odejmować excel godzina

Znaleziono około 56 wyników dla: odejmować excel godzina
  • Odejmowanie godzin w VBA Excel nie działa - jak naprawić?

    Teraz po drobnych poprawkach powinien działać. Tylko obliczanie różnicy musisz uruchamiać ręcznie. I pamiętaj, żeby czas był zarówno w kol. B jak i D, bo procedura nie ma obsługi błędu.

    Obsługa oprogramowania   26 Lip 2018 14:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1062
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36139
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10188
  • MS EXCEL 2010 PL - Zliczanie godzin i minut z kolumn dat i godzin

    1. W celu uzyskania daty, zamień "." na "-" w kolumnach D i K -zaznacz kolumnę -Ctrl+h Nie wykonuj, jeśli u Ciebie wyświetla prawidłową datę (Czesi mają kropkę, zdaje się). 2. Odejmowanie+format niestandardowy

    Programowanie Początkujący   15 Mar 2014 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2205
  • REKLAMA
  • Excel - Ewidencja godzin: Liczenie czasu w przedziale 13:30-22:00 (17:00-22:00)

    Odejmowanie Ci nie działa?

    Obsługa oprogramowania   24 Sie 2022 08:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 264
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4929
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    To napisz może prościutki przykład jak byś to rozwiązał Wystarczy dodać "1", gdy różnica godzin jest ujemna. W ułamku jakim jest godzina (wartość mniejsza od 1) zawarte są i godziny, i minuty. Nie warto ich rozbijać na oddzielne wartości w różnych komórkach, bo później znowu trzeba je łączyć, a nie ma w ogóle takiej potrzeby... Dla całej tej zabawy...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84367
  • Excel – jak dodać ujemne i dodatnie godziny, by uzyskać poprawny wynik czasu?

    TEKST(MODUŁ.LICZBY(Z4-AP4);"-gg:mm:ss") Z pomocy Excela: Funkcja TEKST przekonwertuje liczby na tekst, co może utrudniać odwoływanie się do nich w dalszych obliczeniach . Co potwierdza moje wcześniejsze spostrzeżenie :D Moim zdaniem warto zmienić jednak i formuły i opisy (bez absurdalnych ujemnych godzin nadliczbowych :?: :cry: ) i wówczas nie trzeba...

    Obsługa oprogramowania   04 Lut 2020 04:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1239
  • REKLAMA
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Formuła może być nieco przydługawa, ale.. 1) Jeśli po odjęciu (w przykładzie: 8:30-3:30-6:00) wynik wychodzi <liczba (godzina) odejmowana, to odejmujesz dodatkowo 8godz. 2) Jeśli po odjęciu godzin (pkt.1) DZIEŃ.TYG(wynik;2)>5 to odejmujesz dodatkowo DZIEŃ.TYG(wynik;2)-5 (w przypadku niedzieli wyjdzie 2, natomiast 1 dla soboty) http://obrazki.elektroda.pl/2975519900_1...

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2637
  • [Excel] Jak uprościć długą formułę sumującą różnice czasu?

    Wykorzystuje do odejmowania godzin :please: Znacznie uprościsz swoją formułę poprzez odpowiednie formatowanie danych :ok: 953935

    Obsługa oprogramowania   23 Lut 2019 20:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 759
  • Excell - Odejmowanie dużych wartości godzin i minut: błąd #ARG!

    Excel 2003, Również Libreoffice Calc dobrze pokazuje

    Obsługa oprogramowania   08 Lis 2021 08:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 654
  • REKLAMA
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1125
  • Excel: Jak zaokrąglić przepracowane godziny do najbliższych 0,5 godziny?

    Witam =ZAOKR(MODUŁ.LICZBY(B3-A3)*48;0)/2 Odejmuje czas zakończenia od czasu rozpoczęcia (moduł liczby) - wychodzi mi wtedy ile to jest doby np. 0,4854. Następnie mnoże to przez 48, bo doba ma 48 pógodzionówek. Ten wynik zaokrąglam do liczby całkowitej (w górę lub wdół - funkcja "ZAOKR"). Dzielę wynik przez 2, bo chodzi mi o wynik z precyzją do 0,5 godz....

    Software serwis   17 Paź 2016 16:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2568
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Dziękuję za odpowiedź. Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Sądzę że takich danych nie potrzebuje, Kwestia formatowania obejmuje tylko czas (dodawanie, odejmowanie i mnożenie). I właśnie tu mam problem. Nie wstawiałem pliku, ponieważ mam tylko proste obliczenia.

