Zapewniam cie że się da podejrzeć parametry rzeczywiste, potrzebna Starka z trybem HHT,i widzisz kont ,dawkę możesz wysterować poszczególne elementy.. Tak że myślę że do tej pory tak na prawdę to nawet nie udało ci się odczytać błędów ze sterownika.DS 150 czyta błędy pod warunkiem że przejściówka 16 pinowa jest prawidłowo wykonana. A pomysł z paliwem...
Tak,idzie odczytać błędy w sprinterze za pomocą PC.Jest jednak potrzebne do tego PC pewne coś,i tu zaczynają się schody.To "coś" jest stosunkowo łatwo dostepne,jeżeli się dysponuje dosyć dużą liczbą papierków emitowanych na zasadzie monopolu przez NBP.
Po prostu musisz to odczytać lepszym sprzętem. Pozdrawiam.
Musisz go zdiagnozować, odczytać błędy gdzie pewnie będzie problem z regulacją ciśnienia paliwa, oraz zrobić próbę przelewową, bo nie wykluczone że któryś wtrysk puszcza.
W/w Snooper nie zawiódł mnie jak do tej pory (poza awarią w pierwszych dniach korzystania - naprawiony działa dalej). Zdiagnozowałem już wiele samochodów różnych producentów i roczników. Odczytać i skasować błędy mogłem w każdym z testowanych, Mercedesy od rocznika 99 do 2017 bez problemów (nowszych nie miałem okazji) - wszytko w programie Delphi. Wady...
Najpierw to go podłącz pod komputer i odczytaj błędy i parametry bieżące bo tak to szukanie igły !
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże to musisz odczytać błędy.
No właśnie to mnie zastanawia bo filtr jest pusty w środku, czyli ktoś go usunął. Napisałem przecież, ze nie notuje żadnych błędów Nie daje ci to do myślenia, że nie odczytasz błędów?
Ładnie to opisales - brakuje tylko kodów błędów odczytanych ze sterownika.
Witam Dzisiaj również miałem problem z połączniem się z sprinterem oczywiście z poduszkami. Problem został rozwiązany poprzez wejscie w mercedesa W203 po 2003 roku i tam wybranie diesla a następnie Air Bag. Launch wyświetlił że sterownik jest nieznany ale dało się odczytać błędy , skasować i odczytać wartości. Po wymianie taśmy i skasowaniu błędu kontrolka...
Cześć Kolego: elektryk za elektrykiem powinien wiedzieć, że podstawowym parametrem dla umożliwienia startu silnika CDI jest odpowiednie ciśnienie na listwie rail. Można to sobie odczytać nawet na prostym interfejsie. Jeżeli będzie zbyt niskie, to niestety nie pojawi się to jako błąd jak by chcieli szanowni "elektrycy" którzy chyba tylko potrafią odczytywać...
Jesteś pewien, że pokazał się błąd 420? Przy zmianie nadajnika powinien być to A423.... Sprawdź jeszcze raz i przyciskiem + przejdź do kolejnych błędów. Napisz nam jak odczytasz...
Nie zaśmiecając forum dołączę się do pytania, Mam sprintera z 2004roku po wymianie kompletnego silnika, świeci się kontrolka EDC. Odczytany błąd to P2006 Czujnik ciśnienia na rampie. Tak tłumaczy błąd mój tester. Auto odpala i jeździ prawidłowo. Odpinałem czujnik ciśnienia na listwie lecz wtedy wywala inny błąd, Może ktoś się spotkał z takim problemem??...
Niestety, kontrolka wciąż się świeci. Ta kontrolka świeci się nie tylko przy problemach z podgrzewaniem wstępnym. Bez odczytania błędów nie dojdziemy. Może sygnalizować np. wodę w paliwie (czujnik w filtrze), a na odpalanie nie będzie mieć to wpływu. Dodano po 2 Zresztą może trzeba wykasować błąd świec i wtedy będzie gasła.
kontrolka EDC = zapisany błąd w sterowniku ,odczytaj błędy i napisz je na forum to powinno naświetlić sprawe
Czym to kolego odczytałeś bo z tego co znalazłem to nr błędu : P2020 Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance
Witam. Błędy odczytane za pomocą Star-a. Jedyny błąd to sensor przy pedale hamulca. Sensor wymieniony, błąd skasowany. ABS działa poprawnie, kontrolka się nie świeci. Skrzynia manual VIN: WDB9036632R381280
Dwa sposoby. 1, odczytać stary kod i zaprogramować transponder. 2. mieć odczytany transponder i wpisać go . Nie musisz mieć fabrycznego sprzętu.
Koledzy dziwi mnie tylko jedno czy przy braku synchronizacji wał -wałek pojawiał by się błąd P 1190?wczoraj mi napisał że ma jeszcze błąd sterowania rozrusznikiem i świeca żarowa, dodam że w aucie 2 lata temu wkładany był emulator, ponieważ zgubił kluczyk ,jutro ma podjechać jego znajomy podłożą sterownik od jego Sprintera i odczytają błędy, według...
