Który rok produkcji i jaki silnik masz?
Po połowie roku.
Zeskanuj sterownik silnika, odczyt usterek i podgląd parametrów pracy. Na podstawie czego piszesz, że czujnik (presostat) na rurce klimy jest sprawny?
Witam! To nie jest pompa VE! Posiada całkiem inną zasadę działania. Jakakolwiek wymiana części mechanicznych lub elektronicznych wiąże się z jej ponowną regulacją i programowaniem elektroniki! Sama pompa posiada odczyt usterek sprzętem do diagnostyki. Jest to możliwe poprzez przejściówkę wstawioną między pompę a komputer samochodu.
Prosto. tech1,wybrać elektronikę nadwozia,wybrać immobiliser,F2-odczyt usterek i patrzysz o co się krzywi.
Na 31 stronie jest opis.
To co opisujesz nie ma nić wspolnego z tym elektrozaworem,albo masz wymieszane w instalacji podcisnieniowej albo sterownik głupieje-masz możliwość odczytu pamięci usterek i parametrow?
Potrzebuje informacji gdzie znajduje sie złącze diagnostyczne i ewentualnie jak odczytuje się usterki ESCORT 92r 1,6EFI
"Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek", co może być przyczyną takiej usterki? To nie jest jeszcze usterka to jest kod rozpoczynający test. Jeżeli nic więcej nie masz to komputer nie widzi żadnych usterek.
A jaki widzisz problem? Opisów na Elektroda jak sprawdzić czujnik NTC jest multum. E71 - Alarm czujnika NTC suszenia Odczyt parametru NTC1 poza zakresem 1. Usterka przewodów 2. Usterka czujnika NTC 3. Usterka obwodu odczytu czujnika NTC (usterka głównego układu elektronicznego) E72 - Alarm czujników NTC grzałek Odczyt parametru NTC2 poza zakresem 1....
Diagnoza skyni na początek, odczyt usterek i podgląd parametrów, w tych skrzyniach często padają silniki pompy płynu dla robota MCP
Tak,oczywiście,tam się odczytuje dane ABS. Podpinasz techa,wybierasz elektroniczny układ podwozia,wybierasz dalej ABS 4x4,chwila moment i już wszystko masz. F2 to odczyt usterek,F4 kasowanie. Sterownik silnika znajduje się jak prawy słupek drzwiowy.
Bo zaraz po odpaleniu wentylator się załącza. Jak masz włączoną klimę to wentylator będzie pracował, jak będzie usterka związana z chłodzeniem silnika to też będzie pracował, podstawa to diagnostyka-odczyt usterek i podgląd parametrów (szczególnie temperatur)
ja tam kiedyś jak miałem zerwany gwint w głowicy to owinąłem gwint świecy blaszką od piwa i wkręciłem na siłę i trzymało :) kolega za to wklejał świecę na Distal (nie poxipol! ten puszcza) tyle że Distal to parę dni schnie
Podłączasz Clipa, wchodzisz w odczyt 120 wtrysk,naprawa,reset parametrów adaptacji-zatwierdź, cofasz się do diagnoza, odczyt usterek, ewentualne kasowanie i po zabiegu
Tak, jest komunikacja z 4WD i brak kodów usterek. Odczyt MegaMacs 66.
tester->odczyt usterek->usunięcie usterek->kasowanie byków
Odczyt usterek w Volvo 460
Witam Odczyt z 09 brak usterek Odczyt z 55 Błąd 01042 sterownik niezakodowany Błąd 01539 reflektory nie zostały wyregulowane Odczyt z 19 brak usterek Dodano po 10 Witam Odczyt z 09 brak usterek Odczyt z 55 Błąd 01042 sterownik niezakodowany Błąd 01539 reflektory nie zostały wyregulowane Odczyt z 19 brak usterek
Czy te silniki mają dodatkową pompę wspomagającą w zbiorniku? Nie, po rozpięciu układu lub wyjechaniu paliwa do 0 trzeba odpowietrzać układ paliwowy. Pompa wtryskowa sama nie zassie paliwa ze zbiornika. Przydałoby się ustalić przyczynę wchodzenia w tryb awaryjny na biegu jałowym (chociaż odczyt kodów usterek - będą nadal zapamiętane).
