auto jest bardzo proste do zrobienia,pompę możesz ciąć bez problemu,jest w progu na kolorze niebieskim,kierunki o ile pamiętam łapałem w progu albo pod kulumną kierownicy pomarańczowy i zielony,krańcówki masz na szarym w boczku kierowcy,możesz też odciąć bez ryzyka niegasnący przy rozruchu plus po stacyjce w jej wiązce-przewód dość gruby ale można ciąć,prądy...
Jeśli jesteś z wa-wy lub bliskich okolic to na przyszłość w takich przypadkach zapraszam, odtworze Ci transponder na podstawie zapisu w immo/bsi lub dokoduje inny do systemu. kontakt na PW.
Witam Wszystkich Co można odciąć w tym aucie aby nie generowało błędów? Zacząłem kombinować z odcięciem zasilaniem modułu pompy paliwa ale to od razu powoduje mnóstwo błędów. Może ktoś robił już takie auto i wie gdzie się sensownie podłączyć, może jakaś rozpiska lub schemat. Proszę o pomoc. Pozdrawiam W.B.
Witam. Jest to druga generacja instalacji? Jeśli tak to należy odciąć "pamięć" sterownika np. przekaźnikiem. Czasem trzeba uciąć więcej, bo 2 kabelki ze sterownika benzynowego ale mało podałeś informacji. To, że muli silnik przy dojeździe do skrzyżowania to może pomóc- odsunąć wlot powietrza z zewnątrz do filtra powietrza.
Witam ponownie. Wczoraj korzystając ze słoneczka, wykonałem poszukiwania jasnobrązowego przewodu, ale u mnie w okolicy progu takowego nie znalazłem, są tylko niebieskie, zielone i jeden żółty (grubszy).
Usterka zawsze powstaje w jednym miejscu i wystarczy gorącym nożem odciąć kawałek spodu; tam gdzie będziemy działać i później go wkleić.
Odepnij niebieską wtyczkę tak żeby odciąć cały moduł od instalacji auta, bo podejrzewam uszkodzenie modułu. BTW masz 136 lub 150KM BlueHDi, bo 140KM nie był montowany w tym aucie.
500 km na samej benzynie, bez zmian... Przesyłam filmik z Lexi Dziękuję https://filmy.elektroda.pl/37_1722176850... Dodano po 46 "Dla testu zakręcić zawór w butli i 1-2tyg tylko na PB" - odciąć lpg? "plaka" proszę, nie rozumiem Przetłumaczę za pomocą tłumacza... dziękuję autoadootacja https://obrazki.elektroda.pl/7382433100_... Dodano...
To jak tak już rzeźbić to proponuje założyć taki typowy przełącznik od szyb. Odciąć przy złączu BSM i puścić kabelek dwużyłowy do środka do przycisku. Dodano po 6 A ten przełącznik to można przecież rozebrać i spróbować naprawić. A nawet widzę że dostępne są same manetki . Patrząc kolego na twoją specjalizację to raczej żadne wyzwanie dla ciebie.
Co do skrzyni nie pomogę ale jeżeli chodzi o elektronikę to trzeba przeprogramować BSI oraz sterownik silnika aby widziały skrzynię manualną. Sam przerabiałem ten temat w citroenie c5. Bez przeprogramowania nie chciał nawet odpalić bo nie widział pozycji P. Rozumiem że przeprogramuje wszystko lexią mam też do dyspozycji launcha ? Pytanie co z wiązką...
Zawiła robota: sterowanie bezpośrednio siłownikami. Musisz odciąć przewody zasilające siłowniki przy sterowniku fabrycznym i w szereg wpiąć przekaźniki (chyba, że masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami)
Witajcie, jaki obwód można odciąć aby było bez błędów i aby silnik zgasł po wyzwoleniu przekaźnika? Mam lokalizator tk103 i chciałbym go zamontować.
Witam mam problem z wyłączeniem immo w samochodzie citroen berlingo 1.4 benzyna 2004r sterownik s2pm-372 sagem posiadam plik immo off ale po wgraniu do samochodu wyświetla błąd p1612. W sterowniku w środkowej wtyczce należy odciąć piny f3 i f4 ale w moim sterowniku są nie połączone. W zalaczniku przesyłam pliki imo on i imo off oraz zdjęcia sterownika...