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
Nie spodziewaj się jakiegoś cudownego zaklęcia. Postępowanie proste: podłączyć komputer, odczytać błędy, a w razie dalszych wątpliwości pytanie na forum. Tam jest niestety trochę więcej elementów niż przysłowiowe "dwa na krzyż".
Wpięcie interfejsu to nie tylko odczytanie błędów - bo to "każdy głupi potrafi"... Jakie jest ciśnienie w railu w czasie rozruchu? - to podstawowy parametr do odpalenia silnika!
Witam, mam problem ze sprinterem 906 z 2007 roku automat. Wymieniany był simmering skrzyni biegów i olej w skrzyni, po tym zabiegu samochód tego samego dnia wieczorem przestał reagować na zmianę biegów. Dokładniej to reaguje pedałem gazu na N i P tam zwiększa obroty, a na R i D kręci się tylko do 1200 i go jakby blokowało, jednak brak jakiejkolwiek...
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
Tylko takim sprzętem da się to odczytać ? Żadne KTS y i inne programy nie dadzą rady? Przecież to nie Jaguar czy Maseratti tylko normalny Sprinter.
Pojechać na diagnostykę SD do kogoś co się zna na Mercedesach i potrafi więcej, niż odczytać błędy. To prosty silnik, jak budowa cepa. Kompresję ma? Na plaku odpala? Co si dyieje jak próbujesz go odpalać? Dymienie? Załapuje? Za mało danych by Ci pomóc. Zacząłbym od sprawdzenia, czy pompa ma dostateczną ilość paliwa.
2,9 to raczej nie CDI i komp jest pod akumulatorem proponuję zdiagnozować problem - podłączyć - odczytać błędy i wtedy można szukać
Witam; Chyba chodzi o sprintshift jezeli szarpie to prawdopodobnie kończy sie pompa wspomagania hydrauliki w skrzyni a dlaczego sie kończy jest pare przyczyn 1. tarcza do wymiany 2. wysprzęglik puszcza płyn i nie moze wysprzęglić sterownik trzyma pompe dokąd nie uzyska ciśnienia i powoli zabija pompe 3. przekaznik który włącza pompe ma wypalone styki...
Witam. Mam problem z połączeniem się z komputerem w moim sprinterze. jest to model z 2007 roku. Po podłączeniu testera do gniazda, tester nie wykrywa połączenia. Próbowałem z dwoma urządzeniami diagnostycznymi - Delphi i Diagun. sprawdziłem gniazdo. Pin 16 z pinem 4 pokazują napięcie ok 2,7 volta. Nie wiem czy jest to wystarczające napięcie, a nie chciałbym...
Zrób diagnostyke. Odczytanie błedów to nie wszystko. Sprawdż opornosc i napiecie na przewodach, impuls z czujnika, podaj jakie widzi cisnienie na listwie?
Jak się dowiedziałem, auto jest sprawdzane jakimś programem Texa i nie mają kodu błędu, postarają mi się podać. Poprawny błąd to Układ dolotowy Ciśnienia - nie powietrza. Mechanik sugeruje że może to być przepustnica i cenę naprawy też mi powiedział kolosalną 1500-1700 zł, ale też nie jest do końca przekonany. Podpowiedzcie trochę jak to ugryźć, czy...
Powiem wam co było bo sprawdziłem wszystko autko teraz jak nowe turbina się przycinała brudna była i automatycznie w tryb awaryjny to ze tnie odczytał nawet na ułamek sekundy . Dałem do regeneracji i jak ręką odjął wywalało komputer
Proszę Panów jak w temacie. Pali się lampka ABS i ASR. PO odczytaniu błędów wyskakuje takie cuś "Przetwornik momentu obrotowego - usterka" Czy ktoś wie co to za ustrojstwo? Gdzie tego szukać?
Tak odczytałeś mówisz, żadnych błędów nie ma? Pod obciążeniem sprawdzałeś? Coś sprawdziłeś ale w sumie nic nie sprawdziłeś, nadal nic nie wiesz. Zmierzone względem wymaganego się sprawdza kolego...Walka trwa. Powodzenia.
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Raczej się nie spotyka żeby psuły się cewki we wtryskiwaczach w Vito. Przejrzyj na forum tematy odnośnie niepalących vito oraz Sprinterów. Więcej jest zdecydowanie o Sprinterach - ale to są te same przyczyny i ta sama diagnostyka. Podstawą jest oczywiście odczytanie błędów z komputera. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Zresztą tych...
podpiąć przelewy i zobaczyć, który przelewa. Najprawdopodobniej jeden wtrysk leje i nie trzyma ciśnienia. jakie masz dane podczas kręcenia? jakie ciśnienie paliwa? Odpali przy min ciśnieniu ok 200 bar. (180bar) Jak masz niższe to nie ma szans Próbowałeś samostarta do wlotu powietrza? Jak na samostarcie zapala bez problemu to wtrysk na 99%. Daj znać...
