz tez napiecia na R G B katodach. Pozatym podkrecenie S2 powinno cokolwiek pokazac np. linie powrotu kreske jezeli odchylanie padlo czy cos podobnego.

    TV Serwis tomaszbo   19 Sty 2006 21:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1727
  • PHILIPS 25PT3501

    Ten model jest trudny w naprawie,trafo raczej nie wiele razy się przejechałem i mam do podstawienia,przetwornice sprawdzić na żarówce,powinna chodzić,odłączyć cewki odchylajace i wylutowac tranzystor w odchylaniu sprawdzić kondensatory bloczki 390nF lub 680nF najlepiej podstawic nowe nie wiem ile calowy...

    TV Serwis Telo   07 Maj 2003 18:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1287
  • Zwijający sie obraz w Philips

    Skąpo opisałeś. Niewiele da sie podpowiedzieć, jeśli poprawnie interpretuje to uszkodzone odchylanie pionowe lub jego zasilanie. Jeśli po czasie to przyczyna może być scalak elko w aplikacji pionu tez nie wykluczone.

    TV Serwis stan38   10 Maj 2003 11:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1057
  • Jaki chassis PHILIPS 14GR1221/59R

    Rozumiem z tego, że nie startuje odchylanie H. Sprawdż 6u8F znaczy wymień w zasilaniu stopnia sterującego H przy trafopow.

    TV Serwis staszek44   19 Lip 2003 18:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1515
  • Philips 21 Pt166 chassis AA5

    Broblem masz w tym , że żle dobrane trafo. W 21cali nie ma w trybie regulacji korekcji. Jezeli masz sondę to sprawdz w.n jak jest zaniskie to zmniejsz poj. przy BU, w innym przypadku należy dobrać C w szeregu cewek odchylania. Najlepiej było wstawić HR7839, sprawdz Uż. Zasilanie oczywiście masz prawidłowe.

    TV Serwis artful6   16 Maj 2003 06:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1779
  • Philips 28PT450A

    Schemat jak sie nie myle jest w dziale TV schematics. Co do braku odchylania to podjzewam TDA 2579B czesto pada po strzalach z trafa. Mozesz tez sprawdzic koncowke V na tranzystorach 7502 i 7503.

    TV Serwis Richi   15 Maj 2003 07:30 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2865
  • Philips 28PW9501/01 brak WN

    Witam Telewizor jak w/w, chassis GFL 2.20E Uszkodzony był tranzystor na odchylaniu. Po wymianie wysokie próbuje wystartować 2x i cisza. Napięcia z przetwornicy wydają się być OK. Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym? Zastanawia mnie sygnał "PROT"-jakie powinno być napięcie i jak się zachowuje ta...

    TV Serwis azalg   26 Maj 2003 21:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1331
  • Problem z PHILIPS 21GR1260

    wymien c2523 6,8uf dlawik L5524 wszystko w okolicy trafopowielacza jak wymieniales tranzystor w odchylaniu to radze zastosowac bu1508

    TV Serwis august   20 Maj 2003 08:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1146
  • Philips Anubis A AC- b odb.

    Witam,Philipa wreszcie zmęczyłem. W tym chassis trzeba jednak stosowac orginalny zestaw naprawczy,w moim przypadku po mimo że elementy zgodnie z zestawem naprawczym podmieniałem dwókrotnie wadliwym okazał się sam klucz BUT 11AF(jakaś wadliwa partia),Który nie wytrzymywał obciażenia przetwornicy.Zestaw...

    TV Serwis slawek.as   31 Maj 2003 09:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1750
  • PHILIPS 32PW9611/58

    Miewałem podobne efekty przy uszkodzonych układach scalonych odchylania pionu, niby odchylanie jest normalne i liniowość prawidłowa a białe lub kolorowe linii u góry obrazu. Z tego powodu wymieniłem i TDA8350 i TDA3654 i TDA8175. Spróbuj.