Niestety wentylator nie pracuje po włączeniu klimatyzacji. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej chyba musi działać bo jak trochę potrzymałem samochód na wysokich obrotach i temp przekroczyła wymagany poziom do załączenia 2 biegu wentylatora to komputer próbował włączyć 2 bieg ale ze wentylator nie ruszył to wyskoczył błąd przerwy w obwodzie i niezgodności...
Immo wyklucz, nie ma prawa odciąć odpalonego silnika. Ewentualnie zapalałby od strzału i gasł natychmiast. Mechanik ma rację. Jeśli jeszcze są opiłki to niestety czeka Cię remont.
Witam. Mam samochód Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi 2003. Od wczoraj nie mogę go odpalić, objaw to brak reakcji rozrusznika po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Dzisiaj posprawdzałem przewody przy rozruszniku i okazało się że przewód sterujący (żółty cienki ) jest przerwany, ukręcony przy samej kostce która była na tymże przewodzie nie bardzo wiem co...
ale ja NIE MAM kluczy... zakodowalbym to sobie ale ECU nie przyjmuje kodu PIN, więc prośba o to jak odciąć to immo?
Odpiąłem od sterownika, ale sprawdzam miernikiem. Żarówka byłaby lepsza w przypadku przerwy w przewodach (miernik zapika, ale żarówka nie zaświeci). W przypadku zwarcia miernik szybciej zapika zwarcie niż żarówka... Najprościej byłoby podmienić sterownik na próbę, ale jak na złość to jedyne auto z tym silnikiem w stajni klienta... Gdyby ktoś był w stanie...
Teraz szukam bezpiecznika bo nie świecą żadne oprócz postojowych. Tak jest zwarcie ktoś już wymieniał te kostki kiedyś,z jednej strony na masie jest napięcie ,ktoś chyba źle podłączył te przewody albo jest przebicie,z jednej strony czarny idzie do białego ,a z lewej strony czarny idzie do brązowego ale na nim jest napięcie gdy sprawdzam probowkąy ,gdy...
mysle ze moj problem jest podobny: auto citroen c3, czujnik podlaczony do lampy cofany wylacza sie po wcisnieciu hamulca? gdzie tkwi problem? co powoduje taki spadek napiecia. przestala dzialac takze trzecia lampa hamulcowa? pozdrawiam wk Może masę wyłapałeś przez żarówkę stop?
Witam. Posiadam Citroena Xantie 2.0i z 1994 roku, mój problem to odnalezienie wiązki wtryskiwaczy benzynowych, tzn. gdzię się wpiąć aby po przełączeniu na gaz odciąć dopływ benzyny do silnika? Mam najprostszą instalacje gazową jaka może być, czyli butla, wielozawór, parownik i mikser. Z góry dzięki za odpowiedzi :) .
Witam Jestem posiadaczem C5 ii z przebiegiem 240tys. Auto ciągle wywala błędy wymienione w tytule w różnej kolejności, przechodzi w tryb awaryjny, czasem błąd kasował sie sam po kilku godzinach, i mogłem przejechać od 300-3000tys km bez wchodzenia w tryb awaryjny. Problem sie jednak nasila na tyle ze nie da sie tym autem jeździć. W momencie kiedy wywala...
kopałem w aucie dzisiaj od 13 do 16.30 i nic oprócz jednego złamanego konektorka nieznalazlem ale to nie usunęło usterki. z elektryką samochodową nie mam zbyt wiele doświadczenia i wiedzy na jej temat więc dla pewności Jak najłatwiej sprawdzić masy ? Kabelek z aku ( + ) do żarówki i 2 końcem szukać czy świeci? w których miejscach sprawdzać ? Widziałem...
najprościej tłumacząc blaupunkt podaje ci impuls +12V po załaczeniu radia przeznaczony do zasilania np.anteny do oryginalnej instalacji citroena i objawia się to tym o czym piszesz,wyjmij radio,i wypnij z oryginalnej kostki samochodu pin obok pinu zasilania nad masą,patrząc prosto na kostkę[po prawej stronie masz wypustki blokujące to drugi pin od lewej...
