W tym aucie immo nie odcina iskry.
Witam przychodzę z problemem. Honda hm 50/70 2006 po jeździe w deszczu zaczęła przerywac. Nie jest to związane z układem paliwowym bo próbowałem kilka gaźników. Motor pracuje dobrze ale po dodaniu gazu pluje, strzela, przerywa i od czasu do czasu się wkręci na obroty. Zachowuje się jakby po dodaniu gazu odcinało iskre. Zmieniłem swiece i fajke i jest...
sprawdż jak kolego radzi czujnik położenia wału i sprawdż przekażnik zapłonowy
Czujnik poziomu oleju działa na niski poziom, odcina układ zapłonowy (iskrę na świecę zapłonową). Problemem może być zabrudzony gaźnik, przytkane dysze w gaźniku.
Mastertech Immo w Chryslerze nie odcina rozrusznika tylko po 3 sekundach pracy odcina iskrę wojtas8412 przekaźniki sprawdziłeś, a zasilanie tych główniejszych? M.in Shutdown?
Trzeba sprawdzić co odcina paliwo, czy iskrę. Paliwo mam na myśli gaz i benzynę. Możliwe, że gaz jest podłączony pod pompę paliwa. Pozdrawiam.
Tak wymieniłem i dalej nic jutro będę montował czujnik położenia wału, jeśli dalej nie będzie efektu to myślisz że ten BSI czy może rozrusznik Tylko czemu na cewce nie mam prądu tak jak by coś odcina iskrę
Jest coś takiego pyk i pyk przy stacyjka. Czy może być jakiś układ który odcina iskrę ?
Wyłącznik awaryjny podaje masę na moduł zapłonowy lub cewkę i odcina iskrę, nie ma wpływu na działanie rozrusznika.
Honda to 97r. Aparat był wymieniony na używany sprawny, poza tym gościu co to sprawdzał powiedział ze nawet nie potrzebnie to stary był podobno okej. Mówił też, że prawdopodobnie jakiś czujnik nie daje sygnału i komputer odcina iskrę
Na innej świecy próbowałeś? Przy quadach przy kierownicy jest guzik do gaszenia co odcina przepływ w instalacji i iskry wtedy jest brak i następuje gaszenie. Sprawdź czy tam wszystko dobrze
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Witam, ja mam podobny problem, z tym że Corsa C 1,4 rok 2003 pomimo, że szybko miga lampka sprawdź silnik, to po kilku próbach kręceniach rozrusznika samochód odpala. Orientuje się ktoś co z tym można było by zrobić? Wiem że to wina immo, bo kiedy kręcę rozrusznikiem, a samochód nie chce odpalić to jest odcinana iskra.
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
Są takie alarmy, które załączają syrenę po spadku napięcia. Być może odcina on też iskrę i samochodu nie idzie zapalić. Na początek wyjąłbym akumulator, naładował i dopiero można coś działać. Całkowite usunięcie systemu alarmowego nie jest bardzo skomplikowane. Raczej nie posiada on domykania szyb itp. :D
Na razie wiadomo że nic nie wiadomo a auto nie chce się podzielić informacjami. Przecież po pracy silnika słychać co i jak. I wprawne ucho bez problemu rozróżnia czy silnikowi brakuje paliwa czy jest odcinana iskra. Autor pochwalić się nie chce wie tylko tyle że gaśnie a skoro ma tak ogromną wiedzę to i tak tego nie naprawi. Nawet nie wiadomo jaki ma...
A spróbuj w stronę układu wyskokiego napiecia. cewka cewki (nie wiem co tam siedzi) Mozliwe nieprawidłowa iskra i sterownik odłącza wtryski. miałem tak w jakimś fiacie problem z iskrą a odcinał paliwo .
