2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Nie wolno przerywać zapłonu. Odetnij zasilanie rozrusznika.
Witam, Szukam schematu bądź wskazówek... Jeśli będziesz robił takie zabezpieczenie "od podstaw" to nie zapomnij o możliwości włączenia trybu serwisowego, czyli możliwości trwałej dezaktywacji zabezpieczenia. Bo po co Ci takie kombinowane zabezpieczenie, jeśli za każdym razem zostawiając auto w serwisie, u mechanika, czy w myjni będziesz musiał informować...
miodzior do cewki WN (wysokiego napięcia) doprowadzone są z reguły 2 przewody po dwóch jej stronach z tego jeden to + z akumulatora wyłączany stacyjką a drugi przewód to sygnał z przerywacza (w nowych samochodach niema przerywacza tylko jest bardziej złorzony układ ale to niema znaczenia) i teras tak jak sprawdzić ktury to który ?? jak masz miernik...
Piętnastka na sterowniku silnika.
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
chodzi tu o przewód na którym napięcie pojawi sie po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon możesz go podłaczyc na stałe zeby zobaczyc czy wszystko działa ale wtedy blokada nie bedzie działać po zgaszeniu samochodu gdyz na tym przewodzie bedzie nadał 12 v a chodzi o to by go nie było
http://obrazki.elektroda.pl/8504417500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5932366000_1...
Dokładnie nie pamiętam,bo w pracy laptop zostawiłem,ale odcinałem zapłon w kostkach pod skrzynką bezpieczników.
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Witam, Proponuję podłączyć unieruchomienie samochodu poprzez odcięcie elektrycznej pompy paliwa umieszczonej w zbiorniku paliwa. A ja proponuję, żebyś lepiej nie zabierał więcej głosu w tym temacie. firma od systemów wymaga podłączenia odcięcia rozrusznika To jest w pełni zrozumiałe, chodzi o bezpieczeństwo w wypadku zdalnego unieruchomienia pojazdu....
Skoro to jest benzyna to z aparatu zapłonowego powinny wychodzić trzy lub cztery przewody (ciękie ok 1mm2)jeśli są trzy to przewód sygnałowy jest posrotku wtyczki koloru prawdopodobnie zielonego dokładnie nie pamiętam przetni i spróbój uruchomić silnik jeśli nie zapali to jest to.Jeśli są cztery to sygnałowe też są po śrotku.(przecięce nie właściwego...
ale sterowania klapą nigdzie nie znalazłem, może robił ktoś z was z dodatkowego wyjścia centrali otwieranie tylnej klapy, która jest otwierana elektronicznie za schowkiem na czarnym module na środkowej kostce na szaro zółtym (odchyl jeszcze dla pewności tapicerkę na klapie i jeszcze zobacz)
W przypadku NSR-ki bardzo szybko wypali wszystko z tłumika co wiąże się potem z głośnością o ile nie rozerwie go przy którymś strzale....
Wszędzie. Najczęściej w okolicach nóg kierowcy bo tam jest najbliżej do odpowiednich kabli. Skoro wiesz gdzie masz punkty które musisz przytrzymać to szukaj tam. Po nitce do kłębka.
Poszukaj sobie schematów shift lighta, limitera, ogranicznika obrotów. Poczytaj o LM2907
Witam Opisz proszę szerzej w jaki sposób sprawdziłeś, że zapłon odcina ci poniżej prędkości obrotowej zaprogramowanej w urządzeniu sterującym zapłon. Przypuszczam, iż sprawdzenia dokonałeś na tak zwanym luzie naciskając pedał gazu ( w tym przypadku odetnie ci na pewno ), czy może podłączyłeś zewnętrzny obrotomierz i wyszło ci na nim, że odcina ci poniżej...
W autach tych nie ma linki prędkościomierza. sygnał prędkości pobierany jest z czujnika indukcynego umieszczonego na skrzyni biegów. Z zegara obrobiony sygnał trafia do ECU silnika i skrzyni. Dotyczy to zarówno zegarów VDO i Yazaki. Układ ABS w tym modelu jest układem niezależnym. Wspólnym jest natomiast (gdzie czujnik prędkości jest w tylnym moście)...
Witam Jak chcesz zabić czas to użyj wyszukiwarki i poczytaj posty o sposobach zabezpieczenia tego i innych samochodów i coś sobie wybierz z tego na tym albo na innym forum a nie odgrzewaj starych kotletów i nie czekaj na gotowca.Koledzy wiedzą na ten temat się już podzielili wszystko jest w archiwum. Pozdrawiam
na bezpieczniku nr3
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
ale jaki alarm ci zalozyl moze zalaczajacy sie na impulsy zamka
Tylko że sterownik z x14xe bez problemu ogarnia x16xe. Sprawdź błędy czy czasem nie masz błędu czujnika wałka. W tym silniku lubi ginąc masa na czujnik wałka i przy większych obrotach czujnik wałka głupieje.
Np. plus po stacyjce-zielony i rozruch-czarno/niebieski.Wszystko masz pod kierownicą.
proszę o odpowiedzi na PW Coś tam poszło - dwie opcje. Sprawdzone osobiście.
Możesz odciąć pompę paliwa, jeżeli samochód jest zagazowany to zapłon, można jeszcze odcinać czujnik położenia wału ale to już raczej robota dla fachowca. Poczytaj trochę o odcinkach w silnikach benzynowych, na pewno coś wybierzesz.
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
fabryczny alarm nie ma syreny tyko klakson a znajduje się za wącznikiem świateł i jest bezpilotowy
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Powinno pasować.
Masz tam dwa przekaźniki - zapewne jeden od kierunkowskazów a drugi od odcięcia zapłonu. Zrób zworkę na stykach przekaźnika po kolei na każdym i będziesz wiedział który jest od kierunkowskazów a który od odcięcia zapłonu.
Skoro poziom wysoki to przerwa w obwodzie.
Będziesz miał tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem.Dobrze myślisz.
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
Witam. Sprawdź sobie czy masz plusa na cewce zapłonowej. Jeśli nie ma to sprawdz gdzie go odcina.
Odcięcie zapłonu w tym silniku wykonuje moduł zapłonowy, a ten iskrownik po to się kupuje by silnikowi łatwiej i szybciej było się wkręcać na obroty.
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... punkt.
Mialem ADP, sadzilem ze w kazdym 1.6 byla kopulka. Rozumiem ze masz interfejs kkl i jestes w stanie podejrzec kat zaplonu?
Jak wciskam, to nic się nie dzieje Trzeba znać pin Tym przyciskiem - znając PIN, zdeaktywujesz system alarmowy firmy Cobra. Bez znajomości PIN'u - nie baw się, nie naciskaj ... . Przypadkowo możesz sobie narobić problemów. to sterowanie alarmem lub immobilizerem? To, czy masz tylko alarm, czy również dodatkowe odcięcie zapłonu (dodatkowy immobilizer)...
odcięcie zrobiłeś ok ale wypinałeś licznik i włączyłeś zapłon ,teraz wepnij sie vagiem i skasuj z poduszki błąd kontrolki air bag
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
dizel 2002
odcięcie zapłonu peugeot odcięcie zapłonu renault peugeot odcięcie zapłonu
renault laguna migająca kontrolka farel schemat citroen pompa
Epson L386 - Migająca dioda papier/ink po czyszczeniu głowicy Panasonic 43 sortowanie kanałów My Home Screen Google TV LCN ChanSort