Dzięki u mnie był uszkodzony czujnik położenia wałka , teraz auto pali ale jak po stoi noc to się zapowietrza nie mogę zlokalizować nie szczelności
... u mnie zbliżony problem. Przy okazji uszczelniania pompy CR postanowiłem przeczyścić wtyczki od wtryskiwaczy. Po 3ch dnia stania pod chmurką silnik nie chciał na początku załapać. Jak się juz udało to dosłownie pochodził 60sek tracąc powoli płynność i SILNIK STOP. Od tego czasu palił dosłownie na 5sek i SILNIK STOP. Diagnoza na diagnostyce to BRAK...
Nikt już nie ma żadnego pomysłu? Nikt się nie spotkał z podobnym problemem? Ewidentnie wcale nie odcina paliwa przy schodzeniu z wysokich obrotów (3000-4000) a z niższych (2000-2500) to jak mu się spodoba - raz odcina, raz nie. Co możne podawać impuls na wtryski że się otwierają podczas hamowania silnikiem?
Wychodzi na to, że dioda może sobie pulsuje ale jest to za słaby impuls -12V do uruchomienia wtrysku. Na pewno wykluczyłeś instalację lpg? Ona nie odcina całkowicie sterowania wtrysków, tylko zostawia w szeregu rezystor (zazwyczaj 100Ω), tak że impulsy będą ale prąd za mały żeby wtryski otworzyć.
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
Piszesz , że odcina paliwo na wtryskach , tz. odcina - brak impulsów /czas wtrysku/ , czy brak paliwa - ciśnienie?
obydwa zielone podają na przemian impulsy ostatnio robiłem coś takiego i wymiana czujnika załatwiła sprawę autko śmiga jak laleczka
Co prawda nie wiem jaki tam jest układ zapłonu, ale myślę że może coś być nie tak z iskrą na tym cylindrze - trzeba by sprawdzić przebieg impulsu WN i porównać z pozostałymi - z reguły wtryskiwacz jest odcinany w celu zapobieżenia zatruciu katalizatora po stwierdzeniu wypadania zapłonów.
no KTS pokazuje Ci dlaczego wtryskiwacze nie pracują uszkodzony czujnik lub jego obwód,po to ten czujnik jest aby odcinał wtryski i paliwo
Mam problem z espero 2.0 8v. Nie odpala na benzynie tylko na gazie, a jak już odpali na gazie to silnik wkręca się na wysokie obroty ok 2tys(kupiłem nowy krokowy i nadal to samo) Po mojej diagnozie z komputera nie wychodzi impuls sterujący na wtryski. Podpinałem drugi komputer od innego auta wraz z immobileserem, cewką immo oraz kluczykiem, niestety...
Powinien byc normalny przekaznik zwierno-rozwierny sterowany kabelkiem z zaworu reduktora. Na benie styk pozwala wtryskiwaczowi pracować na lpg odcina impuls/zasilanie i wtrysk nie działa. Podstawy lpg. Wrzuc zdjęcie co tam masz pod maską jak kolega pisał.
A bezpieczniki wszystkie dobre. Fabryczne immo naogół odcina wtryski i impulsy zapłonowe. Wydaje mi się, że pompy to raczej nie powinien odciąć.
z wtryskiwaczy wychodza po dwa kable, jeden jak sie domyslam to zasilanie a drugi to impuls wtrysku. co powinien odcinac emulator wtryskiwaczy - zasilanie czy sygnal?? instalka lpg jest firmy Autronic a silnik to oplowski 1.6 16V.
Wtryski na gazie nie pracuja ale impulsy dostaja bo przy pracy na benzynie maja podany staly plus a sterowanie(impulsy)komp podaje masa.Przy przelaczeniu na gaz odcinany jest tylko plus na wtryski a impulsy z kompa sa dalej podawane na wtryski.Przelacz na benzyne i wkluj sie probowka w przewod wtrysku,na jednym jest plus a drugi to impuls wtrysku.I...