    TV Serwis serwis   11 Cze 2003 20:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1675
  • Philips 29PT5322 - nie załącza się

    co moze sie uszkodzic gdy pali sie kondensator przy tranzystorze w odchylaniu H jaka to wartość

    TV Serwis Richi   11 Cze 2003 09:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1434
  • Philips brilliance15A piski z przetwornicy

    Nie piszesz nic czy pracuje odchylanie czy masz WN jeśli tak to czy jest żarzenie pozdrawiam 8)

    Monitory Serwis zdzich42   28 Cze 2003 15:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1251
  • PHILIPS 21PT165B/58P

    Dwie nieścisłości w twoim poście. Jak sam piszesz pionowa kreska brak odchylania POZIOMEGO więc po co wymieniasz TDA 3654? po drugie widzisz kreskę na obrazie a podejrzewasz że lampa nie żarzy ?to nie możliwe. Radzę sprawdzić Wtyk z cewek i to od strony druku płyty i od strony cewek. O tym słynnym niebieskim...

    TV Serwis PRAKTIKER   22 Cze 2003 17:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1424
  • PHILIPS 21PT1532/58

    W pierwszej kolejności sprawdź tranzystor T7505 BC548B a następnie kondensator C2423 680pF/1kV który znajduje się w pobliżu tranzystora odchylania poziomego powodzenia

    TV Serwis RM   22 Cze 2003 13:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1958
  • philips 28gr6181

    Spróbuj obciążyć przetwornicę żarówką , jeżli nap. będzie prawidłowe to uszkodzenia trzeba szukać raczej w układzie odchylania linii.

    TV Serwis kaz69   23 Cze 2003 18:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 912
  • Monitor Philips 105S - schemat potrzebny-czyjest drugi bezp?

    Jeśli przetwornica działa (napięcia ok) no to kolejnym etapem jest sprawdzenie układu odchylania....To są proste czynności zazwyczaj i niepotrzebny jest schemat raczej miernik. Najlepiej posprawdzać półprzewodniki te "największe", diody. Powymieniać podejżane elektrolity którym "skóra schodzi" ;)......

    Monitory Serwis tomyli_f   26 Cze 2003 23:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1591
  • Philips Anubis A

    Witam Czy przy tym szasi (tda4504, transoptor) po odłączeniu odchylania poziomego pojawia się napięcie +5V po włączeniu zasilania.

    TV Serwis mimelektronik   27 Cze 2003 10:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1334
  • Philips 21PT165C/58P

    Uszkodzony był trafopowielacz (przebijal do rdzenia). Uszkodził TDA3654, bo brak był odchylania pionowego. Po wymianie obraz jest prawidłowo, ale brak fonii. Po wymianie TDA 7056A nadal brak fonii. jezeli ktos spotkal sie z takim przypadkiem, to prosze o jakies wskazowki. Pozdrawiam Zibi

    TV Serwis tesla333   30 Cze 2003 09:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1668
  • PHILIPS 15A12TA wyłącza sie !!!!

    przelutuj układ odchylania pionowego, wymień kondensatory w apilkacji tego układu i w zasilaniu tego układu 8)

    Monitory Serwis Dzieju   29 Cze 2003 21:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1143
  • Philips Brilliance 1709

    Tak jak napisales HV i odchylanie sa rozdzielone, tranzystor od trafa grzeje sie ale w normie, natomiast mocniej grzeje sie ten LJH16212 od cewek (jest mocno goracy ale wydaje mi sie ze tez w normie) cewki odchylania nie grzeja sie wogule, rdzen oczywiscie sprawdzilem i jest caly. Narazie szukam testera...

    Monitory Serwis Gorgoroth   09 Lip 2003 11:14 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2090
  • PHILIPS PT55-15

    Mam problem właśnie z taką płytą A10E. Problem polega na tym iż odbiornik pracuje poprawnie przez godzine lub dwie po czym samoczynnie się wyłącza . Tak jak na stand-by z tym że nie ma możliwości go ponownie włączyć. Trzeba wyciągnąć wtyczke odczekać kilka minut i znowu buja się 2 godziny. Zaznaczam...

