No cóż , nie zabieraj się do tej roboty jak nie rozumiesz podstawowych rzeczy. 15 , to napięcie 12V po kluczyku , 30 , bezpośrednio z aku. , 31 , minus /masa/ itd...
najbardziej chytre jest odciąć mase ,kiedyś się naszukałem takiego odcięcia
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
złącze modułu bordnetz Odcięcie rozrusznika .
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
A masz tam jakiś dokładany alarm lub swoje odcięcie?
Gdzie szukać problemu z alarmem może jest możliwość jego odcięcia?
Ciebie interesuje centralka alarmu, nie zamka. Poszukaj schematu i zobacz jak realizowane jest odcięcie.
Zależy w jaki sposób odciąłeś.
Weź inny kluczyk może imobilajzer padł . Nie masz czasem jakiegoś alarmu z odcięciem?
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Panowie sprawdziłem pobory prądu na poszczególnych obwodach i jest duży teraz ok 34mA na obwodzie Centralki Alarmowej. po wyjęciu bezpiecznika nie działają kierunkowskazy, nie wiem jak z odpaleniem bo pewnie zapłon też jest odcięty.....
Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
Odetni pompe paliwa napewno nic sie nie zapali zaden bład nie wyskoczy sam mam felcie 1.6 i walczyłem z przekaznikiem od pompki wiec jesli odetniesz za przekazniczkiem to bedzie oki mało tego przepustnica chodzi rozrusznik kreci a odpalic nieidzie :)
a może w czasie jazdy na gazie dostaje chwilowo benzyny,może coś z odcięciem pb ?
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
Tomasetto to reduktor. I on niema nic wspólnego z szarpaniem na benzynie. Bardziej interesujący jest sterownik i odcięcie wtrysków.
Odetnij gaz i wyzeruj korekty. Wtedy dopiero zobacz jak pracuje na benzynie.
To sprawdź rozrusznik na krótko (luz, zaciągnięty ręczny, włączony zapłon) Alarm miał odcięcie rozrusznika? Pozdrawiam. Alarm miał odcięcie zapłonu ...
No właśnie, odkręciłem śruby i tam są jeszcze nity, trzeba je odciąć czy jak ?
Witam mam pytanie w sprawie samochodu Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r. Jakie mogły by być przyczyny gaśnięcia ciepłego silnika, spadanie z obrotów i odcięcie paliwa? Wymieniony filtr paliwa.
Wielkie dzięki,tej informacji szukałem.Podejrzewam,że uszkodzony jest sterownik pompy,znienacka uruchamia podzas jazdy przestawiacz wtrysku,silnik traci moc dzwoni.Teraz spróbuję go odciąć,pozdrawiam.
Jak coś to odciąć przekaźnik i spiąć na krótko ?
Cześć. A przez kogo i po co zostałą wymieniona turbina? Jakie testy były robione?
Nic nie znajdziesz trzeba odciąć starą końcówkę założyć nową wyczyścić połączenie na bezpieczniku i dobrze skręcić ten typ tak ma.P
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
Chyba najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie tego alarmu i zlikwidowanie odcięcia rozrusznika i zapłonu.
Może mieć np. jakiś niefabryczny immobiliser albo funkcję odcięcia pompy w alarmie.
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
zakręć butlę z gazem, pojeździj na PB i zobacz czy będzie to samo, jak się poprawi to masz reduktor do regeneracji własnie na Pb się nie da jechać :( pg[/quote] dlatego napisałem, żebyś zakręcił butle i sprawdził co się wtedy dzieje, bo jak Ci reduktor przepuszcza to w układ idą dwa paliwa PB i LPG i silnik jest zalewany, w przypadku pracy na LPG masz...
No właśnie nie ma wtedy napięcia na żadnej z linii CAN. Dopiero pojawia się po podłączeniu konwertera do złącza OBD, nie wiem czy tak ma być . Ma być napięcie na CANie w gnieździe diagnostycznym cały czas. Sprawdź najpierw przejścia wg tego co Ci podałem, może poprzedni właściciel zrobił odcięcie.
