BDM100, rama oraz adapter do EDC16 i masz wszystko.
Czyli bdm 100 nie obsługuje poprawnie rodziny edc16 opel?
odradzam wszystkim xproga do takich prac. Nie daje rady. Może nie w temacie ale daje radę,trochę dłużej trwa odczyt jak bdm-em ale jest ok.Dużo sterowników tej samej rodziny po prostu się klonuje.Jak masz u 34 to możesz z dużym powodzeniem umieścić w drugim u 34.Piszę o pakiecie ratunkowym BDM.
Galletto tego nie zrobi musisz mieć BDM-a
Odnośnie nawet szybkiego CANa i interfejsu VCDS przy ECU EDC16 odczyt parametrów w trycie TURBO też się wywala... za wolny przesył z komputera.. Odczytywałem 4 wartości na kanale EGR. po 10 minutach wywalało.
Touareg 3.0 TDI BKS. Problem z tempomatem. Wszystko sprawdzone, pedał gazu na puszczonym widzi 1% wciśnięcia (pedał gazu podmieniany i ta wartość się nie zmienia), tempomat się włącza, ale podświetla ... Bezpośrednia odpowiedź - Adaptacji pedału przyspieszenia (APP) w EDC16 (BKS) się nie wykonuje – 1% przy puszczonym pedale to typowy offset i nie jest...
Wiesz że edc16 ktagiem odczytuje się przez port BDM ?
W niektórych edc16 odczyt po bdm i po obd jest taki sam.
Auto jak każde inne :) do edc16 proponuje ktag lub bdm100. Odczyt po kablu to chyba tylko ori sprętem :) Proponuje czytać po bdm , zabezpieczysz całość w razie nie powodzenia przy wgrywaniu
Dobra, mam sterownik w reku i tak wyglada to miejsce w uszkodzonym. Cos tam jest wlutowane, ktos juz cos probowal. http://obrazki.elektroda.pl/5830365300_1... Zanim zabiore sie za przelutowanie flasha i eepromu, sprobuje wlutowac taki sam element z innego edc16 i zobacze czy zagada. Na zdjeciu widac, ze ten duzy pomaranczowy element...
Witam, mam takie pytanie bo wydaje mi się że producent mojego fejsu robi mnie w bambuko. Kabelek kkl podłąnczam do silnika 2.0 tdi z EDC16 (silnik VW) i pięknie się łączy odczytuje parametry silnika można testować podzespoły ale jak wejdę w odczyt błędów nie pokazuje (brak błędów lub brak komunikacji) Program vag com 321. Producent powiedział że w edc...
Lepiej nie rób EDC16 w Fordzie po OBD ryżem bo uwalisz konfigurację. Bezpiecznie po BDM
Witajcie. Do tej pory wszystko co dzialałem w kwestiach ECU oparte było na MPPS czy KESS. Wszystko ładnie szło po obd do czasu, aż trafia się rodzynek EDC16C36 z dCi. Zakupiłem BDM100 wraz z ramą, pierwszy próbny odczyt na uwalonym po obd ecu z A4B7 EDC16 i sukces, działa. W międzyczasie dowiaduję się, że nie zawsze jest tak kolorowo, i czasem przydaje...
Może tak...Xprogiem odczyt epromu z ori BSI i wrzuć do zakupionego.. Albo zapodaj wsad epromu z edc16 to podam ci pin..
galetto v56 bez problemu klonuje eeprom EDC16 przy podłączeniu przez złącze bdm ale klon zegarów ????? przecież to interfejsy do ecu a nie do liczników ..
W załączniku wsad do 35C13 z oryginalnym immo EDC 0 281 011 228. Odczyt za pomocą BDM100. Kompletny i z rozbiciem na poszczególne pamięci.
