http://polphone.com/blog/index.php/2009/...
Klient odebrał sprzęt nie naprawiony...
Powinieneś ządać pieniedzy za płytę główną w wysokości ceny za dobrą używaną płyte.Powinieneś odebrać sprzęt albo naprawiony,albo w takim stanie jakim przekazałes ,wszystko reszta to spartolona robota ludzi którzy wogóle się na tym nie znają .Postrasz ich sądem konsumenckim ,pogadaj z jakimś gosciem z polubownego sądu konsumenta ,powinno zadziałać.
Nie wyobrażam sobie aby po naprawie odebrać sprzęt bez włączenia. Ja wydając zawsze włączałem aby po zawiezieniu i braku działania nie było, że oddałem niesprawny sprzęt. Po wymianie matrycy oddać/odebrać sprzęt bez włączenia to już kosmos.
Witam mam troche starego sprzetu pamieci ram (simm ,dimm, chyba nawet jakis ddr sie znajdzie), płyty , procesory, karty graf. i dzwiek, 2 monitory 14" i 15" uszkodzony laptop(brak dysku i zepsuty 1 slot pamieci) jesli kolega dalej zainteresowany to prosze o kontakt bersu1988(at)gmail.com lub tel.518124837
Udaj głupa i napisz do tego kogoś, kto miał odebrać sprzęt, że jeżeli w terminie do [...] nie odbierze, to wysyłasz na jego koszt lub oddajesz do utylizacji, również na jego koszt :) Niech się określi na piśmie. Mail też jest w razie czego dowodem. V.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Na razie wymieniłem matrycę z tasiemką. Wczoraj odebrałem sprzęt z serwisu. Jak dotąd nic się nie dzieje, ale jeszcze się nie cieszę, bo - tak jak pisałem - usterka występowała raz, dwa razy na tydzień.
Klient odebrał sprzęt, bez końcowej diagnozy i skończonej naprawy.
Ram normalnie jest wyciągany, jednak Klient był zbyt niecierpliwy, odebrał sprzęt nienaprawiony.
Powiedz im, że odbierzesz sprzęt w takim stanie, jak oddałeś.
Znajdź w dziale OGÓLNIE temat "Nie odebrany sprzęt".
Dzisiaj odebrałem sprzęt. W poniedziałek pierwsza próba w terenie. Spawałem już tego typu urządzeniami, ale nie jestem profesjonalistą. Na pierwszą próbę będzie spawana bednarka OC 30x4 mm drutem samoosłonowym 0,8 mm. Dam znać, jak poszło.
Klient kupił nowy klucz. O tych czujnikach też pomyślałem ale później jak klient odebrał sprzęt. Zamykam temat i dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam forumowiczów.
temat nieważny właściciel odebrał sprzęt
Jestem laikiem z Warszawy. Z tego co się orientuję w stolicy są jeszcze jakieś serwisy audio? Poszukaj, dostarcz im sprzęt - powiedzą co się zepsuło, ile będzie kosztować naprawa i kiedy możesz odebrać sprzęt sprawny. Skoro wiesz że się nie znasz (co nie jest powodem do wstydu, a raczej dowodem odwagi) to i tak sam tego nie naprawisz.
Jarek :) U mnie klient między innymi podpisuje się pod czymś takim : - Sprzęt zostanie wydany po zwrocie niniejszego pokwitowania. Nie odebranie sprzętu w terminie 3 miesięcy będzie uważane za jego porzucenie z zamiarem wyzbycia się własności zgodnie z art. 180 K.C. Jak już muszę łopatologicznie napisać. Pisali to prawnicy, ze szczególnym uwzględnieniem...
niestety nie, klient był bardzo niecierpliwy i odebrał sprzęt
Gdyby prokurator i jego towarzyszka policjantka byli kumaci to by szybko rozpoznali, że to ten popularny przekręt. Tak zrobili ci z pierwszego postępowania. Tam nie było żadnego gadania, szybka piłka i policjant powiedział, że od pana to nawet nic nie chcemy ale musieliśmy wysłać wezwanie bo każdy osobnik spod adresu IP musiał zostać przesłuchany. Niestety...
A jak to sprawdzić czy odebrali prawa do sprzętu? Do wewn. WiFi wiem, że mogę się podłączyć, ale czy coś jeszcze jest wymagane?
Sprzęt odebrany nienaprawiony.
