2-1-10-8 A że 10 mignięć oznacza cyfrę 0, to 2108. Niestety, błąd oznacza brak komunikacji z ABSem. Raz że bardzo niebezpieczne, dwa że sprawa typowo elektryczna i trzeba sprawdzać wiązki i wtyczki. Szukaj elektryka samochodowego.
Witam. Potrzebuję odczytać PIN z tego wsadu wyświetlacza Corsa D. Układ to 93C56. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. AI: Czy napotkałeś jakieś konkretne problemy lub błędy podczas próby odczytu PIN-u? Nie wiem, w jakim programie otworzyć odczytany wsad i w którym miejscu odczytuje się PIN.
Mam też taki samochód i silnik też z LPG ale wg mojej wiedzy kontrolka auto z kluczem jest bardziej związana z immobiliserem - usterka elektroniczną . Może da radę odczytać to co trzyma w pamięci spróbuj wcisnąć pedał hamulca i gazu do końca i trzymając naciśnięte przekręć kluczyk na zapłon bez odpalania silnika może coś odczytasz licząc mignięcia kontrolki...
Trzeba odczytać błędy i sprawdzić stan oleju. Jeśli jest ok to trzeba zmierzyć jego ciśnienie, w ciemno nic nie wymyślisz.
Tester w rączke i odczytać błędy z: ECU,BCM,Licznika i puszki i porozmawiamy. Ale z elm to nic tu nie zrobisz. Pozdr.
Najlepiej byłoby odczytać błędy sterownika silnika.
Do wymiany prawdopodobnie przepływomierz(95%). Na początek odczytać błędy tylko po podpięciu do komputera.
sprawc jeszcze luzy na zaworach.. Jakie luzy?! W tym silniku jest hydraulika! A nie łaska odczytać błędy z komputera?!
z tego co pamietam mozna ta listwe wtryskowa wyciagnac i zrobic test wtryskom , zobaczyc jak pracuja przy kreceniu rozrusznikiem, cewke mozna sprawdzic w podobny sposób, sprawdzenie żaróweczką sygnału na wtryski,... jesli autko gazu nie ma, to dziwna usterka ... ciekawe jakie błędy udało by się odczytać ze sterownika....
Możesz odczytać błędy z komputera?
komputer gazowy nie notuje żadnych błędów - pusto, spróbuję odczytać błędy z komputera benzynowego....
Kolego powiem Ci tak, kontrolka zaświeca Ci się bo kalkulator rejestruje błąd który oczywiście można sprawdzić odpowiednim sprzętem (radę Ci odczytać błędy naprowadzą cie na usterkę). Co do temperatury to powiem Ci tak termostat otwiera się ok 90 stopni Celsjusz. Czyli temperatura powinna utrzymywać sie w tych okolicach lub mniejsza.
Odp: Check zapala się tak jak powinien po przekręceniu stacyjki a później gaśnie, więc teoretycznie jest ok. Zamówiłem interfejs do odczytywania błędów, najdalej we wtorek już bd mógł zrobić odczyt. Ładowałem akumulator, czy po odłączeniu błędy wcześniejsze zachowane są gdzieś w komputerze? Gdzieś czytałem, że odrazu nie pokazuje błędów, trzeba troszkę...
Najpierw to musi błędy odczytać bo skąd ma wiedzieć co go "boli", dopiero wykasować.
Pliiissssss !!!! podłącz go choćby do Euroscana bo zwariuję od czytania takich postów, trzeba odczytać błędy i wartości bieżące
Najlepiej zacząć od diagnozy. Przypuszczam ,że błędy można odczytać za pomocą kodów błyskowych.
Posprawdzaj połączenia z masą (odkręć i oczyść miejsce styku przewodu (-) od akumulatora z nadwoziem i silnikiem). Wygeneruj błędy z ECU: Nawet nie wiedziałem że można odczytać błędy bez komputera lub odpowiedniego sprzętu. Przed chwilą sprawdziłem i wygenerowało mi "0130"
A mam pytanie bo kontrolka wyskakiwała w czasie jazdy ale po ponownym uruchomieniu znikała i aktualnie już się nie świecie. To błąd w komputerze dalej będzie, że będę wstanie go odczytać ? Sprawdzać błąd mam zamiar tym sposobem, gdyż nie posiadam komputera. http://forum.opel24.com/topic/26000-kody... Spróbuj.Jeśli...