Silnik ciągnie powietrze ale jak turbina nie pompuje to tego powietrza ciągnie mniej niż z turbiną więc przez to tak niskie wartości na przepływomierzu. Tryb awaryjny objawia się też błędem oraz odcięciem mocy - wtedy nie ma sensu robić logów gdy jest tryb awaryjny, trzeba wyłączyć zapłon i znów będzie dobrze do pojawienia się trybu awaryjnego.
Czy ktoś z Kolegów mógłby podzielić się wiedzą na temat odcięcia w Skoda octavia III z 2013 1,6 bezyna, jest tam już inny bordnetz niż w nawet w octavi po FL
Blokadę rozrusznika za szybko można obejść. Wystarczy na pych odpalić co nie jest trudne. A znalezienie który obwód/obwody jest odcięty zajmuje trochę czasu.
Przeciąłem 15 . Brak błędów w sterowniku.
Nie wykrywa żadnego odcięcia pompy,mozliwe że wykrywa odcięcie przekaźnika pompy.
Sama długość kabla nie będzie problemem. Jeśli będzie za krótki to najlepiej odciąć go od terminali złącza i dolutować kabel USB o właściwej długości (przed lutowaniem wyjąć terminale ze złącza, aby się nadtopiło). Trochę zabawy, ale będzie to najlepsze wyjście.
Dziwi mnie też, że podczas próby uruchomienia nie pali się spirala od nagrzewania świec? Dlaczego to Cię dziwi? Alarm piszczy, odcięty zapłon, nie pali.
Nie.Pisze przecież że raz prąd jest,po 15 minutach nie ma na 5 minut po czym znowu się pojawia na np.30minut i tak cały czas nieregularnie.Przed odcięciem i powrotem zasilania słychać charakterystyczne pstrykanie pod kierownicą.
Witam ! Mam problem jaki obwód odciąć w Fabi.Boję się że po odcięciu pompy paliwa czy zapłonu komputer będzie sygnalizował mi błąd ,a to kosztuje 50 zł . I co dalej?. :cry:
pod który styk to podpiąć? [85]
Jeżeli chodzi o alarm Meta System z okrągłymi pilotami to stwierdzam że to porażka.Posiada zaledwie spadek napięcia i jakieś tam odcięcie.Zdecydowanie wolał bym to wyciąć i zamontowć coś ciekawszego za niedużą kasę i odciąć przynajmniej 2 punkty + czujniki ultradźwiękowe i czujnik zbicia szyby+przechyłowy.
A odcięcie orginalnego elektrozaworu paliwa posypie błędami??
Za duże ciśnienie na szynie. Czyli do sprawdzenia sitko na zaworze oraz powrót paliwa. PS Ja też chce żeby mój diesel miał ograniczenie/odcięcie na 20 tyś obr/min (jak w F1) :D
Nie spotkałem dostawianego odcięcia co pozwala odpalić auto na 2 s
Dziś sprawdzę ale wydaje mi się, że ciśnienie paliwa jest ok. Fela ciągnie pod samo odcięcie co przy uszkodzonej pompie paliwa było by niemożliwe.
Jakby nie można założyć emulatora...... Albo go samemu wykonać z 2 przekaźników z podwójnym zestykiem i 4 oporników 47 ohm 2W czy tam 5W. Albo odciąć tylko wspólne zasilanie jednym przekaźnikiem.
Witam, mam problem ze skodą fabia 2001 hatchback mianowicie nie mogę jej odpalić. Problem polega na tym, że wszystko(elektroniczne) działa oprócz świateł awaryjnych oraz zapłonu. Po przekręceniu kluczyka pojawiają się ikony po czym zostaje tylko EPC i podczas próby odpalenia nic się nie dzieje. Dodam, że alarm sam się aktywuje.(jest fabryczny). Podejrzewam...
