Myślę że alarm odcina również pompę paliwa poprostu znajdź te odcięcie
Tak, przy zwyczajnym "wyłączniku" nie ma to znaczenia.
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
Jeżeli jesteś pewny że zawory LPG trzymają należycie to nie musisz zakręcać butli.Zakręcenie zaworu na butli daje 100% pewność że gaz jest odcięty.
do własnego auta radze... a do cudzego co kolega radzi? :arrow: Andrzej.l Zasilanie sterownika, to czarny przewód +15 w jego wiązce.
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
w 2005 odcinałem czarny po stacyjce ale w 2006/7 były juz dwa .Odcięcie powoduje pozorne błędy które kasują sie po zapaleniu na zamknietym obwodzie
Są tam dwie "puszki" (zdjęcie) Czujniki autoalarmu ze zdjęcia, wskazują na to, że "głębiej" znajduje się centralka autoalarmu, która może realizować odcięcie zapłonu.
Nie.
Weź sobie miernik i sprawdzaj na którym kablu pojawi się + po odpaleniu samochodu. Jeszcze jedno pytanie czy masz instalację gazową bo jak tak to trzeba temat rozwiązać troszkę innaczej. Napisz do mnie wtedy na pw.
No to odpalasz tylko benzyna trochę się zagrzeje przełączasz na automat dodajesz gazu i masz na gazie. Masz emulator wtrysków benzynowych czy jednopunktowy i jest tylko odcięty?
Na allegro wraz z używanym potencjometrem jak ktoś tak odetnie?
Masz pewnie C18NZ wiec o przestawieniu zaplonu raczej nie ma mowy (chyba ze ci pasek przeskoczyl ale wtedy bylby przymulony)) Jesli na benzynie i gazie ci sie tak dzieje to sprawdz wszystkie styki przy elektrozaworze. Napisz jaki masz sterownik gazu i czym odcinane jest paliwo podczas zasilania LPG. Jesli przekaznikiem to sprawdz styki przy nim albo...
a drugiej gdzie szukać? Jest bardzo możliwe, że instalator zamontował jeszcze gdzieś dodatkowy przekaźnik sterowany jednym przewodem z centralki. Odcięty obwód może być "gdziekolwiek".
Chcę w swojej Astrze wykonać odcięcie obwodu rozrusznika. Rozumiem, że przewód idący od kostki stacyjki jest przewodem zasilającym cewkę rozrusznika. Jakiego rzędu prąd przepływa przez ten obwód? Czy wykonanie tylko jednego odcięcia, w tym wypadku rozrusznika, może mieć jakieś negatywne skutki dla silnika? Jaki obwód poza rozrusznikiem, który jest jednak...
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Jedyne zasilanie jakie wychodzi z radia to zasilanie wzmacniacza/anteny. I właśnie , między innymi, ten sygnał wykorzystywano w konstrukcji odcięcia.
Witam. Sprawdź sobie czy masz plusa na cewce zapłonowej. Jeśli nie ma to sprawdz gdzie go odcina.
gdzies do dwoch godzin moge ci zrobic ta fotke. bo narazie niemam auta w domu.
Ok dodam jeszcze że kombinacja klawiszy 4 i 6, 3 i 5, też nic nie daje, a patrzyłem przy wyświetlaczu to jest wszystko ok nic nie jest odcięte. Astra jest w domu od nowości a wcześniej było radio nie fabrycznie.
Proszę o podanie przewodu do zrobienia odcięcia w Opel Astra Gsi 2.0 16v 150 KM ,pompa jest odcięta -myślałem nad odcięciem zasilania komputera.
co do odcięcia to może masz instalacje lpg. a auta na lpg nim mają odcięcia działa ono tylko przy jeździe na benzynie. z tym się nie zgodzę mam vectra B przerobioną na LPG i jak najbardziej jest odcięcie
Nie, płytka w syrenie to tylko generator do głośnika piezoelektrycznego
wyrwij chwasta i po bólu (zdemontuj wszystkie elementy zaczynając od przycisku i połącz obwód odcięcia)
A da się tego jakoś pozbyć (poza wymontowaniem lub odcięciem kontrolki) ?
