Witam. Od dziesiątek lat taki czujnik był w zbiorniku samochodów i jakoś nic się nie działo. Widocznie wiedzieli, że benzyna się nie pali. Pzdr.
Tylko uśrednienie wyników coś da tak jak kolega napisał. Tylko zastanawiam się nad tym czasem. Ja zacząłbym od uśredniania tych wynikow w czasie 15 sekund. Według mnie to powinno wystarczyc. Jeśli wystąpią większe wahania to wydłużyć ten czas. Tak na marginesie jaki to będzie czujnik? Bedzie pokazywać ilość paliwa w litrach czy tylko będzie się jakiś...
Gdzie powinny być one podłączone? Do elektrycznej pompy paliwa w baku.
Tak bo przelicza wg. dawki paliwa.
Wygląda to na problemy z licznikiem, przez które jest nieprawidłowy odczyt stanu paliwa i wariowanie kontrolek. Jakiś problem pewnie z wiązka lub masą od licznika
Potrzebuję informacji, ponieważ chciał bym założyć loger stanu paliwa w samochodach MAN, czy odczyt paliwa z czujnika w zbiorniku odbywa się z pośrednictwem magistrali CAN czy może analogowo (poprzez pomiar napięcia)? Ewentualnie prosiłbym o podesłanie jakiegoś schematu instalacji elektrycznej tych samochodów. Modelu dokładnego nie znam ale wiem że...
Wężyk musi być podłączony na samym dole zbiornika, aby był w nim zawsze poziom paliwa. Pompka służy tylko do udrażniania wężyka. Wężyk cienki i mało elastyczny, dobrze zamocowany.
Co byście zrobili na pierwszym miejscu? Co Ty masz do zrobienia. ... Odczyt ciśnienia paliwa żądany-wykonany , próba przelewowa. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?
R2 zmień na większy; 4,3kΩ a co do opampa to jego karta jest dostępna w wyszukiwarkach - zawdziewa to o regulamin o nieumieszczaniu zwłaszcza płatnie ogólnie dostępnych plików. Rail to rail to jak najbardziej sensowny wybór choć idealnie nie będzie, jednak bardzo dobrze.
Jaki samochód, jaki silnik ?
Przyjacielu, nie masz pojęcia o działaniu podzespołów w aucie a za naprawę się zabierasz... Równie dobrze możesz zacząć naprawiać nowoczesne samoloty. A na poważnie, daj spokój autu, odprowadź do elektryka, naprawi i będziesz zadowolony. Sam możesz najwyżej coś zepsuć. Będziesz niezadowolony!
A może być coś z tylną skrzynką przekaźników? bo wiem że było coś tam ruszane tzn nie było ich wogole. taka kaseta wsuwana do środka jest założona z anglika i przekaźniki też( z s60 2002 Policyjne)
jak lubisz majsterkować to moim zdaniem powinieneś zajżeć do pływaka i zobaczyć czy nic sie tam nie zacina albo nie zawiesza. może tam tkwi problem
Przełożyłeś pompkę razem z czujnikiem?
A już całkiem serio to przy układach wtryskowych nie trzeba tego zużycia uśredniać a wręcz je można zmierzyć w czasie żeczywistym, ponieważ z definicji w układzie wtryskowym powinno być stabilne ciśnienie paliwa a wtryskiwacz(e) otwierają sią na jakiś czas w każdym cyklu pracy. Wystarczy że będzisz całkował (w tym przypadku to tylko sumowanie tych czasów)...
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
Witam. Mam tytułowy sterownik VRC 700 i tak się zastanawiam czy można w nim aktywować odczyt zużycia paliwa i prądu przez kocioł? W instrukcji jest opisana taka funkcja, w sieci też znalazłem zdjęcia pokazujące takie odczyty ale nigdzie nie znalazłem jak to aktywować. Wiem, żę ma to być w menu Informacje ale u mnie nie jest to tam aktywne tzn. wogóle...