Pamiętaj że to inna instalacja niż na zwykłym parowniku , ale masz rację sterowanie wtryskiwaczami benzynowymi masą (katoda).Ze sterownika który steruje wtryskiwaczami gazowymi nie wypływa katoda ani anoda (+ ani-), tym bardziej po przełączeniu na gaz nie rozcina wtryskiwaczy benzynowych.W specyfikacji tej instalacji jest również napisane, że zimny...
dwie rzeczy do sprawdzenia: - ciśnienie paliwa - impulsy na wtryskiwaczach i ich zasilanie (przekaźnik odcinający zasilanie wtrysków na LPG) ...dalej będziemy myśleć
Po przełączeniu na benzynę ,na wtryskiwaczu ma być na jednym przewodzie +12 po zapłonie,na drugim impulsy masy w trakcie rozruchu i pracy silnika. Przełączanie pracy wtryskiwaczy możesz mieć w centralce gazowej , osobna puszka 10 przewodów lub przekaźnik odcinający (+)po zapłonie wtrysków(zależ od typu instalacji gazowej)
Witam :) hm poczytałem troszku książeczkę. hm gdybym miał taki oscyloskopek to by można było sprawdzić czy prąd podaje na wtryski. Ale jak już wcześniej sprawdzałem na przelewach nie pojawiało się paliwo podczas kręcenia. Natomiast z pompy wysokiego na przelewie tak. To znaczy że : Zasilanie paliwem jest sprawne. Natomiast, brak paliwa w przelewach...
Masz po prostu przeciek powietrza, zanik migania lampki ( brak kluczowania szprycek) to nic innego jak procedura hamowania silnikiem, kiedy ECU impulsy z wtryskiwaczy zdejmuje powyżej pewnej prędkosci obrotowej, kiedy widzi zamknietą przepustnicę. Więc zrobisz tak-znajdziesz sobie jakieś dprowadzenie podciśnienia na kolektorze dolotowym od przepustnicy...
Sprawdziłem świece, nie było iskry. Podłączyłem na krótko zasilanie cewki z akumulatora. Silnik Zagadał - 3 sekundy i zgasł. ponowiłem - to samo się dzieje. Podałem samostart (plaka) i już nie było reakcji. może zalałem. Jutro sprawdzę obwód zasilania cewki i wtrysków. Przy próbie uruchamiania miga kontrolka immo. Silnik zachowuje się jakby blokował...
Immo odcina pompę i wtryski, a gaz zbiera impulsy z wtrysków, więc immo odpada. Sprawdż jeszcze przekaźniki po prawej stronie pod maską. I więcej nie napiszę bo jak sam nie jesteś wstanie sprzwdziź to ja ci nie pomogę, poprosty ktoś musi zobaczyć auto
Podaj więcej szczegółów o instalacji LPG. Możliwe że przekaźnik odcinający wtryskiwacz jest uszkodzony i centralka silnika przesyła na wtrysk impulsy otwarcia przy jeździe na gazie. Odkręć kopułkę na przepustnicy odpal silnik , przejdź na zasilanie LPG i odepnij złącze wtryskiwacza i załóż kopułkę przepustnicy . Jeśli obroty się unormują to wina leży...
sprawdź czy na pb jest podobny objaw, jeśli tak to powinno ci pokazać wypadanie zapłonu na kilka cylindrach, a to jest efekt odcinania wtryskiwaczy benzyny przez komp wtrysku, jednoczeście odetnie ci gaz bo nie będzie impulsu z orginalnych wtryskiwaczy. a to wszystko jest wynikiem złej emisji spalin( za dużo powietrza przypuszczam), częstym problemem...
ciśnienie w okolicy 300bar, na oscyloskopie zauważyłem, że impulsy zanikają po 4 wtrysku .... fizycznie wygląda to tak, że przy próbie rozruchu ciśnienie w listwie rośnie, wtryskiwacze dostają impulsy ( przy tych impulsach słychać zapłon) ale tylko po jednym i koniec .... coś odcina kolejne impulsy, ciśnienie nadal jest utrzymane podczas dalszego kręcenia...
Witam, paliwo podmienione, monowtrysk nowy podmieniony, czas wtrysku ok w granicach 4-3ms jak pamietam i spada przy nagrzewaniu(kiedy już pracuje), temperatury widzi ok, przekaźnik odcinający wtryskiwacz zwarty, zasilanie na wtryskiwacz jest, wygląda jakby gubił impulsy z centrali..
Pozwolę sobie odpowiedzieć na swój post - nie wina sterownika, a złego styku jednego z przewodów w aparacie zapłonowym (moduł pod kopułką). Jak widać, na LPG moduł chodzi autonomicznie, na benzynie przy braku któregoś sygnału odcina wtrysk paliwa. Temat zamykam, pozdrawiam.
