Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w baku, silnik przez pare sekund chodzi i gaśnie, potem znów to samo). Tym się zajmij a nie usuwaniem immo. Brak zasilania lub komunikacji. Immo jak raz załączy się prawidłowo, nie ma prawa zgasić silnika.
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Podjedź do mnie, ogarniemy to chyba w kilka minut.
Wypnij wtyki radia wszystkie i sprawdź czy jest diagnoza.
czy da się go jakoś "zregenerować" lub wywalić? Zregenerować - potrzebna wiedza i doświadczenie, Wywalić - wystarczy schemat... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jeżeli wyrzucę cała wiazke to będzie okej Tak czy może to byc wgrane w komputer? Nie
Zobacz na pw.
Schemat instalacji by bardzo uprościł sprawę . Jak slabo ogarniasz pomiary to sprobuj znalesc puszke z przekaznikami moze byc to ta sama co bezpiecznikowa i wizualnie ja obadaj styki czy nie przypalone, jak sa takie same przekazniki to je miejscami mozna pozamieniac a najwazniejsze ustalic ktory od zaplonu jest.
Już ci TU nie w kostce , kostkę odpinasz i po alarmie. Dla kosmetyki możesz potem usunąć okablowanie.
synchro wał->wałek.
Vtec bez vtec-a :) Głowica widocznie inna
Jeszcze raz. Czy w aucie była instalacja alarmowa. Jeżeli tak to znajdź centralkę. Następnie po wychodzących przewodach z centralki znajdź te dwa, które odpowiadają za odcięcie zapłonu. Odepnij od centralki i zewrzyj ze sobą. No i próba jazdy. Jeżeli nie bedziesz wiedział które to przewody to zrób zdjęcie.
Z tego co piszemy nasuwa mi się wniosek, że każde zatrzymanie silnika (również to spowodowane czujnikami) odbywa się przez masowanie cewki i w rezultacie zanik iskry, tak? Hubert Masz rację. Odpięcie przewodu gaszenia uniemożliwi wyłączenie silnika przez układ bezpieczeństwa i stacyjkę, będziesz miał pewność, że to nie cewka zapłonowa.
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Mówiłem ;-p
Kolego w Twoim samochodzie bezpieczniki masz jeszcze w module BSI, który znajduje się za schowkiem pasażera. Tam często lubi dostawać się woda i robić "cuda". Zdemontuj schowek, wpisz w google frazę peugeot 307 bsi location - znajdziesz filmiki, które Ci pomogą.
Dokładnie nie pamiętam,bo w pracy laptop zostawiłem,ale odcinałem zapłon w kostkach pod skrzynką bezpieczników.
Najpewniejsza opcja to immo off.
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Witam, czy problem rozwiązany?
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
Moim zdaniem ten alarm odcina zapłon , trzeba sprawdzić gdzie są przekaźniki w tym alarmie i jeden jest zapewne od odłączenia +12V
Idź po wiązce tego alarmu, a dojdziesz do zewnętrznego przekaźnika który odcina zapłon. Tam zwierasz styki 30 z 87 i po problemie.
Raczej jedna śruba odpowiada za uchylenie przepustnicy (czyli wysokość obrotów jałowych) a druga jest właśnie od składu mieszanki. Raczej bym zalecał szukania nieszczelności w układzie dolotowym. Pęknięty króciec, brak uszczelki, przetarte wężyki. Takie nieszczelności powodują losowe zubożenie mieszanki, stąd trudności w odpalaniu i nieregularny charakter...
http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewto...
Tak, choć może być jeszcze za wariatorem przykręcona blaszka, która nie pozwala na pełny ruch rolek. Moduł jeśli jest zablokowany to słychać, że odcina zapłon. Należy go wymienić na odblokowany, ale u Ciebie raczej na nim nie ma blokady.
Post był raportowany. Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz z komentarzami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php + REGULAMIN --> Pkt 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Temu odebrałem ten samochód z naprawy, wymieniana była uszczelka pod głowicą, podstawa to sprawdzenie układu chłodzenia po takiej awarii. Co do gaśnięcia podejrzenie padać może na czujnik wału korbowego.