A świeci się teraz kontrolka "czek"? Błędy możesz odczytać za pomocą kodu błyskowego/migowego, są fajne opisy jak to zrobić, wystarczy zewrzeć zworką dwa piny w złączu OBD i odczytać miganie kontrolki. Ja w Corsa B 1.2 miałem taki problem z masą na silniku, wyczyść punkt masowy który jest po lewej stronie silnika (koło paska rozrządu) od strony ściany...
Zależy, co chcesz robić. Jak tylko odczytać błędy silnika (a to w zasadzie robi ELM) to w twojej corsie wystarczy kawałek drucika, zwarcie pinów 5 i 6 lub A i B. Poczytaj w necie o diagnostyce opla i kodach błyskowych.
Do sprawdzenia podstawowe rzeczy w tym silniku: - Filtr paliwa: w szczególności uszczelka pokrywy - czy nie jest sparciała oraz oringi na wężykach - z biegiem czasu parcieją. Przerabiałem to w kilku Y17DT, przy wymianie filtra paliwa, zmieniam od razu uszczelkę pokrywy obudowy filtra i oringi na wężykach. Auto stało długo, trzeba wziąć jeszcze pod uwagę...
Jeżeli był zakodowany to nie trzeba go teraz ponownie kodować. Powinien odpalić na nim. Najlepiej odczytać błędy i wtedy będzie wiadomo o co chodzi. Napisz skąd jesteś.
Witam. Pisze jeszce raz bo moderator wywalił poprzedni wątek do kosza uważam że zbyt pochopnie bo niepodanie przezemnie dokładnych danych samochodu było zwykłym niedopatrzeniem, ale niech mu będzie a więc Na początku zaznacze że żaden ze mnie elektryk, ale jak coć mam wyraźnie wytłumaczone to zrobie bez problemu więc wybaczcie głupie pytanie, ale aby...
Może złącze licznika ma problem ze stykami i immo blokuje , podłącz tester i odczytaj błędy ..
Kolejny raz już będę to pisał... Jeżeli zaświeca się kontrolka check engine to oznacza, że komputer auta wykrył błąd, i przyczyny należy zacząć szukać właśnie od zobaczenia co to za błąd, nie chcesz wydawać pieniędzy na sprawdzenie błędów? żaden problem tutaj masz opisane jak samemu odczytać błędy -> http://forum.opel24.com/topic/18-i-kody-...
Witam Posiadam corse od około dwóch miesięcy. Na początku wszystko było ok, po pewnym czasie zaczęła szarpać podczas jazdy najczęściej na nagrzanym silniku wygląda to w ten sposób jakby odcinała zapłon, czasami zdarza się tak, że szarpnie kilka razy po czym nie reaguje na gaz nieco zwalnia i załapuje ponownie. Autko normalnie odpala na dotyk nie ma...
Witam. Mimo moich usilnych chęci nie udało się dostać do umówionego elektryka. Przebywam teraz ok 14 godzin dziennie w pracy i niestety nie mam na nic czasu. Udało mi się jedynie odczytać błędy, które pokazuje komputer. Jest ich kilka, a i objawy które wcześniej występowały trochę się zmieniły. Błędy to: 25 - Wtryskiwacz 1. lub jego obwód, wysokie napięcie....
Odłącz akumulator na pare min. poczym ponownie go podłącz i jeździj do pierwszego zapalenia sie lampki silnika wtedy zatrzymaj się i odczytaj błędy.
Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
Nie da rady,tylko odczyt testerem Tech2.
Jest złoty przycisk na tym forum SZUKAJ temat wielokrotnie poruszany. Poczytaj co napisane. Odczytaj kody błędów i zgłoś się ponownie to coś pomożemy.
Po pierwsze odczytaj przepływ na wolnych i WOT.
Witam mam problem z ABS w corsie c 1.3 ctdi 2004r. Problem polega na tym ze jak przekrecam kluczyk to widzę symbol ABS a jak juz odpalam to tego symbolu nie ma a powinien byc zapalony. I czuć podczas hamowania ze nie ma ABS wlaczonego ponieważ jak hamuje mocniej to tylko strzela a nie ma delikatnego podnoszenia się hamulca. Jaki może być powód ? kontrolka...
Witam , odczyta mi ktoś błędy z Corsa D 1.3 CDTI Kody odczytałem poprzez liczenie mrugnięć kontroli check engine Kody to 8162 6223 6342 Mam nadzieję że dobrze policzone. [/center]
Jest kontrolka. Tzn są błędy. Trzeba je odczytać.
A dlaczego wykasowanie błędów miało by coś poprawić. Jak już je usunąłeś to dobrze by było po pewnym czasie znowu podłączyć i odczytać nowe błędy.