LightOfWinter: nie znam samochodu w którym cut-off odcinał by iskrę, iskra jest zawsze, odcinane są wtryski, iskry to nawet immo nie odcina, odcinanie iskry było by bez sensu, resztki/opary benzyny zmywały by film olejowy z cylindrów co by bardzo szkodziło cylindrom (a do tego jeszcze głupoty pseudoekologiczne że "śmiercionośne opary benzyny" i tego...
Prubuj ze stopka boczna pokombinować zwyklenona odcina iskrę jezeli jest otwarta czyli masuje moduł
Sprawdź wyłącznik kolizyjny one lubiły bardzo bruździć skoro na gazie odpala zawsze to przekaźnik jest ok bo by też odcinał iskrę i nie odpalał by w ogóle a skoro tylko na samej benzynie to albo wspomniany wyłącznik lub sama pompa lub przekaźnik który ja odcina ale od instalacji gazowej.
Immobilizer nie odcina iskry, więc pewnie szukasz problemu nie tam gdzie trzeba.
Witam. Sprawdź sobie czy masz plusa na cewce zapłonowej. Jeśli nie ma to sprawdz gdzie go odcina.
Tylko, że immo odcina iskrę, a nie rozrusznik.
Może w tym aucie jest immobilizer, wariuje i odcina iskrę?
Problemem był jednak Immobilizer. To on odcinał wtryski, ale nie odcinał iskry. Ominąłem Immobilizer wlutowując moda i przeprogramowując pamięć w ECU. W końcu samochód odpala za każdym razem natychmiastowo !
Czujnik poziomu oleju odcina iskrę, przy zbyt niskim jego poziomie.
Trzeba sprawdzić co jest odcinane -iskra -praca wtryskiwaczy -oba naraz
Dla niego to nie ma znaczenia, edis nie odcina iskry po zwiększeniu prędkości obrotowej ponad normę, sterownik silnika odcina kluczowanie wtryskiwaczy. Kombinujesz to do jakiegos motocykla?
Jaki zapłon? Leonelli, Ducati czy Kokusan? Zacząłbym od odłączenia gaszenia od modułu, w zależności od rodzaju zapłonu inaczej jest rozwiązane. Bardzo możliwe że zalało stacyjkę, wyłącznik zapłonu lub instalację i powstające przebicie odcina iskrę. W przeciwnym wypadku mogło wystąpić uszkodzenie cewki zasilającej na statorze (zwarcie międzyzwojowe),...
Czy jest ten silnik nowy? Miałem ten sam problem, zadzwoniłem do centralnego serwisu i... okazało się że nie zwolniłem hamulca silnika. Normalnie jest zablokowany, silnik ciężko chodzi a ponadto odcina iskrę.
Tak jak kolega wyżej napisał z tym że przerywa moduł zapłonowy a nie gażnik tzn.moduł odcina iskrę przy 6000 obr/min pozdro
U mnie podobny problem, z tym że stacyjki nie mam, próbuję odpalić na ''krótko'' łącząc ze sobą kable ale nie odpala. Kluczyk włożony wewnątrz pętli , rozrusznik kręci, iskra jest ale nie słychać pompy. Pytanie czy immo odcina iskrę czy paliwo?
Ostatnio znojomy nie mógł odpalic sieny. Okazało sie że izolacja na czujniku położenia wału była przerwana i czujnik świrował i odcinał iskrę.
W tym aucie fabryczny immobilizer nie odcina iskry! immo w niektórych autach nie rozłącza iskry Powiedział bym nawet że w większości. Zamykam temat, bo zmierza jedynie w stronę kosza.