    TV Serwis plenin   30 Cze 2003 11:48 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1844
  • PHILIPS 25ST2451 / 10B

    Kondek sprawdziłem.Zwarcie ginie po odłączeniu cewk odchylania.

    TV Serwis elektor   07 Lip 2003 23:16 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1653
  • Philips 25PT410358 Chasis L6.2AA

    Dokładnie obejżyj cewki odchylania

    TV Serwis Telo   31 Paź 2006 17:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2367
  • PHILIPS 25PT4101-PROBLEM Z KOREKCJĄ

    Witam-powracam do tego nieszczęsnego PHILIPSA . Jak wspomniałem nie mam reakcji na regulacje w module korekcji(boki obrazu uginają się do środka). Czy może być to spowodowane uszkodzeniem cewek odchylających?

    TV Serwis JAROJA   26 Lip 2003 19:27 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1895
  • Brak wizji w tv Philips 28PW9417

    Im bardziej się przyglądam dochodzę do wniosku ,że to wcale nie musi byc Philips -siedze w "G" sama budowa wewnętrzna mi troche na PH. nie pasuje do tego kartka tylna jest kserowana a obudowa polakierowana na silver .Doszedł mi problem zidentyfikowania TV .Płyta sygnałowa leży poziomo i jest największa...

    TV Serwis Adrian2   28 Sie 2003 18:42 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2749
  • Philips chassis L6,2

    Witam serdecznie. Mam mały problem z wymienionym odbiornikiem. Trafił do mnie z uszkodzonym bu1508. Po jego podmianie oraz kondensatorów w odchylaniu chodził 3 godziny. Po tym czasie coś strzeliło i zgasł. Uszkodzone zostały BU, ora zelementy C2428( rozerwało go), R3425. Pytanie- czy ktoś z Kolegów...

    TV Serwis jotka   26 Wrz 2003 21:23 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1905
  • Philips C2082DAS

    Czy wymieniał ktoś w tym monitorze oryginalny tranzystor końcowy odchylania poziomego THD400 na 2SC3998 ? Z tego co już przeszukałem na Elektrodzie ( i nie tylko) potrzebna jest do tego niewielka przeróbka ukł. odchylania poziomego...

    Monitory Serwis fillo   08 Kwi 2004 09:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1528
  • Philips 21PT166B/58T AA5 Zmienia sie czestotliwosc linii.

    odrazu zaznacze ze na telewizorach sie nie wyznaje (robie tylko monitory), wiec bedzie ogolnie... posprawdzaj to co robi stabilizacje pll i to co wytwarza ta czestotliwosc.. mysle o kondensatorach w aplikacji procesora odchylania nie stawialbym na trafo, ale stawialbym na rezoanasy, wiec jesli sa tam...

    TV Serwis candle   27 Sie 2003 11:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1124
  • Philips 27ce4592

    no ok! ale w którym bloku szukać dalej usterki? Blok WN jest prawie cały wymieniony. Wymieniono trafopowielacz, wszytskie elektrolity, scalaka, sprawdziłem większość elementów. Zaraz zabieram się za podłączenie obniżonego zasilania, tylko że nie wiem gdzie dalej dopatrywać się usterki. W WN czy może...

    TV Serwis sixkiller   28 Sie 2003 09:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1274
  • philips 105MB

    Najprawdopodobniej "zimne luty" w okolicy odchylania pionowego.

