To jak odczytać błąd srs, abs, Diagun tego nie czyta?
Dwa sposoby. 1, odczytać stary kod i zaprogramować transponder. 2. mieć odczytany transponder i wpisać go . Nie musisz mieć fabrycznego sprzętu.
No właśnie to mnie zastanawia bo filtr jest pusty w środku, czyli ktoś go usunął. Napisałem przecież, ze nie notuje żadnych błędów Nie daje ci to do myślenia, że nie odczytasz błędów?
Nie zaśmiecając forum dołączę się do pytania, Mam sprintera z 2004roku po wymianie kompletnego silnika, świeci się kontrolka EDC. Odczytany błąd to P2006 Czujnik ciśnienia na rampie. Tak tłumaczy błąd mój tester. Auto odpala i jeździ prawidłowo. Odpinałem czujnik ciśnienia na listwie lecz wtedy wywala inny błąd, Może ktoś się spotkał z takim problemem??...
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże to musisz odczytać błędy.
kontrolka EDC = zapisany błąd w sterowniku ,odczytaj błędy i napisz je na forum to powinno naświetlić sprawe
Jesteś pewien, że pokazał się błąd 420? Przy zmianie nadajnika powinien być to A423.... Sprawdź jeszcze raz i przyciskiem + przejdź do kolejnych błędów. Napisz nam jak odczytasz...
Jak się dowiedziałem, auto jest sprawdzane jakimś programem Texa i nie mają kodu błędu, postarają mi się podać. Poprawny błąd to Układ dolotowy Ciśnienia - nie powietrza. Mechanik sugeruje że może to być przepustnica i cenę naprawy też mi powiedział kolosalną 1500-1700 zł, ale też nie jest do końca przekonany. Podpowiedzcie trochę jak to ugryźć, czy...
Czym to kolego odczytałeś bo z tego co znalazłem to nr błędu : P2020 Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance
Witam. Błędy odczytane za pomocą Star-a. Jedyny błąd to sensor przy pedale hamulca. Sensor wymieniony, błąd skasowany. ABS działa poprawnie, kontrolka się nie świeci. Skrzynia manual VIN: WDB9036632R381280
Cześć Kolego: elektryk za elektrykiem powinien wiedzieć, że podstawowym parametrem dla umożliwienia startu silnika CDI jest odpowiednie ciśnienie na listwie rail. Można to sobie odczytać nawet na prostym interfejsie. Jeżeli będzie zbyt niskie, to niestety nie pojawi się to jako błąd jak by chcieli szanowni "elektrycy" którzy chyba tylko potrafią odczytywać...
Koledzy dziwi mnie tylko jedno czy przy braku synchronizacji wał -wałek pojawiał by się błąd P 1190?wczoraj mi napisał że ma jeszcze błąd sterowania rozrusznikiem i świeca żarowa, dodam że w aucie 2 lata temu wkładany był emulator, ponieważ zgubił kluczyk ,jutro ma podjechać jego znajomy podłożą sterownik od jego Sprintera i odczytają błędy, według...
Tak,idzie odczytać błędy w sprinterze za pomocą PC.Jest jednak potrzebne do tego PC pewne coś,i tu zaczynają się schody.To "coś" jest stosunkowo łatwo dostepne,jeżeli się dysponuje dosyć dużą liczbą papierków emitowanych na zasadzie monopolu przez NBP.
Najpierw to go podłącz pod komputer i odczytaj błędy i parametry bieżące bo tak to szukanie igły !
Ładnie to opisales - brakuje tylko kodów błędów odczytanych ze sterownika.
Witam; Chyba chodzi o sprintshift jezeli szarpie to prawdopodobnie kończy sie pompa wspomagania hydrauliki w skrzyni a dlaczego sie kończy jest pare przyczyn 1. tarcza do wymiany 2. wysprzęglik puszcza płyn i nie moze wysprzęglić sterownik trzyma pompe dokąd nie uzyska ciśnienia i powoli zabija pompe 3. przekaznik który włącza pompe ma wypalone styki...
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
Odgrzewam swojego kotleta Eber jak na poczatku postu smigał u mnie od 2003 roku, dziś odpalił i po kilku minutach pracy zgon. Nie startuje. Proszę o informacje, czy samemu odczytam kod błędu? Jesli tak to w jaki sposób? Co więcej, jak pisał JACU626, gdy mocniej nagrzeje w kabinie, czujnik temperatury wyłącza mi piec, jak to ominąć? Mozna jakos oszukać...
Jak odczytałeś błędy to masz też i ich opis. Pozdrawiam.
Witam ponownie wszystkich. Mam problem w zakresie odczytania błędów. Mój Carsoft pokazuje mi błędy nr P1622, to jest błąd zaworu odcinającego pompy, P0115 błąd czujnika płynu chłodzącego i P 1223 czujnik położenia wału lub czujnik paliwa. Podane są jakieś dane while engine=idle speed:1,3-2,0V while ignition:1,4 Ohm. Jeżeli chodzi o błąd P1622 i drugie...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
(-) Podłączyłem kompa pokazal bład 2195 podgrzewanie sondy przed katalizatorem:sygnał przerwany. Oraz temperatura katalizatora jest cały czas 35C. Wykasuj wszystkie błędy, bo być może są przestarzałe i zacznij jeździć po ulicy z laptopem na kolanach i pobierz jak najwięcej danych według tabeli, którą wkleiłem. Musisz sobie wyrobić obraz, jak rzeczywiście...
Auto jeździło ponad rok czasu z odłączonym tachografem przez co nie naliczało kilometrów. Skoro ponad rok to musiało zaliczyć co najmniej jedno badanie techniczne. Sprawdź na https://historiapojazdu.gov.pl/ jaki był spisany licznik w tym momencie. Żeby po dopisaniu 52 kkm nie było tłumaczenia, że jeździłeś np. 500 km dziennie. ps obecnie przy każdej...