Wzbudzający się wzmacniacz odczytu, usterka układu Dolby, uszkodzony wzmacniacz odczytu, problemy z zasilaniem, itd. Proponuję odsłuchać tor odczytu przy pomocy zewnętrznego wzmacniacza, co pozwoli na określenie miejsca powstawania tego szumu. Warto również dokładnie wyczyścić wszystkie elementy regulacyjne i przełączające oraz zdemagnetyzować tor przesuwu...
Z innego auta nie będzie. Zrobić odczyt usterek.
Etap pierwszy podpięcie auta do interfejsu diagnostycznego celem odczytu kodów usterek.
O mamusiu , maciej naprawiaj dalej w serwisie i nie doradzaj. Podstawa to diagnostyka komputerowa nie "odczyt usterek".
Tylko kody usterek odczyt/kasowanie czy jeszcze parametry bieżące? Jakaś lista obsługiwanych modeli mile widziana
Po pierwsze robi sie pomiar mocy i odczyt usterek aby sprawdzic ogólną kondycję silnika. Online można i owszem ale to stąpanie po cienkim lodzie na własne ryzyko.
Ta pompa jest w CANie i jest raczej malo awaryjna, brak wspomagania nie musi byc spowodowany uszkodzeniem pompy (i czesto nie jest). Przyczyna moze byc utrata sygnalow z CAN, np. predkosci pojazdu. Konieczna diagnostyka komputerem i odczyt usterek. Pozdrawiam
Podstawa to odczyt usterek, niesprawny ABS=brak odczytu prędkości
Trzeba dokonać odczytu usterek stosownym przyrządem diagnostycznym.
Nie wiem jakie jest ciśnienie, w załączeniu screen z odczytu usterek.
Tam jest digifant i nie ma jakiejkolwiek możliwości odczytu usterek ze sterownika silnika. Jak znalazłeś złącze diagnostyczne to nie jest ono napewno połączone ze sterownikiem silnika to jest tylko do diagnozy abs, airbag.
kolego psa maja do 50 kasowan z zapisem historii błędów potem tylko kasowanie, jeśli ci się bląd nie kasuje to może usterka jest nie naprawiona. Nie do końca, podłączany był pod nowego Autela i PP2000, ani jeden ani drugi nie kasuje błędów, których jak już wspomniałem jest ok. 10, większa część jest opisana jako usterki sporadyczne, ale testery nie...
to nie prościej zrobić odczyt usterek klimatrona zamiast szukać i wymieniać w ciemno??
Sprawdź ciśnienie paliwa ,pompa może pracować ale nie będzie podawać paliwa częsta usterka oraz odczyt usterek z sterownika silnika.
Mam nawet program do odczytu usterek ale nic mi po nim bo nie mam schematu interfejsu, ale program mogę ci podesłać.
Przedewszystkim spróbowałbym zrobic odczyt usterek i podejrzeć parametry clipem. Zdarza się, że nawet dobra diagnostyka ale uniwersalnym sprzętem potrafi coś pominąć. Podłącz pod clipa i sprawdz.
EPC czyli electronic power control.Znaczy,że w aucie masz za miast linki gazu potencjometr w pedale i silniczek przy przepustnicy.W duzym skrócie.Przyczyn może byc kilka,odczyt usterek podstawa.A ta druga lampka opisz ja dokładniej,podaj tez bliższe dane auta.Powodzenia.
Jeżeli chodzi o silnik, to przyczyn tych błędów może być wiele, np: usterka przepustnicy, usterka elementu wykonawczego zaworu EGR lub samego zaworu EGR, czujnik ciśnienia bezwzględnego, usterka wiązki elektrycznej, przepływomierz, nieszczelność kolektora lub podciśnienia. Bez dokładnej diagnostyki sam odczyt kodów usterek jest niezbyt pomocny.