    Monitory Serwis gmam   29 Sie 2003 05:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1014
  • Philips 17PT156A/42P

    Na dobrym zrobilem taki test;ze odpielem odchylanie H i sprawdzalem co sie dzieje.Brak napiecia na tda4504b na 12 po odlutowaniu 12 nogi pojawai sie cos okolo 12v.Ja stawiam na transformator wysokiego napjecai ale oczywiscie trzeba sprawdzic wszystkie elementy obok wysokiego

    TV Serwis TadeuszZ   01 Wrz 2003 14:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1639
  • Philips L6.2 Goracy radiator

    Ten model był wiele razy wałkowany i jest dość skomplikowany bo chassis od 14 calowych TV zostały wstawiane do 25 calowych telewizorów i to na jednym radiatorze trzy elementy które się bardzo mocno grzeją i powierzchnia radiatora jest za mała te L6.2 się mocno grzeją to normalka. Podstaw tranzystor...

    TV Serwis juliusnemo   12 Wrz 2003 22:39 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2624
  • PHILIPS L6.2-nie startuje

    Daj w szukaj L6.2( jesli juz tego nie zrobiles ), sprobuj na sztucznym obciazeniu, poszukaj co moze przywierac, obejrzyj impulsy w odchylaniu poziomym(na kluczu)

    TV Serwis Dexter23pl   15 Gru 2004 23:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2483
  • Philips GR2.2-pasek jaśniejszego odcienia na ekranie

    wydaje mi się że uszkodzenia należy poszukać w odchylaniu pionowym, lub jego zasilaniu.

    TV Serwis kocek   26 Wrz 2003 08:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1363
  • philips 21PT4475/48

    mam problem z w/w pudełkiem... mianowicie... brak odchylania poziomego tranzystor który kluczuje transformatorek napedowy(przed bu) na stałe zwiera do masy.....- na bazie ma 0,8v sprawdzalem od konca ...az do NE 555 i tak mi zabrakło schematu...i przedewszystkim wiedzy :D co mogli byscie mogli...

    TV Serwis marcinus128   30 Lis 2003 15:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3429
  • Philips , chassis ANUBIS A AC, brak wizji

    Mam telewizor z usterka jak wyzej tylko ze na wejściu układu TDA3653(nóżka 1) nie ma zadnego napięcia a według schematu powinno tam byc 1.3V. Oscyloskopu nie mam i nie wiem jak zdjagnozowac wczesniejszy układ TDA 4504.Inne funkcje układu działają(przynajmniej gen odchylania poziomego).Czy któres elementy...

    TV Serwis boston   24 Wrz 2003 20:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2278
  • philips brilliance 1520 4CM8270/20T

    Schemat jest tutaj: jak piszczy to jest przeciążona ,sprawdż stronę wtórną a zwłaszcza odchylanie poziome

    Monitory Serwis LUCOM   01 Paź 2003 08:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1283
  • philips tv 28PT450A/100

    Jest tu następujące uszkodzenie.Przy włączonej żarówce w kolektor "BU" napięcia z zasilacza są ok.Niestety podłączony tranzystor odchylania pali się w momencie włączenia proszę o wskazówki gdzie szukać uszkodzenia

    TV Serwis Richi   06 Paź 2003 14:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1195
  • Philips 17B1821W/02C

    Witam Pod katem zimnych lutow juz to przejrzalem. Potrzebowalbym wiedziec jaki jest tranzystor w odchylaniu bo cos mi sie zdaje ,ze jest zaladowany jakis cudak nie od tego modelu i w tym moze byc problem Pozdrawiam Przemo

    Monitory Serwis Przemcio   03 Paź 2003 07:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 937
  • tryb serwisowy Philips L6.2

    Chcę skorygować obraz w moim Philpsie. Mam poduszkę przesuniętą w górę i w lewo. Stało sie to po wymianie odchylania. Przesunięcie jest niewielkie. Czy powinienem to zrobić potencjometrami na płytce odchylania, czy może musze wejść do trybu serwisowego? Czy tam coś zdziałam bez pilota serwisowego? Za...

    TV Serwis Kamil J.   08 Paź 2003 17:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2144
  • miganie-zaniki obrazu OTVC PHILIPS model.14PT1562

    najpierw posprawdzaj zimne luty w okolicach odchylania poziomego i na płytce kineskopu szczególnie żarzenie.