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
A czy impulsy zapłonu i sterowania wtryskami są?Jeśli nie znaczy to że przekaźnik odcinający nie załącza,a przyczyny mogą być dwie,albo immo,albo brak impulsu powrotnego z układu zapłonowego.To takie najprostsze możliwe przyczyny.Oczywiście może być też i coś innego...Ale jeśli stało się to podczas demontażu alarmu zapewne jest to związane z kabelkologią.
Skoro piszecie że immo to mi powiedzcie co ten immobiliser odcina żeby samochód nie zapalił ? Skoro mam Ciśnienie na listwie CR, wtryskiwacze dostają impuls, rozrusznik kręci i świece żarowe grzeją to co on odcina ?
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
Więc czeka cię trochę sprawdzania, bo jak odpala i gaśnie to może pompa paliwa albo przekażnik pompy, albo sam impulsator obrotów silnika, . Mósisz to sprawdzić. Na wtryskach nie ma masy tylko impulsy masowe, więc jak nie ma kręcenia silnikiem to też ich nie ma
Oczywiście że może strzelić tak jak też strzelają przy rozruchu rozrusznikiem, co wcale nie oznacza że nie można odpalać na zaciąg. Nie rozumie też uwagi kolegi BeneVaco bo ja bym się bardziej obawiał w starym gracie że coś się rozwali niż w nowej BM'ce. Ale nie w tym problem. Podłączyłem jeszcze dzisiaj Launcha i sprawdziłem ciśnienie CR i sprawdziłem...
witam,wstyd się przyznać ale mechanik potrzebuje pomocy otóż auto jak w temacie,jezdziło tylko na lpg-wtryski zabite,pompa nowa lecz odcinał ją immobiliser dokładany,więc wtryski wyczysciłem impulsami w ropie i uruchomiłem prace na benzynie. problemem jest-jak depniesz w podłoge z jałowych to wkręci się na 2 tys. i koniec tak jak by na więcej nie starczyło...
Jeżeli nie ma iskry a czuć poliwo to znaczy że impulsy idze i komputer widzi i impuls wtrysku jest inaczaj by nie było wtrysku że iskra jest czyli faktycznie jej nie ma myślę ze prawdopodobnie alatm odcina to że jej nie ma.
Witam Czy problem został rozwiązany, gdyż mam identyczny przypadek. Według schematu wszystkie przewody są ok tylko właśnie brakuje wysterowania masy z komputera bodajże pin 58 lub59, sygnał plus +12V dochodzi do wtryskiwacza ale nie dostaje wtryskiwacz sygnału masy. A jakby wykonać poprzez przekaźnik sygnał podania masy np po przekręceniu rozrusznikiem...
witam po wymianie całej instalacji silnika nadal nie chciała odpalić, dopiero po wymianie regulatora ciśnienia i pompy wtryskowej zapaliła, na pompie było zbyt wysokie ciśnienie i komputer odcinał zapłon, dziękuje wszystkim za pomoc
szmitt jest przydatny do kształtowania impulsów. eliminuje różne bałagany. co do "przerwania" to w tym przypadku nie wykorzystuje się pinu int do generowania przerwania tylko do bramkowania odpowiedniego timera. timer można skonfigurować w taki sposób aby reagował na stan niski na odpowiadającym mu pinie int przez wstrzymanie liczenia cykli zegarowych...
Witam Chce sobie zrobić automatyczne wyłączanie pompki paliwa podczas jazdy na gazie (LPG) ponieważ jej żywotność dobiega końca, strasznie hałasuje podczas jazy (oczywiście jest benzyna :) ).Problem polega na tym że po podłączeniu przekaźnika występują problemy z instalacją gazową, samochód nie chce odpalać na gazie, a z benzyny po przełączeniu przełącznika...
ciśnienie sprawdzone i jest lekko ponad 3 Bary. Sprawdzone jest także że w momencie gaśnięcia brak jest impulsu sterującego wtryskiem ( ja sprawdzałem na 1 cylindrze) diodą oczywiście.Pompa podaje paliwo i iskra jest. Co jeszcze można obstawiać?? Jest przekaźnik pompy który jednocześnie zasila "+" wtryski sterowany masą z zaciski A7 ECU. jeszcze to...
jesli pozostawiony klucz nie piszczy to powodem nie zapalania jest immo. co sie dzieje na drugim kluczu,bo moze transponder sie zepsul brak zwiazku z zegarami albo szwagier sciagnol zasilanie immo jesli przxed 2001 bezpiecznik f4 nad bsi, jesli po sprawdz 20amperowe w bsi -co do bezpiecznikow nie jestem pewien.napisz co ustaliles i troche wiecej info...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
ja nadal upieram się żebyś kupił sobie zwykły przełącznik gaz/benzyna jak z linku allegro i a to wywalił, ale jak tak straszliwie chcesz to możesz to podłączyć tak: tpsa lepiej nie podłączaj do tego gazokomputerka, bo to wpływa na odczyt pozycji dla komputera benzynowego (nie powinno, a jednak wpływa) i wolne obroty falują albo są w ogóle za wysokie...