Witam, Czy dysponuję ktoś wiedzą czy poniższe modele autobusów obsługują odczyt poziomu/zużycia paliwa z szyny CAN? Modele: Mercedes Tourismo, rocznik 2006; Bova Futura, rocznik 2005.
akies porady? Warsztat albo: sprawdzenie ciśnienia paliwa podczas tego rozruchu odczyt parametrów (np temperatura ) ogólnie diagnoza
Wskazówki nie wariują nic a nic. Na pewno nie pije benzyny Miałem blisko pół baku jak zgasiłem auto i na drugi dzień odpaliłem i już wskazówka nie podniosła się. Pojechałem 10km do stacji podtankowałem za 40zł i tylko ponad rezerwę sie ruszyła i podczas jazdy spadało tak jakby faktycznie ja brał. Od tamtej pory zrobiłem ok 3 tys km, no nie ma mowy aby...
Skoda Octavia 2011 1,6 tdi CAYC - jaki potrzebuję interface i soft do odczytu korekt paliwa na wtryskach, poproszę o podpowiedź.
Np. te poklejone taśmą przewody podciśnienia. Brudną przepustnice, anomalie ciśnienia paliwa i odczytu temperatury........ Do tej cytrynki nie musi być skaner firmowy dużo innych go ogarnia.
Witam. Czy ktoś wie, który bezpiecznik odpowiada za wskaźnik poziomu paliwa? Ciągle jest problem z prawidłowymi wskazaniami odczytu, poziomu paliwa po tankowaniu auta do pełna (wg instrukcji do max 2 odbicia pistoletu). Chodzi o to, że nie pokazuje właściwego poziomu paliwa, ale po odłączeniu akumulatora, poziom jest ok. Wolę wyciągnąć bezpiecznik,...
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Witam, poszukuję schematu jakiegoś działającego interfejsu do BMW E36 325TDS z 92r. Potrzebuje go do odczytu dawki paliwa i konta wtrysku. Pozdrawiam.
Te silniki nie mają odczytu ciśnienia paliwa na wtryskiwaczach.
Sprawdź kabelek od impulsatora w skrzyni biegów. Często przerywa się przy demontażu skrzyni. Czujnik paliwa wariuje własnie przez brak informacji o prędkości - brak stabilizacji odczytu wskazań poziomu paliwa.
Witam. Mam problemik , który dotyczy odczytu ma komputerze pokładowym ilości spalania spalania paliwa. Odczyt wskazuje na trzykrotnie większe spalanie . Proszę o pomoc - co zrobić żeby odczyt był wiarygodny.
A ja bym szukał usterki w tym, że auto cały czas się zachowuje jakby stało. Ewentualnie był wciśnięty hamulec. Stąd brak usterki w odczytach błędów.
nie pokazuje mi poziomu benzyny w zbiorniku,to znaczy nie pokazuje stanu faktycznego benzynki na desce rozdzielczej.jak przekrece kluczyk w statyjce to wskazówka nawet delikatnie się cofa zamiast iść w górę.co to może być?
witam. nie bardzo wiem gdzie umieścić ten temat więc wrzucam tutaj. Mam taki problem. Na parkingu dla ciężarówek mam dystrybutor (coś podobnego do tego http://moto.arbiter.pl/zdjecie/12309.dys... i chciałbym mięć jego odczyt na jakimś wyświetlaczu w domu. Najlepiej jeśli sygnał byłby przesyłany drogą radiową. czy to w ogóle jest możliwe?...
Możesz sprawdzić multiecuscan-em ale szczerze to nie wiem czy do Scudo jest ten program odpowiedni, bo to silnik HDI nie JTD. W każdym razie, każdy program diagnostyczny ma odczyt ciśnienia paliwa.
Zrobiłem odczyt korekcji paliwa. Wykonałem dwa odczyty, jednen zaraz po odpaleniu testu korekcji paliwa, drugi po chwili zakończenia testu. Wyniki są takie same, więc zamieszczam jeden: http://obrazki.elektroda.pl/1229680500_1... Ponadto jest nowa okoliczność. Zakręciłem motorem przy zapiętym DICE i Vida zgłosiła mi błąd z CEM Glow Plug...