    TV Serwis pawel-bartecki   11 Paź 2003 14:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1144
  • Philips 28GR9770/22B chassis G110

    Mam taki problem z tym tv.Być może któryś z kolegów przerobił ten temat i mógłby się podzielić swoimi spostrzeżeniami na ten temat.Z góry dzięki. Po wymianie uszkodzonego trafopowielacza (zamontowałem EP 1839-taki mieli w sklepie) brak jest pełnej szerokości z efektem braku korekcji.Korekcja reguluje...

    TV Serwis micro   15 Paź 2003 23:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2228
  • PHILIPS 20PT9007

    W chassis MG2.1E w bloku odchylania V jest układ tzw. Frame Rotation przy pomocy którego możemy dokonać obrotu obrazu. Należy wejść w jeden z trybów serwisowych (dot.geometrii) i przeprowadzić odpowiednią regulację. To w ustosunkowaniu się do postu jarosław szkoda . Temat jest "historyczny" ale warto...

    TV Serwis oldboy   14 Paź 2003 13:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1436
  • Philips 25PT4523/58 - leci BU1508DX

    Koledze wyżej pomyliło się z chassis L6.2 ale jak dobrze spisałeś to 25PT4523/58 ma chassis MD1.2E i jak uszkadza ci się tranzystor w odchylaniu to wymień kondensatory wszystkie w okolicach tranzystora popraw zimne luty w odchylaniu a dokładnie przelutuj tą małą płytkę na cewkach odchylających i same...

    TV Serwis madar   13 Gru 2005 15:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4714
  • PHILIPS 14"

    Sadzę że jest to uszkodzenie mechaniczne pęknięta płytka zimny lut lub przerwa w cewkach odchylania H. Najlepiej zacznij od sprawdzenia cewek wyciągnij gniazdko z płytki i sprawdź omomierzem czy obwód H ma przejście.

    TV Serwis dinopd   16 Paź 2003 14:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1247
  • Philips chassis 110

    Rozchodzi Ci sie chybo o chassis CP110 jak tak to zakłucenia odchylania poziomego sa spowodowane utrotą pojemności kondenzatora 2633 100μF. A akumulatorek jest na napięcia 2.4V.

    TV Serwis drago   28 Paź 2003 23:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1325
  • Philips 21pt165b/58p anubis a

    Dla sprostowania to jest chassis AA5 AB,MC44603P Masz sprawny...miganie diody led wskazuje błąd(odchylanie poziome),najprawdopodobniej do wymiany trafopowielacz(częsta usterka w tym chasiss).wpisz w funkcjii "szukaj" AA5,dosyć sporo było pisane na ten temat,między innymi mój temat...

    TV Serwis witt69   29 Paź 2003 09:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1691
  • Philips 21PT350A/01 Chassis ANUBIS B AB

    Cały kłopot jest prawdopodobnie w procesorze . Do załączeniu tv wyłącznikiem sieciowym nastepuje start odcylania poziomego i natychniast przechadzi w tryb standby a raczej w tryb alarm ba z przodu tv jest żułta diota ktura sygnalizuje alarm . Po odłaczeniu nie pamietam kturego teras tranzystora SMD ,...

    TV Serwis Agielos   02 Lis 2003 11:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1890
  • philips 105MB

    przyjrzyj sie elektrolitom w odchylaniu pionowym, co z tymi paskami? ona sa w jakims kolorze?

    Monitory Serwis radiosimon   02 Lis 2003 15:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1005
  • philips 7cm5279/00t

    dałem 200om ,tyle pokazywał omomierz. Mam jednak kolejny problem . Monitor przy rozdzielczości 640/480chodzi poprawnie .Przy rozdzielczości 800/600 obraz wąski ,nie można go rozciągnąć ani potencjometrami z przodu ani z tyłu (wyprowadzone do SVGA).Sprawdzałem pod kątem zimnych lutów i nic, elementy...

