Nie wolno przerywać zapłonu. Odetnij zasilanie rozrusznika.
Witam, Szukam schematu bądź wskazówek... Jeśli będziesz robił takie zabezpieczenie "od podstaw" to nie zapomnij o możliwości włączenia trybu serwisowego, czyli możliwości trwałej dezaktywacji zabezpieczenia. Bo po co Ci takie kombinowane zabezpieczenie, jeśli za każdym razem zostawiając auto w serwisie, u mechanika, czy w myjni będziesz musiał informować...
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
miodzior do cewki WN (wysokiego napięcia) doprowadzone są z reguły 2 przewody po dwóch jej stronach z tego jeden to + z akumulatora wyłączany stacyjką a drugi przewód to sygnał z przerywacza (w nowych samochodach niema przerywacza tylko jest bardziej złorzony układ ale to niema znaczenia) i teras tak jak sprawdzić ktury to który ?? jak masz miernik...
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Dokładnie nie pamiętam,bo w pracy laptop zostawiłem,ale odcinałem zapłon w kostkach pod skrzynką bezpieczników.
Zamiennik: https://slawmir.com.pl/tranzystor-smd-ap... lub https://inter-chip.pl/ap2310gn-hf-36839.... Taniej :) Ewentualnie możesz poszukać jeszcze innych o parametrach 60V, 3A, 1,38-1,4W.
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Odciąć zasilanie na sterownik silnika.
Odcięcie zapłonu w tym silniku wykonuje moduł zapłonowy, a ten iskrownik po to się kupuje by silnikowi łatwiej i szybciej było się wkręcać na obroty.
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
chodzi tu o przewód na którym napięcie pojawi sie po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon możesz go podłaczyc na stałe zeby zobaczyc czy wszystko działa ale wtedy blokada nie bedzie działać po zgaszeniu samochodu gdyz na tym przewodzie bedzie nadał 12 v a chodzi o to by go nie było
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
Witam, Proponuję podłączyć unieruchomienie samochodu poprzez odcięcie elektrycznej pompy paliwa umieszczonej w zbiorniku paliwa. A ja proponuję, żebyś lepiej nie zabierał więcej głosu w tym temacie. firma od systemów wymaga podłączenia odcięcia rozrusznika To jest w pełni zrozumiałe, chodzi o bezpieczeństwo w wypadku zdalnego unieruchomienia pojazdu....
To chyba powinno byc tak: zolty podlaczasz do +12 po stacyjce i do przekaznika w 86 (czyli wszystkie 3 sa podlaczone do siebie, po to, zeby polecial prad po wlaczeniu zaplonu) pomaranczowy to minus i podlaczasz tez do przekaznika w 85 (tym steruje alarm puszczajac mase lub nie) pozniej ucinasz np. kabelek idacy od stacyjki do rozrusznika i jedna koncowke...
odcięcie Czarny przewód, na pin nr 1 w czarnym, 42 pinowym złączu za schowkiem.
W przypadku NSR-ki bardzo szybko wypali wszystko z tłumika co wiąże się potem z głośnością o ile nie rozerwie go przy którymś strzale....
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
A zależy.Czasem są same czarne a czasem kolorowe.Nie wiem od czego to zależy ale miałem takie przypadki.
Piętnastka na sterowniku silnika.
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
Pomiar obrotów jest realizowany przez jakiś czujnik, może ten w wymienionym silniku jest inny?
seo concerto lub tytan ds 200
ale sterowania klapą nigdzie nie znalazłem, może robił ktoś z was z dodatkowego wyjścia centrali otwieranie tylnej klapy, która jest otwierana elektronicznie za schowkiem na czarnym module na środkowej kostce na szaro zółtym (odchyl jeszcze dla pewności tapicerkę na klapie i jeszcze zobacz)
Rafael trochę pojechałeś po bandzie. Norberts miał rację ze zwrócił ci uwagę sam byłem zainteresowany tym tematem i znalazłem w starych postach to co chciałem. Zanim coś napiszesz na forum to pomyśl. Trochę własnej inicjatywy i nie będziesz krytykowany. mam nadzieję ,że potraktujesz to jako konstruktywną krytykę.
Czy napięcie będzie prawidłowo przesyłane? Prawidłowo, z jedną uwagą - jeśli to przycisk to będziesz go musiał ciągle trzymać by "napięcie było prawidłowo przesyłane".
Dlatego właśnie pisałem abyś zastosował gotowy układ, np taki: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php... 30 zł + ew. koszty wysyłki to nie jest chyba tak straszny wydatek dla posiadacza Golfa 4 :)
Skoro to jest benzyna to z aparatu zapłonowego powinny wychodzić trzy lub cztery przewody (ciękie ok 1mm2)jeśli są trzy to przewód sygnałowy jest posrotku wtyczki koloru prawdopodobnie zielonego dokładnie nie pamiętam przetni i spróbój uruchomić silnik jeśli nie zapali to jest to.Jeśli są cztery to sygnałowe też są po śrotku.(przecięce nie właściwego...