Jest sobie fokus i ma błąd poduszek. Odczyt usterek wykazuje bład B1342 czyli "Uszkodzenie wewnętrzne modułu". Zna ktos może tą przypadłość ? Nie wyciągałem go jeszcze z auta, tak że nie wiem czy nie zdradza widocznych organoleptycznie problemów. [/youtube]
Witam, mam pytanie czy z komputera w sam. Renault 19 da sie wygenerowac kody blyskowe do zlokalizowania i odczytu usterek, niejestem mocny w tym temacie tak ze jesli by ktos wiedzial to bylbym wdzieczny jeszcze za maly opis polaczen lub jakies linki co do ww tematu.
W pierwszym wypadku odczyt usterek rozwieje wątpliwości ,natomiast w drugim albo brak paliwa w ogrzewaniu lub zatkany palnik
Odczyt usterek za pomocą kontrolki jest bardzo prosty, zobacz sobie posta http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic77...
Trzeba uzyc testera tech1,skorzystać z funkcji F2-odczyt usterek,i nieocenionej funkcji F6-czujniki kół. Ta funkcja F6 pozwala na zobrazownie jak moduł ABS widzi prędkośc obrotową poszczególnych kół.
Problemem może być niskie ciśnienie paliwa spowodowane np. lejącym wtryskiwaczem. Ale niestety mam za mało danych aby potwierdzić usterkę-musisz wykonać przynajmniej odczyt usterek zapisanych w komputerze.
Proszę o sugestie od czego zacząć poszukiwania rozwiązania problemu. Odczyt usterek, test urządzeń, demontaż i kontrola, naprawa/wymiana uszkodzonych części - w tej kolejności.
Dzięki za zainteresowanie, postaram się zakupić kabelek, może wtedy zrobię odczyt usterek. Dodano po 1 Bardzo dobry pomysł z cewką, jak ją sprawdzić ?
Bo nie ma prawa.Prawidłowe działanie to -odczyt usterek za pomocą odpowiedniego testera -usuniecie wskazanych usterek -kasowanie błędu w pamięci sterownika. Dopiero po wykonaniu ostatnie czynności lampka zgaśnie.Nawet gdy usuniesz usterkę ,a nie skasujesz lampka dalej się będzie świecić,a usterka będzie miała status "sporadyczna" lub "nieobecna"
VAG 1551,1552. Poduszka Słowo adresowe 15 (Q),02 (Q) odczyt usterek,usunąć wskazane usterki,nastepnie kasowanie przez 05. ABS tak samo,ale słowo adresowe 03
P206 można spróbować OBDTOOL'em - udało mi się połączyć z Citroenem Evasionem 2.0 HDi 1999r za pomocą tego programu. Możliwy był odczyt usterek i podgląd parametrów silnika on-line.
Dzięki za odpowiedź,ale taką instrukcję obsługi posiadam,do schematów za panelem sterowania też się już dokopałem,ale rozchodzi mi się o kombinacje przycisków do wywołania funkcji serwisowych i odczyt usterek oraz ich interpretacja z migania kontrolek.
ad1) mozna go fizycznie usunąc, kable idąde do niego złączyć ad2) podmienić lub odczytać wskazania na ekranie testera ad3) to może być sprawa wtórna innych usterek ad4) euroscan i sam odczyt usterek nie wystarczy
Po pierwsze komp w dłoń i odczyt kodów usterek. Masz Cdti więc w pamięci napewno coś zostało.
Witam, Jutro będę miał plik konfiguracyjny centrali, wtedy powiem co i gdzie jest "pozachaczane". Co do kombinacji klawiszy to chodzi o: [*][2] czyli wejscie w tryb odczytu usterek, i będąc w tym trybie wystarczy nacisnąć [*][9] wtedy jest na jeden raz załatwione.
Sterownik widzi czujniki statycznie (jako rezystancję) ale jest niespójność sygnału z nich,uwidaczniająca się podczas ruchu pojazdu. Albo odczyt usterek z centralki ABS,albo oscyloskop pod czujniki i patrzeć co się dzieje.
