Masz problem z ABS. Najlepiej podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
Żadnych błędów... Jakim sprzętem odczytane błędy ?
Czyli podpinam się pod komputer i odczytać błędy?
Elektryka samochodowego , który umie nie tylko odczytać błędy!
Wykonaj opornicą lub innym testerem akumulatorów test sprawności akumulatora pod obciążeniem. Czy odczytałeś błędy samochodu ?
Może FAP, może nie FAP. Przede wszystkim trzeba podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
Ten komunikat oznacza występowanie błędów sterownika silnika,w pierwszej kolejności diagnostyka DIAGBOX-em, i odczytanie błędów
Był to serwis ,czy naprawa u p. Mietka w stodole. Skoro to było po naprawie to jedź niech poprawią . Odczytaj błędy.
Jak zawsze trzeba odczytać błędy bo to wróżenie
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Tester i odczytać błędy i parametry .
Dziękuję za odpowiedź. Jak tylko uda mi się odczytać błędy, opiszę co i jak.
To jest tylko komunikat a błędy to dopiero musisz odczytać.
Skasuj te błędy i odczytaj ponownie.
https://www.elektroda.com/rtvforum/topic... to jest o tym błędzie p1598. A co do braku mocy to spróbuj odczytać błędy jak nie będzie jechał.
Odczytać błędy zapisane w sterowniku silnika.
Może mu brakować jednego zasilania lub masy. W ecu błędów brak ale jest opcja diagnostyki i co wtedy się dzieje ? Oczywiście musi być diagnozowane Diagbox'em lub PP2000 bo innymi to możesz sobie odczytać tylko błędy.
Kod usterki P2127 - Usterka związana z układem pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Kod usterki P0122 - uszkodzenie czujnika TPS (czujnika położenia przepustnicy), problemy z wiązką przewodów TPS, uszkodzenie mechaniczne przepustnicy, uszkodzenie wejścia TPS sterującego ECM https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
A zna ktoś jakiś sprzęt tak do 500zł żeby odczytać i skasować błędy??
Panowie, a czy jeśli na desce rozdzielczej jest kontrolka check engine, to z zamiast dodatkowej diody led podpinanej do złącza diagnostycznego moge odczytać błędy z tej kontroli na desce??
Odpytaj błędy BSM, SILNIk, klima. Odczytaj : ciśnienie czynnika, żądanie właczenia klimatyzacji, temperatury w klimie.
Dobrze było by wiedzieć jakie błędy odczytano w serwisie.
To odczytaj błędy z komputerka. Pozdrawiam.
Witam. Peugeot 407 1.6hdi. Auto podczas jazdy przełączyło się w tryb awaryjny. Odczytałem błędy, widoczny na zdjęciu. Skasowalem i narazie jest ok. W czym może tkwić problem ?
Światła stop świecą cały czas, tzn po włączeniu zapłonu. Błędy odczytane to u1313 i u1118. Pacjent Peugeot 208 1.2vti 82km, rok 2015. Czujnik świateł stop sprawny. Proszę o jakieś podpowiedzi bo już niewiem czego szukać.
Za komputerem 2 pinowa wtyczka. Kody błyskowe - diagnostyka. Skoro samochód ma komputer to musi mieć możliwość odczytania tych błędów. Dobry mechanik to ma BOX-a do tej wtyczki i zczyta błędy.
Kolego kontrolka od silnika bez powodu się nie świeci, na dzień dobry podepnij auto pod komputer i odczytaj błędy,bo to podstawa.
Im tańsze i łatwiej dostępne zabawki z Alle.. - tym więcej problemów na forach :) Sprawdź ładowanie i stan akumulatora. Może "zabrakło prądu" na wspomaganie kierownicy. Najlepiej podłączyć auto pod diagnoskop i odczytać zapamiętane błędy. Może to znacznie uprościć poszukiwanie usterki.
Podłącz komputer i odczytaj błędy. Styki akumulatora przeczyszczone ?
Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zapalił się check Tu na forum niema wróżek. Trzeba podłączyć tester diagnostyczny i odczytać jakie błędy się zarejestrowały.
Jedź na diagnostykę, odczytaj błędy i podaj na forum.