Objawy uszkodzenia czujnika: wałka rozrzadu - odcięcie zapłonu przy 4500 obr/min, - przeważnie spadek mocy silnika, - niekiedy występujący trudny rozruch silnika, - błąd sygnalizowany przez komputer samochodu (0340, 0341) lub niekiedy powiązane (0342) zwarcie do masy, (0343) zwarcie do plusa. [url=http://www.vectraklub.pl/index.php/...
niewiem o czym piszesz coś ci sie pokręciło mam 2.3 V5 150ps w golfiku 4 rok 2000 i diagnozowałem go VAGiem chyba logiczne i silnik niema błędów ale i tak coś niegra bo odcina zapłon nieznam przyczyny tego faktu jakieś propozycje!!!! niewiem już czego sie złapać
Prawdopodobnie chodzi o kontrolkę dozownika oleju (elektronicznego, zintegrowanego z modułem zapłonowym). Poprzedni właściciel coś mówił na temat dozownika czy ew. robienia mieszanki? Musiałbym poszukać manualów, nie kojarzę aby moduł odcinał zapłon w przypadku wykrycia usterki. Sprawdź czy jest podłączona pompka oleju (taka mała niebieska kostka z...
Witam, Poczytałem trochę i nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Ma problem z Peugeot 307 2. HDI z 2002 roku. Opiszę pokrótce sytuację. Odpaliłem ostatnio samochód i wyskoczyło mi ostrzeżenie, że mam niski poziom płynu hamulcowego, podczas gdy płyn mam zalany po sam czubek, ale znając już problemy z elektryką w tych wozach pojechałem i...
Wymiana kompletu cewek zapłonowych rozwiązała problem.
nawet nie wiem, gdzie zamontowany jest ten alarm (centralka) Oprócz instalatora, który go montował - Nikt nie wie. Trzeba szukać . Jest pełna dowolność miejsca montażu. Im bardziej "nietypowe" miejsce - tym lepiej dla ochrony auta. Centralka alarmu ma podtrzymanie własne (akumulator) tak jak syrenka czy tylko z aku auta ? Istnieją systemy zasilania...
Witam. 2 tyg. temu pojechałem do Torunia przez pierwsze 100 km samochód szarpał i nie mógł przekroczyć 120km/h , szarpał strasznie. Zauważyłem ze podczas gaszenia w trakcie jazdy samochód jeździł przez ok 30 sek. dobrze . więc przez ok. 20km gasiłem i zapalałem , za n-tym razem coś zaskoczyło i do tej pory śmiga jak szatan chodzi równo nic nie szarpie.(może...
Czy lampka alarmu świeci przy włączonym zapłonie? W serwisówce piszą, że immo odcina również rozrusznik. Więc jeśli rozrusznik kręci to nie immo. Piszą też, że jeśli szybko przekręci się kluczyk od razu z pozycji zero na rozrusznik to możliwe jest uruchomienie silnika, ale zaraz zgaśnie. Do obejścia immo służy kod EKA dodawany do instrukcji samochodu,...
Nie. Jak kupował było ok. Odpielam akumulator myślałam że to pomoże, niestety bez rezultatów. A jak odepne kostki to coś pomoże?
Problem rozwiązany. Aby uzyskać zasilanie na desce oraz sterowniku trzeba zewrzeć dwa przekaźniki w centralce alarmu. U mnie jednak nie wystarczyło to, bo nadal nie działał rozrusznik. Okazało się, że czerwono-czarny kabel idący ze stacyjki do rozrusznika idzie przez przekaźnik oznaczony nr 53(na samej górze),który sterowany jest z centralki przez podanie...
Na początek podjedź do kogoś, kto naprawia piloty. Niech sprawdzi czy immo w kluczyku działa. W tych pilotach często uszkadzają się cewki immo.