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1101
  • Jak w Excel 2007 liczyć nadgodziny i sumować godziny miesięczne?

    Witaj. Ekspertem z Excela co prawda nie jestem, ale zobacz załącznik. Generalnie pozmieniałem właściwie tylko format danych w komórce (zastosowałem format, który jest interpretowany nie jako godzina taka jak na zegarku, która będzie zawsze dodatnia i w zakresie 0:00-23:59, a format godziny:minuty, który umożliwia wyświetlanie wyników dodatnich/ujemnych...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2018 13:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 771
  • Windows i Excel - Wyświetlanie programów w menu Start, format czasu w Excelu

    Jeżeli w A6 czas nie jest w sekundach tylko w ułamkach doby, to w F6 nie da się prościej zapisać. Natomiast w komórkach B6 i C6 można sobie wyliczyć minuty, czy godziny, co potrzeba, i dalej tego używać. Tylko to już są liczby w formacie ogólnym, a nie w formacie czasu. Format czasu to są zawsze ułamki doby, a to co widać w komórce, to "złudzenie",...

    Software serwis   28 Sie 2014 09:43 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1374
  • Excel - obliczanie SLA z uwzględnienie weekendów i świąt

    Należy pamiętać, że funkcje DNI i DNI.ROBOCZE wraz z odmianami działają na innych zasadach. Po pierwsze - inna jest kolejność argumentów. Funkcja DNI wymaga podania najpierw daty późniejszej, a potem wcześniejszej, funkcje DNI.ROBOCZE - odwrotnie. Po drugie - te funkcje inaczej liczą dni graniczne. Funkcja DNI działa na zasadzie zwykłego odejmowania...

    Obsługa oprogramowania   15 Lis 2022 08:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 264
  • excel - naliczanie nadgodzin i ujmowanie w jednej komórce

    Witam próbuję rozgryźć regułę żeby w jednej komórce naliczała i nadgodziny a zarazem w tej samej odejmowała jeśli będzie mniej niż 8 godzin. komórki E6, E7, E8, E9. Pomoże ktoś rozwiązać mi ten problem ? z góry dziękuję.

    Programowanie Początkujący   27 Lis 2015 16:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1125
  • MS EXCEL - Jak zliczyć godziny robocze między datami w godzinach 9-17?

    Witam serdecznie - wydaje mi się że mój problem nie był jeszcze poruszany na forum -Chodzi mi o formułę bądź sposób zliczania czasu (godziny;minuty robocze) zadania od momentu stworzenia do momentu jego zakończenia -w godzinach od 9-17. Czyli jeśli task został stworzony 2012-11-02 o godzinie 18:20 a zakończony następnego dnia o 11:00 to formuła; sposób...

    Software serwis   03 Lis 2012 10:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2460
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1497
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29517
  • Problem z importem danych - Problem z importem danych - EXCEL 2007

    Witam, zostałem poproszony o wykonanie prostego rejestratora czasu pracy - układ na atmega8 + ds1307 + czytnik RFID + transmisja rs-232 na USB. Od strony sprzętu wszystko działa - po przystawieniu karty po USB leci kolejno numer karty, godzina, miesiąc i dzień. Problem pojawia się w EXCELu - nie ma on zamiaru odejmować godzin od siebie(wyjścia i wejścia)...

    Software serwis   15 Sty 2017 19:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 717
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Powiem że trochę "nieodpowiedni" warunek w formatowaniu - taka trochę abstrakcja. [nie wiadomo jakie masz dane]. Zgodnie z tym co przedstawiłeś (trochę się domyślam i mogę się mylić) czerwony kolor komórki pojawia się wtedy gdy wpiszesz w niej "x". Więc co się dziwisz że jak wpiszesz godzinę to tracisz format? A na marginesie, jeżeli jest to prawda...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11146
  • Excel: Jak odejmować wartości w zależności od warunku w kolumnie?

    Przetestuj następującą formułę: [syntax=txt]=JEŻELI(G5>0;SUMA.JEŻELI($G$...

    Obsługa oprogramowania   27 Cze 2019 11:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 420
  • Excel - wykaz dni roboczych pomiędzy dwiema datami

    ... to będzie nadal korzystanie z tabelki pomocniczej co już akurat czynię, natomiast miałem nadzieje że tego uniknę akurat tego jak widać nie przeskoczę... Nie bądź takim pesymistą. W tym przypadku to tylko odpowiednie rozbudowanie formuły. Na razie "nie wchodzę" w system ciągły ale (to co zauważył kolega walek) rzeczywiście tu nie ma świąt - więc...