Dwa obwody zabezpieczeń (stopka, wolny bieg, sprzęgło) połączone na krótko (pominięte). To w końcu podłączone na krótko (do czego) czy pominięte? Z tego co mi wiadomo, to zwarcie obwodu stopki/wyłącznika awaryjnego do masy odcina iskrę. W czasie normalnej pracy ma być niepodłączony. Czujnik luzu/sprzęgło blokują raczej tylko rozrusznik.
kurde ja tez będę musiał za komputerem się rozejrzeć,a jak by wykasował z kompa ten imobilaizer to będzie palić pewien magik chce za taki czar 400zł ,a po co kolektory zmieniałeś Dziwi Cię cena tego myku???? To zabiera trochę więcej wiedzy i czasu niż wsadzenie niebieskiej diody pod kierownicę
Generalnie panuje stwierdzenie, że immo to odcięcie zapłonu, no dobra... Immo w pierwszej kolejności odcina dopływ paliwa. Na tzw. chłopski rozum: co by było gdyby immo odcinało iskrę, a nie paliwo - kręcisz silnikiem, iskry nie ma, a paliwo wlewa i wlewa i wlewa się do cylindrów...
nie mam LPG, sama benzyna. najlepsze jest to że pod domem nie chciał odpalić a pojechałem na lince do warsztatu to od kopa zapalił, potem kilkakrotnie odpalał aż tu nagle ciach i ni z tego ni z owego nie odpala.. komputer nic nie widzi.. a wygląda na to że nagle odcina iskrę i koniec..
A wiesz, ze sam nie wiem. Szarpłem kablami i tyle. I tak musze do elektryka pojechac bo nie wiem czemu nie kreci rozrusznikiem, no czasami, i jak jade, i jak nacisnę przycisk od rozrusznika to mu odcina iskrę.
Ja kiedyś w podobnym sprzęcie, zastosowałem moduł - prostownik i regulator napięcia w jednym, z chińskiego skutera, taki typowy, na chyba 4 piny. Cewka ładowania była bezmasowa, więc jeden przewód na masę, drugi do regulatora. Dalsze połączenia, zależnie od zastosowanego regulatora, ale to było masa, wyjście + do akumulatora. Sprawdził się idealnie....
To ty nas pytasz o bezpieczniki a nawet tego nie sprawdziłeś? Gaz nie odcina iskry, wiec jeśli tego ci brak... Jaki masz gaz? Pewnie lampki sie nie palą bo nie ma zasilania, nikt za Ciebie pomiarów nie dokona ani pisaniem nie naprawi auta!
immobilajzer odcina paliwo iskrę i rozrusznik, Tak więc silnik wtedy nawet nie drgnie
Witam, chce założyć Rev limiter ( odcina iskrę przy danych obrotach) do mojego samochodu (nie wnikajmy już jak działa to na silnik i turbinę) ale jest problem. O ile zapłon łatwo zlokalizować i podłączyć 4 świece pod ten przewód to sygnał rpm gorzej. Próbowałem podłączyć się do środkowego PINu czujnika położenia walka ale nic z tego, podpięcie pod cewkę...
Wtryski odcina na pewno nie pamiętam tylko czy była iskra (robiłem taki miesiąc temu) . Wpisz klucze na nowo i po problemie , albo pożegnaj immobiliser.
Temat dalej aktualny ale naprawiłem jedną usterkę pracy na dwóch cylindrach wymieniłem całą listwę wtryskową a słyszałem że Peugeot Citroen jakieś tam zwarcia się robiły w tych wtryskach na rozgrzanym silniku i odcinał komputer iskrę na 2 cylindry i u mnie też chyba tak było bo po ponad rok i usterka nie wróciła po wymianie wtryskowaczy benzynowych ...
Zapłonu nie odcina bo iskra jest i kicha w wydech...
A jakie to ma powiązanie z odpalaniem? W wielu motocyklach po rozłożeniu stopki bocznej od razu odcinany jest zapłon - ot takie zabezpieczenie, żebyś z nią nie ruszył. Tym samym, gdybyś uszkodził owy czujnik, lub podczas transportu motocykla zgiął stopkę, motocykl mógłby odcinać iskrę, ponieważ "widzi", że stopka jest rozłożona. Pisałeś, że podmieniałeś...