Ten "mały" czujnik to czujnik temperatury powietrza zasysanego. Ma minimalny wpływ na pracę silnika. Odcinka przy 4 tyś obrotów na postoju to w tych silnikach norma. Zaczyna się wyżej kręcić, gdy sterownik silnika dostaje od sterownika ABS sygnał o prędkości pojazdu.
Witam Mam problem z moim expertem 2.0hdi 2007r. Auto stało jakieś trzy tygodnie, odpaliłem przejechałem jakieś 10km wyskoczył błąd ASP. Po paru następnych kilometrach zapalił się CHECK i czerwony napis STOP. Jeździłem tak parę dni raz wywalało te błędy czasem nie. W następnych dniach pojawił się nowy problem mianowicie po odpaleniu brak wspomagania,...
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Dość typowy problem dla tego silnika to blokujący się zawór EGR. Na początku wystarczy czyszczenie
Jeśli kontrolka od ESP, to zazwyczaj dodatkowa blokada założona, która odcina zapłon.
Jak wyjmiesz przekaźnik z podstawki to będziesz miał opisane wyprowadzenia. Zrób tak jak pisałem i zobaczysz czy auto zapali.
Witam. Mam podobny problem a mianowice kilka dni temu jadąc do pracy zapaliła sie kontrolka Check Engine i auto osłało ale zaraz zgasła i wszystko ok było. Jak wracałem do domu znów sie zapaliła i auto stanęło. Poruszałem wszystkimi widocznymi wtyczkami pod maską oraz bezpiecznikami i za którymś razem odpali. Problem wrócił dziś rano. Nie chciał odpalić...
Witam Problem rozwiązał dopiero znajomy elektryk. Okazało się, że były przetarte izolacje w przewodzie zasilania wtryskiwaczy paliwa. Masowały się i komputer wariował, stąd odcinanie zapłonu... Drobiazg, a ile kłopotu sprawił
Witam. Które przewody z autoalarmu Cobra AT 7777 odcinają zapłon? Mam problem autko w różnych okolicznościach nie chce zapalić. Zimny ciepły bez różnicy. Zauważyłem że zamykając auto z kluczyka bez uruchamiania alarmu problemu z zapalaniem nie ma.
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Wysylam raport z komputera. To wszystko jest juz naprawione i dodatkowo jeszcze pedal gazu zostal naprawiony. I dalej nic sie nie zmienilo.
Podaję co wiem z autopsji :) Jako gigant nie znam się na wszystkim i magistra z Opla nie robiłem, ale podobny przypadek przerobiłem i winna była cewka. Dlatego napisałem co wiedziałem. A na tym chyba to forum polega. Jeśli źle co napisałem krytykę przyjmuję. :)
A co z pierwszym moim pytaniem odnośnie odciecia zapłonu przy 3 tyś. obrotów:?:
I wskakują błędy. Jakie błędy? Co się dzieje na pierwotnym? To wygląda jakby odcinało zapłon, bo coś się mu nie podoba. Np. za duży pobór na jednej z cewek?
Podmień cewke zapłonową, może to być jej wina.
...I zatłuczesz alternator jeśli jeszcze działa, bez urazy ręce opadają:( Sprawdź na zaciskach akumulatora ,alternatorze ewentualnie podmień baterię. pozdr
może ktoś posiada schemat instalacji abs + ets i ecu , rok do -05.96r , z skąd jest brany sygnał prędkości w tym aucie i do kąd biegnie przewód biało niebieski ze sterownika abs wtyczka 1 pin 21 . z moich schematów wynika że powinien biec do sterownika silnika ale znalazłem go pod siedzeniem pasażera przeciętego i zaizolowanego a nigdzie nie mogę znaleźć...
To +12V po stacyjce, odcina zapłon. Jeśli to +12 po stacyjce i przetnę ten przewód aby założyć na nim immobilizer np. Proxima, to ten immobilizer będzie działał (bo on jednym kabelkiem musi być podłączony właśnie do +12 po zapłonie)?