    Monitory Serwis mrwo   04 Paź 2004 11:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 838
  • TV PHILIPS 21PT166B/58P

    Skoro była pionowa linia to znaczy, że generator linii pracował lecz brak było (jest) zasilania cewek odchylających. Być może to tylko zimny lut, może przerwa na cewkach odchylania (rzadkie zdarzenie). Niewłaściwe obciążenie generatora spowodować mogło dalsze uszkodzenia. Poszukaj przyczyn braku zasilania...

    TV Serwis elektron6   10 Lis 2003 14:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1652
  • Philips MD2.12

    czy mozesz podac modle tego tv? ja mam taki 28 cali I mam podobny problem . u mnie lazal tranzystor w odchylaniu oraz pojemnosc ceramika 221 na 2kV. Moj model to 82 calowka. Jezeli masz tv takiej samej wielkosci to powiedz czy masz po lewej stronie od trafa dodatkowy modul korekcji. A moze masz posta...

    TV Serwis egon-tv   10 Lis 2003 15:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1500
  • PHILIPS 21PT2665/59 brak w i f

    zacznij od sprawdzenia wszystkich napięć zasilających. Podkręć napięcie na siatce ,rozjaśnisz w ten sposób obraz, jeśli zobaczysz tylko poziomą cieńką linię to będzie świadczyło o usterce w obwodach odchylania pionowego...

    TV Serwis melon   15 Lis 2003 11:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1113
  • Philips 21GR9751/22b

    Od stwierdzenia czy to sam zasilacz jest wadliwy ,czy cos go przywiera po wtornej (najcz. odchylanie ). Amoze nie ma napiecia pomocniczego w przetwornicy ? (elko za dwoma rezystorami mocy idącymi od +300V -czesto maja przerwe) Masz pecha , bo nie jest to wdzieczny obiekt na stawianie pierwszych krokow...

    TV Serwis mozampa   25 Lis 2003 07:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2094
  • Philips 28PT4423/58P

    Jest to płyta L6.2 , temat powraca niczym bumerang . Przeglądane przeze mnie posty na ten temat , niestety nic nie wniosły , dlatego postanowiłem jeszcze raz napisać o tym chassis . Problem polega na tym że pali BU 1508AF , jednak przed jego uszkodzeniem tv noprmalnie pracuje około 5 minut . Tuż...

    TV Serwis Telo   18 Sty 2004 10:20 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 4500
  • philips 15A2227Z - nie uruchuchamia sie

    Po wlaczeniu testera uruchamia sie przetwornica lecz nie zaskakuje wysokie.Stwierdzilem zanizone napiecie zasilajace trafo WN (ok 15V) .Po rozlutowaniu zabezpieczen elektronicznych zaskuje wysokie napiecie po czym monitor przechodzi do St-by.Podnioslem napiecie drugiej siatki i zaobserwowalem pojawiajaca...

    Monitory Serwis mwalec   24 Sty 2005 23:12 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1680
  • Philips 21PT1653/58P S-L6.2

    BUZ90 albo podrobe za 6.50PLN(sa niezlej jakosci w przeciwienstwie do innych "malowanek") Rokowania sa raczej zle pewnie trafopowielacz... Sprawdz koniecznie BU1508AX z odchylania i driver BC368 oraz elementy pomiedzy nimi(dlawiki) Uruchom najpierw na zarowce(ten zasilacz musi wystartowac sam ,po czym...

    TV Serwis Telo   06 Gru 2003 14:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2563
  • Philips 21TP166c -pozioma kreska

    Użyj funkcji 'Szukaj' - wpisz: brak+odchylania i czytaj (wszystko już było...)

    TV Serwis amik9m   06 Gru 2003 13:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1093
  • philips mcm2020 lub siemens saturn 9420

    Po włączeniu zasilania grzeje się tranzystor w odchylaniu H , i pali się po około 5 sekundach. Każde załączenie kosztuje 15 zł więc proszę o podpowiedź lub schemat.