    Software serwis   22 Sty 2012 14:01 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 10179
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Zrozumiałem inaczej :) Pracownik zaczyna coś w czwartek o 9:00, kończy w środę o 13:15. Excel ma policzyć ile to godzin. Jeden pełny dzień pracy to 7,45 godz. odliczając przerwę. Odejmujemy daty. Od otrzymanej liczby odejmujemy 2 (pierwszy i ostatni dzień) oraz ewentualne święta (jest 11 w roku wyłączając Wielkanoc i Zielone Świątki, które przypadają...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5663
  • Excel - jak obliczyć godziny pomiędzy datami bez dni roboczych

    tamta formuła jet dobra do formatu rrrr-mm-dd a ja mam rrrr-mm-dd gg:mm. Jesli uważasz, ze działa, to napisz proszę, bo ja nie wiem. Nie wiem i dlatego pytam. Bo to nie jest gotowiec. Musisz deczko ruszyć głową. Formuła daje ci liczbę dni roboczych między danymi datami - tak? To co za problem pomnożyć je przez 24, a od takiej wartości odjąć pozostałą...

    Software serwis   08 Sie 2013 21:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5952
  • Jak wykonać liczenie godzin w Excelu (części dziesiętne godziny)

    Dzień dobry, Kilka ogólnych zasad: 1) Excel traktuje daty i czas jak liczby: data stanowi część całkowitą, a czas część ułamkową tej liczby. Wartość czasu jest zatem w obliczeniach traktowana jak ułamek doby. Nie można wyświetlać dat ani czasów ujemnych. 2) Aby wprowadzić czas tak, by Excel interpretował to jako czas należy oddzielić godziny i minuty...

    Software serwis   06 Wrz 2015 08:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2433
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    WItam chcialbym zroib cjedna formulke w exelu ale zupelnie nie mam pomyslu jak sie za to zabrac. Mianowicie: -Tematem arkusza jest podsumowanie godzin spedzonych w pracy -W tabelach sa dni od poniedzialku do soboty, data przyjscia do pracy, data wyjscia z pracy i ilosc spedzonach godzin. - kazda minuta od poniedzialku do piatku po godzinie 19 jest mnozona...

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1575
  • Excel - formuły do zliczania nadgodzin, nocki i dodatków za soboty

    No przecież na Twoim przykładzie robione. Zrobiłem do godzin 50% płatnych dodatkowo. Resztę mogę wieczorem machnąć, ale nie za bardzo nauczysz się na gotowcu. Pokombinuj przez analogię. Musisz dodawać kolejne warunki i odejmować wcześniejsze godziny w miarę potrzeb. Dopisz jeszcze co to za godziny z 20% dodatkiem i kiedy dokładnie naliczany jest ten...

    Software serwis   27 Sie 2012 14:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 19524
  • Excel - Jak obliczyć ilość zmian pracy z zakresu dat?

    Coś cisza w temacie :) Pozmieniałem godziny i zdaje się, że z odejmowaniem reszty z dzielenia raczej będzie kicha. Uprę się jednak przy formułach arkuszowych. Chyba stare, sprawdzone JEŻELI(która_godzina) będzie w tym przypadku działać prawidłowo. Przetestuj... Edit: Uprościłem >> zmiana załącznika.

    Programowanie Początkujący   08 Paź 2012 22:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1800
  • Excel - grafik + listy pracowników z kilku obiektów

    Dziękuję za zainteresowanie. Tak jak napisałeś, formuła liczy dobrze, kiedy napotka święto, poprawnie je oznacza w grafiku czyli: święto wypadło w sobotę, formuła oznacza ten dzień prawidłowo jako '6' a następnie sprawdza czy to święto i jeśli to prawda to zmienia na '7'. I dotąd wszystko gra. Usiłowałem zmodyfikować wzór tak aby po sprawdzeniu czy...

    Software serwis   13 Lis 2014 15:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5037
  • MS Excel - jak wyciągnąć czas z komórki z datą

    Czego nie korzystasz z podpowiedzi charm_spider'ki. Leniuszek wychodzi co? W załączniku masz dwa przykłady: Pierwszy to wyciągnięcie godziny w dwóch wersjach tekstowej i w formacie godzinowym. A drugi to zwykłe odejmowanie dat. Z tym że tu uwaga: Wszystko musi być sformatowane zgodnie z danymi, czyli data z godzinami i czas. Jeżeli wynikiem ma być sam...