Tak.
Zmierz mu ciśnienie paliwa, oraz sprawdź dokładnie odczyty przepływomierza i sondy. Uboga mieszanka powoduje wzrost temperatury spalin. Chyba że w aucie masz LPG wtedy świecąca turbina to normalka.
Brak ciśnienia z pompy, brak odczytu ciśnienia paliwa, uszkodzony czujnik wału i jeszcze ze 20 innych powodów.
Jedną z usterek tych liczników jest brak odczytu poziomu paliwa. Zaraz będziesz miał cztery pływaki, trzy wiązki, siedem wtyczek, pół auta w paliwie :D
Co z pompą paliwa? Sam numer błędu nic nie mówi bo nie wiadomo czy mieszanka jest uboga czy bogata. Przydałby się odczyt w czasie jazdy z obu sond lambda wraz z odczytem z przepływomierza oraz pomiar ciśnienia paliwa.
Witam, problem Toyota Corolla Verso 2.0 D4D 2004 r. nie odpala. Filtry wymienione, wtryski i pompa zregenerowane, czujnik na listwie wymieniony (lepiej zapala i gaśnie na starym niż na nowym). Komputer nie widzi żadnych błędów, a pompa podaje 3 razy więcej paliwa, niż ma podawać. Mechanik mówi, że to może komputer pokładowy. Proszę o pomoc, zanim mechanik...
Jak auto miało pominięty filtr paliwa to wiadomo w pompie może być jakiś syf (tym bardziej że to PSG16 ) .. Po za tym diagnostyka odczyt dtc i podgląd parametrów bo bez tego ciężko coś wywnioskować .
Jak wypniesz wtyczkę to też będzie taki błąd????!!!......bezmyślna wymiana na podstawie tylko odczytu błędów
Nie ma żadnego błędu Odczyt błędów to nie diagnostyka. Co się dzieje z ciśnieniem paliwa i przepływem powietrza?
Tak jak mówiłem, diagnostyka układu wtryskowego w ruchu (ciśnienie, zadana dawka paliwa, korekcje itp), nie tylko odczyt błędów (chociaż też się przyda).
....zresztą możesz zobaczyć w grupie 004 poz. 4, podaj jaka tam jest wartość. Co ja za bzdury piszę, przecież czujnik czyta z koła a nie z wałka :) Logi tragedia, bardzo mala dawka paliwa, jaki odczyt masz z przepływomierza?, odepnij go, bo może ecu nie widzi powietrza więc nie daje paliwa, posprawdzaj odczyty temperatur: paliwa, powietrza, płynu itp.
To auto nie posiada pompy paliwa w zbiorniku. Trzeba zacząć od diagnozy komputerowej, odczyt parametrów tj ciśnienia paliwa i prędkości obrotowej silnika.
Obydwa wskazania są miarodajne z tym, że TDI Graph pokazuje kąt wtrysku w funkcji temperatury paliwa, w 000 trzeba pamiętać aby przełączyć w tryb Basic Settings, w 000 BS masz wartość statyczną kąta wtrysku a w Graph'ie ustawienie aktualne.
Reszta menu jest w porządku czy tylko nie masz odczytów dotyczących paliwa?
Albo komputer jest uszkodzony albo stale zaciągnięty hamulec ręczny. Radzę sprawdzić "ręcznie" spalanie to znaczy natankowac do pełna, pojeździć, zantować stan licznika itd. A nie są to odczyty z chwilowego zużycia paliwa? Jeśli się wciśnie do dechy gaz na 5 biegu przy prędkości rzędu 60 km/h to odczyt z chwilowego zużycia paliwa będzie podobny do opisanego.
Może warto sprawdzić odczyty temperatur paliwa ,płynu chłodniczego a w szczególności temperatury powietrza dolotowego-czujnik map często przekłamuje i pokazuje np 80 stopni,a powinien na wolnych obrotach na zimnym silniku pokazywać temp. otoczenia.Odczyt tylko na kompie.
