jak się zapala to przechodzi w tryb awaryjny ? ja też proponuje clipa chociaż do odczytu błędów
kontrolka grzania świec wskazuje na błędy silnika. Konieczny odczyt błędów
Dlatego diagnostyka a nie odczyt błędów.
A czego dokonał elektryk? Może jakiś odczyt błędów?
Ok więc podjedź na dianostykę, a nie odczyt błędów.
Trzeba zobaczyć czy klapka gorącego powietrza działa. Jak masz klimatronic test el. Wyk. Plus odczyt błędów
panowie bez przesady co ma sąda do sterowania nastawnika obrotów.jesli strzela przy obciążeniu to może być sonda,ale nijak to się niema do nastawnika.Potrzebny odczyt błędów.
Dwa tygodnie temu pękł mi pasek klinowy (samochód sam zgasł). Urwanie paska mikrorowkowego czasami niszczy wiązkę czujnika wałka rozrządu na pompie. Po pierwsze odczyt błędów.
Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Fajne epistoły. Ja proponuję zrobienie rozszerzonej diagnostyki. W tym odczyt nie tylko błędów.
W wielu innych testerach też, pytasz o starego opla, to odpowiadam-złe wybranie typu sterownika (Tech), po nawiązaniu komunikacji powoduje to, że wyda on ostrzeżenie, że nieznany moduł sterujący i może nastapić uszkodzenie. Zazwyczaj nic się nie dzieje, ale kody błędów i dane rzeczywiste są z kosmosu
Prostokąt z falami :?: Do elektromechanika na odczyt błędów. Stawiam na czujnik temperatury ( lub faktycznie się przegrzewa ) lub czujnik położenia wału, częsta usterka w starszych po nagrzaniu.
Wrócić i zlecić naprawę, chciałeś odczyt błędów to sobie teraz radź.
którzy tylko patrzą jak wydoić kasę . Nie cierpię czegoś takiego, myślisz że jesteśmy właśnie po to?, trzeba jechać do takiego co naprawia i wie po co ma komputer, nie stać cię na utrzymanie i wielki płacz, że mechanicy doją... Kto za darmo pracuje, może ty? Twój samochód i to twój problem, że się popsuł, a nie mechaników, więc płać... Ty chcesz go...
Nie rejestruje błędów?wątpię.Więcej daje odczyt parametrów bieżących +sprawdzenie przelewów.
Witam Podstawą będzie odczyt błędów z immobilizera a wtedy możemy coś wyrokować. Pozdrawiam
Problem, że ty chciałeś tylko odczyt błędów a trzeba było zlecić naprawę...
w momencie odpalania auta błąd od razu wyskakuje ,ale w samochodzie dopiero po przejechaniu kilku km. wywala błąd . To jest nie logiczne co napisałeś.Dowiemy się w końcu co to za błąd? Pisałem na początku na desce rozdzielczej wyskakuje kluczyk i CHECK INJECTION Nic dodać , nic ująć :cry: Odczyt błędów wykonany :D
Bez fachowca umrzesz przy niej . :cry: Podstawa odczyt błędów i czy wszystkie moduły się zgłaszają do odczytu. Wygląda mi to na brak zasilania na którymś z modułów :|
P 2002 , do wykonania procedura , jeżeli odczyt błędu prawdziwy
ale nikt jednoznacznie nie określił co może być przyczyną problemów z przepustnicą. Nie prawda, co sprawdziłeś prócz odczytu błędu?
Tylko odczyt błędów prawdę powie. Reszta to wróżenie. Udaj się na diagnostykę.
Tu trzeba jakiegoś sprzętu diagnostycznego-odczyt błędów i parametrów oraz sprawdzenie ciśnienia w układzie klimy manometrem.
Dagnoskop powie ci gdzie masz niesprawność, więc podjedź na odczyt błędów tak myślę że będzie najprościej w twoim przypadku.
Stawiam że to mechaniczny zawór bezpieczeństwa na listwie CR. To nie zakład bukmacherski. Wymieniony został czujnik położenia wału oraz pompa, sprawdzany był na kompie i nic nie wykryto. Więc wróć na poprawkę, to że błędów nie wykryto nie oznacza że z odczytów nie można niczego wywnioskować. Co podłączano?
Zrób odczyt błędów Clipem , podaj kod błędu i kontekst. Parametry live w normie ?