W połowie agregatów prądotwórczych jakie miałem okazję naprawiać był uszkodzony czujnik ciśnienia oleju.Małe ustrojstwo z przeważnie jednym kablem,wkręcone w blok silnika,które przy braku ciśnienia oleju odcina iskrę,takie swoiste nawet nie głupie zabezpieczenie.I bardzo często gdy ten czujnik jest zepsuty przy ciągnięciu za sznurek okazuje się że jeszcze...
po osiągnięciu pewnego napięcia na jednej z cewek CDI, spowodowanego wysokimi obrotami zaczyna odcinać iskrę. może poprostu spróbować odpiąć jeden kabelek?? jest to mniej ryzykowne niż zamienianie ich miejscami. A może cewka jest nawinięta ok, tylko stara cewka w sytuacji kiedy się zepsuła uszkodziła CDi??
podobno imo w kia się rozkodowuje pod wpływem zmian temeratury. najciekawsze jest to że dioda pokazuje że jest ok tzn. kod kluczuka jest odczytany prawidłowo, ale immo i tak blokuje blokuje. może to być także bład autoalarm? Obsługuje go ta sama dioda, czy ktos kojarzy czy alarm Archimede (włoski) czy odcina iskrę czy dopływ paliwa?
Witam Sprawdż wyłącznik uderzeniowy który znajduje się nad pedałem gazu, odcina on iskrę.
Jeśli dasz rade sam to wyciąg rozrusznik połóż go na ziemi dociśnij nogą i podłącz go pod akumulator (uważaj to ma niezłą siłę i może podskoczyć ) Jeśli cyka w rozruszniku a nie odpala to to nie jest blokada zapłonu, przy blokadzie nie dał by znaku życia pyzatym powinien kręcić a nie odpalić (montowali blokady które odcinały iskrę nie rozrusznik) Możliwe...
Jest iskra, jest paliwo, to co miałoby odciąć immo? Weź pod uwagę że tam immo odcina po 2 sekundach a on raczej nie sprawdza iskry czy wtrysku kręcąc silnikiem 30sek. Do odczytania błędów będzie ok ale nie wiem czy to czyta parametry a to by się mogło przydać.
Nie odcina się iskry w silniku, grozi to uszkodzeniami. Wszelkie ograniczniki działają na układ paliwowy, odcinając sterowanie wtryskiwaczy(a).
Mam problem z audicą V6 2.6 slnik ABC, brak jest iskry zapłonowej. Po podłączeniu euroscana wywala następujące błędy: Hall Signal, oraz Ignition Timing (błędy bieżące). Auto miało wyjmowany silnik i taki pasztet się pojawił po ponownym zamontowaniu. Ewentualnie czy jest w 80-ce możliwość taka, że odcina iskrę ze względu na za małą ilośc paliwa w baku?...
Iskra jest ,paliwo jest , .... wie co jest. Mechanika do sprawdzenia. W Daewoo immo odcina paliwko nie iskrę.
Immo iskry nie odcina więc cały czas powinieneś mieć 4 iskry na 4 świecach.
jest już 2012r. a mój problem wraca jak bumerang . czy jest możliwe żeby komputer odcinał iskrę przy kręceniu rozrusznikiem ? np spadek napięcia czy co ... świece nowe , kable , akumulator . rozrusznik kręci a silnik nie gada .wystarczy pchnąć samochód i odpala w każde mrozy Dodano po 1 doczytałem początek :) problem tylko z odpalaniem w zimę
Mam fiata rocznik 2000 , był uderzony z przodu chłodnica i parę innych były uszkodzone. Po naprawie auto nie chce zapalić, mianowicie zapala się kontrolka czerwona od wtrysku i nie gaśnie, wtedy komputer odcina iskrę i nie mogę zapalić. Auto uruchomiłem w trybie awaryjnym i chodziło, ale w normalnym stanie sygnalizuje awarię i nie wiem jaką , jak to...
wszystkie bezpieczniki sprawdzone, rozumiem ze imo iskrę odcina ?