Nie wiem czy aktualnie prawo cywilne na tyle nie zmieniło, ze jest inne ale pół wieku temu jeszcze obowiązywała zasada, ze jeśli klient do dwóch lat nie odbierze sprzętu to uważa się ten sprzęt za porzucony i w dowolny sposób można się go pozbyć.
Cześć, Skoro dałeś go do serwisu to zakładam, że wykluczyli usterki proste i szybkie do zdiagnozowania np. uszkodzony zasilacz. Dalsze bardziej zaawansowane diagnozowanie jest czasochłonne. Mogą spędzić wiele godzin by finalnie orzec, że naprawa o ile jest możliwa kosztuje więcej niż ten monitor obecnie. Jest to nie opłacalne finansowo a Ty nie zapłacisz...
Witam i jak po odebraniu sprzętu z serwisu zdiagnozowali usterkę??co to było?
Na Pradze, przy ulicy Kobielskiej, numeru nie pamiętam, jest serwis LG. Też miałem taki przypadek jak Ty i dzwoniłem tam. Wgranie nowego biosu kosztuje ok 60 zeta, ale jest to możliwe, choć nie w ramach gwarancji chyba. Operacja trwa chwilę i na drugi dzień będziesz mógł odebrać sprzęt. Dodano po 53 Ale niestety jesteś ze Szczecina i musisz tam poszukać...
Zdjęcia oczywiście zamieszczę tylko odbiorę sprzęt z servisu bo raczej nie wydam 300zł.
Sprawa już wyjaśniona, ogólnoświatowa wtopa Samsunga, do której jednak narazie nie przyznają się. https://us.community.samsung.com/t5/Home... Mam zgłoszenie gwarancyjne zrobione, mają odebrać sprzęt do serwisu. Jednak zastanawiam się czy wysyłać, bo może na dniach pojawi...
Klient odebrał sprzęt nienaprawiony, zdecydował o zakupie nowego.
Bardzo dziękuję za pomoc, aczkolwiek czas się skończył i klient odebrał sprzęt. Zagubiony element był prawdopodobnie kondensatorem więc niewiele wnosił. 400V musiało coś zabić.
Klient odebrał sprzęt, prawdopodobnie sprzeda jako uszkodzony. Temat zamykam.
Klient odebrać sprzęt . Nie udało mi się rozwiązać tego problemu . Temat zamykam.
Niestety klient odebrał sprzęt bez naprawy,temat do zamknięcia
Niestety odpowiem sobie sam. Na problem z czytaniem płyt DVD pomogła niestety wykonania lasera. Jeśli chodzi o problem przetwornicy układ DM0365 podmieniłem na oryginał lecz nic to nie zmieniło. Z braku czasu klient odebrał sprzęt w takim stanie. Być może do mnie wróci.
Gdzie na mieście można odebrać sprzęt?
Oddałem sprzęt do serwisu. Serwisant powiedział, że uszkodzony jest układ scalony. Chcieli zamówić go z Chin ale taka część nie była dostępna. Finalnie odebrałem sprzęt nienaprawiony.
Sprzęt odebrany nienaprawiony.
Klient odebrał sprzęt nienaprawiony.
Właściciel odebrał sprzęt, temat zamykam.
Postaram się napisać po, jak sprzęt hula. Dziś odebrałem sprzęt, sprzęt przytulnie hula aż miło. Główne uciążliwości minęły - nic się samoczynnie nie przełącza, jest tak jak powinno być. Przedwzmacniacz został gruntownie przejrzany i wyczyszczony z szczególną dbałością o enkoder, zostały usunięte "niekontakty", wymieniony microswitch oraz wykonana...
Klient odebrał sprzęt.
Podałem się, klient odebrał sprzęt. Mi chyba bardziej zależało na naprawie niż jemu :)
Sprawdziłem wszystkie powyższe obwody, niestety nie znalazłem w nich usterki. Klient odebrał sprzęt nienaprawiony.
Temat nieaktualny, klient odebrał sprzęt.
Tuner jest to potoczna nazwa odbiornika np. radiowego czy satelitarnego. Potrafi on odebrać okreslony sygnał z anteny i przesłać do odbiornika - czyli w przypadku sprzętu SAT odebrać sygnał z konwertera przy czaszy i wyświetlić go na telewizorze. Ale tylko sygnały niekodowane czyli bezpłatne tzw FTA ( free to air - tak to chyba brzmi po angielsku) natomiast...