Co mogło się stać? Wszystko, zrób diagnostykę i wróć tu z odczytanymi błędami.
EGR wyczyszczone - myślę że tak jak powinno być. Problem nie ustąpił. Dlatego trzeba podłączyć pod "diagnoskop" i odczytać co generuje błąd. pozdr
Carpas w tym aucie odczytasz z każdego modułu np.z radia czy wyświetlacza jeśli orginał i zrób środowisko bcm .Tak jak adam ci napisał w 5 minut
Na początek diagnostyka. Ale nie odczytanie i skasowanie błędów jakimś kasownikiem. Odpal auto, rozgrzej silnik i jak zgaśnie to zobacz czy ECU widzi sygnał z czujnika.
Jeśli kontrolka się zapaliła to w sterowniku powinien się zapisać kod błędu. Odczytać.
No więc nie pozostaje mi nic innego jak podłączenie auta pod komputer i odczytanie kodu błędu. Dziękuję.
Alarm na 100% fabryczny, czy bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem? Nie rozbierałeś obudowy kluczyka? Jeżeli fabryczny , to odczytaj błędy testerem diagnostycznym.
Jakie błędy są odczytane?
Zapewne Crashdata.
Nie Stary , jak już voltomierzem , to na wpiętej wtyczce i sygnał na szarym , a drugi do masy. Ma chodzić od 0,2 do 0.8 V. Nie masz czym podglądnąć "live datę" sondy , to czym odczytałeś błąd?
Najprościej i najszybciej w twoim przypadku będzie wyciągnąć PIN z puszki immo i dopisać OP-COMEM, Tech-2 na laptopa to shit, tylko błędy odczytasz.
odczytaj kody błędów a potem trzeba szukać
Easy Tronic to skrzynia mechaniczną tylko z elektrycznymi wybierakami więc olej wymienia się jak w zwykłej skrzyni. Dość często powodem awarii są zabrudzone ankodery w wybieraku ale żeby to stwierdzić to trzeba by odczytać błędy. Łańcuszek rozrządu można wymienić dla świętego spokoju. Teściowa ma Merivie A 1.8 z Easy Tronic-iem, przebiegiem 160 tyś...
podłaczyc pod kompa i odczytac bledy lub zawiesc do warsztatu
Ta kontrolka to to samo co "check engine", jak świeci to w sterowniku silnika będzie zapisany błąd, z tym że żaden tester EOBD nie będzie w stanie go odczytać. Także nie że "nie ma błędów" tylko nieodpowiednim sprzętem czytane.
jak sprawdzić lambdę? Można spróbować woltomierzem (wahania do 1V), ale najdokładniej to oscyloskopem. Odepnij minusową klemę na co najmniej 30sekund, podłącz z powrotem i uruchom silnik (najlepiej małą rundkę sobie zrób) i odczytaj kody usterek jeszcze raz. Zobaczymy co wyświetli i dopiero będziemy się zastanawiać.
Witam. Mam problem z Oplem Corsa C 1.0. Kod silnika Z10XEP. Mianowicie nie odpala, sprawdzona pompa paliwa, wtryski, iskra, przekaźniki, kompresja - wszystko jest w porządku, tak jak powinno być. Kręci, ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka włączają się wentylatory. Błąd, jaki odczytałem z licznika, to P0115. Rozrząd też jest ustawiony poprawnie...
podlącz tester usterek i odczytaj kody błędów tak na początek
Dziękuję za "życzliwą" odpowiedź To jest dobra odpowiedź. Jak nie masz testera to jak chcesz odczytać błąd? Poza tym airbag to nie jest układ do którego podchodzi sie bez wiedzy.
Ale dlaczego przy uruchomionym silniku nie można odczytać kodów błędów, nawet tego początkowego 12?
Bo odczytanie błędów to nie diagnostyka komputerowa....
Witam, 17 wg Autodata oznacza blad obwodu wtryskiwaczy.
Podłącz go pod komputer i odczytaj błędy. Padały w nich przepływomierze.
Najpierw podepnij komputer i odczytaj błędy ze sterownika silnika. Tak na początek.
Udało mi się odczytać kod błędu, błąd p0562, niskie napięcie w układzie ładowania
Miałeś pokazać błąd z opisem i korekty. Na ciepłym odczytaj to razem z MAF.Odczyt na wolnych ,i przy 3000rpm. Czy to takie skomplikowane?
Oznacza to że kluczyk nie został rozpoznany a czemu już nie wiadomo, skoro oba klucze nie działają to możliwe że tylko coś z anteną przy stacyjce, albo wysypało się coś programowo albo jeszcze coś innego. Bez diagnostyki komputerowej po za odczytaniem błędów jeszcze trzeba zobaczyć parametry na żywo się nie obędzie.