Witam! Dostałem do naprawy w.w agregat. Nie odpalał. Iskra jest, świeca sucha. Okazało się, że cewka która znajduje się w dolnej części gaźnika jest gorąca. Po odłączeniu kostki od tejże cewki agregat pali od strzała. Zlokalizowałem, że uszkodzony jest "przekaźnik czasowy", gdyż nawet po odłączeniu stacyjki cewka "pyka". Po odłączeniu przekaźnika czasowego...
Witam, tak jak napisał Pietek505, problem polegał na "module" odcinającym iskrę przy wysokich obrotach. Dzięki za pomoc. Problem rozwiązany.
może tez to byc przełącznik od gazu cos odcina?
Sprawdzana była iskra za pomocą swiec, oraz innej cewki i nic Dodano po 11 Jak się odpina sondę lambda to trzeba ją zakodować od nowa chyba. sonda lambda tzn jej błąd odcinał by iskrę??
Może i kolega ma trochę racji. Wiem, że immo powinno odciąć kluczowanie cewek, jednak sam mam, jak pisałem, tak, ze na zablokowanym immobilizerze silnik zapala (2 sekundy), więc iskra przez chwilę jest. Autor napisał, że ma iskrę, więc albo nie ma immobilizera, albo sterownik odcina iskrę gdy zobaczy, że silnik "odpalił"... Poza tym, przy fakcie obecności...
Zamówiłem sterownik dokładnie z takimi samymi oznaczeniami, jeszcze walczę ale już bez zapału. Zdjąłem obudowę z kolumny kierowniczej i jest tam pętla do immo, nastepnie po odłączeniu pętli zapala się czerwona dioda na desce i rozrusznik nie kręci, po założeniu pętli wszystko wraca do normy, może imo jest poza kompem i odcina tylko rozrusznik(ale byłoby...
Witam. Kolega poprosił mnie o poradę w kwestii ww. auta. Po zagrzaniu silnika odcina iskrę, i po kilku minutach zaczyna palić. Na wolnych obrotach silnik chodzi 20minut, natomiast jak kolega daje do pieca to 1 -2 minuty i auto stoi na poboczu i stygnie - Nie ma iskry. Tu dodatkowo kolega mówi że pali mu bezpiecznik (30A) który zasila cały zapłon- to...
Immo też może być, te stare Delco zdaje mi się że tak właśnie miały że tnie tylko paliwo a iskra jest, ale 100% pewności nie mam. Tak coś jest nie tak z immo błąd P1503 nieprawidłowy sygnał i odcina paliwo a iskra jest bo pali z plaka i teraz moje pytanie kieruję czy można jakoś obejść immo czy pozostaje kupić komputer kluczyk i pentle aby wszystko...
Zwróć uwagę na następujące punkty: 1. Łączenie przewodów statora z instalacją, po prawej stronie w pobliżu "wahacza" mocowania silnika. Powinny być zasłonięte gumą. Często zmoczenie tych złącz odcina iskrę (przebicie na zasilaniu modułu). 2. Czujnik stopki bocznej, odłącz go całkowicie. Gdzieś powinieneś mieć przy podłodze kostkę na 3 przewody. Nie...
Bartek też popełnia niekonsekwencję, tam jest standardowa pucha immo ( nad kolanami kierowcy) i w niej siedzą transpondery. Byłem w zasadzie pewien że w Daewoo inaczej niż w Oplach (pomimo oczywistych podobieństw) transpondery siedzą w ECU, a puszka jest funkcjonalnie "pasywna". Nawet wydaje mi się że podmieniałem kiedyś puchę pomiędzy autami i grało,...
Opel kadett 90r. 1.6 na wtrysku jednopunktowym . Problem polega na tym ze po jakims czasie - kilka, kilkanascie minut cos odcina wtrysk. Iskra jest,pompa paliwa dziala,kopulka ok,modul ok, komputer podmieniony wtrysk podmieniony na inny, kable posprawdzane. Jakies pomysły?