Jak wygląda odczyt ciśnienia paliwa ? Jakie ciśnienie sprężania ? Do tego olej i filtr oleju i paliwa świeże ?
Choc to troche wnerwiajace. Przecież możesz jeździć na benzynie i problemu nie będzie. Zastosowano rozwiązanie do którego auto nie jest przystosowne. Faktycznie wskazania ilości paliwa opierają się o kalkulację zużycia ( w zamyśle dla uniknięcia mylnych odczytów przy zmianie położenia auta ) więc taki efekt. Ale jak widać od czasu do czasu następuje...
AUA np błąd sondy nie tak sie objawia. Raczej przepustnica, i cisnienie paliwa. Masz lpg? Po drugie zobacz czy grzałka czy odczyt.
jeszcze małe pytanko czy istnieje jakieś urządzenie do sprawdzania lini can która to szybka lub wolna i czy można odczytać z niej dane na temat spalania czy odczyt paliwa bo słyszałem ze nie z każdej szyny można te dane otrzymać Can Analizer. A która to linia sprawdzisz miernikiem. Ta wolna ma ponad 4 volt a szybka 0,3 czy coś w tych granicach
Jakie dane live? Temperatury ? Ciśnienie w cylindrach? Dolot szczelny? Ciśnienie paliwa ? Odczyt sond?
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Odczyt ciśnienia paliwa podczas rozruchu, próba przelewowa, bez tego stoisz w miejscu albo na pałę wkładasz następne elementy.
Na groszku metalowa plyta opadajaca wraz z poziomem paliwa. Odczyt dowolny, moze byc nawet na odwijajacym sie sznurku polaczonym z impulsatorem .albo liniowy np czujnik paliwa z TIR.
Czy te silniki mają dodatkową pompę wspomagającą w zbiorniku? Nie, po rozpięciu układu lub wyjechaniu paliwa do 0 trzeba odpowietrzać układ paliwowy. Pompa wtryskowa sama nie zassie paliwa ze zbiornika. Przydałoby się ustalić przyczynę wchodzenia w tryb awaryjny na biegu jałowym (chociaż odczyt kodów usterek - będą nadal zapamiętane).
Witam mam problem z licznikiem jaeger w audi a3 8l 1.6 8v APF wskazuje błędny odczyt wskazówek paliwa oraz temperatury a także jest nieczytelny VIS. Zakupilem licznik o takich samych numerach firmy VDO 8L0920931F. Posiadam VCDS AKP 22.10.0 Loader LCode. Proszę o pomoc w jaki sposób zakodować lub zaadaptować licznik.
ale algorytm obliczania wychylenia wskazówki wskaźnika paliwa nie wierzy że przejechałeś 100km i nie ubyło paliwa (bo skąd ma wiedzieć, iż autko jest zagazowane) stąd problemy z jego odczytem zakup emulator
A teraz druga kwestia jeżeli jest ten czujnik o dobrej oporności to wychodzą z niego 3 kable z czego jeden odpada bo to rezerwa i zostają dwa jednym chyba będzie masa ale nie wiem to pytam a w liczniku wychodzi jeden kabel do odczytu paliwa i pytanie do którego go podłączyć i czy np. jeden kabel od czujnika w skuterze podłączyć do masy a drugi do licznika...
Witam.A co oznacza duże spalanie?30 lub 40L/100Km. Dodano po 55 Witam.A co oznacza duże spalanie?30 lub 40L/100Km.Tryb jazdy.Ładunek?
Można skorzystać z naczyń połączonych. Swego czasu, w Komarze miałem zamontowaną przeżroczystą rurkę plastykową biegnącą od kranika w górę, odpowiednio ułożoną na baku. Superdokładny odczyt poziomu paliwa. Można wyskalować nawet w cm3.