Ten napis koleżanko zobowiązuje użytkownika do odczytu błędów ze sterownik silnika. Jak nie masz czym to i tak nic nie zdziałasz.
Zamień czujniki miejscami i testuj. Nic nie piszesz jaki masz błąd odczytany
sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa Na pewno nie było takiego błędu . Gdyby rozrząd był przestawiony nie wyskoczył by błąd o złej sychronizacji ? Może by i był ale skąd mogę wiedzieć że odczyt błędów był wykonany prawidłowo skoro piszesz że był błąd " sprawdzić czujnik ciśnienia " :cry:
T y l k o CLIP odczyt błędów we wszystkich modułach i dokładne przejrzenie parametrów pracy silnika. Jak sprawdziłeś turbo?IC szczelny?
przetwornik to nie czujnik Jak najbardziej to samo..a autor tematu niech się ogarnie i zrobi jakieś odczyty i nie tylko błędów i oczywiście najlepiej oddać do naprawy do kogoś kto się zna a nie uczy...
A po za tym ktoś zakłada temat, nie ma zielonego pojęcia o samochodach, oprócz ich prowadzenia i żąda porad, a do warsztatu jeździ tylko na odczyt błędów Więc co by tu nie napisać to i tak o "kant dupy"
Bez diagnostyki może być ciężko z poradą. Odczyt błędów to nie wszystko. A co wymianiales w aucie przez ten rok od kiedy pierwszy raz pojawiła się usterka?
Po wielu poszukiwaniach znalazłem kabel. Miała go na allegro tylko jedna osoba/sklep: DIAGNOSTIC_PL w cenie około 90zł. Co prawda na aukcji zdjęcia sugerowały że cały interfejs jest francuski ale zaryzykowałem i kupiłem. Po zainstalowaniu da się wybrać język angielski;)) Oprogramowanie jakie dostałem z kablem jest bardzo zaawansowane i pozwala na zmianę...
Paliwo niby dochodzi, co z tego. Musisz zmierzyć ciśnienie na szynie cr. Podłączyć tester i odczyt błędów jak i parametrów. A rozrząd mógł( nie musiał )przeskoczyć oczywiście. NIe wiem, możesz na próbę spróbować plakiem. Wtedy teoretycznie wykluczysz rozrząd i sprężanie.
ile bym tych dTi nie diagnozował, to w każdej odczyt z czujnika wzniosu iglicy jest taki jak Ty piszesz. jak odepniesz wtryskiwacz ster. to nie zarejestruje błędu z zaworu, bo przestaje nim sterować.
Hola! Silnik pracuje w trybie awaryjnym z ograniczeniem obrotów i mocy. Czasem wystarczy odczyt błędów usunięcie usterki i skasowanie błędów. Ciekawe czy błędy nie zginą po odłączeniu masy akumulatora na dłuższy czas? Pozdro S.
Witam. Jestem Mateusz. Od dawna już korzystam z forum Elektroda i z góry dziękuję wszystkim, którzy do tej pory mi pomogli. Mam problem z czujnikiem pedału sprzęgła w Renault Laguna 3 2.0 M4R704. Po sprawdzeniu samochodu Delphi mam kilka opcji testu pedału sprzęgła. Zauważyłem, że 2 krańcowe odczyty, początek ruchu oraz koniec ruchu sprzęgła, są sprawne,...
Kolego a robiłeś odczyt pamięci błędów? Rozjechało ci się immo. Szkoda, że nie masz drugiej karty bo można byłoby wykluczyć ta pierwszą. Te karty często sie sypią, jak również immo w renówkach
Witam.. Laguna ii fl z zegarami na motce MC9S12H256 Po odczytaniu eprom xprogiem 5.55 wywala na Dolnym LCD "no prog" Pytanie czy czasami Nie uwala procka podczas odczytu? Xprog wrócił właśnie z naprawy z jednego z lepszych serwisów które specjalizują się w tym i niby u nich ok. Dodam iż motka odczytana z pcb zegarów za pomocą tp. Bez problemów i błędów...
Nie ma polskiej wersji. Część rzeczy można ściągnąć przetłumaczone przez użytkowników. Z DTT2000 trzeba uważać bo jak się nie wie co robi to można namieszać. Bardziej bym polecał PyRen i PyClip oba pozwalają na odczyt błędów i zmiane predefiniowanych parametrów więc w razie czego idzie wszystko łatwo przywrócić do serii. Poza tym oba, a na pewno PyClip...