    Monitory Serwis radiosimon   14 Gru 2003 21:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 889
  • Philips 14PT1353/58 chassis L6.1

    Jeżeli chodzi o ten przy cewkach odchylających , to 1k .

    TV Serwis anbys   10 Lut 2006 08:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1765
  • PHILIPS 14pt1556/21 chassis LO1.2EAB

    Witam potrzebuje sie dowiedziec jaki jest scalak odchylania pionowego w tym telewizorze na chasi l01.2e aa

    TV Serwis Metrex   22 Gru 2003 18:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1262
  • Brak odchlania H Philips 4cm2299/22t

    Mam monitor Philips ,który ma brak odchylania H na ekranie obraz jest zamknięty do środka.Wysokie napiecie działa poprawnie.Co trzeba wymienić ,żeby obraz sie otwarł.

    Monitory Serwis zamek14   10 Sty 2004 01:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 941
  • Philips 28 4BE TV2807 trafopowielacz?

    sprawdż przetwornicę na żarówce, a potem kondensatory przy tranzystorze odchylającym, odłącz wszystkie nogi trafopowielacza z wyjątkiem tych które zasilają go z przetwornicy, jak nie ruszy to 100% trafo.

    TV Serwis ziutek2002   01 Mar 2004 19:07 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2854
  • Philips GR2.4

    Musisz zacząć wszystko od początku 1.Jeżeli pokazywała Ci się pionowa linia, znaczy że gdzieś jest przerwa w odchylaniu H.Sprawdź czy nie ma zimnych lutów na wtyczce przy cewkach kineskopu(nie na płycie głównej). 2.Sprawdź te elementy: -dioda zenera 6561(68V),bezpiecznik 1534 i tranzystor od korekcji...

    TV Serwis PIOTREL   01 Lut 2004 10:52 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2378
  • philips chassisGR1-AX11 awaria zasilacza

    Do Philipsa z chassis GR1AX nie ma kitu naprawczego należy wymieniać elementy pojedynczo jak uszkodzony tranzystor w odchylaniu to możliwe ,że na 80% jest uszkodzony trafopowielacz,częsty przypadek w tym typie chassis.

    TV Serwis Telo   13 Sty 2004 08:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1296
  • Philips 21PT166A/42P

    Końcowym elementem odchylania są cewki więc cofnij się od cewk a napewno trafisz na układ odchylania. Po drugie możesz skorzystać ze schematu i po problemie. Najprościej jednak będzie przyjrzeć się płycie, może wizualnie zlokalizujesz zimny lut.

    TV Serwis szczepang   13 Sty 2004 20:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1359
  • PHILIPS g110 - brak obrazu, POMOCY

    Witam.Na począteproszę sprawdzić prawidłowość impulsu SSC /supersandcastle/ ,czy słychać że pracuje układ odchylania pionowego /sprawdzić proszę zasilania pionu/,czy widać ,że żarzy kineskop.Czekam na odpowiedz.Pozdrawiam.SKORBI.

    TV Serwis maxsus   19 Sty 2004 12:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1806
  • Philips L6.2 słychać strzelanie w głosnikach.

    Sprawdź wartość napięcia zasilającego odchylanie poziome i czy zmiwnia swoją wartość w trakcie zmiany jaskrawości, gdy napiecie jest nietabilne sprawdź kondzioły w zasilaczu. Pozdrawiam Mirek

    TV Serwis andrejo   19 Sty 2004 20:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1489
  • Philips 107S-problem ze startem

    Witam i liczę na życzliwość kolegów.Mam problem z tym monitorem, mianowicie zasilacz pracuje bez zastrzeżeń(wg. mnie), dioda świeci cały czas na zielono.Wysokie natomiast pracuje na minimum(na odchylaniu V max. napięcie wynosi 10V).Nie mam schematu ale podejrzewam usterkę w obrębie L4990A,napięcie na...