Należy wziąć cięcia boczne, ściągaczki do izolacji, lutownicę transformatorową, odrobinę cyny lutowniczej, próbnik żarówkowy oraz taśmę izolacyjną. Następnie w skrzynce z napisem : "ORVEL PIRANHA art. S 603 KBA 9541" zlokalizować przekaźniki blokady zapłonu i podążając po ścieżkach biegnących od tych przekaźników znaleźć zblokowane obwody, wspomagając...
Dla wszystkich, którzy chcą naprawić jeża w regulatorze dmuchawy. Należy zakupić dwa tranzystory mosfet IRL 3803 . Zdemontować wentylator i wymontować jeża. Obskrobać to czarne wypełnienie przy blaszkach, wyciągnąć blaszki i delikatnie podważyć tranzystory. Potem oskrobać dalej z gumy i odciąć uszkodzone tranzystory. Dla pewności można zmierzyć omomierzem...
Brak prądu na wtryskiwaczy czyli bsm lub dodatkowy alarm odcięcie zapłonu
Witam. Do wymiany czujnika konieczne jest (poza samym czujnikiem) wymontowanie zwierciadła z prawego lusterka, odczepienie lakierowanej na kolor nadwozia nakładki i dwa kawałki porządnej termokurczki. Stary czujnik odciąć pozostawiając odpowiednio długie odcinki przewodów od instalacji lusterka, żeby nałożyć termokurczki i polutować. Przewody od czujnika...
Witam, auto jak w temacie. Dokopałem się już że wzbudzeniem steruje niestety BSI. Sprawa wygląda tak zaplam kontrolka się pali cały czas, obroty na 3-4tysiące alternator sam się wzbudzi łądowanie jest można jechać i 4h -14.4volta. Na przewodzie z wzbudzenia było 0volt, dokopałem się do zączki przy lewym nadkolu zaśniedziałe wyczyściłem. Teraz pokazuje...
citroen 2.2 hdi c5 2002 po wymianie podkładek wtryskiwaczy przestał zapalac. Trzy wtryski wyszły bez oporu, a jeden się stawiał to tez musiałem go rozkręcić, ściągnąć górę aby wkręcić przyrząd i wybić go do góry. Niestety przy odkrecaniu górnej nakrętki uszkodzila się elektroniczna cześć wtrysku co się okazało po próbie odpalenia - wywalił błąd obwodu...
Cobra. Odłączyć centralę, może być w wersji kompakt zespolona z syreną pod maską. Połączyć przewody odcięcia. Schematy na forum.
Napięcia stałego, a bezpieczniki pod bsm sprawne? Widziałem ostatnio takie auto gdzie zasilanie i masa były położone nowe a te w wiązce były odcięte.
Chciałbym zamontować identyfikator KD-1 w citroenie C4 ale mam wątpliwości jaki obwód odciąć.W serwisie citroena twierdzono że po odcięciu pompy paliwa lub rozrusznika komputer wykryje przerwę i będzie później wyrzucał błąd serwisowy(elektrozaworu raczej bym chciał uniknąć)- może ktoś ma już doświadczenia z alarmami w C4 ?
podłączenie bezpośrednio pod siłowniki Tak, tylko w "spoczynku" na obu przewodach jest wystawiona masa. Podanie +12V ze sterownika wymaga na ten czas odcięcie (przekaźnikiem) przewodu od strony fabrycznej wtyczki.
Cześć Koledzy poszukuję schematu elektrycznego zasilania pompy paliwa w Citroenie c5 2009 2l benz. Ewentualnie schemat zasilania cewek zapłonowych do świec, może jeszcze jakieś propozycje? Chcę zrobić alarm i odciąć jeden z obwodów. Od czegoś trzeba zacząć . Za każdą pomoc dziękuję.
Może być wina sterownika, ale zacząłbym od kabli idących do niego. Sama wymiana sterownika w tym wypadku to raczej odcięcie immo całkowicie. Innymi słowy sterownik przerobiony lub w stanie fabrycznym (virgin). Inaczej nic z tego nie będzie i nie odpalisz.