    Software serwis   05 Wrz 2007 11:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8624
  • Excel - jak obliczyć różnicę czasu między datami w różnych dniach?

    Tego już tak prosto nie da się zrobić, chyba najszybciej i najprościej będzie przeznaczyć osobną komórkę na obliczenia z funkcją (rozbudowaną) sprawdzającą czy data startowa wypada w sobotę lub niedzielę (funkcja DZIEN.TYG 6 lub 7 i odpowiednio sprawdzenie czy miedzy datą startową a końcową wystąpiły dni tyg 6 lub 7) i odpowiednio dopisać do wyznaczonego...

    Software serwis   08 Maj 2011 12:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3429
  • [EXCEL] - Jak obliczyć czas pracy z uwzględnieniem dni wolnych oznaczonych X?

    Witam, Mam za zadanie obliczyć czas pracy. Mam godzinę rozpoczęcia oraz godzinę zakończenia. Jednak jeśli ktoś ma wolne to w miejsce czasu i zakończenia pracy wpisywany jest "X" i tutaj mam problem próbowałem to rozwiązać na zasadzie =(F6-E6+H6-G6+J6-I6)+LICZ.JEŻELI(E6:J6;"... ale wyskakuje mi błąd. Powinno wyjść 20 godzin. Powinno odejmować...

    Software serwis   26 Kwi 2014 01:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3027
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Jeśli masz zapis godzin w oddzielnych komórkach, to nie musisz stosować tej formuły, ona ma zastosowanie przy zapisie takim, jak jest zaproponowany przez autora tego wątku i jak zaproponował rozwiązanie adamas_nt . Ty masz łatwiej, bo wystarczy zwykłe odejmowanie. Jeśli masz dane w A1 i B1, to w C1 wpiszesz =MODUŁ.LICZBY(24-(A1-B1))...

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28370
  • Excel - jak obliczyć czas pracy z przerwami w zależności od godzin?

    Witam Mam następujący problem muszę napisać formułę która by obliczała czas pracy pracownika: - jak ludzie maja 1 lub 2 lub 3 godzin pracy to wynik jest taki sam - jak maja 4 godziny lub 5 godzin to odejmuje 15 min przerwy czyli czas pracy to 3h45min lub 4h45min - jesli maja 6 h to przerwa 30min to 5h30min pracy - jesli maja 7h to przerwa 45min to 6h15min...

    Software serwis   13 Lis 2010 08:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1355
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Witam. Potrzebuję pomocy w Excelu otóż : chce stworzyć arkusz który liczy mi tygodniowo przychód z tytułu wynagrodzenia Tj tydzień rozliczeniowy zaczyna się od soboty i kończy na piątku. W zależności stawka podstawowa to 6.19/h po każdej przepracowanej 8 godzinie kolejna już po 7.59 po godzinie 18.00 do 6.00 rano - 7,59 w weekendy 7.59 oraz każdego...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8328
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Czyli wszystko smiga jak powinno. godziny3 > sheet1 (na dole po lewej w arkuszu) Chodzi mi jeszcze o przerwe: zeby odejmowało "ręcznie wprowadzona przerwe" w kolumnie "i" od stawek. np. czas zaczecia pracy: 7:15 do 20:00 poniedz. (recznie wprowadzona przerwa) przerwa 1:30h odejmuje mi ilosc godzin w stawce 1x (bo poniedzialek) E10=11:15 (a nie jak teraz...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3339
  • [Excel] Jak stworzyć arkusz do rozliczania godzin pracy z automatyzacją?

    W załączniku przykładowy plik - chodziłby mi o to, żeby z arkusza pracownicy gdzie są dane poszczególnych pracowników w arkuszu dyżury w polach dyżurny byłaby lista z której można wybrać poszczególnego pracownika bez wpisywania. Ilość godzin czuwania - potrzebowałbym w niej funkcję, która potrafiłaby określić, czy jest dzień roboczy (poniedziałek -...

    Software serwis   31 Maj 2010 13:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 13077
  • Excel VBA - Jak skopiować pierwsze pięć znaków z komórki?