Dzięki za link. Klient odebrał sprzęt przed zdiagnozowaniem.
Bardzo dziękuję ale niestety nie sprawdziłem gdyż klient niecierpliwy odebrał sprzęt .Polecam się na przyszłość.
Niestety klient odebrał sprzęt, problem niestety nie został rozwiązany.
Zamykam temat. Klient wczoraj odebrał sprzęt nienaprawiony.
Temat zamknięty klient odebrał sprzęt
Klient zniecierpliwiony oczekiwaniem odebrał sprzęt nienaprawiony.
W sobotę wypożyczyłem sprzęt DJ-om na jakiś tam zlot (sprzęt znanej polskiej firmy, który chodził dobre 6 lat bez zarzutu). Dałem oczywiście wskazówki - grajcie tak, żeby mieć zapas bo jak wjedziecie na "czerwone" to spalicie. Dziś odebrałem sprzęt i do wymiany 4 głośniki niskotonowe 400zł szt. :D. W niedzielę nagłaśniam festyn a te paczki stawiam jako...
Klient odebrał sprzęt czas minął bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.
Ok. odbiorę sprzęt z zakładu i wrzucę fotkę p. Pozdr.
Klient odebrał sprzęt - poddałem się.
Klient się rozmyślił i odebrał sprzęt. Nie chce go naprawiać więc temat do zamknięcia.
Klient odebrał sprzęt - kasacja
W zasadzie temat już nie aktualny. Klient odebrał sprzęt nie naprawiony z powodu braku tego układu.
Otrzymałem zamówiony kabel, ale Klient wcześniej odebrał sprzęt z naprawy. Tym samym zamykam temat.
Można odebrać sprzęt i reklamować. Kupić przez internet trzeba z zaznaczeniem odbiór w netpunkcie. Pozdrawiam
Dziękuję za pomoc. Niestety właściciel odebrał sprzęt przedwcześnie. Temat do zamknięcia.
Niestety niecierpliwy klient odebrał sprzęt z naprawy. Temat zamykam.
klient odebrał sprzęt nie naprawiony temat uwazam za zamknięty dziękuję
Witam dzisiaj odebrałem sprzęt z serwisu i się okazało że tylko uszkodzony jest wyświetlacz
Kolega odebrał sprzęt, bo zależy mu na czasie. Zamykam temat
Klient odebrał sprzęt niestety ale nie dało sie zrobic
Witaj, Wygląda na to że Twój prezent posiada cyfrowy tuner przystosowany tylko do dekodowania MPEG2 a nasza telewizja naziemna testuje MPEG4 i chyba w takim standardzie będzie docelowo nadawać. Słyszałem też ale nie mam pewności, że w niektórych regionach kraju testowany jest MPEG2 dla telewizji naziemnej, i właśnie tam mógłbyś na swoim sprzęcie odebrać...
Klient odebrał sprzęt także nie zdążyłem tematu rozgryźć a szkoda.
Miałem taki przypadek w 46 calowym samsungu , leżał kineskop B . Klient odebrał sprzęt .
niestety sprawa nie rozwiązana-klientowi się bardzo spieszyło i odebrał sprzęt
Niestety osoba ta zrezygnowała z naprawy i odebrała sprzęt,więc nie znam przyczyny uszkodzenia.Proszę zamknąć temat.
Dzięki, klient odebrał sprzęt, zbyt droga naprawa.
Sprawa już wyjaśniona, ogólnoświatowa wtopa Samsunga, do której jednak narazie nie przyznają się. https://www.telepolis.pl/tech/sprzet/sam... https://www.reddit.com/r/Soundbars/comme... https://us.community.samsung.com/t5/Home...
gradek83 dzięki za zainteresowanie ale niestety juz kolega odebrał sprzęt pozdrawiam
napięcie żarzenia jest dobre klient odebrał sprzęt w takim stanie podobno jemu to nie przeszkadza.
Dzięki za odzew,klient odebrał sprzęt (prawdopodobnie podpisał nową umowę).Zamykam temat i pozdrawiam.
Klient odebrał sprzęt i był nawet zadowolony, więc zamykam temat, dziekuję wszystkim za udział.
Klijent odebrał sprzęt ,ponieważ mu się spieszyło i nawet nie zdążyłem go dobrze sprawdzić po naprawie.Temat zakończony.