A auto ma gaz jak ma gaz to ktoś zrobił odcięcie kontrolki.
Kostka stacyjki , brak 15 po połączeniu na 50. Brak impulsów z czujnika wału korbowego.
A podłącz się pod ecu. Wygląda na to że nie ma komunikacji ze wszystkim co wisi na pinie 7 obd.. Pod ecu pin 4. Nie zdziwiłbym się że jest jakieś odcięcie diagnozy na pstryczku :P O widze że kolega mnie ubiegł..
Miałby stare auto nie miałby problemu - ta technika :) Czyli jednym słowem - kontrola działa, żarówka odcięta od zasilania.
sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
Pomyśl.
Przy drugiej generacji to pewnie w ogóle nie ma odcięcia na gazie. Jakieś błędy?
A ja ściągnąłem podszybie, po lewej stronie, obok wlotu powietrza wywierciłem otwór. Dałem przepuścik.Jest to miejsce, które i tak nie zacieka. Przymierzałem się ze 2 miesiące i w koncu to zrobiłem. Myślę, że jest to najlepsze miejsce. Blisko do centrala, a z podszybia łatwo dojść do silnika i zrobić ciekawe odcięcie. Pozdrawiam
Prawie co umieściłem na stronie http://free.of.pl/u/usrk/mechanika.htm opis układu w oparciu o kit AVT 2218. Zobacz sobie -może któraś wersja ci się spodoba.
Powyżerj 1000 obr. paliwo jest odcięte zupełnie.
Zostaje Ci odciąć linię diagnostyczną i diagnozować sam sterownik, jak nie będziesz mógł zdiagnozować to wiadomo co i jak.
Witam, Kupiłem nową kostkę i podłączyłęm głośniki. Drugą kostkę z prądem podłączyłęm do radia bezpośrednio z auta (Opel Astra 98) Na wyświetlaczu nie ma nic - jak by nie było prądu. Co mam sprawdzić?
Witam. Mam pytanie: Który obwód rozłączyć przy montażu blokady aby "unieruchomić" astrę 1,6 rok 1994? Przy przednich drzwiach pasażera znalazłem jakieś urządzenie w aluminiowej obudowie. Myślę, że jest to komputer. Czy można przy tym urządzeniu przerwać jakiś obwód? Znalazłem na jednym z przewodów (czerwonym) zasilanie +12V niezależne od stacyjki, może...
Da się ograniczyć prąd, a nawet trzeba. Sztuczka jest prosta i sam na nią wpadniesz.
pompa paliwa czerwono-niebieski,zapłon czarny przy atacyjce. Dodano po 3 pompa jest w lewym boczku lub jeżeli wolisz w progu,zapłon -odkręć osłonę kolumny kierownicy,w progu masz też kierunki biało/czarny,biało/zielony i centralny brąz/biały,brąz/czerwony krańcówka szary
W poprzedniej budzie 1,8 chodził? Miał immo lub odcięcie na alarmie?
Kolego chodzi o to że musisz zobaczyć czy zwrotnica przez którą podłączone są głośniki nie uległa uszkodzeniu. Chyba że seryjny system nie ma zwrotnicy... Nie chodzi o poprawianie jakości dźwięku tylko o odcięcie nieskich częstotliwości dopływających do głośnika wysokotonowego.
DZIEKI JUZ SODALEM RADE POPROSTU NIE MIALEM PODLACZONEGO KABLA OD PRZELACZANIA A TAK NAWIASAM TO TE SYGNALOWE MOZNA METODA OPROB I BLEDOW PRZYNAJMNIEJ U MNIE NIC SIE NIE STALO wyłącz caps lock <zdzich42>
Wim że trzeba odciąc jakąś 15 ale gdzie.... Zostaw to auto w spokoju i nie dubluj tematów.