Może kostka w stacyjce się wypaliła i odcina 15 w pozycji włączenia rozrusznika
Mordeczko problem taki że jak imo odetnie to albo nie ma iskry albo odcina paliwo albo to i to albo nieraz jeszcze rozrusznik odcina :) Szukał bym w rozrządzie
witam a pójdzie bez imobilaisera?? tzn. słyszałem ze iskra powinna być odcina tylko paliwko,
Ale czy przy uszkodzeniu czujnika położenia wału paliwo jest odcinane i występuje brak iskry zapłonowej? Czujnik wału podaje sterownikowi informacje o obrotach i położeniu wału korbowego, i na tej zasadzie podaje iskrę i paliwo na wtryskiwacz/e oraz załącza pompkę paliwa i masę innych peryferiów. Przekaźnik pompki i bezpieczniki masz sprawne (po przekręceniu...
Ale tam immo odcina tylko paliwo, nie iskrę, więc czas zajrzeć pod klapę...
Dodatkowo plus na 15 cewki po włączeniu stacyjki jest, ale jak wyłączymy, pojawia się masa (to chyba wskazuje na jakieś zwarcie ale nie wiem już gdzie szukać). Wyśpij się i pomyśl. Tak ma być. co odcina immo w takim oplu? Paliwo, nigdy iskrę. Chyba że jakieś dokładane chińskie śmieci.
A masz alarm? Jeżeli tak to może odcina Ci paliwo (pompkę)! ? Alarm może odcinać też i zapłon (iskrę) ?
Witam Kolego Tomixboss dokladnie tak jak piszesz Trabancik kreci sie tylko do 4700 rpm Dlatego powyzej "odcina" iskre. Poszukaj prostego modulu na 2 tranzystorach ktory wykozystuje istniejacy przerywacz (odcinasz tylko kondensator BARDZO WAZNE). Jesli nie bedziesz mogl poszukac to daj znac poszukam w swoim archiwum. Pozdrawiam Tu bym się tak do końca...
skoro masz komunikat Electronic anti theft faulty to chyba jasne ze cos z immo? Czym to diagnozujesz? masz komunikacje ecu<-> BSI? Iskry brak bo sterownik ja odcina
Witam. Drodzy koledzy proszę o pomoc z podpięciem Cewki zapłonowej. Mam podobny problem nie mam iskry na wszystkich świecach. Chcę sprawdzić czy przychodzą imulsy z ECU znalazłem podobny temat gdzie jest rysunek cewki zapłonowej: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Proszę o rozgryzienie podpięcia pinów na niskim napięciu. Domyślam...
Am2310 - a co z iskrą? Chyba ,że wyłacznik odcina również zasilanie na cewkę zapłonową.?
Witam. Mam podobny problem z miśkiem z 97 r. 2000. Podczas jazdy powyżej 120km/h odcina mi iskrę na środkowe gary. Zgaszę silnik i po chwili odpala i znów od nowa. Dziwne stuki w silniku.Jakaś masakra. Sprawdziłem wszystko o czym tu piszecie. Wymieniłem czujnik spalania stukowego. Jakąś chwilę było lepiej. Obecnie wymieniłem wymieniłem sterownik silnika...
Filozofii to tam żadnej nie ma. Sekwencyjny wtrysk, każdy wtryskiwacz sterowany osobno. Przy wykryciu anomalii, system odcina sterowanie, dla uniknięcia zalania katalizatora.
To gdzie ma sprawdzić tę iskrę?? Dodano po 4 To gdzie ma sprawdzić tę iskrę??Chyba powinieneś odpocząć.
Witam pojawił nam się taki problem. Kupiliśmy sałatę do skręcenia gościu to rozbieral bo chciał podnieść moc ale z tego co mówił to brakło mu chęci i czasu ale mniejsza z tym poskladalismy to i próbujemy odpalić po pierwszym przekreceniu stacyjki iskra jest pompe paliwa słychać przepustnica działa natomiast jak cofniemy kluczyk i znowu damy na zapłon...