Od jakiegoś czasu auta muszą być wyposażone w system diagnostyki pozwalający okreslić czy samochód zanieczyszcza środowisko z powodu uszkodzenia kluczowych dla emisji spalin czujników. Kazdy mechanior ma mieć możliwość sprawdzenia która sonda w wydechu padła by samochód jak najszybciej przestał truć Producenci muszą umieszczać w tym protokole dane o...
To problem ktaga.Skoro inny prog odczytał.Tak samo było u mnie fg poszedł a ktag nie.
Jaki sprzęt do odczytu/zapisu bez otwierania sterownika silnika warto kupić?? Edc16 Edc17 Med*** I tym podobne.
To spróbuj czymś innym odczyt zrobić. Klonowałem te ECU i nigdy nie było problemu
Ile nalotu ma ta golfina, coś około 202790km? Sprawdź czy przyjmie login 03393, ale pewny na 100% nie jestem.
Wewnątrz .... 1252549
chyba bedziesz zmuszony do rozebrania sterownika i uzycie programatora :-) No chyba ze ktos ma taki sprzet :-) Pozdr. Procekkk
Nie można się z tobą dogadać kolego.
Witam czy ktoś pomógłby mi wywalić EGR z Tuscon JM 2.0 CRDI 2009 Edc16c39? Chyba coś źle robię bo znalazłem 3 mapy egr, w pliku są dwa te same pliki odczytany raz i dla pewności drugi raz MPPSem
Najprościej to z EDC odczytać. Najtaniej to z otwieraniem EDC. Wtedy do odczytu 24C04 przez programator pamięci lub BDM100. Czasem pamięć jest po drugiej stronie płyty i robi się problem bo nie wiadomo czy edc nie uszkodzi się przy odklejaniu pyry od obudowy. Wtedy lepszym rozwiązaniem jest BDM100. Może być też KTag ale to już większą kwota i też otwieranie...
Jak uczyłeś się tych rzeczy? Mam na myśli - czy kupowałeś swoje sterowniki do nauki, czy uczyłeś się na swoich autach, czy na autach klientów? Ja zacząłem jakiś czas temu zabawę z EDC15 i powiem szczerze że satysfakcja jest spora. Na razie na swoim aucie. Chcę kupić coś do BDMa i zacząć z EDC16.
Przeglądając preferencje użytkowników co do wyboru metody odczytu Flexem, wychodzi na to że dużo sterów jest programowanych na stole po złączu. Na przykład średnio edc16 75%- stół 20 % -Obd2 , edc17 65% stół 30% obd2 . coś chyba źle zrozumiałeś.
Bezpieczniejszy sposób jest po BDM ale niestety trzeba sterownik otworzyć. To że masz stałe zasilanie nie gwarantuje Ci nieuwalenia sterownika. Nie uwali się przy zgrywaniu ale przy wgrywaniu szanse są większe. Najpierw podłącz i zobacz czy cokolwiek uda się odczytać.
Spróbuj. RFQ3
130 od Gdańska przy autostradzie A1 lub wyślij. no i pokaż co odczytałeś zobaczy się czy jest to prawidłowy odczyt.
Witam potrzebuje zostawić sobie oryginał nie ruszany mam też drugi sterownik 03G906021 sprzętowo zgodny jednak z softem od innego auta , chcę zrobić klon takli żeby miał VIN PIN taki jak mój żeby nawet immo nie wiedziało że jest wstawiony drugi ECU pozdrawiam Full bdm i po robocie 10 minut do kawy.... odczyt starego, zapis do nowego..
przygladnij się na strukturę pliku ,musisz czyms innym to ee odczytac
OP-COM da rade
Wystarczy go otworzyć nie trzeba całkowicie wyciągać z obudowy. Otwierasz i czytasz np kt200 lub czymś innym. Co do launch czy autel nie próbowałem, nie miałem okazji ale jak to renault pewnie potrzeba będzie zrobić eprom na virgin więc czy tak czy tak odczyt pamięci potrzebny.
Marka:Opel Model: Viki C 2005 EDC16 Wsad 95160 Pomoże ktoś z odczytem kodu pin?