Autko jak w temacie na wtrysku jednopunktowym z dwoma wtryskiwaczami Dual Point. Mianowicie w autku jest lpg na ktorymhonda pracuje elegancko w momencie przełączenia na paliwo od razu gasnie. Po wstepnej diagnozie wynika ze: pompa paliwa nie pracuje,na wtryskiwaczu na jednym z pinów jest 8V. podczas krecenia rozrusznikiem wartosc ta sie nie zmienia,wtryskiwacz...
Błąd w IAW SCAN zwarcie wtryskiwacza do masy. Bo nie masz wcale emulatora tylko przekaźnik odcinający wtryskiwacz. Drugi kolega, też nie ma emulatora tylko przekaźnik, z tą różnicą, że ma dołożono rezystor, który jest dołączany przez przekaźnik w miejsce wtryskiwacza... niestety podczas przełączania styków przekaźnika ECU zdąży złapać błąd i na chwilę...
Toyota corolla 1.6i 16V wtrysk wielopunktowy, immobilaizer w kluczyku. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenui go w pozycje zapłon, wszystkie kontrolki świecą się napięcie podawane jest do modułu zapłonowego.Podczas uruchamiania silnika za popmocą rozrusznika brakuje iskry na świecach oraz nie pracują wtryskiwacze elektyczne, pompa paliwa działa...
Powtarzam. Omegi 2.0 X20XEV nigdy nie miały fabrycznie montowanej TC. Ponoć można ją domontować adoptując pompę ABS i sterownik od Vectry z tym motorem tylko po co? TC w Omegach występuje tylko w V6. Po 2002 roku dodatkowo z ESP. Impulsy do TC są brane z tych samych czujników co ABS. Przy ślizgających się kołach powinno odcinać wtryski. W praktyce wygląda...
Chwila a czy z16se to nie fullgrup? "Z" i fullgrup???? Same bzdury, jak tak czytam od góry do dołu. Skoro pojawia się pierwszy impuls, po włączeniu zapłonu, to znaczy że sterownik powinien być sprawny. Czyli albo brak prawidłowego sygnału wału korbowego, albo ubita cewka zapłonowa ale wtedy nie powinno być iskry na wszystkich świecach, i dwa wtryskiwacze...
Oscyloskopu nie mam... Napięcie właśnie sprawdzam, ale z czystej ciekawości jeszcze raz zapytam - dlaczego wtryski zapiekają się wszystkie naraz? Jak to z nimi jest? Dodano po 2 Wygląda na to że u mnie jest stałe zasilanie masa, a impulsy są +. Na początku wartość impulsów na samym zapłonie była 0, po paru kręceniach na samym zapłonie miernik wskazuje...
Koło zębate i czujnik, jaką mają przerwę ? Tam chyba coś koło mm powinno być. Czujnik nie jest spuchnięty ? Tu czasem pomagało przeczyszczenie koła i dociśnięcie czujnika do koła zębatego. Czujnika w tym jego "kątowniku" z otworem na czujnik. Sprawdzałem to tylko na 4, tej oddalonej od rozrządu bo nie ma mi kto kręcić a ciężko jest dostrzec iskrę jak...
Z tego co się dowiadywałem to ten model nie posiada własnego emulatora po prostu odcina wtryskiwacz. Co do tego checka to pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem kody migowe na LPG i wyświetla tylko kod 42 czyli według instrukcji obstawia wtryskiwacz -----KOD42 --------OPIS KODU Wtryskiwacz -----------------OPIS USTERKI Uszkodzenie wtryskiwacza (monowtrysk)...
odcina turbinę odcina obrotach odcina immobilizer
brotje energy błędy technics dx750 falowanie obrotów kosiarki spalinowej
naprawa udaru makita cyfral cosmo
Instrukcja serwisowa Unitra Diora WS 704 – schematy, regulacja, typowe usterki CD4013 dzielnik przez 2 – schemat połączeń i opis działania przerzutnika D