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
Możesz zapoznać się z moim rozwiązaniem problemu odczytu stanu paliwa w baku: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Kiedyś walczyłem z PSA 2.0hdi. Zatarta pompa tak sypnęła opiłkami że nie dało się tego wyczyścić. Dopiero demontaż i myjka ultradziękowa wszystkiego bak,przewody,listwa,nowy wkład pompy. Pozbyły się tego problemu. Też ciśnienie rosło po dystansie 5-15km jazdy. Dwa powietrze w ukłądzie paliwa też powoduje odczyt wzrostu ciśnienia paliwa.
Czujnik temperatury płynu - wpięty w B3 ECU Prędkościomierz - wpięty w pin 7 ABS Obrotościomierz - wpięty w 88 pin ECU (nie tylku tu) Stan paliwa - bezpośrednio z czujnika w zbiorniku. A na marginesie - czemu nie ma odczytu stanu paliwa. Przecież jest to układ poza elektroniką. Czyżby brak masy, zasilania czy przerwa w obwodzie? No ew. uwalony wskaznik...
Powodem złych odczytów na LPG było uszkodzenie pompy paliwa. Ponieważ pompa dawała zbyt niskie ciśnienie paliwa samochód robił korektę na plus ok 33. W momencie przełączenia na LPG, do momenty gdy samochód nie skorygował "korektę wtrysku" do odpowiedniej dla LPG (16) mieszanka była zbyt bogata. I to te odczyty zgłosił diagnosta jako błędne.
Odczyt CDiF łańcuch założony na znaki,czy mogło się zbiec i poszedł regulator cisnienia paliwa
Czujnik zamówiony, dzisiaj będę go miał i wszystko się okaże. (at)Edit: Czujnik założyłem, świec jednak nie grzeje. Postanowiłem ze znajomym iść tropem tego całego błędu związanego zbyt wysokim napięciem wyjściowym na czujniku temp. paliwa. Zlokalizowany został i wyjęty (zdj. poniżej), jednakże nie jesteśmy w stanie określić w jakim stopniu on może...
Brakuje paliwa czy iskry. Jaki jest odczyt z czujnika temperatury. Jakie ciśnienie paliwa. Jak pracuje to dział normalnie. Moc ma. Zużycie paliwa w normie.
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
Nie do końca dobrze to liczysz. Dla doładowania zmieniasz formułę z 18 na 8 co daje 0,1x124x255=3162 a według ciebie jest to 3120. Tak samo faktor masz źle policzony 255/3120 = 817 a według ciebie 836 Jak nie masz wedzy jak to poprawnie policzyć to nie sprzedawaj innym rozwiazań które są błedne! Seryjnie przy 2601mbar jest użyta formuła 18 czyli 0,4x255x255=2601...
Który przebieg się kasuje, dzienny czy ten od komputera pokładowego(przejechany dystans od ostatniego zerowania wyświetleń)? Jeśli kasuje tylko wskazania komputera pokł.to zrób porządek z odczytem poziomu paliwa(uszkodzony czujnik w zbiorniku/ ugnite kable od czujnika do zegarów) i będzie ok.
Witam , mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Ostatnio kiedy miałem problem z pompą paliwa (potrafiła się zacinać) to wskaźnik niby działał ale odczyty były błędne , a teraz kiedy pompa została wymieniona ( przeszczep z innej corsy) to wskazówka wcale nic nie odczytuje , po prostu stoi w miejscu na 0. Jak dojść do tego co może być przyczyną tej usterki...
Wracając do problemów z odczytem stanu paliwa doczytałem się, że centralka obsługuje wskaźniki ,,potencjometryczne" i hallotronowe. Z tych pierwszych jest potrzebny wskaźnik 0-90 Omów o charakterystyce malejącej, czyli 90 Om - pusty zbiornik, 0 Om - pełen zbiornik. Jest coś takiego do kupienia firmy A.E.G. za 75 zł tylko nie wiem, czy pasuje rozmiar...
Jak będą uszkodzone kable na trasie do licznika to wartość się zmieni podobnie z licznikiem i wtedy widomo że pływak można zostawić w spokoju. Tz,że przy braku sygnału ze zbiornika /odłączone kable/założony jakiś potencjometr i w czasie jazdy mogą zmieniać sie odczyty wskaźnika poziomu.Bardzo ciekawa teoria.
