Podjedź do mnie, ogarniemy to chyba w kilka minut.
Wypnij wtyki radia wszystkie i sprawdź czy jest diagnoza.
Już ci TU nie w kostce , kostkę odpinasz i po alarmie. Dla kosmetyki możesz potem usunąć okablowanie.
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Schemat instalacji by bardzo uprościł sprawę . Jak slabo ogarniasz pomiary to sprobuj znalesc puszke z przekaznikami moze byc to ta sama co bezpiecznikowa i wizualnie ja obadaj styki czy nie przypalone, jak sa takie same przekazniki to je miejscami mozna pozamieniac a najwazniejsze ustalic ktory od zaplonu jest.
Zapłon w tym silniku nie potrzebuje żadnego zasilania. Odłącz od cewki kabelek gaszenia, idący do stacyjki i sprawdź czy silnik zgaśnie. Jeżeli po odpięciu kabelka od cewki silnik nie zgaśnie przy zaniku napięcia to szukaj przyczyny w instalacji, zapłon jest OK. Może stacyjka jest uszkodzona lub któryś z czujników układu bezpieczeństwa wyłącza silnik...
Zobacz na pw.
Vtec bez vtec-a :) Głowica widocznie inna
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
synchro wał->wałek.
Jeszcze raz. Czy w aucie była instalacja alarmowa. Jeżeli tak to znajdź centralkę. Następnie po wychodzących przewodach z centralki znajdź te dwa, które odpowiadają za odcięcie zapłonu. Odepnij od centralki i zewrzyj ze sobą. No i próba jazdy. Jeżeli nie bedziesz wiedział które to przewody to zrób zdjęcie.
Mówiłem ;-p
Do mnie 200 km - jak się klient zdecyduje , zaprszam .
Najpewniejsza opcja to immo off.
Witam, czy problem rozwiązany?
Post był raportowany. Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz z komentarzami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php + REGULAMIN --> Pkt 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
Raczej jedna śruba odpowiada za uchylenie przepustnicy (czyli wysokość obrotów jałowych) a druga jest właśnie od składu mieszanki. Raczej bym zalecał szukania nieszczelności w układzie dolotowym. Pęknięty króciec, brak uszczelki, przetarte wężyki. Takie nieszczelności powodują losowe zubożenie mieszanki, stąd trudności w odpalaniu i nieregularny charakter...
http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewto...
Moim zdaniem ten alarm odcina zapłon , trzeba sprawdzić gdzie są przekaźniki w tym alarmie i jeden jest zapewne od odłączenia +12V
Dla pewności odczytaj błędy...
Dość typowy problem dla tego silnika to blokujący się zawór EGR. Na początku wystarczy czyszczenie
Ten "mały" czujnik to czujnik temperatury powietrza zasysanego. Ma minimalny wpływ na pracę silnika. Odcinka przy 4 tyś obrotów na postoju to w tych silnikach norma. Zaczyna się wyżej kręcić, gdy sterownik silnika dostaje od sterownika ABS sygnał o prędkości pojazdu.
Witam Opisz proszę szerzej w jaki sposób sprawdziłeś, że zapłon odcina ci poniżej prędkości obrotowej zaprogramowanej w urządzeniu sterującym zapłon. Przypuszczam, iż sprawdzenia dokonałeś na tak zwanym luzie naciskając pedał gazu ( w tym przypadku odetnie ci na pewno ), czy może podłączyłeś zewnętrzny obrotomierz i wyszło ci na nim, że odcina ci poniżej...
Czy lampka alarmu świeci przy włączonym zapłonie? W serwisówce piszą, że immo odcina również rozrusznik. Więc jeśli rozrusznik kręci to nie immo. Piszą też, że jeśli szybko przekręci się kluczyk od razu z pozycji zero na rozrusznik to możliwe jest uruchomienie silnika, ale zaraz zgaśnie. Do obejścia immo służy kod EKA dodawany do instrukcji samochodu,...
A co mówi clip ????
Problem rozwiązany. Aby uzyskać zasilanie na desce oraz sterowniku trzeba zewrzeć dwa przekaźniki w centralce alarmu. U mnie jednak nie wystarczyło to, bo nadal nie działał rozrusznik. Okazało się, że czerwono-czarny kabel idący ze stacyjki do rozrusznika idzie przez przekaźnik oznaczony nr 53(na samej górze),który sterowany jest z centralki przez podanie...
Podaję co wiem z autopsji :) Jako gigant nie znam się na wszystkim i magistra z Opla nie robiłem, ale podobny przypadek przerobiłem i winna była cewka. Dlatego napisałem co wiedziałem. A na tym chyba to forum polega. Jeśli źle co napisałem krytykę przyjmuję. :)
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Jak wyjmiesz przekaźnik z podstawki to będziesz miał opisane wyprowadzenia. Zrób tak jak pisałem i zobaczysz czy auto zapali.
Witam. 2 tyg. temu pojechałem do Torunia przez pierwsze 100 km samochód szarpał i nie mógł przekroczyć 120km/h , szarpał strasznie. Zauważyłem ze podczas gaszenia w trakcie jazdy samochód jeździł przez ok 30 sek. dobrze . więc przez ok. 20km gasiłem i zapalałem , za n-tym razem coś zaskoczyło i do tej pory śmiga jak szatan chodzi równo nic nie szarpie.(może...