Po wyjęciu k8 pojawia się komunikacja Czy w tym momencie odczytałeś błąd? P0686 odczytujesz już z włożonym przekaźnikiem, ale czy są one identyczne?
Byłem przed chwila w garażu. Odczytałem kod błędu 45 zbyt bogata mieszanka paliwowa
Wcześniej paliła się kontrolka awarii silnika Więc należało pojechać na diagnostykę i przynajmniej odczytać błędy... zacząłbym od świec - przede wszystkim czy są właściwe do tego modelu, dalej cewko-moduł.
Masz sprawdzić zasilania na sterownikach i przewody od komunikacji miedzy nimi. Należało by napisać z którego modułu jakie błędy zostały odczytane - najlepiej podać odczyt z całego auta.
Interfejs moge zrobić ale , gdzie znajdę program diagnostyczny? Czy w tym modelu można odczytać za pomocą liczby błysków kod błędu?
Witam ponownie W takim razie odczytaj błędy z immobilizera i napisz. Prawdopodobnie nie odczytuje kluczyka. Pozdrawiam
Witam, Pomoże mi ktoś odczytać kod błędu jaki mi wyskakuje ? Nie wiem jak to odczytać. Wczoraj byłem w warsztacie podłączyli mi samochód pod komputer i miałem jeden błąd czujnik spalania stukowego. Zmusiło mnie pojechanie i sprawdzenie ponieważ często zapala mi się check i samochód traci moc przechodzi w tryb awaryjny. jakieś podpowiedzi co to może...
Jakieś sugestie co do usterki? Masz już wyżej jakieś info. Dodatkowo teraz odczytasz korekty długo i krótko terminowe. Na nagrzanym silniku ,na wolnych i przy 3000rpm. Wtedy można bawic się dalej.
...ale diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów - można odczytać jaką temperaturę silnika widzi sterownik i jednoznacznie stwierdzić czy obwód czujnika jest sprawny czy nie.
Tak, bez serwisu się nie obejdzie. Chciałem jednak wcześniej odczytać kod ale jakoś dziwnie mruga ta kontrolka i nie mogę rozpoznać kiedy są pauzy między poszczególnymi cyframi.
To samo co "helikopterek", czyli "check engine", z tym że nie każdy uniwersalny tester odczyta wszystkie błędy które mogą powodować zaświecenie tej kontrolki. Najlepiej użyć jakiegoś dedykowanego do Opli.
Pierw diagnostyka i odczytanie błędów, po tym powinno być wiadomo co trzeba naprawić.
Z punktu technicznego sterowniki są programowane i sprawdzane przez podłączenie zwykłego CANa. Natomiast urządzenia diagnostyczne opierają się na danym programie (który ma odpowiednie funkcje ale też nie wszystkie - 30% zachowanych funkcji tylko dla producenta sterownika) i w tym programie jest zdefiniowane urządzenie - jego nazwa. Natomiast komunikacja...
Zrobiłem, jak było napisane na tej stronie. Były 3 błyski kontrolki, potem przerwa i znów 3 razy. Może ktoś wie, co to za błąd? Mam problem z odczytaniem kodu. POMOCY
Sprawdź tzw. parametry bieżące, zrób testy, odczytaj błędy, albo wymieniaj na pałę po kolei wszystkie elementy
A byłeś gdzieś lub sam odczytałeś jakie błędy wyświetla komputer? Jeśli nie to od tego zacznij. Pozdrawiam
Kod błędu można odczytać z kontrolki sposobem na 'dwa pedały', a zresetować odłączając akumulator na kilka minut. Po co płacić mechanikowi za coś, co można zrobić samemu?
czy jesli bedzie uszkodzony czujnik połozenia wałka rozrzadu lub moduł który jest przy cewce zapłonowej to sterownik odczyta te usterke za bład i wyswietli go podczas samodiagnostyki
Miga szybko a jak usuniesz immo to świeci na stałe,tech-em 2 polskim połączysz się z immo ,ale odczytasz tylko kody
Proponuje ponownie odczytać błedy. Czesto w tym siniku występują usterki czujników wału , wałka bądź wyciągniety łańcuch i brak synchronizacji.
Podaj dokładny opis błędu. Wina może być w instalacji ale bez odczytu błędów ciężko pomóc. Najlepiej je wykasować i po pojawieniu się usterki odczytać na nowo.