Po drugie, gdyby to była jedna umowa, to zmiana weszłaby równoczesnie na obie usługi. I chyba weszła równolegle/(at)bb57 dawkuję nam informację/jak w sierialu. Chyba w salonie miał do odebrania nowy sprzęt dostępowy Play?
lapek ma wbudowaną baterię, teraz czekam jak się wyładuje. gwarancja obowiązuje - dziś odebrałem sprzęt ze sklepu
Temat do zamknięcia. Klient odebrał sprzęt, nic nie wynalazłem. Pozdrawiam. Krzysiek
Nie zdążyłem zmienić pamięci. Klient odebrał sprzęt z pilotem od JVC.
Czy to jest bezczelność to nie wiem ale lenistwo na pewno. Myślę że warto w takiej sytuacji poprosić by sprzedawca na piśmie odmówił odbioru zużytego sprzętu. Z reguły gdy poprosimy o odmowę pisemną odbierze ten sprzęt. Jeśli chodzi o jednakowe traktowanie dużych i małych firm to nie jest to jedyny taki przypadek w ustawodawstwie. Dodatkowo w środowisku...
Klient odebrał sprzęt- za duży koszt naprawy.
Dziękuję wszystkim za pomoc w próbie rozwiązania problemu, klient odebrał sprzęt nienaprawiony ,serwis Philipsa nie podjął tematu.Zamykam temat.
Niestety niecierpliwy klient odebrał sprzęt nienaprawiony. http://obrazki.elektroda.net/71_12725739...
Odzywam się późno ale teraz dopiero zauważyłem inne odpowiedzi. Tydzień po napisaniu mego postu, prace się nie posunęły dalej i klient odebrał sprzęt. Nie miałem więc okazji sprawdzić napędu.
Hej, zapomniałem wspomnieć, że klient odebrał sprzęt w takim stanie jak wyżej, temat zakończony pozdro
Dziękuję za podpowiedzi, ale klient odebrał sprzęt bez naprawy, więc nie mogę sprawdzić Waszych sugestii.
panowie, którzy odebrali lapki proszę o info kiedy wysyłaliście i kiedy odebraliście sprzęt spowrotem? Chodzi mi o to dokładnie ile to w praktyce trwało?
Kondensatoryt sprawdziłem (podmiana) wszystkie OK, usterka występowała nadal, klient odebrał sprzęt.
niestety nie była to wina elektrolitu,problemu jednak nie zdążyłem rozwiązać-klient odebrał sprzęt-postanowił z tym żyć
o'k.. :-) lecz sądziłem że sam będziesz walczył ;-) daj znać co i jak - kiedy odbierzesz sprzęt :-)
Jeżeli autor jest z Białegostoku to będzie mógł odebrać sprzęt osobiście, bo jest punkt Morele w Białym.
Nie udało mi się zgłębić tego problemu ,niestety klienta odebrała sprzęt nie naprawiony(spieszyło jej się).Temat zakończony.
Witam proszę o prepozycję ceny całościowej plus ewentualne zbiorcze zdjęcia poglądowe. Jestem w stanie odebrać sprzętu w przeciągu 2-3 dni.
Tętnień brak,bezpieczniki i opory posprawdzane. Klient odebrał sprzęt. Temat zamykam. Pozdrawiam
to był monitor dopiero co po gwarancji sprawa na dzień dzisiejszy na razie nie aktualna klient odebrał sprzęt z naprawy dzięki za pomoc
Niestety nie zdążyłem srawdzić co się dzieje po zwarciu wejść końcówki. Klient odebrał sprzęt nie naprawiony.
Ok. Klient odebrał sprzęt. Problem rozwiązany. Wielkie dzięki wszytkim za porady. Pozdrawiam i zamykam temat.
Podstawienie czystej pamięci nic nie dało TV zachowuje się tak samo. Klient zniecierpliwiony odebrał sprzęt nie naprawiony. Zamykam temat. Pozdrawiam.
Niestety nie udało mi się zgłębić tej usterki klient odebrał sprzęt nie naprawiony. Temat uważam za zakończony aczkowiek z niesmakiem.
zadzwonić telefon odebrać odebrać odebrać połączenie naprawić odebrać
klimatyzacja zasilanie piosenka radia amplituner instrukcja
philips 55pos9002 philips 55pos9002
Jak podłączyć magnetowid Panasonic NV-HD635 do telewizora? Pralka Electrolux - migający przycisk startu