Witam, czy jest jakiś sposób na sondy przy fapie? Wydech z mojego auta, a dokładnie fap został, hmmmm, skradziony mam już samochodzik po remapie i tylko z prosta rura zamiast filtra, ale wciąż mam błędy P1421 i P1425 pierwszy to wlot do filtra, drugi to wylot, oba mają zwarcie na obwodzie oraz brak sygnału temperatury. Potrzeba mi zrobić coś z tymi...
Z opisu Twojej kontrolki wynika że brak możliwości uruchomienia samochodu wynika z odcięcia immo, a po drugie to sprawdź akumulator i rozrusznik skoro przegasają kontrolki. W bezpiecznikach nie masz czego szukać.
Czy gdyby nie było tej diody to na 100% przyczyniłoby się to do zepsucia BSI? - przyczyniłoby się to raczej do ewentualnego uszkodzenia wyjścia w alarmie, jeżeli odcięcie jest na głównym po stacyjce. To, że nie można robić odcięcia w citroenie to jakieś bajki. Nie można robić odcięcia czego?. Pompy paliwa w benzynie?, głównego +15?, czy może sterowania...
Witam z tego co pamiętam to musisz rozciąć kable i podłączyć do pinów , a odcięte zaizoluj Nic nie możesz pamiętać, bo nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Jak takie bzdury mogą tu przechodzić?
Mam napiecie jeszcze przetestuję ten zawór pod napięciem dmuchając w niego czy odetnie powietrze bo tego nie testowałem.
Dzięki. Właśnie tak zrobiłem. Tylko nie wiedziałem czy może tak zostać, czy brak fabrycznej masy oznacza że komputer ją odciął z jakiegoś powodu.
A może masz zwarcie i już na dojściu do bsm masz 12V dlatego przekaźnik w BSM masz załączony. Odetnij kabel 1025 sterujący ze stacyjki przy BSM.
Mam bojowe zadanie na piątem założyć alarm w Citroenie Jumpy, i teraraz moje pytanie czy ktoś posiada rozpiskę kolorów kabelków i umiejscowienia wiązek w tym Citroenie? mam podłączyć alarm, wysterować central i odciąć zapłon. To jest dizel wiec moge tylko odciąć pompe lub rozrusznik? Moze jest cos jeszcze co moglbym odciąć? jakiś + po stacyjce moze?...
Jak masz możliwość to sprawdź działanie pompy na Citroenie. Odetnij can skrętkę i zobacz czy będzie chodzić w trybie awaryjnym. Tam dociera tylko gruby plus i minus can i plus po 15
Niestety, podmieniłem BSI, ciągle nie odpala. Na samostarcie odpala, ale nie podtrzymuje, po odcięciu samostartu, gaśnie.
Ale to jak nie widzi obrotów wału to musisz mieć inne błędy a nie takie same albo masz ich więcej. Tam wyżej masz napisane nawet który za co odpowiada z grubsza za zbyt niskie napięcie. Jak nie widzisz obrotów wału to już ja Ci nie pomogę tak głęboko w tym nie siedzę. Możesz przekręcić rozrusznikiem czy BMS odciął ci zasilanie - to kluczowa informacja...
Wspomaganie uszkodzone i dlatego był odcięty kabelek. Stary numer.
może nie jasno opisałem , 2 i 3 łącznie do jednego zbiorniczka , to wypadałoby mniej więcej po równo .Piszesz że górna granica to 15ml , więc te ok.20ml to definitywnie kwalifikuje do roboty ? Chcę jeszcze zmierzyć ciśnienie na pompie wychodzące na listwę przy ,,odciętych'' wtryskiwaczach
Mogę podać, ale w tym jednym samochodzie (mam 4) nie było ani klimatyzacji, ani szyb elektrycznych, ani centralnego zamka. Na zaprzyjaźnionym auto złomie wyprułem całą instalację i przełożyłem i chyba przez pośpiech odciąłem właśnie te trzy przewody od tego presostatu. Wszystkie kabelki już podłączyłem, zmieniłem nagrzewnicę i takie tam i jakież było...
odciąć rozrusznik mondeo odciąć zafira odciąć
wzmacniacz samochodowy temperatura syrena strażacki schemat magnesy pradnicy
bateria milwaukee electrolux mruga start
Resetowanie telewizora Sharp LC-32RD8E-BK Pralka robi zwarcie i wyrzuca bezpieczniki - diagnostyka i naprawa