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
Witam. Mama lagunę (1,9 dCi) z podobnymi objawami. Czasami się zadławi na 1, 2 i 3-cim biegu przy niewielkim obciążeniu i obrotach ok 2 tyś. Odczyt błędów nic nie wykazał, EGR OK. Jedynie co zauważyłem to niewielkie pęcherzyki powietrza wychodzące z filtra paliwa. Dopływ do filtra ok. Wygląda na nieszczelność w połąceniach filtr-wężyki. Mam w związku...
Tak jak wielu by napisało podstawa to diagnostyka - nie mylić z odczytem błędów. Ale objaw podobny do brania lewego powietrza czyli nieszczelnego układu dolotowego, bardzo brudnej klapy gaszacej która. Zawór egr po odłączeniu i czyszczeniu powinien zostać na nowo nauczony- zaprogramowany. Wyżej jest podpowiedź aby odłączyć klapę i jest to jak najbardziej...
https://filmy.elektroda.pl/53_1705161813... https://obrazki.elektroda.pl/1202654100_... Witam Panów mam problem z Reno laguna2 a mianowicie wymieniłem pompę ABS dwa pierścienie magnetyczne na piastach z tyłu mechanik wprasował mi nowe łozysko z prawej strony choć na moje oko jest wyszczerbiona gumka pod którą są rowki do odczytu przez...
Mam podobny problem, mam lagunę II 1,9 dci 120 KM, którą 13 odebrałem z warsztatu, gdyż stała tam z powodu zapalającej się kontrolki świec żarowych, jednakże błędu nie udało się naprawić, choć elektronicznie już jest wszystko w porządku, po podłączeniu nie ma żadnych błędów. Chciałbym się porardzić, bo widzę że Ci mechanicy też już eksperymentowali,...
Kolego Bystry... Masz kiepski nick, bo do bystrości to Tobie daleko... A na poważnie, to w aucie masz tyle możliwości co do Twojej awarii ile tam jest części powiedzmy. Jedyna możliwość postawienia rozsądnej diagnozy to podłączenie auta pod komputer i odczyt błędów lub monitoring w czasie jazdy. Bez tego typu diagnostyki to można by wróżyć z fusów i...
Panowie, darujcie sobie sarkazm typu dodatkowy akumulator itp( choć wiem, że niektórzy tak robią), jeśli żaden z Was nie wie jaka jest idea posiadania ogrzewania postojowego, to proszę nie zajmujcie głosu, z całym szacunkiem dla waszej wiedzy. Oczywiście że teraz tak mam, że wsiadam i mam ciepły płyn i silnik, ale chodzi o nagrzanie i rozmrożenie auta....
witam. dawno nie logowałem się na elektrodę i zapomniałem danych więc napiszę z konta mojego kolegi Darka :) otóż; kupiłem śjakiś fejs na alledrogo do reni po lifcie 99' kombi ( wersja bogata nawet z podgrzewaniem przedniej szyby i foteli) jakieś 4 miesiące temu za około 40 pln.Czytałem wszystko co było związane z podłączaniem do tego renault (logany...
Podaj te błędy tutaj i z czego odczyt
Byłem na komputerze i komputer pokazał tylko przepływomierz Ludzie, czytajcie to co na ekranie pokazuje sprzęt diagnostyczny, albo róbcie zdjęcie/screena ! Co konkretnie "pokazał" komputer ? Samo określenie przepływomierz kompletnie nic nie mówi. Sprzęt diagnostyczny wyraźnie wskazuje w jakim kierunku zacząć poszukiwania przyczyny problemu, np: signal...
Ja bym polecił odczyt kodów błędów i wtedy jak nic nie pokaże to zobaczymy co dalej. Zerknij też tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52... Na początek sprawdź w nocy czy ci nie świecą kable zapłonowe i cewka.
Witam mam problem z komputerem sirius 32, bardzo pomocny byłby schemat wewnętrzny komputera bo wyprowadzenia pinów mam. Problem jest taki, że wszystkie zasilania potrzebne do kostki są, możliwy jest odczyt błędów, lecz tam ich brak, nie świeci kontrolka MIL, dlatego myślę że któreś zasilanie gubi się w sterowniku. Iskry nie ma, paliwa też nie ma. Pomoże...