Czy sonda czasem nie jest odcięta przez LPG?
jezdze jakies 6 km trasy i skoro swiece potrafia grzac mi sie te 7 minut to cala troche sa praktycznie grzane.... A ladowanie akumulatora(w pelni naladowanego) podczas grzania jest w okolicy 12,3V(sprawdzane w dwoch autkachz tym alternatorem) podczas gdy swiece przestana grzac jest juz prawidlowo gdzies w okolicy 13,98V takze... Moze pomoga uzytkownicy...
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Myślę że to nie wina zegara bo rozrusznikiem też przestaje kręcić na sekundę światła gasną takie odcięcie zasilania chwilowe
Trochę niedobrze. Myślałem że gdzieś ty będzie przerwa. To wszystkie połączenia ze sterownikiem wentylatorów są OK. Albo sterownik albo ECU. Nie masz poglądu teraz na błędy? Zielony i niebieski to sygnały o temperaturze i prędkości. Czy wentylator chłodzący silnik uruchamia się jak auto się zagrzeje? Jest ostatni sposób. Odpalić klimatyzację "na krótko"...
Jaki problem w odcięciu zasilania ? Przeciez przecinasz przewód i wklejasz go w styki zwierne przekaźnika!!!
nie, nie heh :) a istnieje możliwość, że kontrolka nie świeci się, ponieważ pompa wspomagania jest całkowicie odcięta od prądu?
Jeżeli masz wzmacniacz antenowy to odetnij niebiesko-biały.Pozdr.
sygnał to sinusoida
Wyrzuci podczas odcięcia ale check się nie pojawi tylko przy podłączeniu kompa. Ale Ci powiem, że teraz na topie są passaty i audi. Podjedź do speców i podchwytliwie podejdź "Panie chcę założyć alarm z odcięciem, gdzie Pan by odcinał?" Gość Ci mówi a ty odpowiadasz, że zastanowisz się i że przed wypłatą jesteś itp. Z pompą paliwową to ja zrobiłem kiedyś,...
Kolego naprawiam pompy wspomagania od lat zawodowo.Ta pompa startuje po podaniu jednakowych napięć na oba kabelki sterujące.Pisałem wyraźnie o odcięciu kabelka od alternatora.
wyczytałem też coś o niebiesko-czerwonym kablu z radia Ten przewód ma być odcięty jak radio nie fabryczne. Z resztą po prostu je odłącz i sprawdź czy prędkościomierz ruszy
nie to alarmik zwykły z pilotem troszkę ich już założyłem i się sprawdzają a kolego xwit mam do ciebie pytanko co najlepiej odciąć w oplu astrze 2004r silnik DTI pozdrawiam
Posiadam Astre z 2005 diesla 1.9cdti, sprowadzonego z Włoch. - alarm fabryczny W dniu dzisiejszym wychodząc z domu zauważyłem że w samochodzie włączył się alarm - zapewne jakiś czas temu - i świeciły się jedynie awaryjne (bez sygnałów głosowych). Po otwarciu samochodu, światła awaryjne dalej mrugały, włączyłem zapłon i wtedy dopiero alarm się wyłączył....
Witam, Jestem posiadaczem astry G z 2000r. 1.7 DTI. Podczas jazdy spotkał mnie dziwny problem, mianowicie jadać prosto na czwartym biegu 60 km/h zdarzyło się jak by ktoś wcisnął mi sprzęgło , zjechałem na bok , żaden bieg nie reaguje. Zgasiłem silnik , odpaliłem ponownie problem ustąpił, spotkał się ktoś kiedyś z czymś podobnym? Dodam że nie było słychać...
na 99% gumowy przewod od EGRa ma nieszczelnosc, albo sa zaworek....ale w to watpie
Gaz zakładałem sam, nie ma odcięcia.
Może mieć. Pewno jest założone odcięcie na pompę paliwa. Zacznij od wyrzucenia tego.
Czyli powinien to być przekaźnik odcięcia zapłonu jak napisano na centralce?
no to tak jak inni piszą - judłaj rozrusznikiem i psikaj plakiem/samostartem w dolot (jak nie masz nic takiego to "kielonka benzyny w gardziołko" , jak zapali no to masz problem z paliwem, jak nie zapali to problem z iskrą (często padają czujniki położenia wału przy kole pasowym, cewki też dość często ale wtedy przerywa, szarpie a nie zdycha na amen)...