To są błędy odczytane właśnie z Peugeot planet 2000 nie widzę tam kodów błędu tylko cytowane wyżej odczyty na czerwono,może powinienem coś wcisnąć jakiś F? przeprowadziłem jeszcze telekodowanie kalkulatorów poduszek i abs ale nie pomogło
Witam. Błędy odczytane
Po kasowaniu jakich błędów. Zrób tak wykasuj wszystkie, spowoduj wystąpienie usterki odczytaj błędy i wstaw na forum.
Witam kupiłem Peugeot JetForce 125 jest na wtrysku z 2003r skuterek kupiłem zepsuty, mam kłopot polegający na tym ze odpala normalnie ale jak dodam choć odrobinkę gazu manetka to gaśnie, kontrolka check engine ta na liczniku pomarańczowa z literka ,K, pali się cały czas nie gaśnie próbowałem odczytać błędy nie da się
Sprawa prosta - coś nie pozwala wspomaganiu działać. Najpewniej będzie błędy odczytać i pomierzyć ładowanie.
Odczytasz tym błędy i parametry, aczkolwiek jest to zwykły ELM który zadziała z programami które są dosyć ubogie. W każdym razie do zabawy wystarczy :)
W załączeniu dokładny opis odczytu kodów błyskowych z listą możliwych kodów w tym aucie. Jak będzie ktoś chciał to dołączę opis kasowania.
Kabelek to jedynie lexia/pp oczywiście żółta bo na oryginał Cię nie stać. Sam kabelek też nie naprawi Twojego autka, potrzebna wiedza i doświadczenie. Ponadto podziwiam Cię, że tyle już wymieniłeś, pewnie już troszkę zapłaciłeś i dalej jesteś w lesie. Zamiast pojechać na dobrą diagnostykę i zlokalizować problem to szukasz pomocy u wymieniaczy i jeszcze...
Twoje zdenerwowanie wynika tylko z jednego, braku pojęcia jak działają układy w samochodzie. To nie jest forum wróżbitów. Jak świeci check, ESP, ABS itp. To trzeba odczytać błędy. W innym przypadku już ci napisałem. Forum wróżbitów.
Witam, Podłączyłem ponownie kompa żeby spisać numer błędu i dokładny opis i natrafiłem na ciekawostkę - błąd się nie pojawia. Poprzednie błędy zostały skasowane i nie jestem w stanie odczytać tego błędu.
Błędy się kasują? Wracają po włączeniu zapłonu czy próbie rozruchu? Błędy we wszystkich modułach do odczytania.
Kup sobie elm327 na blutu i odczytaj błędy, kosztuje to może z 20zł.
Jest to błąd ogólny systemu zapobiegającemu zanieczyszczaniu środowiska w tym wypadku spaliny są poza dopuszczalnym zakresem. Co do przyczyny to są zapisane inne błędy do odczytania skanerem diagnostycznym.
1166-Regulacja ciśnienia paliwa niestety tylko jeden udało się rozszyfrować czym były czytane błędy
czy to robić wobec opni przedmowcy Wykonaj diagnostykę, odczytaj i zanotuj jakie były błędy, następnie skasuj błędy diagnoskopem.
Odczytać błędy komputerem diagnostycznym, a nie napisy z wyświetlacza.
moja rada tak jak poprzednik odczytać błędy przyczyn może być kilka, A skoro zaświeca się kontrolka to znaczy że błędy się ładnie zapisują. Jak masz niedaleko to możesz do mnie wpaść to odczytamy.
Pasuje podłączyć pod komputer z Lexią i odczytać błędy. Tam jest cały łańcuszek możliwych przyczyn. V.
Objawy wskazywały by na cewkę.Nie wiem jakim programem sprawdzasz błędy ,jeśli peugeot planet to przy świecącej kontrolce można spróbować odczytać błąd przy pomocy diag tool.
Cześć Kacper. Masz może interfejs Citroen/Peugeot i Diagbox? Nawet "chińczyka". Trzeba odczytać błędy. Ostatnie lata spędziłem nierówną walkę z Peugeot 308 2008, też z radiem - poszło ponad 1500 zł, a okazało się, że elektromechanik wstawił nieprawidłowy głośnik przy pierwszym serwisie :) Z diagnozy "na oko" - RADIO nie działa, czy tylko audio? tj....
Sporo tekstu diagnozy zero. Musisz podłączyć tester na początek i odczytac parametry i błędy bo błądzisz.