Podejrzewam, że uszkodzony jest czujnik ciśnienia, Nie, ponieważ: komputer po podłączeniu nie wykazuje błędów Pytanie tylko jaki komputer i w czym było sprawdzane, odczyt w parametrach czy jest ciśnienie wszystko by wyjaśnił. Niestety, nie mogę zlokalizować tego czujnika. Na przewodzie od klimatyzacji. Tutaj jak widzisz Kolega idzie lepszym tropem...
Witam koledzy. Mam problem z odczytem wartości próby przelewowej. Zrobiłem dzisiaj próbę przelewową wtryskiwaczy w Renault Lagunie 1.9dci 120km i wyszły mi takie wartości: 1 i 3 wtryskiwacz- 12ml , 2 i 4 wtryskiwacz- 17ml. Dodam, że próbę wykonywałem przez okres 1 minuty. Nie mam zielonego pojęcia czy to znaczy, że wtryski są padnięte czy nie. Jakby...
katalizator ,można zrobić to samemu lub dać do warsztatu. Przydlawienie ktalizatora powoduje spadek mocy silnika jego brak również nie wspomnę o przeglądach itp. Zaostrzono przepisy . Podaj pozostałe odczytu kodów błędów z ich szczegółowym opisem ,czy masz tam LPG? Mi to wygląda na czujnik wału korbowego /wałków rozrzadu Jedna świeca zachlapania nieprawidłowa...
Podłączę się pod temat, bo mam podobny problem ale przy espace IV 2.0T. Wolne obroty wskakują na 2,5-3,0 tys, nie ma ciągu. Początkowo wyskakiwał błąd ESP/ABS/SERVICE + falowały wolne obroty. Na samym końcu wyskoczył błąd (taki zygzaczek, jak odczyt EKG) i zaczęły się skoki + wycie silnika. Elektryk usunął usterkę ABS (podobno był walnięty czujnik),...
Witam kupiłem Lagunę 1.9 dti z 1998 roku. Samochód wyświetla błąd wtrysku i serwis - wtedy zupełnie traci moc. Początkowo myślałem, że to wina rozwalonego kluczyka i problemów z immo. Wizyta u diagnosty i odczyt błędów rozwiały te przypuszczenia. Wywalilo bład kąta wtrysku ( ponoć odpowiednik w dieslu bęzynowego kąta zaplaonu ) Poprzedni właścicile...
Masakra..... Do kogo Ty jeździsz? Chłopie zrozum że diagnostyka to nie tylko odczyt błędów, to czytanie parametrów przede wszystkim! Defekt np. czujnika ciś. doładowania nie oznacza że on sam jest uszkodzony, taki defekt daje wskazówkę gdzie szukać, a szukać tego że ciś. w układzie doładowania nie ma, czaisz? Jakim cudem komputer może wskazać małe ciś....
Jedz jeszcze raz do tego magika niech sprawdzi to dobrze, odczyt na żywo błędy zasilania i takie tam .
Witam , pacjent jak w temacie , silnik 120 km z geometrią , po odpaleniu auta gruszka od geometrii wciągnięta na maxa , po dodaniu gazu nawet lekko na postoju zawór odcina podciśnienie z gruszki i upuszcza geometrię. Odczyt ze sterownika po dodaniu gazu OCR zaworu leci w dół więc problem nie leży w zaworze tylko w zasterowaniu przez sterownik. Dla zasady...
Witam jak w tytule ostatnio zaczęła mnie zawodzić moja Laguna. Do rzeczy!! Samochód ma co raz częstsze odchyły falujacych obrotów 2000/a 3000 pedał gazu nie reaguje na desce rozdzielczej wyskakuje błąd czeek iniection po przetłumaczeniu awaria wtryskow paliwa po podłączeniu pod, komputer odczyt błędów Awaria przepustnicy Czujnik położenia wału /co inne...
Czasami pomaga odczytanie i skasowanie błędów w ecu silnika. Ps:w tym modelu nie ma czujnika płomieniowego. Moim zdaniem skasuj blędy w kompie silnika i bedzie oki.Pzdr Darek
Mam problem z autem jak w temacie. Przepustnica "błysk" Adoptowana Clipem, Oringi pod kolektorm nowe. Dolot szczelny, sprawdzane kilka razy.Jak się nagrzeje do 80st to po przegazowaniu zostaje na wysokich obrotach. Błędów brak.Na zimnym jest ok. Przepustnice podstawiałem inną i to samo. Ręce opadają! Po zgaszeniu i odpaleniu ładnie trzyma 850 obr. Przepustnica...