Witam. Czy diagnostyka jakaś była wykonywana może jakieś błędy odczytane , bo przyczyn może być wiele od tanich do drogich .
twoja wypowiedz nie wnosi do tematu Nowy rozrusznik ze szrotu trzeba było sprawdzić na stole czy kręci, a później do samochodu, sprawdź jeszcze masę idącą na silnik a jednak wnosi. masz problem ze zrozumieniem tego oczywiście , że mam popraw błędy w pisowni to może da się coś z tego odczytać.
Musisz skasować ten błąd .Odłącz minus akumulatora na ok 30s. Gdy świeci się ta lampka to komputer pracuje w trybie awaryjnym .Były trzy rodzaje silników, C12NZ,X12SZ,12NZ.Przed numerem silnika jest jego symbol,odczytaj go.
Dzień dobry, dziś rano, po odpaleniu silnika, corsa C 1.0 (2004) zaczęła chodzić jakby nie na wszystkich cylindrach, trzęsło kabiną, podczas jazdy odczuwalny był brak mocy, migała kontrolka check. Po powrocie do domu, metodą gaz/hamulec odczytaliśmy błędy: 0000 -?, 0120 - czujnik położenia przepustnicy, 1405 - uszkodzenie zaworu EGR, 0335 - nieprawidłowy...
Jest tu ktoś z lubelskiego co by się podjął tego ? Szczerze to do kogo nie pojadę każdy mówi co innego. On odczyta błędy mówi immbolizer i tyle itp.
Witam! Jeśli zapaliła Ci się lampka check engine, to najlepiej byłoby odczytać błąd ze sterownika i wtedy wiedziałbyś co jest nie tak. Pozdrawiam.
Moja Corsa z wolnych obrotów po gwałtownym dodaniu gazu dusi się, a po zdjęciu nogi z gazu strzela w wydech. Auto posiada instalację LPG i na gazie są takie same objawy ale mniej uciążliwe na benzynie za to nie do zniesienia. Błędy odczytane jedynie wyświetla błąd grzałki sondy za katalizatorem. Wygląda to tak jak by zapłon był przestawiony.
No dobrze co radzisz. Klucz zapasowy - dzieje sie tak samo. Co robic??? Odczytac błędy komputera. Czy wykaże jakis kod usterki?
Samemu bez sprzętu i wiedzy niewiele zdziałasz, zaholuj "bolid" do warsztatu, który ma OPEL TECH'a 2 tam odczytają kody błędów to będą mniej więcej wiedzieli gdzie szukać usterki
Wygląda na problem z wiązką, masz błędy komunikacji z modułem hamulca, immo i świec Lub grzebałeś we wtyczkach i zaliczył błędy - skasuj następnie odczekaj aż zapali po odpaleniu ikonkę z kluczem na samochodziku i odczytaj jeszcze raz.
Może mieć to związek bo zawór EGR zaczyna pracować po zagrzaniu silnika ,a czy jak wyskoczy błąd to zgaszenie silnika i ponowne odpalenie go kasuje.Ja miałem podobne objawy w silniku 1,9CDTI i jak się okazało przyczyną był brudny EGR przez co się nie domykał,a to jest warunkiem rozpoczęcia procedury wypalania DPF-a .Trzeba odczytać kody błędów inaczej...
Rozumiem ze auto nie pali. Nie rób od tyłu wszystko, zrób diagnostykę, odczytaj błędy, sprawdź czy masz iskrę i masowanie na wtryski. Pompę zostaw na koniec.
wiec pozostaje mi tylko podłączenie do komputera czy jest moze jeszcze jakis sposob zeby odczytac jakis kod błędów w oplu corsie b 1,2 16V z 2000r ??
Błądzisz. Zmierz zasilanie przy wtyczce czujnika i porównaj ze sprawną np lewą stroną. Odczytaj prędkość w formie wykresu bo nic nie diagnozujesz tylko wymieniasz n pałę. Zakładam że założyłeś goowniany czujnik a wcześniej byłook bo : Przy wymianie łożysk przód został uszkodzony prawy czujnik ABS A czujnik załóż ori.
Błędy odczytane zworką wyżej wymieniłeś. Popraw wszystkie masy w aucie.Auto ma już dowód osobisty skończyło 20 lat.
odczytać błędy webasto honda odczytać błędy odczytać błędy philips
większy zasilacz laptopie antena dookolny kierunkowy zawieszenie tylne laguna
sygnał sinusoidalny 400hz budowa elektrowni wiatrowej
Schemat osuszacza powietrza Volvo FH4 Ładowanie baterii Huawei Mate 40 Pro - szybkie i bezprzewodowe