Rozrusznik, pompa paliwa, piętnastka...
Odłącz zasilanie alarmu i zewrzyj odcięcie. Jak nie wiesz o czym mówie to daj to komuś niech zrobi.
Przed prawdziwym zawodowym złodziejem NIC cię nie zabezpieczy. Alarm z dobrym odcięciem (polecam jeszcze własne dodatkowe niezależne od alarmu) jest to wygoda w użytkowaniu(sterowanie centralnym zamkiem, klapą , domykanie szyb, itd)- blokada to upierdliwe czynności,żeby za każdym razem użyc pojazdu, które nadają "prowincjonalne" cechy użytkownikowi...
Jasne! Przez zrobienie mostka podałeś +12V na centralkę, która ten sygnał "widzi" jakby był przekręcony kluczyk. I blokuje zamykanie zamka (zresztą słusznie). Powinieneś podłączyć +12V na stałe do zasilania radioodbiornika i układu podtrzymania pamięci, jednak "nie puszczać" tego napięcia z powrotem w instalację samochodu. np odciąć przewód.
Nie da rady odciąć jakiegos kabla czy niewiem jakos na skróty No przykro mi ale tak to nie działa. Z drugiej strony co było by to za zabezpieczenie. Pozdr.
Potrzebuję pomocy, jak idzie kabel, który zasila pompę paliwa w Skodzie Felicji 1.3 MPI 1999 r. Chodzi mi z, której kostki bezpieczników wychodzi zasilanie do pompy, bo przerabiam instalację i odciąłem o jeden kabel za dużo i muszę zrobić nowy i szukam, skąd mam go wziąć. Z góry dziękuję😀
Siemka, mam w skodzie alarm firmy ranger, zamierzam go wymontować z auta. Alarm posiada odcięcie zapłonu. Ma ktoś może jakis schemat jak położyć jeszcze raz instalację bez alarmu?
Po wyjęciu pendrive również nie działa i jak napisałem nawet po odcięciu zasilania (zawsze po odcięciu się wyłączało) wyświetlacz i przyciski nadal się świecą nie reaguje na nic
o ile dobrze sprawdzałem odcięcie wtryskiwaczy (na kablach odciętych,przy samych wtryskiwaczach) to również nie ma na nich masy jutro jeszcze raz to przeanalizuję i sprawdzę
Też już myślałem o przekaźniku. Tylko zastanawia mnie dlaczego w takim razie do centralki wchodzi przewód z kluczyka? Czy odcięcie zasilania zbędnych elementów nie powinno być realizowane przez samą centralkę?
Tak w aucie wszystko ok. Temat rozwiazany. Od świateł przyczepki jest 4 bezpieczniki i jeden był uszkodzony. Po wymianie wszystko zaczęło działać. Najlepsze jest to że 2 razy nad morze z bagaznikiem rowerowym lecialem z tymi niedomaganiami. Dałbym sobie rękę nawet odciąć za to że bezpieczniki były sorawdzone i dobre. No nic w każdym razie pieknie dziala.
Wskazówka Nie trzeba wyjmować wszystkich kabli ze skrzynki bezpieczników, wystarczy wyjąć 6 kabli u góry. I wszystkie duże bezpieczniki. Odetnij 2 cm taśmy na plątaninie kabli. Zapewni to miejsce na wyjęcie karty od dołu. Czy wszyscy, którzy mają ten sam problem, mają model 2019?
Witam. Mam problem ze skodą i liczę na pomoc. Pokazuje mi się błąd 17 704 P1296 Charakterystyka układu chłodzenia sterowanego cewką elektromagnetyczną . błąd Stały. Od czego może to być? Samochód często to łapie jak się chłodniej robi latem raz się pokaże a w zimie co 10 odpaleń samochodu . Przy tym błędzie samochód przy odpaleniu wchodzi nawet jak...