Witam wszystkich. Mam podobny problem laguna kombi 2,2d '96r.Climatronic Na wyświetlaczu +60÷+80°C sprawdziłem połączenia na zegarze i w lusterku, nawet oporności żył, nie ma przerwy, Ω w normie stabilny odczyt a drgania uruchomionego silnika powodują pływanie wskazań, pomiar na kabelkach czujnika ok460÷480Ω. Może wiecie jaki typ czujnika...
Lista zrobionych rzeczy w mojej opini jest... właśnie taka. że dużo pali (nie jestem w stanie powiedzieć ile bo prawdopodobnie przy ABS nie działa nic, z tego co mi powiedziano), Działa pomiar spalania. ABS go nie blokuje. Pod komputer gdy został podłączony jest mega dużo błędów, zostały pousuwane i jutro zobaczę jakie jeszcze wyszły. To jest podstawa...
Witam.Problem rozwiązany. Turbinę wysłałem na reklamację- po kilku dniach odesłano mi nową,choć w karcie gwarancyjnej jest adnotacja - " podczas 30min. testu nie stwierdzono uszkodzeń".... Jeśli nie uszkodzona to po co odesłano nową ? .......odp.pozostawiam dla was. Sprawdziłem ustawienie turbiny i zrobiłem korektę by "wstawała" wcześniej. Wszystko...
Dwa tygodnie temu jechałem do Belgii w/w autem, na parkingu w połowie drogi zapalił mi się ABS i SERV , po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu wszystko dobrze. Kolejny parking i powtórka z rozrywki. Po 3 parkingu zabieg gaszenia i odpalania nie powiódł się i świeciły kontrolki cały czas. Po powrocie do polski bez sprawnego ABS-u pojechałem na diagnostykę...
Witam. Renault Laguna2 2.0IDE - nie działa ABS i ESP. Po włączeniu zapłonu wszystkie kontrolki zaświecają się na chwilkę i zaraz gasną co pozwala sądzić, że z układem ABS i ESP jest wszystko w porządku. Jednak podczas gwałtownego hamowania koła całkowicie się blokują. Jeśli chodzi o ESP to przy aktywnym układzie bez problemu można ruszyć z piskiem opon....
Jeśli zapalają się kontrolki to masz zapis błędu w ECU,do tego odczyt parametrów i wiesz wszystko
Witam, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Laguny I 95r. 1.8 z punktowym wtryskiem i od samego początku zauważyłem, że autko dużo pali. Spalanie benzyny wynosiło ok. 14-15 litrów na 100km, w jeździe miastowej, z racji tego, że pracuje w warsztacie postanowiłem zamontować sobie gaz (jestem młodym mechanikiem więc proszę o wyrozumiałość, w końcu wszystkiego...
Cześć, Mam problem z moją Laguną 2 (2.0 IDE 140KM). Po kilku kilometrach traci całkowicie moc, a kilka minut po tym gaśnie. Wygląda to tak, że wciskając gaz nie ma praktycznie żadnej reakcji (brak wzrostu obrotów oraz mocy). Podpiąłem komputer z DDT2000 i wyszły takie błędy: https://obrazki.elektroda.pl/7936416300_... Z tego co widzę,...
A jak to sprawdzić? Ten, kto odczytywał błędy będzie wiedział. Właściwa interpretacja błędów jest możliwa np. dla interface CLIP. Używając uniwersalnych i tanich rozwiązań otrzymujemy dane ciężkie do właściwej interpretacji.
I jakie błędy spodziewasz się zobaczyć po odczycie? Sterownik przekodowany na automat.
Objawy są jakby nie grzały świece żarowe, a świece są nowe BERU i do tego sprawdzone są sprawne. Sprawdził w samochodzie, czy poza samochodem? Bezpiecznik i przekaźnik świec sprawdzone? Odczytałeś kody błędów?