    Odejmij po prostu. Np tutaj [syntax=vbscript]Sub TmToStr2(ow As Long) With Sheets("Arkusz2") For i = 2 To ow zwrot = "LE" BH = "BH" startOD = 1 Dim x As Integer For x = 1 To 10 'zwroty i BH If InStr(startOD, .Cells(i, 7), zwrot, vbTextCompare) = x Then .Cells(i, 5) = .Cells(i, 4) & " - zwrot z " & Left(Cells(i, 7), 5) If InStr(startOD, .Cells(i, 7),...

    Programowanie Początkujący   18 Lut 2016 09:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1350
  • Excel - makro do sprawdzania ostatniego dnia miesiąca i formatowanie weekendów

    Grafiki, to dość niewdzięczny temat. Nie znalazłeś nic gotowego? Było sporo "grafikowych" wątków. Ad.1 Czego nie chcesz wpisywać - godzin? Jeśli odejmowanie, to =(FRAGMENT.TEKSTU(B3;ZNAJDŹ(... Dla nocek, musisz warunkowo dodać 1. No i najpierw...

    Programowanie Początkujący   06 Sty 2015 22:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1626
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    :cry: Nawet ci się nie chce przeanalizować odpowiedzi, a na forum nie rozwiązuje się (nawet nie wolno) za kogoś prac domowych.:cry: Masz rację, nie do końca to samo zadanie ale zasada jest taka sama. Chodzi o najzwyklejsze dodawanie/odejmowanie czasu (jak liczby) przy odpowiednim formacie komórki w której jest wynik lub można komórkę z wynikiem sformatowaną...

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6727
  • Jak dodać czas z dokładnością do setnych sekundy w Excel 2007?

    Dzień dobry, Wartości oznaczające czas można dodawać, odejmować i wykonywać inne dopuszczalne operacje bezpośrednio w Excelu, choć nie jest to bardzo wygodne. Przede wszystkim trzeba pamiętać o obowiązującym w Excelu formacie czasu typu gg:mm:ss,000. Rzecz w tym, że ułamkowych części sekundy nie oddziela się dwukropkiem, tylko przecinkiem. W zapisie...

    Software serwis   08 Sie 2013 08:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4959
  • Excel - Jak zautomatyzować aktualizację stanu magazynu w kolumnach G, H i I?

    Witam jestem nowy i nie bardzo kumam exela Chodzi i o to ze moj tata w pracy odpowiedzialny jest za wydawanie rzeczy z magazynu. Magazyn ten jest w chmurze tzw jest program do którego ojciec musi się zalogować i tam zmienia wartości magazynu . Ale ze nie tylko on ma dostęp do tego programu . I chce sobie zrobic na komputerze kopie magazynu w exelu program...

    Programowanie   18 Sty 2017 19:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 795
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    Witam, Dzięki Waszej pomocy stworzyłem raport produkcyjny w którym wykorzystałem makro do wstawiania aktualnej daty i godziny w komórce po dwukrotnym kliknięciu. Problem z jakim się zwracam to rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem czasu przerwy ustalonej o odpowiednich porach. W załączniku zamieszczam roboczy plik w którym chciałbym zliczać czas...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1248
  • Excel - Błąd w zliczaniu godzin nocnych (22-6) w ewidencji czasu pracy

    Może autor woli pozostać przy swoim? Włożył dużo pracy i całkiem fajnie to wygląda. Doba w Excelu "trwa" 1 Zamiast odejmować 1+6:00 - 22:00 (30-22=8) dodajesz 24 dni. Oczywiście w obu przypadkach, w tym formacie, będzie to ósma, ale jeśli zmienisz format na "d:g:mm" prawda wyjdzie na jaw: http://obrazki.elektroda.pl/7452723500_1... Np...

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9382
  • Skrypt Arkusza Google - Konwersja funkcji makr z Excel 2007 do arkusza google

    Dziękuję za odpowiedzi i za skrypt. Niestety arkusz kalkulacyjny od Google jest bardzo problematyczny. A skrypt nie działa do końca prawidłowo ale to wina chyba google ewentualnie tego skryptu. Dane się nie odświeżają, prawidłowa wartość pojawia się jednorazowo przy wpisaniu formuły a później praktycznie w ogolę się nie zmienia przy dopisywaniu danych...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2012 14:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7593
  • Excel - Jak poprawnie obliczyć nadgodziny i ukryć ujemne wartości?

    Witam! Jako zadanie miałem stworzyć tabelkę do obliczania pobytu w pracy i zarobków. Mam problem ze stworzeniem formuły na obliczenie nadgodzin każda nadgodzina jest liczona za 150% po części mi sie to udało proszę zobaczyć na załączniki wszystko jest ok do czasu gdy praca trwa poniżej 8 godzin. Wtedy nadgodziny wychodzą na minus i on mi to źle oblicza...