No to teraz dwa schematy z 1.2 i 1.4 plus zdolny elektryk z masą wolnego czasu. Weryfikacja co jest założone. PS Generalnie to widzę w błędach to: Brak zasilnia pompy paliwa Złe odczyty z przepustnicy (pewnie i jej sterowanie kuleje) EGR też Czujniki temperatury zgłaszają błędy.
Jakie odczyty z przeplywki na jalowym? Mierzyles cisnienie paliwa? Dodano po 1 Jakie odczyty z przeplywki na jalowym? Mierzyles cisnienie paliwa?
Kurde, nie pamiętam czy liczyłem lsuite i fetrotechem za pierwszym razem z lenistwa bo nie chciało mi się wracać do garażu po flexa, bo drugim razem na pewno flexem robiłem i działa do dziś. Podeślij mi moda i ponowny odczyt BDM, sprawdzę ci sumy i policzę stageX jeśli będą złe.
W torque w ustawieniach można wprowadzić korekty, program wylicza spalanie w oparciu o podciśnienie i inne odczyty.
Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
oglądałeś oryginalny czujnik poziomu paliwa co sie na nim dzieje (impulsy, rezystancja inne)
kolego chwileee :) chcesz wymieniać wszystko???!! moze na początek zrobisz porządną diagnostyke... przydało by się troche danych: Ciśnienie doładowania podczas obciazenia.(kilka pomiarów) ciśnienie na listwie rail. (na wolnych obrotach oraz przy max pedale w podłodze(najwyzsza wartosc)) korekta wtrysków na wolnych obrotach silnik rozgrzany. odczyt przy...
Witam, Elektroniczny wskaźnik poziomu - rzecz raczej trudna do zrobienia, chyba że chodzi ci jedynie o sam elektroniczny odczyt tzn. odczyt na displey-u, natomiast sam czujnik (powiedzmy) może być tradycyjny "pływakowy"jak np. w samochodach...
błąd niby czujnik p0191 czyli ogólnie ciśnienie ale zastanawia mnie czy ma coś na rzeczy ten czujnik temperatury jeśli go odpiąłem i trochę kilometrów było zrobione na nim to czy nie może być tak że ECU ma problem z odczytem ale chyba wtedy inny błąd ale czy teoretycznie jeśli czujnik nie bardzo współgra z ECU mogą się dziać takie rzeczy i czy można...
Panowie błąd ponownie wrucił czyszczona przepustnica czyszczone wtryski wymieniony filtr paliwa odczyty z kompa prawidłowe ale po przejechaniu koło 100 km błąd powraca 3 razy 1 sonda zmieniana po odczytach z kompa jest ta druga parametry ma ok i za każdym razem ten sam błąd P2188 Może kupić nowe wtryski zmienić cewki bardzo mnie to drażni
Witam,słyszałem o możliwości przestawiania odczytu poziomu paliwa z dystansu na odczyt z pływaka.czy jest taka możliwość czy, tylko wybrane modele.auta psa podczas jazdy na gazie sztucznie zaniżają poziom paliwa w zbiorniku wiec montuje się emulatory które wskazują stan po uruchomieniu auta
Witam Od dłuższego czasu mam problem z zegarami w audi a4 b6. Problem polega na tym ze po kilku minutach po odpaleniu samochodu prędkościomierz zaczyna wariować no i brak poprawnego odczytu ilości paliwa. Audi przeszło przekładkę na Europe lecz wiązka została ta sama. Proszę o pomoc ponieważ chyba już sprawdziłem wszystkie sposoby ;) a koszt nowych...
Volkswagen golf 1998 rok Wskaźnik poziomu paliwa wskazuje odwrotnie. przy pełnym zatankowaniu jest rezerwa. Po przejechaniu 500km pokazuje że jest ful zbiornik. Wymieniłem pływak na nowy i jest ten sam problem. Co może być przyczyną? AI: Czy sprawdziłeś okablowanie i połączenia wskaźnika paliwa? Mogą one wpływać na nieprawidłowe odczyty. Tak AI: Czy...