Chyba jednak taniej wyjdzie podjechac na skaner niz kupowac go samemu.Sam mozesz jedynie poprzygladac sie na cala operacje odczytu usterek(jak ci pracownik pozwoli)Do twojego motorka nie ma wydumek allegrowych czy innych,,migadelek,,
Witam moja rada to jedź na komputer do serwisu lub warsztatu który ma program do odczytu usterek i ich kasowania , jeśli chcesz możesz sam próbować kolejność odłączania to :wyjmij kluczyki ze stacyjki koniecznie bo nie ominie cie serwis jeśli będą w stacyjce a odłączysz akumulator bo musisz wtedy możesz odłączyć po chwili sterownik a kolejność montażu...
Potwierdzam dzialanie uniscana ze speed adapterem do renault . sprawdzone clio 1.2 silnik E7F . odczyt usterek oraz podgląd parametrów pracy wszystko OK . na dowód jest to: http://janek.skawina.com.pl/mojawitryna6...
Tak usterki nie będzie ale będzie wiadomo czy czujnik temp potencjometr przepustnicy itd sprawne a to już zakończy nasze gdybanie bo zostanie 1 element który nie działa, Fakt odczyt usterek nie wiele pomoże ale wartości mierzone.
Witam!! W odpowiedzi na pytanie kolegi mahcin: ja dzisiaj robilem Astre F 95 bodajrze 1,6 Ecotec. Szybka diagnoza, odczyt usterek, usuniecie przyczyny palacej sie kontrolki, podglad parametrow pracy silnika. :)
Kolego po wciśnięciu * zawsze wygaszą ci się diody bo centrala czeka na wprowadzenie kolejnej cyfry żeby wejść w odpowiedni podprogram: *1-blokowanie linii *2- odczyt usterek *3 - pamięć alarmów itd. Itp. Następnym razem gdy naciśniesz * to potem naciśnij #. # to taki kasownik.
Bez podłączenia do testera i odczytu kodów usterek raczej się nie obejdzie a dalej to już różnie.....
Nie masz w tym aucie przypadkiem EBS z modulatorami jednokanałowymi EA2000 Knorr? Jeśli tak to ta na pierwszej fotce zapala się jak są jakieś anomalie w działaniu EBS i może mieć kolor żółty lub czerwony. Ta, która świeci na żółto na fotce sugeruje awarię na osi tylnej, a obok masz wygaszoną, która powinna odnosić się do osi przedniej. Problem w tym,...
Zwierasz styki A i B w gnieździe diagnostycznym (jak dla odczytu usterek) i obracasz aparatem aż do uzyskania właściwego wyprzedzenia zapłonu. Rób to bardzo ostrożnie, jeśli nie masz doświadczenia tylko rozregulujesz. Znak do ustawiania jest na kole pasowym i bloku silnika.
Odczyt pamięci usterek.
Witam, mam następujący problem: Koleżanka dała mi laptopa, ale jest z nim coś nie tak. Chodzi mi o napędy(CD i FDD). Bo są wymienne tzn. albo ten albo ten. No i stacja dyskietek przestała chodzić już jakieś 2 tygodnie temu, a CD pare dni... Jak wkładam płyte do napędu to pokazuje że wczytuje, ale tylko przez chwile. Jest napis "System Windows nie może...
1 - nie ma możliwości podłączenia klawiatury LCD 2 - sprawdź akumulator tak jak zalecił ""humek" 3 - test centrali można przeprowadzić bez podłączonego akumulatora 4 - sprawdź jakie usterki pokazuje klawiatura LED. Lista i odczyt usterek znajduje się w instrukcji użytkownika dostępnej na stronie www.satel.pl
Ale on też ma komputer przeznaczony do citroen'ów z programem serwisowym oryginalnym i nie wykrywa żadnego błędu...i tu jest właśnie mój problem bo gdyby komputer wskazał co jest zepsute było by o wiele prościej...:( Mieć tester a umieć go wykorzystać do dwie różne sprawy. Trzeba zrobić diagnostykę a nie ograniczyć się do odczytu usterek zapisanych...
Wklej odczyt pamięci usterek.
Zrób odczyt kodów usterek. Pozdrawiam
Cena zależy od tego co się tam zepsuło - za 300 można usunąć immo więc naprawa nie powinna przekroczyć tej ceny. Chyba w stodole. Masz tam licznik rodem z g3 więc kontrolki immo nie ma. Należy zrobić odczyt usterek.