Przy takiej usterce sterownik rejestruje błędy,tylko trzeba je odczytać odpowiednim komputerem.
ostatnim razem pół dnia bez błędów jeździł po wizycie w serwisie. Trudno znaleźć w tym logikę To pojedź do serwisu i reklamuj.Albo odczytaj błędy w ABS,silniku.Wtedy zobaczysz logikę.
Bezpieczniki sprawdzone? Masy? Zasilania sterownika? Czy tylko błędy odczytane. Wygląda na brak któregoś z wyżej wymienionych.
Najpewniej jest odczytać kody błędów, a nie mieć możliwość odczytania tylko ich opisów. Błędy sugerują usterkę komputera silnika, masz nawet napisane "przetwornik analogowo-cyfrowy który jest w sterowniku silnika. Pojedź na lepszy komputer diagnostyczny (KTS, Lexia, Gutman itp) i się upewnij jakie są błędy i napisz. Na 99.99999999 % masz uszkodzony...
Odczytaj i wstaw błędy. Często pada COM w tych autach.
Dioda w gniaźcie nie błyska i tak samo kontrolka w zegarach Te OBD są w tych Peugeotach są od 2001r a mój samochód jest od 1997r. Podają że niektóre samochody wcześniej to miały zamontowane. Może to Peugeot 306 1.4 SL ? Gówno prawda. Miałem 306 1.4 XN (bez oznaczenia SL) sedan 1997 r. po lifcie - wypuszczony kwiecień 1997 i miał gniazdo OBD pod kierownicą....
To niestety musisz szukać kogoś z PPS-em ,odczytać błędy,ja stawiam na problem z ciśnieniem paliwa .
Pierwsze podłączyć i odczytać jaki pojawia się błąd w sterowniku.
Szybami jak i centralnym zamkiem steruje BSI. W nim też jest immo ktore może Ci blokować odpalenie silnika. Odczytaj błędy ze sterownika silnika i BSI.
Skoro świeci się check engine to trzeba podłączyć komputer diagnostyczny i odczytać co powoduje problem. Błąd lub błędy w sterowniku silnika powodują wyłączenie ESP, dlatego świeci się również ta kontrolka
Witam. Po nocnym postoju nie chce odpalić. Oddałem do elektryka, stwierdził że rozkodował się komputer który opowiada za immobilizer. Ogarnoł kod sparował i wszystko działa. Minęło 3 dni po 20 min. postoju otwieram auto z klucza usłyszałem 2 takie dziwne cyknięncia no i powtórka z rozrywki. Jakaś pomysły? Pozdrawiam. Wróć do elektryka i niech poprawi...
Podłączony był komputer i taki błąd pokazywał pompa zablokowana mechanicznie Jaki to był numer błędu ? Czym został odczytany - jaki interfejs diagnostyczny, jakie oprogramowanie ? Peugeot 206 był produkowany w latach 1998 – 2009. Który rocznik ?
Wina możę być po stronie : klucz , pętla, instalacja, ECU. Odczytaj błędy z BSI , a dowiesz sie więcej.
To nie jest błąd tylko informacja, żeby zobaczyć jaki błąd trzeba wejść dalej Czyli wcisnąć OK i odczytać błąd.
Zostaw, nie to. równie dobrze mógł szyby umyć. Chodziło o czas, nie o działanie. Auto ostygło i odpaliło. Nie ma co dumać, trzeba odczytać błędy. Będzie wiadomo, co zgasiło silnik. Może któryś z czujników?
Tak to kontrolka od ABSu. Ona powinna się zapalić przy uruchamianiu, a potem zgasnąć. Jak się stale pali, to sygnalizuje błąd w ABSie. Może być spowodowany złymi oponami, ale trzeba by było odczytać błędy ABSu. Mam ten sam samochód więc dużo mogę pomóc :)
Czy przyczyną może być odłączenie akumulatora i może teraz muszę wykasować błąd poduszki? Po zimie Powodem może być korozja złącz, wilgoć, itd ... . Należy jednak podłączyć diagnoskop i odczytać błąd.
Witam .Wszystkie błędny można odczytać i wykasować tylko przez odpowiednie oprogramowanie w zaufanym warsztacie samochodowym.