Cześć, To mój pierwszy post na forum elektrody. Znalazłem tu wiele rozwiązań moich mniejszych lub większych kłopotów z Mercedesem i mam nadzieję, że teraz też tak będzie. Opisu mojego problemu nie udało mi się odnaleźć w przepastnej wiedzy zgromadzonej na elektrodzie, więc opiszę poniżej co się dzieje. Mój Sprinter 309 2.2 CDI 88KM, automat [2008r]...
Wpięcie interfejsu to nie tylko odczytanie błędów - bo to "każdy głupi potrafi"... Jakie jest ciśnienie w railu w czasie rozruchu? - to podstawowy parametr do odpalenia silnika!
Musisz go zdiagnozować, odczytać błędy gdzie pewnie będzie problem z regulacją ciśnienia paliwa, oraz zrobić próbę przelewową, bo nie wykluczone że któryś wtrysk puszcza.
podpiąć przelewy i zobaczyć, który przelewa. Najprawdopodobniej jeden wtrysk leje i nie trzyma ciśnienia. jakie masz dane podczas kręcenia? jakie ciśnienie paliwa? Odpali przy min ciśnieniu ok 200 bar. (180bar) Jak masz niższe to nie ma szans Próbowałeś samostarta do wlotu powietrza? Jak na samostarcie zapala bez problemu to wtrysk na 99%. Daj znać...
Sprinter 2.9 nie ma i nigdy nie miał przepływomierza. Samochód jeździ tak rok czasu wiec nie jest to wina paliwa. Przejechał tak Ok 25tys km. Z tego co wiem to nie da się w tym modelu odczytać wartości w czasie rzeczywistym. Tak jak pisałem błędów brak. Na pewno jest złe regulowany kat wtrysku. Komputer podmieniony i tez nie ma różnicy
Nie spodziewaj się jakiegoś cudownego zaklęcia. Postępowanie proste: podłączyć komputer, odczytać błędy, a w razie dalszych wątpliwości pytanie na forum. Tam jest niestety trochę więcej elementów niż przysłowiowe "dwa na krzyż".
Proszę Panów jak w temacie. Pali się lampka ABS i ASR. PO odczytaniu błędów wyskakuje takie cuś "Przetwornik momentu obrotowego - usterka" Czy ktoś wie co to za ustrojstwo? Gdzie tego szukać?
Powiem wam co było bo sprawdziłem wszystko autko teraz jak nowe turbina się przycinała brudna była i automatycznie w tryb awaryjny to ze tnie odczytał nawet na ułamek sekundy . Dałem do regeneracji i jak ręką odjął wywalało komputer
Odczytal to Brain Bee 6000.
Tylko takim sprzętem da się to odczytać ? Żadne KTS y i inne programy nie dadzą rady? Przecież to nie Jaguar czy Maseratti tylko normalny Sprinter.
Sprinter 906 213 CDi 2012 rok. Witam wszystkich użytkowników. To mój pierwszy post na tej grupie, więc proszę o wyrozumiałość. W wyszukiwarce nie znalazłem tematu, bo były tylko o świecącej się kontrolce. Więc jak wyżej, świecą mi się kontrolki ABS, ESP i CT na pomarańczowo. Po podłączeniu pod Vag nie widzi sterownika. Byłem u dwóch elekromechaników,...
Raczej się nie spotyka żeby psuły się cewki we wtryskiwaczach w Vito. Przejrzyj na forum tematy odnośnie niepalących vito oraz Sprinterów. Więcej jest zdecydowanie o Sprinterach - ale to są te same przyczyny i ta sama diagnostyka. Podstawą jest oczywiście odczytanie błędów z komputera. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Zresztą tych...
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Tak odczytałeś mówisz, żadnych błędów nie ma? Pod obciążeniem sprawdzałeś? Coś sprawdziłeś ale w sumie nic nie sprawdziłeś, nadal nic nie wiesz. Zmierzone względem wymaganego się sprawdza kolego...Walka trwa. Powodzenia.
Witam. Mam problem z połączeniem się z komputerem w moim sprinterze. jest to model z 2007 roku. Po podłączeniu testera do gniazda, tester nie wykrywa połączenia. Próbowałem z dwoma urządzeniami diagnostycznymi - Delphi i Diagun. sprawdziłem gniazdo. Pin 16 z pinem 4 pokazują napięcie ok 2,7 volta. Nie wiem czy jest to wystarczające napięcie, a nie chciałbym...
Witam, mam problem ze sprinterem 906 z 2007 roku automat. Wymieniany był simmering skrzyni biegów i olej w skrzyni, po tym zabiegu samochód tego samego dnia wieczorem przestał reagować na zmianę biegów. Dokładniej to reaguje pedałem gazu na N i P tam zwiększa obroty, a na R i D kręci się tylko do 1200 i go jakby blokowało, jednak brak jakiejkolwiek...
Muszę jeszcze dodać bo wczoraj to wyplynelo ze nie bylo tego bledu zwiazanego z wtryskiem P0262. Samochod podpinany byl w trasie i dostalem zlej jakosci zdjecie i 5 odczytalem jako 6. Wiec trzeba się chyba skupic na ukladzie elektrycznym co zasila pompe i wtryski. Moze gdzies kabel jest przetarty albo wtyczka.
odczytać błędy sprinter sprinter błąd błąd sprinter
brumienie potencjometr układ czasowy tranzystorach plazma panasonic moduł
Odbijanie białych świateł w telewizorze - jak zminimalizować refleksy? Zamiana lampy ksenonowej na halogenową: instrukcja