    Software serwis   10 Wrz 2007 16:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3130
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu przy ewidencji czasu pracy?

    :) Ale pokazuje ci tak jak chciałeś (tak jak napisałeś formułę) :) że jeżeli suma jest większa od 4 godzin to pokaż zero. Popraw warunek a wszystko ruszy. =JEŻELI(E7 < $I$1;0;E7-I1) Lub =JEŻELI(E7>$I$1;E7-I1;0) I drugi "słynny" błąd: Przy sumowaniu =JEŻELI((C6-D6)<0;D6-C6; 24 -(C6-D6)) nie wstawiaj 24 bo dla excela doba czyli 24 godziny to...

    Software serwis   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9706
  • OpenCalc obliczanie ilości duplikatów. 700tyś wierszy

    Witam, No niestety twoje makro działa na pewno szybciej niż LICZ.JEŻELI, ale po kilku godzinach obliczyło dopiero 10.000 wierszy. Mam pomysł jak by to mogło działać dużo szybciej, ale nie znam VBA do mark i zaczynam go dopiero ogarniać. Chyba, że komuś chciałoby się to zaimplementować... Pomysł jest taki. Słowa są posortowane alfabetycznie. Program...

    Software serwis   05 Lut 2015 21:54 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1062
  • Excel VBA Makro - Oczyszczanie komórki z niektórych danych

    nazwiska i mimiona z danego wiersza muszą być po sobie w jednej komórce oddzielone np; tak samo nrSAP - nie że wkleja je pod sobą Dodano po 1 oki już wiem jak zrobić , żeby w jednej komórce po średniku zapisywało, dla potomnych wklejam kod może komuś się przyda [syntax=vbscript]Sub SAPuj() Dim w As Long, i As Integer, temp As Variant Dim ws As Long,...

    Programowanie Początkujący   21 Kwi 2016 11:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1149
  • EXCEL VBA - jak odjąć czas w pętli i wyświetlić w formacie hh:mm:ss?

    napisałbym Ci te trzy linijki kodu, gdybyś zasygnalizował jakiś problem. To właśnie sygnalizacja !!! 1.Chciał bym napisać pewną aplikację obliczająca czas od wyższej godziny niższa więc co robię??? 2.Wchodzę na elektroda.pl i sprawdzam czy już podobny post nie został napisany, jeśli nie to pisze, pozostaje pytanie??? 3. poco napisałem na tym forum???...

    Programowanie Początkujący   29 Lip 2012 15:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4142
  • Excel - Dynamiczne adresowanie kolumn i wierszy z różnymi parametrami (liczba kolumn/wierszy)

    Sposobów może być wiele, bo to dość typowe zadanie. Nie napisałeś, która wersja Excela, a to może być istotne, jeśli chodzi o szczegóły. Przykładowe rozwiązanie w załączniku. Formuła: [syntax=text]=INDEKS(C2:G5;;B1-2)[/synta... nowym Excelu (2021, 365) będzie to formuła rozlana - wpisujesz do pierwszej komórki, czyli do B2, zatwierdzasz Enter i otrzymujesz...

    Software serwis   06 Maj 2024 18:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 666
  • VBA Kopiowanie danych między skoroszytami z zachowaniem formatowania

    Ten fragment nie ma znaczenia - to mi działa. Chodzi mi o to aby w nowym wydzielonym tym makrem pliku arkusz wyglądała tak samo (szerokość kolumn, wielkość czcionki. Teraz jak tworzy mi nowy plik z fragmentem danych który wydzieliłam makrem to są stałe szerokości kolumn i wielkość czcionki taka jakbym po prostu otworzyła nowego excela i wkleiła tam...

    Programowanie Początkujący   26 Lut 2024 13:12 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1218
  • [EXCEL, VBA] - Usuwanie odpowiedniej ilości wierszy

    Dzień dobry, Proszę o pomoc przy pisaniu makra, gdyż w jednym miejscu zaciąłem się na dobre. Nie znam dobrze VBA, uczę się powolutku na swój sposób, dlatego proszę o wyrozumiałośc jesli kod jest niepotrzebnie długi, a komendy bardzo prymitywne :) Co potrzebuję zrobić: W jednym arkuszu xls mam wzór faktury do wystawienia, wypełniam odpowiednie pola (zajmują...

    Programowanie Początkujący   16 Gru 2015 15:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2046