Zanika ci iskra i ecu wtedy odcina paliwo.
Stawiam na alarm, bo od wymiany aku nie zanika iskra. Możliwe, że odcina zapłon, bo paliwa się nie da (w maluchu).
A uczepilem sie jej ponieważ jej nie słyszałem więc od tego zaczełem :) Czyli mam rozumiec że jak iskry nie ma to komputer odcina przepływ napięcia do pompy ?? A iskry nie sprawdzałem sprawdze po nowym roku :)
Witam, mój uniacz nie chce zapalić. Stało się to nagle: jednego dnia normalnie przyjechałem z pracy, a następnego dnia już nie zapalił (a do tej pory palił super na dotyk). Przystąpiłem do diagnozy: -pompka paliwa się załącza, -rozrusznik kręci, -nie ma iskry 1) wymieniłem cewkę - nic nie dało, 2) wymieniłem palec+kopułka - nic nie dało, 3) wymieniłem...
W tamtym sterowniku immobiliser nie pozwolił na odpalenie - silnik pracuje 3 sekundy po czym odcina paliwo i iskrę. Musiałbyś dokupić cały zestaw startowy od tego silnika. Próbowałeś już zmostkować piny czujnika ciśnienia? Ponieważ faktycznie błąd p0601 może oznaczać trwałe uszkodzenie sterownika
Złącze diagnostyczne nietypowe - 6 PIN Chrysler. Podłączyłem Diagun X341 i o dziwo połączył się z nim. Oczywiście żadnych błędów nie wykrył.
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Immo odcina tylko wtryski także iskra powinna być. Spróbuj podmienić cewkę, może cewka padnięta?
tam jest odcinane paliwo a nie iskra a odcięcie powinno nastąpoić w okolicy 6700 obr/min także szukać nalezy w instalacji wtryskowej a nie zapłonowej
crazy_88 tak na szybko to... musisz w końcowy wydech wkręcić świece i zrobic do niej oddzielny "moduł" wytwarzający iskrę! gdy odcinasz zapłon i załączysz iskrę w świecy w tłumiku to niespalona mieszanka z silnika zapala się właśnie na końcu wydechu:) ot cała filozofia. jeśli masz jakieś to pytania pisz na : dziennychodzik(at)wp.pl pozdro! ps. a co...
Witaj. Kiedy próbujesz odpalić to ten jeden cylinder załapuje? Jeżeli tak to sprawdź czy na pozostałych masz iskrę bo może sterownik wykrywa brak iskry i odcina wtryski.
Samochód ma pewnie instalację gazową i odpalil na gazie.Zablokowany sterownik odcina kluczowanie na wtryskiwacze,iskra jest.
Witam Mam taki problem że nie ma iskry w moim renault safrane. Samochód stał około 2 miesiące nieopalany przed blokiem, wcześniej jeździł do końca a teraz nie ma iskry. Może ktoś się orientuje co mogło się zepsuć? Iskra nie dochodzi nawet na kopułkę, czyli coś musi odcinać zapłon wcześniej.
a czy układ gaszenia silnika ma coś wspolnego z iskrą? Jeśliby odcinałby masę to byłby powód bo co do przewodu fajki to najwidoczniej jest on cały... A jaka powinna być rezystencka przewodu wraz z cewką? Bo wydaje mi sie ze jest prawidłowa.... Dodano po 45 a czy układ gaszenia silnika ma coś wspólnego z iskrą? Jeśliby odcinałby masę to byłby powód bo...
turbo odcinać junkers odcinać odcinać obrót
prąd bramki tyrystora umowa polsat silnik szczotkowy
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Niedziałające przyciski i pokrętła głośności w wieży Sony Blaupunkt MAN BasicLine MP - brak dźwięku