    Monitory Serwis radiosimon   20 Sty 2004 13:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1527
  • Jaki tranzystor poziomego do Philipsa 107S?

    Obejrzyj sobie schemat phila109B2 zrzuciłem go na elektrodę.Odchylanie jest bardzo podobne do naszych.Powodzenia!

    Monitory Serwis Majger   20 Sty 2004 13:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1080
  • PHILIPS 17A8808Q - BRAK WYSOKIEGO

    Witam! Moja sugestia jest taka, że tranzystor, który wymieniłeś nie jest tranzystorem kluczującym WN, napięcie V GS ma tylko 500V. Kolejna sugestia to taka, że monitor może nieć oddzielne wysokie i oddzielne odchylanie H. Proponuję sprawdzić także przetwornicę (wartość napięcia B+). Niestety schematu...

    Monitory Serwis Connor MacLeod   25 Sty 2004 19:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 948
  • Philips 25PT4423/58

    kostka390nf ( niebieska) na pionowej płytce odchylania

    TV Serwis lechou   23 Sty 2004 15:28 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2366
  • Philips 29PT8505/12

    Zauważ, że oba uzwojenia tego transformatora są połączone do obwodów porzez pojemności więc jeżeli poleciał z niego dym to musiał dostać stałą prądową, być może od głównej gałęzi odchylania. To by tłumaczyło zadziałanie protekcji napięcia systemowego.

    TV Serwis DWAserwis   11 Lut 2004 23:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5589
  • Philips 2PW9501

    Masz uszkodzenie w układzie odchylania H.Sprawdż cewki H i kondensatory na płycie przy wtyku cewek.Sprawdź czy nie ma zimnych lutów.

    TV Serwis zbylat   26 Sty 2004 11:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 773
  • Philips

    Mam problem z Philipsem 29PT5322/58 ( chassis MD1.2E ) Po załączeniu startuje, słychać jak rusza odchylanie i wysokie, a po ok. 10 sekundach leci z hukiem bezpiecznik. Cewki rozmagnesowujące były odłączone. Na eloektrolicie sieciowym pozostało napięcie. Wygląda tak jak coś przed przetwornicą. Prostownik...

    TV Serwis Bavido   28 Sty 2004 16:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1441
  • znowu philips l2.6

    Jak uszkodzony tranzystor w przetwornicy to wstaw kit serwisowy do chassis L6.2 nie ważne ,że elementy wyglądają na miernik na dobre wpisz w wyszukiwarkę chassis L6.2 napewno znajdziesz mój post tam ostatnio napisałem co wchodzi w skład tego kitu.Naprawa tego typu chassis nie należy do łatwych sam się...

    TV Serwis Michał99   28 Sty 2004 16:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 950
  • Philips 21PT165C obraz czarny

    Telewizorek naprawiony. Dzięki za podpowiedzi. Uszkodzone były elki pionu i scalak TDA odchylania .

    TV Serwis preszpan   22 Gru 2005 19:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2256
  • Problem z tv philips 25pt4501

    sprawdż odchylanie pionowe

    TV Serwis goralandrzej   30 Sty 2004 22:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 846
  • Philips 28GR 9770 - nie dziala - help me

    sprawdż czy nie masz gdzieś zwarcia po wtórnej trafopowielacza ,jeśli nie to zobacz czy po tym syczeniu masz ciepły tranzystor odchylający, jak tak to padlo trafo. Sprawdż kondensatory przy tym tranzystorze.

    TV Serwis ado   22 Sty 2005 23:39 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2378
  • PHILIPS AA5AA

    na schemacie mam podane ze na 42n (zasilanie gen. odchylania pion.) Tda 8362 ma być 2,8v u mnie jest 7,6 czy to może być przyczyną a jeśli tak to czy podniesienie napięcia w zasilaczu powinno załatwić sprawę?

    TV Serwis karina   28 Lut 2004 13:30 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1898
  Szukaj w 5mln produktów