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
Auto jak w temacie problem polega na tym że pali kontrolkę usterki silnika po podłączeniu Vcdsa brak komunikacji ze sterownikiem silnika, pozostałe protokoły diagnozuję bez problemu,pytałem klienta czy ktoś nie odciął linii diagnostycznej silnika,twierdzi że nie?
Witam, chciałem się dowiedzieć jak ten czujnik wogóle wygląda i jak go sprawdzić. Powiem tylko że samochód w trakcie jazdy zgasł i już nie chce odpalać. Cewka została sprawdzona i to nie to. Imobilajzera nie ma w samochodzie. Odcięcie zapłonu zostało sprawdzone. Prosze o jakiąś porade jak sprawdzić ten czujnik
sprawdź wszystkie bezpieczniki (najczęsciej nr 18 ) , samo odłączenie zasilania alarmu jeśli ma podpięte odcięcie zaplonu i/lub zawór na przewodzie paliwowym nic nie da bo uaktywni te funkcje . jaki to alarm ??poszukaj na tym forum w dziale Download schematu
Jest alarm, ale działa poprawnie i jest rozbrojony tzn. w trybie serwisowym. Na czas poszukiwania usterki połącz kawałkiem przewodu piny alarmu odpowiedzialne za odcięcie. Będziesz miał 100% pewności, że to nie uszkodzony alarm unieruchamia pojazd.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie Faktycznie najszybszy i najpewniejszy sposób w przypadku Fabii, gdzie przy dokładanym zamku prawidłowa regulacja jest dość problematyczna.
Jest zasilany zawór odcięcia paliwa na pompie, instalacja jest odpowietrzona, zobacz czy paliwo wraca z pompy?
Witam Oferuję montaż zabezpieczenia antykradzieżowego w pojazdach marki VOLKSWAGEN SKODA SEAT AUDI Zabezpieczenie pozwala na odcięcie dwóch obwodów dzięki czemu auta nie można odpalić, odholować ani podłączyć żadnego urządzenia diagnostycznego. Rodzaj odciętych obwodów zależy od rodzaju modelu, do każdego dobieramy najkorzystniejszy sposób odcięcia....
odetnij paliwo zaworkiem na dolocie przy gazniku . podejrzewam ze masz zaworek zamontowany przed pompka paliwa ,, zmien to ,
Witam serdecznie. Bardzo proszę o pomoc. Skoda w automacie po przekręceniu kluczyka nie reaguje, nie odpala. Kontrolki świecą normalnie, nie przygasają przy przekręceniu kluczyka na rozruch, akumulator sprawny, rozrusznik działa. Bezpieczniki sprawne, jedna rzecz która zauważyłem to nie ma prądu przy przekazniku NR 53 wejście 13. ( przekaźnik blokady...
Logi nie wyglądają na takie aby generowały odcięcie. Pojeździj trochę agresywniej w sensie but pedał na 100 % i na zero i na zmianę wtedy turbina jest wysterowana w pełnym zakresie.
Ktoś pewnie ułatwił sobie robotę i zrobił odcięcie zasilania wtrysków na gazie zamiast kluczowania, jeśli to simos to zasilanie EVAP też idzie z tego samego punktu.
Jeśli jest troszkę dłuższy to możesz go rozciąć na króćcu przy kolektorze a przy zakładania odciąć rozciętą część i nasunąć. Ale powinien zejść. Może ruchami lekko okrężnymi prawo lewo?
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Witam mam problem ze swoją Skoda Octavia 1 1998r 1.9tdi 110km jadę do 90 km/h jest wszystko w porządku a powyżej 90km/h obroty foluja jeżeli jest na biegu to poszarpuje jeżeli wrzucę na luz obroty potrafią dojść do odcięcia i nie wiem co może być przyczyną. Z góry dzięki
Elektrit a nie uważasz że musi od przekaźnika odciąć rozrusznik bo w momencie startu na tą masę dostanie prąd ponieważ ten przekaźnik jest wyłączany prądowo.P
W przełączniku świateł od strony kostki odciąć przewód TFL. Opis będzie widoczny po wyjęciu wtyczki z włącznika. Włącznik demontujemy tak, wciskamy i przekręcamy na światła postojowe.