Daj jakies foto tego modułu.To nie bedzie immo.jak chodzi to chodzi. Witam Tak zgadza sie to nie był moduł immo zmyliłem się faktem że był wpięty w obwód wtryskiwaczy Jest to emulator wtryskiwaczy....ale mniejsza z tym...Wymieniłem ten moduł wszystko pracuje jak należy czyli ładnie przełącza na gaz i odcina pompe i wtryskiwacze...ale problem pozostał...dalej...
Skoro widzisz że zanika zasilanie to je sprawdź...Schemat i szukaj.
Bez oleju absolutnie NIE WOLNO ODPALAC AUTA!!! GROZI TO ZATARCIEM SILNIKA!! skoro nie odpala a akumulator był odłączony moze ma immobilaiser i po prostu musisz go włączyc bo to zazwyczaj odcina zapłon...przejrzyj wszystko i do jazdy!
Nie napisąłeś dokładniej czy to gaźnikowy czy wtrysk. Ja kiedyś w gaźnikowym miałem taki przypadek, że na wyższych obrotach mi się wyłączał a przyczyna był przerwany (zmęczenie materiału) kabelek wewnatrz rozdzielacza zapłonu. Przerwany był tak sprytnie, ze izolacja była cała tylko żyła pękła. Jak dostawał wibracji to sie rozłączał a zlokalizować było...
Ten model jest na gazniku, bez wtrysku. Przełączanie gaz/benzyna to prosty przełącznik. Auto długi czas działało bez żadnych problemów na gazie i benzynie. Wczoraj jechałem i nagle odcieło zapłon. Było już ciemno to ruszanie wtykami czy kablami nic nie pomogło. Przełączanie na gaz i benzynę silnk działa identycznie, czyli równo ale tylko do tych obrotów....
Nikt nie ma żadnych pomysłów ?
Witam! Posiadam Simsona sr 50 od 3 lat. Rok temu robiłem malowanie. Przy okazji rozebrałem silnik by zobaczyć czy wszystko jest ok. Gdy go poskładałem nie chciał wchodzić na max obroty. Ustawiłem zapłon itd. Kupiłem nowy gaźnik, cewkę zapłonową( tą w iskrowniku) świecę, kondensator, platynki. Ma moc tylko robi przerwę na średnich obrotach a na wysokich...
Często w agregatach (małych) występuje problem z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak już sprawdzisz czy jest iskra , Przeczysz sam sobie, bo czujnik oleju odcina zapłon.
a wtryski sprawdzone najpierw robi się diagnostykę podstawy filtr paliwa,wtryski,pompa itd. zaczynasz od tyłu i robisz sobie koszta
Mam problem z moim samochodem marki seat cordoba vario;jest założony w nim imibilaizer typu Legend immobiliser CA1000.Do wczoraj było wszystko w porządku.Dziś rano nie mogłem odpalic auta[odciety calkowicie zapłon].W połączeniu radia z zasilaniem miałem możliwość obejścia imobilajzera ,ale gdy zwarłem na krótko to pokazaly mi się tylko kontrolki akumulatora...
Bo sprawdzałem wszystkie błędy i jeden z nich dotyczy immobilizera, czy jest możliwe, że jak jest uszkodzony, to kręci rozrusznik, a komputer odcina zapłon i itp? Czy jakoś można sprawdzić, czy to wina immobilizera?
Wydawało by się jasne, że należy usunąć przyczynę działania alarmu.
Mam od jakiegoś czasu problem z uruchamianiem samochodu (Deawoo Nubira 1,6 jeśli to ważne): Odpalam go normalnie i jadę, po zatrzymaniu się i wyłączeniu silnika nie mogę go ponownie uruchomić. Przekręcam kluczyk i nic, zero reakcji. Czy to może być spowodowane złymi ustawieniami alarmu? A może włączył się mi jakiś tryb dziwny?
Witam Opisz proszę szerzej w jaki sposób sprawdziłeś, że zapłon odcina ci poniżej prędkości obrotowej zaprogramowanej w urządzeniu sterującym zapłon. Przypuszczam, iż sprawdzenia dokonałeś na tak zwanym luzie naciskając pedał gazu ( w tym przypadku odetnie ci na pewno ), czy może podłączyłeś zewnętrzny obrotomierz i wyszło ci na nim, że odcina ci poniżej...