Przede wszystkim wrzuć protokół z odczytu pamięci usterek,sprawdź ładowanie i ew. bloki pomiarowe z modułu zarządzania energią - nr bloków jak w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
nie znam takiej metody odczytu kodu usterek , ale jednostajne mruganie lampki diagnostycznej oznacza problem z imobilizerem
witam Yamagatka ,w sterowniku abs zapisał się błąd jeśli cię to niepokoi odwiedz fachowca i poproś go o sprawdzenie hamulców oraz o odczyt usterek ,to co opisałaś to najprawdopodobniej prawidłowe załączenie się modulatora i pompy absu ale w sytuacji gdy chodzi o bezpieczęństwo lepiej poradzić się fachowca.
Uszkodzenie głowic/podsystemu mechanicznego dysku. Błędy w 01,0B i C8. Niestety nienaprawialna software`owo usterka. Po prostu czasy odczytu z sektorów teraz przy takiej usterce Ci się wydłużają. Kopiuj dane na inny dysk a wtedy wykonaj bezpiecznie skan powierzchni tego dysku, prawdopodobnie już odczyt z sektorów będzie wolniejszy.
"Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek" brak błędów
Hej Jestem posiadaczem P406 2.0 16V z 1996r od czasu do czasu zapala mi sie lampka kompa (pomaranczowa). I dlatego mam kilka pytan: 1) Jaki interfejs jest potrzebny do odczytu usterek w tym aucie 2) Jaki soft zastosowac 3) Gdzie w aucie znajduje sie zlacze do podlaczenia interfejsu
wymiana sondy nie pomoże, jeszcze nie widziałem samochodu ktróy by nadzwyczaj kopcił z jak ma uszkodzoną sondę. Jest problem innej natury, proponuję się zaprzyjaśnić z oscyloskopem i miernikiem ciśnienia paliwa. No i te wasze VAG-comy to sa nie tylko do odczytu usterek,ele maja też bloki pomiarowe.
Ja moze uscisle bo zle sofrmulowalem pytanie. Wystarczy zeby soft robil cos takiego jak ScanTool czyli odczyt kodow usterek i czyszczenie ich :) Elektryk robil mi to jakims softem na pc ale widzialem nazwy :(
"odczyt usterek jest niczym" Może nie da się AMX przesterować obrotów bo to tylko tester obd ale jest wgląd we wszystkie parametry pracy silnika. W ten sposub wyczaiłem ostatnio walnięty potenciometr przepustnicy. Robi test sprawności katalizatora, testuje sondy i takie tam jeszcze, jak na biedny tester OBD to pare razy było się czym podeprzeć.
Witam. Przesyłam procedurę odczytu i kasowania kodów usterek za pomocą kodu migowego (trochę nieprzyjemna forma - wielki gif). Mam nadzieję, że język angielski nie będzie przeszkodą. Niestety nie mam dostatecznie dużo czasu aby przetłumaczyć Ci krótką instrukcję po polsku. Teks nie jest trudny, myślę, że nie będziesz miał problemów, aczkolwiek powinieneś...
Jeżeli auto było sprawdzane pod kątem usterek elektroniki (choćby odczyt kodów usterek) i nic nie wyszło to może mieć na to wpływ kiepskie paliwo (zazwyczaj dużo wilgoci),lub np. niedrożny katalizator.
odczyt kodów usterek obowiązkowy. poza tym.. wszystko co moze powodowac tryb awaryjny. To jest jtd?
ktos wie co on oznacza Brak odczytu pamięci usterek cywilizowanym testerem :)
Nie wiem czy tam jest mozliwość odczytu migowych. Kody silnika to 4-cyfrowe Pxxxx
Witam Dzięki za miłe słowa . Zawsze jak mam cos ciekawego to staram się tym dzielić bo taka jest idea tego forum. Dla ścisłości dodam ,że plik zawiera opisy konstrukcji ,kody ,budowę i sposoby naprawy oraz schematy elektryczne i sposoby odczytu oraz opis kodów usterek ( jednym słowem wszystko co potrzebne do obsługi )urządzeń o typach : Eberspacher...