W autach tych nie ma linki prędkościomierza. sygnał prędkości pobierany jest z czujnika indukcynego umieszczonego na skrzyni biegów. Z zegara obrobiony sygnał trafia do ECU silnika i skrzyni. Dotyczy to zarówno zegarów VDO i Yazaki. Układ ABS w tym modelu jest układem niezależnym. Wspólnym jest natomiast (gdzie czujnik prędkości jest w tylnym moście)...
Witam Jak chcesz zabić czas to użyj wyszukiwarki i poczytaj posty o sposobach zabezpieczenia tego i innych samochodów i coś sobie wybierz z tego na tym albo na innym forum a nie odgrzewaj starych kotletów i nie czekaj na gotowca.Koledzy wiedzą na ten temat się już podzielili wszystko jest w archiwum. Pozdrawiam
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
przemek_byd Ja używam przezników 541 są dostępne w kazdym sklepie,narysowałem coś takiego na szybko,jest to sprawdzone i działa,to jest narysowane od strony pinów,budowy przekażnika z pamięci nie pamiętam i dlatego taki jest rysunek. Ja robie takie coś i do sterowania zapinam diode z 3A i podpinam np. pod szybe ogrzewania,potem uruchomienie pojazdu...
Wszędzie. Najczęściej w okolicach nóg kierowcy bo tam jest najbliżej do odpowiednich kabli. Skoro wiesz gdzie masz punkty które musisz przytrzymać to szukaj tam. Po nitce do kłębka.
Pomyśl logicznie...Stacyjka gasi samochód to musi tam być taki jakiś przewód co to odcina.Pozostaje probówka i metoda prób i błędów.A jak to odetniesz to komputer nic nie złapie bo ta będzie tak jakby ktoś zgasił samochód ze stacyjki.Trzeba trochę pomyśleć.Ja tak zawsze tnę.
http://obrazki.elektroda.pl/8504417500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5932366000_1...
Możesz odciąć pompę paliwa, jeżeli samochód jest zagazowany to zapłon, można jeszcze odcinać czujnik położenia wału ale to już raczej robota dla fachowca. Poczytaj trochę o odcinkach w silnikach benzynowych, na pewno coś wybierzesz.
Poszukaj sobie schematów shift lighta, limitera, ogranicznika obrotów. Poczytaj o LM2907
odcięcie zrobiłeś ok ale wypinałeś licznik i włączyłeś zapłon ,teraz wepnij sie vagiem i skasuj z poduszki błąd kontrolki air bag
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
załączam rozpiskę powinno pasować
Tak jak opisujesz .
zobacz to
Witam.Od 1995r. sterowniki były takie same ,ale były oznaczone jako 16 203 165.Pozdrawiam.A.
Złącze diagnostyczne znajduje się na konsoli środkowej, za zaślepką pod popielniczką. http://obrazki.elektroda.pl/1655226500_1...
Np. plus po stacyjce-zielony i rozruch-czarno/niebieski.Wszystko masz pod kierownicą.
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Witam Opisz proszę szerzej w jaki sposób sprawdziłeś, że zapłon odcina ci poniżej prędkości obrotowej zaprogramowanej w urządzeniu sterującym zapłon. Przypuszczam, iż sprawdzenia dokonałeś na tak zwanym luzie naciskając pedał gazu ( w tym przypadku odetnie ci na pewno ), czy może podłączyłeś zewnętrzny obrotomierz i wyszło ci na nim, że odcina ci poniżej...
Niedawno podłanczłem alarm w swoim MK IV TDI. Musisz rozebrać tapicerkę dzwi kierowcy i bez problemu znajdziesz otwieranie i zamykanie. Wiązka która wychodzi ze słupka. A masę weź sobie z włącznika świateł mijania. Sygnał otwartych dzwi jak już kolega autoel wspomniał z lampki oświetlenia wnętrza tylko dodaj z dwie diody na tym przewodzie bo alarm Ci...
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
Nie, masz zewrzeć ze sobą te 2 czarne kable, to jest odcięcie zapłonu, potem wystarczy tylko wypiąć wtyczkę z centralki i po alarmie
na bezpieczniku nr3
Kolory przewodów powinny być takie jak napisałeś. Sterowanie jest na nich impulsami (+). Do centralki alamu musisz dołożyć dwa przekaźniki i zmienić nimi biegunowość. W załączniku znajdziesz resztę. Pozdrawiam.
+15 oznacza napięcie "po zapłonie" nie ginące przy rozruchu.Najlepiej przy samym sterowniku jak nie masz schematów.
W XJ6 jest taki wyłącznik w prawym boczku na wysokości nóg pasażera musisz zdjąć boczek i tam powinien być. Ale nie na 100% musisz to sprawdzić .
fabryczny alarm nie ma syreny tyko klakson a znajduje się za wącznikiem świateł i jest bezpilotowy
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Masz tam dwa przekaźniki - zapewne jeden od kierunkowskazów a drugi od odcięcia zapłonu. Zrób zworkę na stykach przekaźnika po kolei na każdym i będziesz wiedział który jest od kierunkowskazów a który od odcięcia zapłonu.