Dzięki Panowie za odpowiedź. Zakupiłem okazyjnie pompkę paliwa AUDI 443963303A wraz z dogrzewaczem Thermo Top Z/C-D (5KW), który docelowo ma służyć w przyszłości jako dawca części. Swoje Webasto udało mi się uruchomić na pompce paliwowej z powyższego dogrzewacza zdemontowanego z Audi i wydaje mi się, że pracuje ono prawidłowo, niestety najprawdopodobniej...
Tak to tego nie naprawisz :D Jaki odczyt ciśnienia doładowania? Jakie błędy w ECU? Jakie parametry? Tak to każdy czujnik do gwiazdki naprawiać będziesz.
Cześć wszystkim. Teraz, w 2024 roku, mam podobny problem z moją Laguną 2, Individuale Paris, po odczytaniu kodów błędów i skasowaniu ich, chińskim testerem, kopią Launch, wyświetlacz mojej nawigacji przewrócił się do góry nogami i słyszę dźwięk Sygnał dźwiękowy co 2 sekundy przez około 2-3 minuty, po czym ekran gaśnie i pojawia się komunikat „podłącz...
Jak CI mówili o błędzie pompy to pewnie pompa, chyba że ich źle zrozumiałeś. podstawowa sprawa to diagnostyka i odczytanie parametrów i błędów, a później pytania na forum. Kontrolki serv i stop powiązane są z ABS, ręczny może wyłącznik.
Dajesz na stół, podłączasz multimetr, a do kręcenia montujesz jakąś długą dźwignię (ok 30 cm). Kręcisz powoli i sprawdzasz czy równo maleje/rośnie wskazanie multimetru. Jak będą skoki odczytu to uszkodzone.
Tak. przez fachowca. Samo odczytanie błędów może nic nie dać.
Współczesne sterowniki silnika są tak zaawansowane, że ciężko powiedzieć czego to może być wina (masa czujników odpowiedzialnych za proces spalania paliwa). Powinieneś zacząć od odczytania błędów jakie zarejestrował sterownik. Wszystko wskazuje, że za dużo paliwa jest dawkowanego a przyczyn może być wiele.
Musisz niestety podjechać do warsztatu na odczytanie błędów. Bez tego to wróżenie z fusów.
Zanim wymieniłeś przepustnice to trzeba było ją pomierzyć na stole a druga rzecz to sprawdzić ciągłość przewodów pomiędzy kalkulatorem wtrysku a przepustnicą. Clip pokazuje opis błędu wraz z informacją czy przerwany jest obwód czy może jest zwarcie do plusa/masy. Po tym było by wiadomo co mu dolega. Daj screena z Clipa przy odczycie błędów i napisz...
hej musial bym odkopac go z tej gumy , ale K tag odczyta po złączu .Zastanawia mnie jedna sprawa jak kupujesz nowy ecu to musisz go potem adoptowac do auta wybrac sporo ustawien co jest w aucie a czego nie ma tą listę dziś widzialem w Clip tam była opcja z vvt czy bez ale byla nie aktywna to znaczy ze tylko raz mozna to ustawic a potem koniec .skoro...
Pierwsza sprawa, w jakim stanie jest chłodnica i pompa wody, druga sprawa, górną płytkę możesz wstawić z innego auta, byleby identyczna. Nie ma tam żadnego kodowania itp. Twoja wygląda jeszcze całkiem dobrze, może warto sprawdzić/naprawić. Możesz dołożyć dodatkową centralkę z pilotami do sterowania zamkiem centralnym, bo pewnie o to Ci chodzi. Nie wiadomo...
Znalazłem do laguny 3 benzyny na odpalonym silniku Co znalazłeś? Zostało spuszczone paliwo i wymieniony filtr paliwa dlaczego to zrobione? Jaki był powód? Od czego zacząć diagnozę ? Od odczytania błędów.
Podłącz samochód pod komputer i sprawdź czy czujniki z prawej i lewej strony dają takie same odczyty przy tej samej prędkości obrotowej obu kół. Możliwy błąd czujnika. Możliwe również że uszkodzeniu uległ elektrozawór w pompie ABS odpowiedzialny za hamowanie w tym kole.