Witam, posiadam wykupiony dostęp do ori diagboxa. Potrafię odczytać i usunąć błędy. Jak można kalibrować silnik vti w Peugeot 1.6VTI 120KM? Może posiada ktoś instrukcję albo ktoś przeprowadzał takie czynności i wie co i jak i mógłby pomóc? Pzdr
Nie miał czasu za bardzo, tylko na szybko mi podpiął i błędy odczytał. Zapytałem tutaj, aby się dowiedzieć, czy jest coś co mógłbym sprawdzić we własnym zakresie zanim znajdzie dla dla mnie termin, ewentualnie już bym coś wykluczył.
Podłącz tester i odczytaj błędy. I to jakie jest ciśnienie na szynie podczas rozruchu, bo inaczej to nie ma sensu.
Witam ! Peugeot 307cc 2005 2.0 nie odpala. Sterownik silnika zablokowany, Skąd to odczytałeś?
Ten błąd bardziej dotyczy pedał gazu niż potencjometru przepustnicy..... Warto ten błąd odczytać sprzętem dedykowanym
Tak z ciekawości jaki to tester zakupił ci szef ? bo 14 tysiecy to już można niezły kupić. Wiekszość parametrów można odczytać i słabszymi może podaj co tam ci komp wskazuje. a z tym samochodem już łączyłem sie przez Braibee, lunchem, kts 650 i zawsze któryś parametr coś tam podpowiadał od czego zacząć bo szukając w ciemno to strata czasu. Co do wtrysków...
Jeśli masz możliwość odczytaj zapisane błędy. Sprawdź "przelotkę" w drzwiach, gdyż mogą być połamane przewody.
Błędy się nie kasują bo trzyma immobiliser. Odczytaj parametry w bsi stan kluczy? Czy jest dobra komunikacja z kombajnem?
Witam, zrobiłem odczyt osobno sterowników i takie błędy odczytałem, jak na zdjęciu poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8286125000_...
KDX ma licznik na lince, chyba że ktoś zmieniał na elektronika. Jaki producent zegarów? Jaeger czy VDO? Podaj dokładny rocznik pojazdu. A czym było diagnozowane? Bo ja mam 306 1.4 KDX na monowtrysku MM (Weber) i jakoś komunikacja jest, błędy da się odczytać, a nawet jest Live Data. Wszystko diagnozowane PP2000.
Chłopaki mam spory problem z autem peugeot 307 1.6 Ben plus lpg rok 2002. Pewnego dnia auto po prostu nie odpalilo , wyskoczyly wszystkie kontrolki co moŻliwe i po prostu zaprotestował , podlaczylan komputer i wyszły błędy , czujnik ciśnienia powietrza wlotowego P0108 obwód otwarty lub zwarcie do plusa akumulatora , P0113 CZUJNIK temperatury powietrza...
jakieś pomysły jaką przyczyną może być ten błąd ? Tak ,nawet dwa. Pierwszy to podłączyć tester i odczytać błędy, a drugi to oddać auto do mechanika. A gdybyś wolał wróżby to czujnik pedału hamulca, albo czujnik ciśnienia w module ABS.
Dziś przed zapaleniem pojawiła się kontrolka woda w filtrze paliwa. Po odczytaniu OBD mam takie błędy. Auto odpaliło i jechało normalnie. Czasem pojawia się problem, że muszę dwa razy zakręcić, żeby odpalił. Peugeot 407, 2.0 HDi RHR. Gdzie szukać przyczyny?
Ja pomogę. Jedź na warsztat ,podłączą tester ,odczytają błędy. Jak będziesz wiedział jaki to błąd, to można dyskutować na forum. A kto wie ,może naprawią od razu?
Zdecydowanie po wykasowaniu błędów trzeba pojeździć i jeszcze raz odczytać. 3/4 może nie wrócić. Napewno trzeba się zając tym co jest dopisek STAŁY BŁAD/USTERKA.
dzięki za zainteresowanie tematem. przem27 - Iskra jest paliwo dochodzi. Nie mogę odczytać błędów tym co mam. nie mogę znaleźć jak odczytać błędy metodą migania, może ma ktoś instrukcję jak się to robi w 406 dzięki.
przewody nie świecą? po tym trudnym odpaleniu jak pracuje nie przerywa? Przewody nie luźne. Objaw wskazuje na silniczek krokowy do wymiany albo podjedź na diagnostykę. Tylko nie do takich co potrafią tylko błędy odczytać bo szkoda na to twojej kasy. Po co sondę wymieniałeś?