Nie wiem który, zaraz sprawdzę, jak znajdę, jak nie, to jutro będę miał schemat. Fabryczne radio dostawało sygnał prędkości, żeby się podgłaszać automatycznie wraz ze wzrostem prędkości, tobie w tym miejscu wychodzi z radia pewnie mute i zwiera sygnał prędkości. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Tu masz schemat, niebiesko...
Witam wszystkich. Ciekawy jestem czy kolega rozwiazal swoj problem, bo mam identyczny problem i nie wiem co tym zrobic. Pozdrawiam.
Tam napięcie idzie chyba z bezpiecznika F46 pod kierownicą i zasila również wtryskiwacze.pozdr. A może jakieś odcięcie,alarm,itp.
Wygląda na źle ustawiony konwerter astry. Ciekawe jak ustawi ten konwerter dla astry?! No chyba że go odetnie i zamontuje w osobnym uchwycie. :D
Częściej podwija się oring pod wtryskiwaczem,ale niesądzę że ją zalewa. Raczej jest wychlustana pompa. Tak to jest,jak się jeździ na gazie,bez odcięcia zasilania pompy.
zobacz czy gdzieś koło stacyjki nie masz założonego odcięcia przez montarzyste tego immo
W sumie już nie wiem z tego nic.Byłem u mechanika i lipa zapłaciłem za podłączenie kompa twierdzenie że immobilizer odpowiedź na immobilizer przez elektryka służy do opalenia auta tyle nic więcej więc pozostaje komputer pokładowy albo czujniki odpowiedź innego mechanika i ręce mam teraz załamane bo co jeden to ma swoją teorię Dodano po 54 a czy istnieje...
podłącz kontrolkę pod stacyjkę przy rozruszniku - wyeliminujesz stacyjkę i instalację sprawdź masę na silnik, i zasilanie na rozrusznik rozbierz rozrusznik: sprawdź elektromagnes, jakość połączeń i resztę... ..może jakieś odcięcie dokładane zadziałało
Zgadza się...Na szybko napisałem a później dostrzegłem swój błąd jak przeczytałem jeszcze raz swój post.Zwracam honor.;-). A dla autora tematu podsumowując: przy nieoryginalnym radiu przewód od VSS ma być odcięty od radia.
Łojezusie!!! A o jakie platynki chodzi? Najlepszy sposób to odcięcie 15, zasilanie sterownika, czarny kablel.
Ok. Dziękuję za podpowiedz. Ps. Jak by ktoś jeszcze mógł mi doradzić z odcięciem zapłonu w Oplu Astrze 2006r. 1,7 cdti. Z tego co wyczytałem sprawa się ma tak samo jak i w temacie lecz jeszcze nie rozbierałem auta i nie wiem co jest tam grane.. Pozdrawiam zainteresowanych.
Witam zdecydowałem sie na montaż alarmu seo perfect can do astry h 1.7 cdti 2007r mam pytanie co najlepiej odciać żeby nie wybijało błędów? Proszę o wskazówki oraz gdzie i jakich kolorów kabli szukać.
Daj sobie spokój z tą robotą.
Po pierwsze. Objaw dziwny. Może alarm podaje szczątkową masę na przewody sterowania centralnym zamkiem. Spróbuj dołożyć dwa przekaźniki (wiem, co piszę !) i nimi podać masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony w instalacji centralnego zamka. Po drugie. Tym przekaźnikiem możesz odciąć co chcesz. Pompa, rozrusznik, zapłon...
A czujnik nie powinien być Simenns?
Witam! Autko jak w temacie,co odciąć bezpiecznie ,żeby się nie zaświecić Checkiem?
A jednak gaz po odcięciu pali normalnie.Do wymiany elektrozawór przy reduktorze.
Odetnij sygnał prędkości od radia jak nie oryginalne.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
A jaki problem odciąć?