Powodem niedomagania jest brak iskry. dodam że aparat zapłonowy, cewka zostały wymienione i usterka dalej sie pojawia. cała instalacja przejrzana.... brak mi już pomysłów
Witam tym razem mam problem z alarmem podczas jazdy zaswieci się dioda i tak kilka razy i odcina zapłon. pilot raz działa a raz nie. Po ruszeniu kablem do centralki alarmu dioda miga... Tak jakby coś nie stykalo na kostkach. Dodam że centralka jest luzem i podejzewam że się rusza pod półka kierownicy.... Czego mam szukać. A może wystarczy ta centralke...
to juz widziałem ale dziękuję za jakąkolwiek reakcje na problem.nic nie grzebałem w licznikach i mnie tez to dziwi i to strasznie bo wczesniej łączyłem się vag'iem bez problemów a teraz nie mogę z silnikiem wskaznikami i immo i nie wiem co mogę z tym zrobić ,najgorzej ze auto nie jezdzi bo nawet nie mogę nigdzie go zaprowadzić a może jakieś wskazówki...
Prawdopodobnie masz dokładany immo.Może on odcinać rozrusznik pompę paliwa i zapłon . Były dwu- były i trzy obwodowe.Trzeba odszukać centralkę i po kablach dojść ,który przekażnik odpowiada za zapłon.
Francuzy mają pod maską czujnik wstrząsowy który odcina zapłon. Przeważnie w okolicach bezpieczników.
To nie o tłumik chodzi. Dla pop&bangs trzeba przeprogramować sterownik silnika ( było w Maluchach coś takiego jak komputer?) tak aby po zdjęciu nogi z gazu był odcinany zapłon. Po dodaniu gazu znowu następowało spalanie i zgromadzona w wydechu mieszanka spala się wybuchowo . To tak najprościej.
że centralka jest fabryczna Taaak, Stig 5 jako fabryczny alarm w golfie :D Najpierw poczytaj o nim trochę zamiast pisać bajki.
Witam mam problem . Odcina mi zapłon przy 10 000 obrotów mimo że skala jest do 12 000 . Co może być przyczyną?
Iveco Eurocargo błąd 0225 silnik gaśnie błąd dotyczy głównego przekaźnika prądowego, który odcina zapłon samochód gaśnie błąd w EDC 0225 główny wyłącznik prądu wyłącza zapłon zamiast stacyjki. Samochód ma zwykły ręczny wyłącznik prądu. W dodatku pali się EDC kontrolka silnika akumulator.
Ten kabel to blokada prędkości - jeśli sprzęgło obraca się powyżej określonych obrotów zapłon jest odcinany.
A zdjąłeś blokady? Motorowery są dławione aby nie osiągały więcej niż 45km/h. Może ci np odcinać zapłon.
Witam potrzebuje odłączyć fabryczny autoalarm w passacie b4 1.9 tdi 94 r,ponieważ w alarmie odłącza przekaźnik i odcina zapłon dopiero po paru minutach można odpalić auto.
Wygląda mi to ewidentnie na problem w komunikacji CAN i Przy tym szarpie, przerywa, odcina zapłon Mam wrażenie że ten błąd P1623 jest przyczyną całego zamieszania jest to błąd zapisu kodowania Imo masz drugi kluczyk ? lub niezbędny będzie PP Planet i podejrzeć to w czasie rzeczywistym . Schemat powinien pasować
Oczywiście nie jestem elektrykiem "pilot" pochodził będzie z popularnych na Alledrogo przekaźników na pilota Wykorzystaj gotowe rozwiązanie, dedykowane do zabezpieczenia samochodów. Będzie bezpieczniej dla Ciebie i dla samochodu. Brakuje kilku rzeczy. Przede wszystkim podtrzymania na ok. 10-20s po każdym wyłączeniu zapłonu - tak aby nie trzeba było...