...I zatłuczesz alternator jeśli jeszcze działa, bez urazy ręce opadają:( Sprawdź na zaciskach akumulatora ,alternatorze ewentualnie podmień baterię. pozdr
Temu odebrałem ten samochód z naprawy, wymieniana była uszczelka pod głowicą, podstawa to sprawdzenie układu chłodzenia po takiej awarii. Co do gaśnięcia podejrzenie padać może na czujnik wału korbowego.
Witam. Mam podobny problem a mianowice kilka dni temu jadąc do pracy zapaliła sie kontrolka Check Engine i auto osłało ale zaraz zgasła i wszystko ok było. Jak wracałem do domu znów sie zapaliła i auto stanęło. Poruszałem wszystkimi widocznymi wtyczkami pod maską oraz bezpiecznikami i za którymś razem odpali. Problem wrócił dziś rano. Nie chciał odpalić...
A co z pierwszym moim pytaniem odnośnie odciecia zapłonu przy 3 tyś. obrotów:?:
Nikt nie ma żadnych pomysłów ?
a wtryski sprawdzone najpierw robi się diagnostykę podstawy filtr paliwa,wtryski,pompa itd. zaczynasz od tyłu i robisz sobie koszta
Nie napisąłeś dokładniej czy to gaźnikowy czy wtrysk. Ja kiedyś w gaźnikowym miałem taki przypadek, że na wyższych obrotach mi się wyłączał a przyczyna był przerwany (zmęczenie materiału) kabelek wewnatrz rozdzielacza zapłonu. Przerwany był tak sprytnie, ze izolacja była cała tylko żyła pękła. Jak dostawał wibracji to sie rozłączał a zlokalizować było...
Witam, Poczytałem trochę i nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Ma problem z Peugeot 307 2. HDI z 2002 roku. Opiszę pokrótce sytuację. Odpaliłem ostatnio samochód i wyskoczyło mi ostrzeżenie, że mam niski poziom płynu hamulcowego, podczas gdy płyn mam zalany po sam czubek, ale znając już problemy z elektryką w tych wozach pojechałem i...
po powrocie centralny zamek już nie działał i kontrolka od immo pali się ciągłym światłem.nie działa również wewnętrzne zamykanie wszystkich drzwi,a gdy wduszam je kontrolka od immo świeci mocniejszym światłem,lecz nadal ciągłym.powinna migac.akumulator dobry(naładowany).centralnie widać,ze iimo odcina zapłon i nie chce odpalic,silnik kreci,lecz wiadomo(bezskutecznie)....
Właśnie to zrobiłem , nic nie pomogło Dodano po 6 Tutaj filmik
Skoro widzisz że zanika zasilanie to je sprawdź...Schemat i szukaj.
to juz widziałem ale dziękuję za jakąkolwiek reakcje na problem.nic nie grzebałem w licznikach i mnie tez to dziwi i to strasznie bo wczesniej łączyłem się vag'iem bez problemów a teraz nie mogę z silnikiem wskaznikami i immo i nie wiem co mogę z tym zrobić ,najgorzej ze auto nie jezdzi bo nawet nie mogę nigdzie go zaprowadzić a może jakieś wskazówki...
Cytat z innego forum: "...przekrecasz stacyjke kluczem matka dioda od immo sie zapala natychmiast wyjmujesz klucz i wkladasz nowy dioda gasnie..." czyli potrzebny tylko do zaprogramowania nowego klucza jak to napisał janek1815. Klucz taki zachowuje się jak klucz bez transpondera ale tylko pozornie. Nic dziwnego że odcina zapłon gdyż nie służy do codziennego...
Powodem niedomagania jest brak iskry. dodam że aparat zapłonowy, cewka zostały wymienione i usterka dalej sie pojawia. cała instalacja przejrzana.... brak mi już pomysłów
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
Witam, wiem, że to rzadki model Hondy, ale może ktoś podpowie, gdzie w Hondzie FR-V jest zamontowany czujnik uderzeniowy, który odcina zapłon po wystrzeleniu airbagów?
może ktoś posiada schemat instalacji abs + ets i ecu , rok do -05.96r , z skąd jest brany sygnał prędkości w tym aucie i do kąd biegnie przewód biało niebieski ze sterownika abs wtyczka 1 pin 21 . z moich schematów wynika że powinien biec do sterownika silnika ale znalazłem go pod siedzeniem pasażera przeciętego i zaizolowanego a nigdzie nie mogę znaleźć...
odcina zapłon mercedes odcina zapłon passat polonez odcina zapłon
obliczać cewka temperatura chrysler grand voyager usterka schemat nawiewu peugeot
naprawa udaru makita cyfral cosmo
Termostat Whirlpool ARC 5560 – dobór, zamienniki Ranco K54/K59, objawy uszkodzenia Alstom RTX 133 – wartość rezystora R1 w przekaźniku czasowym, warianty napięciowe