Witam kolegę chciałem się podzielić informacją że nie ma połączenia sterownika z komputerem i mądre głowy nie mogą odczytać błędów najprawdopodobniej jest uszkodzony ten sterownik przy piecu a on podobno jest b.drogi czy kolega ma jakiś pomysł,poradę itp. itd . - będe wdzięczny za wszelkie wskazówki
Do odczytania numerów błędów nie potrzebujesz żadnego kompa, wejdź w info w instrumencie i zapisz sobie wszystkie błędy jakie tam znajdziesz. Na forum ktoś Ci zawsze pomoże czego masz szukać. Kombinowanie z komputerami na własną rękę kończy się czasem unieruchomieniem pojazdu. :)
Pogadał sobie ślepy z głuchym... Spójrzcie na te obrazki: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... Jak koś mi powie jednoznacznie który z przedstawionych to "313 2,2 CDI" dostanie ode mnie 50 elektrodowych punktów. Bo prawie każda z kilku generacji robionego od ćwierć wieku Sprintera ma w ofercie model 313 CDI z czterocylindrowym silnikiem...
My Ciebie również serdecznie witamy... Jeżeli nie wiesz, to tego rodzaju naprawy w nowych autach rozpoczyna się od odczytania i analizy kodów błędów. Oprócz tego trzeba przejrzeć tzw. "actual values" (wartości aktualne) - np. zwrócić uwagę na ciśnienie na railu w momencie uruchamiania silnika. Jeżeli będzie niższe jak 120 bar to silnik raczej nie odpali....
Odgrzewam swojego kotleta Eber jak na poczatku postu smigał u mnie od 2003 roku, dziś odpalił i po kilku minutach pracy zgon. Nie startuje. Proszę o informacje, czy samemu odczytam kod błędu? Jesli tak to w jaki sposób? Co więcej, jak pisał JACU626, gdy mocniej nagrzeje w kabinie, czujnik temperatury wyłącza mi piec, jak to ominąć? Mozna jakos oszukać...
Witam, mam problem ze sprinterem 906 2008 313 CDI może ktoś będzie umiał pomóc. Otóż czasami zdarza się że silnik wpada w drgania, pracuje jakby na 3 cylindry, traci wtedy moc, z silnika wydobywa się dźwięk jakby kompresowanego powietrza. Wtedy kilka razy trzeba go przegazować, z wydechu zakopci mocniej i znowu chodzi ładnie i ma moc. Wg kierowcy zdarza...
Mało możliwe aby podłączenie kompa uszkodziło Ci moduł silnika. Najwyraźniej to zbieg okoliczności, albo problem postępuje. Widzę , że błędy nie z SD tylko jakiegoś innego diagnoskopu. po kasowaniu pozaostały blęgy - czujnik swiateł hamowani - obwód cisnienia barometrycznego/absolutnego w kolektorze obwód ciśnienia co znim? zwarcie do +, - przerwa?...
(-) Podłączyłem kompa pokazal bład 2195 podgrzewanie sondy przed katalizatorem:sygnał przerwany. Oraz temperatura katalizatora jest cały czas 35C. Wykasuj wszystkie błędy, bo być może są przestarzałe i zacznij jeździć po ulicy z laptopem na kolanach i pobierz jak najwięcej danych według tabeli, którą wkleiłem. Musisz sobie wyrobić obraz, jak rzeczywiście...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
witam,prosze o pomoc w odczytaniu kodów błedu z mercedes sprinter 319, 2012r. kod- 00,1F,10,8C . zapala się czek, i słabnie, po zgaszeniu komputerem jest ok, drugiego nie moge zgasić 00,1F,10,8D, (stały) będe wdzięczny za pomoc
Cześć, To mój pierwszy post na forum elektrody. Znalazłem tu wiele rozwiązań moich mniejszych lub większych kłopotów z Mercedesem i mam nadzieję, że teraz też tak będzie. Opisu mojego problemu nie udało mi się odnaleźć w przepastnej wiedzy zgromadzonej na elektrodzie, więc opiszę poniżej co się dzieje. Mój Sprinter 309 2.2 CDI 88KM, automat [2008r]...
Auto jeździło ponad rok czasu z odłączonym tachografem przez co nie naliczało kilometrów. Skoro ponad rok to musiało zaliczyć co najmniej jedno badanie techniczne. Sprawdź na https://historiapojazdu.gov.pl/ jaki był spisany licznik w tym momencie. Żeby po dopisaniu 52 kkm nie było tłumaczenia, że jeździłeś np. 500 km dziennie. ps obecnie przy każdej...
Witam. Wiadomo co było powodem usterki ?
sprinter błędy błędy sprinter odczytać błędy webasto
drzwi passat lista kanał ariva przekaźnik cd4017
adapter przejsciowy gniazdko zarowka luźny napinacz rozrząd
Kod CQC12134071193 w soundbarze Philips TAB8805/10 Yamaha AX-392 – samoczynne wyłączanie wzmacniacza, ochrona, naprawa, typowe usterki