Ja kiedyś miałem wyłącznik pod mieszkiem lewarka odcinał zapłon może odcinać paliwo . I to już spowolni gościa który chce odjechać jak w ogóle odjedzie . :D
Mam problem z Alhambrą, podczas jazdy odcina zapłon i po sekundzie włącza, czasem parę razy pod rząd. Vag bez błędów. Może miał ktoś taki problem?
Być może któraś cewka daje przepięcie i odcina zapłon. W pierwszej kolejności też pomyślałem o przepustnicy, ale już masz temat przerobiony. Jeśli zgaśnie, to odpala od strzała? Czy musi zakręcić? Coś mi się kojarzy, że podobny temat miałem w Fabii II, że gasła przez pedał gazu. Bodajże nawet była wilgoć na pinach w kostce. Można sprawdzić, nic to nie...
Do mnie 200 km - jak się klient zdecyduje , zaprszam .
Zasilanie cewek na czerwono to wiem . To że czarno żółty i zielono czarny to masa to też wiem. Tylko coś mi odcina zapłon . I jak ominąć to . Jak zrobić na krótko żeby zamiast czujników np. czujnik stopki bocznej, czujnik klamki sprzęgła i czujnik biegu neutralnego ( bo podobno to odcina zapłon) ominąć to . A z modułu zapłonowego wychodzą mi 8;kabli...
Szary z różowym podpoiłeś razem bo odcina zapłon. I możesz sobie kręcić bez zasilania na zapłon.
Witam wszystkich. Mam problem z moją Asterką 1,4 94r problem polega na tym że strasznie szarpie na ciepłym silniku w momencie szarpania zapala się kontrolka check na sekundkę i gaśnie i w tym samym czasie co ona się zapala to szarpnie, odczucie jest takie jak by odcinało zapłon bo gdy ona gaśnie i samochód zaczyna pracować normalnie to jest wystrzał...
silnik gasnie momentalnie odcina zapłon i pochwili i miga kontrolka od swiec
Witam troszkę odświeżę temat. (w kwestii elektryki) Mam taki problem, że co jakiś czas zdarza mi się taki chochlik że przy próbie odpalenia Władzia, włączam masę a tu kontrolka nie świeci, i nie ma reakcji żadnej na przekręcenie kluczyka. Innym razem - włączam hebel(masę) i wszystko Ok, kontrolka świeci, pali ..... no ale zgaszę go a tu znów coś nie...
System montowany w salonie toyoty w Warszawie, zakupiłem auto z systemem. Wsiadając do auta i przekręcając kluczyk, system wydawał kilkusekundowy dźwięk podczas którego należało przyłożyć rękę w ukrytym miejscu, w celu dezaaktywacji zabezpieczenia.Inaczej odcinał zapłon i auto gasło.Teraz nie wydaje tego dźwieku, odpala bez niczego i nie odcina zapłonu.Słychać...
Co to znaczy gaśnie?A może on po prostu gaśnie bo nie trzyma obrotów?Jak tak to nastawnik itp.Czy gaśnie w sensie odcina zapłon?
Falowanie obrotów, utrata mocy, odcina zapłon przy 4,5 tyś
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
Brak czujnika/zadziałanie w wyniku wywrotki odcina zapłon. Da się na krótko zrobić bo przerabiałem temat w szwagra motorach.
Witam. Mam problem z Mazdą MX-5 1996r. Pare razy zdarzyło się tak ze po deszczu, wilgoci odcinało zapłon i przez kilka dni nie odpalał silnik. Po kilku dniach wracało do normy aż do kolejnego deszczu. Możliwe ze nawala immobilajzer ale wygląda na to ze jakieś styki musza dostawać wody i nie łączą. Nie mam juz siły do tego :( gdzies wyczytałem ze może...
odcina zapłon mercedes mercedes odcina zapłon odcina zapłon passat
lodówka turbo zalany klucz wymiana silnika nawiewu
Pralka Electrolux EWW147470 - brak działania programów Kod U11 w pralce Panasonic NA14VA1 - przyczyny i rozwiązania