Hmmm ja w swoim samochodzie osobiście mam odcięta pompę. Ale co za problem zrobić tak z rozrusznikiem. Tak zrobiłem u mojego ojca z oplu astrze i wszystko jest ok
(at)swierszcz.uk ZERO wiadomości nt. 1,7 isuzu w oplu, podobne wpisy jak sprej do dpf. Nie udzielaj się w tematach o których nie masz pojecia. chińskie immo które blokowalo rozrusznik dopiero po naciśnięciu ukrytego przycisku można było odpalić auto. tam sidział zwykły chiński szczur , fabryczne immo nie odetnie pracującego silnika
Witam, Mam problem, gdyż ostatnio chcąc jechać autem zauważyłem, że kompletnie padł mi akumulator, okazało się, że to przez alarm, który ciągle świecił światłami awaryjnymi, naładowałem aku do pełna i teraz nie mogę odpalić, ciągle świecą się światła awaryjne. Zapłon jest odcięty, próbowałem wyjąć bezpiecznik odpowiadający za oświetlenie w aucie i wtedy...
może zakładacze gazu odcięli kontrolkę
w każdym samochodzie może pęknąć wężyk i to samo się stać, teściowi w Astrze (gliwickiej) też tak pękł wężyk i to ta plastikowa część przed monowtryskiem gdzie zaraz zakuty jest 15cm gumowy wężyk do wtryskiwacza, ale jak zaczęło śmierdzieć to zgasił silnik na szczęście, także odcięcie pompy na gazie to jest bardzo dobry pomysł akurat
Witam W samochodzie Opel Astra 1996rok. 1,7 TDS będę podłączał alarm.. Gdzie znajdę kierunki, krańcówki, odcięcie (około 10A) oraz zasilanie dla alarmu?? Czy ktoś zna może kolory przewodów i lokalizację?? Ewentualnie co można jeszcze odciąć (oprócz rozrusznika i zapłonu) w tym samochodzi?? Dziękuję i pozdrawiam...
przecież podałem ci dwa odcięcia,przeczytaj dokładnie.
Przy padających uszczelniaczach nie muszą występować inne objawy poza sytuacja kiedy puści już całkowicie i silnik zaczyna pracować na oleju silnikowym. Bardzo niebezpieczna sytuacja, można sobie obejrzeć kilka przypadków na YT. Tak, tak, wiem o co chodzi, widziałem silniki po takim rozbieganiu. Słyszałem że najlepiej zadusić auto na biegu, albo odciąć...
wygląda,że nie masz orginalnego immo tylko dokładane,dlatego cieżko coś doradzic,bo nie wiadomo co tam masz za odcięcie.
Po kilku miesiącach działania urządzenia mam pewne spostrzeżenia z którymi chciałbym się podzielić.Ostatecznie sterownie zamontowałem testowo wpinając go tylko do przełącznika wentylatora pomijając styk do zał. klimy i okazało się że to tak może pracować bo układ pamięta czy klima ma być domyślnie zał lub wył .Aktualnie testuję to do ogrzewania i też...
Witam mam ten sam problem taki sam silnik tyle ze auto to vectra. Jeszcze nie doszedłem co się dzieje bo najpierw wyciąć "odcięcia zapłonu" założone przez poprzedniego właściciela
Kolega miał na myśli dodatkowe odcięcie zapłonu lub coś w tym rodzaju,sprawdź bezpieczniki i stacyjkę.
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
Przyślij zdjęcia tej plastykowej puszki alarmowej. Zobacz czy do niej nie dochodzą 2 znacznie grubsze przewody niż inne, jeżeli tak to jest to odcięcie pompy. Przetnij je i połącz przed alarmem.
Ej, lepiej odciąć i założyć nową klemę.
astra odcięcie zapłonu odcięcie pompy astra odcięcie paliwa astra
macbook zalany rysunek rozrządu giełda elektroniczna katowice
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Wymiary i waga powermixera Box Electronics Crescendo V500 Błąd E135 na kuchence indukcyjnej Bosch - przyczyny i rozwiązania