Po co przelutowac,jest sprzęt to zrobić kopię i przerzucić,będzie chociaż jeden wsad ori...☺ Po raz kolejny piszę, że pierwszy ECU jest uwalony i nie idzie odczytać. No a co to za różnica czy zrobię kopię czy też przylutuję?? Taka że pierwszego nie odczytasz. i znów jak zrobię błąd to się jeszcze coś posypie, tak jak to poszło ze zgrywaniem pod...
Na zagranicznych forach też nie ma za darmo. Zauważ, że na archiwach są hasełka , za które trzeba zabulić. Zamiast xproga kup sobie BDM 100 majątku nie kosztuje i sumy Ci policzy. Wgraj oryginał i zobacz czy odpali bo jak źle odczytałeś to kaplica. Będzie kosztowało, ale nauka musi kosztować. Zobaczysz jak będziesz chronił zdobytą wiedzę. Najlepiej...
Tak, do nowego ECU musisz eprom przelutować , ponieważ nie odczytasz go po bdm.
Odświeżę temat, czy problem został rozwiązany gdyż mam to samo Movano B master 3 oczywiście w moim przypadku wtryski się zakodowały bez problemu. Aktualny błąd to EDC16C33-W95 Dodatkowo podczas wgrywania EPROM wyrzuca błąd ( możliwe coś źle robię) i brak możliwości odczytania sondy lambda a raczej ktoś wyprogramowal gdyż z drugiego testera nie ma błędu...
Tak to ten numer softu, tylko to jest odczyt po OBD od adresu 1802EB. Ja szukam całego flasha odczytanego po BDM tak jak ten wcześniejszy
VCDS ma opcję odczytu przebiegu z ECU trzeba dodać że tylko edc16.nic wiecej.
Witam. Jaki interfejs zastosowac do pewnego i stabilnego odczytu i zapisu pamieci sterownika EDC16c34 PSA ?
Witajcie. Postanowiłem napisać ten temat, bo mam pytania, a brak mi wiedzy w tej dziedzinie. Jak i czym zgrać wsad z komputera silnika EDC16CP33 BOSCH w Nissan Qashqai J10-08 z systemem keyless? Wyczytałem w internecie, że 1. kluczyk musi być fizycznie w stacyjce. 2. mpps nie jest zalecany do tej operacji. 3. trzeba odczytać kody wtryskiwaczy i po ewentualnym...
Jak kolega wyżej pisze, wygraj ori plik, jak dalej nie odpali, to k-tag i wygraj flash kupiony u piotrekwoj1 lub jakiegoś tunera. Na internecie jest teraz dużo, wpisz chip tuning online. Być może DPF został źle usunięty, bo bez kodów wtryskiwaczy to raczej powinien zapalić tylko w trybie awaryjnym, lub sterownik używka z immo zrobić porządek i DPF off....
magpro i k-tag na stole lub jeszcze lepiej na ramie i odczytasz wszystko najlepiej...i kopia zapasowa będzie pewna
Podeślij odczytany eeprom ze sterownika . Musisz odłączyć moduł immo. Jest pod deską. Można go wyjąć bez ściągania kokpitu , ale trzeba się natrudzić. Podeśle odczytany zmodyfikowany eeprom i zapominasz o problemie.
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Masz dobrze odczytane i pamiętaj że jest to zakryptowane i w innej HC zapis może być inny.
Jal cos wklejasz to upewnin sie co, bo vin czy jakies tam odczyty....pytasz o licznik. A nikt nadal nie widzi jaki...
edc16 odczyt edc16 eeprom odczyt sterownik edc16 odczyt zapis
przełącznik odczepów corsa duże spalanie zmywarki bosch awarie
Mercury 40KM 0T624420 CDI/ADI – test zapłonu, brak iskry, procedura DVA Technics SE-A808 – jak zmostkować końcówki mocy w trybie BTL (mono)