Witam. Kiedyś miałem identyczny problem. Okazało się, że głównym sprawcą zamieszania jest alarm, który odciął zasilanie od pompy paliwowej,która poprostu nie podawała paliwa. Dlatego wszystko jest suche.
Dziś zmierzyłem pobór prądu, na początku pomiaru miernik pokazywał tym razem 0,23A po 30 minutach ciągłego pomiaru faktycznie nastapiło odcięcie- uspanie auta i miernik pokazywał już 0,01A. Dziękuje za pomoc i temat uważam za zamknęty.
Alarm mozesz umiescic na przednim lewym slupku bedziesz mial tam prawie wszystkie przewody do podlaczenia alarmu tzn kierunkowskazy przewod zasilajacy pompe zasilanie przewody wychodzace z drzwi a tam przewod od krancowki drzwi do bagaznika musisz ciagnac dodatkowy przewod i podlaczyc sie do przewodu podajacego mase na lampke bagaznika imabilizerem...
W schemat chociaż spojrzałeś? Sprawdziłeś jak gaziarze zrealizowali odcięcie wtryskiwaczy benzynowych? Chcesz się pozbyć błędów to dołóż emulator wtryskiwaczy, ale one i tak nie mają nic wspólnego z nierówną pracą silnika.
Orientuje się ktoś czy mógłbym wykorzystać kable z tej kostki aby nie przepuszczać nowych? moduł auto alarmu stopił się i w celu uniknięcia dalszych problemów jakiś elektryk poprzedniego właściciela wywalił go odcinając kable Jeżeli jesteś 100% pewny, że odcięte kable są sprawne, nie uległy uszkodzeniu po "stopieniu" centralki - to używaj ich dalej....
jest to hc05 i powinieneś normalnie go przeczytać po odcięciu od płyty nóżki od zasilania bo obciąża tobie programator i dwa kable od komunikacji też.pozdrowienia
Witam A jak takie rozwiązanie ma się do samochodu z gazem?Z tego co rozumiem to tym wyłącznikiem odetnę komputer auta ,gaz pozostaje niezależny,czyli na gazie dałoby się auto zapalić. Tak czy nie?
Dzień dobry, Problem dotyczy Skody Felicji 1.6. Podczas jazdy ze stałą prędkością nagła utrata mocy tak jakby odcięte zostało paliwo. Wystarczy puścić gaz i nacisnąć z powrotem do końca, samochód jedzie normalnie. Nie zdarza się to przy agresywnej jeździe. Co może być przyczyną? Czy komuś zdarzyło się coś podobnego? Pozdrawiam
Witam Czy ktoś wie gdzie co podpiąć aby radio w aucie działało również po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki? Wyłączało się po wyjęciu kluczyka a nie odcinało się mu zasilanie. W obecnej fabrycznej opcji po wyjęciu kluczyka radio wyłączą się przed całkowite odcięcie zasilania i po ponownym włączeniu zapłonu odtwarzanie (np płyty) zaczyna się od początku...
Witam, Skoda Octavia I 2001r. 1.8T Kombi Automat z 4 szybami elektrycznymi. Problem polega na tym że w momencie otwarcia z kluczyka (nie ma centralnego z pilota) jak się nie cofnie kluczyka z powrotem to opadają wszystkie szyby. Czy jest możliwość odcięcia przewodu od zamka kierowcy żeby nie było tej opcji. Domykanie z kluczyka działa ok.
No ja właśnie raz miałem przypadek po takim kabelku że się sterownik tak jakby zawiesił. Po odcięciu zasilania na kilka/kilkanaście minut, bóle minęły i auto normalnie odpaliło i działa do dziś bez szwanków już chyba trzeci rok.
Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc i napisać względnie podesłać na maila schemat podłączenia alarmu w Skodzie Octavi 2000r 1.9 TDI., a konkretnie gdzie podłączyć przewód od wyłączników drzwiowych i ewentualnie odcięcie zapłonu. Resztę już podłączyłem. Szukałem w schematach ale jest tam tylko od 2001 i po angielsku a z tłumaczeniem nie brdzo sobie radzę....
Znalazłem instrukcję jak zaprogramować pilota, jednak warunkiem wymaganym do tego jest rozbrojenie alarmu. W związku z tym mam pytanie jak rozbroić alarm bez pilota, po odcięciu na chwilę nap. zasilania alarm znowu się uzbraja, więc nie da się doprogramować pilota, poradzi ktoś jak to zrobić?
A skąd wiesz że paliwo dochodzi ? masz tam wtrysk MPI czy SPI , jak masz SPI to po zdjęciu obudowy przepustnicy powinieneś zobaczyć czy wtryskiwacz podaje paliwo , mówisz że nie masz zapłonu bezstykowego {HALL} no to może coś nie tak z przerywaczem {ale zaś twierdzisz że iskrę masz } pytanie tylko czy we właściwym momencie {czyt: punkt zapłonu } śmiem...
Jeżeli chcesz mieć radio wyłączane stacyjką to zamień plusy miejscami. Jeżeli radio ma być niezależne od stacyjki to odetnij przewód idący od stacyjki i podłącz do stałego plusa. Uwaga! nie wolno łączyć obu plusów razem bez przecięcia j.w.
Trochę mnie nie było ale wracam do tematu. Oto co zrobiłem: -żarówką 21W sprawdziłem masy i zasilania ECU wszystko ok -odciąłem alarm. Był wpięty w CAN. Nic sie nie zmieniło komunikacji dalej brak Niestety nie mam oscyloskopu żeby sprawdzic co sie faktycznie dzieje na magistrali.
Kolega źle pisze, że odcięcie krańcówek cokolwiek pomoże ponieważ niezależnie od stanu w jakich są drzwi (nawet gdy sygnał z drzwi sugeruje że są otwarte) sterownik nie ignoruje próby otwarcia czyli wystawia sterowanie na silnik w zamku. (inaczej jest przy drzwiach zamkniętych). Po prostu zawiesił się silnik w zamku i na jednym przypadku nie należy...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Miałem taki przypadek.Switch w drzwiach kierowcy.Zdemontuj tapicerkę odetnij przewody,bądź przewód sterujący(byle nie masę)i zobacz czy pomoże.U mnie pomogło a zamykał też od trzaskania drzwiami.
Witam, Przeszukałem forum ale niestety nic konkretnego nie znalazłem. Posiadam Skodę Octavia II 1.6 tdi rok prod. 2011r. Chciałem założyć dodatkowe zabezpieczenie i szukam schematu elektryki oraz wytycznych gdzie znaleźć przewód zasilający pompę paliwa, czujnik sprzęgła i czujnik lewych drzwi (od strony kierowcy). Chciałem odciąć zasilanie pompy paliwa...
to co masz przy kluczykach to jest ustrojstwo do awaryjnego wylaczenia alarmu (meta system) Centralka jest zamontowana w syrence -kompakt, nie posiada "toto" odcięcia w standardzie,dioda na podszybiu zapalała sie po ok 40 sek od zamknięcia samochodu
skoda fabia odcięcie odcięcie wtrysku skoda skoda octavia odcięcie
uszkodzić roleta excel losować liczba otwieranie centralnego zamka awaryjne
brother purge licznik blaupunkt vwz1z7
Zamrażarka nie mrozi, tylko chłodzi - przyczyny Migotanie ekranu i ograniczenia LG G3 w 2024