Opony faktycznie są założone nówki ale na osobnych kołach... Rozmiary te same? Prędkości odczytywane w clipie co do kilometra te same? ja stawiam na czujniki abs! To dlaczego widzi prędkości kół? (tak autor się zarzeka)
Miałem i ja takie coś. Ktoś mądry kiedyś mi powiedział, że to są brakujące ramki wynikające z niedogadywania się clipa z sterownikiem, uszkodzenia sterownika, zakłóceń itd. Jak brakuje info clip nie wie jak zakwalifikować błąd i takie krzaczki wywala. W lagunie gt miałem właśnie w silniku kilka odczytów "na szaro", parametry raz były, raz z kosmosu,...
Najpierw trzeba skasować błędy odczytać jak nie zapali, jeśli nie będzie błędów to parametry najważniejsze obroty silnika i ciśnienie paliwa.
Mam wrażenie, że możesz posiadać problem podciśnienia. Źle podłączone podciśnienia do mapsensora mogą wyrzucać przeróżne błędy sugerujące niepoprawną pracę przepustnicy, wtrysków, przelewania silnika (zbyt bogate odczyty lambda). Zaczął bym od sprawdzenia działania tego czujnika i jego szczelności podciśnienia.
Witam. Po podłączeniu pod kompa zauważyłem że dużo wartości jest na minusie jeżeli chodzi np o turbo czy przepływomierz no i nie zgadza się liczba obrotów silnika. Niestety musisz użyć innego sprzętu do diagnostyki bo ten co podpinasz raczej nie jest wiarygodny. Dopiero wtedy na podstawie odczytanych błędów i parametrów rzeczywistych można coś podpowiedzieć....
Niedługo, tacy podobni klienci pójdą do lekarza, poproszą o odczyt na tomografie i potem na forum "chorobowe" i sami się będą leczyć
Tak myślę, że to tylko czujnik tylko chciałem posłuchać Waszych rad bo wiadomo, że z ciśnieniem oleju nie ma żartów. Czy ktoś wie czy czujnik ciśnienia jest jeden czy dwa oraz gdzie go szukać? Nie chcę w ciemno nic odłaczać bo wyskoczą jakieś błędy i zrobi się problem z komputerem. Dla jasności dodam, że ten silnik był stosowany też w lagunach i espas.
P1070 brak informacji o rodzaju usterki P1038 nieprawidłowe spalanie P1060 nieprawidłowe spalanie w cylindrze 3 P105E nieprawidłowe spalanie w cylindrze 1 Nie jest to lista błędów odczytana Clipem , więc przypisana do kodu błędu nieprawidłowość może być różna od rzeczywistej
Co się dzieje w filtrze paliwa? Że tak spytam, a co się może dziać? Kolega musi zacząć od diagnostyki, a po odczytaniu błędów nie wyłączać testera tylko dokładnie przyjrzeć się parametrom.
Pierwsze myśli kierują się ku przepustnicy, potencjometrowi pedału gazu, wiązce. Podstawą diagnostyki bedzie odczytanie błędów komputerem diagnostycznym.
To właśnie parę razy próbowałem sprawdzić i nie mogę dopasować programu, który mi na to pozwoli. Mam tylko jakiś prosty programik do łączenia laptop-autko w którym mogę sprawdzić listę błędów i wskazania zegarów. Tyle co właśnie sprawdziłem to lista błędów, których nie ma. A jaki program daje możliwość dogłębnego sprawdzenia wszystkich parametrów i...
Poczytałem coś o tym ASR i przyznaje ci rację.Teraz wiem, że on może odciąć paliwo, przymknąć przepustnice i jest zintegrowany z silnikiem. Teraz chodzi mi po głowie czujnik obrotów koła. Czy można sprawdzić który jest może uszkodzony (bez kompa) ? Jednak wiedza nosi rozwiązanie, a niewiedza zamotanie. Przed przekręceniem klucza na zapłon naciskasz...
Właśnie nie mogę odczytać błędów bo kts się nie może połączyć z samochodem i chyba będę musiał się wybrać z samochodem do kogoś kto posiada renault clip bo może on jedynie skomunikuje się z samochodem. I zastanawia mnie jedno że podczas przekręcania kluczyka w stacyjce załącza się na chwilę któryś z elektrozaworów w pompie abs bo nawet czuć to noga...
volvo odczyt błędów odczyt błędów mercedes astra odczyt błędów
podłączenie komputer honda accord arduino nrf24l01 blank check false
Dławik jako regulowany opornik dla prądu stałego: możliwości i ograniczenia Nieszczelny układ ssący w Opel Astra H 1.9 Diesel - przyczyny i diagnostyka