Witam Masz standardowy objaw uszkodzenia płyty ECS. Bardzo często płyty ECS po ok 2 latach pracy padają właśnie w ten sposób, że są problemy z odczytem dysku HDD. Usterka ta bardzo często spowodowana jest tętnieniami na zasilaczu ATX. Jeżeli już zmienisz płyte to nie zapomnij o zasilaczu. POWODZENIA
Czy ktoś wie czy w corsie b 1,0 12V jest możliwy odczyt na zworę..
Mam tester gutmanna tak że u mnie to tylko odczyt kodów usterek bez sprecyzowania czy są to kody aktualne czy historyczne.
Kolego podpowiem ci ze ten problem wałkowany wiele razy.Jak to mówią taka przypadłość tej marki.Więc dlatego mamy co robić.Podpowiem ci wyłącz i**o i po problemie. Przykro mi ale nie trafiłeś. Immo transponderowe działa w renówkach wyśmienicie. I przestań w każdym temacie podpowiadać off. To że ty nie potrafisz poskładać całego systemu na oryginał...
Jak wyżej .. .diagnostyka parametrów - a nie tylko odczyt kodów usterek i kasowanie. Wartości wielu parametrów już naprowadzą - jakich ? nie będę się powtarzał w kolejnym temacie na ten temat. Test DLS-em.
Jaki silnik, jaki rok i czy z gazem? Jednak na poczatku przydalaby sie diagnoza sprzetem, odczyt ewentualnych usterek oraz parametrow mierzonych.
Przy nagarze w kolektorze ssącym miałbyś już problemy z pracą na biegu jałowym. Podaj powód pomiarów na hamowni. Jakaś diagnostyka była wykonywana? Odczyt pamięci usterek ? Długo auto masz? Świeżo kupione? Braki mocy wystąpiły od czasu ..... ?
Czy w tym modelu była jakaś opcja odczytu usterek ze sterownika SRS np. "kody migowe", bez interfejsu? Auto z 94 , złącze obd2. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. S.
Ma ktoś może instrukcję odczytu kodów usterek do Forda Escorta 1,6 16V. Potrzebuję odczytać kod usterki ABS'u.
Odczyt pamięci usterek, podgląd w parametry ? Jeżeli brak sprzętu i wiedzy odezwij się np do romuald-f z tego forum.
Pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć pod komputer i zobaczyć jakie jest ciśnienie paliwa podczas rozruchu, musi być minimum 250-300bar bo to kluczowy parametr podczas rozruchu silnika na common rail. Po drugie odczyt kodów usterek i sprawdzić czy działaja świece żarowe.
E tam, ja bym na początku zaproponował odczyt kodów usterek. Wkońcu każdy kto naprawia samochody powinien mieć jakiś czytnik. Pozdrawiam
Mieliśmy i to nie jeden. Zazwyczaj zaczynaliśmy naprawę od podpięcia Lexii, odczytu kodów usterek i podglądnięcia parametrów wtrysku podczas próby rozruchu.
Witam, Toyota Avensis 2.0 d4d 2011r 93kW. Brak możliwości odczytu kodów usterek, komunikacja jest tylko z airbag i brak kodów usterek. Na desce "choinka" Co może być ? Bezpieczniki całe, masy, plusy, gniazdo obd sprawne.
Czesc, Racje ma Mariuszczs - diagnoza za pomoca odczytu kodow usterek Cie nie minie. Ja obstawiam uszkodzenie czyjnika polozenia przepustnicy lub zaworu regulacyjnego biegu jalowego. Pozdrawiam Jeszcze czujnik temperatury chlodziwa. Pozdr
odczyt kodów usterek renault odczyt usterek archiwum usterek
philips 42pfl sterowanie radiowe roletami świecący głośnik
Amica 57GE3.33HZp – znaczenie symboli, termoobieg, zapalarka, zabezpieczenie gazu Opel Zafira – migający wyświetlacz podczas jazdy i świecenie po wyjęciu kluczyka