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
Fachowiec poszedł na łatwiznę i podpiął przekaźnik z odcięciem zapłonu do centralki lub sterownika centralnego zamka.Powinieneś prześledzić gdzie jest ten przekażnik i odłączyć go.Takie jest moje zdanie ale mogę się mylić.
Będziesz miał tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem.Dobrze myślisz.
Powinno pasować.
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Obie wersje są prawdziwe. w modelach do 95 r należy stosować 2 przekaźniki w celu zamiany impulsu - z alarmu na + do wysterowania centrala jak i przecięcia przewodu zielono/czerwonego na czas zamykania.Natomiast w modelach po 95 r sterowanie odbywa sie bezpośrednio na 2 przewodach, natomiast aby natomiast uzyskać ryglowanie należy podać równocześnie...
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
proszę o odpowiedzi na PW Coś tam poszło - dwie opcje. Sprawdzone osobiście.
Wtyczki pod kierownicą. Prawa wtyka ma chyba żółtą pokrywkę. Gniazdo jest brązowe (52 pin). Przecinamy przewód czerwono/czarny na 14 pinie. https://obrazki.elektroda.pl/1586341400_...
Skoro poziom wysoki to przerwa w obwodzie.
Witam. Sprawdź sobie czy masz plusa na cewce zapłonowej. Jeśli nie ma to sprawdz gdzie go odcina.
Masz pewnie C18NZ wiec o przestawieniu zaplonu raczej nie ma mowy (chyba ze ci pasek przeskoczyl ale wtedy bylby przymulony)) Jesli na benzynie i gazie ci sie tak dzieje to sprawdz wszystkie styki przy elektrozaworze. Napisz jaki masz sterownik gazu i czym odcinane jest paliwo podczas zasilania LPG. Jesli przekaznikiem to sprawdz styki przy nim albo...
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
kolego to ci zapali bład czujnika lepiej przetnij kabel 15 stki do sterownika napewno czarny cienki :)
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... punkt.
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
masz odcięcie zapłonu?
A kto niby zamontował i w jakim celu?
Jak zawsze "eksperci" z Elektrody pomogli rozwiązać problem w sposób wyraźny i merytoryczny. Za "pomoc" dziękuję - modyfikacje wykonam na swój sposób :)
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego.
To normalne zjawisko związane z odcięciem zapłonu. Nie zawracaj sobie głowy :)
Tak to jest odcięcie zapłonu. Idź po przewodach, znajdź przekaźnik i przywróć instalację w samochodzie do stanu fabrycznego.
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Dokładnie taki. Zdemontuj centralkę alarmu. Przywróć instalację samochodu do stanu fabrycznego (odcięcie zapłonu)... ... i testuj. Jeżeli wszystko zacznie działać prawidłowo, to wina leży po stronie dołożonego alarmu.
Sprawdź wyjście na rozrusznik ze stacyjki jak tam będzie wszystko w porządku to sprawdź ten alarm (odcięcie zapłonu).
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Będę się bawił w autoconnect w weekend to dam znać :) Pomysl by dodać opcje że po odpaleniu auta już nie zarygluje drzwi i nie odetnie zapłonu (bo powinno być przy okazji jakieś odcięcie ).
Nie ma kopułki.
dizel 2002
włączam zapłon załączają się na ok. 20 sek awaryjne kierunkowskazy, po czym nie da się uruchomić auta na gazie czy na paliwie a nie masz jakiegoś ukrytego odcięcia zapłonu? ja się kiedyś spotkałem z ukrytym włącznikiem w schowku który właściciel nieświadomy niczego przełączył i to spowodowało odcięcie zapłonu a to co opisałeś to masz aktywne jakieś...
nie przejmuj sie fabrycznym autoalarmem odcięcie zapłonu wstaw w układ zasilajacy cewke wysokiego napięcia tzn plus przerwij
No dobra, ale powiedzmy, ze mam ten brelok przy kluczach, to taki przekaźnik z przyciskiem pod jaki kabel wpiąć? Pod plus od stacyjki czy pod kabel idący już np do pompy paliwa, czy może przyciskiem zrobić odcięcie czegoś innego?
Szukaj zewnętrznego przekaźnika realizującego odcięcie zapłonu. Może być wszędzie. Zamieść lepsze zdjęcia centralki alarmu - szczególnie od strony złącza przewodów.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Są tam dwie "puszki" (zdjęcie) Czujniki autoalarmu ze zdjęcia, wskazują na to, że "głębiej" znajduje się centralka autoalarmu, która może realizować odcięcie zapłonu.
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
schemat odcięcia zapłonu układ odcięcia zapłonu podłączenie odcięcia zapłonu
rozszerzenie woluminu nagrzewnica scenic resetować głośnik
pralka bosch wgg244f8pl spectrum smart
Czy piszczące cewki mogą same przestać piszczeć? Ekran nie działa po aktualizacji - przyczyny i rozwiązania