A może najpierw byś skasował stare błędy zakręcił z 3 razy rozrusznikiem i wtedy odczytał i wstawił co powróciło.
To nie wiem jak chcesz naprawić to auto? Jak masz jakiś tester do tego, to trzeba odczytać błędy, parametry itd. Jak już zapali to zrobić chociaż próbę przelewową. Może i wtrysk ,może i zawór na pompie kto to wie.
Witam! Potrzebuję podłączyć pod komputer tego peugeota co w tytule tematu. W internecie znalazłem coś takiego: [url=http://www.autosoft.pl/product_info... czy [url=http://www.autosoft.pl/product_info... Ten drugi jest niby do różnych modeli aut.. Co sądzicie o tych interfejsach? Czy ten pierwszy...
http://obrazki.elektroda.net/82_12627847... Jeśli mówisz o kontrolce 23 jest to tzw:autodiagnostyka silnika. Tutaj może tylko pomóc mądry facet z mądrym laptopem. :D Zrób gdzieś diagnostykę komputerem,niech ci odczytają i wykasują błędy,sam nic nie wycudujesz.
Witam. Na nasze to "Usterka układu oczyszczania spalin". Podłączyć PP2000 i odczytać błędy. Przyczyny: zapchany filtr FAP (filtr cząstek stałych), brak płynu w zbiorniczku systemu FAP (jeśli jest "mokry FAP"), złej jakości paliwo, może uszkodzony czujnik różnicowy ciśnienia. Poczytaj: http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top... http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
Rozrusznik uruchamiany przekaźnikiem w PSF, który z kolei jest uruchamiany z CANa przez BSI. Odczytany błąd (o ile można mieć zaufanie do urządzenia odczytującego) wskazuje na problem obwodu PSF-rozrusznik. Sprawdź bezpieczniki na PSF, jeżeli wszystkie dobre to sprawdź instalację (na PSF wyjście na rozrusznik w szarej kostka, 5 stykowej), jeżeli instalacja...
A można błędy odczytać tak jak np. w astrze przez zwarcie pinów w gnieżdzie diagnostycznym czy trzeba włączyć komputer?Pozdrawiam
Kolego więcej informacji. Nie bezpiecznik steruje klimą, on go tylko zasila. -Jaka to klimatyzacja? (manual,automat) -Gaz sprawdzony? -Błędy odczytane? -Wartości z czujnika ciśnienia? -Sprawdzone czy sterownik wtrysku pozwala załączyć? -itd.
Testerem diagnostycznym który potrafi odczytać parametry bieżące pracy silnika. MAPa warto także zweryfikować pompka podcisnieniową. Ew. mając schemat, dane, podstawy elektryki/elektroniki i dobry multimetr mozna to zweryfikować. O cewkach Sagem mam dość negatywną opinię. Szybko padały i wśród używek często są uszkodzone siejąc WN na wszystkie strony.
Jest sens. To, że licznik nie zapala kontrolki nie oznacza wcale, że nie ma błedów. Trzeba podpiąć komputer odczytać błędy i je zinterpretować, jeśli błędów faktycznie nie będzie trzeba popatrzeć w bloki pomiarowe
Niestety nie mam raportu bo byłem u mechanika i znam tylko numery błędów. Mechanik po odczytaniu błędów mówił że trzeba wymieniać przekaźnik i regenerować wtryski i nie wiem czy mam się zgodzić na tą kosztowną naprawę.
odczytaj kod błędu i zobacz co on oznacza ale w innym źródle niż tester.... bo tester czasami błednie interpretuje....
Mozesz miec walniety czujnik cisnienia roznicowego fapa,ale musisz to odczytac planetem najlepiej.
odczytać błędy corsa odczytać błędy webasto honda odczytać błędy
schemat prasa hydrauliczna termostat danfoss parametry livebox router bezprzewodowo
opticum dekoder tomtom przywracanie
Pasek napędowy do gramofonu Bernard G 603 - jaki wybrać? Balkonik na drzwi do lodówki Samsung RL33EAMS - gdzie kupić?