Poza tym wtryskiwacz jest sterowny elektrycznie, to common-rail. Nie ma też błędów w sterowniku dot. ciśnienia paliwa ani żadnych innych. Zrób próby przelewowe "na zimno",co w odczytach?
Ale o ktorá magistrale CAN ci chodzi??? Bo w XF 105 jest co najmniej 6 róznych CAN networks, a te, ktore sá podláczone do sterownika silnika to na pewno V-CAN1, V-CAN 2 i I-CAN.Ponadto przewody CAN nie sá dwukolorowe, tylko zawsze jednokolorowe, i CAN Low zawsze musi byc ZOLTYM przewodem.V-CAN1 to przewody zolty+czerwony, V-CAN2 to zolty i niebieski,...
tak naprawde to tam nie ma gażnika, skoro na jałowym ok to trzeba iść w kierunku dawkowania paliwa, dokładnie sprawdzić odczyt sondy podczas jazdy i ciśnienie paliwa sprawdz, moze się pompa nie wyrabiać pod obciążeniem
krawy1 Nie będę ponieważ nie interesuje mnie ile mi w danej chwili pali auto czy coś w rodzaju ekonomizera. Od samego początku mnie interesowało takie rozwiązanie jak w tej chwili, jedyne co bym zrobił to podłączenie się do resetu kilometrów tak żeby resetował sie też mój licznik spalonego paliwa. Jedyne czego nie udało mi się zaimplementować to odczyt...
sonda na kompie wykazuje zmienne dawki paliwa ..tzn....z odczytu wynika że raz za duża raz za mała dawka...zastanawiam sie nad lewym powietrzem..wszystkie węże i rury sprawdzałem..ale jak sobie dobrze przypominam to zaczeło sie dziać przy wymianie termostatu..a dojście do niego nie jest łatwe,mechanik wspominał coś o uchylaniu kolektora ssącego...może...
Silnik z wtryskiem na biegu bez sprzegła nie pobierze ani grama paliwa przy hamowaniu silnikiem az do uzyskania predkosci obrotowej biegu jałowego. (udowodniono testami przeczytajcie sobie takie pojecie jak Eco driving).
KOD BŁĘDU P2188 - zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym. Pacjent to Audi A3 1.4 TFSI 2009 r. Wymieniono świece, obie sondy lambda, nowe cewki. Błąd nadal występuje. Dodatkowo na postoju czuć na kierownicy i fotelu delikatne wibracje, poszarpywania. Macie jakieś sugestie, gdzie dalej szukać? AI: Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego (np. przewody,...
Witam. Rozbierałem ostatnio silnik 3.3V6 nissana VG33E i po złożeniu silnik działa prawidłowo, ale odczyty korekt krótkotrwałych i sond lambda są kiepskie. Korekty na obu bankach, bo to V-ka sporo poniżej zera i falują i dopiero wtedy sondy lambda zaczynają pracować. Jak odłączyłem wężyk podciśnienia do korekty ostro na plus ,aż silnikiem trzęsie -...
W jakim stanie jest intercooler i czujnik doładowania, te komponenty też mają wpływ na odczyt czujnika NOX, zmienia się dawkowanie paliwa.
Prędkość maksymalna nie bardzo informuje nas o wydolności pompy paliwa. Zacznij od sprawdzenia ukł. dolotowego w zakresie nieszczelności bardzo często fałszywe powietrze przekłamuje odczyt z czujnika map niekoniecznie oznaczając jego uszkodzenie.
odczyt paliwa arduino odczyt zużycia paliwa odczyt ilości paliwa
wentylator lodówka gorenje ładowarka wkrętarki black pompa paliwo mazda
profil służbowy renaul trafic klimatyzacja
Moduł haka Steinhoff piszczy przy kierunkowskazie Miele suszarka – wymiana paska napędowego krok po kroku, modele T1/T8, objawy i części